<?xml version="1.0" encoding="windows-1250"?>
<rss version="2.0">

<channel>
<title>Svíce.cz - Svoboda X pravda (komentáře)</title>
<link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda</link>
<language>cs-CZ</language>
<description>Server pro všechny přemýšlivé lidi</description>

<item>
 <title>Odp: Potlesk za článek!!!</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0802</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0802</guid>
 <author>Svíce.cz - vlasta</author>
 <description>vlasta: Vážený pane souhlasím s vámi.zrovna dnes jsem viděl v televizi zpívat pana Matušku o Nádherné zemi a pak zdrhnul.Akdyž jsem ho pak slyšel na svobodné evropě tak jsem se styděl že jsem tady zůstal.Ale v osmdesátých letech jsem zažil návštěvu Kanadské skupiny lidí kteří u nás byli a museli jsme jim...</description>
 <pubDate>Tue, 18 Nov 2008 20:21:56 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp8: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A0101010102010201</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A0101010102010201</guid>
 <author>Svíce.cz - Bára Š.</author>
 <description>Bára Š.: no, myslím si, že nevoliči jsou nejsen hospodští povaleči, ale také zcela normální lidi, kteří jednoduše mají zrovna meeting ;-) Je to jen můj názor a rozhodně si myslím, že bychom se měli inspirovat u Belgie. Navíc nemůžete tvrdit, že hospodský povaleč, dokud je svéprávný, nemůže určit, kdo mu má...</description>
 <pubDate>Wed, 12 Nov 2008 10:13:11 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp10: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A01010101020101010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A01010101020101010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář</author>
 <description>Náhodný čtenář: ... chtěl jsem říct: výsledek je stejný, jako když se člověk zúčastní, ale znehodnotí hlasovací lístek.</description>
 <pubDate>Wed, 12 Nov 2008 06:45:20 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp9: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A010101010201010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A010101010201010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář</author>
 <description>Náhodný čtenář: Ono to funguje jinak. Počítá se stím, že hlas člověka, který se nezúčastnil se rozdělí v poměru celkově získaných hlasú jednotlivými stranami mezi tyto strany. Podle tohoto klíče si pak strany dělí i peníze z rozpočtu státu!!! Není tudíž rozdíl mezi nezúčastnit se a vhiodit znehodnocený lístek!!!...</description>
 <pubDate>Wed, 12 Nov 2008 06:38:02 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp7: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A01010101020102</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A01010101020102</guid>
 <author>Svíce.cz - Juras</author>
 <description>Juras: Volební povinnost - to je jeden z nejhorších nápadů, které jsem kdy slyšel. Myslíte, že získáte kvalitnější výsledek, když přebijete hlasy lidí, kterým na tom záleží, všemi hospodskými povaleči a jinými nemyslícími tvory, jimž nařídíte volit?</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 23:46:42 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp8: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A0101010102010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A0101010102010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Bára Š.</author>
 <description>Bára Š.: A kdo tvrdí, že při volební účasti budu muset někoho konkrétního zvolit? 

Má to být nástroj proti lenosti a nezájmu občanů. Ale pokud si někdo vážně nemůže vybrat a ani sám nechci tu nabídku zvýšit svojí iniciativou, tak ať přijde a vhodí bílý lístek nebo co já vím.

Předpokládá se, že ne...</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 23:14:11 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp3: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A010201</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A010201</guid>
 <author>Svíce.cz - Juras</author>
 <description>Juras: Když tam nechci žádného z nabízených kandidátů, tak nebudu přece volit. Záleží mi na tom, kdo tam je, ale z těch, co tam být mohou, třeba nechci žádného. Kdyby například ve druhém kole do senátu v mém obvodě stáli Kalousek se Škromachem, tak volit nejdu. Je to prašť jak uhoď.</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 20:42:43 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A03</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A03</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář.</author>
 <description>Náhodný čtenář.: Vysvětlení k „šifře“: První odstavec článku mě přivedl k závěru, že autor článku vztahuje pravdu k otázce o naši svobodě. Nebylo-li by tomu tak, k čemu by byl tento odstavec? Faktem je, že pak dost nešikovně přeskočil k pravdě a pravdomluvnosti a způsobil tak, že tato nit se ztrácí. Hezký den.</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 18:07:55 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp7: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A01010101020101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A01010101020101</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář.</author>
 <description>Náhodný čtenář.: Mám jiný názor. Nevolit, nemusí nutně znamenat nezájem. Jestli volič nenajde vhodnou alternativu, proč by dával hlas někomu, komu nedůvěřuje? Volební povinnost by jej právě k tomu přinutila. Proč se nehledá chyba taky v nabídce alternativ? Nebo proč volební zákon nerozlišuje mezi nevoličem, který...</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 18:01:09 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp6: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A010101010201</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A010101010201</guid>
 <author>Svíce.cz - Bára Š.</author>
 <description>Bára Š.: Rozhodně jsem netvrdila, že nemá právo remcat. To samozřejmě má, protože ho někdo ovládá a měl by jaksi &quot;ovládat&quot; v jistých mezích.

Nicméně ten nezájem (spojený s tím, že slovo &quot;občan&quot; dnes čím dál víc ztrácí na významu) je hrozivý. Obávám se, aby toho nezájmu někdo nezneužil, proto bych snad i...</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 17:20:54 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp2: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A0102</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A0102</guid>
 <author>Svíce.cz - Bára Š.</author>
 <description>Bára Š.: Protože pokud mi na něčem záleží, obvykle se to snažím nějak ovlivnit. Naprostá neochota naší společnosti zajímat se o víc, než o to, kdo mi naplní korýtko (a je jedno, jakou ten někdo má ideologii), je prostě příšerná.</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 17:17:12 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp5: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A0101010102</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A0101010102</guid>
 <author>Svíce.cz - Juras</author>
 <description>Juras: Ano, tím, že nikoho volit nebude, ale ke zkulturnění politické scény nijak nepřispěje. Ale za to volič tím, že někoho zvolí, taky ke zkulturnění politické scény nijak nepřispěje.

Já nejsem zastáncem postoje nevolit, ale štvou mě demagogické věty typu &quot;nevolils, nemáš právo remcat, co dělají...</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 12:33:42 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp5: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A0101010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A0101010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář</author>
 <description>Náhodný čtenář: Odpovím otázkou, pak to třeba bude zcela jasné: &quot;Lze vůbec z chlévu dělat kuturní stánek?&quot;</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 12:24:47 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp4: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A01010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A01010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Jimmy</author>
 <description>Jimmy: Tím, že nikoho volit nebude, ale ke zkulturnění politické scény nijak nepřispěje. To už je lepší zkusit zvolit nějakou menší nebo lokální stranu a tak jí dát podporu. Ono v krajských volbách má šanci na zvolení rozhodně více stran než těch 5 při volbách do parlamentu.</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 09:44:26 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp3: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář</author>
 <description>Náhodný čtenář: To je hodně zjednodušené vnímání. Nevolič mohl přece taky nevolit proto, že neexistuje mezi kandidáty (tím je myšleno strany, jednotlivce u nás volit nemožno) takový, který by měl jeho důvěru. A je to snad chyba toho, kdo se rozhodl nevolit, že politická scéna připomíná spíš chlív než scénu...</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 06:42:42 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp2: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A0101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A0101</guid>
 <author>Svíce.cz - Jimmy</author>
 <description>Jimmy: Nevoličům nezáleží na tom, kdo jim bude vládnout natolik aby se zvedli z domova a šli k volbám.

Letos jsem v krajských volbách nevolil, byl jsem zrovna v zahraničí. Nebylo mě úplně jedno kdo v našem kraji bude vládnout, ale nebylo to pro ně natolik důležité aby kvůli tomu svůj zahraniční pobyt...</description>
 <pubDate>Tue, 11 Nov 2008 00:46:33 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A02</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A02</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář.</author>
 <description>Náhodný čtenář.: Nečekal jsem, že se kolem mého názoru rozproudí diskuse. Více méně z nudy jsem včera kliknul na článek a přidal komentář. Ale nebráním se diskusi.
Jistě, absolutní svoboda je chiméra – do určité míry jsme všichni závislí jednak na přírodním prostředí (např. na počasí) a také na společenském...</description>
 <pubDate>Mon, 10 Nov 2008 18:36:23 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Potlesk za komentář!!!</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0801</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0801</guid>
 <author>Svíce.cz - sysel</author>
 <description>sysel: Děkuji Vám, zašel jste se svým pochopením až na hlubinu a našel to, co jsem chtěl sdělit. Rovněž jste mne potěšil s poukazem na &quot;závislost&quot;. To je zcela přesný a i jazykově výstižný závěr. Zatímco se považuje za kriminalisovatelnou špatnost učinit někoho závislým na droze, lichva se hodnotí jako...</description>
 <pubDate>Mon, 10 Nov 2008 13:40:57 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp: Ten článek motá trochu páté přes...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0502</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0502</guid>
 <author>Svíce.cz - Juras</author>
 <description>Juras: Zkuste aspoň trochu uvažovat :-)

Podle článku redaktorskej psal, že &quot;znali zatmění, protože napsali větu o tmě za odpoledne&quot;. Proč teda napsali jakési bláboly místo toho, aby napsali, že jde o zatmění Slunce (které znali)? A jak na to vlastně přišli, když tenkrát ještě byla země placatá a o...</description>
 <pubDate>Mon, 10 Nov 2008 11:53:10 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A01</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A01</guid>
 <author>Svíce.cz - Juras</author>
 <description>Juras: :-)&quot;Jenže za A. jste svoboden volit (Volíte vůbec? Nebo jste jeden z toho obrovského čísla, kterému zřejmě nezáleží na tom, kdo mu bude vládnout?)&quot;

To je demagogie. Proč myslíte, že nevoličům nezáleží na tom, kdo jim bude vládnout?</description>
 <pubDate>Mon, 10 Nov 2008 11:42:08 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0A</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0A</guid>
 <author>Svíce.cz - Bára Š.</author>
 <description>Bára Š.: Náhodný čtenáři - tak tuto šifru jsem v textu skutečně neobjevila, ale dejme tomu, že máte pravdu (:-))

Co se týče té závislosti - zrovna ve vašich uvedených případech nemáte (dle mého) pravdu. Protože člověk je svobodný zvolit si, že nebude makat, půjčovat si (a následně dlužit...). Samozřejmě...</description>
 <pubDate>Mon, 10 Nov 2008 09:57:15 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Běžný případ: Pravda je to, co se hodní...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar09</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar09</guid>
 <author>Svíce.cz - Janacz</author>
 <description>Janacz: Běžný případ: Pravda je to, co se hodní MNĚ do krámu.</description>
 <pubDate>Mon, 10 Nov 2008 07:40:46 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Potlesk za článek!!!</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar08</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar08</guid>
 <author>Svíce.cz - Náhodný čtenář.</author>
 <description>Náhodný čtenář.: Podle mého názoru, nejde o žádné matení pojmů nebo motání pátého přes deváté, za co je autor některými diskutujícími napadán. Tedy, pokud chápeme jako pravdivé nebo nepravdivé samotné informace o naší svobodě. Aspoň já takto chápu to, co chtěl autor článku říct. Za socializmu nám to, že jsme...</description>
 <pubDate>Sun, 09 Nov 2008 14:15:20 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp4: Mám radši, když se můžu prohrabat...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0701010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0701010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Tomik</author>
 <description>Tomik: Dnes za to mohou lide, jako vzdy, proc neco delat jednoduse, kdyz to jde slozite.</description>
 <pubDate>Sun, 09 Nov 2008 08:28:38 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp3: Mám radši, když se můžu prohrabat...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar07010101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar07010101</guid>
 <author>Svíce.cz - Yardasan</author>
 <description>Yardasan: To jsou právě ty otázky, na které neznají odpověď, stejně jako jí neznám ani já. Myslím, že peníze za to nemohou. V podstatě nic a nikdo nemůže za to, co je v nás. Jenom to prostě musíme na někoho nebo něco svést - odpovědnost za sebe je nejtěžší. &quot;Dříve&quot; za všechno mohli komunisti - a dnes? S...</description>
 <pubDate>Sat, 08 Nov 2008 23:34:42 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp2: Mám radši, když se můžu prohrabat...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar070101</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar070101</guid>
 <author>Svíce.cz - Bára Š.</author>
 <description>Bára Š.: A co má být ten konec? Případně jaká je ta pravda, ze které se mají vybabrat? Předpokládám, že to je dle vás ta špatná-pravda :-) Jaká je ta dobrá-pravda? Peníze jsou zlé?</description>
 <pubDate>Sat, 08 Nov 2008 20:34:53 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp: Mám radši, když se můžu prohrabat...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0701</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0701</guid>
 <author>Svíce.cz - Yardasan</author>
 <description>Yardasan: Myslím si, že většina lidí žádnou pravdu nehledá, protože každý má tu svoji a nakonec stejně zjistí, že neví, co to pravda je. Většina těch, co ji hledali za komouše se dnes topí v prachách a ve vlastní pravdě a neví jak se z toho vybabrat. Jsou ve slepé uličce, ale nevidí na konec. S pozdravem jK.</description>
 <pubDate>Sat, 08 Nov 2008 20:25:05 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Mám radši, když se můžu prohrabat...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar07</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar07</guid>
 <author>Svíce.cz - Napakovaný</author>
 <description>Napakovaný: Mám radši, když se můžu prohrabat balastem k pravdě, než abych ji marně hledal když ji někdo přede mnou chce schovat jako za totality. Myslím si, že dneska toho balastu zase tolik není. Dotyčný novinář o kterém píšete si samozřejmě mohl všechno ověřit, ale na to byl asi moc líný.</description>
 <pubDate>Sat, 08 Nov 2008 09:51:05 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Nebo máte snad jiný názor?</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar06</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar06</guid>
 <author>Svíce.cz - Jana</author>
 <description>Jana: Jo, mám.:-)</description>
 <pubDate>Fri, 07 Nov 2008 16:45:00 GMT</pubDate>
</item>
<item>
 <title>Odp: Ten článek motá trochu páté přes...</title>
 <link>http://www.svice.cz/komentare639-Svoboda-X-pravda#komentar0501</link>
 <guid isPermaLink="false">http://www.svice.cz/komentare639#komentar0501</guid>
 <author>Svíce.cz - Bára Š.</author>
 <description>Bára Š.: a mimochodem....za žádné doby jste nemohl čekat, že vám &quot;pravdu&quot; (mimochodem, docela relativní pojem) naservírují na podnose. Holt lidé si myslí lecos a pravda může být cokoliv (a opravdu může)</description>
 <pubDate>Fri, 07 Nov 2008 16:28:17 GMT</pubDate>
</item>

</channel>
</rss>
