Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Komentáře k článku

17.10.2010 12:55

Milovat znamená hodně trpět

Swee

Je mi 22 let. 5 let jsem s partnerem, kterého si nesmírně vážím a obdivuji. Seznámili jsme se přes internet, tenkrát mě bylo 17 a jemu 23, studoval vysokou a já končila na střední škole. Ze začátku jsem nic nebrala vážně, pořád jsem si říkala - ten vztah stejně nevydrží do Velikonoc, do prázdnin, do Vánoc. Ale měsíce ubíhaly, a já byla stále s ním, postupně víc a víc zamilovaná.

Prožili jsme spolu mnoho krásných chvil, avšak já netušila, že on do mě nebyl nikdy zamilovaný - tím, že jsem pro něj moc hodná holka, tak mě neopustil.

Na jaře tohoto roku, to nám vztah začal hodně skřípat, se dal dohromady s jinou. Nesmírně ho okouzlila. Ale byl i semnou, choval se chladně a často i hnusně, ale mě to nedocházelo. Až po několika měsících jsem zjistila, že má jinou. A tak se stalo, že jsem ho opustila... avšak, on jí nedával najevo jeho lásku, po pár týdnech ho i ona opustila. Zůstal sám. A chtěl se ke mě vrátit. Nepřestala jsem ho milovat, vrátila jsem se k němu. Ano, chvíli to bylo nádherné, byli jsme nejzamilovanější pár, znovu jsme prožívali začátek. Teď to pomalu končí. Nemiluje mě. Svěřil se, že Ta, která ho okouzlila, ho stále přitahuje, ale ví, že by s ní dlouho nevydržel, že bych mu chyběla i já.

Nyní stojím nad propastí reality. Přemýšlím, kterou cestou se dát. Chci, aby mě miloval, ale nejsem pro něj dospělá, nejsem pro něj rovnocenná žena (jen dítě, se kterým mu je někdy fajn), nemám nic, čím bych mu imponovala. Jen jsem hodná a miluji.

Takové hodné holky jako ty není takový...
Alfons, 22.10.2010 7:53

Takové hodné holky jako ty není takový zrádce hoden. Zaslouží si nejhlubší opovržení a je to vlastně pro tebe štěstí, že to takto dopadlo. Je to proutník a Pán Bůh ho potrestá, zatím co tobě přihraje mnohem lepšího partnera. Hošánek bude trpět a bude si rvát vlasy, že odvrhl takovou hodnou holku. Je to odporný hnusák a nezaslouží si abys na něj jen vteřinku vzpoměla. Však on bude litovat!!!!;-)

Odp: Takové hodné holky jako ty není takový...
David Kořínek, 23.10.2010 16:17

Neřekl bych to lépe :-)

Odp2: Takové hodné holky jako ty není takový...
Alfons, 23.10.2010 17:56

Ono se to pěkně řekne, jenže srdce krvácí.:-(

Love is a weakness, lust conquers all...
Saw, 22.10.2010 11:59

Rozhodně odkopnout, a to ti radim z role bastarda kterej bejvá na druhý straně a opouští zamilovaný holky kvůli jinejm. Určitě najdeš jinýho lepšího, jen bych nehledal na internetu, tam se scházej dost pochybný lidi, respektive pro nás bastardy je to ráj. Holka se nic nedozví a milenky přibejvaj...

Pravděpodobně jde o citově defektního...
tlapka, 22.10.2010 12:06

Pravděpodobně jde o citově defektního jedince, který by ti v životě štestí nepřinesl. Přijdou lepší. :-)

Odp: Pravděpodobně jde o citově defektního...
Alfons, 22.10.2010 16:36

Jenže Evropa má být za několik let totálně zislamizovaná, takže to chce raději nějakého muslima. Chce to být v obraze a mět s předstihem perspektivního partnera.;-)

Odp2: Pravděpodobně jde o citově defektního...
tlapka, 22.10.2010 17:02

Ale já bych radina Číňana.

Odp3: Pravděpodobně jde o citově defektního...
Alfons, 23.10.2010 2:13

Buď v obraze.
http://www.youtube.com/watch?v=74iYg1SQREo
To bude zase děsivé ticho.

city
denver, 22.10.2010 18:04

Tyhle si bez resit nekam na zpovednici. A taky priste zacni textem, ze si 5 let myslis, ze jsi s partnerem...

Ahoj Swee
Sidrach, 22.10.2010 18:06

Jestliže chodíš s partnerem je třeba aby jste si společně zodpověděli otázky, které udržují partnerství ve svém smyslu. Citová složka je užasná věc, ale ta příjde a zas odejde.
Co mám dělat aby jsi mne více milovala, nebo co mám udělat aby náš vztah byl lepší. Chtěla bych mít sním v budoucnosti děti?
Takové otázky by se měli furmulovat během vašeho vztahu poznávání. Jestliže partner se poněkud nevyjádřil koherentně, tak je začít situaci brát smrtelně vážně, protože tady není v sázce nynější období, ale budoucnost ke které směřujete, což může být daleko více bolestivější než-li teď. Proto je akutní neodkládat situaci na vzdálené časy. Doporučuji ti přečíst si knihy, kde autorky líčí svůj vztah s můžem a hold těžké situace, dávají tam své rady, které jsou vskutku užitečné.

Odp: Ahoj Swee
Alfons, 25.10.2010 4:40

Chtělo by to dát patnerovi vyplnit dotazník
1-kdy si mně vezmeš?
2-máš byt?
3-kolik máš na kontě?
4-jaké máš auto?
5-jaké máš zaměstnání?
6-atd.

Odp2: Ahoj Swee
tlapka, 25.10.2010 9:09

Nezapomeň
Kolikrát jsi byl trestně stíhán a u kterých lékařů se léčíš ?

Odp3: Ahoj Swee
Alfons, 25.10.2010 10:28

To chce se už konečně probrat do tržního prostředí!!;-)

Vy lidi s těma ženskejma naděláte...
santiago, 23.10.2010 18:03

Tohle je ohromně zajímavý téma. Jenže... buď bych musel lhát nebo by to bylo ode mne nezodpovědné.

Ten kluk jí blbne hlavu a počítám, že je to od něj nejspíš slabost. Tomu se někdy ani chlap neubrání. Ale když je jim spolu fajn, proč by toho nadobro nechával? Není to škoda? Nebyla by to škoda i pro ni? Proč ona má tak šílený očekávání?

Nebo jinak: když o sobě holka ve 22 letech tvrdí, že není dospělá, není chlapovi rovnocenná a nemá nic, čím by mu imponovala, tak ajce nediví, že mu opravdu neimponuje.

A ještě něco: pokud s ním chce bejt kamarádka (což bůhvíproč nechce), tak ať ho teda nechává brečet o trablech s cizíma ženskejma. Ale jestli tak nezbytně (bůhvíproč) chce s tímhle slabochem žít, tak ať mu řekne, ajci ty jiný ženský sakra řeší s chlapama v hospodě. Nebo na internetu.

Manželku (milenku) má chlápek okouzlovat a věnovat se jenom jí, bavit ji, rozmazlovat ji. Žádný řeči o svejch potížích, natož snad o cizích ženskejch.

Z manželky (ani z milenky) si prostě chlápek nesmí dělat zpovědníka: stížnosti a svěřování intimit, to je pro přátele. A s přáteli se nespí. Nebo ano, ale jen ze sportu nebo z legrace.

Manželku (a milenku) dobře krmit, pravidelně venčit, plavit, hřebelcovat, sedlat, pořizovat novou lesklou strůj, chválit, motivovat a pouštět na volno. Ale je velmi nechutný s nima mít nějaký důvjernosti.

Odp: Vy lidi s těma ženskejma naděláte...
tlapka, 25.10.2010 9:10

a stejně to špatně dopadne. :-(

Odp2: Vy lidi s těma ženskejma naděláte...
santiago, 26.10.2010 10:53

Myslím, že výsledek záleží na důslednosti, s jakou se to pravidlo uplatňuje. Svěřovat se manželce a spát s přáteli je někdy neodolatelné a přitom si člověk myslí, že nic špatného nikomu nečyní.

Odp: Vy lidi s těma ženskejma naděláte...
Irena, 25.1.2011 9:24

:-)TAK TO MÁŠ VELKOU PRAVDU!!Ttakový vztah zažívám už třetí rok a dělám ty samé chyby.Ujasnil jsi mě hodně věcí,které jsem brala,že k vztahu patří a to dělat důvěrníka svému protějšku a naopak.Ale je to velká chyba!!!!Díky za vzpamatování i v mém věku!!Díky!!

Odp2: Vy lidi s těma ženskejma naděláte...
iva, 25.1.2011 14:28

Mi by se tohle taky moc líbilo. Ale to pak není život. Myslím, že Santiago to tak určitě dělá a jen nebásní. Zas jsem na druhou stranu ráda, že se někdy těším domů jak mně manžel uklidní nebo mi udělí lekci. Nedovedu si představit, že bych na všechno musel shánět kamošku. Je dobré mít obojí i muže, kterému se mohu svěřit a kamošku na blbiny. Chtěla bych aby mně někdo aspon někdy hýčkal a rozmazloval. Ale to by pak nebyl život, ale ???

Na úvodní komentář nelze vůbec...
zvoník, 25.10.2010 9:06

Na úvodní komentář nelze vůbec reagovat, protože je napsán v tomto případě z pozice ženy. Proto návod nelze podat na stříbrném podnose. V jiných případech jako ona v tomto případě, totiž jedná a dopadá řada mužů, a naproti tomu jedná řada žen jako se chová onen muž v příspěvku. Jenže ono zmíněné citové břímě - trpět - nese vždycky ten, který je skutečně samostatnější v praktickém, ale i onom citovém životě a zajišťuje veškeré existenční jistoty vztahu od sebe samé nebo samého, pokud ovšem předem plánovitě nezneužívá své pozice a neříká sám sobě: Já mám prostě napříště na víc, a ten nebo tato, co se zrovna momentálně nabízí, ještě není přece moje definitivum (zvláště, když se nevěří (komu a v co)), tak proč to nezkoušet ještě jinde? Že? A tak to bohužel většinou bývá. Ale to už není zase, bohužel, o citu, ve který se většinou doufá..., ale o zvířecím pudu dosahujícím jen toho jednoho nutného cíle svého ega s možnými následky a řítění se do vztahového šílenství, že? Podle mého názoru bych jako postižený či postižená v citovém dopadu vypočítavým ,,přelétavcem či přelétavkyní'', šel nebo šla od toho a nehledal další ekvivalentní náhradu a už vůbec bych tomu neříkal láska, protože bych se následně stal či stala opět nikoli jen možnou, ale naprosto jistou obětí někoho jiného (následné ,,nahrady'') pro stejný účel, protože mám zrovna teď svoji slabost, které se předem musím úplně zbavit, abych se odlišoval od chovného zvířete, které prostě stejně jednou pro moji slabost někdo zneužije a formálně zabije zase pro svůj osobní citový (nebo zvířecí?) zisk. Pořád si někdo myslíte, že je to jinak? Jestli právě tohle není to trápení, tak do toho jděte znova jako králíci, ale neplačte, když vás partner zavrhne protože to chápe jinak a je vlastně také králík nebo králice... :-)

Odp: Na úvodní komentář nelze vůbec...
tlapka, 25.10.2010 9:13

Nahodou v těchto věcech panuje mezi zvířaty systém a pořádek.

Odp2: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Juras, 25.10.2010 9:17

Ano, promiskuitní žiočišné druhy zpravidla neuzavírají monogamní závazky. Až na jeden ;-)

Odp2: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Alfons, 25.10.2010 10:30

Proto také přežijí a udrží rod na rozdíl od pánů tvorstva.;-)

Odp3: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Lipovan, 25.10.2010 12:52

Ano, přesně tak a to je moc dobře. :-)

Odp4: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Alfons, 25.10.2010 13:51

Homo sapiens je slepá vývojová živočišná větev. Samisebe zničující pitomci.:-(

Odp5: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Lipovan, 25.10.2010 14:50

To je naprosto v pořádku. Osud, či přirozený vývoj. Zkrátka žádný důvod k panice. Alespoň z mé strany určitě ne. :-)

Odp5: Na úvodní komentář nelze vůbec...
tlapka, 25.10.2010 15:54

Nemohu říct, že by mě to trápilo. :-)

Odp5: Na úvodní komentář nelze vůbec...
ivan, 25.10.2010 15:57

No a jsme u toho, komu to vadí? Docela by mě zajímalo zdůvodnění proč by to nemělo být jedno? Alfe, pokusíš se o to, rád bych si to přečet.

Odp6: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Alfons, 25.10.2010 16:08
Odp7: Na úvodní komentář nelze vůbec...
ivan, 25.10.2010 18:52

Pro naše ucho nezvyklé, ale docela to rozjeli, díky. A teď prosím tu odpověď na původní dotaz.

Alfi díky za inspiraci, myslím, že v brzku půjdou na odbyt motlitební koberce, co myslíš?

Odp8: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Alfons, 26.10.2010 2:53

Štěstí přeje připraveným.;-)

Odp9: Na úvodní komentář nelze vůbec...
tlapka, 26.10.2010 9:09

A neštěstí chodí ne po horách, ale po lidech bez přípravy a náhodně. :-(

Odp: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Juras, 25.10.2010 9:16

Jenom nevím, cestli tu necitovost máš vypěstovanou anebo vrozenou. Měls někdy rád svoji manželku? Vypadá to, že to vůbec neumíš.

Odp2: Na úvodní komentář nelze vůbec...
zvoník, 27.10.2010 11:07

Reaguješ úplně na něco jiného. Čili jako obvykle sereš záměrně mimo mísu a škodolibě škodíš s úsměvem pekelníka. Kdyby to bylo tak jak vyvozuješ, nepsal bych přece to, co jsem napsal?

Odp3: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Lipovan, 27.10.2010 11:44

Byl by to skvělý interní letopočet, čistě pro členy Svíce. Například...stalo se to šestého roku zvoníkova odcházení a Fonzíkova umírání. :-)

Umírání se zubem
Alfons, 27.10.2010 14:40

Bolí tě zub a musíš jít na pohotovost? Bydlíš na vesnici? Tak jeď 60km do krajského města na pohotovost. A to autem, protože spoje o víkendech neexistují. Kdo tě tam zaveze? To je tvoje věc anebo skuhrej přes víkend. Mezitím dostaneš třeba otravu krve.
Taková zrůdnost nebyla ani za války, kdy hospodářtsví pracovalo hlavně pro armádu. Ale i pro občany v okupovaných zemích zubařské pohotovosti fungovaly v každém městě a to kdykoliv!!! Ve dne v noci, víkend, svátek.. Je to teď mládeži BLIVAJZ, HNUS a SVINSTVO:-(

Odp: Umírání se zubem
ivan, 27.10.2010 15:53

Kecy, Alfe! Dneska jsem za hodinu přes půlu republiky. Vzdálenosti skoro přestaly existovat. Bydlím v místě kde si bez auta nekoupím ani rohlík, nevím ale, proč by mě to mělo vadit? Neurotickej histeriku, dneska jsem z jednoho města ve druhém dřív než jinde o tři semafory dál. Zase blafeš!

Odp2: Umírání se zubem
Alfons, 27.10.2010 18:03

Tak se koukám z okna-garáž nikde a auto také nikde. Ale v koutě stojí trekingové hole.

Odp3: Umírání se zubem
ivan, 27.10.2010 18:34

Není nic trapnějšího, než neustále si stěžující chlap.

Odp4: Umírání se zubem
Lipovan, 27.10.2010 19:32

Před deseti lety jsem pracoval s jedním ultraortodoxním bolševikem. Téměř jako Fonzík se zvoníkem dohromady. Ráno si přinesl Rudé Právo a vždycky našel něco, co ho rozčílilo doběla. Pak mě s tím celý den otravoval. Pořád nadával, že na nás podnik kašle a není schopen zajistit pitomou rychlovarnou konvici. Najednou, jako zázrakem, přinesli konvici, nový stolní větrák a příslib mikrovlnky - už byly objednány. Na druhý den se bolševik vrátil z dovolené, tak jsem mu vylíčil novinky a ukázal spotřebiče. Bolševik se nasraně rozhlédl a zařval na celou místnost: „A kam to jako máme pořád dávat?“ Úplně jsem si v ten moment představil krásný jemný zvuk, jak mu praská nosní přepážka pod mým přesným kopancem. Ludra jedna komunistická...jak to říkají Slováci? Vykynožit! :-)

Odp5: Umírání se zubem
zvoník, 28.10.2010 1:23

Lipovane a Ivane,
vy dva jste opravdu jak pitomci a frajeři školou povinní. A Ty konkrétně, pane Lipovane, ještě přidáš k dobrýmu připitomělý příběh o ortodoxním nespokojenci, kde je opravdu jedno jak je politicky orientovaný a v jakém režimu zrovna pracuje a předtím pracoval, ale v Tvém případě je to samozřejmě hned komunista! Fakt dementní hodnocení od naprostého politického blbce. Jako bys nevěděl, že blbec bude vždycky blbcem, hlupák vždycky hlupákem, zloděj vždycky zlodějem a vrah vždycky vrahem, a je úplně jedno jak je politicky orientovaný. Co je ovšem horší, tak to, když vlastnosti těchto všech se začínají promítat do současných zákonů této země a ještě navíc to celá pravice (protože teď vládne, že?), než aby to politicky řešila, raději zabalí do pozlátka údajné svobody a voličům, takovým jako jste vy dva (+ i s Jurasem), předhodí jako humánní vlastnosti moderního a tržního člověka. A Ty to ještě celé žereš i naviákem, a kdo s tím jako nesouhlasí, tak mu nadáváš do bolševických kušen. Jak podlé! Jseš prostě amorální nedorostlý člověk, který nedostal od nikoho v mladí řádné vychování, protože měl asi nějaké rodiče výše zmíněných zlých vlastností a už od mladí ty předváděné zvrácenosti považoval za správné, protože to byla prostě máma a táta. Je mi Tě opravdu líto, že vůbec nedokážeš rozeznat dobré od špatného a hned odsuzuješ každého člověka do bolševického hnízda - každého člověka, který má opačný názor od toho Tvého!
A co se týče vašeho (s Ivanem) společného hodnocení Alfonse, tak se ho nezastávám, ale má prostě pro nás všechny nepříjemnou pravdu. A také není chlap, který nad něčím naříká, jak se zmiňuje Ivan, ale pouze jako chlap kritizuje stav, který takoví prevíti, jako jseš Ty, nastolili, aby ti slabší lidé mohli pěkně trpět. Ovšem běžná a slušná morálka slušných lidí, nemůže s takovým dnešním stavem vůbec nic dělat než kritizovat, protože když světem vládne neřest chamtivosti a podvodu, nemůže být u takové vlády slušná a normální morálka, se kterou by mohli ti slušní lidé souhlasit. A je jich víc? Co myslíš? A přitom nejde vůbec o politiku!!! Jde jen o moc! O sprostou moc! Rozumíš tomu hlupáku? Čili: Na Tvé příspěvky lze bohužel například reagovat jen takto, jak jsem teď zrovna zareagoval já, nebo tvé choré výplody prostě úplně ignorovat a nechat Tě se vyblít do Svíce dosytosti, ale Ty se toho svinstva zase někde nažereš, že? Ještě jednou opakuji: TEĎ OPRAVDU NEJDE O POLITIKU! Teď jde o Tvoje morální vlastnosti lidově řečeno prostě morální vlastnosti HAJZLA, se kterým obyčejný slušný člověk nebude nikdy nic chtít mít, pane Lipovane. Proto k Tobě sedají takoví jako Ty, stejně jako ty vrány. Proto mě taky doslova sere psát do Svíce s nedospělýma starcema s přirozeným IQ tykve, a ani nikdo nemusíte stále připomínat, že jsem opravdu znechucen jednou napsal, že se na to prostě vykašlu. Prostě to nejde, když tady čtu takové bezohlednosti. Udělal bych vám totiž radost a sviňáci ze Svíce by se stejně nepřestali o mě otírat, a budou to tady dělat stále, protože i podle Tlapky lidstvo spěje stále k horším vlastnostem, a nikoliv, že další generace je lepší a přizpůsobena podmínkám. Takže v závěru napíšu, že lidé jako jseš Ty, jsou vlastně opravdu duchovně dál k tomu horšímu, než všichni běžní konzervativci s tradičními povahami. A to je opravdu smutné... :-(

Odp6: Umírání se zubem
Lipovan, 28.10.2010 8:21

Úplně slyším Petra Čtvrtníčka, kterak by tvůj slovní průjem glosoval. Pro začátek by zřejmě řekl: „Tak teď jsem se v tom úplně ztratil.“ Po opětovném přečtení tvého blábolu Čtvrtníček musí nutně konstatovat: „Taky to chudák nemá lehký.“ :-)

Odp7: Umírání se zubem
Juras, 28.10.2010 11:48
Odp7: Umírání se zubem
Platfus, 28.10.2010 12:08

Nevím, co se vám nelíbí. Podle mě je ve Zvoníkově emocionálně nab(l)itém komentáři všechno, co očekáváme od bulváru - lži, pomluvy, vzájemné osočování ba i politické konspirace. Jenom mi tam protentokrát chybí hovno na všechny způsoby. Ale určitě jsem se u toho bavil víc než u povídání o ložiscích zvonů.

Tolik abych tak nějak za sebe uzavřel okruh svícařů, kterými tak pohrdáš ;-).

Odp8: Umírání se zubem
Lipovan, 28.10.2010 13:11

Marná sláva, při čtení toho zmateného blábolu jsem si vzpomněl na Katovnu. Bolševické zvoníče má sice k naprosté glajchšaltaci, bagatelizaci té obrazové informace poněkud daleko, neb je svým nepříliš rozvinutým intelektem striktně limitováno, nicméně hodnota jeho sdělení zcela koresponduje s bláboly alkoholika Justa. :-)

Odp9: Umírání se zubem
iva, 28.10.2010 13:47

Uznej ale, že bez zvoníka aspol by tato diskuse byla tak trochu jednostranná. I když jeho delší příspěvky nečtu nejsem tak dobrá jak vy, ale má někdy světlé chvilky.

Odp10: Umírání se zubem
Lipovan, 28.10.2010 14:00

V pohodě, koneckonců i bolševická kušna má nárok na existenci, volební právo a možnost veřejně prezentovat leninismus. Světlé chvilky...možná jsem zrovna chyběl. :-)

Odp11: Umírání se zubem
iva, 28.10.2010 14:31

Pro mně, že ocenil mé přirovnání lidí k mravencům. Ty Platfus Tomas Santiago-takové intóše obdivuju, kam chodí na ty různé příklady, přirovnání, zápletky,odkazy a vtípky, ale zároven se jich bojím. Proto jsem si taky vybrala za muže zedníka přímého člověka,který občas mele hovna, ale mluví od srdce jak to cítí on.

Odp12: Umírání se zubem
Lipovan, 28.10.2010 15:28

Proč takové sebepodceňování? Zedník je pro společnost mnohem užitečnější, než většina absolventů nejrůznějších humanitních fakult, především pak filozofické. Slovesná obratnost vypadá možná zajímavě, ale jeden se jí rozhodně nenají a svého majitele často izoluje. Kromě toho si nemyslím, že bych byl intošem, spíše jen obyčejným misantropem. Nemá tedy cenu srážet význam vlastní existence, potažmo svých blízkých. Je velmi pravděpodobné, že budu za pár let zedníka potřebovat, zatímco bez Justa i Petříčka se obejdu stoprocentně, podobně jako 99% mých spoluobčanů. :-)

Odp13: Umírání se zubem
Platfus, 28.10.2010 16:09

Přidávám se k Lipovanovi, podceňování není na místě. U lidí si cením úplně něčeho jinýho než jestli jestli maji vysokou a kolem sebe šíří bonmoty. Nakonec je to jenom bublina afektu. Intoš je proto pro mě označení bezmála urážlivé. Přímost a upřímnost nebo praktičnost je myslím mnohdy víc.

Odp14: Umírání se zubem
iva, 28.10.2010 18:05

tak jste praktičtí intoši, vyznáte se. Můj muž by tu nepsal jen někdy, když se tu bavím s Ivanem a tlumočím manželovi, mi řekne- řekni jim tam ..atd,nepodcenuju . Kluci se mu někdy smějí jak sedí u počítače- hledá si cesty na mapách tím googlem- říkají, že u počítače je cvičená malpa a smějí se, jak svou rukou drží tu myš.

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp10: Umírání se zubem
Juras, 3.11.2010 15:37

„I když jeho delší příspěvky nečtu nejsem tak dobrá jak vy, ale má někdy světlé chvilky.“

Tohle je částečně na dlouhou a částečně na krátkou debatu. Konkrétně věta „delší příspěvky nečtu nejsem tak dobrá jak vy“ je na tu dlouhou debatu, protože si myslím, že se čtením zvoníkových příspěvků na tom budeme zhruba stejně a i když se někdy snažím přečíst to a pochopit, tak to nejde. Po pár pivech to taky nejde a kdybych se snažil k pochopení snížit nakročením do druhé desítky vypitých knih, tak bych pochopené stejně do rána zapomněl ;-)

No a tato věta je na dost krátkou debatu: „ale má někdy světlé chvilky“. Nevím, jesti dokážeš aspoň jednu vyjmenovat. A jestli dáš dohormady obě, seš borec ;-)

Odp11: Umírání se zubem
Juras, 3.11.2010 15:38

Komický brebt - snažil bych se samozřejmě přiblížit mentální úrovni nakročením do druhé desítky vypitých piv. :-)

Odp12: Umírání se zubem
iva, 4.11.2010 5:31

Prostě stačí když mně někdo jednou rozesměje a má u mně plus. A furt nebyví dívat se na Kaisera a Lábuse.

Odp13: Umírání se zubem
tlapka, 4.11.2010 10:15

Smysl pro humor = jediná dobrá lidská vlastnost ;-)

Odp9: Umírání se zubem
Platfus, 28.10.2010 14:53

Katovna v tomhle podání je opravdu maso. Nejhorší je, že to ani nedalo moc práce zparodovat. Abych citoval mistra Čtvrtníčka „Já to viděl dneska asi desetkrát a řeknu ti jako že jo...“ :-). V této souvislosti asi nevyznívá nejlíp, že jsem k tomu vlasatýmu, fousatýmu s brejlema (doc. Petříček) chodil na přednášky. Na jeho obhajobu bych dodal, že je zdaleka nejnormálnější z celýho yntelektuálního osazenstva :-).

Odp9: Umírání se zubem
Juras, 28.10.2010 15:06

Betelná je Katovna sklep- Bible 1. část a 2. část

Doporučuju dávat pozor až do konce a poslouchat bedlivě slova té písničky na konci... :-)

Doufám, že z toho některé zdejší soudruhy neklepne ;-)

Odp10: Umírání se zubem
iva, 28.10.2010 15:11

Ma tebe jsem zapoměla ty jsi taky intóš, ale tebe se nebojím:-)nevím proč

Odp11: Umírání se zubem
Juras, 28.10.2010 15:23

Proč by ses mě měla bát? :-)

Odp12: Umírání se zubem
Swee, 28.10.2010 15:36

Jsi z nich nejpravdomluvnější u nás na Moravě se říká, že nejmín vališ. A dlouho jsi nenapsal žádný článek. Taky se bojíš do čeho by diskuse spadla?

Odp13: Umírání se zubem
Swee, 28.10.2010 15:37
Odp13: Umírání se zubem
iva, 28.10.2010 18:19

:-)to jsem byla já

Odp10: Umírání se zubem
iva, 28.10.2010 18:06

Na to se kouknu

Odp6: Umírání se zubem
ivan, 28.10.2010 18:52

Ubulená Lído, jsem z Tebe už uzvoníkovanej! Ještě nikdy jsem o tak neskutečném neštěstí a bolestné trýzni života neslyšel. Tvoje hoře je hlubší než moře, vyšší než ohromné hory, větší než představa, bolestnější než bezmoc, skličujícnější než strach a otravné jak nemoc!

Zaklínám tvoji vůli aby ti pomohla tu nesnesitelnou tíhu ostnatého života v bolestech unést.

Odp: Umírání se zubem
Lipovan, 27.10.2010 17:31

To je fakt. Ty to jakožto bývalý člen werkschutz a později PSVB musíš vědět nejlíp. :-)

Odp: Umírání se zubem
tlapka, 27.10.2010 18:42

Když chodíš pravidelně na zubní prohlídky, nemůže tě bolet zub. Zub který bolí, je už Zanedbaný. Dokonce Hodně zanedbaný když je to na otravu krve.

Odp3: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Juras, 27.10.2010 13:58

Ne, reagoval jsem přesně na tebe a tvůj zcestný příspěvek. Tipoval jsem, proč když je řeč o srdci a o lásce, ty mluvíš opět jen a jen o jídle a svým plným břichu.

Odp4: Na úvodní komentář nelze vůbec...
zvoník, 27.10.2010 19:03

Jseš vadnej, bo co??? Co tam je o žrádle a plným břichu?! Přestaň chlastat tu samohunku (stejně je z hoven podle toho filmu, víš přece? Kilo hoven na kilo cukru, Váňo...) a piš chvíli něco jiného. Stejně to bude zase o hovně, protože zde tady toto je koloběh hovna v přírodě. A to je zákon, který Ty Juras rozhodně dodržuješ.

Odp5: Na úvodní komentář nelze vůbec...
Juras, 3.11.2010 15:52

Všechno. Jenom kalkul. Nevíš, co je to mít rád. Je mi tě líto.

Odp5: Na úvodní komentář nelze vůbec...
tlapka, 3.11.2010 18:09

Zvoníku- mysli pozitivně- :-)

Odp5: Na úvodní komentář nelze vůbec...
tlapka, 5.11.2010 9:30

Koloběh H ... je velmi důležitá součást metabolismu a všeobecně látkové výměny, nemůžete to podceňovat.

Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
iva, 25.10.2010 15:01

Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem zlobivá holka. Je to těžké dnes natrefit na slušného člověka tak se podle toho zařid´. A nebo co tě zkusit seznámit s Tonym. Když tu má být tak tu není. Ale myslím, že s ním by to taky byla hra na kočku a myš.

Odp: Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
zvoník, 27.10.2010 11:14

Ivo,
po zkušenostech s lidmi na Svíci nelze s úplnou jistotou tvrdit, že autor(ka) komentáře a Tony jsou to, co se ostatní čtenáři o nich domnívají, a že by je bylo možné plánovitě párovat. :-) :-)

Odp2: Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
iva, 28.10.2010 9:25

Já myslela platonicky. To jde a jednou to tak možná budou lidi dělat . myslím jen tak na dálku.

Odp3: Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
tlapka, 29.10.2010 9:31

Dobrý nápad. Platonicky je to nejlepší a nejjistější ;-)

Odp4: Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
Tony, 29.10.2010 19:14

Prakticky jediný možný způsobe jak milovat...

Odp: Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
Tony, 29.10.2010 8:51

:-) Jak když tu mám být tak tu nejsem? :-)
Zrovna včera sem byl na jednom „rande naslepo“ s jednou holkou z libimseti. (Poprve a naposledy) :-)
Tady se snažím vystupovat co nejvíce extrémisticky, zatímco v životě si nechávám svoje názory pro sebe. Myslím si že jsem do

Odp2: Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
iva, 29.10.2010 21:37

A co jste si povídali. nebud takový a poděl se o zážitky.

Odp3: Kdyby mi dnes bylo 22let tak jsem...
Tony, 29.10.2010 22:40

To jste vážně zvědavá? xd

No napřed „čau“ „čau“:-)
Potom sem šel koupit sázenku na sportku a přitom s ní jen tak povídal jakou měla cestu atd.
Už v tu chvíli sem si řikal, že je nějaká divná ve smyslu hrozně ukecaná :-)
Potom sme šli do kina, před filmem jen tak tlachali o ničem. Zase mluvila strašně nahlas. Až mi to bylo trapný... Po filmu sem s ní ještě hodinku čekal na zastávce na bus. Zase sme si povídali o jejich prázdninách a jak loni jezdila na prkně... Nuda nuda šeď šeď.

Závěr?
Už od první minuty mě vůbec nezaujala, vzhledově ani charakterně. Uznávám já jsem taky nebyl uplně ve formě protože sem měl pernej den atd. :-) Na zastávce jsem už věděl že toho člověka vidim naposledy v životě... Ono to musí člověka fakt chytit od prvního okamžiku jinak to nemá smysl s někym trávit čas...

Pro mě to má jedno velikánský pozitivum kvůli kterému si toho večera vážím. Zkušenost!
Každý seznamování s neznámou holkou je skvělý křest ohněm a čím víc si jich člověk za život projde tím lépe bude vyzbrojen na další. A tím lepších dosáhne výsledku a prvního dojmu...

Anonymita je perfektní věc. Děkuji INTERNETE! :-)

Ahoj lidi a ahoj swee, v tomto je...
TomasP, 28.10.2010 0:08

Ahoj lidi a ahoj swee,
v tomto je těžké radit, můžeš ho opustit a prožít krásný život nebo si to „neodpustit“, můžeš s ním zůstat a pak jsou tu stejné možnosti. Myslím, že dokážeš ze srdce poznat jestli o tebe ze srdce stojí, jestli jo, pak se pokus budovat kolem sebe ze srdce krásu ve Vašem vztahu. Je rozdíl smýšlet rozumem a srdcem, a to by jsi měla poznat i u partnera. Hodně štěstí Ti přeji!

„Láska je nejmoudřejší věc tohoto světa; proto ji většina lidí jen předstírá. “
Ludwig Andreas Feuerbach

Odp: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
zvoník, 28.10.2010 1:45

To je moudré, ale je tu také jedno ale:
Láska může u člověka vzniknout na základě nějakého kladného hodnocení buď někoho nebo něčeho, kde člověk pociťuje nějaké čisté krásno a klid, a vidí při tom perspektivu bytí. Pokud to ale jednoduchý člověk jednoduše chápe tak, že mu to dává např. sex a jiné požitky těla apod., pak je láska jen honba za kusem prochcaného masa, a žádná nejmoudřejší věc, a o předstírání to také přece není. :-)

Odp2: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 28.10.2010 9:28

Právě to Tomas vysvětloval, že ta láska musí byý bez podmínečná taková, že se člověk chce obětovat a rozdat i když ta druhá strana má třeba nějaké podmínky ten druhý to nevnímá je mu to jedno, protože miluje celým svým srdcem. Nemysalím stolking či jek se tomu říká, to ne, ale ten citát nakonec...

Odp3: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 28.10.2010 9:46

Spisovatel Pavel Frýbort trvá na tom, že opravdová láska je naprosto asexuální. S ukojením živočišného pohlavního pudu nemá podle něj nic společného. :-)

Odp4: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 28.10.2010 10:03

Ani trošku?

Odp4: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 28.10.2010 10:10

To je pak možné asi leda tak u těch dvojic jak se oslík má rád s pejskem, nebo tygřík s nějakou slípkou jak to bývá někdy nakonec zpráv v televizi. Mám kamarádku dělala ve vepříně a za ní chodil pořád Ferda. Chtěla si ho pak koupit domů tak ho měla ráda.

Odp4: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 28.10.2010 10:14

Ale jo vím co máš na mysli. Jen jestli znáš nějaký skutečný příběh, že by tak někdo miloval. Asi jen ten spisovatel Frýbort něco napsal tak možná mu někdo o tom vyprávěl. Já jsem též takový podezíravý člověk, že za vším hledám něco jiného. Dokonce si myslím, že tento článek napsal někdo úplně jiný jak už naznačil Zvoník. A taky ten článek Nikdy jsem to od něj nečekala napsal někdo jiný, protože už se tu ta holka jinak nevyskytuje radši aby se neprozradila, že je někdo jiný. Ale možná je chyba ve mně.

Odp5: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Platfus, 28.10.2010 10:53

Dobře, s pravdou ven, když už to stejně všichni víte, tak není co zapírat. Andrea a Swee jsou moje alter ega a potřeboval jsem s vámi jejich prostřednictvím probrat svůj citový život. A je to venku, hádali jste správně ;-).

Odp6: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 28.10.2010 12:09

Počkat tak to jsem zrovna nemyslela a hlavně jsi neměl hned přiznávat. To nemá cenuuuuu. Co ted s tím? A nikdo nic nevěděl jen někdo něco tušil:-)

Odp6: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 28.10.2010 12:12

AAaa zvoník je nechtěl párovat Swee s Tonym nic netušil:-)byls dobrý.

Odp4: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
santiago, 29.10.2010 15:15

érós - agapé - fília ... která z nich je opravdová láska?

Pavel Frýbort? Aha.
Naproti tomu podobně zásadní filozofická autorita, totiž Jitka Zelenková, v této záležitosti dovozuje, že „Bez lásky láska není...“

Odp5: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 29.10.2010 17:58

Ano, feminacistická Jitule byla vždy více originální než samotný originál. :-)

Odp4: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 29.10.2010 16:29

To je ten autor veksláka? No - ať si myslí, co chce :-)

Odp5: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 31.10.2010 16:35

Tohle je dokonce ze samotného Veksláka. Michal platonicky miloval spolužačku Ivanku, dcerku funkcionáře KSČ, po revoluci zakladatele ODS a velké exportní firmy. Michal uvažoval, že právě tohle je ta pravá láska, zatímco jeho nevázaný sex s partnerkou Renatou nic neznamená. Později se ukázalo, že Ivanka vesele obcuje s půlkou kruhu, přičemž Michalovy naivní úvahy dává všude k dobru. :-)

Odp6: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 3.11.2010 15:47

Už si to moc nepamatuju. Byl jsem hodně mladý, skoro dítě, když jsem to četl, ale jak si to tak pamatuju, tak by se mi to už asi nelíbilo.

Odp7: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 3.11.2010 18:27

Asi ne. Předpokládám, že ódéesákům by Frýbort nejraději nakopal p®del. Jediná jeho kniha, která se mně vyloženě nelíbila, je Power-Play. Odehrává se totiž v roce 88, jenže Frýbort ji napsal dobrých deset let po revoluci. Skoro se to nedá číst, neboť policista Jareš stále uvažuje a z jeho úvah doslova čiší polistopadové poučení z krizového vývoje. Esenbák v roce 88 by podobným způsobem nikdy uvažovat nemohl. Na základě této knihy také chápu odpor některých intelektuálních veličin vůči sepisování vlastních pamětí. Například Alexandr Kliment(iev) to vyjádřil podobným způsobem - nehodlá popisovat desítky let staré události dnešním náhledem. Muselo by jít o průběžné zápisky a ty on nevlastní. To jsou věci, Jurasi; jeden by nikdy neřekl, co všechno se na Svíci nedozví. :-)

Odp8: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 3.11.2010 20:54

Proč máš furt na mozku ty ódéesáky? Nějakej Ti šlápl na kuří oko? A proč je vůbec motáš do debaty o Frýbortovi?

Odp9: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 3.11.2010 21:14

Je to jeden z oblíbených Frýbortových modelů: soudruh XY, nomenklaturní kádr KSČ, vystoupil 18. 11. 89' z rodné strany a založil místní buňku OF. Po rozpadu tohoto hnutí plynule přešel do ODS. Frýbort možná vycházel ze svých zkušeností; já osobně znám takových občanů nejméně deset, kteří ještě v roce 89 varovali před vzrůstající rozvratnou činností Charty 77 a dnes chtějí soudně stíhat bývalé komunisty. Mohl bych je i jmenovat, ale nejsem sebevrah. :-)

Odp10: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 4.11.2010 11:45

To je vlastnost stará jak lidstvo samo, nechápu, proč vypichuješ zrovna ODS.

Odp11: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 4.11.2010 11:58

Ty jsi vlastně z Šalingradu...kdyby tak chtěli ódéesáci v přátelském objetí s komunisty skočit do Macochy...ale člověk holt nemůže chtít všechno. Kromě toho se obávám, že vzhledem k vysokému počtu členů obou zločinných struktur bychom potřebovali Macoch nejméně deset. :-)

Odp12: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 4.11.2010 14:58

Ten Šalingrad, tos vymyslel? To jsem ještě neslyšel. Pěkný :-)

Jinak tady se komunálové dohodli na velké koalici a ODS je v objetí s komunistama z nedemokratické strany ČSSD - těch Macoch ještě přidej :-)

Odp13: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 5.11.2010 8:48

Až budeš mít chvilku, mrkni na tohle, každopádně je to k popukání. Rudí a modří komsomolci, idioti together. Zajímavé je, že se stále najdou lidé, kteří se pokoušejí hájit jednu nebo druhou stranu těchto mladých fanatiků. Tvůj postoj znám zřejmě předem. :-)

Odp14: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
tlapka, 5.11.2010 9:24

Levá pravá Seno sláma Cukr káva čokoláda.

Odp14: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 5.11.2010 16:37

To je zajímavé, netušil jsem, že mají komouši v Kohoutovicích takové rejdiště. K památníku letce Kašutina jsme se něco nachodili v základní škole ;-) Ale už tam celkem dlouho nebydlím...

Odp14: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 5.11.2010 16:38

K popukání to je - ten blbeček u Kašutinova pomníku mě pobavil asi nejvíc :-) Ale mladí konervativci taky nejsou žádný béčka.

Odp15: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 5.11.2010 16:52

Já mezi ně kladu absolutní rovnítko bez sebemenší odchylky. :-)

Odp16: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 5.11.2010 17:49

No Komouši jsou přecejenom akčnější - konzervativci nechtěli tolik provokovat protistranu... :-)

Odp16: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 5.11.2010 23:45

Dodívával jsem se ještě nakonec a úplně nejbombastičtější bylo připomenutí těch výroků politiků na konci po volbách 2006. U Paroubka jsem málem spadl ze židle, když komentoval těsné vítězství ODS: „Ať si pánové uvědomí, že sice vyhráli volby, ale bez opozice si ani neumyjí ruce.“. Tak jsem mu hned říkal „No a letos se ti to pěkně vrátilo!“ :-) Boží! ;-)

Ještě bych rád připomněl, jak paroubek sliboval, že když vyhraje volby, zruší třicetikorunové poplatky. Volby vyhrál, a co se stalo? - Sliby chyby... :-)

Odp17: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 6.11.2010 7:04

Doba Jiřího Paroubka skončila. Svou úlohu splnil, jako krizový manažer byl nepostradatelný, to je bez debat. Je jen otázkou času, kdy se do čela sociální demokracie dostane Jiří Dienstbier junior. Systém dává příliš okatě najevo, že s ním v této pozici počítá. Každopádně byl Jiří Paroubek jedním z největších fenoménů polistopadové politiky. Počínaje světoznámou genocidou CzechTek, při které zahynulo nejméně šest milionů mladých lidí, se o J. Paroubkovi mluvilo všude. Dobrých sedmdesát procent článků z domácí politiky bylo především o Jiřím Paroubkovi, Paroubek byl všudypřítomný. Něco podobného se následujících deset let nikomu dalšímu nepodaří. Dnes už je Jiří Paroubek mimo scénu, ačkoliv se ODS zoufale snaží politicky vytěžit poslední zbytky občanské nepřízně vůči tomuto člověku.

Pořád nechápu, jak může učitel podporovat ODS. Volí snad ovce vlka, svině řezníka? Snad jen lektor z PORGu, Open Gate či podobné líhně mladých sociopatů by mohl tuto stranu exponentů třetí úrovně zločinu podporovat, což však - při vší (od slova veš) úctě - asi nebude tvůj případ, Jurasi. Nechápu tedy, co vede učitele k volbě těch, kteří mu slibují čtvrtinové snížení platu. Musí v tom být něco osobního, jinak nelze. :-)

Odp18: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Alfons, 6.11.2010 10:07

To je chronická, nevratná problblost nemající jiné východisko.;-)

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp18: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 6.11.2010 10:49

Nepřipadá ti, že je to stále nějak narafičené. I ten Paroubek a ted ten Dienstbier . Nehraje tu někdo s náma nějakou hru?

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp18: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 6.11.2010 16:48

No mně to pořád připadá, že to s těma odesákama adresuješ mně. Ale nechápu proč. Volil jsem na jaře stranu svobodných občanů. Učitel jsem vzděláním, ale neučím, protože mám rodinu a nechcu, aby mi pochcípala hlady. Tak pořád nechápu... :-)

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp19: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 6.11.2010 17:17

Tak to je ovšem jiná, tos měl říct hned na začátku. Překlady jsou celkem solidní business. Na SSO, respektive jejích prohlášeních, se mně docela zamlouvá odpor vůči Svazu Evropských Socialistických Republik. Nakolik to myslí vážně, to ovšem ví jen Mach, ale už ne Šebestová. :-)

Odp19: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Platfus, 6.11.2010 17:25

No vidíš, ja jsem volil stranu, která začíná a končí stejně (kvíz pro zvídavé :-)), ale jinak s touto nemá mnoho společnýho, pokud nepočítám reálný praktický dopad na politickou scénu.

Odp20: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 6.11.2010 17:29

Nejsem si jist, že končí stejně. Pokud vím, bezohledný bonmotový hulvát je takový ješita, že dal na konec názvu své trapné přízvisko. :-)

Odp21: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Platfus, 6.11.2010 17:38

Á Lipovan se dovtípil.
„Vážený pane, již Konfucius, shodou okolností můj dlouholetý přítel, říkal: “Lepší je být mladý a krásný, než se nechat znásilnit v tureckém vězení.„ Proto se nesnížím k tomu, a diváci mi to jistě prominou, abych se právě vámi nechal urazit.“ ;-)
Když už jsme se tak odkopali, koho jsi volil ty?

Odp22: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
iva, 6.11.2010 17:45

Je to fakt jedno koho kdo volil, protože ve finále nikdo nic nezíská ani neztratí jen ti tam nahoře se vesele smějou. Je to jen taková hra s námi.

Odp23: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Platfus, 6.11.2010 17:54

Jo, je to vazně jedno.

Odp24: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Lipovan, 6.11.2010 18:35

V posledních volbách jsem nevolil nikoho, protože ke komunálkám nechodím a senátní u nás nebyly. Pokud se ale ptáš na účast v posledních volbách parlamentních, podpořil jsem masového vraha, který v 2005 způsobil smrt šesti milionů mladých anarchistů na CzechTeku. Bohužel se našlo příliš mnoho těch, kteří spoléhali na takové, jako jsem já. Formální výsledek známe všichni a faktický dopad pocítíme teprve od příštího roku. Jak to říkal sociopat Drábek? Pětistovka nebo tisícovka důchodového připojištění vám zajistí nanejvýš hezkou dovolenou. :-)

Odp8: Ahoj lidi a ahoj swee,v tomto je...
Juras, 3.11.2010 21:06

Sepisování pamětí chápu ve většině případů jako chorobně přebujelé ego vlastní nadutosti. Možná bych nějaké přečetl , ale u většiny celebrit k tomu pociťuji odpor. Nejvýznamnější světové osobnosti žádné paměti nepsaly - psaly je za ně jiní v době po smrti, kdy už jim to pravděpodobně nevadilo...

Odp: Ahoj lidi a ahoj swee, v tomto je...
iva, 28.10.2010 9:21

Já bych rozumem radila at to vzdá, ale když čtu co tu píšeš tak čumím a nestačím se divit. Že někdo vůbec ještě najde odvahu takto cítit.

Odp2: Ahoj lidi a ahoj swee, v tomto je...
Alfons, 28.10.2010 9:33

K lásce rozum nepatří, to je potom jenom kalkulace. Pořádná láska se pozná podle toho, že z ní vznikne pořádné drama. To je pak prožitek!!! ;-)

Odp3: Ahoj lidi a ahoj swee, v tomto je...
tlapka, 5.11.2010 9:24

Kolikrát i dobrý masakr. :-):-)

Odp: Ahoj lidi a ahoj swee, v tomto je...
Swee, 28.10.2010 15:25

Tak jsem se pochlapila a zdělila svému chlapci, že by mi nevadilo, kdyby se jeho milenka k nám nastěhovala. Tolik ho miluji, že budu ráda, když zůstane vše při starém já jim překážet nebudu. Jen když ho budu moct vídat a když bude ona v práci bude ke mně milejší. Já budu prát a ona bude vařit.

Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Tony, 29.10.2010 20:02

Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého života. Nestojí za to.
Doporučuju si najít někoho lepšího. Jako příklad bych uvedl osobu, kterou bych vyjádřil genitivem jednotného čísla... (Tím myslím „mě“) :-)

Je mi 22, sport. postava, blond, vlastním auto.
P.S.: Praha
Značka: najdu?


xDDD

Odp: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Lipovan, 29.10.2010 20:19

Tři nezbytné předpoklady: vlastní byt - vila na Malvazinkách vítána, příjem over 100 000 Kč, nepracovat rukama. Viz zde. :-)

Odp2: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Tony, 29.10.2010 20:53

Ok, máte pravdu to je asi ideální partie pro 22 letou kočku :-)
Já doufám, že jsem hned na 2. pozici za tímhle snem mladých žen :-)

Odp3: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Neuvedeno, 30.10.2010 20:43

Jen se neboj Tony, ten zahajovací článek byl napsaný jen proto, aby byl chycen na špek nějaký najivka. Dopadne jak sedláci u Chlumce. Jeden splodí děti a druhý je pak bude živit. Přesně jako u kukačky.

Odp4: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Neuvedeno, 30.10.2010 20:52

To dítě, které má, s tím tě seznámí, až tě ochočí.

Odp2: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
iva, 29.10.2010 21:35

Tohle si přečtu později, ale ještě jsem chtěla dodat, že často slýchávám od slečen, že chtějí po muži aby byl akční...já si pod tím představuji všelicos..určitě tím myslí nějaké výlety.

Odp3: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Tony, 29.10.2010 22:42

Myslí se tím spíš aby byl dominantní a rozhodný.

Když mi bývalá holka řekla ať s ní naskočím do vlaku a jedu do 30 km vzdáleného města, tak jsem říkal že jsem utahanej a mám v plánu jet domu. :-) To pro ní znamenalo, že nejsem akční!! :-)

Odp4: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
iva, 30.10.2010 8:51
Odp3: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
tlapka, 3.11.2010 13:56

Myslela jsem, že akční je ten, co střílí !;-)

Odp3: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
santiago, 4.11.2010 12:44

Určitě.

Pokud je pod „výlety“ míněno zaletět si dvakrát třikrát v týdnu do toho úžasného milého bistra na břehu Seiny a o víkendu na nákupy do Harrod's. Přátelé dokonce tvrdí, že proti tuzemským výletům se slečnami takhle ušetřý.

Odp4: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
iva, 4.11.2010 13:25

Jak to myslíš ušetří, že je tam pošlou na dobírku?

Odp5: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
tlapka, 4.11.2010 14:09

To je dobrý nápad :-)

Odp5: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
santiago, 4.11.2010 16:57

Dobrý, ale vážně. Prý se úspora na srovnatelné romantické večeři pro dva nebo na dámské kabelce a pánském svetru téměř rovná ceně zpátečních letenek.

Já ale myslím, že kecají. Za to by letěli leda s wizzairem a to by neletěly.

Odp6: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
iva, 5.11.2010 10:37

Je fakt, že vidím některé gurmány v těch pořadech v telce tak mají bohovsky zmlsané jazýčky. Ale je fakt, že cestování asi zlevnilo a kupovala jsem s svou bývalou učitelkou ruštiny náhodou byla v tom obchodě/takovou fajnou látku na takovou podložku klukům za postele. Její dcera dělá nějakou tlumočnici v Bruselu a ona za ní jezdí. 5íkala, že podobné látky mají v Bruselu na nějakých trzích za třetinu té ceny. Takže přestat pořádat lukulské hody, našetřit a letět třeba s tím Wizzairem do Paříže na pakupky.

Odp7: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Lipovan, 5.11.2010 15:45

Ani ne. Postačí jet tramvají do Svinova, tam přestoupit na panťák a přijet do Českého Těšína. Druhá možnost je sednout na ostravském hlaváku na rychlík a přes Bohumín přijet tamtéž. V Těšíně přejít hranici do Cieszyna, kde svého času bývaly ty nejlepší pakupky. Poláci kšeftu rozumí, hledí si ho a pokud něco nemají na místě, není problém se s nimi domluvit. Něco pro pobavení. :-)

Odp8: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
iva, 6.11.2010 10:53

No to snad mi tu posíláš schválně ten odkaz. Já vím, že o tom furt mluvím, ale proč tyto problémy nemají kancelářské krysy myslím s tím kam to hodit. A ten výlet do Těšíná zas nemá tu poezii a romantiku jako kdybych konečně spatřila Francii. Chtěla bych je to můj sen, ale manžel není akční vymýšlí jen to jak z něčeho udělat něci užitečné a aby to moc nestálo. Ale jednou bych chtěla vejít do nějakého obchůdku ve Francii abych porovnala tu atmosféru.

Odp9: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Lipovan, 6.11.2010 11:14

Ve Francii jsem jednou byl a víckrát už tam nemusím. Taková hrůza to sice není, ale prostě to za to nestojí. Paříž je v podstatě negerská peleš. Po setmění nevycházet, přes den se vyhýbat okrajovým čtvrtím, dávat pozor na kapsy a tuny psích hoven. Automobilový provoz tak hustý, že drobné oťukávání aut nikdo neřeší, prostě se jede dál. Jídlo zhruba pětkrát dražší, než v Praze. To už možná neplatí, protože od roku 2000, kdy jsem tam byl, u nás výrazně podražilo. Smrad, stres, ksichty nasranější, než v Praze. Pak jsme ještě jeli navštívit katedrálu v Chartres, pěkná sice je, ale co z toho? Architektonické památky mě nezajímají ani u nás, natožpak u žabožroutů. Byl jsem ve dvou obchůdcích. V prvním mladý Francouz v mém věku nijak neskrýval, co si myslí o cizincích, divím se, že mě vůbec obsloužil. V druhém jsem si naopak pokecal; opět vrstevník, tentokrát tuniského původu, dokonce věděl o rozdělení čs. federace. Zkrátka a dobře, deset tisíc v dupě a další špendlík na mapě světa. Hurá. :-(

Odp10: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
iva, 6.11.2010 11:28

Tak dík. Tos mi připoměl babičku babičku, když jsem kdysi jela do Jugošky se mi divila na co tam jedu prý-oči vypleštiš, prdel vyprázdniš a jedeš zpátky. Tak nevím, jens mně připoměl, že někdy je fajn s někým promluvit at je to kde chce.

Odp10: Nejlíp uděláš když ho vymažeš z tvého...
Alfons, 6.11.2010 13:28
Farinova zatáčka
Juras, 5.11.2010 16:45

Je to dost off topis, ale když mě lipovan dostal do vzpomínek na Dětství v Kohoutovicích, nedá mi to nenapsat ještě něco ke Kohoutovicím. Tuhle jsem projížděl Farinkou a místo tribun pro diváky jsem uviděl pomník. Říkal jsem si, že ho vyfotím a pošlu Ivanovi, teď jsem ale našel ten odkaz... Zajímavé - vždycky jsem myslel, že se Farina v té zatáčce zabil a až dnes jsem se z článku dozvěděl, že ne.

Odp: Farinova zatáčka
Lipovan, 5.11.2010 16:56

V Kohoutovicích jsem nikdy nebyl. Možná jsem jimi projížděl; kdysi dávno jsem v Troubsku kupoval činky. Následovala cesta příměstským autobusem na hlavák přes Mendlák. Vím, že jsem jednou přestupoval, ale už nemám tucha, kde a na co. Jestli na trolejbus, nebo dokonce tramvaj...ale přes Mendlovo náměstí to bylo. :-)

Odp2: Farinova zatáčka
Juras, 5.11.2010 17:48

Na mendláku asi na šalinu 1 nebo 18, když na hlavák. Ale kdysi dávno z Troubska MHD, myslím, nejezdila. Do žebětína jezdila tuším 72 (a 65 do Bystrce), jinak nic. Tady do těch okolních vesnic jezdí autobusy MHD až v posledních něklika letech, myslím. Teď mě napadá, že možná jezdilo do Troubska něco z Kamenného vrchu nebo z Bohunic...

Odp: Farinova zatáčka
ivan, 5.11.2010 21:30

O Farinovi to vím. Tahleta zatáčka se nedostala do povědomí lidí onou událostí ani nepatřila k nijak těžkým. Nájezd do ní je z dobrého výhledu se stoutající roviny, a z pozice jezdce se jede ,, po světlu„. Začíná jí divácky i jezdecky velice oblíbené místo technických zatáček pod lomem. Snad jedinou, ale mírnou záludností je, že se v lesním úseku při oslunění nepravidelně prohřívá asfalt a chladnější v zástinu víc klouže, případně nepravidelně osychá. V začátku téhleté partie zatáček je v lese, asi 200m proti směru od Farinky kousek od silnice už dlouhé roky uctívaný památníček Hanse Baltisbergera- 1956, ten tam skutečně zavřel oči. Příjemný na něm je, že není viditelně vystavený jako poutač a má nepompézní zcela lidské rozměry.

Místo, kde se ti skutečně zdálo o čertech byla dlouhá levá kolem sídliště kde se klopila do dvojatého ,,S“ pod Myslivnou se sjezdem k ostré pravé ke startu. Dole sis svítil žhavejma kotoučema na cestu. Toto byla poslední verze starého přírodního okruhu skutečných závodníků -silničářů. Dneska už zase sílí skupina dravců kteří si dávaj pozor aby se od rozmazlenejch autodromistů neumazali a obrážej dochovalé tradiční tratě po celé Evropě. Sláva jim! Nakonec, ústředním mottem FIM založené u nás v 1904 na hradě Kámen bylo.. ,,Pro čest a slávu." Silnice se jezdí srdcem.

Za odkaz díky.

Trápíš se zbytečně.
lesov, 17.1.2011 20:55

„Chci, aby mě miloval...“
Tak to chceš opravdu nemožné, ještě se nestalo, aby někdo, někde, někoho miloval. Není to z principu možné. Každý člověk má rád jenom sám sebe. ;-)

Odp: Trápíš se zbytečně.
tlapka, 18.1.2011 15:36

Rozumný názor. Mimo to je to jen chemie.

Odp2: Trápíš se zbytečně.
Juras, 18.1.2011 23:27

Buď konkrétnější. Myslíš ethanol? ;-) To jsou takové malé růžové brýle - všechny milujeme a máme pocit, že i oni milují nás ;-)

Odp3: Trápíš se zbytečně.
tlapka, 19.1.2011 13:24

Myslela jsem Endofrin nebo něco podobného, co cítíme jako dobrý pocit. Vzniká v těle z různých příčin sám od sebe. V Apatyce nekoupíš.

Odp4: Trápíš se zbytečně.
Juras, 19.1.2011 14:34

Počkej, to mícháš hrušky s jabkama. Milování nerovnáse pocit štěstí a spokojenosti. Když nějaký nebožák miluje neopětovanou láskou, jsou to na obou stranách naopak frustrace, deprese někdy dokonce stalking a nenávist.

Odp5: Trápíš se zbytečně.
tlapka, 19.1.2011 15:50

Tak To bude zase tím Dopaminem. = Hormon šílenství.

Odp4: Trápíš se zbytečně.
Juras, 19.1.2011 14:38

A pokud myslíš na jiný význam slova milovat, tak tam hrají první housle úplně jiné hormony ;-)

Odp5: Trápíš se zbytečně.
tlapka, 19.1.2011 15:52

Hormon sem hormon tam všechno je to ta chemie. Jeden hormon navazuje na ostatní jako padající lavina

Odp6: Trápíš se zbytečně.
Alfons, 20.1.2011 13:40

Jak zjistím kolik mám hormonů?;-)

Odp7: Trápíš se zbytečně.
tlapka, 20.1.2011 15:05

Těžko, důležitá je jejich okamžitá činnost v příslušných strukturách. Máš nějaké podezření? Mohla bych to odhadnout.

Odp8: Trápíš se zbytečně.
Alfons, 21.1.2011 11:03

Jak jsou hormony asi veliké a jaký mají tvar? ;-)

Odp9: Trápíš se zbytečně.
tlapka, 25.1.2011 15:24

Parametry typického neurohormonu:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Dopamin

Odp7: Trápíš se zbytečně.
Platfus, 20.1.2011 17:04

Daruj své tělo na vědecké účely ;-).

Odp8: Trápíš se zbytečně.
Lipovan, 20.1.2011 17:08

Nejlépe hned. :-)

Odp9: Trápíš se zbytečně.
Alfons, 22.1.2011 13:04

Dobré masíčko na guláš!!!;-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.