Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

26.4.2014 15:38

O Zku®vené generaci

Lipovan (Z.)

Nedávno mně přišel mailem odkaz na zajímavý článek. Předpokládám, že ho někteří čtenáři Svíce již znají, ostatní si ho mohou přečíst nyní. Větvičkův text přináší dvě dilemata: Nakolik lze jeho poznatky skutečně generalizovat a jak se k uvedeným faktům postavit z pozice občana, který ke Zku®vené generaci nepatří.

V prvním případě pravím opatrné ano. Je tomu tak, autor se nemýlí a pravidlo opět nepozbývá platnosti odkazem na čestné výjimky. Společenský diktát je znovu na scéně a smrtelný strach jakkoliv se odlišovat i tentokrát učinili své. Je také zřejmé, že kterýkoliv dotázaný příslušník Zku®vené generace bude svou příslušnost k této skupině sveřepě popírat, uvádět úhybné pseudoargumenty, nebo dokonce vyhrožovat soudem.

Předpokládám, že Svícaři až na výjimky ke Zku®vené generaci nepatří, přičemž ani zdaleka nejde pouze o záležitost vyššího průměrného věku. Co tedy s tím vším? Jakmile opadne původní znechucení, z pozice člověka stojícího mimo skupinu, o níž článek pojednává, vidím spoustu výhod. Je nabíledni, že životní styl Zku®vené generace nepatří k nejlevnějším. Občan, který pije vodu z kohoutku, nekupuje trička za osm set korun, nevyhledává drahé nálevny a nejezdí v SUVku se svým osmákem k veterináři, ušetří neuvěřitelné množství peněz. To je první věc, které si nelze nepovšimnout. Může ale nastat problém, kdy příslušníci Zku®vené generace budou svůj způsob života považovat za takovou samozřejmost, že k jakémukoliv případnému omezení tohoto stavu začnou přistupovat jako k ohrožení základních občanských práv. Co říkají ti chytřejší?

Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 27.4.2014 13:16

Kdo že tuto generaci zkurvil? její rodiče. Přidali se k vyznavačům Konzumu,to jest k uctívačům Smrti.Konzumují se věci,konzumují se vztahy. Erich Fromm tuto situaci předpověděl a definoval. Popisuje to jako análně hromadící orientaci. Radost ze života je samozřejmě fuč. Jakápak radost ze života,když se kořím Smrtce. Pravda,netuším,čemu se kořím. Ale zdárně jsem se k tomu dopracoval konzumací reklam typu: Po použití jednoduše zahoď a kup si další. Já jim říkám paťáci. V naší cukrárně je poznám i po zvuku,když v koutě druhé místnosti meju nádobí . Ozývá se hýkavý chechtot specifického typu. Tito lidé zásadně nepozdraví při vstupu do místnosti.Na obsluhující personál pohlížejí jako na housenky.Opírají svá kola o památkový objekt čerstvě opravený. Hlídají si svůj majetek,ale jejich děti dupou po polštářích na lavici v botech.Svoje děti nechají klidně bez dozoru strkat hlavu do krbu,kde hoří dřevo. Jsou -li upozorněni na nebezpečí,řeknou : Já se dívám..... jejich život je hra na JAKO. Nic není doopravdy. Císařovy nové šaty. Bývalo mi jich donedávna líto. Teď tento typ lidí považuju za určitou hmotu.Možná určenou ke konzumu na náhradní díly. Omlouvám se za syrovost,pamatuju doby,kdy lidi hezky žili za ukrutných podmínek,pro dnešní generaci nepředstavitelných. A přece soudím,že žili kvalitněji,než se žije teď. Nechali jsme se i my takhle oblbnout konzumem? Asi mnozí z nás ano... A tak to je naše vina,jak žijou naše děti...

Odp: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Olix, 28.4.2014 9:32

Hledá se viník. Najde se? Nevím, zda za vše mohou rodiče - jistě se podepisují na výchově svých ratolestí velkou mírou, nicméně - proč jednají, tak jak jednají? Nechci se zastávat výše popsaných nevychovaných rodin, to také nechápu, ale přece mi to nedá. Není za tím vším ještě něco více? Tlak doby, tlak „novodobé“ kultury? Děti přicházejí ze školy s požadavky na rodiče - např. „Všichni to už mají, jen já ne!“ Kdo nezapadá, zůstává sám. A když jsou to pak naše děti, rodiče to chtějí změnit. Alespoň trochu. A tak se snaží a děti se taky snaží :) No, není to jednoduché. Ale držet hodnoty se z dlouhodobého hlediska vyplatí. Mělo by...

Odp2: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Zákys, 28.4.2014 9:44

Za všechno může Putin!!
Jak neustále mele Petr Cibulka. A KGB!!!

Odp2: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 28.4.2014 12:10

Taky jsem se nad tím zamýšlela,jestli nejsem moc kritická a jestli taky v něčem nepodléhám tomu,proti čemu brojím:-(Ale není to moje zásluha,že žiju- tedy zatím můžu - žít jinak,nikomu svůj styl žití nevnucuju,ale kdyby si lidi zjednodušili život,nakonec by jim bylo líp. Někdo řekl,že skromnost bude vynucena. A tak je dobré ji aplikovat v předstihu. Co dnes lidé vyhazují do sběrného dvora by mohlo mnohému člověku vybavit domácnost. A šatník.Vyhazování funkčních a kvalitních věcíjen dál zamořuje životní prostředí.Tlak novodobé kultury? Knihy jsou taky vyhazovány,celé knihovny,včetně vzácných tisků. Myslím,že žijeme v odkulturněném období:-(Nepodlehnout absenci kultury není tak obtížné,když má člověk vlastní zdroje,ze kterých čerpá.Pak má sílu zůstat sám,i když je to těžké. Co takhle udělat něco pro to,aby těch osamocených bylo víc?To by muselo školství vypadat jinak. A zákonodárství jakbysmet. A rodinný život....Zatím to je tak,že každý sedí na své záhumence a lidi spolu příliš nekomunikují. Myslím přímo,bez prostředníka,jakým je mobilni telefon nebo PC.I kontakty mezi námi,svícaři,by vypadaly jinak,kdybychom seděli za jedním stolem....Znám mnoho mladých rodin,které by nejraději i se svými dětmi zalezly do hlubokých lesů a žily postaru jako dřív. Jistě si ten život postaru idealizují a neměly by na to schopnosti. Zatím. Jednou k tomu třebas dojde,až nebude jiné cesty. Obávám se,že ta doba,kdy skromnost bude vynucena se blíží. Jak se s tím potom naše děti vyrovnají?

Odp3: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Olix, 28.4.2014 20:15

Vaše životní moudrosti jsou obdivuhodné... souhlasím s Vámi. :-) Měla bych pár otázek. Skromnost bude vynucena. Ve všem? Myslím tím i vnitřní život člověka. Může společnost existovat bez kultury? Přemýšlím o tom. Když upadá kultura, upadá společnost. Co jí pak čeká - zánik?

Odp4: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 29.4.2014 12:29

Úpadek se projeví vždy nejdříve v duchovní oblasti a z toho pak vznikne i sajrajt hmotný.Viz znečištění přírody. nejdřív někoho muselo napadnout,co udělá s průmyslovým odpadem,kam nastrká to,co už nepotřebuje atd. A pak to udělal.Delfíny,kteří zachraňují tonoucí lidi a na které už starořímští poetové psali děkovné verše,dnes japonci loví na maso a světové velmoci je cvičí jako zabijáky. A tak až se člověk zase ocitne sám se sebou sám,bez mobilu,banky,bez zubaře a hyper super,bude si muset přiznat svoji bezmoc,možná nedejbože začne i přemýšlet a třetí generace ,která bude následovat,bude skromnější samo sebou....Možná nás to naučí zvířata,která čekají na to,až je přijmeme jako svoje pomocníky a spolupracovníky.Možná,že pak člověk zjistí,že není Pánem tvorstva,ale je jedním z tvorů,kteří dostali kompetence,které překročili až tak,že na to doplatili.Tolik říší už zaniklo. Proč by nemohl zaniknout tento systém?Tím spíš,že je vybudován na odpadcích. Co jiného může produkovat modla konzumu?Krásně to zobrazil Hieronymus Bosch na svých výjevech. Už tehdy,dávno,pradávno. A ještě k té vnitřní skromnosti: cituji Thomase Mertona: Lidská inteligence,atˇji jakkoliv zneužíváme,je příliš bystrá a příliš jistá,než aby dlouho setrvala v omylu.Může přijmout lež a houževnatě k ní lnout,věříc,že je to pravda: ale nemůže najít pravdivý klid ve falši.Mysl,která je zamilována do omylu,se sama unaví v úzkosti,aby její omyl nebyl odhalen v tom,čím je.Ale člověk,který miluje pravdu,může najít klid v uznání svých chyb,protože to je začátek pravdy.

Odp4: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 29.4.2014 12:55

Životní moudrosti žádné nemám.Všechno se dá někde přečíst. Ty pravé životní moudrosti se ukážou až v praxi a poznají se tehdy,když začnou fungovat. Teď si tady pěkně v pohodlí a teploučku můžeme posílat zprávy a komentáře. Až přijde čas spolupráce ve vánici a slotě,pak se pozná,co je ta životní moudrost a kdo ji má....

Odp5: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Olix, 29.4.2014 14:24

To ano. Na druhou stranu pokora a skromnost o něčem vypovídá. Někdo může mluvit hezké věci a člověk má pocit, že tomu něco chybí. Je to prázdné. Někdo mluví stejně, a přesto to není stejné... Děkuji.

Odp6: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 30.4.2014 10:42

Milá paní Olix,přeju hezké májové svátky,ať se vám vydaří. My čekáme hosty a tak jsem v kalupu

Odp7: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Olix, 30.4.2014 14:42

Též přeji krásné dny - a nejen Vám :-)

Odp2: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 28.4.2014 12:19

Jedna z odpovědí na tuto otázku - kdo za to může - se nachází v knize Místo pro Jonathana od K. Čapka. Jedná se o jeho novinové články k problematice prvorepublikového školství,které by mělo být reformováno. Píše tam o zkurvení inteligence - cituji přesně,jiný termín nebyl použit - která sestoupila pod jí příslušnou duchovní úroveń a selhala.Není nic strašnějšího,než intelektuál,který slouží jen sám sobě... A kdyby se k tomu přidaly úvahy docenta Koukolíka o deprivantech,byli bychom doma....

Odp3: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Tlapka, 28.4.2014 13:07

Já myslím že jde o degeneraci genofondu.

Odp4: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 28.4.2014 15:40

ano,málo hořčíku,hodně aspartamu a nezájem o komunikaci s vlastníma dětma....:-(

Odp5: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Tlapka, 30.4.2014 15:43

A nemůže na to působit přelidnění?

Odp6: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 30.4.2014 20:06

Problémy s přelidněním ještě navrch. Ale lidi by se přece jen neměli chovat jako krysy,když se přemnoží....Ta naše intelektuální elita nám moc nepomáhá,medicína nepomáhá,politika nepomáhá,--- jak to nějak v té písničce vyzpíval pan Dědeček: Lidstvo si dál vesele trtká,na všechno sama je jediná Smrtka....

Odp: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
homo sapiens, 27.5.2014 21:17

Pozor, nepaušalizovat. Já osobně žiju tak, jak bych si přál asi z deseti, nanejvýš dvaceti, procent. Osmdesát procent okolností mého života je mi vnuceno situací ve které se nacházím a absolutně není v mých silách je změnit. Vytunelovaná republika v úpadkovém stadiu kapitalismu, práce za almužnu, která neumožňuje ani ve čtyřiceti si vydělat na solidní bydlení ( tedy na něco, co jsem potřeboval už před dvaceti lety ), mravní rozklad všude, kam oko pohlédne - na úřadech i v sousedských vztazích, celý život upachtěný jako štvanec v jakémsi provizoriu. V takové situaci se člověk sotva může věnovat ( aspoň svým ) dětem tak, jak by bylo potřeba. Což dobře vědí, jak tvůrci reklam, tak různí propagandisté - proto se jim mladá generace tak snadno ovlivňuje.

Odp2: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 28.5.2014 12:22

To máte pravdu,dnes je mnohem těžší získat dost času pro vlastní rodinu,protože novodobé otrokářství pracuje přímo proti rodině. Zdatný otrok se má starat o pána a nikoliv o svou rodinu.... My jsme to doma řešili zlikvidováním televize už v období takzvané totality. Ani počítač děti nedostaly. A dospěly bez úhony....Pravda,nebyly takové tlaky ze stran vrstevníků ani konkurence ve smyslu kdo co má a kdo co vlastní....

Odp: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Alfons, 28.5.2014 8:15

Pořád zde neskuhrejte a hledejte viníka v sobě. Co jste udělali a děláte pro to, aby nebyla generace zkurvená? NIC. Skuhráte a zabíráte místo na SVÍCI. Plácáte zde svá moudra a stesky a to je tak všechno. Jak drbny na návsi.

Odp2: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 28.5.2014 12:18

To nechť posoudí lidé,kteří moje děti osobně znají. Měla jsem tu čest vyslechnout jejich názory. Váš názor také respektuji i když nevím,z čeho soudíte,že tady nikdo pro mladou generaci nic neudělal....

Odp3: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Alfons, 28.5.2014 13:37

I to je záslužné. Chce to ovšem udělat něco, aby se to změnilo v celé společnosti. Řešil jsem to požadavkem přes datovou zprávu na ministerstvo školství, aby byla zavedena osvědčená povinná výuka náboženství na školách dokud nebude zavedeno něco lepšího. Napsali že to prý nejde. Jenže na jeden požadavek nereagují, musí nás být víc a tlačit také na politiky atd. Co si uděláme-to máme. Je to vina všech občanů ČR, kteří jen o morálce melou naplano. Takže skuhralové, skuhrejte na Svici naplano dál. Generaci jste zkurvili vy, proto že jste to dopustili a nic jste pro to neudělali !!! Za blbost se platí.

Odp4: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 28.5.2014 13:57

Situace v dětských zařízeních,takzvaných polepšovnách - dříve - je neřešitelná bez změny legislativy. Ani ve školách není jak a čím děti potrestat. Obávám se,pane Alfons,že systém je nereformovatelný,legislativa pomatená.Jak byste to řešil systémově? Odkud začít? Hodnotové normy dítě přejímá v rodině.Nic jiného,než se pokusit dobře vychovat vlastní děti a poctivě pracovat v oboru,který mám,nepomůže. Politika ani náboženství to nepořeší. Hnije to zevnitř.To není skuhrání,jen moje konstatování.Nemá-li rodič morální sílu vyhodit televizor a svůj volný čas věnovat dítěti,nechť si dítě nepořizuje.

Odp5: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Alfons, 28.5.2014 16:11

Rodiče nemají morální sílu na sebe, natož na děti. Budeme posílat děti na převýchovu do lokalit do světa kde je morálka doposud na úrovni. V TV sem tam ukazují, že někde jsou děti podstatně vychovanější, mají úctu k rodičům atd. než u nás. Rozklad morálky nastal po roce 1948, kdy komunisti zrušili povinnou náboženskou výchovu na školách. Že likvidovali také ekonomiku? To je proti likvidaci morálky prkotina !!! Jisté je, že za všechno si můžou lidi sami, že tento stav dopustili a nemají snahu ho napravit !!!

Odp6: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 28.5.2014 16:20

Jste jeden z mála,který nekřičí: Kdyby byl nějakej Bůh,tak by tohle nedopustil... Je pravda,že za tento stav společnosti můžeme my lidi sami.

Odp6: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Lip¤van, 28.5.2014 20:37

Správně, Fonzíku, svěříme děti do těch správných rukou. Co třeba do rukou katolického faráře Olivera O' Gradyho? Děvčata pak zajisté najdou uplatnění v katolické prádelně. O malé chlapce se nejlépe postará hodný pan prefekt. :-)

Odp7: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Alfons, 29.5.2014 1:48

Dnes civilní pedofilie asi 1000 x převyšuje církevní pedofilii. O tom nikdo nemluví. Stále se mluví jen o církvích
Čili potlačením vlivu církví civilní pedofilie značně stoupla !!! Račte se probrat do reality !!!

Odp8: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivan, 29.5.2014 5:25

Je pozdě, Alfe, křesťanství to prohraje jako takové.

Prosrali jste to, Všem. Neděkujeme!

Odp9: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Tlapka, 29.5.2014 13:28

Církev to Určitě nevyřeší. Sama je v úpadku.

Odp10: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
ivana Kozárová, 29.5.2014 14:06

Nemá to řešení.Děj je ireversibilní.Akorát si to lidi nechtějí připustit,i když v podvědomí to všici tuší a říkají : lépe už bylo.Teď jde o to,kdo je ochoten přiznat,že řešení existuje,ba ,že to už někdo vyřešil za nás.Ty podstatné děje probíhají vskrytu a nejsou dílem člověka.... O tom dni nebo hodině neví nikdo,ani andělé,ani Syn,ale Otec. Vyhlížejte,zůstańte bdělí,nebotˇnevíte,kdy je ustanovený čas...Mr 13,32-33

Odp11: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Tlapka, 30.5.2014 14:03

Já si myslím Ivanko že lépe nebylo ani nebude, člověk je odsouzený k utrpení. Však to bylo nějak řešeno... v potu tváře.. budeš dobývat chleba.. jak to tehy bylo? A vše kvůli tomu jednomu stromu to je Fakt smůla.

Odp8: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Zákys, 29.5.2014 5:34

Zase jeden obrblb, který komentuje svou pseudoodbornost v tomto případě na pedofilii jako sociální jev. Další oběť špatné četby a své existenciální frustrace.
Změnila se také technologie pedofilů. Hřebík, hasák, pila se staly obligátními nástroji pedofila.

Odp9: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Alfons, 29.5.2014 8:23

To má argumentační sílu přeleželého tvarůžku.

Odp10: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Zákys, 29.5.2014 12:03

Vidět že se buď vyznáte, nebo že vám někdo napovídá.
A na které ablutofilie jste ještě odborník? Nebo již na žádnou? Androfilie by vám seděla, stejně jako nekrofilie, nebo skatofilie. Bibliofile to určitě nebude. Při dostatečné trpělivosti z toho co zde píšete zaznívá, že by to v budoucnu mohla být dokonce urofilie. To by pro vás ovšem bylo vítězství. A to by jste byl již skoro dokonalý

Odp11: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Alfons, 29.5.2014 13:06

Svičkovi obranáři to nevzdávají a stupňují ofenzivu rozprašováním duševních fekalií po foru.:-)

Odp12: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Tlapka, 29.5.2014 13:26

Já to tak pesimisticky nevidím.

Odp13: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Alfons, 29.5.2014 14:07

Šla má milá na houby a pršelo jen se lilo a slunce svítilo. Hlubinné vrty na postupu do středu země.:-(

Odp14: Kdo že tuto generaci zkurvil? její...
Tlapka, 30.5.2014 14:05

A od té doby kdekdo ví
že život není růžový
... a za pecí
je tepleji
než ve švestkové aleji.

Jak vevnitř, tak i navenek!
Vlastimil Čech, 28.4.2014 12:41

...je poznám i po zvuku,když v koutě druhé místnosti meju nádobí . Ozývá se hýkavý chechtot specifického typu...
No, někdy mi připadá, že se i visuelně sobě navzájem podobají... Rittig, Jonák,Krejčíř... nemají i ve vzhledu něco typicky společného? Nebo se to V.Č. jen zdá?
To prosím nemluvím o typickém zjevu těch Voldemortů, těch zajordánských... tihle „dobráci“ také projevují svou náturu ve vzhledu, ne? No a většinová povaha se navenek projevuje i u „občanůtrvaleopálených“... Jak říkáme my atheisti: „pánbíček je tak pro výstrahu slušných lidiček poznamenal“...:-)

Odp: Jak vevnitř, tak i navenek!
ivana Kozárová, 28.4.2014 15:48

Soudím,že blbost jako fenomén nezávisí na rase. I když má dozajista universální rysy. Blbost je aktivní rozpor.Aktivita blbce je vždy horečná. Blb nesnese ticho.Nesnese klid.Deformuje svůj život aby vyplnil každý jeho kout činností a prožíváním,- carpe diem.podkopává i piedestal,na který se postavil. Pak se strašně diví,když to s ním spadne....;-)

Život v současnosti se výrazně změnil...
Neuvedeno, 28.4.2014 23:08

Život v současnosti se výrazně změnil oproti předchozím dobám.
Dříve stačilo se něčemu vyučit a pak to mohl člověk dělat celý svůj život. Dnes leckdy toto vzdělání stačí sotva na deset let. O své peníze navíc člověk zcela přijde, jestliže se nesnaží je dále využívat, ale nechá si je do rezervy v bance. To je bohužel stav tištěni nepodložených peněz státem nějakou hodnotou.
Lidé dnes v domácnosti celkem ani nemluví a spíše konzumují, co jim televize nabízí. To proto, že televizi vyrábí většinou štáb lidí a je tedy většinou zábavnější, než co vypráví jeden člověk, který se většinou obehraje jako flašinet a každý již pak ví o čem bude mluvit. Většinou stále o tomtéž.
Také zaujetí dětí je pro něco jiné než u dospělých. Dospělí se často nejsou schopní vžít do úrovně myšlení dětí.
Tak se stane, že děti se dívají v televizi na něco jiného, než dospělí.
Tímto se přihodí, že dospělí nejsou dostatečně schopni včas zpozorovat, jak nebezpečné jsou některé pořady televize pro děti.
Dnes to v Česku ze státních orgánů zřejmě nikdo moc nesleduje a nikoho to netrápí. Když pak děti začnou zcela odmítat příkazů rodičů a prarodičů s různými odůvodněními uváděnými ve všelijakých televizních pořadech, tak už je pozdě.
Rodiče nemají na své děti čas, protože se moc zadlužili a musí šroubovat jak nevolníci a prarodiče namají na děti dostatečné páky, protože jim nemůžou říci,„ když toto neuděláte, tak vám nekoupíme toto a toto a nepojedete tam a tam“, takže vnoučata prostě prarodiče dostatečně neposlouchají, jak by to bylo, kdyby se o ně starali rodiče. Navíc některé rodiny jsou částečně nefunkční, protože některý z rodičů podléhá vlivu alkoholu, či jiných návykových látek.
Škola je pak na některé zcela neukázněné žáky krátká a tito neukáznění žáci jsou pak naopak vzorem pro ostatní žáky ve třídě.
Ve školách se odstupňování žáků podle výkonnosti a podle ukázněnosti neprovádí. Pouze se tiskne vysvědčení, ale to během školní docházky nemá žádný vliv na žáka. Žáci by se měli roztřiďovat ve třídách každé dva až tři roky, aby nepřizpůsobiví žáci nekazili kvalitu vyučování a ukázněnost třídy. Takže to pak dopadá, jako za socializmu, kdy jeden nemakačenko byl vzorem pro ostatní, aby také nepracovali, ale jen dělali, že dělají.
Takový to příklad předvedl herec Miloš Kopecký, když přišel někdo na něj s prací, tak rychle zasunul šuplík s rozečtenou knihou v práci a pravil „Nemám čas, plním plán“.
Takto se pak rozevírají charaktery lidí žijících prací a žijících parazitováním na druhých.
Dnes je bohužel už tolik mezistupňů při rozdělování, že se parazitování ani nepozná.
Při takovém velkém podniku, když se vyrábí jedno složité auto, tak je tam tolik různých součástek a pracovních procesů, že určení ceny auta je cena vázaná na součtu všech platů a tam záleží na nabídce a poptávce po pracovní síle.
Jenže, když se tam dělají podrazy ve formě zaměstnávání jen některých lidí z ciziny a druhých ne, tak mzdy jsou zcela pokroucené.
Takže se pak není možno divit, že nespokojenost některých lidí je mnohem větší, než druhých.
Jenže masa se může vzbouřit a stávkovat, jedinec, když se vzbouří, tak mu to není nic platné. Roste tak také masa nespokojených lidí. Dnes když nezaměstnanost lidí se uvádí v Česku asi 650 tisíc lidí z 10 milionového státu a pravděpodobně je dále ještě asi 650 tisíc lidí vyřazených z evidence nezaměstnaných, tak situace je náramně vážná. Také proto, že asi 4 miliony obyvatelstva je v dospívajícím a důchodovém věku. Ze 6 milionů v pracovním věku tedy pracuje jen 4,8 milionů.
Taktéž zajistit spolupráci mezi pracovníky v závodě může člověk provést snáze, mluví li jazykem velkého množství lidí, než když jde -li o jazyk málo využívaný. Češi tedy už jen pro malé množství obyvatelstva jsou v hendikepu. Daleko snáž organizují výrobní proces národy s větším počtem obyvatelstva.
Zase jsem ale na tom lépe než Maďaři, protože jsme schopni se domluvit se slovanskými národy celkem bez velkého učení jazyků.
Učení angličtiny je sice dobrá věc, jenže když pak člověk vyjde ze školy a neumí ji dostatečně a nepoužívá denně poslechem v televizi, tak jí zapomene. To samé platí i o ostatních jazycích, jako je němčina či franština.
Tak takto se stále rozevírají výdělečné možnosti občanů Česka a na uzdě je drží pouze státní ozbrojená moc. Bez ní by už dávno byla vzpoura etnik a nezaměstnaných.
Částečně slouží k přežívání těchto chudých sociální minimum, penze a podpora matkám na mateřské dovolené.
Jenže mezi těmi nezaměstnanými a neevidovanými nezaměstnanými jsou také schopní lidé a leckdy velice schopní. Jsou prostě jen diskriminováni.
Dále jsou tam také všehoschopní, což ovšem platí i o pracujícím obyvatelstvu.
Někteří vyřazení ze zaměstnání jsou ale natolik podporováni státem, že zjišťují, že pomocí zvýšeného počtu dětí si přijdou na pěkné peníze. Někteří ovšem dělají děti z prostého pudu sebezáchovy organizmu a radosti ze sexu, stejně jako to dělají ostatní tvorové na této planetě.
Navíc tito lidé paradoxně mají více času na starání se o nemluvňata a tak nakonec jsou schopni vychovat nesčetně více děti než pracující rodiče.
Tímto se rozevírá ještě více situace mezi bohatými a chudými a stává se neřešitelnou.
Dříve se situace upravovala tím, že byly války a po válce byly majetkové poměry nedostatečně kontrolovatelné. Takže po válce se člověk který nikdy nebyl bohatý stal bohatším a bohatý člověk se stal chudším. Při zabránění válkám k tomu nedochází a tak se vytvářejí slamy totálně chudých lidí na okraji měst.
V Česku k tomu dojde jakmile se zavede snížení poplatku v ubytovnách za metr čtvereční bytu. Podnikatelům ubytoven se tento kšeft přestane vyplácet a mnoho lidí z ubytoven se dostane mezi bezdomovce. Dále stoupne množství krádeží.
To je jen prostě současný stav. Dnes, když jsem viděl v televizi, jak obrovské množství činžovních domů v Madridu je rozestavěných a nedostavěných, tak si říkám zlaté paneláky. Stále jsou ještě plné a stále ještě jsou funkční. Co bychom asi bez nich dělali, když na vesnici není práce žádná. Když stále je ještě zemědělská práce dotovaná.
Cestu z nesnází jsem tedy u mladé generace řekl. Roztřiďovat děti pravidelně už během školního procesu, protože se jinak učí od samého začátku, že na neukázněné a neschopné nikdo nemůže a že tito si mohou dělat v době vyučování co se jim zlíbí.
Jenže toto pravidelné roztřiďování stále schází i v celém státním sektoru, které si stále žije jak za socialismu jen s tím, že mají dnes vysoké platy. Zde ovšem bych to nedělal po po dvou až třech letech, ale po pěti až šesti letech, protože jde zde o dospělé lidi a ti už se nejsou schopni tolik přizpůsobovat jak novým učením, tak vzájemným vztahům.
Jenže pochopitelně také záleží na tom, kdo je roztřiďuje. Jestliže jde o nějakého bývalého vexláka, který se vyšvihnul na vedoucí místo, tak veškeré změny jsou spíše v neprospěch u všech státních podniků a státní správy.

Odp: Život v současnosti se výrazně změnil...
ivana Kozárová, 29.4.2014 12:48

Školství má podle názoru mého manžela jedno jediné řešení : Zachovávej řád a řád zachová tebe.Ministerstvo školství by mělo vypracovat jednoduchý školní řád .Rodičům by se měl tento školní řád doručit doporučeným dopisem na dodejku.Současně by se jim mělo oznámit,že jejich dítě po druhém porušení školního řádu bude okamžitě vyloučeno ze školy s povinností nastoupit na školu jinou,což pod pokutou 5000,- Kč za každý promeškaný den zajistí rodiče. Návrat možný po dvou letech. Povinností rodičů je pracovat a dodržovat pracovní řád,povinností dětí je se učit a dodržovat řád školy. ... Myslím,že byste si s manželem rozuměli. Ale obávám se,že mnoho lidí by ani dobře nepochopilo,o čem je tady řeč.;-)A Shakespeare by dodal: Vymknutá z kloubů doba šílí;-);-)

Odp2: Život v současnosti se výrazně změnil...
Zákys, 1.5.2014 12:33

Když slepý slepého vede, oba spadnou do jámy.
A co tak důsledné uplatnění práva šária. Aspoň na úrovni Saudské Arábie, nebo u zlodějů dobytka v Mali.
U nás by se zdravotní pojišťovny nedoplatily!!!!
A hlavně za všechno mohou komunisté a ten zloduch Putin.
Kdyby jich nebylo, jak krásně bychom všichni žili a tančili „kolo-kolo-mlýnské, s nosy zastrčenými sousedům do rekta.....“

Odp3: Život v současnosti se výrazně změnil...
ivana Kozárová, 3.5.2014 10:16

Moje mínění je,že systém je nereformovatelný:-(A že Putin za to nemůže.

Odp4: Život v současnosti se výrazně změnil...
Tlapka, 30.5.2014 14:08

Jasný, Putin z Aurory nevystřelil.

školství nic nevyřeší, když lidé jsou k...
iva, 29.4.2014 13:58

školství nic nevyřeší, když lidé jsou k sobě jak saně. Kdo se nepřizpůsobí davu ten je časem odkopnut a vyloučen. Proto se lidé chovají jako stádo já se jim nedivím.
Toho p. Větvičku moc nemusím, to nářečí už tady nikdo nepoužívá a nemám ráda nespisovné psaní. Ta jeho témata mi připadají jak kdyby je bral jen v hospodě Na růžku. Taky mívám období, kdy mám sluchátka na uších a někdy s tím i spím a co? Jsem šílená to možná jo, ale nejsem v davu já právě jsem ta vykopnutá. Jo a piju Matoni

Odp: školství nic nevyřeší, když lidé jsou k...
Zákys, 3.5.2014 10:40

Vy jste hlavička. A teď s pravdou ven. Co máte Za Lubem.

Odp2: školství nic nevyřeší, když lidé jsou k...
iva, 4.5.2014 11:47

Snažím se zjistit, jestli jsou lidi schopni se polidštit. A Za lubem tu máte něco spíše vy.

Odp3: školství nic nevyřeší, když lidé jsou k...
Lipovan (Z.), 6.5.2014 17:32

Před měsícem vyrazili z práce mého kolegu (původem z Ostravy). Vedení podniku využilo § 52/g. Je fakt, že si o to kolega dlouhou dobu a nehorázným způsobem koledoval. Měl několik vedlejšáků a věnoval se jim na úkor kmenového zaměstnání. Neustále zdůrazňoval, že je podnik složen z blbců, zatímco on uvažuje o úroveň výš a zaměstnavatel mu odmítá vyjít vstříc a nabídnout mu pozici odpovídající jeho bezbřehým schopnostem. Přesto dostal poměrně přepychového padáka a sice tříměsíčního. Uplynul teprve měsíc, zbývají stále dva a kolega se už nechal podstatně skromnějším tónem slyšet, že je takříkajíc v p®delce. Není schopen sehnat práci s podobným příjmem a dochází mu, že ji nesežene ani ve zbývajícím čase. V Praze! Pro rozvedeného člověka bez úspor, s pětiletým dítětem u exmanželky, zato však zhruba třímilionovou hypotékou, je to vskutku slibná perspektiva. Leč má, co chtěl, chlapec ušatá. :-)

Zhodnocení 10 let Česka v EU. Dočetl...
Neuvedeno, 4.5.2014 12:03

Zhodnocení 10 let Česka v EU.
Dočetl jsem se, že prezident republiky neprovedl toto hodnocení. Nedivím se. Chce být zvolen znovu v příštím období a tak je opatrný.
Tak tedy to hodnocení udělá tady na Svíci alespoň někdo, tedy já.
Naše země nevzkvétá. Jak by řekl Václav Havel.
Tedy vzkvétá, ale jen někomu.
650 tisíc nezaměstnaných a podobný počet občanů vyřazených z evidence nezaměstnaných by to řeklo ještě mnohem ostřeji.
Je ovšem také pravda, že mnozí z tohoto 1 300 tisíců občanů mimo důchodový věk bez práce se o zvýšení kvalifikace moc nestarají.
Jenže jde o to, jestli na to mají buňky, jestli na to mají zdraví, jestli k tomu byli vedeni po dobu mládí a jestli neutrpěli během let nějakou újmu na zdraví. Také zdali nepili, nefetovali atd.
Prostě situace je různá u každého občana a nelze jí paušalizovat. Také životní podmínky jsou různé. Také dědičné vlastnosti jsou různé.
Jisté je, že by se počet nezaměstnaných měl o dost snížit, když může stát zaměstnávat invalidy, tak proč by nemohl podporovat ty skryté invalidy. Nebo lékař má patent na rozum?
Také by se mělo investovat do průmyslu s větším množstvím pracovních sil. Vždyť se tím ušetří na podpoře z nezaměstnanosti i na nákladech na příspěvky na bydlení.
Jde přece o jednoduchou matematiku jak zjistit jaká je ideální struktura zaměstnanosti, aby byla nejoptimálnější. Stačí spočítat náklady na tyto výdaje pro sociálně chudé a nezaměstnané a nebydlící a zjistit o kolik by se snížily při určitém větším počtu zaměstnaných lidí. Na to stačí přece pár grafů.
Zřejmě schází státu pár kloudných matematiků. Jenže ta matematika je celkem jednoduchá, jenže musí být pravdivá a pravdivost nepozná zase tak moc lidí. Když jsou všude možně zkreslené údaje.
Také je nutno stále snižovat množství dotací v celé EU protože se tím komplexně snižuje konkrenceschopnost EU a tím i České republiky.

Odp: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
ivana Kozárová, 5.5.2014 14:48

Pane Neuvedeno,naše veškerá hodnocení se - bohužel,míjí oučinkem ve světě pohádek typu Jdi tam- nevím kam,přines to - nevím co a Císařovy nové šaty. Zatímco invalidé mají právo na práci,mladí zdraví jedinci zas mají právo nepracovat.Dětem v mateřských školkách se budou vyprávět pohádky se šťastným koncem,jak si princ vzal prince a žili spolu š´tastně až do smrti,Ukrajinu brzy přejmenujou na Ukradinu,babičky zasejc brzo budou chodit s nůšema na chrastí a z lesejka je budou vyháněti panští myslivcové.Naštěstí všude ještě roste volně pýr,jehož oddenky mají nenen nutriční hodnotu ale i léčivé oučinky. Je dobře se o nich včas informovat,neboť brzy již i léčivé byliny nebudou smět být označovány jako léčivé,protože to zakáže vyhláška EU.Povinné baštění bobulí urychlí další degeneraci,která bude přesvědčena,že je zdráva ,což prokážou povinné testy.Čeká nás všechny skvělá budoucnost,nebojte;-)

Odp2: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
Vlastimil Čech, 5.5.2014 15:06

Kdy se konečně dostaví ony světlé zítřky, které nám, ondy dětem, slibovali?

Odp3: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
ivana Kozárová, 5.5.2014 16:03

Až se opět staneme dětmi,pane Čech;-)

Odp4: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
Vlastimil Čech, 5.5.2014 17:51

Myslel jsem si, že jste křesťankou, nikoliv budhistkou...;-)

nebo to mělo býti myšleno jako: „na svatého Dyndy?“:-)

Odp5: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
ivana Kozárová, 5.5.2014 22:20

To za druhé;-)!

Odp3: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
Juras, 6.5.2014 8:15

Světlé zítřky, co nám slibovali, nebudou nikdy. Jestli ale myslíte na nás - plebs, tak plebs se má nejlépe, jak kdy se na této planetě měl. Z pohledu života plebsu zažíváme zlatý věk a myslím, že lépe už se snad ani nemůžeme mít.

Odp3: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
Tlapka, 6.5.2014 16:33

Dnes není nikdy zítřek a zítřek bude zase dnes, takže světlý zítřek neexistuje.

Odp2: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
Olix, 6.5.2014 8:59

Tak to se máme na co těšit :-) Jak vlastně chutná pýr?

Odp3: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
ivana Kozárová, 6.5.2014 11:35

má škrobovou chuť,ale oddenky se musí pořádně vyprat. Jinak je to výborné hepatoprotektivum,léčí jaterní problémy.A v dobách hladomoru zachraňoval životy.Dnes se o tom moc nevypráví,máme se příliš dobře,nakupujeme proto jedovaté potraviny,abychom se zas tak dobře neměli.... Je to takový paradox. Na prvním místě je pohodlí. Teď na jaře stačí pro detoxikační kůru deset stonků pampelišky denně na lačno - utrhnout se musí v intervalu od 11,00 do 14,00,umýt stonky,odtrhnout květ,- ten se nejí a schroustat to jako králík. Zkuste a uvidíte,jak se budete cítit. Většina lidí to však neudělá,řeknou brrr nebo jsou líní si to obstarat.Je to skoro zázrak,co to s unaveným člověkem udělá. Ale musí se to zkusit.

Odp: Zhodnocení 10 let Česka v EU.Dočetl...
Zákys, 9.5.2014 7:12

Od jistého věku jsou lidé kmetského věku označování jako „prďolové.“ Jako školák jsem se domníval, že je to proto, že jim nefunguje takový malý sval na konečníku.
Je to jinak. Za prďolení mohou dotace hlavně EU, lékaři, průmysl s malým množstvím pracovních sil ( kde? na vrátnici?), málo kloudných matematiků, pár grafů, a spousta blíže nespecifikovaného Různého....
A takový člověk jde k volbám, kde opět zabučí a volí. Říká se tomu demokracie. Nechat tomu hlasu jediné místo na rozhodování, to by byla potom konečně ta pravá gerontokracie.

Nedobrovolný souhlas
Lipovan (Z.), 6.5.2014 10:30

Říkám to velice nerad, ale souhlasím s Polákem. Lépe už nikdy nebude a to neplatí zdaleka jen pro plebs, pokud ovšem za plebs nepovažujeme 98% obyvatelstva. Doufat můžeme jen v co nejpomalejší pokles životní úrovně, nedoprovázený citelnými otřesy. To je bohužel ta nejoptimističtější reálná varianta. A vzhledem k tomu, že se na ní příliš vydělat nedá, můžeme čekat scénář spíše horší. U nás dochází k poklesu standardu přibližně nástupem svině z Bechyně, ale jde o záležitost celého euroatlantického okruhu, vina (zřetelná a nezpochybnitelná) Kalouska je pouze dílčí. Doufat dnes v lepší zítřky je vrcholem naivity a záležitostí řekněme...občanů ve věku 25 let a méně. :-)

Odp: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 6.5.2014 11:38

Pane Lipovane,souhlasím s Vámi,že se máme dobře. Ale za jakou cenu?Mám známého,který má koně,krávu a slepice. Nežije se mu pohodlně.Ale má jakousi jistotu,že neumře hlady až nepřivezou do hyper super potravinové náhražky...

Odp2: Nedobrovolný souhlas
Lipovan (Z.), 6.5.2014 11:50

Za cenu totální devastace životního prostředí. Náhražky slouží jako pomyslné drobné tlumiče respektive brzdiče klesajícího standardu. Kvalitní rohlík by dávno přišel na pětikorunu...ale pomocí různých náhražek se daří jeho cenu stále držet kolem dvou korun, takže si ovčan svůj propad příliš neuvědomuje. Jsem přesvědčen, že za nějakých deset let budeme se slzou v oku vzpomínat na kvalitní potraviny v éře faktické vlády Andreje Babiše, protože melaminová mléka z Číny k nám zatím nedorazila...musíme vyčkat. :-)

Odp3: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 6.5.2014 16:27
Odp3: Nedobrovolný souhlas
Vlastimil Čech, 10.5.2014 21:25

S Vaší úvahou souhlasím. Jistý vliv na klesající standard (jakkoliv brzděný) má také to, kolik různých neproduktivních příživníků se na tom rohlíku přiživuje... každý z nich chce nový moderní automobil, nebo eroplán, hezké a nákladné bydlení, dvakrát ročně prima dovolenku nejen pro sebe, ale pro celou rodinku včetně milenek, pak se chtějí ještě presentovat nějakou tou dobročinností, uznávaným hobby... A těhle vykuků je prostě moc... Všichni si z toho každého jednoho rohlíku imaginární kousek „uždibnou“... oni to organisují, přeprodávají, vyjednávají, zařizují, účtují, managují... ale mouku nemelou, u pekařské díže ani pece je nikdo neviděl, ale chtějí být moc a moc dobře živi...no a aby nestál rožek tu pětikačku, tož tam do těsta nechají nasypat třeba nějaký doplněk vyrobený z vlasů mrtvých Číňanů...

Odp4: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 11.5.2014 13:24

Uvídíme na podzim,jaký bude náš životní standart;-)

Odp5: Nedobrovolný souhlas
Zákys, 12.5.2014 6:18

Než to nastane aspoń pár pohledů:
ptáci

Odp6: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 12.5.2014 9:48

Dík za ptačí pohledy.My lidi jsme nemocní,protože vidíme málo krásy.Ne nadarmo Merlin poradil Artušovi v nejednom případě,aby se na problém podíval očima jestřába nebo orla. Ach jo,to naše lidské měřítko,všechno posuzujeme jen podle sebe..

Odp6: Nedobrovolný souhlas
j.hermanek, 13.5.2014 7:53

Na ptáky jsme krátký, to my si dáme na zobák

Odp7: Nedobrovolný souhlas
Tlapka, 30.5.2014 14:13

Četla jsem že práci mají hodně práce, aby mohli létat, musejí hodně jíst, stále shánět jídlo, moc se nadřou a pak přide mráz a kam se ptáčku schováš..

Odp4: Nedobrovolný souhlas
Lip¤van, 13.5.2014 9:25

Jistě se shodneme, že od určitého časového bodu existence lidstva již není možné, aby všichni vyráběli. Učitelé, policisté a mnoho dalších profesí včetně mě nevyrábí. Dokonce i organizovat je nutné a někdo to tudíž dělat musí, tedy pokud nejsme stoupenci knížete Kropotkina . Ale samozřejmě dobře vím, jak to myslíte a souhlasím s vámi. Mocní vytvoří umělé potřeby a prosadí jejich plnění (a hlavně plnění vlastních kapes) proti vůli těch, kteří to ve finále zaplatí. Nedávno jsem viděl skvělý dokument Váha řetězů (1/2). Mimo jiné v něm zazněl vtip z Kosova: Muslimové požádají svého imáma, aby jim vysvětlil, co je to demokracie a to způsobem, který jsou schopni pochopit. Imám odpoví: „Když vyjdu na vrchol minaretu a seshora vás pomočím, vy mě zezdola můžete kdykoliv pomočit také. To je demokracie“. Řekl bych, že jde o velmi trefné přirovnání. :-)

Odp5: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 13.5.2014 12:46

Kropotkina měl táta v knihovně,mně se ze všeho nejvíc líbily jeho fousy!Ale s tou spoluprací měl Kropotkin pravdu!Kdybychom nezdůrazňovali to,co nás rozděluje,ale pracovali na tom,co nás spojuje,furt by se lidi tak nemydlili.:-)

Odp5: Nedobrovolný souhlas
Vlastimil Čech, 13.5.2014 14:04

Samozřejmě! Máte pravdu, i těch organisátorů je třeba... chtěl jsem jen říci, že :těhle vykuků je prostě moc... že:každý z nich chce nový moderní automobil, nebo eroplán, hezké a nákladné bydlení, dvakrát ročně prima dovolenku nejen pro sebe, ale pro celou rodinku včetně milenek, pak se chtějí ještě presentovat nějakou tou dobročinností, uznávaným hobby..., že:chtějí být moc a moc dobře živi...
rozhodně jsem ani náznakem NECHTĚL NAZNAČIT, ŽE VŮBEC NEJSOU TŘEBA! Prostě jsem konstatoval, že je moc vlčáků, kteří se tlačí tam, „kde to teče“...

Odp6: Nedobrovolný souhlas
Lip¤van, 13.5.2014 14:45

Je jich tuze mnoho a právě na jejich příkladu můžeme odsoudit teorii kapitalismu jako směšnou a nefunkční. Pokud to tam teče a manager se prosadí, v zásadě nejde nic proti ničemu. Potíž je v tom, že skrze praktickou a každodenní kapitalistickou nerovnost manager zařídí provalení hráze i tam, kde bylo doposud sucho. Ti dole pak nestačí žasnout nad ciframi na účtenkách. Leč nelze jinak; přesně jak pravíte, životní styl a la Cosmopolitan něco stojí a manager to ze svého platit nebude. Potažmo je-li oněch managerů 200 000. :-(

Odp7: Nedobrovolný souhlas
Tlapka, 20.5.2014 15:07

a co si dáme místo toho směšného kapitalismu?

Odp8: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 20.5.2014 15:30

Už to tady máme zpátky : Otrokářství

Odp9: Nedobrovolný souhlas
Vlastimil Čech, 21.5.2014 9:32

Ano. Přesně! Otroci minimální či podminimální mzdy- víceméně formálního kapesného, vyplácené některou agenturou, které tak jako tak utratí za naprosté nezbytnosti...

Jaký je rozdíl mezi otrokem, jehož majitel zajišťuje svému otrokovi stravu, obnošený oděv a ubytování, a vyžaduje libovolný pracovní výkon otroka na jím určeném místě a lidským zdrojem, kterému jeho agentura vybere místo výkonu libovolné činnosti, a poskytne mzdu, která nestačí na nic jiného než lůžko v ubytovně, skromnou stravu a obnošený oděv ze second hand?
Jistě namítnete, že lidský zdroj může svou funkci v agentuře odmítnout... ale ve skutečnosti je to jen možnost ryze teoretická, buď nakonec spadne jiné agentuře, nebo pod most..No, a že dostane za svoji práci peníze? No a co? Lidský zdroj je stejně nucen je vydat za věci, které otrokovi zajišťuje jeho majitel...
Navíc mnohé mzdy jsou tak ubohé, že z nich ani nelze pokrýt životní náklady lidského zdroje ... (V Americe těmhle říkají myslím „Working Poverty“ ..nebo tak nějak...)

Odp10: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 21.5.2014 10:25

Ano,jsme pro ně lidská špína.Nedávno jsem navštívila hadrárnu v kamionu. Byl plný vypraných a vyžehlených džín. Kus za 25 Kč. Vybrala jsem si čtvery,na které bych jednak neměla peníze a jednak bych je ani nesehnala. Kvalitní,bavlněné neobnošené,nevím,proč je někdo vyhodil... Je to strašné. Už léta si nekupuju žádné nové věci,stačí mi to,co někdo vyhodí. Hrůzné na tom je,že většina takových věcí skončí někde na skládce. Vláda konzumu je vláda smrti. Být bohatý a ničit zemi nesmyslným konzumem,být chudý a ničit zemi konzumem - je v tom přece jen trochu rozdíl. Ten chudej nemůže zničit tolik.... Kolikrát mě napadne,že je načase,aby zchudli všichni,možná,že by leckdo prozřel.Můj slepej pes vidí víc ,než osvícené lidstvo. Musí ho mít každý rád,kdo neztratil vnímavost. Konzumuje maličko a rozdává ze své bídy radost.Rozdává štěstí,aniž by ho měl sám. Teď jsem vyslechla program o dílně,která zajišťuje lidem práci. Šití na zakázku. 51 Kč na hodinu. To se pak dobře zahazujou věci. Zahazujou se lidské životy. Zahazujeme si svůj vlastní čas pro život. Není divu,že pak jsme všici v kanále.A tam vládne krysí zákon nenávisti. Nenávisti,kterou podněcují režiséři našich životů. Nepřemýšlet,stačí jen nenávidět.Jak musejí ty naše elity opovrhovat tou chátrou dole.Kam je to přivede? Jsou to ještě lidi?

Odp11: Nedobrovolný souhlas
Lip¤van, 21.5.2014 19:31

Chátrou mocní opovrhují, nicméně ji potřebují. Nikoliv pouze jako levnou pracovní sílu, nýbrž kvůli vymezení se vůči ní. Pokud by zítra polovina občanů vlastnila vilu v Zadaru a Wiesmann MF3, spáchá Roman Janoušek sebevraždu. :-)

Odp12: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 22.5.2014 15:06

Souhlas. To vymezení znamená horečnaté ujišťování,že já jsem něco lepšího. Ach ouvej...

Odp11: Nedobrovolný souhlas
Olix, 23.5.2014 8:00

Kam se asi poděly naše hodnoty? Rodí se s nimi člověk a nebo si je teprve svým životem a zkušenostmi utváří? Třeba taková odvaha být jiný...

Odp12: Nedobrovolný souhlas
Tlapka, 23.5.2014 13:35

Poškozený lidský genofond.

Odp13: Nedobrovolný souhlas
Olix, 23.5.2014 15:01

Čím? Prvotním hříchem? To by pak lidé měli ještě naději...

Odp14: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 23.5.2014 16:24

Přesně a jednoduše jste to vyjádřila,paní Olix. Lidstvo má nadějiLépe řečeno,každý člověk má naději. Celá Planeta má naději. Zaručuje ji Jméno jejího Stvořitele, tetragrammaton JHWH.nahrazovaný pojmy Adhonai,Elohim. Toto pro židy nevyslovitelné jméno,- báli se ho vyslovit,aby se nerouhali...Katolická bible z r 1857 píše v dodatku ohledně Jména:... Pán,jenž se tuto klade místo onoho podstatného,v původním textu položeného jména božího Jehowa,to jest Hospodin... Ačkoili Jméni Jehowa obsahuje všechny časy,předce hlavní doba jeho jest čas budoucí,t.j. bytost,která slovo své v budoucnosti splní. ... Jinak řečeno: Působí,aby se stalo.Tedy Boží jméno je zárukou splnění božích slibů. Tetragrammaton visel i nad hlavou umučeného Krista. Ježíš nazaretský,král židovský. Nechal napsat Pontský Pilátus řecky,latinsky a hebrejsky. Známe to INRI - latinské zkratky.Hebrejsky JHWH Jeshua hannocri umelech hamethim u se píše v transkripci jako W Zkratka jména Otce rodiny se psala na dřevěné destičky,které se věšely na krk obětovaným beránkům - beránek za každou rodinu pro oběť pasach. Proto beránek boží. Proto také,když tuto zkratku Jména - tetragrammaton nad hlavou Krista napsanou uviděli farizeové,pochopili a žádali o odstranění cedule. Pilátus ji ale neodstranil. Jen Ježíš neviděl,že Svaté Jméno visí s ním na proklatém dřevě. To Jméno,které se bál znesvětit,Jméno,které nosili velekněží na zlatých čelenkách v Chrámu. To Jméno viselo nad jeho hlavou,provoněnou cenným nardem,kterým ho před popravou ještě stačila pomazat Marie....Apoštolové jí to ještě stihli vyčíst jako plýtvání hodnotným statkem... Když si dáme práci hledat,co Stvořitel lidem slíbil a co pro to jeho Syn udělal,možná pochopíme,proč máme naději...

Odp15: Nedobrovolný souhlas
Olix, 23.5.2014 18:06

Ano, tak jest.

Odp12: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 23.5.2014 14:59

Odvaha být jiný vzniká podle mého názoru už v rodině. Liší-li se rodina - něčím - třebas hodnotovým systémem od většinové společnosti,je malé dítě už v raném věku formováno těmito hodnotami. Jak v pozitivním,tak v negativním ¨smyslu. Pan Langmeier a pan Matějček to pěkně definovai ve své společné knize o deprivaci dětí. Ten,komu se podaří zlikvidovat kvalitní rodinu jako základ pro normální fungování společnosti,zlikviduje to,co ještě někteří z nás pamatujou : zdravej rozum a dobrou mysl,úctu ke stáří,lásku kvšemu živému,vztah k Přírodě. úmyslně neuvádím žádnou náboženskou orientaci.Žel,rodinu si žádné dítě nemůže vybrat. Tlapka má pravdu. Genofond,ale i prostředí má svůj vliv. Co by byl platnej skvělej genofond Kašparu Hauserovi nebo Amale a Kamale? Tabula rasa? Taky asi ne stoprocentně. Odvahu vzdorovat většině,která je proti má dítě,které ví,že za sebou má silné rodinné zázemí. Dítě,které někoho miluje a někomu absolutně věří. Kolik dětí dnes má takové zázemí a k tomu dobrej genofond?Střídavá péče. Pamatuju se,jak se malá holčička do telefonu ptala tatínka : Tatínku,a jsi tam sám?Vybavila se mi situace,kdy jsem se otce na to taky ptala... bylo mi osmnáct a neměla jsem náladu na druhou ženu,chtěla jsem být jen s tátou,sama. Ale té malé holčičce byly čtyři roky.... Úměrně tomu,jak se bude zvyšovat počet našich citových nejistot,úměrně k tomu nám všem poteče do bot.O hmotných jistotách ani nemluvě.

Odp9: Nedobrovolný souhlas
Tlapka, 30.5.2014 14:15

Po otrokářství feudalismus, po feudalismu kapitalismus, po kap. komunismus a už jsme zase ve společnosti prvobytně pospolné a toto je Spirála dějin.

Odp10: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 30.5.2014 18:54

To by byl špatnej znovuzačátek na vybydlené planetě:-(

Odp5: Nedobrovolný souhlas
Zákys, 15.5.2014 10:30

To že „jeden dělá to a ten zas tohle, a všichni dohromady udělají moc.“ Říká se tomu dělba práce. Už pěkně dlouho!!! Má také vedle společenkého rozměru také rozměr územní... Vynalezli ji lidé. Nebo jim ji napověděl Bůh?

Odp6: Nedobrovolný souhlas
ivana Kozárová, 15.5.2014 10:56

Viz 4.Mo 11.kap verše14-17 popisuje,jak už toho na Mojžíše bylo moc a nechtěl ani žít s tou odpovědností sám na sobě.A pak za pomoci JHVH získal 70 spolupracovníků o kterých je zapsáno : .. Ponesou pak břímě lidu s tebou,neponeseš je už sám...

degenerace
Alfons, 20.5.2014 19:19

Je to řízená degenerace našeho národa, aby byl totálně blbý a tím jeho ekonomika nekonkurenceschopná.

Odp: degenerace
Alfons, 21.5.2014 6:24

Je to jedna z možností vedení ekonomické války. Mentálně a fyzicky zdegenerované obyvatelstvo má sníženou, nulovou nebo i zápornou použitelnost v rozvoji ekonomiky státu. Je to metoda elegantní, bezbolestná a vše podle zákona. Mnozí občané místo aby k ekonomice přispívali jenom z ní odčerpávají. V ČR to funguje velmi dobře. Na poli ekonomiky čím dál víc prohráváme. Vývoj je nezadržitelný směrem ke krachu ČR.

Odp2: degenerace
Lip¤van, 21.5.2014 7:00

Fonzíku, povstal jste z popela a propadliště dějin? Jak se vám zamlouvá nový papundekl, veskrze skromný to Jorge Mario Bergoglio...není pro vás málo bigotní? :-)

Odp2: degenerace
ivana Kozárová, 21.5.2014 12:59

Alfonsi,je dobře,že jste se objevil! Možná,že děj,který popisujete,už v podstatě proběhnul.Důležité je,že ti,co ho naplánovali,neznají Podstatu života. Kdyby ji znali,nebo alespoň tušili,o co asi jde,nestavěli by se proti a nebyli by pyšní.Chvíli jsme a za chvíli nejsme. Ekonomika s tím nic moc neudělá. O tom,co nás čeká,rozhodne Stvořitel,nikoli diskrétní elity.

Odp3: degenerace
Alfons, 21.5.2014 18:46

Ekonomika s tim udela to ze budeme pod mosty a pojdeme hlady.

Odp4: degenerace
Tlapka, 29.5.2014 13:48

Já to tak černě nevidím. Vždycky jsou nějaké možnosti.

Blbost
Norty, 22.5.2014 10:34

Tohle video to celkem vystihuje https://www.youtube.com/watch?v=OHAjqLFixjc. Na řádné vyjádření teď nemám čas, snad se k tomu brzy vrátím.

Odp: Blbost
ivana Kozárová, 22.5.2014 14:59

Historia - Magistra vitae- a to statistiku ještě nedělali;-)

Kdy to všechno začalo?
Alfons, 25.5.2014 3:35

No přece po roce 1948, kdy to zde vzali do spárů komunisti. Ti zničili morální výchovu na školách tím, že zrušili výuku náboženství. A od té doby národ degeneruje a leze na stromy. Následoval rozklad rodiny. Národ bez Boha jde do kytek. Mnohým se to nebude moc zdát, ale je to tak. Další bod zvratu k horšímu byla Sametovka, kdy zde nastává bezohledné království džungle a vláda zlatého telete. AMEN

Odp: Kdy to všechno začalo?
Zákys, 25.5.2014 9:19

Tak rychle zpět do jeskyň. Býčí skála Kateřínska a Balcarka jsou již otevřeny. Ideální místa k nalezení ztracené nevinnosti.

Odp2: Kdy to všechno začalo?
ivana Kozárová, 25.5.2014 13:34

Obávám se,že se to juž chystá a že je to na postupu;-)

Odp2: Kdy to všechno začalo?
Tlapka, 29.5.2014 13:49

Tak kam: Do jeskyň nebo na stromy?

Odp: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 26.5.2014 19:27

A teď do toho ještě vlítlo hlasování o EU. Nízká účast je důkaz degenerace národa. Co chcete po ČR-EU křovácích?

Odp2: Kdy to všechno začalo?
Vlastimil Čech, 26.5.2014 20:57

A to snad ne... řekl bych, že nízká účast svědčí o tom, co si Čechové o Bruseli myslí... jak hodnotí vliv několika českých poslanců na rozhodování nevolené bruselské vlády...nu prostě: jaký význam tomu přikládají.... Jsem starý muž, pane Alfonsi a mám snad jakési právo dělat i chyby... ale domnívám se, že v Bruseli je něco jako říšská vláda a v Praze protektorátní vláda... necítil bych se dobře, kdybych svou účastí v maňáskových volbách vyjadřoval, že V.Č. uznává jakousi legitimitu té říšské vládě a pajduláčkové žvanírně v Bruseli... podíl ne-hlasu V.Č.na tom rituelním volebním tanečku je naprosto bezvýznamný, ono se bruselí panstvo bez V.Č. jistě obejde... však, myslím, si raději ani nenapsali, jaká má býti nutně ta nejnižší účast voličstva, aby svých prebend dosáhli... Oni si v té Bruseli vystačí sami... a V.Č. se ve své stařecké rozpustilosti cítí lépe. Snad mi to přejete, pane Alfonsi... tož přejte to, prosím i těm ostatním Čechům, kteří hlasovali nohama a svůj vztah k nevolené říšské vládě tak vyjádřili...
Ale rozhodně mne zajímá, co si opravdu o té věci myslíte, rád uznám svou chybu pokud V.Č. jeho postoj vymluvíte Vy, nebo někdo jiný z besedníků...

Odp3: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 27.5.2014 18:42

EU zde není pro chudáky, ta je pro bohaté fabrikanty, aby jim v případě války nerozmlátili fabriky. Původně to vznikalo z tohoto důvodu jako Společnost železa a uhlí. V případě války nejde o životy lidí, ale o majetky miliardářů. To jaksi moc lidí zatím nechápe.

Odp4: Kdy to všechno začalo?
Tlapka, 29.5.2014 13:51

To vědí všichni, že poctivý chudák se dobře neměl ani mít nebude. Nebo se to někdy stalo?

Odp5: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 29.5.2014 14:11

Kdy už se bude vyrábět mast z pastináku proti mravenčení v dásních? Chlouba našeho letectva v nástinu upřímneho pohledu Slavomíra Bislava-Knutky.

Odp5: Kdy to všechno začalo?
ivana Kozárová, 29.5.2014 14:16

Protože Ježíšovo království není z tohoto světa. Jeho vláda teprve přijde a mnoho lidí ji očekává.V tomto království mírní budou vlastnit zemi podle jeho slibu.

Odp6: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 29.5.2014 14:41

Boží království už přece na zemi funguje. My na Svici na nic čekat nemusíme. Protože jsme Bohem vyvolení. Tak mně to dnes sdělil Bůh při ranním rozbřesku, přímo online. Bůh nad námi drží ochrannou ruku. Pokud si nepustíme na palec květináč, nebude nás palec bolet.

Odp7: Kdy to všechno začalo?
ivana Kozárová, 29.5.2014 14:57

To teda nevím,proč se lidi až dosud modlí.... Přijď království Tvé:-)

Odp8: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 29.5.2014 17:06

V Bhutanu nemají bezdomovce ani žádné parchanty, drogisty atp. Jak to dělají? Pošleme tam naše politiky na zkušenou. Zavedeme to u nás a nebudeme muset nic vymýšlet. A ještě budeme mít Yačí sýr a kláštery s mnichy a Budhizmus. V Bhutanu jsou šťastni vlivem náboženství, děti se ráno ve škole modlí atd.

Odp9: Kdy to všechno začalo?
Zákys, 30.5.2014 6:57

Bhutan.... Tam bude někde blízko také Propan. Sikkim ten jsem našel!
V rejstřku v Atlase světa jsem to nemohl najít.
Bhutan

Odp10: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 30.5.2014 7:16

http://www.drukasia.com/?gclid=CM_n-bHx0r4CFcbKtAodqAMAxw
Děti vzít sebou a nechat vystudovat v Budhistickém klášteře na náklady našeho ministerstva školství-to uděluje vyjímky. Podstatu kooperativního vyučování spatřuji spíše v tom, že se v rámci skupiny diferencují další dílčí role, které mají přispět ke zdaru skupiny (vědátor, zapisovatel, mluvčí, konzultant s ostatními skupinami apod.). V klášterech je diferenciace podle barvy ponožek.

Odp9: Kdy to všechno začalo?
Tlapka, 30.5.2014 13:59

Co by udělali s atheistou- je tam to náboženství povinné? Pro to bych nehlasovala.

Odp10: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 30.5.2014 14:51

Je a proto je tam takový počet sebevražd mezi mládeží. Budhisti jsou slepá vývojová větev, která doposud pořádně nepochopila naše osvědčené náboženství zlatého telete. ;-)

Odp11: Kdy to všechno začalo?
Alfons, 30.5.2014 16:35

A kromě toho Budhisti nemají přísavky.

Pomalu jako za totáče
Alfons, 4.6.2014 15:09

http://www.novinky.cz/domaci/336159-wc-karty-otevrou-dvere-toalet.html Problém dneška-není se vys.. !
Panstvo se vozí v autech, na WC si zajedou a pěšák se může pos...! V Řecku a tp. vás pustí bez řeči na WC do každé restaurace. U nás se můžete pos..! Zku.. ný přístup k posametovým demokratický WC.

Odp: Pomalu jako za totáče
Alfons, 6.6.2014 9:00

Klíčový problém EU-kam se má EU občan vyprázdnit v prostoru EU. Křivost banánů EU mozky vyřešily, ale toto je nad jejich síly. Např. na mnohých nádražích ČD, kde byla zrušena obsluha a uzavřené WC. Tam není doposud jasné jestli se cestující mají vykálet na první nebo druhou kolej.Ne tento dotaz ČD zásadně neodpovídají, protože je to pod jejich úroveň, mezi tím ale mají na ŘČD zlatá WC. Svíce chabě plápolá, za chvíli zhasne.

Odp2: Pomalu jako za totáče
ivana Kozárová, 6.6.2014 11:07

Záchody jsou uzamčeny i v mnohých čekárnách před ordinacemi lékařů.....Než se doklepáte pro klíček,může se ledacos přihodit,zvláště,když se pacient necítí dobře,bylo mi jedné paní moc líto,zažila si stres. Nastávají pro pacienty nepříjemné situace...Vysvětlení je nasnadě,nikdo nechce ty WC uklízet,lépe jest je pozamykat. Podpořte svíci a něco pro její plamínek dělejte!

Odp3: Pomalu jako za totáče
Alfons, 6.6.2014 13:50

EU to řeší jednotným předpisem-WC dostupné vždy, všude a všem občanům EU. Bruselu nejsou zažívací trakty občanů lhostejné.

Odp: Pomalu jako za totáče
iva, 6.6.2014 11:35

A moje oblíbené tema.

Odp2: Pomalu jako za totáče
iva, 6.6.2014 11:40

Jsme srací rourky a tak bych řekla že tohle je alfa a omega. Krom ropy jasně.

Odp3: Pomalu jako za totáče
ivana Kozárová, 6.6.2014 11:48

Zdánlivá maličkost,která přestává být maličkostí,když to nejde,nebo když to zrovna jde m oc rychle...

Odp4: Pomalu jako za totáče
Alfons, 6.6.2014 13:56

http://krkonossky.denik.cz/zpravy_region/najit-nekde-verejne-toalety-je-pro-turisty-nadlidsky-vykon-20140305.html Turisté mějte na sobě pemprsky-podporujeme turistický ruch !! UBOHOST posametové společnosti. Navrch HUJ a vespod FUJ !! Zákyse-opři se do toho-udělej WC prezentaci !! Plné huby podpory turistického ruchu, ale turisti poserte se.

Odp5: Pomalu jako za totáče
ivana Kozárová, 6.6.2014 16:02

Možná,že je to součást plánu;-)

Odp6: Pomalu jako za totáče
iva, 6.6.2014 16:25

Jako že se lidi budou seznamovat za křakem? Půjčovat si toaleták a atak? No též dobrý záměr.

Odp7: Pomalu jako za totáče
Zákys, 6.6.2014 17:22

Žádný plán. Trvalá realita o dob nástupu průmyslové revoluce. Jen ten „křák“ je něco jiné...
„Za Moravů za pcháčem, drela si ju kartáčem.
Jakým? Ocelovým.“
Řím

Odp7: Pomalu jako za totáče
ivana Kozárová, 6.6.2014 17:37

Aby se lidé takto chovali,musí k tomu být vedeni. A jsou k tomu vedeni nikoliv bezdůvodně.Dříve vítězil zdravý rozum,- alespoň v oblasti záchodů. Nebyly nijak luxusní,ale byly běžně k dispozici v každé hospodě a na každé poliklinice. Dnes jsou uzavřené na úřadech, v hospodách částečně na požádání- když právě nekonzumujete - a jsou zavřené i u lékaře. O něčem to svědčí. Bojovníci za práva menšin se rozmáhají,- žel,bojovníci za veřejné záchody by utržili pouze posměch. O něčem to vypovídá. Lidé ztratili soudnost soustavným vymýváním mozků...

Odp8: Pomalu jako za totáče
Zákys, 8.6.2014 7:01

Dříve veřejné záchody byly součástí veřejného prostoru. Po jeho privatizaci každý soukromník musí uvažovat o přiměřeném zisku. A záchody to jsou jednak náklady na jejich zřízení, udržování, provozování, atd..- ztráty, jednak zdroj trvalého zisku. Ten zisk z provozu záchodů je znám od římských dob (syn dává přičichnout císařskému otci k minci vybrané ze záchodu a říká - „Smrdí?“). Za sraní, stejně jako za trhání zubů se v kapitalismu platí na ruku majiteli. A charita se týká jiných kvalit (hlavně toulaví psi – u nich i ten největší nelida slzí, bezprizorní děti, někdy mrzáčci,...tedy u nás) než močení ve stínu lípy, a vyměšování se stalo kategorií o které se ve slušné (maloměšťáci) společnosti nemluví.
Ále co. Nemůžeme chtít všechno. Aspoň nám nevládnou komunisté.
Jenom to nesvalujte na různé osobní psychické a morální nedostatečnosti. Tak je nastavena společnost. Je to systémový projev.
Jak by se mohl jmenovat podnikatel s lidskými exkrementy

Odp9: Pomalu jako za totáče
ivana Kozárová, 8.6.2014 13:17

Ono už ani to Non olet neplatí zdaleka jen o záchodech,dostalo se to do nejvyšších pater,exkrementy stoupají do závratných výšin. Pravda,všichni děláme,jakože nic.:-(

Odp9: Pomalu jako za totáče
ivan, 8.6.2014 18:58

Když už si to neodpustíš, tak ať nám vládnou.

Zařiď to.

Odp9: Pomalu jako za totáče
Alfons, 9.6.2014 16:46
Odp9: Pomalu jako za totáče
Alfons, 9.6.2014 17:13
Totáč za 1 !!
Alfons, 9.6.2014 16:51

O hovna bylo za totáče postaráno. Teď už není ani to. Přeji Zákysovi a jiným hovňouskovým kecálkům aby se co nejdříve pos.... Nějaké náhlé žaludeční potíže, nebo nemoc udělá ze Zákysa poseru a pak bude řvát, že je to zde špatně. Takže si počkáme. Jen k vůli hovnům volím komunisty.

Co mně řekl synátor.
Alfons, 9.6.2014 17:01

Že prý mne nechce do smrti vidět. A čím jsem si to zasloužil? Dovolil jsem si mu říct, že by měl přispívat matce na provoz domácnosti. A tak jsem to schytal. Situace-synek bydlí u bejvalky, nic ji nedává. Parametry synka -adoptovaný polocikán s mozkem přidušeným při porodu. Výsledek? Ne vlastní vinou deprivant. Za exekuci jím způsobenou jsem zaplatil 25 tisíc a za pračku kterou prožral v hospodě udělal škodu za 10 tisíc. Samozřejmě ani náznak, že by se to snažil vrátit. Takoví deprivatnti působí svým rodinným příslušníkům škody a ti to za ně platí. Exekutoři si mastí kapsy na tom že jsou rodinní příslušníci poloblbové. Čest a sláva demokratickému exekutorskému průmyslu! Zkurvená generace se projevuje kam člověk pohlédne. Zákysku-vyrob prezentaci zkurvené generace.:-)

Odp: Co mně řekl synátor.
Alfons, 10.6.2014 4:23

Okrajově se zde dotýkám exekutorů. Jsou to vlastně štiky v rybníce, kteří zkvalitňují populaci vyřazováním poloblbů ze společnosti, někdy včetně jejich rodinných příslušníků. Společnost se bez nich neobejde. Poloblbobvé si neuvědomují dosah svých činů a tím devastují ekomiku. Exekutoři, duševně nejvyspělejší jedinci, používají pro zjednání nápravy i tzv. „kvalifikované doměnky“ a řešení „přes rodinné příslušníky“. To je logické, protože rodinná příslušníci můžou za to, že mají v rodině poloblba a za jejich činy odpovídají. Proto je velmi vhodné neuzavírat žádné svazky, neadoptovat děti, protože nikdy nevíte jestli z toho nevznikne poloblb, který vás nepřímo zničí. Děkuji předem Zákysovi, že na toto opomíjené, ale důležité tema vyrobí údernou prezentaci a dá ji do veřejného prostoru. Ještě by ji mohl doplnit scénou jak mně synáček krade všechno zlato co jsem měl v šuplíku, jak dostává půl roku podmínku a náhradu škody asi 3tisíce, z čehož mně zatím nic nenahradil a jak tvrdá ruka exekutora drží syna pod krkem a vymáhá dluh přes jeho rodinné příslušníku, tj, ode mne. Zákys-znalec života a protřelý diskutér jistě vše zpracuje pro výstrahu majitelům poloblbů.

Odp2: Co mně řekl synátor.
Alfons, 10.6.2014 8:12

Protiexekuční výchova v mediích probíhá často a jsou tam někdy drsné příběhy. Na někoho to může zabrat a kdyby to zabránilo aspoň jedné exekuci je dobře pro občany, nikoli pro exekutory. To jsou lidé jako každý jiný, mají rodiny a musí se něčím živit. Že jsou hodnoceni pod čističe kanálů je jisté, ale je si potřeba uvědomit, že někdo tuto práci dělat musí. Postižení exekucí lze brát jako postižení nemocí, přírodními živly atp. Že jsou postihováni lidé s nižšími rozlišovacími schopnostmi jako např. senioři je také jisté. Je to přírodní výběr-slabší kusy k ledu.

Odp3: Co mně řekl synátor.
Vlastimil Čech, 10.6.2014 10:11

Tedy, pane Alfonsi, ta Vaše situace, to je na špagát!
Ovšem na druhé straně jestli to tak půjde dál, co budou lidičkové dělat? Jak se zařídí? Jistě, nebudou uzavírat manželství... to v první řadě... za otce narozeného dítěte se přihlásí ten nejstarší z rodiny... co nejvíc členů rodiny se přihlásí k trvalému pobytu na obecní úřad... no věřím, že lidi nakonec na nenapapané úřady nějak vyzrají, dají jim ochutnat jejich vlastní medecíny...No někdy ty nápady panstva jsou opravdu na hlavu... třeba nápad toho Žida s americkým občanstvím, toho „Pivosluhy“ s cikánskými kvótami...kam tohle povede...:-(...opravdu jsem rád, že mne se ty nové pořádky už asi nestihnou tuze se doknout... lituju mládež...

Odp4: Co mně řekl synátor.
Alfons, 10.6.2014 10:46

Cikánské kvoty? Řízená destrukce ČR. Špagátem se nezabývám, negativními meditacemi také ne. Pozoruji online ČR řítící se NEZADRŽITELNĚ do propasti. :-) To je představení, které zde ještě v historii nebylo. Nikomu v historii se takový průšvih nepodařilo dotáhnout do konce. Dnes je jiná doba a je mnohonásobně víc debilů, kteří k této akci přispívají. Debilizace občanů dřív nebyla zdaleka na dnešní úrovni.

Odp2: Co mně řekl synátor.
iva, 10.6.2014 8:12

Dvě mé bývalé známé musely kvůli chování svých dcer žádat na obecním úřadu zbavení tvalého pobytu. Mohlo tak být pouze se souhlasem těch holek. Naštěstí obě souhlasily. Nerozbily to jedna tahala domů bezdomovce a na druhou si zas její partner pořizoval věci na půjčky. Jeden zase celkem vzdělaný chlap připravil své dcery o prachy ze stavebka a málem přivedl na mizinu, kvůli hazardu celou rodinu. Nevím čím to je asi osud, zhoda náhod, že se tohle stane.

Odp3: Co mně řekl synátor.
ivana Kozárová, 10.6.2014 9:21

Ivo,to je vítězství propagandy nad zdravým rozumem. Uspokojení okamžité potřeby za každou cenu a to hned. je jen s podivem,že ti lidé vydrží cestu na záchod a neudělají to rovnou do kalhot... proč to zadržovat,je to potřeba a má být uspokojena hned,kalhoty vyhodit a koupit si další...;-)

Odp3: Co mně řekl synátor.
Alfons, 10.6.2014 11:47

Je to způsobené zákazem povinné náboženské výchovy komunisty po roce 1948. Pak šla morálka ke dnu. Tak BLBÁ děcka před 1948 nebyla. Po roce 1948 morálka ještě zkomírala a dnes jsme ve stavu kdy děcka vraždí učitele a rodiče. Lidé bez životní zkušenosti z minulosti plácají přiblblé hovadiny, který jim manipulátoři nalili do kebulí.:-(

Odp4: Co mně řekl synátor.
Vlastimil Čech, 10.6.2014 12:15

Pane Alfonsi, ač do jisté míry nerad, přesto v zájmu pravdy by chtěl říci, že komunismus měl s náboženstvím dosti podobného... Bible, Svaté knihy= Dějiny VKS(b), Kapitál... Svatí a mučedníci= Hrdinové a mučedníci, Ráj na nebesích=komunismus v budoucnu, Koncil=Internacionála atd... atd...
I komunistická nauka měla své zásady (např.nerozkrádat), které občas její preláti nedodržovali, tak jako církev... komunisté měli své papeže, svůj Řím, morové sloupy...
------------
Řekl bych, že ten největší všeobecný úpadek morální počal až po upevnění moci těch pravdoláskařů, humanitárních bombardérů, privatisačních zhasínačů...

Odp5: Co mně řekl synátor.
Alfons, 10.6.2014 12:35

To už vyčpěly z lidí poslední zbytky náboženské morálky. To co nám zbylo za moc nestojí, ale politici si uvědomují že to bez morálky dál nepůjde a neví co s tím. Různí pohlaváři něco o morálce semtam vykřikují, ale jinak nic. Rodiče to svádí na školu, škola na rodiče atd. Náboženství je pro trvalý chod společnosti nezbytné.:-)

Odp5: Co mně řekl synátor.
ivana Kozárová, 10.6.2014 15:06

Pravda,humanitární bombardování v Evropě v době míru je specifikum,které zřejmě dlouho nebude překonáno,- ale-- kdo ví....

Odp5: Co mně řekl synátor.
Alfons, 10.6.2014 16:06

To už byli odchovanci komunistů bez náboženského vzdělání. Morálka = 0 a už se kradlo kde se dalo. To byli už amorální pravdoláskaři. Projevy úpadku morálky jsou zde krásně vidět.

Odp: Kdo jsme
Alfons, 10.6.2014 12:30

On-line fóra na internetu - diskusní prostor poskytnutý na internetové stránce, případně ve speciálním programu umožňujícím tuto službu. Aktuální možnost diskuze a reakce na příspěvky diskutujících. Minimální finanční nároky na zřízení a údržbu. http://www.olidech-slidmi.cz/cz/techniky/ziskavani-informaci-od-obcanu.aspx Vaše příspěvky jsou zpracovávané specialisty na průzkumy-mají je zde zdarma dostupné. Co si z toho vyberou je jejich věc a co si myslí že je pravda je také jejich věc. A co je hec to to poznají možná také.

Odp: Kdo jsme
Alfons, 10.6.2014 13:10

http://ebrana.cz/magazin/co-ted-frci-v-internetovem-marketingu-postrehy-z-nmi-konference ... co i zde poskytujeme obchodnákům s informacemi zdarma.
Dalším způsobem získávání informací je monitoring diskuzí. Zde byla prezentována, pro mne zajímavá, případová studie o tom, jak si pojišťovna nechávala monitorovat diskuze na internetu, aby zjistila emoční zabarvení diskutujících k jednotlivým pojišťovnám. Samozřejmě nešlo jenom o monitoring Facebooku nebo Twitteru, ale prozkoumání různých Mimibazarů a dalších komunitních webů. Takové výsledky se dají úžasně využít pro vyhledávání obchodních příležitostí, ale také pro zjištění, co mé zákazníky skutečně trápí.
Aby byly informace co neaktuálnější je používáno v diskuzích hecířů, kteří do diskuze vkládají info-bomby a čekají na reakce poloomámených diskutérů.

A co takhle si něco přečíst?
Alfons, 12.6.2014 14:29

Než zdlouhavě bloudit diskuzemi je možné něco zjistit v „Psychologie pomáhá každodennímu životu“-Miluše Saudková, 2004 ISBN 80-7239-164-X www.doplnek.cz
Za 49Kč za 150 stránek !!!! je možné přečíst velice zajímavou knížku. Jistě se najdou „odborníci“ s nosem nahoru,kteří knížku smetou se stolu.

ŇAF a BLAF
Alfons, 13.6.2014 3:43

Reakce na příspěvky jsou mnohdy typu ŇAF a BLAF, jako když se pes ohání po kolem letící mouše. :-)

3 měsíční odkurvení
Alfons, 13.6.2014 21:23

Jestli půjde mládež na vojnu na 3 měsícu, bude to největší legrace, kterou bych po Sametu zažil. Totáč se po kouscích vrací. :-):-):-):-);-);-);-);-);-)

Odp: 3 měsíční odkurvení
Alfons, 14.6.2014 7:12

Z různých srdcervoucích diskuzí na netu plyne, že na vojnu půjdou nejprve ti, kteří nemají význam pro vojenský průmysl a státní správu a vůbec chod státu. Čili logicky jako první nastoupí všichni bezdomovci a nezaměstnaní. Náhrady mezd atp. u bezdomovců budou minimální. Kasárna nebudou třeba, protože pro ubytování budou použity stany. Tento postup bude pro stát velmi ekonomický a nezatíží státní rozpočet. Indikátory ŇAF a BLAF mají řízený výpadek.

Odp2: 3 měsíční odkurvení
ivana Kozárová, 25.6.2014 12:20

Já husárek malý,botky rozedraný...;-)

Odp2: 3 měsíční odkurvení
Vlastimil Čech, 29.6.2014 17:48

No, to bude ZÁZRAK, jestli dneska někdo vychová vycvičí použitelného vojáka za 3 měsíce...

Odp3: 3 měsíční odkurvení
tlapka, 2.7.2014 17:51

Však se dají místo vojáků roboti.

Odp4: 3 měsíční odkurvení
ivana Kozárová, 4.7.2014 19:09

To snad nemyslíš vážně,tlapko,to by se ten kanónenfutr moc prodražil,to není žádoucí. Masa je dost.nebo mas... A lidí je ještě víc:-(

Odp5: 3 měsíční odkurvení
Vlastimil Čech, 5.7.2014 16:43

Bohužel odhodlaný (nejlépe sebevražedný ;-)) bojovník zabíjí nepřítele MNOHONÁSOBNĚ finančně efektivněji, než ten nejsofistikovanější zbraňový systém...
mimochodem, kdesi jsem četl, jak v historii ukrutně rostou náklady na zabití jednoho nepřátelského vojáka...

Odp6: 3 měsíční odkurvení
Lip¤van, 5.7.2014 17:29

Marek Chlíbek upozorňuje, že výhodnější je nepřátelského vojáka těžce zranit. Je vyřazen z boje, zaměstná nejméně jednoho dalšího vojáka a jeho léčení stojí nepřítele mnohem více, než prostý pohřeb. Taktika může být různá; když jsme se díky starému Veškrnovi podíleli na bombardování Srbů, tito nemeškali a vyrobili četné makety tanků s mikrovlnkou uvnitř - komplet za 200 $. Většina těchto maket byla spolehlivě zlikvidována usraelskou protitankovou střelou za několik set tisíc $...Palestinci odpalují Kásamy, taktéž za cca 200 $. Velmi účinná obranná střela Patriot, kterou svému ratlíkovi dodává USrael, vyjde na 45 000 $. Tak se na ně musí! :-)

Odp7: 3 měsíční odkurvení
Vlastimil Čech, 5.7.2014 18:19

Ten Kasám není nic moc... opravdu spíš na dělání hluku, než na cokoliv jiného... konec konců, povšimněte si, prosím, jaké nepatrné ztráty jsou tou prostou rourou Židům způsobovány... ovšem s tím raněním máte 100% pravdu!... Ovšem péče o zraněného může býti taky velkoryse ponechána protivníkovi ;-)... Pokud nemá co prozradit... dokonce jsem slyšel o případech, kdy takto opuštěný zraněný dokázal ssebou vzít do nebe ještě pár nepřátelských zachránců... prostě ležel na mině :-( ... Odhodlání a obětavost je ukrutně silná věc...

Odp8: 3 měsíční odkurvení
Vlastimil Čech, 6.7.2014 20:40

Ten gauner, ten Zrzavý hradní skřet, humanitární bombardér-budiž mu pekelný kotel co nejteplejší- toho mi, pane, raději nepřípominejte...

Odp7: 3 měsíční odkurvení
Vlastimil Čech, 10.7.2014 8:55

Pane Lipovane, teprve včera, když jsem koukal na zprávy, jsem pochopil, jak jste to myslel! Ty Kasámy jsou opravdu skoro neškodné makety opravdové střely. Ale jejich účel podle všeho není působiti škodu na majetku po dopadu... jejich účelem je působiti škodu na majetku během letu... Oni ti Židi to opravdu sestřelují Patrioty -aspoň podle ČTV ! No to je opravdu dobrý frk! Nejsou Arabové hloupí... A včera ukazovali historku z Afghanistánu... Nějací kluci položili na cestu dva kanystry naložené hnojem, pospojovali to drátkem a zavolali, že na okružní cestě leží nástraha... přijelo 6 specialistů, ve dvou obrněných či zodolněných superhuper vozidlech, přivezli si robota, plno úúúžasné techniky, dálkově odpalované iniciační náložky a „pyrotechnili“... kulometčíci bedlivě pozorovali okolí, infrakamery natáčely... a Afghánští kluci se mohli -beztak někde poblíž schovaní- smíchem potrhat...

Odp8: 3 měsíční odkurvení
Lip¤van, 10.7.2014 13:44

Chlíbek zde popisuje nástrahu zvanou cvrček. Základní ingredience jsou dvě: kulka a malé kousky plechu. Ve finále vznikne miniaturní nášlapná mina, která při sešlápnutí vystřelí kulku do chodidla nepřítele. Vstupní náklady odhaduji na 30 Kč. Finální efekt je nedozírný; v zásadě pouze jeden zraněný...ovšem týmová morálka je na bodu mrazu. Pokud půjde například o průzkumný oddíl českých žoldáků v Afghánistánu, polovina oněch „hrdinů“ požádá o uvolnění z armády. My se ovšem cvrčků bát nemusíme...máme Gripeny, Pandury, Hanycha na ministerstvu války...prostě pohoda jazz...:-)

Odp5: 3 měsíční odkurvení
tlapka, 8.7.2014 13:51

Ale já myslím, že technika jde stále kupředu a že se poměry změní směrem Války Strojů.

Odp6: 3 měsíční odkurvení
ivana Kozárová, 9.7.2014 9:25

Tak si to užívej,tlapko a pořiď si dobrou výstroj. Možná,že se staneš strojem,u nás je vojenská povinnost i pro ženy do 60 let;-)

Odp7: 3 měsíční odkurvení
tlapka, 9.7.2014 16:22

Jak stát se strojem já ty stroje budu řídit na dálku vždyť to umím z počíračových her :-)

Odp8: 3 měsíční odkurvení
ivana Kozárová, 9.7.2014 16:37

Tlapko a co když nepůjde proud?;-)

Odp9: 3 měsíční odkurvení
tlapka, 10.7.2014 15:56

Pořídím si atomovou baterii nebo šlapací generátor.

Odp6: 3 měsíční odkurvení
Platfus, 10.7.2014 13:09

Já si myslím něco podobnýho, co Tlapka. Viděl jsem pár videí, kde je vidět, že se konstruktéři činí. Roztomilá zvířátka, co řikáte, nechcete si je podrbat :-)?

Odp7: 3 měsíční odkurvení
ivana Kozárová, 10.7.2014 15:08

fujtajblíci to jsou!

Odp7: 3 měsíční odkurvení
tlapka, 10.7.2014 16:02

Jsou báječní, tak nacopak nějaké pěšáky..

No a při té vojně by mohla být ta...
ivan, 14.6.2014 7:22

No a při té vojně by mohla být ta povinná náboženská výchova, Alfy. Rota islamistů, rota židů, katolíků a pravoslavnejch.

Ráno snídaně, výcvik, zaměstnání a odpoledne ostré střelby.

Nepiš na ,,Školství" napiš na Obranu.

Tentokrát to výde!

Odp: No a při té vojně by mohla být ta...
Alfons, 14.6.2014 11:53

Pasivita nemá u našich občanů místo. Na náboženství se už také pracuje. Vojnou už to začalo. Voják dodržující vojenské Desatero má předpoklad časem přejít na křesťanské Desatero. Vývoj směřuje správným směrem.

Odp: No a při té vojně by mohla být ta...
Alfons, 14.6.2014 13:45

Nepiš nikde, drž hubu, zalez do kanálu a skuhrej, ŇAFEJ a BLAFEJ na SVICI a raď ostatním že s tím stejně už nic nenaděláme. Skoč někam a přikryj se deklem. Medituj o církevních pedofilech. Když se jeden objeví nech zrušit celou církev. Když se objeví necírkevní pedofil nech zrušit celý stát. Prostě najeď na hlubinu.:-) Nepoužívej legální postupy v demokratické společnosti.

Odp2: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 14.6.2014 16:29

Církve se samy zprofanovaly a obávám se,že stav je institucionálně nevratný. Souhlasím s Ivanem.

Odp2: No a při té vojně by mohla být ta...
ivan, 14.6.2014 19:46

Teda Alfy, tak jsem myslel na obdobu článku 34 „ který začíná tím, že voják chodí oholenej a upraven až po to s jakou chutí se nechá zozsekat na sračky za cizí věc, přesvědčován o tom, že je jeho.

,,O vojenském Desateru ve službách Božích “

Šílenost!

Odp3: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 14.6.2014 22:20

Já jen doufám,že to Alfons nemyslí až tak vážně.....

Odp4: No a při té vojně by mohla být ta...
Alfons, 15.6.2014 3:42

Ono je to ještě horší. Jsme už ve stavu kdy lidem nezáleží na SVÉM životě. Poiicie atp. neustále upozorňuje občany aby nejezdili opilí, zdrogovaní, aby dávali pozor na přejezdech, ale je to čím dál horší, mrtvých a zraněných přibývá, lidem je fuk jestli jsou živí nebo mrtví, jestli někoho také zabijí, skáčí z oken, pod vlak atp. VELMI často se setkávám z reakcemi mladých „já se stejně důchodu nedožiji, tak co bych se snažil“. Stav společnosti je takový, že vyvolává u občanů tyto reakce a jednání. Lhostejnost a nelpění na životě. :-(

Odp5: No a při té vojně by mohla být ta...
Alfons, 15.6.2014 3:55

Proč to tak je? Je to jednoduché. V zemích, kde neplatí zákony, je tam korupce a celkově bídná úroveň morálky, je vysoká nehodovost.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=828&t=1208567
Lidé mají pocit marnosti a tomu odpovídá jejich jednání.;-)

Odp5: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 15.6.2014 20:11

Je to předpovězené v bibli. V posledních časech lidi ztratí schopnost vnímat nebezpečí. Jakoby přišli o pud sebezáchovy. Poslední časy jsou definovány jako Dny Noe. jedli,pili,ženili se a vdávaly a n e p o v š i m l i si,dokud je potopa nesmetla... taková bude přítomnost Syna člověka Mt 24:36-42 Pravda,potopa znova nenastane,skončí to jinak.

Odp6: No a při té vojně by mohla být ta...
tlapka, 26.6.2014 13:31

Skončí to jak Sodoma Gomora.

Odp7: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 26.6.2014 16:13

citace : Pro sodomskou a gomorskou zemi to bude v Soudném dnu snesitelnější,než pro ono město - míněno Kafarnaum,tj. nekajícné město...Mt.10:5-15, 11:23,24

Odp8: No a při té vojně by mohla být ta...
tlapka, 27.6.2014 18:18

Kafarnaum ? Musím se na to podívat. Mám nový zákon. Matouš 10/5 mluví o pohanské Samaře. Matouš 11/23, 24 o Belzebubovi. Nebo to není Matouš.

Odp9: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 27.6.2014 19:03

MT.11/23,24... A ty,Kafarnaum,budeš snad vyvýšeno až do nebe? Až do propasti klesneš! Neboť kdyby se byly v Sodomě udály takové mocné skutky jako u vás,stála by podnes.Ale pravím vám: Zemi sodomské bude lehčeji v den soudu nežli tobě..ekumenický překlad praha 1985

Odp: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 25.6.2014 15:13

Vše nejlepší k dnešku !

Odp2: No a při té vojně by mohla být ta...
ivan, 25.6.2014 21:45

Díky, ale nemám pocit, že by bylo k čemu. Já ale taky nikdy nepřehlídnu 4/4 / ????

Dneska mě paní Jonášová, pokladní ze sámošky povídá. Vy jste Ivan, že ano....Ano to jsem.....tak gratuluju k svátku....Děkuju, ale necítím žádnou zásluhu, ale potěšilo mě to. Paní co stála za mnou a slyšela náš rozhovor mě podávala ruku, že mě taky gratuluje a za ní se přidala celá fronta asi 5-6ti lidí. Tak jsem děkoval a děkoval a až venku mě to přišlo tak k smíchu , že mě to rozchechtalo nahlas.

Děkuju, milé.

Špatnou zprávou je, že ode dneška bude každý den kratší a kratší.

Odp3: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 26.6.2014 12:35

Zas přijdou dny,co budou delší a delší:-):-)Taky to neslavím a taky je mi to docela k smíchu. Dobrá je na tom ta vzpomínka a upomínka,že někdo milej existuje.

Odp3: No a při té vojně by mohla být ta...
tlapka, 8.7.2014 13:55

A kto to pokřivil zemskou osu? Je to známo? Něco jsem slyšela že jinak by bylo moc horko kdyby byla kolmá. Nevíte nic o tom? Zaku určitě dáte odpověď....

Odp4: No a při té vojně by mohla být ta...
ivana Kozárová, 8.7.2014 17:00

Já myslím,Tlapko,že se to stalo po tsunami v Japonsku.To zavinil zřejmě ten Zemětřes!

Odp5: No a při té vojně by mohla být ta...
ivan, 8.7.2014 19:24

Ohnutá Zemská osa je vtip, Ivano. Faktem ale je, že se rychlost otáčení zrychlila o nějakou stotisícinu vteřiny.

Odp4: No a při té vojně by mohla být ta...
Zákys, 8.7.2014 20:01

Kolmá k čemu?

Odp5: No a při té vojně by mohla být ta...
Zákys, 9.7.2014 6:22

Kdyby náhodou kolmá k tělu, tak choďte po čtyřech.

Odp6: No a při té vojně by mohla být ta...
tlapka, 10.7.2014 16:04

To samé platí pro Vás :-)

Odp5: No a při té vojně by mohla být ta...
tlapka, 10.7.2014 16:04

Přece k rovině ekliptiky, to napadne každého !

Odp6: No a při té vojně by mohla být ta...
Zákys, 10.7.2014 16:50

Dobře, a na kterém místě z té zeměkoule vyčnívá? A je ta rovina ekliptiky skutečně rovná? Nebo je také trochu hrbolatá? Nebo je plná kráterů jako třeba Měsíc...

Odp7: No a při té vojně by mohla být ta...
Lip¤van, 10.7.2014 19:19

Prosím vás, jděte už...tam ☞ (_¡_) :-)

Odp8: No a při té vojně by mohla být ta...
tlapka, 11.7.2014 12:49

Du. Hlavně proto že takový pěkný symbol jsem ještě neviděla. Ne že by mě zemská osa nebo ekliptika nejakímaly ;-)

Odp9: No a při té vojně by mohla být ta...
Zákys, 11.7.2014 17:15

Ta tečka je klitoris. Jo, svastika....

Z nenadání jsem se dozvěděl z Českých...
Neuvedeno, 14.7.2014 5:48

Z nenadání jsem se dozvěděl z Českých médií, že už je z Ukrajiny vysídleno půl milionu občanů a přemístili se do Ruska z Doněcké a Luhanské oblasti. Byl tam snímek nějakého vystěhovaleckého tábora v Rusku. Na štěstí Rusové pro ně mají plné využití. Z Luhanska a Doněcka zůstane pole nezorané. Takže Ukrajinci, jen se střílejte do svého území. Budete ho muset znovu stavět.
Pak se například dozvíme, že byli zabiti 4 vojáci v Afganistánu, ale nedozvíme se kolik tito 4 vojáci zabili místních lidí.
Tomu se říká nedodržování informací. Naši vojáci nezabíjejí, jen plní bojové úkoly. Takže místní zabití jsou splněné bojové úkoly.
O čem se tedy vůbec můžeme bavit, když vlastně nevíme o co vůbec jde.
Dnes Český vojín si klidně začne střílet v Afganistánu a my se divíme, že se Afgánci bouří. S důvody obsazení Afganistánu vojsky Nato je to podobné.
Platí zásada, že čím víc se likviduje opozice, tím více narůstá. To zřejmě ty naše vládní a vojenské mozky nepochopili.
Čím více se bude dávat peněz na zbrojení, tím míň peněz bude na vzdělání lidí.
Některé děti u nás již dnes zřejmě vůbec do školy nechodí. To je vidět na různých sondách s ukázkami v pořadech „Nikdo není dokonalý“, či dalších.
Shodou okolností tito občané budou mít nejvíce dětí. Takže jakmile nebudou vzděláváni, tak se obyvatelstvo z Česka odstěhuje a zůstanou tady jen tito nepřizpůsobiví. Ti pak tady vše zdevastují.
Jenže učení bolí. Mnohem jednodušší je vyrábět děti a nechat se živit.

Nesouhlas
Lip¤van, 14.7.2014 7:44

Je jen otázkou času, kdy se Luhanská a Doněcká oblast připojí k Rusku. Dost možná Rusové ovládnou celé ukrajinské pobřeží a učiní tak z Ukrajiny vnitrozemský stát. Pro nás by ovšem bylo nejlepší, kdyby se Rusko zmocnilo celé Ukrajiny a zachránilo tak naši republiku před přívalem hladových ukrajinských krků.

Nikdo není dokonalý je fake. K autentickým nejhloupějším odpovědím tvůrci pořadu přidají větší množství odpovědí zinscenovaných. Prioritou je vždy a za všech okolností sledovanost pořadu; na „šprty“ se nikdo dlouho dívat nebude, stejně jako na pozitivní Televizní noviny. :-)

Odp: Nesouhlas
Vlastimil Čech, 14.7.2014 15:15

Četl jsem v Literárních novinách, že kyjevská pučistická vláda prodala v oblasti osídleném ruským obyvatelstvem Ukrajiny (jihovýchod země) těžební práva jakýmsi americkým společnostem, které tam chtějí těžit břidlicový plyn...
Rozkošné jsou podmínky, kdy je stanoveno, že pokud obyvatelé neprodají své pozemky těžařům za ceny, které těžaři nabídnou, kyjevská vláda tyto pozemky vyvlastní a předá těžařům...
V.Č. jaksi nemůže uvěřit, že je to pravda... asi náš tisk lže...
Pokud by ovšem tomu tak bylo, je určitě pro Ukrajince jednodušší Rusy z jejich domovů prostě vyhnat

Odp2: Nesouhlas
ivan, 14.7.2014 22:40

Zkuste si představit pozici investora kdy byste měl investovat miliady do technologií na území v rozpadající se zemi která není schopna ovládat vlastní území po anexi Krymu s vratkou vládou ve zhoršujícím se politickém a vojenském stavu za podpory možná vojensky nejsilnější armády světa s více než třiceti tisícema vojáků za hranicema a nepochybně nejmodernější technikou a navíc na počátku občanské války

Celý Majdan vznikl z obyčejné nasranosti lidí odíraných parchantama tlačících na všemožné city lidí toužících po zlepšení životních výhledů ale neustále se propadajících do hoven přes veškeré kecy ambiciozních grázlů. Skutečné svině samy sobě nesmrděj zato jsou u každého vlaku včas. Nic moc k nepochopení. 140 ha. zahrady nejnákladnějších paláců s vlastním zoo parkem, desítky kil zlata a miliony ve všech měnách vyzískaných ,, politickým podnikáním" na úkor odíraných. Prezident, ministři, státní zastupitelstvo, gubernanti, policejní horní patro, soudy atd.

Každý projev nespokojenosti lidu je lovným revírem skutečných sviní naředěných naiviastama kteří budí zdání důvěry celku.

Dejte si pět a pět dohromady a porovnejte ho s logikou článku v LN. Úplnej logický úlet pro mistry světa ve skoku na špek a kaličů vody.

Jstli chcete vidět kterým směrem jde vývoj bez keců a mlžení tak se mrkněte na vývoj kurzů měn.

Nakonec bych upozornil na vzdání se jaderných zbraní při dělení federace, kdy Uk. dostala záruky nedotknutelnosti a nedělitelnosti svého území v uznaných hranicích především od Ruska samotého a ostatních mocností. Můj odhad je, že je manipulováno nadějí, že se Luhansk, Doněck atd. ještě dlouhá léta nestane součástí Ruska, ale bude dlouhá léta sloužit jako horká hranice politických vydíraček.

Odp3: Nesouhlas
Lip¤van, 15.7.2014 6:22

Technicky vzato, copatá Džulí, obřezaný poďobanec Juščenko i rváč Janukovyč kradli rukou společnou a nerozdílnou. Nicméně správný prozápadní demokrat rozlišuje mezi demokraturním odklonem části erárních prostředků v podání Džulí a Vikouška a sprostou krádeží státních peněz ze strany Janukovyče. Kdyby to třeba někdo nechápal, měl by víc poslouchat soudruha Štětináče, nebo se rovnou přihlásit do vlivové agentury Člověk v Tísni. Tam jsou na to odborníci na slovo vzatí, skutečnými experty placení. :-)

P. S. Když je řeč o investorech, (podle Týdne) před třemi roky podepsal zástupce firmy ExxonMobil s Ruskem smlouvu o společném těžebním průzkumu na ruském území. Kontrakt zní na půl bilionu dolarů. Pokud náhodou někdo sní o (zásadnější) americké akci proti Rusku v souvislosti s ukrajinskou krizí, jistě chápe...že za těchto okolností postačí jeden telefonát z centrály Exonu do Bílého domu a laskavé připomenutí mulátkovi, kde je jeho místo. :-)

Odp4: Nesouhlas
ivana Kozárová, 15.7.2014 16:05

Počkejme si na podzim,koho pošlou hlídat kohoutky od plynu,aby alespoň něco z toho pro Evropu do Evropy doplynulo...;-)

Odp3: Nesouhlas
ivan, 15.7.2014 6:47

Putin nemá zájem o konečné připojení těchto území definitivně do vnitřních hranic federace, ale o vytvoření ,,minového pole" nejistoty kolem hranic současných. Hlavně nepřipustit břiblížení NATA prostřednictvím EU ke svým hranicím, což se mu ani nedivím.

Odp4: Nesouhlas
Lip¤van, 17.7.2014 9:03

OT: Někdy mě až děsí, jak je svět malý... :-)

Odp4: Nesouhlas
Zákys, 19.7.2014 18:41

Už vím odkud má tento autor to množství znalostí. Je to jasné. Hlavní poradce Yvan.
poradce

Jinak bývalý pé té pák. Minové pole není z jeho hlavy, ale přímo zkušenosti...

Odp5: Nesouhlas
Vlastimil Čech, 20.7.2014 13:14

S Chelemendikem lze v podstatě souhlasit....

Stav v Ukrajině je takový, jako všude...
Neuvedeno, 19.7.2014 23:36

Stav v Ukrajině je takový, jako všude jinde na světě. Vždy někdo napřed obsadí zemi a pak zavede tak zvanou demokracii. Ovšem demokracii jen z těch lidí, a stran, které se mu hodí.
Dvě světové mocnosti s monopolem atomových zbraní se nikdy nemohou dohodnout o společné demokracii, protože žádná skutečná demokracie na světě neexistuje. Vždy jen demokracie, hodící se této monopolní mocnosti.
Takto tedy Ukrajina stojí na rozhraní světa, stejně tak jako Česko. Ovšem Česko je dnes pod vlivem monopolu moci Nato. Zřejmě na věčné časy. Ukrajina měla demokracii pod vlivem monopolu moci Ruska, také proto, že tam byla velká menšina Rusů.
Nyní se pokouší tento stav změnit Nato a závislé státy na této části vlivu.
Praví se, že tam na Ukrajině je zoufalá bída. Jenže cenová hladina celkově tam byla výrazně nižší, takže v podstatě tam žili docela dobře. Nedá se to porovnávat s cenami jako u nás, protože tam bylo vše levnější.
Při privatizaci tam přešly všechny závody do soukromých rukou. Pochopitelně, že se to nedalo udělat poctivě, jako se to nedalo udělat poctivě u nás. To by kapitalizmus u nich v životě vzniknout nemohl, stejně jako u nás. Jenže kapitalizmus bylo nutno zavést, aby se východ ubránil výkonějšímu západu.
Jak mohl někdo na půjčku získat závod, když měl jen rodinný domek. To přece nebyla dostatečná záruka vložených peněz. Také nebylo dostatečné množství lidí vlastnících tyto záruční hodnoty, takže i tím se pokroutil konkurz na tento majetek závodu.
EU a USA nyní zavětřilo, že by se mohlo mít dobře z Ukrajiny. EU i USA v podstatě krachují a tak musí zase někoho okrást, aby se udrželo při životě.
Jak se to dělá je jednoduché. Napřed se vojensky obsadí dotyčnou zemi a pak se zavede kurz jejich měny, že Ukrajinci zapláčou a skoupí za babku vše na Ukrajině. Peníze půjčené Ukrajině v podstatě jsou tištěné inflační peníze USA a EU. Podobně jako to dělal Hitler s bývalým Československem v roce 1939.
Z lidí na Ukrajině udělají pomocné dělníky západu. Tak zvané gasarbajtry. Budou utírat zadky rakouským důchodcům za pár korun, protože v Rakousku se to místním ekluje. Nebo půjdou mrznout do Kanady. K tomu se ještě budou muset učit angličtinu i když na Sibiři by svoji rodnou ruštinu, případně ukrajinštinu dobře uplatnili.
Prostě takové obsazení Ukrajiny EU bez boje, jen pomocí nějakého podplaceného divadélka Majdanu. To to tedy EU a USA vyšlo opravdu levně.
Mluvit o nějakých demokratických volbách současného vládce Ukrajiny je směšné. Pořád stejné jako všude jinde. Ti nejbohadší pomocí volebních příspěvků na volební kampaň vyhrají volby a tím se zmocní vlády. S vládou se zmocní i vojenských prostředků. Čokoládový král napřed nakradl peníze z čokolády a nyní se zmocnil vojenské moci Ukrajiny. Toť vše. To ovšem dělá oblast Nata jako oblast Ruska. Nyní si konkurují. Je to tak dobře. Do nekonečna se Nato rozšiřovat nemůže. Vždycky bude na světě větší množství hospodářských celků, které si budou konkurovat. Kdyby to tak nebylo, tak se velký celek automaticky rozpadne na dva samostatné celky a mohl by z toho být daleko větší galymatiáš.

Mám dotaz vojín Kotaz. Mám dotaz kde je...
Neuvedeno, 21.9.2014 7:09

Mám dotaz vojín Kotaz. Mám dotaz kde je vojín Kotaz.
Pan generál Petr Pavel pravil, že všechny ty zpochybňování správnosti postupu nám škodí.
Jistě on byl poslušným vojákem za socializmu a je dobrým vojákem i dnes. On prostě umí dobře poslouchat a také umí trestat někoho, kdo neposlechne. Třeba i popravou. To jsou ty vojenské zásady.
Kousek od jihočeských Velenic je Kmind /Kmund s přehlasovaným u/. Měl by se tam generál Pavel podívat a uctit památku popravených za to, že zběhli z prvé světové války. Je tam celý velký park s těmito popravenými lidmi, kteří chtěli spravedlivější svět.
Panu generálovi je vše jasné. I to, že je v pořádku, že Česko nemá pro případ napadení ani samopal pro každého muže a nevadí mu to. Tací jako on souhlasili s tím, že se veškeré tanky v Česku dají do šrotu. Přitom stačilo provést dobrou protileteckou ochranu a tanky se nemusely vůbec inovovat. Tak takoví jsou skvělí naši generálové. Jeden lepší než druhý.
Teď za jeho ambicioznost budeme muset ještě ročně platit devadesát milionů. Přitom v Nato bude stejně pátým kolem u vozu, protože USA, Anglie i Francie jako atomové mocnosti si stejně budou dělat co se jim zlíbí.

Odp: Mám dotaz vojín Kotaz. Mám dotaz kde je...
iva, 21.9.2014 9:20

Na co takové tanky? Vždyt dnes se někam pošle raketa a je to. Já si zas říkám, že ty tanky jsou na lidi jako my co by se dejme tomu vzbouřili. I když k tomu je mnohem dál než v 89. Vzbouřit se? to jsem nevěděla. ten generál Pavel je chdák, protže si stěžoval tuhle v televizi, že jdem v 54letech do důchodu. a vidíte, jak se uchytil dokonce ho navrhli na nějakého papaláše v Nato. chudáček

Jsem už sice ve věku, že bych mohl taky...
hans, 28.3.2015 22:24

Jsem už sice ve věku, že bych mohl taky té zkurvené generaci přiložit, ale neudělám to.
Vyhazování si z kopýtka si dopřává každá nastupující generace. Moji rodiče si jako první věc na multiservis pořídili magneťák, já barevnou televizi. Dnešní mladí si koupí v áčkách ojetou audinu z rajchu...
Horší je existence ztracené generace, jako ekvivalent ztracené generace v Americe po světové krizi. Děsivé na celé věci je, že v USA měla ztracená generace lidí, o které společnost a ekonomika ztratila zájem, délku asi patnácti let. U nás už nyní bezmála dvacet a nebere konce.
Za sebe říkám ano - mladí, kteří se chovají v článku popsaným způsobem, se nechovají rozumně, ale nevadí mi. Věřím, že časem „zmoudří“, tak jako my a před námi generace našich předků. Klasik říká: Stará garda tvrdí, že s ní lepší časy odchází, mladá garda tvrdí, že s ní lepší časy přichází.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.