Neptejte se co, ale proč

Komentáře k článku

5.4.2013 1:54

TV Nova je bulvární žumpa

Je to asi 2 roky, co jsem nadobro přestal sledovat tento mediální a rádoby „objektivní“ kanál plný informačních fekálií. Někdy se stane, že je na chvíli doma zaplá televize, a podaří se mi nešťastnou náhodou zastihnout zprávy od TV Nova. Dnes jsem si potvrdil to, co si tradičně potvrzuji při každém zhlédnutí (tuším, naposledy to byl případ Martyho), tj., že je to mediální, jednostranný bulvár, konkurující špíně zvané Blesk. Obzvlášť mě rozesmálo věnování reportáže dlouhé několik únavných minut se scénou starého plačícího pána, ohledně nalezení kusu železa v podobě zvonu. Hurááá!!! Pojďme slavit…, ale nač spěchat, kdo ví, jestli nebude příští reportáž našeho dojemného příběhu se zvonem pořízena ve sběrně. Ale to, že jsou statisícové demonstrace v Portugalsku, jiné zase ve Francii, Německu nebo Maďarsku, to nás nemusí zajímat, důležité je třeba to, že je mezi vrahy českého podnikatele kolega Martina Dejdara - typický charakter bulváru, který nenese za pošpinění jména žádnou odpovědnost.

Naprosto bídný fakt je nulová informovanost ze světa a politického dění EU (a když už, tak pouhých pár sekund a k tomu není ani sdělena podstata problému), proč se o tom zmiňuji? Toto médium spolu s ČT vykazuje neskutečnou cenzuru zpráv, neobjektivitu a podávání jednostranných informací, podobně jako za totalitních režimů, kde se téměř všechno dění světa odehrávalo v dané, komunismem zasažené zemi. Tato přední česká média jsou masovou továrnou pro výroby tupých stád ovcí, a lze jim právem klást za vinu rozdělení a rozeštvání národa vůči sobě, po třítýdenní mediální masáží, vlastněné, jak jinak, než zahraničními korporacemi.

Má výzva ke všem lidem, kteří ještě pořád sledují toto rádoby informačně „objektivní“ avšak již ztracené médium:

Nesledujte ji, omezte její sledovanost, a pokud možno doporučte to i svým kamarádům nebo blízkým, kteří to ještě nevzdali s tímto informačním kanálem (v pravém slova smyslu).

Už mnoho let nesledujeme doma žádnou...
ivana Kozárová, 5.4.2013 15:44

Už mnoho let nesledujeme doma žádnou televizi,protože ji nemáme:-).Máme tedy více času na jiné činnosti. O to strašnější je zkušenost,když přijdeme někam,kde televizi mají. Pravda je,že bych to už nevydržela,přijde mi absurdní připustit si domů do své domácnosti tyto hosty....Nejvíc divné jsou ty reklamy. O jejich podprahovém směrování ani nemluvě.Souhlasím s panem Sidrachem,nemá cenu to sledovat.

Odp: Už mnoho let nesledujeme doma žádnou...
Vlastimil Čech, 5.4.2013 17:19

Šťastná jste to žena!
Slyšel jsem hanlivý název televizoru: „sračkomet“ (pardon, velmi se omlouvám za to slovo, ale nevím jak ho říci decentně)... Rodina ovšem na to občas hledí jak hypnotisovaná... Taky se občas mrknu, ale obyčejně to vadržím do prvních reklam... byl bych raději, kdybychom ten krám doma neměli...radši mám rozhlas a ovšem internet...

Odp2: Už mnoho let nesledujeme doma žádnou...
ivana Kozárová, 6.4.2013 12:45

To když byli naši synové ještě malí,skončil černobílý televizor definitivně. Byl dlouho deponován na balkóně v paneláku,sněžilo na něj a pršelo a sněžilo... A nastaly vánoce. Maminko,tatínku,jen na pohádky,jo? Tak jo,donesli jsme mrchu do obýváku,byla plna ledu,celá omrzlá. No,jestli bude fungovat... Rozmrzala,praštěla,kapala,škytala a najednou naskočila a měla ještě navíc lepší kontrast! A po vánocích šla do pryč.:-)

Zamyšlení nad úpadkem Novy
hans, 5.4.2013 23:25

Nova je zajímavý fenomén. Ve svých začátcích, tedy za panování Železného, to byla naprosto dokonalá profesionální záležitost. Během několika měsíců nejen implementovala televizní profil podle Pro7, ale postupně ji i překonala. V té době to byla líheň talentů ve všech profesích - od reportérů, redaktorů až po moderátory. Všichni, kteří dneska po 20letech zůstali u tv novinařiny a vzešli z Novy, jsou esa. Degradace začala s nepřátelským převzetím panem Lauderem.Začalo to profesní likvidací větší části týmu, kteří Železného podpořili, na jejich místa přišly rychlokvašky, které se mohly profilovat jen vlezdoprdelovstvým. Nový majitel, který se tvářil jako velký tv magnát je ve skutečnosti looser, který z české dcery vyvádí desítky miliard, kterými krmí mateřské tv kanály, na pokraji bankrotu. Poslední, co ještě na Nově za něco stálo, tedy zpravodajství, šlo do kolen povoláním bývalého šéfredaktora Blesku na post šéfa zpravodajství. To byla poslední kapka do poháru tragického úpadku dříve velmi dobře zavedené společnosti. Novinařina se teď stala dokonalou žumpou, a tv noviny naprosto stupidní a bezcennou záležitostí, totální ztráta vkusu a rezignace na vlastní sebeúctu od všech, kteří zůstali na Nově, asi aby byli u jejího hořkého konce... Nicméně bych rád zmínil i těch několik charakterních světlých výjimek, kteří ze zpravodajství odešli, když Mužík měl střídat Ondráčka. Proměna Novy na bulvár a rezignace na jakoukoliv odbornost znamená, že budeme svědky zániku jedné ambiciózní společnosti.

Odp: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivana Kozárová, 6.4.2013 12:50

pane hans,já pamatuju zpravodajství např. Vladimíra Tosky v době hluboké tzv. totality.Tato zpravodajství byla objektivní a profesionální,dodnes na ně vzpomínám .

Odp2: Zamyšlení nad úpadkem Novy
hans, 6.4.2013 13:48

Když byl p. Tosek ke slyšení, byl jsem trochu mlád, abych vnímal jeho kvality (když tedy pominu poněkud tragikomické uchopení jeho osoby v seriálu 30případů majora Zemana - prodejný novinář Holan v Bílých linkách a Modrých světlech :-( ). Hodnocení p. Toska nechám povolanějším. Vnitřně jsem k podobným romantizujícím vzpomínkám na pražské jaro rezervovaný, protože se trochu zapomíná, že aby se vůbec člověk na podobný post dostal, musel prokázat patřičnou ideovou kovanost, tedy byl to komunista. Já se spíše zamýšlel nad tím, že televize vyžaduje řemeslo, jako každá druhá podnikající firma. Místo toho však nastoupilo povrchní bulvaření nejhrubšího zrna, což pokládám za jeden z hlavních příznaků úpadku a po čase tahle televize prostě skončí. Horší je, že úroveň pořadů kritizují mnozí, ale kupodivu nevidí, že v mezičase „atraktivní“ skladbu převzaly nejen další soukromé tv stanice, ale světe zboř se, dokonce i čt. Tady by bylo zajímavé zamyslet se, co může následovat, když všichni přinejmenším tuší, že nastavené schéma je cesta do pekel. A pro podnikající firmu zvlášť.

Odp3: Zamyšlení nad úpadkem Novy
Zákys, 6.4.2013 14:25

Komunista? Prověřený stranou? No a co? Nedávno mně operoval chirurg, shodou okolností komunista i dnes! V nemocnici je celá řada chirurgů - antikomunistů - od kterých bych si nenechal vyměnit ani bažanta, mlaďochu.
Mně ta NOVA nevadí. Vždyť dělá přesně to, co je ve scénáři nových „Světlých (a ještě světlejších) zítřků“.
Protože jsem nebyl tázanej sděluji, že využívám své „kafravosti“ ke „kafrání“ do „kafrání“. ;-;-)

Odp4: Zamyšlení nad úpadkem Novy
hans, 6.4.2013 15:18

Do diskuse patří příspěvky, vaše kafrání si nechte pro sebe. Četl jsem většinu vašich vstupů ve zdejších debatách, a přesvědčil jste mě o vašem rozhledu - vaše osobní pocity se staly vaším světonázorem. Koneckonců, proč ne, když vám nevadí, že občas býváte za hlupáka.
Jinak mně se už před časem překlopila padesátka, takže oslovení mlaďochu si nechte do debat s lidmi, které znáte, abyste se zbytečně neztrapňoval. Ale možná vám to nepřijde.

Odp5: Zamyšlení nad úpadkem Novy
Zákys, 6.4.2013 22:37

Děkuji velice. Jedno, jsem se dozvěděl, co jsem se dozvědět chtěl. Váš kalendářní věk...
Tak mohu bez obav z veéééliké chyby napsat „zemřel ve dvaceti, pohřben bude .... přeji vám dlouhý život. Aspoň tak dlouhý, jako měl nedávno zesnulý bývalý vysoký komunistický exponent - Čestmír Císař. Raději delší. Čas se nějak zrychluje (“společenský„) Ten přece na rozdíl od vás sloužil totalitě a Bůh je prý (čemu věříme i my, ateisté) spravedlivý!!!
Čas se nějak zrychluje. Měl by jste, pokud to neděláte, začít psát svoji “malou recenzi na smrt" - Paměti. Zemřelý Císař toho zvládl napsat na 1250 stránek. Máte co dělat.
Poznámka je (to zdůrazňuji!!!) o NOVĚ.;-)

Odp3: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivana Kozárová, 6.4.2013 17:06

Vladimír Tosek byl především profesionál a vzdělanec.Současně jako intelektuál nepodlezl úroveň,kterou si sám sobě nastavil - ani v morální oblasti.Dnes si intelektuálové život tolik nekomplikují. Kolaboruje se s každým,kdo dobře zaplatí. Vidíme to v mnoha oblastech,nezobecňuju. Raději Vladimíra Toska jako komunistu než ten tržní svinčík,co se nám předvádí ve sdělovacích prostředcích. To,kam jsme se dostali,není žádná demokracie,je to snad demokratůra,jak to nazval Karel Kryl,který to stačil prokouknout dřív,než my. Cesta do pekel začala kolaborací intelektuálů s těmi,kteří dobře zaplatiliV tom momentě se intelektuál stává tou nejhorší škodnou.Udělá cokoli. Prodá i svoji babičku,když to bude třeba.Pan Zákys má pravdu,když říká,že Nova to dělá dobře. Dělají to ti,kterým se za tuto práci platí.Reklamy s podprahovým obsahem jsou také dobře zaplaceny. Na co si stěžujeme? Máme možnost nekonzumovat tento druh přijímání informací.

Odp4: Zamyšlení nad úpadkem Novy
hans, 6.4.2013 19:27

Každá totalita začíná zavázáním si části elit, protože každá totalita v konečném důsledku potřebuje výkladní skříň a v ní nohsledy, kteří ji budou prezentovat navenek.
Z tohoto pohledu i profesionální působení p. Toska vnímám jako kolaboratorní - při svém židovském původu a hodně nadstandardním vzdělání určitě věděl, co jsou komunisté zač, a jak právě komunisti s elitami (vč. židovských) zachází. Přesto se k nim přidal. A jako mnozí byl velice překvapen, že se komunisti opět zachovali, jak se zachovali i v minulosti mnohokrát. Jeho další působení v zahraničí nedovedu posoudit a ani si netroufám jej hodnotit.

Co se Novy týče,nemyslím si, že se chovají správně. Pohřbili tv stanici, nastartovanou na vysoce profesionální úrovni, s byznys plánem, jaký u nás neměla žádná jiná firma, snad s výjimkou Mladé fronty Dnes. Management CMI chce dosáhnout kasovního úspěchu, takže profesionalitu žurnalistickou nahradil bulvární žumpalistikou. Stejně jako nikdo z profesionálních novinářů nechápe, že Blesk je deník s nejvyšším nákladem (místy téměř 1mil. denně), lze očekávat, že bulvár schéma Nově nějaký čas ponese zisk. Potom se stanice prodá - stejně Laudera nic nestála, místo plné kupní ceny ještě dostal 10mld kč v arbitráži - no kdo by takový začátek byznysu nebral?
Reklamy na Nově jsou nafouknutá bublina, televizi téměř nesleduji, nicméně ženské doma pravidelně sledují výpotky ordinací, ulic, pořady o celebritách. Proto už se v reklamách objevují jen vložky,drahá kosmetika, levná malá auta. Jsou to všechny dobře zavedené zahraniční nadnárodní společnosti, kterým v podstatě vůbec nezáleží na ceně reklamy. Jakmile ale některý z těhle inzerentů bude muset omezit výdaje a reklamu z Novy stáhne, půjde stanice ke dnu, protože jiného inzerenta nesežene, lidí navyklých přijímat bulvár je konečné množství (chtěl bych věřit, že se v čase bude snižovat) a Nova si zvykla žít na hodně vysoké noze. Ale mně chybět Nova v téhle podobě nebude.

Odp5: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivana Kozárová, 7.4.2013 12:25

Nova neskončí proto,že má nekvalitní programy. Jestli skončí,tak pouze v důsledku hrabivosti svých producentů.Zde stále platí jen jedno: NON OLET. Dnes si těžko někdo dovede představit,že člověk narozený před rokem 1920 se svobodně rozhodoval ke spolupráci s komunisty,přičemž nešlo o hmotné výhody,plynoucí z tohoto rozhodnutí.Nijak komunistům nefandím,měla jsem za minulého režimu existenční problémy.Ale současný marasmus a hnojník neposkytuje nic,co by svědčilo o lepších kvalitách současného systému... Dodejte rámec pro orientaci a navrhněte něco lepšího,ozve se mi možná za zády....Systém je nereformovatelný.

Odp6: Zamyšlení nad úpadkem Novy
hans, 10.4.2013 13:46

Dekadentní a po ní úpadkovou fázi prodělaly před námi již mnohé civilizace. Jen jsme netušili, že budeme osobně u úpadku té naší...

Odp7: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivana Kozárová, 10.4.2013 21:21

Je to pravda,- a že to je opravdu rychlý sešup:-(Netušila jsem ani v nejhorších snech,že bude takový problém v komunikaci mezi lidmi. Mnohé knihy,co ještě naše generace se zájmem četla,dnes už nejsou přijatelné,protože jednoduše smysl uniká. To,co končí ve sběrných dvorech a na skládkách,je často velmi hodnotná četba,dokonce i dnes dobře ceněná v antikvariátech. Likviduje se to jako odpad. Vzhůru k světlým zítřkům na hnojišti!

Odp6: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivan, 10.4.2013 21:49

Ivano, nekoukejte na komerční televizi jako na kulturní instituci, ale uvědomte si , že je to elektronická plakátovací plocha. Nic víc! Jejím jediným smyslem je zaujmout pozornost. V ošklivinci taky nehledám královnu krásy, byť by byla královnou ducha.

Se smíchem taky tak koukám i na sebe, před dvaceti lety jsem si vůbec neuměl představit jak se někdo může uživit televizním vysíláním. Dnes už mám jasno.

Odp7: Zamyšlení nad úpadkem Novy
Zákys, 11.4.2013 9:20

To není matafora.
Česká republika v globalizujícím se světě. http://www.youtube.com/embed/ByGSMmenPDM?rel=0

No a já dodávám, vy obdivovateli světlého tak toužebně očekávaného dneška, že by jste měl být posranej jen z koukání a kdyby jste tam byl, co byl? Vy tam jste!!! Ale splněné touhy uklidňují důvěřivá hovada. Tak asi nejste, ale měl by jste být posranej na 100 let dopředu a to bych

vám ještě zatleskal, že jenom to ......... a jestli se to dá vůbec řídit, tak padám na ústa před komikdelníkem !!!!! Modrým Nečasem, vychcaným Kalouskem et company!!! Lodi řídí však nechávají řídit neviditelnou ruka trhu a další neviditelné Hráče.

Toto je video komerčních rybářských lodí, které se vracejí z rybolovu při pobřežích Washingtonu a Oregonu. Při tom překračují tzv. Columbia Bar, což je místo kde se
setkává Columbia River s Tichým oceánem.

Kam se sere Labe...???!!! Sázava, Berounka, Vltava... a Strakova akademie.

Odp8: Zamyšlení nad úpadkem Novy
Vlastimil Čech, 11.4.2013 14:20

:-o Nevěděl jsem, že existují taky rybářské PONORKY! :-)

Odp8: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivana Kozárová, 11.4.2013 14:54

A ten burevjestnik nad kocábkama,jak jim fandí! Asi to bude racek. Klobouk dolů před lidmi,jejihž obživou je dnes rybolov. Všechno se to vymklo. Škodíme jeden druhému a myslíme si,že to jinak nejde.Nějak jsem si vzpomněla na popis rybolovu u Eskymáků od Nansena.Nikdy nevěděli,zda se ještě někdy vrátí domů. Paradoxně jsou na tom tito malí rybáři stejně.....V globalizovaném světě. Brrrr.

Odp4: Zamyšlení nad úpadkem Novy
čen, 21.5.2013 22:59

Víte paní Ivano, mluvte za sebe. Myslím, že bylo více lidí, kteří a nejen Karel Kryl prohlédli to divadlo zvané sametová revoluce, stačilo se jen dívat a poslouchat a věřte mi, dobře mi z toho nebylo, ty zfanatizované řvoucí davy na pražských ulicích mne děsily, jako by historie naší země začala po únoru. Ale únor byl pokračováním toho, co bylo předtím a co bylo předtím moji rodiče nám dětem připomínali neustále, třebaže také nemohli komunistům přijít na jméno a přesto byli rádi za to, co bylo, dokonce i s tou měnou.. Kdo se v listopadu pozorně díval a poslouchal, přesně viděl, co se děje a k čemu to vše spěje. Jen ovce nadšeně bečely a těšily se na to, jaké krámy si budou moci dovolit hromadit. Nebyla jsem tou ovcí a myslím, že jsem nebyla jediná. A když za námi poslali študáky z Prahy a ti nám chtěli vykládat svoje názory o tom, jak jsou družstva špatná a nejlepší je soukromý vlastník, s chutí jsem je vyhodila z kravínů a poslala s prominutím do prdele. Obvykle nejsem tak vulgární. A pak jsem jen se smutkem sledovala, jak ti zodpovědní soukromí vlastníci nechávají vychcípat hlady celá stáda. Když se mi zvýšil úhyn telat na prvotelkové stáji, už se mluvilo o policii, ale jakmile někdo v té slavné době dokázal utýrat dobytek hlady a žízní, nestalo se mu vůbec nic. A tohle svistvo se děje dodnes. Vím, že si myslíte, že se to netýká tématu, ale Nova je koruna celého marasmu, který do této země přišel s tou prý revolucí. Nestěžujte si na něco, co jste si sami přáli, kvůli čemu jste hulákali po náměstích, mně jste připadali jako stádo ovcí, mečících po vlcích. Prostě máte, co jste chtěli a to je celé. Pro mně tenhle systém je něco, co neberu, není to můj stát. Jen země je moje a je mi jí líto. To je všechno. A připomínám, nejsem žádná bývalá papaláška, makala jsem na polích i v kravíně a v životě jsem se pořádně nadřela a také jsem víceméně sama vychovala tři děti, které stejně jako já, nebyly ve svém životě ani minutu na té vaší vymoženosti zvané úřad práce a nikdy nebraly od tohoto skrz naskrz prohnilého státu jedinou korunu jakékoli podpory. Opravdu, kdo seje vítr, sklízí bouři, tak proč naříkáte nad tím, co jste si sami zajistili? To vše je vaše práce, bulvár i televizní hnus, odpadky místo potravin, zmetky místo věcí denní potřeby, nedostupnost zdravotní péče pro staré, exekutoři a zlodějna, kam se podíváš. Pro to všechno jste v listopadu zvonili klíči, bez rozmyslu, bez rozumu, bez toho, abyste se podívali na morálku těch, co vám slibovali hory doly, jen s jednou vidinou, že se budete mít líp, než ti druzí. Prostě máte co jste chtěli a to je všechno.

Odp5: Zamyšlení nad úpadkem Novy
Vlastimil Čech, 22.5.2013 9:15

Teda paní Čen, tohle se mi líbí! Ano, myslím si v podstatě totéž... Ano, a přiznávám se, ten plyšák jsem neprohlédl, tomu Zrzavému hradnímu skřetovi jsem uvěřil, uvěřil jsem i Židovi Schönfeldovi, Židovi Pružinskému, víte, obalamutili mne těmi všemi vyznamenáními, těmi tituly a hodnostmi... nu, pokud jste ty všiváky rozpoznala tak brzo, pak Vám náleží čest a uznání...

Odp5: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivana Kozárová, 22.5.2013 14:08

Já mluvím vždycky jen za sebe,paní čen. dokonce se podepisuju vlastním jménem;-)Chodím krmit krávy na pastvinu,když se pasou na sněhu. Klíčema jsem nezvonila a nikdy neseděla v žádné partaji.Takže fakt netuším,čím jsem Vás podráždila a jak jste se dovtípila,pro co všechno jsem zvonila klíčema;-)Taktéž nnevím,proč si myslíte,že pro mě je vymožeností úřad práce;-)Jinak přeju dobrou náladu,s úsměvem jde všechno líp:-)

Odp6: Zamyšlení nad úpadkem Novy
ivana Kozárová, 22.5.2013 14:12

Přehlédla jsem nit,na kterou reagujete. Omlouvám se za použití slova my. Já nemá množné číslo,to je pravda. Použití zájmena v množném čísle mi usnadnilo položit řečnickou otázku,nemyslela jsem tím,že se to týká i Vás,paní čen.Koneckonců Vás neznám a můžete být kdokoliv,třebas i kluk,tak pardon.

V posledních letech už i to zrnění není...
Zákys, 6.4.2013 9:18

V posledních letech už i to zrnění není tím, čím dříve bývávalo.
Ale jsou zase ty banány... a jiné.
A jdu si pokecat k „rákoskovi“ ať přijdu na jiné myšlenky. Mít „Tonkinský záliv“ hned vedle lékárny, to jsem nikdy nečekal.
Jóóó, kdo se diví, je mu divno!
Ten kdo si hoví:-(...čo to tárám. Už mlčím.

Odp: V posledních letech už i to zrnění není...
ivana Kozárová, 6.4.2013 17:08

Taky si povídám s Rákosničkou. Je ve svém krámku s potravinami od nevidím do nevidím a já si vzpomínám,jak můj synek trávil svůj čas v kočárku taky v takové nevytopené prodejně,kde jsem kdysi pracovala...;-)

Odp: V posledních letech už i to zrnění není...
Vlastimil Čech, 8.4.2013 10:11

:-):-):-)Ta hospoda se doopravdu jmenuje „Tonkinský záliv“?? :-):-):-)
To je ohromné... Váš známý je zřejmě jedinečně vtipný chlapík! Že ho pozdravuju!!!

Nejlepší televizí je ČR2.
ivan, 6.4.2013 11:53

Nejlepší televizí je ČR2.

Odp: Nejlepší televizí je ČR2.
greybeard, 7.4.2013 19:52

Veřejnoprávní televize je zákony poněkud sešněrovaná a vysílá to, nač má peníze. Samozřejmě se snaží být objektivní, ale to je věc (subjektivního) názoru.
Zato komerční TV si vysílají to, co zajímá většinu diváků - zjištěno podle „sledovanosti“. Jen tak se může stát, že se vysílají nekonečně blbé seriály, akční filmy a další šílenosti, které nás starší už neberou. Ale dojímá mě, když moji 45-letí kolegové rozebírají film, který jsem odmítl vidět, nebo se uchechtávají nad rádoby zábavnými kecy Genzera a jeho kolegů. Inu, kulturní úroveň klesá a s ní i další atributy, kterých si starší člověk cení.
To všechno tady už zaznělo vícekrát, jenže pár diskutujících nevyřeší problémy, které si společnost sotva uvědomuje. Podle mne je ovšem zásadní omyl porovnávat kapitalismus s komunismem - v režimech tohle není, je to v lidech. A taky jsme starší, i to tady hraje roli.

Nejde jen o Novu
Z., 10.4.2013 9:48

To není jen problém ŽV Nova, podobně jsou na tom i ostatní kanály (jak příhodné slovo), včetně veřejnoprávních. Když vidím, k čemu jsou využity prostředky z koncesních poplatků, mám chuť zvracet. Ale všeho do času; konkrétně času mého posledního televizoru. Před pár lety jsem se zařekl, že nechám televizor dožít a jakmile ho ku®vítko odrovná, nový si už nekoupím a odhlásím poplatky pro tvorbu nekonečných žvástů o holohoaxu. Zajímavé, že se bedna zatím drží. Dotaženo ad absurdum může být vše v souladu s konspirační teorií: VB zjistil můj úmysl a ku®vítko dálkově deaktivoval...spíše se obávám, že svině z Bechyně mezitím prosadí poplatek pro každou domácnost bez ohledu na vlastnictví TV, nebo raději rovnou pro každého dospělého jedince, aby Háva víc vydělal. :-)

Odp: Nejde jen o Novu
ivana Kozárová, 10.4.2013 11:42

Dejte si pozor na tu mrchu;-)Nám vydržela dlouhý čas na balkoně v paneláku,kdy na ni pršelo i sněžilo. Pak rozmrzla a fungovala dál a ještě lépe. Nelitujte,nešanujte,zakruťte jí krkem:-)

Sledování TV
Z., 11.4.2013 9:38

Pokud se pokusíme vyhodnotit sledování TV obecně, nebo spíše celkově, máte snad pocit, že se po odchodu od přijímače cítíte lépe? Já tedy ne. Sleduji TV, abych zabil čas, něco se dozvěděl, atd., nicméně celkově je sledování televizního vysílání ryzí ztrátou času, která s sebou navíc přináší řadu dalších negativ, poškozeným zrakem počínaje a nervy v kýblu konče. Vyhazovat bednu nebudu, prostě ji nechám dožít a sbohem armádo. :-)

Podařilo se mi přečíst pár zde...
Neuvedeno, 16.4.2013 23:06

Podařilo se mi přečíst pár zde napsaných řádek a tak se pokusím o určitou úvahu.

Dnes žijeme v tak zvaném post atomovém věku.
Jedna vodíková bomba zničí oblast v průměru 150 km.
Kolik takových vodíkových bomb by bylo třeba na jednu Českou republiku? Asi tak čtyři. Kolik těchto bomb má která atomová mocnost? Řekl bych, že leckterá dost na celou Evropu.
Takže taková úvaha, jestli je nějaký televizní kanál naschvál nepravdivý, je bezpředmětná.
Je třeba se na věc podívat takto.
Žije tento svět v rovnováze vojenských sil?
Odpověď zní. Zřejmě ne, když si může nějaký televizní kanál dovolit říkat lidem zřejmé nepravdy.

Některé pořady na televizních kanálech...
Neuvedeno, 23.4.2013 17:17

Některé pořady na televizních kanálech jsou skutečně značně ovlivněny sponzory a ideologií vládnoucích stran.
Jenže mě to zase tolik nevadí, protože když se mi to nelíbí, tak pořad přepnu na jiný. Většinou pozoruji pořady o skutečných faktech.
Dá se dost dobře poznat, co je pravda a co ne.
Na příklad pořad o vesmíru se dá dost těžko něčím ovlivňovat.
To platí i pořady o vynálezech.
Dokonce i pořady o válkách, i když jsou uváděny jen ty co se hodí do krámu jsou poměrně pravdivé.
Zajímavé jsou pořady o historii národů okolo Středozemního moře včetně Egypta.
Prostě, díky většímu počtu kanálů se dnes dá najít alespoň jeden pořad, který je zajímavý, nebo zábavný.
To rozšíření kanálů významně zlepšilo možnost informování a zábavy a poučení na televizi.
Navíc pro důchodce je to dnes prakticky jediná možnost informovanosti a kultury, protože ostatní kulturní akce jsou pro důchodce tak drahé, že na to běžný důchodce nemá, nechce- li se zadlužit natolik, že se stane bezdomovcem.
Takže nutno dodat, že rozšířením počtu televizních kanálů se výrazně zlepšila informovanost a kulturní úroveň českých pořadů. Prostě pokrok. Snad to vydrží za současné ceny. Doufejme, že to nebude jako u supermarketů, kdy rohlíky dříve stály 1 Kč a dnes jsou i za 1,9 Kč.

Odp: Některé pořady na televizních kanálech...
Zákys, 27.4.2013 7:24

Tak jako Mf Dnes, Lidové noviny, Blesk ... atd. je i Nova „továrna“ na prachy. Jejím primárním cílen není vzdělávání, informování diváků, ale bohapustý zisk. Pořady jsou našimi médii koncipovány tak, jak si je přeje (koupí) publikum. Že se náhodou netrefí do mého vkusu vlastníky a redaktory pořadů trápí jen potud, pokud se zajímají o to, jak mně přetáhnout na svoji stranu a udělat ze mě civějícího blba. Na to mají odborníky, o kterých se nám (pokud něco nevíme o Reklamě jako navoněné zdechlině : http://www.lightgarden.cz/magazine/clanky/osobnosti/oliviero-toscani-reklama-je-navonena-zdechlina)
ani nezdá, kteří nás mají přečtené 1000 x lépe než „šmejdi“ nabízející rozjiveným babičkám a sebevědomým (ale stejně kupujícím!!!) dědečkům své produkty za ceny, které by prý soudný člověk nikdy nezaplatil. A kupují, a stejně kupujeme i my v novinách a na obrazovce. Prachy, prachy a na „mrtvoly“ nehleď!!! Heslo dne. Ale zase nevládnou komunisté a jsou banány.
Horší však je, pokud, a to často dělají (všimněte si majitelů masmédií. Jejich domicilu!!!), že mezi barevné obrázky přibalují jedovaté produkty, mající za cíl zbavit nás národního sebevědomí, elementárního vlastenectví a prostého lidského (ne psího!!!) altruismu, abychom si své proměny ani nevšimli.
Ale co….. Za tři hodiny otevírají hospodu. Mám do pondělí 100 Kč a již jsem se rozhodl. Dvě piva a vedle obchod s krabicí mléka a čtvrtka chleba. „To musíš do pondělí vydržet. Jsi přece odchovanec Foglara a bývalý skaut nesmí klesat na mysli“. Ale co když tam budou nové brambory? 32 Kč za kilo. To je moc lákavé. Piva se ale nevzdám.

Odp2: uvidíme?
Sidrach, 27.6.2013 10:56

Tak tak.

My doma televizi sice máme, ale spíš se...
Platfus, 25.4.2013 11:03

My doma televizi sice máme, ale spíš se míjíme. Asi proto si neuvědomuju nějaký kvalitativní propad TV Nova v posledních letech. Spíš než to si myslím, že si udržuje svůj „vysoký“ standard skoro od svého začátku, ale třeba je to tím, že cílí na jiné publikum. Před časem vyšel docela zajímavý rozhovor se současným generálním ředitelem Andruškem, kde celkem hezky zmínil, jak se u něj rozchází osobní a profesní přístup a jednoduše se musí řídit, že TV Nova stojí na komerčním základě. Souhlasím, že sledovat zpravodajské relace je celkem utrpení včetně pravidelných rubrik „roztomilé zvířátko“ nebo „borec na konec“. Ale je třeba zmínit, že Nova působí jako výzmamný producent projektů, které mnohdy cílí i na „náročnějšího diváka“.

humus
fat, 22.6.2013 7:57

Tv hovna je nejodpornější televize v Evropě.

Ne !
Neuhodneš, 30.3.2016 1:28

Že nic neděláte a jen píšete. Takhle se ty sračky budou vysílat dál !!!!! Fuck nova! !!!!!!!

Odp: Ne !
Alfons, 30.3.2016 8:59

PRO ZESRAČKOVATĚLÉ A ZDEGENEROVANÉ MOZKY JSOU SRAČKY ADEKVÁTNÍ.

Televizi moc nesleduji, tím spíš ne tv...
Veronika, 29.7.2018 19:55

Televizi moc nesleduji, tím spíš ne tv Nova, programy a zpravodajství této tv stanice, je čím dál větší žumpa. Spíš se to přibližuje bulváru a ještě více velbloudu, který prochází uchem jehly. Anebo.... Z komára velblouda.... Ráno, odpoledne i večer je to stejný průjem informací, takže nakonec vím úplně totéž... Houby!!!! S pozdravem Veronika

Co se týče různých televizních kanálů...
Neuvedeno, 1.8.2018 18:58

Co se týče různých televizních kanálů, mohu říci, že na příklad pořady přírodovědné a zeměpisné jsou skutečně poučné. fakt je to, že důchodce by se na ta místa většinou nedostal, protože jsou to samá místa značně vzdálená od Česka a jejich kondice už nedovoluje takto daleko cestovat, nehledě na to, že ze svého důchodu by těžko na to získal peníze. Takže pro důchodce i pro děti jsou tyto pořady přínosné na zvýšení informovanosti o celé zeměkouli.
V poslední době bych řekl, že i odborné diskuze o vztahu mezi EU a ostatním světem dosti zlepšily.
U migrace bych podporoval více ty migrační tábory, kde se lidé učí česky. Kdyby nám totiž nařídili, že máme vzít nějaké uprchlíky, tak by bylo z čeho vybírat.

V Česku se oceňuje dnes vstup našich...
Neuvedeno, 16.8.2018 17:44

V Česku se oceňuje dnes vstup našich vojáků na Afganistánské území. Zároveň se kritizuje vstup vojsk Varšavské smlouvy na naše území.
Prostě by si naše vládnoucí kruhy měly ujasnit co teda je správné.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.