Malé úvahy o problémech kolem nás

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

9.9.2010 21:06

Z bláta do louže. A dobrovolně?

Vláda hodlá šetřit. Nic nového pod sluncem a veskrze pozitivní zjištění. Škrty se dotknou i platů státních zaměstnanců. Snížení platu není nikdy příjemné a postižení dávají najevo svoji nevoli. Tomu rozumím. Tak jak jednotliví ministři seznamují veřejnost s plány svých úsporných opatření, tak se ozývají zástupci jednotlivých profesí. Jednou policisté, podruhé zdravotníci, pak učitelé. Všichni jako jeden odmítají snížení platů a poukazují i na nebezpečí zvýšených odchodů a tím pádem na snížení kvality poskytovaných služeb.

Nic proti, je to jejich právo, jen mě napadá otázka, která se přímo nabízí. Kam hodlají jít? Ze státního sektoru do soukromého? Zřejmě. Pak si tedy jistě uvědomují, že v loňském roce bez veliké publicity postihla ztráta zaměstnání v soukromém sektoru desetitisíce lidí a další možná ještě větší počet přišel o významné procento platu. Jinak to prostě nešlo a komu se to nelíbilo (pouhé snížení platu) mohl jít, pokud měl kam. Sem se tedy chystají podle odborářů stovky či tisíce státních zaměstnanců? Zdá se mi to poněkud přitažené za vlasy, ale to je možná jen zkresleným pohledem zaměstnance soukromé firmy. Pracovat pro stát byl bych třeba více empatický.

Osobně nepředpokládám žádné velké odchody. Možná v Praze, kde je možnost změny zaměstnání o poznání jednodušší. Zbytek země se zachová prakticky, zanadává si a než odchod do nejistoty dá přednost jistotě s nižším platem. Je to možná smutné, ale realita už je taková. Záleží jen na úhlu pohledu. Pro optimisty je snížení platu lepší než propuštění, pro pesimisty je to naopak předzvěst ztráty místa. Každý ať si vybere co je mu bližší.

Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
iva, 12.9.2010 11:14

Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí na jejich místa a i další nezaměstnaní čekají až se někde takový dobrý flek uvolní.U policie nováček se zapracuje za dva měsíce u hasičů to samé. Vím, že na tato místa jsou pořadníky. A úřednici na magistrátu zastoupí kdejaká vystudovaná holka z gymplu to je práce, kde se nedá nic zkazit. Nemají sai co vybírat nakonec zůstanou tam kde jsou. Sama vím, že i ve zdravotnictví jsou míste, kde je personálu nadbytek a každý rok jsem v nemocnici a tam je nás někdy čtyři pacientky a čtyři sestry plus ještě+ doktorka, která tam o víkendu jen bere mzdu a nic neřeší. Pokud nesahnou na tyto uspory tak to na tom ještě zdravotnictví není tak zle. Mám v rodině instrumentářku jen se naučila podávat nástroje u operace a je celkem v balíku. Horší jsem zažila v nemocnici v Bohumíně, která patří pod město sestry jen dvě na chirurgii a na každém pokoji jeden případ o který se musí postarat i s jeho potřebama se vší a ještě odborně, za celou směnu se nezastaví a tam opravdu mají i menší platy než ve státní nemocnici a taky neodejdou. Není moc na výběr každý se drží tam kde se zaháknul.

Odp: Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
sneczech, 13.9.2010 18:49

A to jsem zrovna dneska slyšel v rádiu, že jedinou možností právě pro zdravotníky je podávání hromadných výpovědí... Říkal nějaký jejich vrchní odborář, co asi sám žádnou výpověď dávat nebude.

Odp2: Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
Neuvedeno, 13.9.2010 21:51

Pro to, aby nějaká profese přešla na západ musí být možnost. Na příklad muzikanti se na západě chytnou raz dva. Používají totiž stejnou notovou osnovu tam i u nás, takže vlastně mají stejný pracovní jazyk.
Lékaři používají latinské názvy chorob a lidských částí. Takže s tou latinou mít asi v cizím státě problémy nebudou. Horší už to bude s tou jejich cizí řečí, třeba s němčinou. Dnes se mladí němčinu většinou neučí, spíše angličtinu, protože jí můžou uplatnit na počítači, kde je většinou vše vysvětlováno v angličtině. No a zde je tedy ten zakopaný pes. Oni také lékaři, když se chtějí o něčem domluvit, tak mluví svou mateřštinou, tedy třeba němčinou. Takže on takový přechod do cizího prostředí není jen tak jednoduchý, vzláště u složitějších profesí, kde se má také člověk domluvit třeba s pacientem a personálem a spolupracovníky.
Když ovšem odborný personál řekne, že bude stávkovat, tak lékařská péče nebude žádná. To tedy lékařům nevadí. Zato, kdyby náhodou dělal někdo jejich práci a neměl na to lékařský diplom, to lékařům a státu vadí. Bývaly doby, kdy zuby se trhaly u holiče. Můj dědeček měl takové oprávnění za Rakouska - Uherska a také to šlo, když neby žádný větší odborník. Pořád lepší než žádný, či stávkující lékař.
Lékařům se nelíbí, že budou mít nižší platy. Nebudou se moci už školit v Řecku během koupání v moři, ale budou se musit školit v Česku. Úplná katastrofa. Třeba už se budou více soustředit na školení a nebudou pak ženy posílat na potrat, když už mají prokázáno, že už jednou zarděnky měly.

Odp3: Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
Juras, 14.9.2010 8:28

cit.: „a příklad muzikanti se na západě chytnou raz dva. Používají totiž stejnou notovou osnovu tam i u nás, takže vlastně mají stejný pracovní jazyk.“

To je teda úvaha. Neuvedeno, nějak zvoníkovatíte ;-)

Odp4: Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
iva, 14.9.2010 12:35

chytnou se muzikanti, ale asi ti podřadnější taky určitě musejí snížit ze svých požadavků finančních. jsem ráda, že jsem se dozvědě+la, že se na západě asi prosadil XindlX a ta Lounová jsou fakt dobří. Ale i tu platí jen ti nejlepší prorazí do světa. a Markéta KOnvičková asi taky bude dobrá už je někde v Kalifornii a nahrává.

Odp4: Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
Neuvedeno, 14.9.2010 20:31

Chce to klid, pane Juras a nohy v teple. Zvonkovatět těžko můžu, protože jsem nevěřící. Ovšem pravověrný pravičák opravdu nejsem. Jsem takový kříženec. Spíše střed. Alespoň si to o sobě myslím.
Blbnout ovšem můžu a také to na sobě pozoruji. Už na začátku příštího roku mi bude sedmdesát. Jenže řídit vozidlo stále zvládávám, ještě jsem neboural, tak to asi ještě nebude tak strašné. Dokonce i do matičky Prahy jsem si troufnul.
Zrovna minulý týden jsem byl opět s vnoučaty na té výstavě starých veteránů letadel ve Kbelých. Tentokrát zase s druhými vnoučaty. Je to opravdu nádherná podívaná. Všem doporučuji se tam podívat. Je to zatím ještě stále zadarmo.

Odp5: Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
Juras, 14.9.2010 21:27

Já jsem to myslel na tu jednosměrnou přímočarost úvahy. K tomu, aby se člověk uchytil, nestačí jenom znát řemeslo a mít „stejný jazyk“. K tomu je potřeba mnoho dalších faktorů - uspokojit nějakou poptávku, především.

Odp6: Kam by šli. Tisíce absolventů nastoupí...
Neuvedeno, 16.9.2010 10:15

Znalost jazyka a pracovního jazyka je základ, ostatní už je podobné jako u nás.

Co se staráte...
°, 13.9.2010 23:50

... přece páni a dámy ve zdravotnictví se domnívají, že asi „ nejvíce utrpí “ snížením platů. Běžná paní praktická doktorka prý v současnosti bere cca =70000,--Kč měsíčně, a o tyto pěkné peníze se bude rvát především pomocí dělnického nástroje třídního boje, totiž pomocí stávky. Že jsou ve státě statisíce lidí nezaměstnaných, kteří nemají příjem žádný, to zdravotníky nezajímá; oni o Hyppokratovi možná jen slyšeli, ale žádné výčitky svědomí při tom stávkování mít nebudou.

Odp: Co se staráte...
Juras, 14.9.2010 8:26

Proč by asi tak praktičtí lékaři stávkovali? Doktorky se sedmdesáti tisíci asi nemají důvod stávkovat, seš zase trochu vedle, šimo. Stávkovat budou doktoři z nemocnic, kterým se sáhne na platy.

Odp2: Co se staráte...
Platfus, 14.9.2010 9:57

Když jsem byl naposledy u svého zubaře - soukromého praktika, tak se rozhořčoval nad tím, proč si stěžujou právě lékaři z nemocnic, když mají ze všech lékařů nejsnažší živobytí - nemusí si platit sestru, na zařízení dostávají dotace, apod. Svojí řeč zakončil ve stylu - já rád Ratha, ty rád Ratha? Rozhovor u zubaře je vždycky tak trochu monolog, a tak i když je mi tato problematika vzdálená, nezmoh jsem se s otevřenou pusou na slovo.

Odp3: Co se staráte...
Juras, 14.9.2010 12:12

To je přirozené. Spousta lidí si idealizuje to, co právě nemají. Soukromníci vs zaměstnanci - myslím, že většina lidí je se svou situací nespokojena (aspoň trochu) a na ostatních vidí jenom to, co se dá závidět. V každým případě ale zaměstnanci jsou ti, kteří šktama přijdou o peníze. Je jejich právo se ozvat a vyhrožovat, když se jim to nelíbí.

Mně se na té změně tarifů nelíbí jenom způsob, jakým je to provedeno. Podle mého měli buď udělat krátkodobé opatření krácení platů - řekněme na rok nebo na dva, když je potřeba ušetřit, a systémové změny dělat jen po sepsání dohody se všemi parlamentními stranami. Takhle překopou celý systém odměňování, za čtyři roky vyhrajou socani a bude se to zase překopávat znovu.

Odp4: Co se staráte...
iva, 14.9.2010 12:32

A co si ti státní zaměstnanci mysleli, že se bude snižovat plat jen v soukromé sféře a je to nepostihne? Pokud uměji počítat. Má dáti dal. Někde to zaměstnancům oznámili na poradě jinde jim to došlo až když dostali pásku a to už v lednu roklu 2009. Takže státní zaměstnanci už dva roky berou platy nadstandartní. Opět se začíná šetřit pozdě a oni se ještě šprajcují?

Odp5: Co se staráte...
Alfons, 14.9.2010 16:17

Když se jim sníží plat budou náchylnější ke korupci!!!

Odp6: Co se staráte...
iva, 14.9.2010 16:36

Manželovi-nekltweří už jsou zde alergičtí na tuto frázi-snížil plat hned v lednu 2009 o dvanáct stovek a všem ve firmě prostě vzal premie o polovinu a měl zas 12 tisíc tak jak před dvěma roky. A to se ho nikdo neptal co on na to. Majitel vzkázal, že je krize. Ale roboty prý mají furt po kokot:-) Zatím.

Tak něco z praxe : nástupní plat...
zdravotník, 17.9.2010 15:38

Tak něco z praxe : nástupní plat doktorů ve státních nemocnicích je kolem 17 tisíc. Pak se postupně zvyšuje, přes třicet už bere málokdo. Možná primář. Přesčasů mívají nepočítaně. Kecy o „sedmdesáti tisících“ jsou zhruba ze stejného soudku jako neoliberální slogany o tom, že „kdo chce tak si práci najde“. Nenajde.

No a kam že by šli, všichni ti stávkou a výpověďmi hrozící? Do soukromého sektoru asi těžko, ale mohli by se - kdyby měli opravdu jasnou podporu svých kolegů - stát rozbuškou, která by nakonec svrhla tu dnešní samolibou oligarchii. A to by nebylo málo.
Háček je v tom, že dnes statisíce nízkopříjmových chudáků věří, že když budou hlasovat pro boháče, tak se nějakým zázrakem stanou taky bohatými. Nestanou.
Takže problém není v samotné zápletce, ale v tom, že pravděpodobně nedokáže vykřesat ve společnosti dostatečný odpor a jednotu proti dnešním mafiánům. Rád bych se mýlil.

Odp: Tak něco z praxe : nástupní plat...
Platfus, 17.9.2010 17:37

Sám jsem pro to, aby byla práce lékařů dostatečně ohodnocena. Zdravotníkovy slova potvrzují i jiné zdroje. Bohužel když před časem proběhla médii zpráva o hromadném odchodu lékařů, někdo se postaral o dost nešťastný marketing - rozdíl mezi 17 tisíci čistého a 70 tisíci byť hrubého je víc, než dokáže řadový občan pod tíhou Kalouskových škrtů unést. Pak se do určité míry nelze divit ani reakcím, i když mnohdy postrádají úroveň.

Odp2: Tak něco z praxe : nástupní plat...
tlapka, 17.9.2010 23:52

Chudý stát- chudý lékař, to je jasné ;-)

Kdepak Tlapko, je to jinak:
Šach mat, 18.9.2010 2:24

Čím bohatší politici, podnikatelé, stavitelé dálnic, právníci a doktoři, tím chudší stát a prostí občané v něm.

Odp: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Alfons, 18.9.2010 2:59

Tito exoti vytěžují pracovní sílu a zdroje občanů a cpou si je do svých sejfů. Prostě styl Klondajk-náš vzor.:-) A stále řvou o tom jak jsou jejich zlaťáky nedotknutelné.;-) A jak jsou nepostradatelní.

Odp2: Kdepak Tlapko, je to jinak:
tlapka, 19.9.2010 10:23

Otázka je, zdali to není tak všude a furt. Pak nadarmo naříkáte a nikdo s tím nic nenadělá. Víte s čeho se nedá uplést bič?

Odp3: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Alfons, 19.9.2010 15:44

Lidi leží na gauči a pletou si bič. To jsou ONI-naši mladí lenochodi. ;-) Báby jim vaří kafe a dědek jim chodí pro pivo. ;-)

Odp4: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 20.9.2010 10:52

No a co by baba a dědek dělali, už je nic ani nebaví. ;-)

Odp5: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Alfons, 20.9.2010 11:36

Báby a dědkové jsou na Facebooku!!!! Sedí v parku s netbookem a povzbují na dálku mladé lenochody aby na ně víc makali. ;-) Ani nestíhají kouřit fajfku. Posbírají flašky od piva a za 39Kč jsou na twist-internetu celý týden. Paušál není dobrý. Tlapko-doba se mění!!!!;-)

Odp6: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 20.9.2010 15:21

Ale prosímtě .. vždyť na té obrazovce už nic nepřečtou a do parku taky netrefí... a Notebook jim schoval starý Alzheimer neznámo kam, stejně jako brýle a boty.

Odp7: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Neuvedeno, 20.9.2010 20:25

Ono stačí, když ztratí klíče od bytu a pak je do půlnoci shánějí, jako se mi to stalo tuhle. Nakonec byly u dcery v autě. Jak jsem jí dával šaty vnoučat do auta, tak jsem spolu s nimi tam nechal i ty klíče. Jenže dcera samozřejmě mi to sdělila až druhý den také na to zapoměla mi to sdělit.
Takže ono s tou sklerózou je to tak, že to mají i mladí, vzlášť, když mají malé děti a s nimi se nevyspí, protože jim lezou stále do postele a je stále budí. Nebo, když mají kouřící kotel a kouř jim jde do místnosti a oni jsou pak přiotráveni kysličníkem uhelnatým, nebo jen tak proto, že stále kouří cigarety. To vydá úplně na stejno. Paměť se dá ztratit i za mlada. Také i častým popíjením.

Odp8: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 21.9.2010 9:38

Už za mlada nám vygumují mozek ve škole.. a teď zase ta byrokracie, všechno se musí zapsat tisíckrát ;-)

Odp7: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Alfons, 20.9.2010 22:10

Že by už ani neudrželi moč jako Tlapka?;-)

Odp8: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Platfus, 21.9.2010 9:34

Koukám, že se nám Alf vrátil po dovolený ve výborný formě. Docela se bavím :-). BLAF

Odp8: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 21.9.2010 9:37

Slerozy se moc nebojím, paměť mám špatnou jednak od narození, jednak od alkoholu a nezřízeného života. Tajemství močení nechám si zatím pro sebe :-)

Odp9: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Platfus, 21.9.2010 9:59

S tím močením není co skrývat, už je to stejně venku. Soustředil bych se na řešení následků :-).

Odp10: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 22.9.2010 10:18

Co doporučuješ jako nejlepší? :-)

Odp11: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Platfus, 22.9.2010 12:43

Všechny odpovědi zajisté najdeš na „Ikontinence v bavlnce“ ;-)

Odp12: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 22.9.2010 15:54

OK, koupím si tu vycházkovou košili. Pomůže to?

Odp11: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Alfons, 22.9.2010 15:43

Vyoperovat močový měchýř.;-)A dát implantát-2L petku.

Odp12: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 22.9.2010 15:52

A Máte to někdo vyzkoušeno? Mě se ten materiál nezdá. .. mělo by to být něco pružného a hlavně Elegantního aby mi všichni závideli.:-)

Odp13: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Platfus, 22.9.2010 18:18

V tom případě doporučuji velice elegantní tzv. Kleinovu lahev z ušlechtilého plastu. Má to jenom malý háček, při pokusu o vyprázdnění je třeba udělat něco jako kotrmelec ;-).

Odp14: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Tlapka, 23.9.2010 11:45

Nemyslím. Po prostudován Kleinovy láhve jsem došla k poznání, že tekutiny z K. lahve mohou vytékat mimo náš prostor. Je to dobré, i když sobecké řešení. Na jednu stranu úbytek hmoty v Našem prostoru a pak nadbytek odpadu v Jiném prostoru. :-):-):-)

Odp14: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Vlastimil Čech, 25.9.2010 12:50

pane Platfusi, tu láhev si nedovedu představit... dá se to vůbec vyrobit? Vyrábí to někdo? Nebo je to jen kreslířská hříčka?

Odp15: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Platfus, 25.9.2010 13:28

Kleinova lahev je především geometrický útvar se zajímavými topologickými vlastnostmi - nemá vnitřek ani vnějšek apod.; vím o ní víceméně jenom to, co je na wikipedii. Zajímavé je, že vlastně ani jako lahev nemusí vypadat, viz. zde. Ty vzorce kolem by ale jednoho odradily :-).

Odp16: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Vlastimil Čech, 5.10.2010 19:21

je možné tu věc vyrobit?

Odp17: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Alfons, 6.10.2010 7:13

Tlapka už to vyrábí z plastelíny. Jenže má ruku vevnitř a nemůže ji vytáhnout.;-)

Odp18: Kdepak Tlapko, je to jinak:
tlapka, 6.10.2010 11:06

Nemáš pravdu. Pracuji pouze hlavou ... ale kde je, nemohu ji vytáhnout..... ;-):-)

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp17: Kdepak Tlapko, je to jinak:
tlapka, 6.10.2010 11:09
Odp18: Kdepak Tlapko, je to jinak:
tlapka, 6.10.2010 11:11

http://cs.wikipedia.org/wiki/Penrose%C5%AFv_troj%C3%BAheln%C3%ADk

a toto vyrobit nelze.

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp19: Kdepak Tlapko, je to jinak:
Alfons, 6.10.2010 12:59

Lze-je to obraz důchodové reformy.:-)

Jistoty x nejistoty
Alfons, 30.10.2010 4:15

Potřeba jistoty
Podle Abrahama Maslowa je bezpečnost naší druhou nejzákladnější potřebou, hned po potřebách fyziologických. Uspokojení těchto nižších potřeb má přitom zpravidla přednost před všemi vyššími hodnotami. Příklad: V současném Bělorusku občané akceptují vládu svého diktátora navzdory všem kompromitujícím materiálům, které se o něm objevují v zahraničních médiích. Ať nám vládne třeba psychopat – hlavně, že v zemi je klid, pořádek, relativní ekonomická stabilita a výplaty máme včas!
http://www.vitalia.cz/clanky/divosi-meli-vetsi-pocit-jistoty-nez-my/

Odp: Jistoty x nejistoty
ivan, 30.10.2010 8:38

Strašlivej blábol, Alfe.

K odkazu.
Alfíku, co myslíš, je správné aby se církev koukala do poklopců, čuměla pod sukně a lezla pod peřiny lidí?

Nevím, jestli demonstrátorka masturbace myslela na Papežské doporučení Piuse-pije XII. ale na pije dost možná. Ty bys jí nepřál? Alíku, že ty si naposled miloval, ehm-Sovětský svaz? Skoro bych řekl, že si byl zplozen podle papežského návodu, přece by se tvoji rodiče nedopustili manželské onanie, jak jsem se dočetl.

?? Ekonomická stabilita v Bělorusku, které je spolu s Ukrajinou nejohroženější zemí v dodávkách zemního plynu na který nemá ?? Aha.

Alfíku, poznámku na konec. Nejbezpečněji u nás bylo za pana Hitlera, co ty na to?

Odp2: Jistoty x nejistoty
iva, 30.10.2010 9:24

To bylo na mně moc dlouhé. Čtu na přeskáčku a tam bylo něco o masturbaci? Jediné s čím souhlasím je to, že chybí ta rodina lidi spolu žijí navolno a děti mají jako bych řekla takový štít, který podle potřeby použijí nebo odhodí.

Odp3: Jistoty x nejistoty
ivan, 30.10.2010 10:11

V doporučeném odkazu Alfa bylo, že by manželský měl mít pouze účel plození dětí, jinak je neomluvitelným hříchem odvracející lidi od lásky k církvi a Bohu. Doslova!

Odp2: Jistoty x nejistoty
Alfons, 30.10.2010 18:37

Kromě Franty Péráka, který skákal na pérách z gauče přes ploty a podřezával ženské. ;-) Osobně jsem ho jednou zahlédl.

Odp3: Jistoty x nejistoty
ivan, 30.10.2010 23:24

Já myslel, že byl hodnej, ale pouze tajemnej. To nahání mnohdy větší děs než definované zlo. Obavy z nepoznaného bývaj větším strašákem než když se někmu něco stane, ale už mu to nehrozí.

Je to takové.. ,, všechno se řítí do záhuby, mladé přiblbla ani netuší jaká hrůza je čeká". Zachovejme paniku, všechno špatně dopadne. Atd. Poznáváš se? Alfe.

Odp4: Jistoty x nejistoty
Alfons, 1.11.2010 4:20

Už i Klaus to vidí-špatně to dopadne. Z ČR bude kolonie světovlády. ;-)

Odp5: Jistoty x nejistoty
ivan, 1.11.2010 8:25

To jako, že se všichni vzájemě zkolonizují? A kde budou ty dráty se samopalníkama? Nakonec, Alfe, boj o zdroje je společným rysem všeho živého odjakživa. Nic nového!

Odp5: Jistoty x nejistoty
tlapka, 1.11.2010 13:42

No a ? Však to Vždycky špatně dopadlo. Tak co. Kdyby to dobře dopadlo mohli bychom ze samé radosti duševně onemocnět. :-)

Odp6: Jistoty x nejistoty
Alfons, 6.11.2010 10:08

Už se stalo.;-)

Z bláta do bažiny
Alfons, 6.11.2010 13:32

http://www.blisty.cz/art/54477.html
Bláto nebo louže? Pro amatéry, ale pořádná bezedná bažina je jiná káva;-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.