Malé úvahy o problémech kolem nás

Komentáře k článku

24.1.2013 1:29

Karel Schwarzenberg? Ne, děkuji.

Volme Karla Schwarzenberga?

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který si ponechává cizí státní příslušnost a přitom chce být hlavou Českého národa

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který prohlásil o našem vlasteneckém bývalém prezidentu Edvardu Benešovi, že by skončil v Haagu (soudní proces s válečnými zločinci).

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, jehož manželka by jako první dáma nejspíše neuměla vůbec hovořit česky.

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který navzdory nesouhlasu 70 % Čechů podepsal v USA smlouvu o zřízení amerických radarových základech v Čechách. Tehdy ruský prezident Vladimír Putin zřejmě pojal podezření, že základna neslouží proti obraně na Irán, ale ke strategickému útoku na Rusko, proto pohrozil, že ji svými raketami rozstřílí, dojde-li ke konfrontaci. Naštěstí se díky tomu nakonec žádné radary u nás nestavěli

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který jako senátor hlasoval pro Lisabonskou smlouvu a je přesvědčeným zastáncem „evropského projektu“. Až nám a naší zemi bude Brusel zase něco nařizovat nebo zakazovat, Karel bude kývat.

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který přehlížel mínění Čechů a nechal se účelově jmenovat Václavem Havlem ministrem zahraničí.

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, jenž je členen skupiny Bilderbergerg, jejíž členství automaticky předpokládá, že jste i členem některé zednářsko-iluminátské lóže. Tato skutečnost se již přetřásala v TV při vzniku TOP 09. Tehdy přispěchal na pomoc v televizi pan Vladimír Dlouhý, jenž je shodou okolností sám členem Rothschildovy Trilaterální komise.
Při pasování na zednáře nebo ilumináta musí adept složit slib bezpodmínečné věrnosti lóži přede vším, před jakýmikoli jinými veřejnými sliby včetně před slibem prezidenta republiky. Znamená to, že když přijde na přetřes situace, kdy zájmy ČR a zájmy např. „světově nadřazené lóže“ jsou v rozporu, musí člen lóže uposlechnout představené lóže i proti zájmům ČR a českého národa. Jen např. ve vedení EU jsou dosazení, nezvolení členové „lóží“ zastávající zájmy iluminátů a zednářů ve světě.

Jakkoli může členství v podobných nadnárodních organizacích na někoho působit jako prestižní záležitost, je ve skutečnosti známkou toho, že politik neslouží zájmům své země, ale je vázán ohledy na své „spolubratry“ z této politické „lóže“. Protože skupina Bilderberg je bezesporu nástrojem pro uskutečňování agendy Nového světového řádu a usiluje o světovou vládu, jejímž předpokladem je vytunelování pravomocí a posléze úplné zrušení národních států, existuje důvodné podezření, že se Schwarzenberg členstvím v těchto organizacích a svými politickými kroky dopouští poškozování českých národních zájmů. Když Schwarzenbergovo počínání sledujeme, vidíme, že k České republice je loajální jen někdy, a to často spíše proto, aby zakryl neloajalitu v jiných, daleko podstatnějších případech. Z oficiálních dat víme, že skupinu navštěvoval v letech 1979, 1980, 1981 a 2008

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka u něhož lze vážně pochybovat, že za lobbingem pro Lisabonskou smlouvu stály opět tytéž majetkové zájmy, protože Listina práv EU (která je součástí Lisabonské smlouvy) otevírá možnost pro restituce konfiskovaného majetku a tudíž cestu k více než čtyřicetimiliardovému jmění, které stát s odkazem na zákon č. 143/1947 Sb. (na který se restituce nevztahovaly) stále vlastní. Někteří lidé z politických kruhů říkají, že právě vidina tohoto tučného sousta je hlavní Schwarzenbergovou motivací a že z ní vyplývají i jeho politické postoje ve vztahu k Evropské unii i k sudetským Němcům

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který v zásadě neváhal podnikat neuvěřitelné právní kličky, aby podědil, co se dalo a restituoval vše, co bylo možné. V roce 1960 byl adoptován svým v Rakousku žijícím strýcem Jindřichem do hlubocko-krumlovské větve Schwarzenbergů, čímž se stal hlavním představitelem rodu a z chudého šlechtice zámožným mužem, protože o dvacet let později mohl dědit majetek v Rakousku. Když se u nás po „převratu“ nabízely miliardové restituce, hrdě se hlásil k biologické (orlické) větvi, kterou ale předtím opustil. Podle českého práva proto neměl na restituce žádný nárok, pročež se Schwarzenberg neváhal o majetek soudit a podařilo se mu prosadit, že bylo upřednostněno rakouské právo(!). České právo totiž říká, že dědická práva po biologických rodičích adopcí zanikají, kdežto rakouské právo je umožňuje. Navíc byl Schwarzenberg adoptován jako dospělý, což české právo taktéž nezná. Neptejme se, jak se to stalo, ale soud si vyslechl znalce na mezinárodní právo a za podivných okolností se rozhodl, že se bude postupovat podle práva rakouského.

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který, aby mohl zrestituovat, musel i uplácet, jak později sám přiznal: "Nechme to být. Nešlo o nic velikého. Ale jiná cesta prostě nebyla. Bylo to k uzoufání. A po dvou letech, kdy se všechno zablokovalo... Nebyl to přímý úplatek, šlo řekněme o jistou protislužbu.“

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který v roce 2002 porušoval mezinárodní zákaz prodeje ryb, když obcházel nařízení, podle kterého nebylo možné prodávat ryby z jeho rybníků, dokud neprojdou laboratorními testy, aby se vyloučila případná kontaminace malachitovou plísní, které v té době zachvátila chovy v několik středoevropských zemích. Schwarzenbergovi se nechtělo dlouho čekat na výsledky testů a tak raději ryby za miliony korun prodal účelově zřízené firmě svého správce, na kterou se už zákaz nevztahoval. Ryby tak prodával vesele dál, zatímco poctiví rybáři své ryby testovali a přicházeli o zisky

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který jako jeden z nejbohatších lidí v zemi i ve střední Evropě si na opravy vlastních rybníků žádá několikamilionové dotace od státu. O půl roku ale přešvihnul termín, do kdy měl jeden z rybníků (Krupovský rybník) kolaudovat, pročež by měl tedy dotace správně navrátit. Ale místo toho zažádá ministru financí, kamarádu Miroslavu Kalouskovi o benevolentní prominutí. Vše je v pořádku, nic se vracet nemusí, on nepatří mezi těch 10 % nešťastlivců, jimž není udělena povinnost navrácení dotací

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který sliboval odchod z vlády, pokud se do ní navrátí neprávem obviněný, ale o to více médii vláčený předseda KDU-ČSL Jiří Čunek (případ kostlivců ve skříni). Čunek se vrátil, ale Schwarzenbergovi se z křesla šéfa diplomacie nechtělo. Najal si tedy netransparentní americkou detektivní agenturu Kroll, která má úzké vazby na CIA a FBI, aby případ prověřila, ovšem ta nic nezjistila a tak mohl zůstat ve své funkci dál. Jak šalamounské, ovšem, proč pak nedůvěřoval českým orgánům?

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který jako předseda TOP 09- strany, která se spolupodílela na prosazení zákonů ožebračujících důchodce, rodiny s dětmi, na návrhu školného, na neskutečném propadu státního rozpočtu o více jak 160 miliard Kč, na zhoršení sociální a zdravotní péče atd…

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který hlasoval pro zákon o podpoře obnovitelné energie. Pokud vám účty za elektřinu připadají vysoké, můžete poděkovat mimo jiné i jemu

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který hlasoval pro církevní restituce, a to bez seznamu(!) restituovaného majetku

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka který hlasoval pro zvýšení daní, kdykoli dostal rozkaz od ministra financí Kalouska, který je Schwarzenbergovým skutečným nadřízeným

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, kvůli kterému nám dost reálně hrozí miliardové sankce od EU, jedná se ještě o čerstvou zprávu, a to ohledně vyřazené francouzské firmě Areva a dostavby Temelína

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který je politicky nestabilní. Před TOP 09 byl u Zelených, předtím v US-DEU, ještě dříve v ODA. V reklamě tvrdí, že „neuhne z cesty“, avšak jeho dosavadní politická kariéra byla křivolaká. Přitom se vydává za neposkvrněného a bezúhonného zachránce, který spasí tento národ

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který přiznal, že za volební kampaň, jenž oslovila všechny obyvatele ČR (tj. cca 4 miliony domácností) utratil celkem 20 milionů Kč. Toto přiznání by bylo téměř přesvědčivé, kdyby ovšem nejlevnější dopis na území ČR do 20 g stál míň, jak 6,50 Kč. Ve skutečnosti tedy utratil nejméně 26 milionů Kč, nikoli 20 milionů. Proč pak není zcela transparentní? Že by zase další slevy od kmotrů?

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který Svorně s Václavem Havlem schvalovali „humanitární“ bombardování na jihu Evropy. V podstatě se jednalo o mezinárodní zločin a šlo jen o vytlačování Srbů z Kosova, aby tam mohly řádit UCK teroristické skupiny, a aby tam mohla být zřízena největší americká základna na evropském kontinentě

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který si nechá říkat „kníže“ přesto, že již první československý prezident T.G.Masaryk podepsal jako jeden z prvních zákonů vznikajícího svobodného státu zrušení šlechtických titulů a zákaz jejich používání

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který nevysloví téměř žádnou větu správně česky a ani zdá se nezná pořádně naší českou hymnu

- volme za prezidenta ČR, Karla Schwarzenberga, člověka, o jehož zdravotním stavu právem můžeme pochybovat: několikrát údajně zkolaboval na zasedání vlády, jeví známky hypersomnie (nadměrná spavost), s námahou mluví srozumitelně, a letos 76 roků je skutečně nad průměrný počet let - (73,5 let je průměr úmrtnosti mužů v ČR).

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, který nikdy nic nevytvořil, nic nenapsal, a nemůže se pochlubit žádným opravdovým úspěchem, leč tím, že se jako urozený narodil

- volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, Člověka, abychom se měli za co stydět, abychom ukázali, co jsme to za národ, že mu stačí pár týdnů masírování medii vlastněnými zahraničními korporacemi.


Závěr

Karel Schwarzenberg působí dojmem klidného a pohostinného člověka (takový pohodový myslivec), avšak za tímto rádoby uchvacujícím dojmem, jenž nás z probudí ze smyslové letargie masírované médii, tkví člověk, jehož prioritou je samozřejmě on sám a všechny jiné zájmy, jenom ne české. Jsme jenom nepatrný národ, který by se měl podřídit Západu, o kterém Schwarzenberg jakožto ministr ví, že vládne.
Chceme-li zvažovat aspekty, zda-li má v tomto člověku doufat český národ, je jisté, že přináší víc nedůvěry, pochybnosti a nespolehlivosti, než odpovědí a řešení. Pan Miloš Zeman také není člověk bez chyb a nedokonalostí, avšak o tomto člověku můžeme docela bezpečně očekávat v jakých mezích politické kariéry se bude pohybovat (nepřekvapil nás rychlým převlékáním kabátů, jak to učinil Schwarzenberg, který z razu na den zradil stranu Zelených), můžeme očekávat čí zájmy bude Zeman spíše hájit.
Nenechme se tedy uchvátit vidinou či dojmy, ty mohou být právě hořkým zklamáním nejen pro politiku, ale i naši pro identitu Českého národa.

(Pokud možno, sdílejte)

Na panu Schwarzenbergovi mi vadí,že...
ivana Kozárová, 24.1.2013 15:56

Na panu Schwarzenbergovi mi vadí,že uznal Kosovo a přitom mu srbský lékař léčil manželku. A velmi dobře.

Odp: Na panu Schwarzenbergovi mi vadí,že...
paštika, 29.1.2013 0:18

JOOOOOO. Co kecáš ty hlavo.
Jedinec není stát.Nebo joooo?
No možná jo oo.
što ty sdělala v škole, ty nečitála knigy.

Snažím se pochopit názory druhých, i...
petros, 24.1.2013 18:35

Snažím se pochopit názory druhých, i když jsou odlišné od těch mých a nezřídka se mi to i podaří. V případě obdivu mnohých lidí k panu Schwarzenbbergovi jsem ale nenašel jediný racionální důvod, protože všechny důvody které uvádějí jsou prostě jen vytoužené, výše napsaný článek je pravdivý.
Ten hlavní důvod je polarizace na dva tábory pravicový/levicový které jsou podobně silné, což je podivné v zemi kde jsou většina lidí žebráci s platy pod 1000Eur. Zeman chtěl akci čisté ruce a tím vyvolalal hysterickou reakci zločinců kteří od té doby financují kampaň proti levici spojenou se strašením návratem komunismu, který je ovšem po rozpadu SSSR zcela směšný. Připomínám že např.progresivní daň je ve světě samozřejmá a v USA platí bohatí až 60% (u nás bylo 20%) Dlouhodobé vládnutí pravice znamená - chudnutí nižších a středních tříd a bohatnutí bohatých a chabou ekonomika se slabou domácí spotřebou závislou na vrtkavém exportu a investicích. Podívejte se např. do Rakouska jaký tam mají socialismus již desítky let a do jaké „katastrofy“ je přivedl.I když se tam dostane k moci pravicovější strana, takové prasárny jako u nás si nedovolí.

Ani jeden! Prostě se mě nelíběj.
ivan, 25.1.2013 7:13

Ani jeden!

Prostě se mě nelíběj.

Odp: Ani jeden!Prostě se mě nelíběj.
Tlapka, 25.1.2013 8:56

Mě je to už jedno, stejně se v trvalém bydlišti nezdržuji a nestojí mi za to přemýšlet o kandidátech ani kvůli nim někam jezdit ještě v tom počasí.

Ještě bych mu odpustil to, že ze...
Zákys, 25.1.2013 7:49

Ještě bych mu odpustil to, že ze souvětí, které má tři věty vedlejší si pamatuje maximálně jednu větu vedlejší. Co mně ale na panu Schwarzenbbergovi nejvíc vadí je to, že si jej kdejaký blb, jako třeba já, klidně splete se Švajnebergem a že z čekých slov mu je zřetelně rozumět pouze slovo „tudíž“. Na Zemanovi mě neobyčejně „sere“ to, že je inteligentnější a hlavně vtipnější než já. To si tedy troufl hodně, a to se neodpouští.

Odp: Ještě bych mu odpustil to, že ze...
Tlapka, 25.1.2013 8:57

Já si jej pletu se Schwarzeneggerrem

Odp2: Ještě bych mu odpustil to, že ze...
Tlapka, 29.1.2013 18:24

Zeman je primitivní hulvát

Nesouhlasím.
%, 29.1.2013 23:38

Výrazně nadpoloviční většina voličů má opačný názor. Jste statisticky neprůkazná.

Odp3: Ještě bych mu odpustil to, že ze...
Platfus, 30.1.2013 0:54

To bych si vyprosil, když už tak hulvát na úrovni :-).

Odp4: Ještě bych mu odpustil to, že ze...
Tlapka, 30.1.2013 11:20

Tak dobře... já odvolávám ale jen částečně- kvůli vám. Jinak je to... no prostě asi není můj typ.

Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Platfus, 25.1.2013 9:54

Zdravím vás pane Sidrachu, přestože jsem rozhodnutý dát svůj hlas Zemanovi, nemůžu se úplně ztotožnit s vyzněním vašeho článku. Vršíte argumenty v takovém množství, že ty slabší berou sílu těm silnějším a ke konci je to už hotová agitace. Je mi docela jedno, jestli Schwarzenbergova manželka nemluví česky, kolik je prezidentskému kandidátovi let navzdory statistikám apod. Celá kampaň byla taková dost hysterická, že si člověk říká, jestli nebylo líp za nepřímé volby. Teď už má beztak každý svůj názor utvořen, nějakou plamennou diskusi bych neočekával. Ze všeho nejraději mám polarizaci názorů, tak jak o tom píše Mike v předešlém článku na začátku. Schwarzenberg - světlá budoucnost, Zeman - temná minulost. Asi se přidávám k „temné straně“ a podle všech statistik tak asi patřím sociální skupiny věk 60+ pracující v zemědělství nebo sociálních dávkách, tak ať :-).

PS: Zdravím Ivana, probereme to v sobotu ještě za horka :-)

Odp: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Sidrach, 25.1.2013 11:22

To je v pořádku, že se nemůžete úplně ztotožnit s vyzněním článku. Určitě je to Váš pohled, ale Já kdybych volil, nechtěl bych za 2-3 nebo roky volit znovu, tím nechci podceňovat setrvačnost života, pan Schwarzenberga. Jinak já Zemana nevolím, já volím Krista. ;) :-)

Odp2: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Platfus, 25.1.2013 12:02

Aha, neslyšel jsem, že taky kandiduje :-) Co má v programu. Je víc doleva, nebo doprava ...?

Odp3: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 25.1.2013 18:37

Dobrá volba... zázračná uzdravení, namnožení potravin.. a taky je jen 33 let a má pěkné vlasy a vousy.

Odp3: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 28.1.2013 13:15

Program : Tisícileté panování,vláda pro mírné lidi,překování mečů v radlice - dokonce je tento text uveden i na Izajášově zdi u mírové sochy OSN. Dále je v programu : odstraněnění smrti a utrpení,spolupráce lidí,přetváření země ve smyslu péče a nikoli jen rabování,napravené vztahy se zvířaty- vlk má ležet s beránkem.... Pro někoho naděje,pro někoho fantasmagorie. S vizí tisíciletého panství Kristova se mnohým lidem žije už dnes líp:-)

Odp4: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Platfus, 28.1.2013 15:49

Ten jeho program vypadá docela reformně, za mě palec nahoru :-), jenom nevím, jestli jestli se najde dostatečná politická vůle napříč politickým spektrem, aby se mu navrhované změny podařilo uvést do praxe. To odstranění smrti dozajista zahýbá důchodovým systémem, tady nepomůže žádný pilíř. Navíc po překování mečů v radlice, nebo moderněji - tanků na traktory, bychom nadále nemohli být plnohodnotnými členy NATO. Má p. Kristus v těchto otázkách nějaký jednoznačný vzkaz pro své voliče :-)?

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 28.1.2013 19:39

Vzkaz je v kázání na hoře. V evangeliích. Pokud je člověk ochoten vzít jako svědectví.Nejsem první ani poslední,kdo to vážně bere. Je to dobrovolné.

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 29.1.2013 18:11

Ale Plate... přece všichni budou mladí a zdraví a budou jíst ovoce z rajské zahrady a nebudou potřebovat šaty.. a to kování by bylo jenom takové přechodné období k Úplné normalizaci.

Odp6: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 5.2.2013 13:11

:-):-):-)dost dobrý!

Odp4: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Platfus, 28.1.2013 16:05

Přemýšlím, jak má vypadat napravený vztah se zvířaty. Vlk a beránek, ... dejme tomu ..., klasické řešení - vlk se nažere a beran zůstane celý. Ale co třeba beránek a třeba jeho (ne)milovaná tasemnice ovčí. Byl by tím kýženým stavem stav, kdy beránka nesužuje parazit a nebere mu sílu a tasemnice by se konečně dala na lepší živobytí. Nebo naopak beránek by měl v duchu hesla „miluj bližního svého“ (toho nejbližšího) s láskou poskytnout tasemnici svůj trávicí trakt..? Je to blbost, ale fakt by mě to zajímalo, jak to vidí p. Kristus :-).

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 28.1.2013 19:34

Po pravdě řečeno,nevím,jak to vidí Pan Ježíš Kristus.Je psáno : Hle,činím všechny věci nové.V dopise Kolosanům jsou náznaky toho,jak by k tomu mohlo dojít.Mám na mysli třetí kapitolu.I dnes se hledají různé elixíry života,léčba kmenovými buňkami,mluví se o genu smrti,který,kdyby byl odstraněn,mohly by se buňky donekonečna obnovovat....Při předpokladu,že byl Život na Zemi stvořen,byl tvořen prostřednictvím Krista,který se na jeho vzniku přímo podílel. Přijměte prosím představu - jako prvorozený všeho stvoření dává k disposici své dokonalé geny.Tato dokonalost byla narušena pozřením plodu stromu Poznání dobrého a zlého - co když v něm byl gen smrti? Od té doby pak lidé mřeli,ale nebylo to v původním Plánu. Pak se Ježíš narodil v podobě lidské a znovu dal k dispozici své geny. Proč tolik hledačů Grálu,proč ta poptávka po Ježíšově krvi?Jeho dokonalá krev je lidem a celé živé planetě k dispozici dodnes.Jakým způsobem bude tento potenciál použit na konci časů,netuším. Věřim však,že použit bude. Bible je plná symbolů a Starý zákon je celý protkán narážkami na krev.Thales vyfilosofoval jako pralátku všeho vodu.Anaximenes vzduch. Anaximandros apeirón.- nebo jak to bylo. Hledači stále hledají,genetici pátrají,proč jedna buňka dovede spáchat sebevraždu v zájmu celého organismu. Jen toho Krista nikdo nechce a nechávají ho viset na křížích z obavy,aby neožil.Pro mě je živý a jeho krev je pralátkou všeho živého. Takhle to chápu já osobně. Planeta je jeden živý organismus.Myslím,že zákonitosti,podle kterých probíhá život tak jak ho známe,Někdo musel nastolit. Někdo,kdo nás vysoko převyšuje.A ten přivede opět ke své pravé podstatě všechno ,co nazýváme životem.

Odp6: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 29.1.2013 17:57

... jenom jestli už na nás nezapomněl :-(

Odp7: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 30.1.2013 12:30

To spíš my na něj:-(

Odp8: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 31.1.2013 14:57

Kdyby se lidi polepšili tak by se to nějak dalo dohromady, ale oni ne a ne. Ovšem je li to genetická mutace pak je to špatný,

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 28.1.2013 19:42

Do detailů to nevysvětlím,protože tasemnicím nerozumím. Ale zajímavá je třeba toxoplazmóza,která podle nejnovějším výzkumům může zabránit vzniku amyloidních plaků v mozku - naděje pro nemocné Alzheimerem....Podobně jako kdysi ve Vídni léčili luetickou paralýzu očkováním tyfem. Tyfus způsobil horečku a horečka zabila spirochety. Když pacient přežil horečku,uzdravil se....Vši souvisí se vším;-)

Odp6: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 28.1.2013 19:43

opr. nejnovějších výzkumů

Odp6: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 31.1.2013 14:59

Já jsem to o té toxoplasmoze četla, nepřipadá mi to seriozní. že ji prodělají lidi co mají kočku.. třeba takoví mají sami o sobě jiné vlastnosti. Prý ženy náruživětší a muží agresivnější nebo tak to bylo.

Odp7: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 31.1.2013 15:58

já to měla si z jiného zdroje,protože tam o náruživosti nebylo,mělo se jednat o korejský výzkum,ale to už jsem tady někde podrobně popisovala,ale máš pravdu,nic seriózního není na sto procent seriózní:-(

Odp2: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivan, 25.1.2013 21:48

Pragmatické, Ježíš už dlouhověkost prokázal.

Teď ještě pět tisíc podpisů občanů, nebo deseti senátorů a prokázat, že není pravomocně odsouzen. Myslím, že právě s tím by mohl mít u Ústavního soudu docela potíže, navíc není českým občanem a neovládá úřední řeč. V matrici narozených by měl zápis o nejasném místě a čase narození, povolání matky, a v rubrice otec, neznámý, - nedohledán. Jedinou možnost vidím v adobci coby dospělého, ale to český právní řád nedovoluje, takže by musel být adobtován v jiné zemi EU (A) a následně by musel požádat o české občanství. Myslím, že překonat takovýto administrativní val by bylo velice složité i pro jeho tatíčka, a to i kdyby šlo všechno jako na drátku. Jako politik by taky musel učinit majetkové přiznání i nejbližších příbuzných,(otce) od výkonu funkce starosty obce po prezidenta vyjma senátora a ústavního soudce. Tím by se nemohl stát protože mu ještě nebylo čtyřicet let.

Asi by taky koukal jak podražilo. Šacuju, že taxa za jeho zardu by i dneska byla 33, ale mega. Zato by se našel kde kdo! Taky se tu nějak pomnožili Barnabášové, jeho příští náměstci a poradci.

Když si to tak sesumíruju a kouknu na to jeho pohledem, tak bych radši zůstal viset na tom kříži.

Odp3: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 25.1.2013 23:04

Pan Sidrach tím zcela evidentně chtěl říci to,co řekl i Ježíš: Mé království není z tohoto světa. Myslím,že tomu dobře rozumím.

Odp4: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivan, 25.1.2013 23:15

Mně takovéhle kraviny napadají celý život, že si představuju co by bylo kdyby! Spojuju nespojitelné, někdy se tomu zachechtám, jindy mě to dovede překvapivému poznání, ale nikdy dopředu nevím k jakému konci dojdu. Tak pro zábavu.

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 26.1.2013 18:50

To je právě na Vás to hezké,renesanční. Bez smyslu pro humor se nedá žít. Tedy dá,ale není to nic pěkného. A ten Váš humor má svoje nezaměnitelná specifika;-)Dneska jsem byla u krav a protože bylo hezky a byla tam vyjetá stopa,obklopilo nás najednou mnoho lyžařů,kteří se podivovali mému ranci a pak sledovali,jak krávy žerou. Vyznamenala se Zrzatice,jinak velice submisívní kráva - vynalézala způsoby,jak oblafnout agresívní rohatky. Ani se mi nechtělo domů. Dole ve městě byl příkrov smogu.A nad tím smogem divná duha. Nechápu,o co se ten lom světla konal. Asi o ten smog:-(

Odp4: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivan, 25.1.2013 23:17

Nehledám ve všem hluboký význam.

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 26.1.2013 13:02

V.Č. Taky ne! Tu se shodujeme na 100% !
Ale s těmi 50.000 podpisy by si J.K. hlavu nedělal... když uměl namnožit ty chleby a drobky z chleba... tak proč ne podpisy... :-)

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 26.1.2013 18:44

Já taky ne;-)jen máme každej jiné zkušenosti.Dlouho jsem chtěla věřit v Boha,- a nešlo mi to. Přišlo to samo.Žádné drama.

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 29.1.2013 18:02

Hluboký význam hledat je jako „hledat černou kočku v černé místnosti a ona tam možná ani není“ jen v případě Marx leninsmu se skutečně našla.

Odp6: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 30.1.2013 12:52

Kráčí mystik,anatéma,pod maskami ukryt dvěma- obvaz kolem černé kštice- jde jak slepý,jde jak hluchý chodbou,jejíž stěny pokryté jsou černým plyšem a podlahy vyloženy černým měkkým aksamitem,v strašném sále,jenž je šerý,bez oken a bez východu- v sále černou kočku hledá stále,kočku,co tam vůbec není....;-)

Odp7: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 31.1.2013 14:52

To mi připomnělo- někde jsem četla: Člověk to je jako když chromý nese slepého. Jsem si vysvětlila „chromý“ je tělo a „slepý“ je duše. Nečetlas to někde taky?

Odp8: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 31.1.2013 16:02

Nečetla,Tlapičko. Je to pěkné vyjádření lidské nedokonalosti,ale lidi neradi slyší o tom,že jsou nedokonalí...

Odp4: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 26.1.2013 13:08

Paní Kozárová, tak vy jste židovka rasou konvertovaná ku křesťanství? Jste neofytou, nebo ku křesťansví přešli vaši předkové?
Jak se na křesťanku dívají Vaši židovští soukmenovci?

Odp5: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 26.1.2013 18:42

existují i mesiánští židé:-(

Odp6: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 29.1.2013 7:53

Dříve jste napsala: „Jako např. ta vymyšlenina Česko. Hnusná hnědá,nevystihující zem,ve které jsem se narodila...“
A jakou barvu má pro židovku její vlast? Palestina? Israel?

Odp7: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 29.1.2013 10:33

Čechy jsou moje zem,Bohemia,chcete-li. Tady jsem se narodila,jsem občanem této země a tady se cítím doma.Měla jsem vícekrát možnost emigrovat. Mám příbuzné v evropských zemích i mimo Evropu.V roce 1968 se mě moji rodiče zeptali,jestli chci pryč. Řekla jsem,že ne a oni to kupodivu respektovali a zůstali jsme v Čechách.Nikdy jsem toho nelitovala.Česko je slovní novotvar,se kterým se nikdy nesmířím.Podobně jako s novým písmem a novým zjednodušeným pravopisem. Myslím,že to zjednodušování nikomu nepomůže,usnadňování povede jen k další a větší pohodlnosti.Barva mojí vlasti? V současné době červená a bílá.

Odp8: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 30.1.2013 0:39

Nu, a kdyby se moji rodiče odstěhovali a V.Č. se narodil v Šanghaji, byl bych Číňanem?
Nu, nevím, myslím by mi neříkali: „Ten Číňan z druhého domku vlevo“... A asi bych nic nenadělal s tím, že bych stále byl „tím Čechem...“ (možná „tím Evropanem“, nebo „tím bělochem...“) ... a měl bych se pohoršovat?
A asi vy, paní Kozárová, budete pořád tou Židovkou, jejíž nějací předkové se nastěhovali do Evropy...

Odp9: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 30.1.2013 12:11

Kdo zde v Evropě si je jist svými národnostními kořeny? V tomto ohledu jsem dost skeptická.Mám doma rodné listy a opisy rodných listů ze strany mé matky až do roku 1720,dál to ale nevím. U otce ani to,jen jakési paměti,některé nedoložitelné.Díky neuvedení původu otce můj děda v koncentráku neskončil v plynové komoře a umřel až 1953 na následky tohoto rekreačního pobytu....Myslím,že většina Evropanů svůj přesný původ není schopna prokázat ani dohledat....Myslím,že je to tak dobře,neboť nacionalismus je k ničemu.Ale něco o sobě a svých předcích by měl každý vědět,minimálně proto,aby zůstal nad věcí a nad nikoho se nenaparoval.Vy to máte dobré,pane Čech,už Vaše jméno signalizuje,že asi nebudete mít mnoho cizích předků;-)

Odp10: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 30.1.2013 12:14

Asi jsme si nerozuměli. Nepohoršuji se nad Čechami,vadí mi jen to slovo Česko. Nemohu si na to zvyknout,podobně jako na jiné příjmení.....

Odp11: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivan, 30.1.2013 12:25

Pan Čech tvrdí, že je hrdý moravan, co naplat navždy tam bude cizákem. Jestliže, jak sám tvrdí se narodil přistěhovalcům, moraváka to z něj neudělá.

Odp12: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 30.1.2013 12:55

To zažívali sudetští Němci vylifrovaní z Čech do Bavorska. Nikdo si tam s nimi nechtěl sednout v hospodě ke stolu. Byli to jen Auslendři,špína,přivandrovalci - a to prosím stejná národnost,stejná řeč. Brrr.

Odp10: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 30.1.2013 14:47

Paní Kozárová, pokud je mi známo, právě vy Židé to mixování ras podporujete -U JINÝCH... Ovšem svou vlastní rasu urputně chráníte před gojímy...
Sousedka mojí maminky -taky Židovka- se chtěla odstěhovat do Palestiny. Komunisti by ji bývali pustili, ale Israelští Židi měli obavy... Musela prokazovat, že její matka a babička byly Židovky, musela se učit hebrejsky a pak z toho skládat nějaké zkoušky... trpce si mojí mamince stěžovala...Sice tvrdila, že Israel je přece židovský stát, takže je prý jasné, že se musí chránit před záplavou cizáků, ale jí osobně to docela štvalo... Židé jsou velicí rasisté... zadal jsem Googlu heslo „rasismus v Israeli“ a vykouklo na mě půl druhého milionu odkazů... Nu, národnost Židy opravdu nezajímá např. Žid Schönthal ještě před tím, než se pod jménem Tigrid stal ministrem ČESKÉ kultury, změnil národnost několikrát...Kdyby se nějaký Čech chtěl ministrem v Israeli? Ano, paní Kozárová, vás Židy národnost opravdu nezajímá, vy si hledíte rasy...

Odp11: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 30.1.2013 14:48

pardon, jmenoval se původně Schönfeld...omlouvám se...

Odp11: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 30.1.2013 15:52

bezpochyby máte zkušenosti s ortodoxním judaismem. Nesměšovat se z cizími národy byl příkaz od JHVH,byl však v průběhu dějin často porušován - i v bibli jsou o tom zmínky.Bylo to porušováno ve starozákonních časech,porušil to i král Šalamoun a cizozemské manželky ho přivedly k jiným bohům....Já bezpochyby nejsem rasově čistá,za žádné svoje předky se nestydím a žádné nezapírám;-)pokud o nich vím;-);-) Je paradoxní,že právě jedním z Kristových předků,uvedených v jeho rodokmenu je Moabitka Ruth..Nedělám si žádné ambice ohledně své rasy a nehodnotím lidi podle toho,k jakému národu patří.Nacionalismus a rasismus je sousto pro- řekněme - lidi,kteří se dají dobře manipulovat.Židů si vážím pro jejich nepochybný kulturní odkaz a pro vysoký počet nositelů Nobelových cen v různých oborech lidské činnosti.Je zázrak,že tento malý národ vůbec přežil všechny pogromy a pronásledování.A že jsou mnozí zmixováni a rozptýleni i jinde než v Izraeli,o tom není pochyb;-)

Odp12: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Zákys, 30.1.2013 18:25

A co s tím?

Odp12: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 31.1.2013 14:55

A navíc: To co věděl rabín Lóvy--- to už dneska nikdo neví. Jal se ten rabín správně jmenoval? Určitě to tady ví kdekdo.

Odp13: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Platfus, 31.1.2013 16:07

Rabi Löw, to je ten od Golema.

Odp14: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 31.1.2013 17:33

Šlomo Sabbatai ben Meir ha Kohen... to je ten, co leží v Holešově na židovském hřbitově... prý když mu tam do hrobu strčí nějaký Žid na papírku psané přání, tak mu to mrtvola splní...;-) Akorát si nejsem jist, zda to musí Židi psát jidiš, nebo přímo hebrejsky.... :-)
Spolužák to před zkouškou vyzkoušel a od zkoušky vyletěl... takže u nás Árijců to nefunguje, nebo to fakt musí být napsáno v jedné z těch židovin :-)
Ale Židi za tím svým rabim mrtvým od 17. století jezdí z půlky světa...

Odp14: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 1.2.2013 10:16

Přesně ten. Nikdo dosud neví, jak udělat Golema.

Odp15: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
ivana Kozárová, 5.2.2013 13:29

Stačí ho dohledat,už je udělanej....;-)

Odp15: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Zákys, 5.2.2013 13:57

Vy jste jej ještě nepotkala? Já několikrát. Jen si nejsem jistý tím, jak se do něj vkládá „šém“. V Kabale o tom nic není.

Odp16: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Vlastimil Čech, 5.2.2013 14:57

A vy chcete něco do Golema VKLÁDAT? No fuj, to je „shame“!
Golem je přece mužský! ;-)
Nečtěte tolik tu kabalu, lépe omývat ten váš šém vlažnou vodou, jak doporučuje Pepin :-)

Odp16: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 5.2.2013 16:11

Dává se mu do pusy.

Odp17: Zdravím vás pane Sidrachu, přestože...
Tlapka, 5.2.2013 16:13
A co Juras?
Z., 27.1.2013 10:57

Juras Schwarzenberga volil a prohrál. :-)

Odp: A co Juras?
Zákys, 27.1.2013 15:40

„Prohráli jsme sice bitvu, ale jsme připraveni vyhrát válku“, zakrákoral nám svým těžko srozumitelným stařeckým hlasem v televizi Schwarzenberg. Připravme se na „Oranžové revoluce“pod heslem „Smrt komunismu“. A lidé kteří mapíší, nebo řeknou že: „Komunismus je “VÍRA„ že lidé jsou v době zrození rovni. Víra v to, že silnější by měl pomáhat slabším. Že nikdo nemá právo se obohacovat na úkor druhých. Že zaměstnanci mají nejen povinnosti, ale i PRÁVA. Že honba za ziskem by neměla mít přednost před kvalitou života“ budou předhození médii „namaštěnému“ davu, aby si vybil svou existenciální frustraci.
A Juras a spol. bude cítit obrovskou satisfakci a spokojeně se nechá konečně zahrabat 2,5m pod zem.

Odp2: A co Juras?
ivan, 27.1.2013 21:11

Já jsem taky pro komunismus, stačí vyhrát volby.

51% - 99.7% jako za starých časů to spraví.

Tečky a čárky se nadšeně nahrnou do práce a nastanou zlaté časy jistot. Jedni druhejm postavěj byty za peníze z vlatní práce, zaříděj jim vytápění, postavěj silnice, kanalizace parkoviště a přispějou na rekreace v podnikových zotavovnách. Kdo nebude zlobit, tak si bude moci prohlédnout Šumavu z druhé strany.

V KSČ nebylo ani 10% lidí v dělnicých profesích. V šedesátch létech jsme pro jistotu přestali být státem dělníků a rolníků a v projevech našich vůdců jsme se postupně měnili v pracující lid. Těch více jak 90 % nedělnických profesí bylo Straně velice nepříjemných, ale uměla tuto skutečnost mírnit klíčema od bytů nebo různýma doporučeníma na školy, pořadím na auta atd.

Jo, to budou zase časy! (pro někoho)

Když ale vidím kdo by mě měl uživit v mé stařecké budoucnosti, tak radši vydržím co to půjde. Malinkou obavičku přece jenom přiznávám.

Odp3: A co Juras?
Zákys, 28.1.2013 0:03

Potom prej že není „nic nového pod sluncem“. Pcha. To by se starověcí mudrci divili! Mnohá celkem slušná zvířata (kastrovaní býci) si stále častěji říkají „blít, či neblít?“.

Odp4: A co Juras?
ivan, 28.1.2013 7:36

No, já myslel, soudruhu Zákysi, že oceníte, že si ještě pamatuju, že se Strana psala s velkým S podobně jako Bůh s B.

Dnešní mlaďasové to už nemohou vědět.

Měl to pro Vás být dáreček, ,,z naší zahrádky,„ jsem si dovolil.“

Odp3: A co Juras?
Tlapka, 29.1.2013 18:06

Jo to budou časy, poručíme větrudešti ... jsem horník a kdo je víc??

Odp: A co Juras?
Juras, 31.1.2013 14:55

Neprohrál. Z těch dvou kandidátů ve druhém kole mi bylo jedno, kdo bude prezidentem. Vyhráli jsme všichni, že mezi těma dvěma nebyl Služebnípivo nebo Rybář.

Odp2: A co Juras?
Platfus, 2.2.2013 10:39

Snažim se rozluštit tajenku a nějak mi to nejde. Můžu poprosit o nápovědu :-)?

Odp3: A co Juras?
ivan, 2.2.2013 13:11

Dientsbier, Fišer.

Odp4: A co Juras?
Livrak, 2.2.2013 13:26

:-D Fajn, tak ani jeden z těch dvou u mě nepřichází v úvahu. ;-)

Odp5: A co Juras?
Tlapka, 4.2.2013 14:21

Ani Avatar mimozemšťan

Odp2: A co Juras?
Livrak, 2.2.2013 13:03

Z těch dvou finalistů se obtížně volil jeden. Já osobně jsem volil Zemana. Přeci jenom mi přijde více „pro český“. Jinak nevim koho myslíte tim služebním pivem, ale pokud by to měl být pan Fischer, tak to jsem s Váma za jedno. To by byla skutečně prohra. -)

Odp3: A co Juras?
ivan, 2.2.2013 13:14

Fišer-fono, Fisch-er = ryba, rybář.

Odp3: A co Juras?
Tlapka, 4.2.2013 14:22

Nelibil se mi nikdo tak jsem nikam nešla.

Odp4: A co Juras?
Livrak, 4.2.2013 14:26

:-)Jasně, chápu. taky jsem se dost přemlouval jít. Ale pak sem si řekl že když nadávám, tak aspon at jdu k volbám. Ale i Váš postoj beru jako že nebyl prostě nikdo vhodnej no. Já se snažil podle svého svědomí, volit menší zlo. Je to blbý, ale je to tak no.

Odp4: A co Juras?
Zákys, 4.2.2013 18:31

No kdyby jste šla a volila Zemana, tak by vás „principál“ pan režisér Hřebejk zařadil mezi rudá a hnědá prasata. Pokud se „hřebejk“ používá do podrážky v botách, tak se tomu říká „cvok“ říkal náš ševc! Už je nejvyšší čas, aby sněmovna(jsou tam většinou venkované) odhlasovala beztrestný odstřel pražáků. ;-)

Odp5: A co Juras?
Tlapka, 5.2.2013 16:19

Jak je z toho patrno tak cvoj je ten co je praštěný do hlavičky. A hřebíky se taky uhodí na hlavičku a hřebejk je něco podobného?

Odp6: A co Juras?
Vlastimil Čech, 6.2.2013 18:00

Hřebejk je přece kříženec mezi hřebcem bejkem... ono ti 4% jsou prý taky i mezi zvěří...;-)

Odp7: A co Juras?
Tlapka, 7.2.2013 11:22

Neuvěřitelné :-):-):-) fascinující myšlenka

Odp5: A co Juras?
ivan, 6.2.2013 19:49

Pouze technická. Neříkal švec flok?

Odp6: A co Juras?
Vlastimil Čech, 7.2.2013 8:00

Osvěta zdarma:
Cvok je kovový. Slouží, kromě jiného, po zaražení do kožené porážky, jako výztuha, či zpevnění té podrážky. Rozmístění většího počtu cvočků vytváří na podrážce něco jako dezén a protože tímto omezují možnost uklouznutí usnadňují chůzi v terénu. Naopak na taneční parket se cvoky opatřené boty tuze nehodí. V běžném terénním (nyní outdoorovém) nošení botonosič našlapuje vlastně na kov a kožená podrážka více vydrží. Odtud tedy pocházel i ten krásný, rázný zvuk pochodujícího oddílu. Nynější boty s gumovou podrážkou takového libého efektu nejsou schopny.
Flok je kolíček z tvrdého dřeva, který se používá (POUŽÍVAL?) při stavbě pořádné kožené boty k připevnění podrážky... (nejsem ševcem, takže nevím, zda se tato technologie stále ještě používá, myslím si že ne, že i celokožené boty se dělají dnes jinak)

Odp7: A co Juras?
Tlapka, 7.2.2013 11:24

Musím si to někam zapsat.. jsou to velmi zajímavá slova. ♪

Odp6: A co Juras?
Zákys, 7.2.2013 10:59

Je to přesně jak to píše pan Čech. Místo do mateřské školky jsem raději hleděl přes rameno panu Maděrovi a díval se jak floky„buší“ do podrážek. Za odměnu mě vyznamenal třemi cvočky do podpatků, a já mohl ve školské chodbě stepovat a budit závist. Také tam byl verpánek. Verpánek měl spoustu přihrádek a v nich další tajné předměty. Jóóó, v umění zapomínat, je klíč k věčné mladosti. Člověk stárne, když má paměť. Ale tady šlo o reprezentanta naší kulturní elity Hřebejka, ne o nějakého ševce.

Odp7: A co Juras?
Tlapka, 7.2.2013 11:27

Právě tak. mladý paměť nemá, neboť novější vjemy rychle vytlačují ty starší. Starší člověk už tak neukládá. Dobrá věc je „selektivně zapomínat“.

Odp8: A co Juras?
Zákys, 8.2.2013 15:50

Nezoufejte. Mám pro vás příjemno uzpravu. Už vás nebude v mozkovně tak tlačit. Pojišťovny zlevnily léky na Alzhaimerovu chorobu. ;-)

Odp9: A co Juras?
Tlapka, 8.2.2013 16:49

Vždyť říkám, že důležíté je ZAPOMÍNAT tak by měli v hospodě zlevnit chlast.

Odp10: A co Juras?
Zákys, 9.2.2013 9:37

Inkoherentní myšlení z něho rezultující vyjádřování je příznakem začínající demence!!!

Odp11: A co Juras?
Tlapka, 12.2.2013 14:04

Naopak. Je to příznak pokročilé demence nebo schizofrenie.

Odp12: A co Juras?
Zákys, 13.2.2013 1:26

Vy to o sobě musíte vědět. Miloš Kopecký by dodal - Krávo.

Odp13: A co Juras?
Tlapka, 13.2.2013 11:40

Špatně. Byla to Kráva nebeská.

Odp14: A co Juras?
ivan, 13.2.2013 11:46

Dobře. :-)

Odp14: A co Juras?
ivana Kozárová, 15.2.2013 13:58
Odp14: A co Juras?
Zákys, 15.2.2013 15:20

To je schválně. Jenom bučíte žgrindáte u hrantu. Ve vašem případě použít jako příměr celé označení je špatně. Je příliš noblesní.

Odp8: A co Juras?
ivana Kozárová, 15.2.2013 14:41

Mám též tzv. selektivní slepotu - nevidím věci tam,kde je nepředpokládám.Často se vůbec nic nestane,když se tak stane. Horší je to v silničním provozu:-(

Odp7: A co Juras?
Platfus, 7.2.2013 13:34

Maděra je hezké jméno pro ševce :-).

Odp7: A co Juras?
ivana Kozárová, 7.2.2013 17:03

To já viděla na vlastní oči pana Ševce,co šil boty Ládíkovi. Ládík byl chovanec ústavu pro ment. postižené,měl dva metry třicet a nohy - chodidla - nadměrné velikosti nadměrně nadměrné. Nikde byste nesehnali takový boty. Tak mu je ručně šil pan Švec. Ládík dostával jednou za rok nové boty.A když už jim docházela na konci léta záruka,vrchní abatyše klášterního areálu,velebná mátinka,mu vždycky ostrým nožem udělala do bot okénka pro malíčky.Malíčky ho vždy tlačily,neboť nohy mu natékaly.Malíček byl obrovskej prst,který otvorem boty vykukoval - tehdy byly prašné silnice - vykukoval tedy do prachu a hltal prach cest.To byla úleva!Ládíka jsem kvůli tomu malíčku litovala. Ládík nosil pro celý klášter mléko v hliníkové konvi.Chodila jsem s ním do kravína a někdy mě nosil na konvi. Dnes by z něho blázniví lidé udělali ještě pedofila. Byl úplně normální a hodnej. Jednou zašlápnul nechtěně kotě a měl z toho šok,ležel tejden na práškách a kotěti nosil na hrobeček ještě mnoho let poté kytičky...Ty Ládíkovy ohromné kožené boty měly na podrážkách floky.:-)

Pozorně se prosím všichni okolo sebe...
paštika, 29.1.2013 0:23

Pozorně se prosím všichni okolo sebe dívejte.
Uvidíte bleskurychlé převlékání kabátů.
Do 5.let jsou zase všichni v červené barvě.
Tak je to správné, tak to má být!

Včera v TV říkali,
%, 6.2.2013 6:03

... že Mu nerozumí ani sami Rakušané, když On mluví německy. ( -: )

Odp: Včera v TV říkali,
Vlastimil Čech, 6.2.2013 17:55

To dá rozum, že mu německy nerozumějí- měl by přece na ně mluvit RAKOUSKY!:-)

Odp2: Včera v TV říkali,
Sidrach, 7.2.2013 14:11

Pane Vlastimile, ale Němčina je úředním jazykem Rakušanů, nejméně 98 % obyvatel Rakouska jí běžně užívá.

Odp3: Včera v TV říkali,
Vlastimil Čech, 7.2.2013 14:34

Ale to měl být přece VTIP!:-)
dobře vím, že v Rakousku, Lichtenštensku, větší části Švýcarska, a leckde jinde se mluví německy... Jo, a taky v Německu...
Hmm, asi jsem vtipkoval nevhodně...omlouvám se...
vtipkuji rád, ale moc mi to nejde, jak vidím...:-(

Odp4: Včera v TV říkali,
%, 8.2.2013 6:11

Tak to pane Čechu není. Totiž záleží i na osobnosti posluchače nebo čtenáře, zda porozumí. Někdo rozumí a pozná ihned, že je to od Vás VTIP, a dobrý vtip, a má z něj radost. Jiný neporozumí ani tomu, že to je vtip, a žádá vysvětlení. A dokonce je zajímavé, že to porozumění různých lidí je různé podle druhu vtipu. ( -: )

Pište vtipy dál, pro mne ( i pro jiné) jsou dokonale pochopitelné a dělají mi radost.

Odp5: Včera v TV říkali,
Tlapka, 8.2.2013 9:39

Báječně - napiště hodně vtipů !! :-)

Odp4: Včera v TV říkali,
Sidrach, 13.2.2013 15:29

Jo, děkuji. Zdá se, že porozumění pointám vtipů budu muset ještě dopilovat :-)

Odp3: Včera v TV říkali,
ivan, 7.2.2013 14:40

Vtipu od pana Čecha jsem se bezva zasmál, ale ten od Vás byl lepší. Ha ha ha. :-)

Odp3: Včera v TV říkali,
Zákys, 8.2.2013 9:28

Trochu na dovzdělání. Není na škodu.

V Rakousku dnes žije: Rakušané 91,1%, bývalí Jugoslávci 4% (zahrnuje Chorvaty, Slovince, Srby, a Bosňany), Turci 1,6%, Němci 0,9%, ostatní nebo nespecifikovaní 2,4%.

Jazykové rozdělení: Němčina 88,6%, Turečtina 2,3%, 2,2% mluví srbsky, dále chorvatsky (úředníci v Burgenlandu) 1,6%, ostatní (včetně slovinských úředník v Korutanech, a maďarských, úředníků v Burgenlandu) 5,3%

To poslední číslo je podíl výdajů z HDP na zdravotnictví 11% HDP (2009

Zdroj: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/au.html

Bude první mezistátní prezidentská...
Uther, 14.2.2013 18:54

Bude první mezistátní prezidentská cesta směřovat do Bamberku? Vezmou to přes zámek Štiřín a cestou naplánují nějakou tu akci OLOVO. :-)
Burani sobě!

Odp: Bude první mezistátní prezidentská...
Vlastimil Čech, 14.2.2013 19:10

:-):-):-)
Miloš, zeman z Bamberka...
Oposmlouvu přijímající... :-):-):-)

Kosovo
hubomlat, 14.2.2013 19:16

Nejhorším z jeho zločinů je uznání Kosova

Odp: Kosovo & DU
Vlastimil Čech, 15.2.2013 17:14

Ano. Bohužel to spáchal jako ministr zahraničí jménem ČR. Fujtablík. A druhá, zrovna taková zvrhlost je podpora munice z ochuzeného uranu.
Ty následky použití jsou prostě příšerné. Však se na to mrkněte, je toho spousta „depleted uranium ammunition, weapons“ je to prostě PADOUCH!

°
°, 20.2.2013 5:56
Modrý bratr
Lipovan (Z.), 10.2.2014 20:02

V Týdnu vyšel rozhovor s Vladimírem Franzem, kde modrý bratr mimo jiné vysvětluje, proč vyzval své příznivce, aby ve druhém kole prezidentských voleb podpořili Miloše Zemana, přestože se (Franz) osobně zná s Bilderbergem dvacet pět let a dokonce spolu chodili na pivo. Musím přiznat, že Vladimír příjemně překvapil:

Pro mě je to jak kauza Rukopisů. Upřímně řečeno byl problém, jestli říct, že tu je syrová realita, anebo nějaká krásná duha. To je celé. Schwarzenberg si nechal dát deset podpisů od senátorů, a pak celý podzim nedělal nic. Pak najednou vystartoval v posledních čtrnácti dnech, nevím, čí to byla práce, jestli Bakaly nebo koho. Ukázala se síla médií, to bylo vidět. Na druhé straně jeho štáb podcenil lidi, které někteří ze Schwarzenbergových stoupenců označovali za lůzu. Nemyslím si, že Ostravané, které Bakala připravil o bydlení, jsou jenom lůza. Nebo že jsou lůzou lidé, kteří makají za dvanáct tisíc a večer holt nemají dilema, zda jít střílet losy, nebo kamzíky. Ale to se z těch kaváren a vináren nevidělo. Navíc žijeme v zemi, kde hrdiny pohádek a pověstí jsou lidé jako Jánošík, Kozina, Babinský a Rumcajs, nikoli knížepán.

...a na další zoufalou snahu redaktora Týdne za každou cenu Zemana dehonestovat skrze jeho dosavadní působení na Hradě, Franz odpověděl:

No tak jasně. U něj tam jsou jednak folklorní věci jako korunovační klenoty, jednak věci jako jmenování profesorů. Prezident je tu od toho, aby provedl jmenovací akt. Anglická královna také jmenuje do šlechtického stavu různé rockery a nestěžuje si, že je jen věšákem na korunovační klenoty. Čili to jsou jeho minusy. U Zemana jde patrně o to, že jak je mužem moci uvažujícím o tři tahy dopředu, logicky uvažoval, jak s tímto mandátem rozšířit prezidentskou úlohu. Jenže podle mě měl spíš energii věnovat na to, kým tady má prezident být. Nikoli být výkonným strojem, ale zastřešovat funkci silou osobnosti, být strážcem ideálů a určovatelem směru. Tady to stále není zralé na prezidentský systém. :-)

Co říci v současné době k honu na...
Neuvedeno, 7.11.2014 23:01

Co říci v současné době k honu na prezidenta Miloše Zemana.
Je od samého začátku vidět, jak ČT24 je jakýmsi způsobem motivovaná světovou pravicí. Nechci mluvit o způsobu motivace, ale je to dokonale vidět.
Pravice si je vědoma, že za Zemana nemá šanci se stát vládnoucí v naší zemi, proto jej chce odstranit z jakýchkoli důvodů.
Je problém jak rozkrádat stát pravicí, když vládne levice. Je také problém zmocnit se slovanských zemí, když vládne v Česku Zeman.
Na příklad švédský předseda zesměšňoval Zemana. Nedivme se. Švédsko za druhé světové války bylo neutrální, tedy v podstatě bylo značně proti koalici vítězných mocností. No a dnes vládne v EU protireformace. Vláda křesťanské internacionály. Dokonalá totalita. Vláda tvrdící, že existuje Bůch, tedy v podstatě vláda prohnaných lhářů.

Zaměstnanec s platem pod 100000kč...
petros, 8.11.2014 13:21

Zaměstnanec s platem pod 100000kč měsíčně se zdravým rozumem nemůže volit ODS, Top09 a nemůže mít ani rád Schwarzwnberga, člověka jehož strana ho ekonomicky poškodila aby mohla ulevit svým voličům živnostníkům.Za schwarzenbergovým úspěchem nejsou ani jeho schopnosti ani vzdělání (kreré nebyl schopen dokončit) ale kamarádství s Havlem.Nebýt Havla nebyly by ani restituce díky kterým zbohatnul a které v žádné postkomunistické zemi nebyly protože tam disidenti pocházeli z chudých rodin.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.