Neptejte se co, ale proč

Komentáře k článku

28.6.2013 11:49

Vyholování intimních partií těla

Dobrý den.

Trouhám se pozastavit nad trendem, vyholování intimních partií těla.
Jsem zdravotní sestra a často se setkávám s tím, že dochází k výskytu různých typů vyrážek a to nejvíce na pohlaví a podpaždí, právě z důvodu odstranění ochlupení.
Odstranění porostu je určitě estetické.
Pochopitelně je to volba každého člověka co preferuje,ale nemělo by se podcenit zdravotní riziko.
Vím že to je v několika posledních letech módním trendem v úpravě těla, jako i tetování, piercing aj.
Jako je celá příroda důmyslným mechanismem, tak i lidské tělo je uspůsobeno pro jeho praktickou ochranu a funkčnost.
Možná se ptáte proč zde uvádím tuto věc? Důvodem je upozornění na nepříjemná úskalí, která se mohou vyskytovat.
Diskoidní ekzém je charakteristický červenými, svědícími, mokvavými skvrnami ve tvaru mince. Skvrny se velmi snadno infikují.

Ekzém craquelé je suchou kůží objevující se na holeni a dolní části končetin ve studeném a větrném počasí. Hlavním důvodem je snížená produkce mazu a ztenčování kůže ve stáří.

Neurodermatitis je způsoben nervózním škrábáním a třením kůže a objevuje se na krku nebo na rukách u lidí, kteří jsou unaveni.

Varikózní ekzém se objevuje ve formě svědivých a podrážděných skvrn na končetinách v blízkosti křečových žil.

Ekzém citlivý na světlo se projevuje jako alergická reakce na sluníčko. Objevuje se na místech, která jsou vystavena slunci, jako obličej, krk, ruce a ramena. Velmi často k němu dochází při spálení kůže.

Pontus, dishydroitický ekzém, je charakterizován tvořením svědivých puchýřů na rukou a chodidlech. V teplém a zároveň vlhkém prostředí se zhoršuje, někdy může být způsoben stresem nebo citlivostí na kontakt s některými materiály (nikl) nebo také houbovou infekcí.

muňky a jiné breberky
Vlastimil Čech, 28.6.2013 18:59

No vidíte, kdysi se říkalo, že důkladné vystříhání či vyholení jest ochranou před cizopasným hmyzem. A rodičky jsou také holeny právě kvůli hygieně a ochraně před nákazou...A nemohou být tyhle kožní problémy vyvolány také například zapařením?
Nemohu zapomenout na onu zdravotnici, která tvrdila, že největší příčinou různých dermatóz je vlhké prádlo, zejména plavky. Po koupací sezoně mají plné oddělení lidiček s problémy soustředěnými na ta nejchoulostivější místa... Nejlepší je prý se koupat nahatě, nebo se naprosto důsledně po vylezení z vody DOSUCHA vytřít a převléci... Ani to nejrychleji schnoucí vlákno není dobré... Takže možná na ty dermatózy má vliv i to koupání a vlhké prádlo ze synthetiky, špatná voda... no a protože se rozmohlo to vyholování, tak to spojili rozumbradové s tím, co je (nebo vlastně není ;-)) vidět...
--------
Nerozeznám chlup od vlasu. Ale vzpomínám, že se dosti vyskytovali nováčci, kteří se nechali ostříhat dohola. Ty vyholené hlavičky nevypadaly většinou moc hezky... všelijaké pupínky, mapy šupinaté kůže a tak... Po 2 týdnech-ještě byla kůže vidět- ovšem obvykle všechny nepravidelnosti mizely... Asi by se měl vyjádřit dermatolog... V.Č. si myslí, že „všeho s mírou!“ - i střihání a holení.

Odp: muňky a jiné breberky
Zákys, 29.6.2013 7:09

Ale pane Čechu... Vlasy přece vypadávají, kdežto chlupy se vyplivují... ;-)

Milá, zmatená autorko. Pokud jste...
čtenář, 29.6.2013 16:13

Milá, zmatená autorko. Pokud jste schopna jedním dechem tvrdit, že „Odstranění porostu je určitě estetické“ a současně, že je „celá příroda důmyslným mechanismem, tak i lidské tělo je uspůsobeno pro jeho praktickou ochranu a funkčnost“ pak křiklavější ukázku duševního guláše jsem v posledních několika týdnech prostě nenašel.

Přeloženo do češtiny : buď je něco špatně s přírodou, nebo se současným vnímáním estetiky u některých jedinců, nebo s Vámi ( že se tomu divíte ).

Ještě jednou a polopatě : to, že si některé pipinky vyholují své pipinky nevypovídá naprosto nic o přírodě ani o estetice, protože to i ono je mimo duševní obzor zmíněných tvorů.

To, že se těmto jevům divíte ve mě vyvolává údiv...

Odp: Milá, zmatená autorko. Pokud jste...
vovsik, 1.7.2013 21:16

Tož dobro ty hlavo

Chlupy na pekáči jsou normální, ale...
skelet, 1.7.2013 21:14

Chlupy na pekáči jsou normální, ale nádobí umývejte pečlivě.

Odp: Chlupy na pekáči jsou normální, ale...
Zákys, 4.7.2013 8:56

Kde je chlup, tam je chuť... ;-)

Kde je Ivan?
Jana, 11.7.2013 21:52

Kde je Ivan? Já chci Ivana. Jde to tady od desíti k pěti. Zbyl tady někdo rozumný?

Odp: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 12.7.2013 20:37

Snad se vrátí,taky mi tu chybí a nejen mně. Tlapka se někde toulá,kde jsi,Tlapko? Máš starosti?Ozvi se!

Odp: Kde je Ivan?
iivan, 13.7.2013 8:35

Mám rád tvoji neprosazující se moudrost, přiměřenost a praktičnost v pohledu na záležitosti života. Prostě tě mám rád.

Učím ze všeho co nese nějakou myšlenku, ať pozitiní nebo nega, ale hlavně aby byla propojena s emocí a zkušeností toho kdo ji říká.

Jsem vcelku v pořádku, ale už trochu uvavený. Práce se na nás valí ze všech stran a tak abychom se coby dědkové na ni vyflákli už ve čtvrtek a šli se válet na jez k řece a pochytat trochu sluníčka, tak jsme si přidali i soboty abychom ji zvládli a aspoň z části vyhověli požadavkům. Zvlášností je, že k nám jezděj často nakupovat takřka ze stokilometrových vzdáleností lidi a firmy z nezaměstnaneckých krajů. Mladá Boleslav, Teplice, První báňská stavební Most, Ústí n/L, Rakovník. To vůbec nechápu! Třeba mě to pan V.Č. vysvětlí.

Psala jsi o svém těhotenství, co si pamatuju. Takže 4 ?

Přeju vám všem zdraví a spokojenost.

Třeba se to tu někdy zase pročistí. Vzpomínám na moudrého Kelta, jasnovědného Bambuse a mnohé jiné kteří to tu už vzdali, nakonec i Romantik určitě patřil do záklaní sestavy.

Mám rád i Ivanu, pana VČ, Lipovana..Z..Tři k, Jurase, Platfuse( s tím se občas vidíme osobně.)

Nevadí mě opačný názor na stejnou věc, spíš zkoumám proč, nebo jak někdo nabyl jinou zkušenost ve stejné věci.

Zatím to tu Zakyslo jako vylitím močůvky do studánky, třeba se to někdy vyčistí.


Můžeš nahlídout do práce.

Palubky Chynava. (strojní zpracování dřeva)

311 691 106 práce.

Odepiš nebo zavolej .

ivan.

Odp2: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 13.7.2013 18:08

Zdravím a upřímně se raduji! Měl jsem o Vás obavu... nenapíše, nepoznamená ničeho... buď je nemocen sám, nebo mu onemocněla partnerka či počítač...Vítejte zpět...
--------------
Vážím si ovšem Vašeho přání, abych se vyjádřil k tomu, že získáváte zákazníky z oblastí s vysokou nezaměstnaností... Podle mého skromného názoru může být příčin několik.
1- Vaše výrobky jsou vyhlášeně laciné a dobré kvality
2- Pro dlouhodobý nedostatek zakázek firmy v postižených krajích už zkrachovaly
3- Vaši noví zákazníky si získali tak špatné jméno u místních dodavatelů, že hledají někoho vzdálenějšího, kdo je a jejich manýry ještě důvěrně nezná...
Snad je ještě i jiná příčina možná... Ovšem doufám, že Vám bude tak příznivá jako první dva nápady V.Č.

Odp3: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 15.7.2013 16:55

Nemyslím,že by se sem Ivan chtěl vrátit. Změnil si jméno. Ale to nevadí,hlavně,že je živej a že se mu daří.Uvidíme.

Odp4: Kde je Ivan?
skelet, 15.7.2013 18:36

Bodré podoledne.
Jsem s vama vždycky snapraven

Odp5: Kde je Ivan?
iva, 9.8.2013 8:24

I když je to v tom seriálu stále dokola pořád se směju. Možná j to i dobře vybraným dabingem. A nebudu to opakovat...

Odp2: Kde je Ivan?
Z., 13.7.2013 18:31

Dík za kompliment a souhlasím, že je zde tuze přeslaydováno. Nechápu potřebu vytvářet mulťáky, natožpak ještě diskutovat sám se sebou. Nu což...In Natura jsme se, Ivane, pravda ještě nesetkali, ale v zásadě jsi o nic nepřišel. :-)

Odp2: Kde je Ivan?
Platfus, 14.7.2013 0:13

Zdravím tě Ivane, už jsem si říkal, co je s tebou. Já jsem tu pro celkovou zaneprázdněnost taky spíš jenom pasivně.

Odp2: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 15.7.2013 16:55

A Zvoník je taky fuč:-(

Odp3: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 15.7.2013 18:44

i pana Sysla postrádám...:-(... paní Iva se taky málo vyskytuje...

Odp4: Kde je Ivan?
iva, 7.8.2013 13:55

vyskytuju:-) jen čtu ty blbiny a čekám na vizionáře, kterým byl podle mne Bambus. Je dobrý, kdoví, kde je mu konec. A vůbec, co to tu je za lidi co se zamýšlejí nad věcma, které stejně nezmění? Dala jsem se na chování žížal. Už je mám pár dnů v ložnici, kvůli tomu vedru na balkoně. Musím se starat aby jim bylo příjemně jinak prý ty potvůrky rády utíkají. Dala jsem je do susu od nějakého supermalu a víko jsem vyřezala a nalepila sít´ku, ale jsou tam dírky. Zkusím jiné lepidlo

Odp5: Kde je Ivan?
Zákys, 8.8.2013 2:12

A sluníčko se na toto všechno, na toto místo radostí spokojenosti a klidu, musí dívat.
„Ať vyje a žije nová heliocentrická ideologie.“

Odp4: Kde je Ivan?
iva, 7.8.2013 13:56

vyskytuju:-) jen čtu ty blbiny a čekám na vizionáře, kterým byl podle mne Bambus. Je dobrý, kdoví, kde je mu konec. A vůbec, co to tu je za lidi co se zamýšlejí nad věcma, které stejně nezmění? Dala jsem se na chování žížal. Už je mám pár dnů v ložnici, kvůli tomu vedru na balkoně. Musím se starat aby jim bylo příjemně jinak prý ty potvůrky rády utíkají. Dala jsem je do sudu od nějakého supermalu a víko jsem vyřezala a nalepila sít´ku, ale jsou tam dírky. Zkusím jiné lepidlo

Odp5: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 7.8.2013 21:29

zdravím Vás paní Ivo!
Co s těmi žížalami bude dál? Snad jste se nenechala nachytat ta podobné „letadlo“ jako kdysi dělala firma Ekovermés.
Kupte si od nás veledrahou násadu kalifornských žížal, a předražený startovací balíček! A získejte dalšího hejla, který bude ty malé červené žížalky chovat... a my vám ty červy budeme vykupovat a hróóózně zbohatnete! Vedl to tam tehdy pan Kolář a paní Duží... A lidičkům nezbylo než ty žížaly... nevykupovali, neplatili...Ale vy jste určitě děvče obezřetné... držím palce!

Odp6: Kde je Ivan?
ivan, 7.8.2013 22:55

Kupte si u nás za 5000,- reklamní místo na svoje auto.

Tak takhle tedy ne!

Kráct se musí ve fraku.
Prodat fabriku na letadla i se státní zakázkou za miliardy je jiný level. Místo žížal a krabice na ně zůstane na místě vykradená fabrika a desítky neprodejných bitevníků
L 159 ALCA. Peníze za zakázku jsou v prdeli,- tedy v trezorech ,,zachránců.

Důkaz skvělé kordinace a vysoké pilotáže ,,pozemního" personálu.

Ivě přeju abyste neměl pravdu.

Odp7: Kde je Ivan?
iva, 8.8.2013 8:52

:-)Ivane je mi jasné, že žížaly jsou pro tebe moc přízemní tema.

Odp6: Kde je Ivan?
iva, 8.8.2013 8:51

Pro žížaly jsem byla v Bohumíně. To víte, že mne chlap natáhnul, protže jsem za krabičku o něco menší než na ruské vejce, ve které mělo být 60žížal kalifornských zaplatila 59,.kč, vzala jsem na zkoušku i ty hnojní taky za 59,-kč nějaký kokkosový substrát a pak mi nabídnul nějaký prášek, prý jim to strašně chutná a ničí to mikroorganismy, dohromady jsem zaplatila 240,-kč. Ale já zase nejsem škrob, když něco chci a jinde to není nehledím tolik na výdaje. Chtěla jsem od něj pár infomací o chovu, ale zjistila jsem, že nejdražší jsou informace a že prakticky zásadní informaci nikdo nedá. Pátrám googluju a taky pozoruju, porovnávám. Kupovala jsem je začátkem května po třech měsících by měla být rozmnožené a ten substrát by měl být velmi výživný pro rostliny. Je to si myslím jediný možný ekologický způsob zpracování domovního biologického odpadu. Budu si s tím zvelebovat zahrádku ta půda už je vyčerpaná a jen hnůj nestačí.

Odp7: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 8.8.2013 10:38

A vždycky jsem to věděl, jste rozumná ženská, paní Ivo. Vzhledem ke krachu toho letadla zbylo lidem v okolí moře těch žížal... a taky se jim ti tvorečkové tak trochu rozutekli :-) (může se stádo žížal rozutéct? rozplazit?) A pravda je, že ty žížalince jsou naprosto prvotřídní hnojivo! Probatum est! teda jakože je vyzkoušeno :-) Jestli tím budete hnojit zahrádku, stejně i Vám nějaké žížaly utečou, ale to nevadí, dělají svou práci i přímo v záhonu. A 240,-Kč není zase tak hodně moc... za chemii byste taky dala kupu peněz,měla byste to na jednu sezonu...ty žížaly vydrží pár let, než postupně vyhynou... a jedinečné blahodárné hnojivé účinky ten žížalí hnůj má, to uvidíte.
Držím palce chovatelce!

Odp8: Kde je Ivan?
ivan, 8.8.2013 16:34

To letadlo nekrachlo, pane Čechu, ale byl to plánovaný záměr.

Odp9: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 9.8.2013 12:36

taky si to myslím...okradli lidičky, firmu prodali a založili si další vlastní, a bez dluhu počítám...Chudáci podvedení se jim na složili...

Odp7: Kde je Ivan?
Zákys, 8.8.2013 18:22

Žížaly a hra „Hop na špek.“ Trochu se rozhlédněte. Maštal je vždy k mání. Kvalitní kobylince oceňovali i vrabčáci brouzdajíce po ulici, a co teprve zahrádka. Také si můžete vyprodukovat „kuřince“ z vlastních zdrojů. Není nad uzavřený cyklus. Od „slepice“ namá nic přijít nazmar!!! Husinci s vyhýbejte, ten nesnášel i král Zikmund, blahé paměti. A zapamatujte si, hnůj voní. Tedy ten kvalitní.

Odp8: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 8.8.2013 18:44

Škoda,že už je tak málo hnojišť. Myslím těch klasických. Tam bylo žížal! Pán všech hnojišť,Belzebub,král much filištínských a dětí Ammonových už není to,co býval...Taky ono záludné strašidlo,zvané bzykavka,není vidět za bílého dne.Zato se množí hnůj elektronický,ten,pravda,nevoní,ale o to je hnojovitější. I tak ještě je dost much,které způsobují dobytku nemalé utrpení.Ale žížal ubylo,to je fakt.

Odp9: Kde je Ivan?
iva, 9.8.2013 7:51

Děkujíí. Já zas tolik nemám napozorováno, žížaly mně vždy děsily. Toho dobytka obtěžovaného hmyzem je mi fakt líto. Mucholapky mám na zahradě zavěšeny, ale moc to nepomáhá.

Odp10: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 9.8.2013 12:21

Jednomu mlokovi jsem chodila pro malinkaté žížalky na hrob. Bylo to v prosinci,mírná zima.Mlok ve sklepě přestal hybernovat a já nevěděla,čím ho mám krmit. Pak jsem pochopila,že žere jen to,co se pohybuje. Žížalky byly velmi drobné,skoro jako červíci,ale byly to žížalky a velmi mrštné. Mlok byl taky mrštný a díky tomuto krmivu přečkal dobře zimu.:-)Stará paní,u které jsem pracovala jako pečovatelka,se podivovala,proč tak často chodím na hrob jejího manžela a proč tak často uklízím sklep. Oni měli vedle sklepa studni a stěnou domu prolézali mloci ze studně do sklepa,tam se živili mouchama a hmyzem a zpět už neprolezli. Když jsem se vracela domů na jaře,měla jsem jich plnou krabici. Na Šumavě našli v lese nový domov...

Odp11: Kde je Ivan?
iva, 9.8.2013 13:21
Odp12: Kde je Ivan?
Zákys, 10.8.2013 9:25

S žížalami je nejen kříž, ale i sranda. To se jednou přihodilo:
Stará ošklivá rybářka (!) se již týden marně pokoušela něco chytit u vody, tak na háček dala novou pořádnou žížalu. Vzápětí přišel záběr jako bejk, prut se div nezlomíil, ale žena je vytrvá a nakonec udolá pořádnej úlovek - zlatou rybku. Rybka se samozřejmě hned vnucuje: „Když mně pustíš, splním ti tři přání!“. Rybářka souhlasí a hned má první přání: „Ať je z mého chudého domku překrásnej palác.“. Stalo se. Druhé přání: „Ať jsem krásná mladá sexbomba.“ Stalo se. Třetí přání: „Ať je z mého kocoura mladej urostlej chlap - to bude můj milenec.“. Stalo se. Rybářka pustí zlatou rybku, a spěchá do paláce celá žhavá na svého urostlého chlapa. Bejvalej kocour je nyní skutečně pěknej pohlednej svalouš a když vidí nadrženou krásnou ženskou, jenom smutně povídá: „Vidíš, vidíš, kdyby jsi mně před rokem nedala vykastrovat, tak jsme si teď mohli pěkně užít!“.
Poučení. „Žížaly ano, ale nekastrovat při tom kocoury“!!!;-)

Odp11: Kde je Ivan?
ivan, 9.8.2013 18:57

Advokáti žížal by pro Vás, Ivano, požadovali exemplární potrestání za provádění masových a sériových vražd.

Tímto jsme u základní otázky co je skutečně spravedlivé a do jaké míry je etické jednat trvale na něčí úkor ve prospěch předem stanoveného předpokladu prospěšnosti.

Není spravedlivé dát slabým aspoň malou šanci sebeobrany proti ,,uctívané přesile" ? Nebo je spravedlivé a přirozené aby předurčenost uctívané přesily byla ještě podporována vyšší mocí?

Jsem zvědav na nejenom Vaše vyjádření.

Co je skutečně spravedlivé a morální?

Odp12: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 9.8.2013 20:31

Já maso nejím,ale mlok ano.Nevím,zda je spravedlivé,že mlok žere maso.Spravedlivé a morální nemusí být nutně to,co jedinci prospívá. Příklad: Doktor Carlo Urbani obětoval svůj život při likvidaci SARS. Umřel na to sám,ale měl podíl na zastavení této choroby,která by bezpochyby zkosila tisíce životů,nebýt právě Urbaniho.O náboženství nebudu mluvit,už jsem tady o tom napsala dost.Zákony v přírodě jsou postaveny na moci toho silnějšího. A přesto hladová nemocná tygřice na pralesní pěšině nechá kůzle,aby si ji očichalo a pak klidně odešlo .. pozorování Jima Corbetta. Spravedlivé a morální se tedy neřídí osobním užitkem,vychází ze správných pohnutek - zeptáte se,které to jsou? Jsou to ty pohnutky,které jste měl vy sám,když jste zachraňoval Bada,pejska,přítele.Kdybyste měl soucit s bacilama,kteří při tom nutně zařvali,Bad by tu už nebyl,vždyť i bacilové chtějí žít.... Já to na rozdíl od nenábožensky zaměřenejch lidí mám jednodušší. Myslím si stejně jako Jeremjáš : Moudrému muži nepatří,aby řídil svůj krok.A tak přiznávám,že nevím,co je morální a spravedlivé.Dnes a denně se na to ptám jedné moudré knihy. Odpověď najdu vždy,když ji opravdu hledám.

Odp12: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 9.8.2013 20:39

Pořád přemejšlím nad tím,co je uctívaná přesila a kdo ji uctívá...

Odp13: Kde je Ivan?
ivan, 10.8.2013 14:07

Uctívaná přesila se povětšinou uctívá sama, ale vyžaduje od ostatních vynucením, aby se chovali a jednali v její prospěch a to i formou nátlaku v celospolečenském měřítku.

Je jedno jestli je hnědá, rudá, sociální, nacionální, nebo generační, náboženská či jiná.

Pro příklad zvolím nejméně konfliktní příklad kultu zdraví, mládí, síly a krásy, kde zřejmá výhoda má ještě snahu si vydobýt větší prostor a být posílena na úkor jiných skupin, vlastně je manipulována tak, aby kladla co nejmenší odpor k veřejným investicím v ,,jejich " prospěch.

Ve skutečnosti jsou to právě oni kteří to zacvakaj spolu s ostatníma v prospěch manipulátorů kteří jsou skutečnýma uživatelema veřejných peněz nebo státní moci. Vždy jde pouze o to, na čí citový věšák to navěsit.

Proč by dvacetiletí a třicátníci protestovali proti stavbě cyklostezek, bazénů na horách, byť bez přístupvých cest, sportovních hal za miliardy pro občasné naplnění 200 lidma, když jsou právě oni jejich občasnýma uživatelema. Nedochází jim, že ke každému lístku za tři stovky už zaplatili tisíce ve skryté formě výběru daně.

(benzin za čtyřicet)

Draci by si měli svoje princezny nachytat sami a se nechat vykrmovat zákonem o dodávkách princezen na místo určení v pravidelnou dobu.

Vše je alegorie a je mě jasné, že nemusí být každému srozumitelná.

Je nutné aby lítaly nákladní vlaky dvousetkilometrovou rychlostí, nebo je to od začátku blbost?

Atd. Atd.

Odp14: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 10.8.2013 16:42

ale ale... nepřerodil se zde právě Šavel v Pavla? :-)
Nepsal jste, pane Ivane, o svém angažmá ve Svarzamu? Organisaci, která užívala bohatých příspěvků lidu obecného také k zábavičkám některých? Nevyprávěl jste tu o
plýtvání vyléváním leteckého benzinu? Vy ale jste získal pilotní průkaz při osobním zaplacení opravdu všech nákladů, že ;-).... A závody mocyklů byly pořádány za peníze samotných závodníků, stejně tak jako veškeré náklady na jejich tréninky, nikdo jiný nebyl při závodech motocyklů omezován a jediným příjmem bylo dobrovolné vstupné diváků, nebo ne ;-)
-----------------
Konec popichování!
-----------------
Těší mne,pane Ivane, že jste změnil názor. Máte pravdu. Kdo chce své hobby pěstovati, nechť tak svobodně a bez překážek činí na svůj náklad a ať neobtěžuje ostatní občany. Hnáno ad absurdum: kdo jede na svém bicyklu do práce, na nákup, na návštěvu jest úctyhodným cyklistou! Je jeho samozřejmým občanským právem používat veřejnou komunikaci.
Kdo se však zbůhdarma bezúčelně prohání semo-tamo po veřejné silnici jen pro svůj plezír a sobecky nutí a omezuje ostatní uživatele tím, že oni musí dbát o jeho bezpečnost, je jen sprostým CYKLOUNEM, či OCYKLENCEM!
Nu a ti, co dokonce žádají, aby byla tu vystavěna z veřejných prostředků cyklistická stezka, tu sportovní letiště, tu aby byla v jimi požadované chvíli pro jejich vodáckou zábavu upuštěna přehrada, ti jsou škůdci a podle toho by s nimi mělo býti nakládáno.

Odp15: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 10.8.2013 18:47

Obávám se,že srovnáváte nesrovnatelné.Zájmová činnost ve Svazarmu,jehož byl můj táta taky členem - střílel na jednoduché střelnici pořízené z práce brigádníků ve starém pískovcovém lomu a chodil na sportovní letiště v Dobré Vodě,udržované též z větší části dobrovolníky....Žádné miliardy.

Odp16: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 10.8.2013 19:38

Ale ano, nějakou drobnou částkou občas formálně přispěli i členové...Navíc rozhodně nic nemám proti bývalému Svazu pro spolupráci s armádou. Zvyšoval brannost národa. Přidržel mládež u aktivit ušlechtilých. Byl veliký rozdíl mezi chlapci, kteří přišli s jakousi Svazarmovskou zkušeností a dovedností a těmi, pro které byla vojenská technika zcela novou věcí. Typicky radisté, parašutisté, střelci, řidiči... Do pana Ivana si (doufám že tu bylo chápano) vlídně dloubnul V.Č. ne proto, že využil dobrodiní Svazarmu, ale pro jeho zásadní změnu postoje.
Předvojenskou výchovu a odborný výcvik stále považuji za věc užitečnou, ač v novém režimu odmítanou. Slyšela jste o případu, kdy by si člověk bezprostředně seznámený s účinky výbušnin zahrával s jejich amatérskou výrobou? Pravda radista z mých časů asi uplatnění nenajde ;-).... řidič-opravář vyškolený na Praga V3S asi také ne... Ve své době to ale mělo svůj, jakkoliv dnes zpochybňovaný, smysl- nemyslíte?

Cyklista vs kolomrd
Z, 11.8.2013 9:37

Rozdíl mezi cyklistou a kolomrdem je poměrně jednoduchý: cyklista využívá kolo (výhradně nebo převážně) jako dopravní prostředek, kdežto kolomrd coby volnočasovou aktivitu. Jinými slovy se kolomrd přes týden pohybuje ve svém SUV. Do téhož vozu pak o víkendu naloží kolo a vyrazí k lesním asfaltovým cyklostezkám. S hrůzou zjistí, že podobných kreténů se tam pohybuje neúrekom a tak nakopne SUVko a přejede k singltrekům. A opět naráží na záplavu stejných šmejdů, jako je on sám. Nezbude tedy, než dojet na okraj posledního kousku lesa, který ještě ódéesáci nezlikvidovali a vydat se po stezce. S kolem na rameni, protože stezka je pro kolomrdy nesjízdná. :-)

Odp15: Kde je Ivan?
ivan, 11.8.2013 12:41

Chyba lávky, pane Čechu.

FIM, co si pamatuju byla založena 4.11. 1904 na hradě Kámen v Pacově. Žádný Svazarm !!

To komanč musel do úplného důsledku ovládat a mít pod kontrolou všechny lidské činnosti a rozhodoval co si kdo může za prací zjískané peníze koupit a co ne a komu co dovolí nebo ne!

Všechny činnosti lidského ducha a práce byly sloučeny do Národní fronty od zahrádkářů, králíkářů, chovatelů všeho možného, přes atoškoly až po holubáře a houbaře.

Vše bylo pod drobnohlednou kontrolou KSČ pode článku 4 Ústavy o vedoucí síle Komunistické strany Československa která se do této pozice na věky věkův sama instalovala a rozdělovala výsledky práce lidí podle klíče ,,tomu dáme, tomu nesereme"!

Komunismus byl organizovanou formou vykořisťování který jedněm umožnil velice snadný a levný život ( byt grátis, nájem za 250,- rekreace nikoliv zadarmo, ale za výsledky neproplacené hodnoty práce někoho jiného, selekce rozdělování zboží nebo dostupnost vzdělání či jiných společenských hodnot .)

Současná sračkárna je důsledek násilného rozbití přirozených společenských vztahů a přiměřeně rozdělených společenských hodnot. Ani v přírodě nevedou stáda telata, ale je možné aby se stal z telete vůdce stáda. To, že ve své době někdo předběhne ekonomicky nebo technologicky průměr je přirozené, pokud si uvědomíme, že tím pokládá základ k povznešení půměru pro budoucno všech. Někdy i zkázy, ale sebeopravným procesem se nakonec zase pohnou věci k přirozenému uspořádání, ale bolí to, vzláště když hojení sebou nesou další nespravedlnosti a nepřiměřenoti.

Na svoje závodění jsem si vydělával tak, že jsem po sobotách, nedělích a mnohdy i v noci chodil natírat vodovodní potrubí v podzemních rozvodech vodáren a takto vydělané peníze mě byly ukládány na účet jako jakési body (nehotovostně ) a z toho jsem si mohl koupit třeba pneumatiky nebo jinak zůčtovatelné položky, třeba proplacení cesty na závod. Ostatní za peníze ze zastropované mzdy z rodinného rozpočtu. (Prostě nebyly žádné dovolené, ani jiné požitky života socialistického člověka.)

Třeba závodní pneumatiky musely být nejdříve (nové) některým ze zahraničních kamarádů- soupeřů, darovány nebo levně prodány bazaru (podnik Klenoty) jako použité zboží, abych si je mohl koupit z bezhotovostního účtu z mnou vydělaných peněz. Prostě rudá magorárna.

Benzin do letadel vylévali kamarádi vašich kamarádů, pane Čechu. V té době by mě k letadlu nikdo ani nepustil, natož abych s ním mohl létat. (nebyl jsem vyvolený)

Piloťák a ostatní letecké kvalifikace jsem získal až když jsem se nemusel poníženě dožadovat, za své prostředky (zdaněné) kdy jediné omezení byla zdravotně fyzická a duševní způsobilost a řádně složené zkoušky UL, PPL, A1, UA1 a 2 Instruktorák a profesák podle norem UTIAT a ICAO. Nyní omezení Medikl, bohužel věk.

Nikdy jsem nebyl za celý život na dovolené.

Přes názorovou neshodu na mnohé, si Vás , pane Čechu, pro schopnost o věcech hovořit s úctou považuju.

Spíše zkoumám proč dva lidé žijící ve stejné době dospěli k tak rozdílným pohledům na skutečnosti které spoluutvářely jejich život a ovlivňovaly kvalitu jeho prožití.

Se skutečnou úctou. Iv.

Odp16: Kde je Ivan?
ivan, 12.8.2013 5:01

Četl jste to, pane Čechu?

Odp17: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 12.8.2013 10:54

Ovšem, četl, pane Ivane... a souhlasím s Vámi: žili jsme přibližně stejnou dobou, avšak naše pohledy -utvářené našimi zážitky- na svět se výrazně odlišují... nicméně, pane Ivane, mým nepřítelem nejste... rád s Vámi diskutuji a jsem taky rád, že tu jste... Snad rozdílnosti chápání světa, řetězy rozdílných událostí, které v životě potkávaly pana Ivana a V.Č., jejich odlišné vyhodnocování a tedy i naše postoje osobnostní, mohly býti odstartovány v době před našim narozením... pro V.Č. je ovšem beseda s Vámi nejen potěšením, ale i poučením... Co to je FIM založeno 1904?

Odp18: Kde je Ivan?
ivan, 12.8.2013 12:24

Federation Internetionale Motorcykles (Francouzky)

Mezinárodní motocyklová federace byla založena u nás čtvrtého listopadu 1904 v Pacově na hradě Kámen.

Jednací řečí byla francouština.

FIM je o celých padesát let starší než byl Svazarm a trvá v nepřetržité řadě dodnes.

Jistě pamatujete, že i staré řidičáky měly přetisky ve francouzštině.

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp19: Kde je Ivan?
ivan, 12.8.2013 18:26

Svou odpověď jsem psal narycho v práci a těď doma koukám jako vrána, až jsem se z toho rozchechtal.

Správně je, ne ,, internetionale, ale internationale, což myslím každému docvaklo.

Pane Bože!! ,, Francouzky" Francouzsky.

Pak nemají být kvůli nedocvaklému písmenku války.

Odp20: Kde je Ivan?
santiago, 12.8.2013 22:36

...de motocyclisme
já si to teda už sotva vybavuju, ale mám dojem, že pamětní deska je na nějakém zájezdním hostinci přímo v Pacově a ne na hradě (jak máte to muzeum) a taky myslím, že jsme se tam tenkrát jen dohodli, že se na to radši sejdeme za střízliva v nějaký jiný hospodě, třeba v Pařížy

Odp21: Kde je Ivan?
ivan, 12.8.2013 23:36

Pařížy- jasné signum, osvědčuju jeho pravost a zdvořile tě vítám, Santo.

Už jsem to tu chtěl skončit, dokonce jsem asi tři měsíce trucoval, ale bylo mě líto Svíci nechat dohořet, byť jsem pouze foukal do uhlíků. Ač nosič vody, tak jsem tušil, že Svíce jinak dohoří. Byla by ji škoda.

Odp16: Kde je Ivan?
Zákys, 12.8.2013 9:28

Co člověk chce po vřešťanu. Připomínáte mi opici, která si nedá pokoj, dokud nevyleze na nejvyšší větev stromu, odkud ukazuje svoji holou prdel.
Vaše krákorání je jako vlečka do zrušeného (novými odborníky na budoucnost jako vy) cukrovaru. Důvod proč se antikomunista nenudí je v tom, že neustále mluví spolu o sobě. Jako každý milovník sebe i vy jste velký masturbant. A vůbec vám nevadí že bruslíte v záchodové míse. Ale hlavně že nevládnou komunisté a banány jsou levnější než jablka ze Zahrady Čech.

Odp17: Kde je Ivan?
ivan, 12.8.2013 9:47

Odpovídal jsem na konkrétní věc a tebe se netýkala.

Jinak pokračuj ve stejném duchu, rád tě čtu. Napiš mě něco hodně dlouhého.

Odp18: Kde je Ivan?
Zákys, 12.8.2013 10:48

Před 140 lety se narodil ten který dobře znal optimistickou, u nás komunisty zrušenou a vámi celý život toužebně očekávanou kapitalistickou společnost.

„Sto roků v kopalně mlčel jsem,
kdo mi těch sto roků vrátí?
Když jsem jim pohrozil kladivem,
kdekdo se začal mi smáti.“

„Abych měl rozum, šel v kopalnu zas,
pro pány dřel se jak prve -
máchl jsem kladivem - teklo to v ráz
na Polské Ostravě krve!“

Obsedantní bacilonosiči!

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp19: Kde je Ivan?
ivan, 12.8.2013 13:38

Samé kecy a kecy, ale bez osobních prožitků. Hovno víš co to jsou bolavá záda, únava do neusnutí, nebo omrzlé ruce do fialova. Blafale !

Budeš koukat, troubo, ale prarodiče z otcovy strany byly idealističtí zakladající člené Strany,„ pocházející z motyčínské, hnidousské a cvrčovické chudiny kladenských horníků. Nakonec se mohli ubrečet zklamáním když místo nastolené spravedlnosti nastal tvrdý diktát který neměl s jejich myšlenkama vzájemné podpory nic společného a stal se kořistí skutečných zmrdů naředěných idealisty a karieristy a odevzdanýma.

Babička a pracovala na ,,točně“ výklopce natěženého uhlí až do své penze.

Nedokončeno. .......................!

Odp20: Kde je Ivan?
iva, 13.8.2013 11:20

Sledovala jsem ted´Jakuba skláře ač jako malá holka jsem ten seriál nesledovala a nenáviděla jsem vše o komunistech, jen místama mně bavily ukázky výroby skla. Ted´mně překvapilo jak v tom seriálu ukázali jak se to mlelo odpradávna i ve straně různé páky, kdo měl zrovna větší moc. Je to přád to samé. Jen dnes si něříkají jednotně soudruhu, ale rozkouskovalo se to na několik stran.

Odp21: Kde je Ivan?
ivan, 13.8.2013 13:54

Je to tak, Ivo, neustále se někdo tlačí do pozice mluvčího někoho.

Je to jako když si někdo platí hlídače až přijde na to, že je sám hlídanej.

Odp22: Kde je Ivan?
Lipovan (Z.), 13.8.2013 18:40

Ivane, nedej se. Мы с тобой. :-)

Odp20: Kde je Ivan?
Zákys, 14.8.2013 2:45

Co já všechno nevím, jsem si snad nejvíce vědom sám. A je toho obrovské množství!!! jenom z toho, co bych měl vědět, na co mám tzv. papír... Ale i já dokážu potěšit.
Zpráva z tisku:
Domácí a zahraniční privatizéři odhajlují na Václavském náměstí sochu Voliče idiota, za nadšeného volání shromážděných ivanů, „ teď už máme co jsme chtěli“. Socha je v nadživotní velikosti. V jedné ruce má hamburger z volského masa, v druhé Havlovu fotografii. Aby si to ožralí turisti nepletli, na hamburgeru není vítězné véčko. Bronzový podstavec má skromný nápis: Za vše co máme, Ti děkujeme óóó veliký. Sv. Václav i s koněm aby nezavazel je odtáhnutý na letiště do Ruzyně, kde čeká na humanitární přelet B 52.
A co je podstatné, konečně nám nevládnou komunisté a jablka z Litoměřicka jsou již dražší, než banány.

Odp21: Kde je Ivan?
ivan, 14.8.2013 7:52

Ty vidíš události jako parcelizaci problému v takřka reálném čase a kroutíš hlavou nad důsledkama. Nikdy ti nedojde, že současná sračkárna jsou pouze dotřesy už z dob bolševizace Ruska a německé expanze, kde si právě komunisté silně upevnili vliv a totálně rozvrátili generacema tvořené uspořádání vztahů vzniklé generačním vývojem. (dobrá finta) Takto ohromná kumulace majetku a postupné odosobnění muselo nutně véct i vlivové skupiny uvnitř samotné KSČ k boji o jeho ovládnutí. ( Procesy uvnitř strany- Slánský a spol.) Další kroky v upevňování vnitřích pozic spravedlivých a ještě spravedlivějších vedlo k povolání cizáských vojsk na vlastní zemi a národ. Další generace už nevnímala věřejný majetek jako ,,spravedlivě navrácený do vlastních rukou„ ale jako ,,Jejich“, tedy váš, pane Zákysi. Rvačky o vliv probíhaly už nejenom v KSČ, ale i stále vlivově sílící nové generaci mladých komančů třicátníků a pětatřicátníků V SSM kteří už srali na ideály starců a utvořili si vlastní autonomii (Mohorita, Jenerál, Frčka, Pravda a spol) Zase se přiostřilo a už se nemydlily pouze vlivové skupiny mladých a starých komoušů z nábřeží, ale ostrý boj, velmi ostrý boj, kdy se navzájem vyhazovali z práce nastal mezi mladýma nedočkavýma svazákama, kteří už na celé ÚV KSČ totálně kakali. Tahle válka byla rychle přenesena přes SSSMáky na území škol a složky vnitřní ochrany státu včetně tehdejší, svazákům patřícím vydavatelství Mladá fronta, Deník, MS, + DDMT.

Listopad nebyl náhodou!

Občas někdo přecenil svoje síly a plány dopadaly jinak.

Důsledky důsledků máme deně na očích.

Jestli to nechápeš, tak ti dovysvětlím podrobnosti jednotlivých kroků a jejich důsledky.

Čáves.

Mažu do práce dělat něco užitečného.

Odp22: Kde je Ivan?
Zákys, 14.8.2013 10:46

Poznámka:
Rozdělení „problému“ na části a jejich pojmenování je první krok. Druhý je analýza každého jak jste učeně uvedl (kde se to ve vás vzalo?) parciálního subproblému. Dalším krokem je jejich syntéza. Potom může následovat jejich praktické užití (nůž-krájení chleba; nůž-vražedná zbraň). Také i génius vaší velikosti může pokračovat přiřazením matafyzického významu k danému jevu. Takový „mistr“ hala-bala jak výše popisujete možná neví, že každý jev, každá půl věta kterou jste napsal vyžaduje knihovnu na intenzivní studium. Sečteno, dostat se k pochopení o čem jste zavedl řeč, i u zvlášť inteligentního jedince je to 5-6 let. Při vašem chválení se kde jste všude získal mozoly(já na hrazdě a koni na šíř!!! I horníci mi záviděli kde všude je možné mít tvrdou dlaň, vole) vyžaduje množství času. Jenže vy však musíte být nebezpečně inteligentní a stačí vám pár plků od stařečka a novinové články. Nemáte obavy že vás monitoruje CIA a transformovaná KGB a má vás v databázi? Pozor! WikiLeaks něco monitoruje. Pohov. Přece by jste si měl něco přečíst, ať neumřete totálně blbý: http://www.zbozi.cz/vyrobek/postkomunismus-jadwiga-staniszkis/
Je to dobrá rada. Připadá-li vám špatná, není to moje vina.
Na závěr si vypůjčím dopis atamana Sivka tureckému sultánu. Neuměl bych vám to napsat lépe. Za což mu moc děkuji!!!

Záporožští kozáci tureckému sultánovi!

Ó sultáne, turecký ďáble a příteli a potomku ďábla, tajemníku samotného Lucifera. Jaký ďábelský druh rytíře to jsi, když nedokážeš zabít ježka s holou prdelí? Ďábel sere, tvoje vojsko žere. Nepodřídíš si, ty zkurvysynu, křesťanské syny; nebojíme se tvojí armády a budeme proti ní bojovat na zemi i na moři, matkomrde.
Ty babylonský kuchaři, makedonský koláři, sládku z Jeruzaléma, ovcomrde z Alexandrie, pasáku prasat z Horního a Dolního Egypta, arménské prase, podolský zloději, tatarský pohádkáři, popravčí z Kamence a hlupáku celého světa a podsvětí, idiote před Bohem, vnuku hada, vřede na svém ptákovi. Prasečí rypáku, kobylí prdeli, jateční pse, nepokřtěná hlavo, přeřízni vlastní matku!
Tak prohlašujeme my, záporožští, ty ubožáku. Nebudeš pást ani křesťanská prasata. Tím končíme, protože neznáme datum a nemáme kalendář; měsíc je na nebi, léta páně, ten samý den jako každý jiný, takže si polib prdel!

Ataman Ivan Sirko s celým záporožským vojskem.

Odp23: Kde je Ivan?
ivan, 14.8.2013 12:31

Studuj, juniore.

Ani nevíš v jak těsné blízskosti jsem to, o čem píšu prožil.

Odp24: Kde je Ivan?
Zákys, 14.8.2013 21:30

Vycházím z toho co píšete o základním zdroji poznání, tedy pro vás. Osobní zkučenost(to není překlep). Tedy praxe, hlavně rukodělná... Té měli plná ústa již okresní tajemníci KSČ. Měl by jste vědět odkud opisujete své postoje. Hlavně to Rusko... Vy jste musel dělat pucfleka přímo Jaroslavu Haškovi v Samaře a v Ufě a tím jste byl přímo účastníkem bolševického převratu (co převratu, VŘSR!)... a potom jste se probudil. Být vzhůru neznamená nespat, ale žít, ječmená plevo.

Odp25: Kde je Ivan?
Lipovan (Z.), 14.8.2013 21:53

Nuda pruda. Přestaň tapetovat a jdi s tím svým balastem do pr...k šípku. :-)

Odp25: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 15.8.2013 19:34

ječmenná

Odp26: Kde je Ivan?
Zákys, 15.8.2013 23:20

Lipovan, to je bojovník od Lipan? A na které straně? Podle slovosledu asi Kalouskově?

Odp27: Kde je Ivan?
ivan, 16.8.2013 6:07

Nejsou Lipované náhodou malým národem, spíše etnickou skupinou žijící v deltě Dunaje?

Odp28: Kde je Ivan?
Tlapka, 16.8.2013 12:19

Je to šlechta pěstující Lipany pod Lípami v Lipo City.

Odp14: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 10.8.2013 18:51

Vyžadovat a manipulovat může sebeuctívající skupina diskrétních elit jak chce,uctívání se těžko dočká. Sprostá manipulace nikdy nebude uctíváním,jen modlářstvím.Uctívání kultu zdraví,mládí a krásy a příčně pruhovaného svalstva je ve své podstatě uctíváním Smrti.Rychlovlak je spolupracovníkem.;-)

Odp15: Kde je Ivan?
ivan, 11.8.2013 16:15

Sebeuctívající přesilou jsem neměl na mysli ,,diskrétní elity". Nepochopení.

Sebeuctívající přesila může vzniknout i lokálně jak v horizontální tak vetrikální rovině, dlouhodobě nebo pouze po dobu třeba fotbalového utkání.

Důvodem pro vyděděnost nebo nepřiměřenou adoraci může být klidně zastaralost mobilu v puberťácké partě stejně jako pracovní pozice ve velké továrně.

Na stadionu může sebeuctívající většinu tvořit uznávaný právník spolu s krmičem dobytka stejně jako zloděj nebo elitní policajt, zatímco by se v osobním nebo profesním životě nikdy nesetkali nebo pouze v opačných pozicích.

U Vás jsem si taky všiml, že často nepřipouštíte jinou pravdu než Boží vůli a spravedlnost měřenou podle toho kdo kdo má jaká očíčka.

Nejsem advokátem žížal, jenom mě napadlo jak by kdo argumentoval kdyby se na věc podíval jinak a co by pro něj byla určující hodnota a jak dalece by se od sebe lišíly koncové pohledy na stejnou věc.

Faktem ale je, že jsem Bada zachránil nekriticky jako vyšší hodnotu nasazením ne svého vojska ale vojska nepřátel svého nepřítele.

Asi Boží přání, tak jsem ho splnil. Nebo poze argumentace tvrzením?

Docházím k poznání, že i nespravedlnost je součástí spravedlnosti obecné. Je to stejný druh poznání jako ve fyzice, že tření je překážkou ale současně podmínkou pohybu.

Zdravím do Vimperka. Iv.

Odp15: Kde je Ivan?
Zákys, 11.8.2013 17:13

Paní, vy jste na hladké svalstvo. To vykazuje pomalejší pohyb. A tetanický stah hladkého svalstva, to je teprve „žůžo“. Být ale trvale zapojena na vegetativní soustavu bez možnosti (třeba jste super jogínka, ale to je jiný level) ji ovlivňovat je také za trest, když kolem sebe vidíte skoro samé „příčně pruhované svaloviny“, které se tím neustále chválí, a udělaly z toho svého tělesného traumatu dokonce ideologický pomník(ivan, dííívan). Jste pyšná na svoji emoční inteligenci? Vždyť to jsou samé hormony. Jak se potom cítíte zde, mezi těmi „Hrdobci“?

Odp16: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 11.8.2013 20:28

Já se tu cítím dobře. Vaše střety s Ivanem nejsou bez zajímavosti;-)Pane Zákys,kdyby jen hladké svalstvo a hormony. Emoční inteligence? Nevím,jsem dost sobecká.Neznámé děti na mě dobře reagujou a milujou mě geronti.Nesnáší mě jen moje vlastní generace.Kdybych se živila obchodem,asi bych manipulovala lidma,ještěže nejsem ekonom.Nepokouše mě vzteklej pes.To mám vyzkoušený- zatím;-)Dobře si rozumím s autisty všeho druhu,beze slov,samozřejmě.A kdo je drobátko vyšinutej,je mi sympatickej. Bojím se normálních lidí. Naštěstí tady na Svíci jich moc není:-)

Odp17: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 11.8.2013 22:48

A kdo je drobátko vyšinutej,je mi sympatickej. Bojím se normálních lidí. Naštěstí tady na Svíci jich moc není
:-):-):-):-):-):-):-):-)
Jaký je emotikon pro obrovský řehot???? tak ten tady patří!!!
Palce nahoru! To se povedlo!

Odp12: Kde je Ivan?
iva, 10.8.2013 8:59

Je to sam advokát a čím dálvětší bordel ve všem.:-)A chápu, že se zastáváš toho utiskovaného, ale zase jsem viděla mrtvou žížalu uschlou je kousek šnůrky a dovedu si představit toho mloka, ten má aspon očička, kterýma mrknul na Ivanu, když ho vypouštěla. I přes tyto náhody , že si někdo zahraje na pánaboha, stále je v přírodě to, že to nějak funguje ta rovnováha. Nesmí být přesila to je fakt...:-)

Odp13: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 10.8.2013 9:50

Přesně jste to vystihla,paní Ivo.On se ten mlok více podobá člověku,než žížala... má očička,nožičky.... Jak by asi dopadli mimozemš´tani tady na Zemi,objevení člověkem,kteří by se mu ale ani drobátko nepodobali... Byli by rozřezáni a prozkoumáni,nakrájeni a analyzováni,foceni,filmováni,zdokumentováni....A zabiti.Nebo zavřeni do klecí a nuceni se pod dozorem množit. Takoví jsme my,lidé.

Odp14: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 10.8.2013 16:48

Pokud se týká ufounů, napadá mne píseň Vyčítala, kde popisuje kterak naložil jakýsi zálesák s lapeným ufounem. Rozvařil ho na povidla. Něco na tom bude, nemyslíte? :-)

Odp15: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 10.8.2013 18:41

Dobrou chuť,ale já si nedám:-(

Odp12: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 10.8.2013 10:03

Karel Klostermann napsal knihu Spravedlnost lidská. Spravedlnost lidská se od té Universální a Jediné - liší. Je neobjektivní,orientuje se na nějakej osobní zisk.Já věřím,že planeta Země je živý organismus,kde všechno spolupracuje pro člověka nepochopitelným způsobem.Člověk se z tohoto společenství vymanil,vydělil,takzvaně se sám udělal pro sebe,čímž se postavil proti všem. Ať už vědomě nebo nevědomě.Svoje vlastní výtvory postavil nad Život.Nevěří,že sám byl stvořen,raději věří,že vznikl náhodou. Hledá svoji vlastní spravedlnost a svoji vlastní morálku. Oboje ho nemůže uspokojit a proto bude furt hledat.Pokud už teď není spokojenej sám se sebou a s tím,jak to je....

Odp12: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 12.8.2013 12:16

Typicky ekologické zvolání:
Zabij bobra!
Zachráníš strom!

Odp8: Kde je Ivan?
iva, 9.8.2013 7:47

poučné,díky

Odp2: Kde je Ivan?
kitnamoR, 21.7.2013 13:19

...že jste se také o mně slušně zmínil, přidávám zprávičku:
Včera v Hořičkách ve Východních Čechách byla lidová slavnost s hlavní náplní „Zpracování dřeva motorovou pilou“. Byly tam i pěkné umělecké výrobky ze dřeva: hlava koně, žertovná hlava jako podstavec pod květináč, pes jako lavice, kočka, medvěd, sáňky samochodky (=prasátko z Mrazíka), dva krokodýlové, výr aj.; ale bylo tam i krásné naleštěné historické auto totiž červená Tatřička. Všechno jmenované je pravda, žádná pohádka (- :)

Odp3: Kde je Ivan?
ivan, 23.7.2013 17:23

Romantiku, napiš sem krátkou zprávičku jak se ti vede. Skutečně si přeju aby sis polepšil. Stačí pár řádek. Iv.

Odp4: Kde je Ivan?
kitnamoR, 23.7.2013 22:33

Ivane, děkuji Vám za optání. Zde krátká zprávička pro Vás:
„Letos zlepšení (nechci zakřiknout): prostá nenáročná práce se našla pro mladého člověka.“

Odp5: Kde je Ivan?
ivan, 24.7.2013 5:53

Tak ať se to neustále lepší. Iv.

Odp6: Kde je Ivan?
kitnamoR, 24.7.2013 16:53

Děkuji.

Odp5: Kde je Ivan?
Tlapka, 24.7.2013 12:19

Fascinující :-)

Odp6: Kde je Ivan?
kitnamoR, 24.7.2013 16:59

I Vám Tlapko děkuji za jednoslovný komentář a zejména za smajlíka, a že jste se po delší době ozvala. Ať se Vám daří.

Odp7: Kde je Ivan?
Tlapka, 15.8.2013 12:34

Promiňte mi mou stručnost, ale pro navýšení administrativy v práci nemám už čas na nic. Ani si přečíst ty úvahy na Svíci.

Odp8: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 17.8.2013 13:39

Ahoj,Tlapičko,asi si dovedu představit tu administrativu. Svého času jsem na nějakou dobu Svíci taky kvůli administrativě musela opustit,,...A jsem vždy ráda,když se tu zjevíš!

Odp8: Kde je Ivan?
kitnamoR, 17.8.2013 14:58

... buďte ráda paní Tlapko, že „po navýšení administrativy nemáte už čas na nic“, protože kdybyste čas měla (např. si nějak práci na administrativě zkrátila), tak byste se mohla dočkat „nadbytečnosti“. Takže ať Vám to vydrží, a i kdyby Vám někdy nějaká chvilka vybyla navíc, tak to za nic na světě veřejně NEPŘIZNÁVEJTE !

Úspěšný „polistopadový“ zaměstnanec, který má svoji pozici poměrně jistou, má následující parametry:

1) Stále má svůj stůl zavalený nevyřízenými dokumenty, ve kterých stále něco horečnatě hledá.
2) Stále telefonuje a nemá pro ostatní kolegy čas.
3) Kolem 10°° hod. dopoledne běhá po chodbách jako o závod kousajíc housku v poklusu s očima spěchem na vrch hlavy vytřeštěnýma.
4) Pracuje každý den přesčas a chodí domů až kolem 18°° hodiny večer.
5) Nevymýšlí si žádná usnadnění práce, přehledné tabulky a jiné „inteligentní blbosti“ :-) které by zavedený styl práce usnadnily a časově zkrátily.
6) Nesděluje nikomu žádné chyby ani manka, které ve své firmě objevil na jiných pracovištích, i kdyby byl sám hlavním účetním nebo kontrolorem a byl k tomu pracovní smlouvou zavázaný.
7) Chodí na večírky se šéfem a jezdí s ním výtahem.
8) O svých nepřátelích a potenciálních nástupcích šikovně (mezi 4 očima) rozšiřuje pomluvy.
9) Řešení každého svého zadaného úkolu maximálně časově prodlužuje.
10) Do své práce zásadně nikoho nezaučuje, protože ten zaučený ho pak může snadno nahradit a stát se jeho nástupcem.

P.S.: Školy chrlí každý rok zástupy vzdělaných práceschopných mladých lidí (někdy i chytrých a šikovných), kteří by tu administrativu udělaly za Vás; ale privilegium pracovat máte dosud Vy. Ať Vám to vydrží !

Odp9: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 18.8.2013 22:11

Jak smutné.... jak pravdivé:-(

Odp5: Kde je Ivan?
Z., 24.7.2013 13:01

Pokud Romantik uznal dotyčnou práci coby nenáročnou, tak to věru musí být pohodička. Něco jako když večer zapneme kotel zeleným tlačítkem a ráno ho červeným tlačítkem vypneme. :-)

Odp6: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 26.7.2013 14:14

Ale nemusíte býti nevlídným...Pan Romantik toužil po práci, kde by nebyl stresován okolím. Sám je dle svého vlastního úsudku typem člověka nesoutěživého, snad i zakřiknutého, skromného a se zdravím nalomeným, se zdravotním omezením... Nu, je jistě VELMI obtížné nalézti vhodné zaměstnání. Ještě těžší je ovšem si místo udržet... Držím Vám palce, pane Romantiku...

Odp7: Kde je Ivan?
kitnamoR, 26.7.2013 21:06

Pane Čechu,
děkuji Vám za vlídná slova i za držení palců.

Vím o lidech zdravějších, suverénějších, sebevědomějších než já, kteří zavinili ekologickou havárii.

Odp7: Kde je Ivan?
Z., 27.7.2013 9:06

Býti čárkotečka nalomeného zdraví či dokonce držitelem ČID, měli bychom to zde nejméně desetkrát denně. Čiže určitě ne. In maj hambl opinjen, Kitnamor toužil hlavně po práci, kde by nebyl stresován přílišnou prací. Člověka nesoutěživého, pečlivě se stranícího vlezlého okolí, jednoho znám; několikrát denně na něj čumím do zrcadla. Leč obávám se, pane V. Č., že sociální zdrženlivost nemusí nutně kráčet ruku v ruce s prachobyčejnou leností. Ale palce tečce držím také, to nic nestojí. :-)

Odp3: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 24.7.2013 11:01

Pozdrav pro Romantika od břehů Volyňky,která,jestli to bude dál takhle pokračovat,se změní v potůček.Pozdravení od stáda už zas poněkud vypasenějšího dobytka s dobromyslnýma očima,od nových telátek,které jejich mámy dostrkávají ke drátům,protože vědí,že tam něco dobrého dostanou... Letošní zima byla krizová pro Zrzatici,ale přežila ji a zase se osrstila. V zimě a na jaře jí olysala šíje a kus zad...muselo jí být ouvej. Teď zas mouchy bodají. Nemají to tam lehké.Jak se přiblížím na dohled,už mě běží přivítat. Běda mi,zvykla jsem si na ně a tak na ně myslím,jak se jim daří. Láska holt souvisí s poznáním;-)Přeji Vám vše dobré!

Odp4: Kde je Ivan?
kitnamoR, 24.7.2013 16:53

Paní Kozárová,
děkuji Vám za pozdrav i za zprávu o kravičkách na pastvě. V současných vedrech jim tam asi je hůř, než na jaře, i když potravy by měly mít více. Pokud ta ztráta srsti byla (nebo je) způsobená nemocí „herpes“ (?, nevím, možná ?), tak i to umí veterináři léčit. Ale určitě ty kravičky nehlaďte holýma rukama, maximálně v rukavicích.

Ať je opět ve Volyňce vody dost,
přeji Vám i přírodě pro radost.
Můžete nás na Svíci také poučit
a o městě Volyni něco říct.

Co mají „Volyňští Čechové“ společného s Volyní ?
Jaká je historie města Volyně a jak se dnes její obyvatelé mají ?
Jen pan Troška ve svém filmu trošku o Volyni mluví,
ale Východočeský kraj o ní skoro nic dosud neví.

I já Vám přeji všechno dobré.

Odp5: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 26.7.2013 19:31

Milý Romantiku,já včera viděla skorce,jak letěl těsně nad hladinou proti splavu,pak vyletěl výš a přímo do splavu. Před vletem do prostoru mezi splavem a padající vodou vydal výkřik,dá se říci,že vítězný. Shodila jsem ze sebe šaty a hups do splavu a dovnitř,ale nenašla jsem ho,husa jedna,jako bych nevěděla,že má hnízdo pěkně schované. Ale že umí žít s vodou v harmonii.... Pak jsem vylezla,sedla na kámen a čekala,až vyleze- vyletí on. Kdepak,nedočkala jsem se.... Přeju hezké léto!

Odp6: Kde je Ivan?
kitnamoR, 26.7.2013 20:49

Milá paní Kozárová,
to je pěkný příběh se skorcem. V našem kraji skorci nejsou vidět. Z filmů také vím, že si skorci dělají hnízdo často pod splavem, ale jaký hlas mají, to nevím. Prý někde v zámoří pod velikými vodopády také hnízdí místní druh rorýsů; a dokonce ti rorýsové tam na skaliskách pod vodopádem v celých hejnech prý i spí, protože tam pod tu padající vodu si na ně netroufnou zaútočit dravci.

I já Vám přeji hezké léto, pokud možno ve stínu hlubokého lesního hvozdu, za hukotu padání chladné vody ze splavu.

Odp7: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 27.7.2013 22:19

Dnes bez splavu jen ve vlastní šťávě... Doufám,že jste dnešek dobře přežil....

Odp5: Kde je Ivan?
Vlastimil Čech, 27.7.2013 7:38

Volynští Čechové mohou být buď těmi Čechy, kteří obývají české město názvem Volyně, ale také těmi Čechy, kteří obývají část Ukrajiny, který se nazývá Volyň. Domnívám se, že kromě podobného jména města a území nemají společného ničeho. I když... kdo ví...
Copak mají společného obce:
Teplice na Bečvou (PSČ 753 01)a Bečov nad Teplou? (PSČ 364 64);-)
A co teprve Teplá co po mě touží? (PSČ 364 61)....;-)

Odp6: Kde je Ivan?
ivan, 27.7.2013 17:04

Alegorie

RWY - vzletové a přistávací dráhy, jsou vlastně zeměpisné úhly. Každá má dva konce a jeho čílo určuje směr vzletu nebo břiblížení. V tomto kolotoči úhlů a čísel neexistují dvě dráhy které by byly navzájem svým číselným opakem. Jediná vyjímka ze všech možných je RWY 31 jejímž protisměrem je VPD 13. (severo severo východ - jiho jiho západ)

Odp7: Kde je Ivan?
ivan, 27.7.2013 17:28

Dodatečně mě napadla teoretická dualita na polech, kde by všechny vzlety byly na jih nebo obráceně na sever z kteréhokoliv směru, ale tuto eventualitu ICAO neřeší nebo o ní nevím. RWY 00-00 N. RWY 00-00 S.

Odp8: Kde je Ivan?
ivana Kozárová, 27.7.2013 22:17

V přírodě to někde takto duálně existuje ,ale nikdo z nás to nesleduje...

Odp7: Kde je Ivan?
santiago, 16.8.2013 16:38

Opatrně: další „jediná“ výjimka je 02/20 (např. EBBR). A ?„00/00" neplatí, protože sever/jih se značí 18/36 (např. LIML) … (zkrátka, jak by to bylo na pólech, to nevím).

Mmchdm v souvislosti s loňským přečíslováním drah na LKPR mě překvapilo, že na většině letišť se číslují VPD od magnetického severu, ale na letištích v extrémních šířkách naopak od zeměpisného severu. (Jo, chápu, že to není podle volby každé jedné správy letiště, ale jednotně v celém FIR, protože vektory a tak, ale stejně…)

Snad jsem někde i četl (O letadélku Káněti?), že v letecké dopravě se používá magnetická orientace historicky proto, aby tehdy piloti furt nemuseli čudlíkem štelovat deklinaci, ale stejně mi to připadá dost blbí.

Odp8: Kde je Ivan?
ivan, 16.8.2013 17:59

Santo dobrý, díky za FIM, ale viděl jsem její emblémy skutečně s motorcykles, možná je připuštěno více možností. Nevím, možná, ale určitě si to zapamatuju.

Nill RWY je jejím středem a její orientace je daná touto určeností, tedy neplatí orientace 36/18 ale skutečně všechny směry přiblížení by byly souvztažné bodu terý se kryje s S-0 nebo N-0. Je to ale jenom takový teoretický maglajs, přesto musí soudy někdy řešit naprosto nepředpokládané situace.

Na ,,céčka" se stejně přibližuje na ILS nebo VFR manual. Rozpor mezi CM a GPS nebo barometrickou a elektronickou avonikou vnáší u některých, hlavně mlaďasů, zmatky. Měl jsem žáka,kterého když jsem upozornil, že je ve snosu nebo na ztrátě!..mě ukázal na GPS s tím, že DOBRÝ!


Pak nemají být mrtvoli.

Odp8: Kde je Ivan?
ivan, 16.8.2013 18:51

Teda to čumím, to mě nikdy nenapadlo, to 31/13 jsem dával z hlavy a 02/20 rozhodně není většinová orientace.

(tak do 4%, Co myslíš?)

Odp9: Kde je Ivan?
ivan, 17.8.2013 0:41

4% = vtip.

Odp10: Kde je Ivan?
santiago, 17.8.2013 8:20

Možných zeměpisných orientací je 18, takže mi 4% výskyt 02/20 připadá dobře možný. Co se tyčí sexuálních orientací, připadá mi to hodně, ale pokud jsou do toho odhadem zahrnovány i latentní a nevyhraněné případy, tak bych tomu snad věřyl.

Odp2: Kde je Ivan?
merlinn, 22.10.2013 11:09

Ahoj Ivane, jsi z Berounska? To je náhodička. Neznáš truhláře Paval Volfa?
Přestěhoval jsem se před více jak rokem na samotu v CHKO Český kras nedaleko Berouna. Od té doby jsem bez internetového spojení, jelikož se k nám mezi skály internetový signál nedostane. Proto se na Svíci zatoulám sporadicky, tak jednou za půl roku. Na psaní dlouhých příspěvků, jak bylo u mě zvykem, už není ani čas ani prostor...

Odp3: Kde je Ivan?
ivan, 22.10.2013 12:32

Pavla Volfa znám, jezdí k nám občas nakupovat dřevařské výrobky. Šikovnej kluk z Hostíma 56- tesařství. (středňák)

Asi tuším kde bydlíš. To, co ty dneska, jsem udělal před více než dvaceti lety. Vystěhoval jsem se z města mezi vlky.

Klidně zavolej.

775 314 132 Ivan.

Odp4: Kde je Ivan?
merlinn, 22.10.2013 15:42

Ten svět je fakt malej :-) Pavla potkala bohužel smůla a musel se odstěhovat, bo synáček jeho družky se zadlužil a chuděra matka, aniž by o tom věděla, najednou měla na baráku exekuce (tedy technicky na ideální polovině syna, ale to vyjde na stejno). Zrovna ve stejnou dobu, zhruba před rokem a půl, jsme se s manželkou rozhodli, že se kvůli práci přestěhujeme ze severu do středočech. Hledal jsem bydlení prakticky po celém StčK, ale co čert nechtěl, narazil jsem na baráček uprostřed přírody, nedaleko Berouna, který potřebovali vlastníci rychle prodat. A tak jsem se seznámil s Pavlem, nepříliš šťastným z toho, že musí opustit to krásné místo.

Život uprostřed přírody mě trochu změnil. Ne, že bych to zažíval poprvé, vyrostl jsem na vesnici, ale tohle je jiné. Dnes méně mluvím a více tvořím. Ve svém volném čase se věnuju sběru bylinek, dokonce píšu takovou knížku, která seznamuje neznalé se světem tradičních léčivých rostlin, včetně jejich využití v kuchyni. Na mém blogu je ke stažení zdarma. Pokud znáš někoho, kdo tomu hoví, můžeš mu jí doporučit, nic za to nechci. Můj blog Jak se žije v Kozle je vlastně o tom, jak se vzájemně, měsíc po měsíci, seznamujeme s matičkou přírodou.

Díky za číslo, uložím si ho a někdy brnknu.

Zatím, TMJ.

Odp5: Kde je Ivan?
ivan, 22.10.2013 20:20

V Kozle jsem byl dneska odpoledne u Slávy Šebely. ( Stříbrná podkova) Znám odtud i Pavla Cízlera, zřejmě tvého souseda. Krásné místo, dobrá volba. Nad tímto prostorem jsem strávil spíše stovky než desítky hodin v různých letadlech, při vyhlídkách nad Karlštjnem, Alkazarem, Koněprusama, Brdama, Tetínem a pod. Vlastně je to pro mně takřka nejokoukanější místo v republice. Je totiž vstupním bodem do ATZ - KLBU (Bubovice) kde jsem několik let hangároval. Od Berouna bydlím na druhou stranu v osadě Podkozí. Paradox je v tom, že Podkozí je na kopci a Kozly v úplném dolíku. Ještěže se nejmenujem Podkozly. Gratulace ke krásnému a čistému místu, přeju v něm kvalitně prožitý život.

Měl jsem vás už plný kecky,tak jsem na...
ivánčic, 12.7.2013 20:59

Měl jsem vás už plný kecky,tak jsem na to tady hodil klacek.

Přišla paní k veterináři se svým velmi...
knírpodpupkem, 12.7.2013 21:12

Přišla paní k veterináři se svým velmi nemocným psíčkem.Doktor neváhá a okamžitě psíkovi operuje bříško, ale panince musí oznámit, že to pejsek nezvládnul, protože měl plný žaludek chlupů. Na to mu paní odpověděla. No, i manžel na tohle zemřel.

Odp: Přišla paní k veterináři se svým velmi...
Tlapka, 24.7.2013 12:11

Přišel pán k psychiatrovi:
Mám pocit že jsem pes.
Jak dlouho?
Od štěnetě.
-
Příšel pán k psychiatrovi:
Mám pocit že jsem slon
Napíšu vám něco proti tomu, ale sundejte chobot ze stolu.

protimluv
čtenář, 5.9.2013 18:59

Ten, kdo dokáže jedním dechem napsat : „Odstranění porostu je určitě estetické.“ a hned za to „Jako je celá příroda důmyslným mechanismem, tak i lidské tělo je uspůsobeno pro jeho praktickou ochranu a funkčnost.“ je prostě pitomec ( nebo zdravotní sestra ). V přírodě je současně i estetika. Kdo to nevidí, je slepý.
Pokroucené hodnoty a stádní módu dnešní omladiny nelze brát za univerzální, nadčasové měřítko vkusu.

Odp: protimluv
Tlapka, 6.9.2013 15:16

Otázka porostu není u člověka důležitá, jelikož člověčí porost je zdegenerovaný. Může být porostlý i holý a furt je to ... no člověk. Nečetli jste knuhu Nahá opice?

Odp2: protimluv
Zákys, 6.9.2013 23:10

Přidávám nesměle poznámku. Desmond Moris tam uvádí tuto kravinu. Tím že se ženy vztyčly na zadní běhy zmizela jim jim poněkud zadnice(důležitý sekundární pohlavní znak), a tak jim narostla prsa, jako kompenzace hyždí. Proti této výměně vcelku nic moc nemám. Pokud to některé moc nepřehání... ;-)

Odp3: protimluv
Tlapka, 9.9.2013 13:42

Taky se mi to moc nezdálo logické ale nijak jsem to nehodnotila prostě teorie.

Zdravím ve spolek
Šťastná Žena, 7.9.2013 13:04

Nedá mi to. Máte tu takové pěkné povídací místnosti. Rádi řešíte své osobní drobnosti např. v komentářích článku o vyholování. Intimní partie těla, žížalky (přímá souvislost)? :-)
Avšak chtěla jsem se optat, proč nemáte rádi pana Zákyse?

Odp: Zdravím ve spolek
Lipovan (Z.), 7.9.2013 14:31

Zákysi, už toho proboha nech. :-)

Odp2: Zdravím ve spolek
Šťastná Žena, 7.9.2013 17:45

Nerozumím...

Odp: Zdravím ve spolek
Tlapka, 9.9.2013 13:43

Naopak, pana Zákyse má rád každý, to jsou jen takové slovní akrobacie, ze kterých by se to mohlo jevit ;-)

Odp: Zdravím ve spolek
ivana Kozárová, 11.9.2013 9:50

Nevím,z čeho tak soudíte,že se takto ptáte?Otázka by neměla být položena obecně,ale konkrétně konkrétnímu člověku.

Odp: Zdravím ve spolek
Platfus, 11.9.2013 11:59

Já se naopak cítím být touto otázkou osloven :-). Zákyse nemám rád pro jeho „kulturu“ vystupování, věčné napadání diskutujících, plevelení diskusí balastem. Nemusím mluvit obecně, stačí si počíst. Co mu ale nelze upřít je to, že dokáže i skomírající diskusi přivést opět k životu.

Odp2: Zdravím ve spolek
Tlapka, 11.9.2013 12:08

To je pravda, provokuje, ale oživuje a nakonec dá se celý odstavec přeskočit a je to. :-) má zajímavé odkazy.

Odp2: Zdravím ve spolek
ivana Kozárová, 11.9.2013 12:56

Mně zas nepřijde důležité,jestli mám nebo nemám pana Zákyse ráda. Pana Zákyse neznám. Znám část jeho komentářů. To je málo na to,abych si mohla dovolit kamkoliv ho zařadit a už vůbec ne soudit... Třeba provokuje a má k tomu pracovní důvod,třeba něco zkoumá,tatáž svoboda patří nám všem;-)

Odp: Zdravím ve spolek
Olix, 11.9.2013 18:33

Ač toho mnoho nevím o historii všech diskuzí, považuji tento dotaz za dobře položený. Pohled „zvenčí“ umožňuje nahlédnout na dikusi jinak.

Odp2: Zdravím ve spolek
., 11.9.2013 20:10

... Paní Olix, formálně ten dotaz je docela vpořádku, dokonce v něm nejsou použita ani vulgární slova. Obsahově však (jako většina zdejších příspěvků) skrývá hrot ironie, provokace a snahy z diskutujících vytáhnout další projevy negativních emocí.

Zákys totiž je opravdu osobnost záhadná, která tu na Svíci snad sbírá slovní projevy bránících se obětí. Možná si to zapisuje a pak to možná bude někde publikovat. Zákys však určitě není „Beránek Boží“, určitě si nelásku mnoha Svícařů zaslouží protože určitě mnoho Svícařů bezdůvodně hrubě napadnul a urazil.

Odp3: Zdravím ve spolek
Olix, 11.9.2013 22:16

Děkuji. Měla jsem dojem, že dotaz plyne z určitého vnímání napětí. Jinak s Vámi souhlasím - mnoha komentářům pana Zákyse nerozumím. Nemyslím obsah, nýbrž důvod napsání.

Odp4: Zdravím ve spolek
ivana Kozárová, 12.9.2013 9:46

Možná právě ta schopnost se neurážet a nebrat si nic osobně pana Zákyse podvědomě zajímá....

Odp3: Zdravím ve spolek
Tlapka, 29.10.2013 14:51

Myslím že p.Zákys provokuje schválně, dělal to taky Alfons a Slayde blahé paměti. Udělá z toho nějakou studii, jak lidé reagují na urážení.

Ivanovi
., 23.10.2013 22:08

Přátelé nám poslali pěknou prezentaci o Františku Šťastném, kdysi slavném českém motocyklovém závodníkovi na motocyklech JAWA a CZ. V prezentaci je publikováno mnoho jeho fotografií, vyjmenovaná všechna jeho vítězství i všechny jeho úrazy. FŠ zemřel v r. 2000.

Odp: Ivanovi
ivan, 24.10.2013 22:42

Shlédni si nějaká videa. Takhle vypadal kvalitně prožitý život ,,Šťastného Františka.

Odp2: Ivanovi
kitnamoR, 25.10.2013 20:37

... pokusím se. Poslední dobou mne dost zajímají životopisy slavných lidí. Ale i oni měli kromě slávy často i mnoho životních těžkých zkoušek a dlouhá těžká životní období. Mohli bychom si zde na Svíci občas některou slavnou osobnost krátce připomenout.

Čirou náhodou
j.hermanek, 5.3.2014 9:25

Dobrý den, čirou náhodou jsem zobrazila tento web a už ne tak náhodou mě zaujal článek. Při čtení diskuze jsem zjistila, že k tématu se toho moc nedozvím, za to o politice, emocích a pocitech dostatečně a hlavně o bylinkách. Jsou-li zde milovníci bylinek, jsem zde dobře. A dovolím si přidat svoji trošku do mlýna, své zkušenosti řekněme ze života. Nechci řešit estetiku. Každý máme cítění jiné. Chci podotknouti spíše zdravotní stránku. Kůže jako taková je pro život nutná. Hodně se zapomíná, že nejenom nás drží pohromadě, ale je to také dýchací orgán, je to také výstup a vstup do krevního řečiště, dalo by se říci o kůži, že je to izolant a také na kůži jako první poznáme, že se bojíme, že se stydíme, že je nám zima, horko, že jsme nemocní, prostě říkáme nejsem ve své kůži. Kůže se nám denodenně obnovuje, regeneruje. Můžeme jí v tom pomáhat, což se jeví jednoduše, ovšem chyba lávky, v dobré víře jí spíše ubližujeme. Jako například diskutované vyholování. Ať se děje na sucho, vosky, leasrem, vždy jdou v ruku v ruce s kosmetikou. A nadbytečným drážděným kůže, ať již vlastní procedurou a pak i doporučovanou kosmetikou. Každý kosmetický výrobek má celkem dlouhou dobu trvanlivosti. Obsahuje formu alkoholu. Alkohol vysušuje. Začarovaný kruh je na světě.
Co tím básník chtěl říci? Že nechápu, že mi nejde na rozum, proč lidí jako první řeší estetiku a pak až zdraví.

Odp: Čirou náhodou
Tlapka, 5.3.2014 15:09

Fakt. Já bych se pro jistotu ani nemyla, koupala bych se v rybníku a sprchovala v děšti. Ale jinak máte pravdu.

Odp: Čirou náhodou
Zákys, 5.3.2014 17:30

Co je na vyholování ohanbí a jiných „hambí“ estetického? Snad jen jako lákadlo pro pedofily, a těch je snad bohudík v tom božím „zvěřinci“ zanedbatelná menšina.

Odp2: Čirou náhodou
Vlastimil Čech, 5.3.2014 18:19

nu, jen naokraj: jaká nosíte fousiska? Stříháte si vlasy?
Není střihání vlasů, vousů, chlupů (v nose třeba) jen nedokonalým holením?

Odp3: Čirou náhodou
j.hermanek, 6.3.2014 9:47

Dobrý den, pro sychr jsem se byla juknout v zrcadle, abych nelanařila, dobrý fousiska, bíbr či kotlety nerostou. Vlasy si nestříhám od narození mého prvorozeného syna, což letos je 27 let, uf to to letí, dala jsem slib, i když člověku, který už o mé sliby nestojí, ale mám svědomí, takže slib je slib.
Pro „Tlapku“ v rybníce bych se nemyla, obzvlášť na venkově, kde nejsou čističky a jednotná kanalizace. Déšť? Je více méně kyselý. Mýdlo nevadí, ;-) mýdlo si přeci opláchnete nenecháte jej ulpívat a vstřebávat na pokožce. A díky mýdlu se přeci zbavíte výše citovaných breberek, když si je uženete střídáním nepečujících o své zdraví partnerů :-)
Nechci slovíčkařit, ale nedá mi to, stříhání je stříhání a stříháme nůžkami, holíme strojky, žiletkami, břitvou. Nedokonalé oholení je nedokonalé, že třeba není do úplného hladka, třeba každý má měřítko jinde.
Pánové mají od přírody výhodu, jak se prodírali hustými křovinami za mamutem, zůstala jim drsnější, hrubší a méně citlivější kůže.
Je mi líto, když lidé hazardují se svým zdravím. Je mi líto, když si lidé neumí vážit daru zdravé pokožky a nejen pokožky, celého těla. Jak říká jeden léčitel, lidé si neuvědomují, že jejich tělo je jediné okno do tohoto světa, jediné a poslední, dokud neonemocní a pak je někdy už pozdě.

Odp4: Čirou náhodou
Vlastimil Čech, 6.3.2014 10:26

Dobrá tedy. Jednoduchá otázka, paní Hermanek: „měli by se muži holit?“

Odp5: Čirou náhodou
Tlapka, 6.3.2014 12:55

Taky oblékání není úplně přirozené, bůhví co do těch tkanin dávají... a pod oblekem se v teple rozmnožují paraziti.. :-(

Odp6: Čirou náhodou
Zákys, 7.3.2014 7:51

Byl leden, venku zima jak „sviňa“, a v Pardubicích na nádraží se potkaly dvě blechy. Jedna klepala kosu tak, že nemohla ani pořádně mluvit. Ta druhá vysmátá se ptá. „Co se ti stalo?“
„Ále, jela jsem teď 43 km na motorce v bíbru, a to ti je hrozná zima“ říká první blecha.
Ta „vysmátá“ začala hned kamarádce radit. „Nebuď blbá.“ Najdi si raději teplý klín nějaké ženy a tam je také porost.„
“Také ozón... no jedna báseň.„ Druhá blecha se za radu dočkala díků!!!
Za týden se blechy v Pardubicích zase potkaly a situace se opakovala. První blecha opět klepala kosu, skákala a by se zahřála 4 m vysoko, a vyčítavě se dívala na druhou blechu. Ta jí překvapeně říká: “Vždyť jsem ti radila co máš dělat.„
První blecha drkotajíc zuby odvětila: “Všechno co jsi mi radila jsem udělala.„ “Našla jsem si provoněný chlupaťoučký klín s krásným okolím barvy alabastru.„
“Vybrala jsem si místečko s možností rozhledu po té kráse a tajemné hloubce.“
„Tam jsem ulehla, usnula, abych mohla snít ty naše bleší sny...„
Když se najednou probudím hroznou zimou na motorce v bíbru jedoucím do Pardubic na nádraží.“
„Kurva, to je pořád zima.“

Odp6: Čirou náhodou
j.hermanek, 7.3.2014 10:24

Horší jsou paraziti stejného živočišného druhu ;-)

Odp5: Čirou náhodou
j.hermanek, 7.3.2014 10:19

Na přímou otázku patří přímá odpověď. Můj názor, zdůrazňuji můj osobní úhel pohledu neměli.
Předpokládám, že jste muž v dospělém věku ještě se zachovalou pamětí. Tedy pamatujete, když Vám začalo rašit chmýří pod nosem? Jak jste jej opečovával a obával se prudčejšího zavření dvěří, aby neulétlo? Jaké pocity jste zažíval při pohledu na to nesmělé chmýří, které světu ukazovalo a dokazovalo, že jste chlap?
Mám tu čest pozorovat to s úsměvem (se skrytým úsměvem) na tváři u svých synů. Holící strojek? Matko zbláznila ses? Hezky opatrně zastříhávat nůžtičkami, jen ty první, drající se na svět, trčící nepatřičným směrem, jen aby pod frňákem a na bradě alespoň náznaček kníru či bradky se rýsoval. Ano dovršením 21 roku, kdy z kluků se stávají chlapi se vším všudy, dojde i na holící strojek. Podle používání mám přesný přehled ;-), kdy je slečna a kdy není. Ó jak je občas úžasný týden bez holení, když slečny zrovna nejsou na obzoru. Ani heřmánku není potřeba na uklidňování podrážděné pokožky.
Ještě k Vaší otázce mě napadla délka vousů. Nemám vousy, takže si neumím představit jak je složitá úprava a péče. Takže si myslím, že zrovna mít a mýt vousy jako Rumcaj (on je vlastně nemohl ani mýt, když v něm uchovával roj včel), bych nepreferovala, i když proti gustu žádný dišputát.

Odp6: Čirou náhodou
Vlastimil Čech, 7.3.2014 12:08

he he he... Jste svému postoji k ozdobnému ochlupení do důsledků věrná, paní Hermanek! Tleskám Vám...
Vousy v míře, která nebyla již výhradně ku shovívavému úsměvu, se mi vyrazily v době počátku mé vojenské služby.... nu a bylo se třeba začít důsledně holit...
Teď si V.Č. pěstuje jako rozmarný stařík nakroucený knír :-) Nu jakousi péči to vyžaduje...
Moc se líbí Váš trefný popis mladického ochmýření... vypadají ti chlapci trochu jako sotva vylíhnutá ptáčata... chmýří na tváři, legračně přeskakující hlasy, klátivě nemotorné pohyby, jakási zmatenost v chování... Zažil jsem a viděl jsem to mockrát... a za dva roky z ptáčat mladí orlové!

Odp7: Čirou náhodou
Lipovan (Z.), 7.3.2014 13:04

Vzpomínám na film Nástrahy velkoměsta, kde si Artemio půjčil od přítelkyně holicí strojek a na návodu přečetl: Při holení držte nohy co nejdál od sebe". Výsledek je zde (38:00). :-)

Odp7: Čirou náhodou
j.hermanek, 7.3.2014 13:41

Děkuji.
V určitém věku by již měl člověk znát svůj postoj.

Odp4: Čirou náhodou
Zákys, 6.3.2014 15:06

Mám velice intenzivní pocit, že vás již moje oči někde viděly....
Také nástroje co jdou z dobou:
holení

Odp5: Čirou náhodou
j.hermanek, 7.3.2014 10:29

Nejlepší sekačky jsou ovce.

Odp6: Čirou náhodou
Zákys, 8.3.2014 8:31

Vyzkoušejte dospělého hrocha a budete se divit!!!

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.