Malé úvahy o problémech kolem nás

Komentáře k článku

29.5.2010 15:28

Haló & ďáblův efekt

Jedním z velkých dilemat, která lidstvo provázejí od nepaměti, je také otázka, zda to mají v životě lehčí lidé pohlední a přitažliví, nebo naopak osoby ošklivé. Učené hlavy pak hovoří o tzv. haló efektu. Tento pojem je občas vnímán poněkud zjednodušeně a označuje se jím všeobecné nadržování hezkým lidem. Pohledným občanům je jaksi automaticky přisuzována vyšší inteligence a pozitivní charakterové vlastnosti. Ruku v ruce s těmito dojmy následují další výhody; takový člověk v kolektivu je snáze oblíben a pro dosažení určitého cíle mu postačí vyvinout méně úsilí oproti ostatním jedincům.

V tomto kontextu existuje také opačný pól a tím je ďáblův efekt. Jeho oběťmi jsou nehezcí lidé, které ostatní občané promptně spojují s nízkým intelektem a špatnou povahou. Evidentně se jedná o vrozenou záležitost, neboť i děti v pozdějším věku uvádějí, že hezký strýček byl na ně mnohem hodnější, než strýček ošklivý, třebaže se oba příbuzní ve skutečnosti k dětem chovali úplně stejně. Oškliví lidé se musí mnohem více snažit, aby ostatní občany přesvědčili o svých kvalitách.

Lze předpokládat, že jedinci z obou táborů budou horlivě argumentovat, že právě ti druzí jsou na tom lépe. Mnoho zdrojů například uvádí, že překrásná žena má velké potíže s nalezením partnera, neboť si vůči ní muži nevěří. Ošklivci budou své veškeré neúspěchy v pracovním i osobním životě svádět na svůj vzhled. Dalších příkladů by se našlo zajisté mnoho. Faktem zůstává, že s haló efektem i jeho protějškem velmi úspěšně laborují reklamy a například také političtí agitátoři; J. Paroubek, D. Drábová, ale také třeba A. Borůvková či K. Klasnová by mohli vyprávět. V tomto ohledu lze vypozorovat velmi přízemní vypočítavost ze strany inteligentních jedinců: na jednu stranu jsou si dobře vědomi, že samotný výzor příliš vypovídající není, na stranu druhou neváhají prezentovat jiné osoby právě na základě vzhledu, ať už v pozitivním či negativním světle.

Osobně jsem toho názoru, že nepohlední lidé to v životě skutečně mají těžší a to jak z hlediska společenského uznání, tak dosažených finančních příjmů, což jsou ostatně téměř spojené nádoby, zejména v dnešní době, kdy je krása (a mládí) polovinou úspěchu. Jsme tak svědky mnoha trapných situací, kdy přírodou ošizená osoba vynakládá nemalé finanční prostředky v marné snaze přiblížit se alespoň vzhledovému průměru, nebo v horším případě vehementně poukazuje na jedince ještě ošklivějšího, než jakým je ona sama. Občas dokonce dochází k pokusům o ostrakizaci obzvlášť nepohledných občanů. Pociťujete opravdu stoprocentní jistotu, že jste v tomto případě bez viny?

Jste všímavý a máte podle mýho mínění...
Jenda, 29.5.2010 19:36

Jste všímavý a máte podle mýho mínění pravdu. Tohle tak trochu i souvisí s módní diktaturou, kterou sem tu nedávno napsal. Vštěpování ideálu muže a ženy aneb to, jak by dokonalý člověk měl vypadat. Můžeme tu na to nadávat se svícařema v uzavřený skupince, ale lidem tenhle způsob asi vyhovuje podle toho jak se chovaj. Vynakládáme tolik úsilí a financí do technologického rozvoje, přitom společensky zaostáváme a příjde mi, že spíše degenerujeme. Říkám my, jako celá společnost. I když s ostrakizmem to vidim bledě akorát na základních školách, ale já nemám problém s přáteli. Větší problém je najít si partnerku pokud jako člověk nesplňuju vzhledové normy či časopisový ideál muže, které jsou lidem vštěpovány marketingem a mainstreamem už od narození v podstatě. To čemu lidé říkají vkus, už není jejich vrozený vkus, ale naučený vkus.

Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 30.5.2010 9:07

Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí. Tam prý může být bezzubý, plešaty, chromy dokonce by mohl mít i hrb, hlavně že robí. Za almužnu berou každého. Můj muž není žádná ošklivka, ale vždy říká, že jak je v montérkách a dělá někde ve městě vidí ženskou tak jakoby byl průhledný. No mám štěstí aspon na něco. No a já fakt vlastně též volila nakonec podle toho Lišky moc se mi líbil. Ale beru i celkové vystupování snad to není též jen pozlátko. A co Cikrt a ten šéf NKÚ čím zmátli lidi? Přidal bys tu obrázek?

Odp: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Lipovan, 30.5.2010 10:25

Ano, tohle česká společnost poněkud nezvládla. Ten odpor vůči modrým límečkům, pohrdání fyzickou prací...v Kanadě je prý zcela běžné, že do banky jde uložit peníze dřevorubec v montérkách, ještě obsypaný pilinami. Typický Švejkáček by se hanbou propadl do země, kdyby měl něco podobného absolvovat a v Praze to platí dvojnásobně. Zajímalo by mě, zda by česká kravička vzala na milost alespoň zlatníka, který sice taky maká rukama, ale přece jen sto tisíc korun měsíčně dá na lopatu po svém boku zapomenout. :-)

Odp2: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ivan, 30.5.2010 16:23

Pěknej článek.
Určitě nemá na úspěšnot a přijímání veřejností vliv nejenom tělesný vzhled, pohlaví, ale i výška. Jana se tady zmiňovala, že když přijde na úřad jednat ve svojí záležitosti se svým manželem v doprovodu, stejně se úředníci-úřednice při jednání obracejí spíše na něho. Možná protože je mužem, možná protože je Jana /ženy/menší vzrůstem než pan manžel. Ona sama tuto rozdílnost v přístupu přikládá tomu, že je žena. Naše podvědomí se ale obrací spíše na osoby u kterých předpokládá dominantní postavení protějšku a jedním z přírodou nastavených parametrů jsou i tělesné proporce.

Se svýma asi 170 cm patřím k menšímu středu, můj kolega Martin je skoro o celou hlavu větší. Když k nám přijde do práce nový zákazník, tak po vstupu do kanceláře zahajuje povětšinou jednání s mým kolegou Martinem a ke mně se chová neutrálně. Pokud jednání končí nějakou dohodou a jeho návštěva se opakuje, tak ke mně už přistupuje v dominující pozici kterou mu nastavilo jeho podvědomí. Jeho podvědomí ho samo určilo do postavení tím nejdůležitějším po šéfovi a mě přisoudí submisivní postavení k jeho osobě. Mnohdy mě takřka zaúkoluje tím, abych mu sehnal šéfa. Sice se snažím nedat na sobě nic znát, ale vychutnávám si jeho rozkaky při zjištění jeho omylu. Stává se mě to docela často, ale Martin takovou zkušenost nemá, obráceně to nefunguje.
Skoro bych řekl, že nemusí jít nutně o nižší uplatnění žen ve vedoucích funkcích, ale obecně nižších/menších/ lidí obecně. Všimněme si, že Stalinové nebo Bonapartové jsou spíše vyjímkou než pravidlem. Vyšší lidé jsou obecně považovány za přirozené vůdce a jsou spíše respektováni. Pro život je určitě výhodnější nekrasavec čahoun nežli hezounkatej mrňousek. Co o tom ty a ostatní soudíte?

Odp3: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 31.5.2010 8:29

:-)Opak samozřejmě:-)Ne fakt nevím. Syn je po mně vysoký a má problém hlavně se zádama a taky je hodně malých lidí mezi manuelně pracujícíma tudíž vyčnívá a vysloužil si tituly žirafa, štafle a myslím i horší záleží kdo s je s ním a kdo neutrál a kdo proti. Ti dva nejhorší momentálně sami odešli i když měli lepší práci nežli syn a byli u mistra v oblibě, ale prý tam je dřina a není naděje na postup. O těch sympatiích je to fakt zajímavvé tema. Škoda, že nemůžu přijít k vám do dílny:-)ú

Odp4: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 31.5.2010 8:33

Teda do kanceláře. Zajímavé tema opravdu a zase nikdo nepřizná barvu.

Odp5: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ivan, 31.5.2010 11:39

Už jsem si zvyknul na to, že ti dost často nerozumím. Nevím co máš na mysli přiznáním barvy, ale mám nutkavý pocit vysvětlit, že každá výroba má i svoje kancelářské prostory. Prostě nenabíráme zakázky a nejednáme se zákazníkama v hlukem zatížených prostorách. Zdá se ti to nenormální? Ve strojovně bychom se domluvili stěží posunkama. Umíš si vůbec představit hluk ve výrobách jejichž podstatou je třískové obrábění vysokootáčkových strojů s odsavačema? Je to rámus asi jako 10 000 Pepíkovejch zednickejch kýblů v pracovním nasazení. ;-)

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 31.5.2010 12:03

Já opravdu nevím zas proč na mně útočíš. Totiž ted mi to došlo. já se s tou dílnou prve spletla opravila jsem to a ty z toho vyvozuješ zas něco a urážíš zedníky? Syn má na pracovišti momentálně taky potíže, protože z hluku mu začal tlak v hlavě a motání hlavy. Manžel mu ted volal před koncem směny aby si vzal lék, co bral on kdysi na uklidnění bylo to ráno před šestou a říkal mi, že v telefonu šílený randál, že neví co by se dalo dělat špunty nepomáhají. S tím přiznáním barvy jsem to myslela tak, že nikdo nic nepíše tys barvu přiznal myslíš si, že záleží dost na vyšce. Já fakt na nic nenarážela tentokrát ne.

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 31.5.2010 12:06

A s tím škoda, že nemůžu přijít k vám do dílny jsem myslela, že škoda, že nemůžu přijít a vidět vás dva kdo by mně napadl jako šef. Tím jsme myslela, že nikdo nepíše další závěry a nápady s tím halo efektem víš.

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 31.5.2010 12:09

Náhodou jsme procházela v minulé práci přes zámečnickou dílnu a fakt vím o čem mluvíš asi proto jsem se upsala, protože já fakt kanceláře nemám ráda. Ne proto, že bych tu práci podcenovala, ale prostě jsem i v kanceláři pracovala a je to stísněný pocit. Na dílně je to lepší no. Ale chápu mám to i reálu, že ode mně lidi čekají jen narážky. To víš útok je nejlepší obrana

Odp7: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Lipovan, 31.5.2010 12:58

Kravál v práci je šílená věc. Jako čerstvě plnoletý jsem se kdysi ucházel o zaměstnání v jednom podniku vyrábějící vzduchotechniku. Když náborář otevřel dveře do hlavní haly a přicházející hluk mě doslova udeřil do lebky, byl jsem nakonec velmi rád, že měli údajný stop-stav. :-)

Odp8: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 10.6.2010 14:23

Nejhorší kravály jsou doma a to postižený ještě Rád odejde do hlučné práce.

Odp3: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Jana, 31.5.2010 18:26

Jo jo. Výška. O tom to je taky hodně. Máme u nás moc vysokého chlapíka. Je i jinak strašně fajn a populární, v komunálních volbách dostává pravidelně nejvíc hlasů, i když starostou nebyl (ještě).
Samozřejmě jsem menší než manžel, o nějakých čtrnáct centimetrů nebo tak. Jsem asi tak o cenťák menší než ty, Ivane, takže máš pořád ještě navrch.
V USA prý zjistili, že vysocí chlapi mají více peněz a vyšší postavení v práci. A je zajímavé, že taky dýl žijou. Ale jen do určité hranice - tak do metru devadesát pět. Pak už tam zas přibývají patologie - poruchy růstového hormonu a tak - a věk se zkracuje.

Ale co se ksichtu týče - s prominutím- tam si myslím, že mnohem víc záleží na tom, co září z očí, na úsměvu, na tom, co člověk vyzařuje. Znám atraktivní muže s obrovským nosem i velmi atraktivní ženu, která má zjevně jedno oko o centimetr níž než druhé. Ale nakonec to působí zajímavě a člověk si spíš říká, co je na ní tak zajímavého.

Odp4: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 31.5.2010 18:30

Problémy mají krásné ženy. Pěstují svou krásu až se tím okolí začne nudit a ony pak řeknou že jim Všichni závidí.

Odp3: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ufonek, 1.6.2010 9:06

Ale za Stalina vystupoval herec , skutečný Stalin se na veřejnosti neukazoval , věďel dobře proč .

Odp4: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ivan, 1.6.2010 13:55

To je možné, ale i skutečný Stalin měl asi 157cm. Když umíral na pohovce ve své ,,dače" na kanapi, tak bez pomoci, každý se bál gerasimuse rušit při rozjímání. Nakonec jako první dostala odvahu ho vyrušit posluhovačka, v jeho případě určitě major v sukních.

Odp2: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 1.6.2010 8:25

Zvláštní. Už kdysi jsme s mužem přišli na pár věcí, nebo jsme se o tom jewn bavili, že to někdo řekl, že pořád chceme aby to tu bylo jak v Americe a přitom z té Ameriky přebíráme jen ty špatné věci a to, co je tam dobré úplně ignorujeme. Myslím stát, zřízení i obyčejní lidi.

Odp3: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 1.6.2010 10:18

Já souhlasím.

Odp4: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Jenda, 1.6.2010 15:30

Bude se muset něco významnýho stát, aby se změnil směr vývoje společnosti. Jestli se tato konzumeristická společnost bude dál vyvíjet tímto směrem, tak se lidi čím dál víc budou ptát proč se jim děje to či ono. Myslim si o sobě, že na některé otázky z oblasti sociologie znám odpověď a když se mě někdo zeptá proč má určitý problém a já mu odpovím, tak mi vynadá, že to je blbost. Nikdo si nepřipustí pravdu a hledá chybu jinde než skutečně je.

Odp5: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Juras, 1.6.2010 16:09

Můžeš nadhodit něco tochu konkrétnějšího? Neokážu uhodnout, o čem tak můžeš mluvit.Že mají lidi pofiderní hodnotový žebříček? Nebo něco jiného?

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Jenda, 2.6.2010 18:57

Třeba zrovna hodnotovej žebříček. A třeba zrovna při výberu partnera. To se hodí k tématu. Když se holek/žen zeptám jestli vybíraj partnera podle vzhledu nebo podle vlastností, tak 90% mi řekne, že podle vlastností. I teď sem budou určitě psát, že rozhodujou vlastnosti. Ale něco jiného se říká a něco jiného se myslí.

Abych se přiznal, mam tu okolo sebe takovej spontánně utvořenej spolek „opovrhovaných mužů“. Už hodněkrát sem zkoušel těm ženám, které odpověděly, že vybírají podle vlastností, dohodit jednoho z mých přátel. Sou to skvělí milionový kluci, chytrý a hodný a vždycky jsou pro tu ženu dobří do doby než pošlou fotku. Jak pošlou fotku, tak se dozví něco nepěknýho na svůj účet a jsou zamítnuti jako partner. Když se tohle stane, tak mam vždycky chuť něco rozbít o to víc, když si taková žena pak ještě dá inzerát na seznamku, že hledá muže s dobrými vlastnostmi a nemusí být pěkný.

To je ale přesně ono. To jak se v médiích pořád ukazuje ta vnější krása. Holky sou na to naučený už od mala a nikoho jinýho než dokonalýho hezounka nechtěj. A pak se mě, přímo mě ptaj, proč je jejich kluk podvádí nebo bije a když jim to řeknu, tak mi vynadaj, že sem blbej.

Ale takhle to nepude dál. Ani nemůže. Bude si toho všímat čím dál víc lidí a nakonec se najde nějaká rovnováha ve společnosti. A to neni jediný problém. To je jen příklad.

Hloupé voličky, hloupí voliči
ööö, 2.6.2010 22:29

... Jendo:
1) holky = převážně hloupé „voličky kluků“;
2) kluci = převážně hloupí „voliči holek“;
3) čeští občané = 2/3 hloupí voliči špatných stran.

Závěr:
Dobrý charakter, morálka, čestnost, spolehlivost, pracovitost, šetrnost, vlastenectví a jiné dobré vlasnosti člověka jsou většinou lidí hodnoceny jako až druhořadé za falešným úsměvem a za sebevědomě k nebi trčícím nosanem.

Ne nadarmo se říká, že nejpřesvědčivěji dokáží na své okolí působit největší podvodníci.

Odp5: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 1.6.2010 17:46

Nedovedu si představit co by se tak muselo stát aby .. společnost změnila směr vývoje snad jenom katastrofa celozemských rozměrů nebo přílet Ufonů.

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ufonek, 1.6.2010 17:54

Například s ropným vrtem v moři si nikdo neví rady . A jak velké jsou zásoby ropy v tomto ložisku ? Například Rusové radí USA použít k uzavření vrtu jadernou bombu .
Nebude náhodou toto ten zlom ?

Odp7: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 2.6.2010 8:41

Chtěla bych umět tu notičku co dělá Tlapka. Je to tak může to být ještě horší než Černobyl i když zatím nikdo neumřel z lidí.

Notička
ööö, 2.6.2010 23:10

♪♪♪
Ivo , notička se dělá následovně:
1) levým ukazováčkem levé ruky zmáčkneš levý Alt a držíš;
2) prvým ukazováčkem vpravo na číselné klávesnici zmáčkneš jedničku a držíš;
3) pravým prostředníčkem k tomu přimáčkneš na téže číslicové klávesnici ještě trojku adržíš;
4) všechny tři klávesnice (levý Alt + 1 + 3) naráz pustíš, a objeví se ti notička ♪

Odp: Notička
iva, 3.6.2010 7:41

♪děkují

Odp: Notička
Juras, 3.6.2010 8:12

Správně se znak pomocí kódu ASCII zadává tak, že zmáčkneš levý alt, napíšeš na numerické klávesnici číslo a pustíš levý alt.

Historické konsekvence ASCII znaků jsou takové, že kódy menší než 32 jsou řídící znaky určené k výpisu textu. Znak 13 je CR (carriage return) a způsobuje návrat vozíku na začátek řádku (terminologie asi pochází z řízení tisku na tiskárně). Co s tou 13 dělají windows, netuším. Když ale přenesu notičku (nebo ji napíšu v editoru jako Alt+13), neuloží se mi do souboru 13, ale 100 (znak d). Tisknutelné znaky jsou od 32 nahoru, jejich seznam je zde: tabulka ASCII. Je to užitečné např. když občas něco děláme na různých počítačích, každý má nastaveno jiné rozložení kláves a člověk má problémy najít konkrétní znak. Obzvlášť potřebný znak si člověk zapamatuje - já např. dost často používám alt+92 \

Odp8: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 3.6.2010 9:03

Když držíš pravý ALT a při tom dáš číselné kombinace tak se dočkáš dalších zajímavých znaků. ♀ ♂ ♣ ♠ ♥ ○ • ♦ $ ↓ § ↑ → ← ↔ ▼ & všechny jsem je nevyzkoušela.

Odp7: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ööö, 2.6.2010 22:56

Moje řešení:
1) Pozvat rafinérské lodě všech zemí do oblasti s ropnou skvrnou a dát jim svolení a výzvu k tomu, aby si z hladiny ropou zamořeného moře odčerpali, vyčistily a odvezly domů zdarma jakékoliv množství ropy. A zbylo by pro všechny. A moře by se vyčistilo.

2) Nad tou ropou v podzemí je určitě stlačený plyn, který ji tlačí z mořského dna ven. Ten stlačený plyn je potřeba odčerpat, tím poklesne i tlak ropy.

3) Tryskající proud ropy je třeba postupně „ohnout“, zohýbat, rozvětvit, aby neměl takovou sílu, a teprve pak ucpávat jednotlivé větve. Bojovat proti němu v jednom hlavním proudu kolmo znamená zmáhat největší sílu. Je třeba použít znalostí hydrostatického tlaku, vztlaku, fyziku kapalin, počítat s hustotou vody a ropy.

4) Ropu vsát podtlakem do velkého těžkého podmořského uzavřeného tankeru, který by pak svou tíhou zamezil dalšímu úniku.

5) Z ropy chemicky utvořit ucpávkový plastický „knedlík“.

A kdo chce, může se mi smát. Nejsem ropný expert, ani magnát.

Odp8: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Vlastimil Čech, 16.6.2010 9:16

neviděl bych tak nadějně, jak píšete... zdá se, že velké části dna zálivu jsou popraskané... v pod mexickým zálivem se na sebe tlačí zemská plata a ropa není primárně vytlačována plynem, ale právě těmito pohyby... pohyby ploten se projevují nejen na hlubině, ale manifestují i na povrchu („sink holes“, zemětřesení) v oblasti... ropa samovolně unikala trhlinami ve dně zálivu už dávno -tzv.„tar balls“... myslím, že právě tyhle samovolně vzniklé útvary podnítili hledání ropy pode dnem zálivu... Také ovšem nejsem expertem na petrolejové studny, ale podle toho, co jsem si o věci přečetl, si myslím, že není docela vyloučena ani katastrofa rozměrů skoro biblických... to nešťastné dloubání a rozvrtání rozsypaného dna to nanejvýše mohlo urychlit... a že se uvolňuje ropa z hlubin, je jenom příznakem něčeho ohromného, co se tam dole pomalu, velice pomalu začíná dít... konec konců, podívejte se na statistiku četnosti větších zemětřesení... utěšeně jich přibývá v poslední době...
Ale co... třeba to nakonec dopadne dobře

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ööö, 2.6.2010 22:32

No Tlapko, občas se propadne do země i 2patrový barák nebo autobus. A občas někoho odnese do pekel i Satanáš. Takže nějaké možnosti ještě jsou. (; --))

Odp7: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 3.6.2010 9:05

Ale to je málo kolik autobusů a baráků by se muselo propadnout ? a Kdo by v nich musel sedět.

Odp8: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ööö, 3.6.2010 17:22

... to určí Pán Bůh, ten je nejspravedlivější.

Odp9: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 7.6.2010 14:28

Takže Buďte Bez starosti. Bůh za nás rozhodne správně. ♪

Odp10: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Alfons, 8.6.2010 14:28

Tak, tak, Tlapičko-květinko vyjímečná.;-)

Odp11: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 8.6.2010 15:16

Ahoj Alfie. Buď zdráv. ♣♣♣

Odp: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Wild_Dog, 30.5.2010 15:43

Cikrt ani Dohnal nejsou a nebyli volení zástupci, tudíž nikoho nemuseli oblbovat. Asi mají určité odborné kvality. I když se nám to nemusí líbit.

Odp2: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Lipovan, 30.5.2010 15:55

Slušelo by se přiznat, že skřet je v mém případě jedinou výjimkou, kdy jsem velmi ochotně až iniciativně přistoupil na hru s podstrčenou obětí ďáblova efektu. Protože to prostě JE skřet, bez přívlastků a příkras. Samozřejmě především po stránce lidské. Jeho nedokonalá tělesná schránka k útoku sice vybízí, ale v zásadě je mně lhostejná. Jde o ódéesácká všiváctví, kterých se skřet dopouštěl na postu Fantomasovy mluvky. :-)

Odp3: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Wild_Dog, 30.5.2010 16:30

I skřet má právo na politický postoj. :-)

Odp4: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Juras, 30.5.2010 20:42

Já myslím, že naše právo se skřetama nepočítá. Jen s lidmi. ;-)

Odp5: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Lipovan, 31.5.2010 13:01

Skřety bez pardonu zašlápnout. Zejména takové, kteří do politiky přišli s holým zadkem a po dvou letech odcházejí s pěti pražskými lékárnami. Politicky nekorektní rejpal by se téměř odvážil zeptat: „Kde na ně vzal? Z platu ministerské mluvky?“ ;-)

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
tlapka, 31.5.2010 18:16

To byste se našlapali všechny zbohatlíky pošlapat.

Odp6: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Wild_Dog, 31.5.2010 21:55

Podle OR figuruje Mgr. Tomáš Cikrt jako člen dorozčí rady f.QUICK POWER PLANT SE, která se ale farmacií vůbec nezabývá. Nato dělá mluvčího nemocnice v Brandýse nad Labem. je zde nějaký důkaz, že provozuje 5 pražských lékáren?

Odp7: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 1.6.2010 8:21

Jestli se můžu vmísit právě že on je důkazem toho, že není ošklivých lidí, že neplatí, že by to malý člověk nemohl nikam dotáhnout. Jen mi je líto, že třeba syn by taky mohl být mluvčí , hezky se vyjadřuje, má vystupování, ale nemá školy, ale i jiní lidi a třeba mají vzdělání, ale ne to musí vždycky schlamstnout jedna bestie, dělat mluvčího, dozorčí radu a já nevím co ještě. Proč taky něco nenechá těm druhým? A též musím dodat, že stejně jak neznamená, že někdo je krásný musí být úspěšný neznamená, že kdo má vzdělání je chytrý. Je to jen takové posunutí a chytrost je v něčem úplně jiném. Nebudu se moc rozepisovat mohla bych se zas do toho zamotat, ale třeba mně někdo pochopí a doplní.

Odp8: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
iva, 1.6.2010 8:31

Chytrý tím nemyslím chytrý sám pro sebe a svou firmu, ale chytrý, že rozumí určitým věcem a dokáže něco posunout někam, ale nevím vlastně, jestli bych našla nějaký příklad takového člověka. Možná by mi někdo odsud pomohl.

Odp7: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Lipovan, 8.6.2010 20:46

Ano, OR je úžasná věc. Naivním jehňátkům poskytuje dokonalou iluzi ohledně obsazení různých dorozčích rad. Radovan Vítek nemá podle OR ani vindru. Zřejmě nesedí ani v žádné dorozčí radě. Zato jeho matka M. Malá, jinak učiněná to selka od plotny, disponuje podle OR majetkem v řádu desítek miliard korun. Nepochybně výhradně díky svým schopnostem a nepostradatelným prohlášením, pronášeným při pravidelných zasedáních dorozčích rad, jichž je Madame Malá členkou. Je zde nějaký důkaz, že je tomu jinak? :-)

Odp8: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Wild_Dog, 8.6.2010 21:41

Radovan Vítek majetek ulívá hlavně kvůli nenasytné bývalé manželce. Tvoje „fakta“ mají ještě nižší relevanci, než můj výpis z OR. Žádný důkaz, jen řeči typu „podívejte se na Zeitgeist, tam to všechno je.“ :-)

Odp9: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Lipovan, 8.6.2010 21:58

Byl by zde nějaký podklad, že R. Vítek ulívá majetek? Žádný důkaz, jen řeči typu „podívejte se na Zeitgeist, tam to všechno je.“ :-)

Odp: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
ivan, 18.8.2010 17:26

Ivo, včera na I Dnes byla zveřejněna stupnice sexuální přitažlivosti mužů pode jejich profese.

Policie
Vojáci
Piloti
Plavčíci
Barmani
Námořníci
Lékaři
Kuchaři
Zedníci !! ..deváté místo!
Právníci

Jak vidíš, tak zedníci zase tak průhlední nejsou, patřit do top desítky určitě není neviditelnost. Já bejt tebou tak si Pepu přece jenom pohlídám. ;-)
Myslím, že by mohl mít ze svého umístění docela
radost. :-)

(ber to jako legraci)

Odp2: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Platfus, 18.8.2010 17:47

Nějak mi v tom výčtu chybí „báječní hoši od počítacích strojů“. Asi jsem se urazil :-).

Odp3: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Tlapka, 18.8.2010 18:13

To je jenom tím, že nehrají v detektivních seriálech a akčních filmech. Jinak je má každý rád.

Odp3: Moc dobrý , ale na stavbě to neplatí...
Platfus, 18.8.2010 18:16

Naštěstí máme vlastní TOP10 :-). Doženem to snaživostí ;-).

Můj muž není žádná ošklivka, ale vždy...
Vlastimil Čech, 30.5.2010 15:09

Můj muž není žádná ošklivka, ale vždy říká, že jak je v montérkách a dělá někde ve městě vidí ženskou tak jakoby byl průhledný.
Velice vtipné :-):-):-) a výstižné !

Odp: Můj muž není žádná ošklivka, ale vždy...
iva, 30.5.2010 16:54

On mně ted´opravil, že tím myslel lidi obecně, ale já si myslím, že trošku kecá.

Někdo hodnotil včera na novinkách velmi...
iva, 30.5.2010 17:19

Někdo hodnotil včera na novinkách velmi pozitivně, kolik žen se dostalo do parlamentu. Zřejmě to též souvisí s tematem tohoto článku. Že by nová finta? SE ženami nemám ty nejlepší zkušenosti, tak by mně zajímali, co si od toho voliči slibují. Už mně naštvala při volbě prezidenta jedna poslankyně, že klidně se hodila marod a jedna zase byla nemocná a jela někam na dovolenou. Žen se odjakživa dost bojím, některých typů. Nevěřím jim ještě víc, jak těm politikům, co rozkradli at´s podvodama nebo legálně tuto ekonomiku.

Odp: Někdo hodnotil včera na novinkách velmi...
Juras, 30.5.2010 20:52

to je stará finta. Snaží se využívat genderové hysterie...

Oškliví lidé neexistují
Jana, 31.5.2010 18:21

Podle mě oškliví lidé neexistují. Existují jen lidé, kteří vyzařují vnitřní nespokojenost, smutek, prázdnotu, smutek...
Myslím si, že úplně kdokoliv může působit na lidi příjemně, pokud je přiměřeně upraven a vyzařuje spokojenost, přiměřenou sebedůvěru a laskavost.

K původnímu článku
tlapka, 31.5.2010 18:26

Já si nemyslím že jsou lidé tak hodnoceni podle vzhledu, aspoň já jsem to nepozorovala, snad se to více všude píše než praktikuje, nebo je to takové povědomí, pokud nemyslíme osoby zřetelně deformované a nápadné. V oblibě je spolehlivost, flexibilita a smysl pro humor.

A ještě
Jana, 31.5.2010 18:33

Sestra měla spolužačku - takovou šedou myšku. Smutnou, shrbenou, ustrašenou dívku. Samozřejmě, nebyla moc populární, i když ji všichni brali, kluci se o ni třeba zrovna neprali.
A pak za ní přijela na prázdninovou akci mladší sestra. V podstatě velmi podobná - stejný drobný nosík, plochý obličej, stejná mezera mezi řezáky. Ale rozdíl tam byl značný - mladší sestra měla v sobě oheň. Smála se, se všemi se přátelila, pořád něco podnikala, vymýšlela různé akce, všem dodávala dobrou náladu. Polovina chlapců z kruhu se do ní okamžitě zamilovala.
Je to o tom - o vnitřním ohni.

Odp: A ještě
ivan, 1.6.2010 17:56

Není milý ten kdo je krásný, ale kráný je ten kdo je milý.

Odp2: A ještě
ööö, 1.6.2010 20:22

... a nejmilejší, a proto nejkrásnější je Ivánek. ((- :)

With love
Nastěnka
((- :)

Odp3: A ještě
iva, 2.6.2010 8:34

Viděla jsme snad první tiskovku po volbách kde Nečas něco blábolil, ale mně spíše zaujal ten Bendl, stál za Nečasem a dělal ksichty jak nějaký puberták snad zapomněl, že je v televizi a pak přišel Ivan Langr a mluvil o kampani a o tom, že prohrál, ale že ji má rád ODS tu holku...:-) To mu teda věřím pijavice. Jenže zmizel ten glanc, který měl při projevech ještě za Topolanka a já si uvědomila, co dokáže psychika. Šmrnc a jsou pryč grimasy a člověk je najednou přirozeně trapný.

krásný Ivan
santiago, 2.6.2010 9:34

Langer býval dle mínění dam, které se myslím ve věci vyznají, v 89 kdyz nosil dredy, zdaleka a až hříšně největší krasavec ze všech studentských vůtců.

Odp2: A ještě
iva, 2.6.2010 8:29

To se mi vždy vymstilo být milá, důvěřivá, myslet na druhé více jak na sebe to se nevyplácí. To radši budu škaredá.

Odp: A ještě
iva, 2.6.2010 8:35

Ale jo to připouštím, že je to v hlavě.:-)

Kdo v hejnu, ten vždy bez viny
santiago, 1.6.2010 18:05

Článek je o něčem jiném, ale chci se zmínit o nových definicích krásy a ošklivosti (zejména tváře).

Zabývalo se tím několik univerzitních projektů. Zajímalo mě to a je to čím dál důležitější. Snad všechny reklamní fotografie i fotografie v časopisech jsou dnes už vylepšeny. Většina grafiků se nespokojí jen s prostou retuší: s vyhlazením vrásek, dobarvením očí, rtů a pokožky. Mění celé rysy a tvar tváře: vzdálenost očí, šířka úst, zvýrazňují se lícní kosti a brada. A dokonce se pro reklamu používají docela uměle vytvořené ksichty na způsob Final Fantasy nebo Avatara.

V jednom německém projektu zprůměrovali fotky několika desítek mužských a ženských tváří, udělali variace fyziognomických rysů a nechali veřejnost hlasovat. Přestože pojmenovali důvody, proč je tahle odchylka od průměrné tváře vnímána jako nejhezčí nebo nejhnusnější, překvapilo mě, jak malý rozdíl rozhoduje.

Jestli Vás to baví, proklikejte si vlevo všechny ty záložky. Třeba u virtuální Miss Germany jsou fotky odlíčených adeptek a ty jsou taky překvapyvé...

Odp: Kdo v hejnu, ten vždy bez viny
tlapka, 2.6.2010 10:18

To jsou zajímavé stránky. Hodně však má co do půvabu vložit mimika a Řeč Těla.

Odp: Kdo v hejnu, ten vždy bez viny
Vlastimil Čech, 16.6.2010 8:54

Hodně dobré a poučné, díky pane Santiago... no a ty královny krásy, to je úžasné...ještě to mohli doplnit třeba o účesy...

Zajímá mně to pražské jaro. je tu dost...
iva, 14.6.2010 10:17

Zajímá mně to pražské jaro. je tu dost pamětníků. V šedesátých letech prý nastalo uvolnění tak proč ještě dělali v 68 ten převrat? Proč jen nepokračovali v tom uvoolnění? Tohle je též zajímavé http://www.livestream.com/rhftv/

Odp: Zajímá mně to pražské jaro. je tu dost...
Juras, 14.6.2010 10:36

jaký převrat? Myslíš protisocialistické živly, zaprodance dolaru?

Odp2: Zajímá mně to pražské jaro. je tu dost...
iva, 14.6.2010 10:39

Myslím jaro 1968 proč s tím začínali, když už bylo uvolnění v šedesátých letech začali propouštět ty politické vězně. Mi se tam přidalo jiné video byl tam takový ošklivý chlap a mluvil s nějakým čechem žijícím v Americe. Zase úkaz už to nikde nemůžu najít.

Odp3: Zajímá mně to pražské jaro. je tu dost...
tlapka, 14.6.2010 14:18

To je na dlouhé povídání :-)

??? Já jsem se narodil až v roce...
Juras, 14.6.2010 14:04

???

Já jsem se narodil až v roce 1969, ale zjišťuju, že o roku 68 máme naprosto rozdílné představy. A nechápu smysl Tvé otázky.

Odp: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Juras, 14.6.2010 14:07

To bylo Ivě. Ta otázka mi připadá stejná jako ptát se, proč vypuklo pražské povstání, když už gestapáci nemučili občany protektorátu.

Odp2: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 14.6.2010 15:20

No vida jak ti to pálí. Pražské jaro opět vypuklo, když bylo všechno v pořádku nebo skoro. Já v r. 68 byla ve školce a jedna paní učitelka tam syrdceryvěn řvala a já jako malý blbeček chápala tím savým mozečkem, že to není opravdový pláč a že to má něco společného s tím co se kolem děje. Připadá mi to všechno komedie. a v té souvislosti se mně ptal syn, co se učil jednotzlivá období do literatury-Museli jsme opravdu pomalu probrat jednotlivá data historie neb mu splývaly období po válce první, druhé období samizdatu období uvolnění po padesátých letech. A tak mi položil tutéž otátku co si kladu po shlédnutí toho videa, které se nezobrazilo. Proč dělali pražské jaro, když v šedesátých letech začalo uvolnování od toho utiskování jedněch komunistů druhými. Nebo jak? A pražské jaro 1945 bez komentáře.

Odp3: ??? Já jsem se narodil až v roce...
tlapka, 14.6.2010 15:25

Podle mých informací Nic nebylo v pořádku v roce 1968 trvala komunistická nadvláda jako řemen, jen lidi si pouštěli trochu pusy na špacír.

Odp4: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 14.6.2010 16:14

takže je to furt při starém jen bez té= komunistické nadvlády tam bYch dala nadvládu vyvolených.

Odp4: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 14.6.2010 18:01

Nu, řekl bych, že to „pražské jaro 68“ byla hlavně revolta komunistických kádrových reserv proti komunistickým, dobře ve funkcích usedlým tatíkům. Tihle postarší mládežníci se přesvědčili, že nějak na ně pořád ne a ne dojít řada... že ti původní tatíci se střídají mezi sebou a ty absolventy moskevských vysokých škol pošlou raději na nějaké jiné komunistické studium, ale nepustí je k lizu...A ono to chvilku vypadalo, že se ti postarší komsomolci k lizu dostanou, že předválečné a válečné bolšány se sedel vyklopí... i takový Václav H. se pro jistotu stal na pár měsíců komunistou... nu, nevyšlo jim to tenkrát, holoubkům...

Odp5: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 14.6.2010 18:53

....hlavně revolta komunistických kádrových reserv proti komunistickým, dobře.....něco podobného se děje bezúspěšně dnes. Mladí se k lizu ne a ne dostat. Proto nemůžou reformu a šetření ve zdraví přežít. Důchodu se nedožijí a když tak datum jejich úmrtí bude souhlasi s datem odchodu do důchodu + 40 dní. Tak dlouho vydrží člověk o hladu.

Odp5: ??? Já jsem se narodil až v roce...
tlapka, 15.6.2010 11:13

V oněch letech byl Hlavní Tajemník Dubček a chtěl budovat Socialismus s lidskou tváří :-) dopadlo to jak to dopadlo a Lidská Tvář se nekonala, naopak nastala „normalizace“ ... pamatujete si někdo?

Odp6: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 15.6.2010 13:21

Nechápu, co chtěl budovat, když nastávalo uvolnování proč to nenechali postupně. Divné

Odp7: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 15.6.2010 13:54

Paní Ivo, toto NENÍ SLOVO BOŽÍ... toto je slovo V.Č., tehdy jsem byl mládenec, měl jsem plnou hlavu studia, děvčat, sportu a tak... Ale řekl bych, že tehdejší Generální tajemník ÚV KSČ, A.Dubček, obklopen svou suitou jemu podobných, tu reformu už začínal dělat... to byly ty první pokusy a tak...Chtěli zavést takový ten jugoslávský model, tržní hospodářství, ale socielně únosné... socialismus, ale bez Jáchymovů, bez komunistických papalášů ve funkci „jeho vysokoblahorodí“, mezinárodní neutralitu... Ovšemže se k tomu okamžitě přimotali jako vždycky hlavně Voldemorti: Goldstücker, Šik, Kriegel a jiní zajordánští... tedy podle mne:
„on to nechtěl budovat-on to už budovat začal, a proto nastalo to uvolňování“... ale hádat se o to V.Č. nebude... možná má některý jiný pamětník dokonalejší přehled... mohu se mýliti, třeba jsem něco přehlédl, byl jsem tehdy na vojně...

Odp8: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 15.6.2010 14:01

Já jsem byla děcko:-)ale toho Dubčeka jsem měla v paměti jako boha. A nevím, jestli to nebyla jen zas nějaká zástěrka, že ho tak vyzvedli. No snad je to tak jak říkáte. A jak říkal můj Honza, když se měl učit dějepis-Co bylo to bylo, mně zajímá, co bude. po Dubčekovi najednou neštěkne ani pes, že? Ani si na něj nikdo nehraje což je mi divné.

Odp9: ??? Já jsem se narodil až v roce...
tlapka, 15.6.2010 16:15

Alex Dubček se hned po Sameťáku objevil na scéně a taky něco dělal v politice a posléze se zabil v autě.

Odp10: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 15.6.2010 16:44

ano... móc podivná „havárie“, v móc podivně vhodnou chvíli, která se některým lišákům móc a móc hodila...
O A.Dubčekovi si nedělám iluse, on to byl kovaný bolševik, ale nátury asi dost měkké, snad i zbabělé...kdo ví, nebyli jsme u toho... chtěl si na stará kolena ještě dědoušek zahrát první housle... nu, nebylo mu povoleno...

Odp11: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Juras, 16.6.2010 8:27

Ten nahoře to řídí dobře (radši ho nebudu kritizovat, jen chválit, podle katolíků se to nesmí, bere to osobně a připíše čárku. Podle katolíků máme být vlezdoprdelkové ;-))

Odp11: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 24.6.2010 12:49

Možná byl něco jako Idealista, ale spíše Popleta protože studoval v Rusku.

Odp: ???Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 14.6.2010 18:48

To tě ovšem plně kvalifikuje k tomu, abys radil babkám a dědkům.;-)

Odp2: ???Já jsem se narodil až v roce...
Juras, 15.6.2010 9:06

Proč bych se namáhal se zbytečnou a neúčinnou činností?

Odp3: ???Já jsem se narodil až v roce...
tlapka, 15.6.2010 11:15

Souhlasím. Nikomu radit nebudeme, a když tak Jenom za peníze.

http://www.livestream.com/rhftv
iva, 14.6.2010 22:21
Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Neuvedeno, 14.6.2010 22:23

Před rokem 68, tedy v 67 nastalo takové mírné zlepšení situace. Dokonce jsem se mohl podívat na dovolenou do Itálie. Jenže tam samozřejmě jedna dívka zůstala. Náhle se zamilovala a už do Česka se nevrátila. Byla to tedy opravdu fešanda.
V 68 roce se změnilo vedení strany KSČ, stal se tajemníkem Dubček. Došlo k tomu, že se nemohli dohodnout, kdo bude tajemníkem a tak nakonec došlo k demokratické volbě ve vedení KSČ a stal se tajemníkem ten, který nikomu moc nevadil. To tedy byla asi první volba v KSČ, předtím to určovali většinou, kdo bude tajemník v Rusku.
Jednou prostě řekli Čechům v Rusku: „Eto váše dělo“ a už se v tom Česko vezlo, protože v socialismu bylo vše děláno na příkaz z hora, tedy vojenský systém a pak jako byli všichni jednomyslně zvoleni.
Následně začalo vše se chovat trochu svobodně, jenže stejně stále bylo vše kočírovnané KSČ.
Při volení se třeba navrhlo destet kandidátů na osm míst a kdo dostal víc hlasů, tak ten se do těch osmi míst dostal. Dvá byli vyřazeni. Ti dva navíc byly navrženi zase jen nejasnými zástupci lidí. To bylo při volbách do vedení podniků.
Pochopitelně tyto volby odstranily jen ty nejnepříjemnější lidi, jinak se nic moc nezměnilo a stana KSČ si stejně dělala co chtěla, stejně jako fungují dnes volby jedině pod vlivem peněz do volební kampaně.
Celý vlak rozkladu diktatury pokračoval dál, takže se pozvolna směřovalo na to to vše předělat na normální tržní ekonomiku.
Jenže byly tady dva zádrhely. Jednak to, jak by se zachovali sousední Němci, kteří se celý třásli na to zrušit veškeré Benešovy dekrety a to zřejmě i s tučnými náhradami. Dále byl problém s Ruskem, které se obávalo, že ztratí satelita a vládu nad Československem, takže nás pak obsadili vojensky a vše skončilo a pokračovalo se dál pod praporem Stalina, lenina, Marxe a Englse v boji za mír a socialismus. Tedy vše dál direktivně a každý rok se utahovaly normy o dost procent. Takže pak po pěti letech už se vůbec nevyplácelo projektovat stavby, ale rovnou se převzala vrchní stavby a dělaly se jen základy nové. Na výpočet základu komínu 40 m vysokého bylo 18 hodin. Za to se nedalo ani přečíst geologický posudek. Takže jsem dal výpověď a šel dělat něco jiného. Jinde pochopitelně byly nesmysly zase jiné, ale né pro mě tak stupidní. No přežil jsem to. Sice mizerně, ale přežil.

Odp: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 15.6.2010 7:06

Dnes jsou někde taky normy. A ten 68 mi přijde jak kdyby byl udělaný naschvál aby mohly vzniknout různé skupiny samizdatové a mohli se lidi živit psaním různých canců, které už dnes nikoho nezajímají. Mně ty knihy nezajímaly ani tenkrát , kdoai mi strkal kdysi něco od toho KOhouta- prostě neoslovilo mně to vždy jsem za tím viděla nějaký záměr a to mi vadilo. Ale dnes zas poslouchame jiné cancy a tak je to pořád dokola. Jedni lidi jsou nucení dělat šest dnů v týdnu nebo dvanáctky, jsou přepracovaní, točí se jim z toho hlava. Přitom by jeden řekl aspon mají penízky. No na žádné vyskakování to není, když jeden musí našetřit na byt tak si asi auto nepořizuje, protože to je další děcko jak řekla moje teta kdysi když benzín stál jenom dvacku. No a druzí se vesele smějou na podpoře, ale těm taky smích přejde, ale kam mají jít?

Odp2: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Ufonek, 15.6.2010 9:18

Každého smích přejde a všichni budem brečet .

Odp3: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
tlapka, 15.6.2010 16:17

Já si to nemyslím. Nějaká legrace je vždycky. není nutno aby bylo veselo ani aby se brečelo (3 veteráni).

Odp2: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
ivan, 15.6.2010 18:44

Do práce?.....?

Odp3: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 15.6.2010 21:15

Jo a kdo jim dá vydělat? Můžou to vzít po těch doktorech co ted dají výpověd´, když jim nezvýší plat. Vím z vlastní zkušenosti, že někteří jsou takové kreatury, že by je ti nezaměstnaní nahradili levou zadní. S takovou to Řecko brzo doženem.

Odp4: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
ivan, 15.6.2010 23:38

Kdo jim dá vydělat?.....
Nikdo! Ivo, protože to není ničím zájmem. Svět není to, čím bychom ho chtěli mít, ale tím čím je. Snění o spravedlivě rozděleném světě je pouze krásné, ale nikdy se neuskuteční a zůstane věčnou iluzí, stejně jako svět beze zbraní. Kdo ví jak uspořádat svět, ať tak učiní, pokud neskončí u toho, že si ho přeje krásný a spravedlivý. Jediné, pokud nejsem schopný změnit svět a nejsem v něm spokojený je změnit svoje postavení něm. Pokud už jsou všechna místa obsazena, tak nezbývá nic jiného než místo k stání, nebo si přinést vlastní židli. Praktickou řečí to znamená nebýt zaměstnancem na místě které mě nevyhovuje, ale stát se buď nezávislým, nebo přímo zaměstnavatelem. Je to těžké? Je, ale je to jediná možnost. Víš o lepší, tak aby se ji dožila ještě generace tvých vnuků, nebo je třeba otevřít oči?

Ber to pouze jako rozvahu, nikoliv radu.

Odp5: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 16.6.2010 8:49

...místo k stání, nebo si přinést vlastní židli...
he, he, he... tak to jsem dokonce viděl... jeden piškuntálek si začal nosit do pravidelně plně obsazeného autobusu vlastní skládací židličku... asi měl pracoviště i domov blízko zastávky, nebo co...ani myslím za zavazadlo platit nemusel, protože to bylo malé, složené. Poprvé mu to prošlo bez řečí, podruhé jsme už vrčeli a potřetí vyletěl z autobusu i s tou štokrklí... Ono totiž, pane Ivane, když si někdo přinese svou vlastní židli, tak my ostatní se musíme víc zmáčknout... a pokud by takových soukromníků nalezlo do prostoru víc, tak tam pro některé jaksi nezůstane místo.
Tenhle židloidní přípklad jste zvolil dobře.
Ono to možná není až tak jenom o autobusu, že...

Odp6: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
ivan, 16.6.2010 13:53

Zastřelíte se Vlasto abyste uvolnil pracovní místo jinému? He he he. ;-) ??

Odp7: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 18.6.2010 11:06

Pardon... nechápu :-(
Proč bych se měl střílet?

Chtěl jsem tím příkladem říci, že pohodlí či luxus jednoho, bývá zaplaceno zvýšeným nepohodlím a stísněním těch ostatních... kde se někdo začne roztahovat se svým vlastním piškuntálstvím, tak o to méně zbývá na ostatní... ono totiž ani není zakázáno přepravovat v autobuse skládací židličku... není ani nikde v provozním řádu zakázano si na ni sednout. Takže v podstatě by nás ten piškuntálek mohl žalovat, nebo by si mohl stěžovat na řidiče a průvodčího, že tomu násilí na něm, ze strany nás cestujících, nezabránili... nu, neudělal to... asi tak trochu tehdy ještě i sám cítil, že se chová bezohledně... snad mu někdo domluvil... ale pak jezdil nějakým jiným autobusem, a o židličce na naší trati jsem už neslyšel...

S tou „vlastní židlí“ jste se trefil do skutečné příhody a tak se mi to zalíbilo... Snad jsem se vyjádřil příliš obrazně, nebo nesrozumitelně... omlouvám se...a střílet se nebudu

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 11:18

Můj muž jezdí taky tramvají a jednu dobu, když ho zlobilo koleno tvrdil, že si chce tu naši malou židličku brát na sednutí. Snad se nad tím nepozastavíte, že člověk, který stojí celou šichtu si chce aspon tu čtvrthodinu před šichtou sednout. Kdo přistupuje na naši zastávce by musel nastoupit mezi prvníma a rychle se drát k místu aby si sednul. Ale dnes už toho místa na stání není tak málo lidí jezdí mnohem mín jak před lety, kdy lidi na zastávce tvořili spořádanou frontu. Fakt lidi se na zastávce ještě tak v roce 1995 řadili do fronty. To by asi a tou židličkou mažel fakt riskoval. Ale nakonec s ní nejezdil, kdo by se s židlí tahal. Ale opět jsem vás pochopila. Prostě platí pořád kdo dřív přijde, ten dřív mele.

Odp5: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 16.6.2010 9:56

Já jen včera slyšela ten telefonát, jak se dva bráškové domlouvali kdo komu co dohodí. Dva velcí chlapi si říkali braško. Jeden říkal, že jestli to nedokážou jsou amatéři nebo tak nějak. Jak takoví lidí mohou být v takových funkcích a rozhodovat u soudu a ještě se o tom domlouvat po telefonu. Ty bych nechtěl ani k míchačce říká můj chlap. Je to rozdělané blbě dobré fleky zabrali bráškové a na osdtatní zbyla jen robota a blbé kecy, že si máme sebrat peníze z cesty. Ssama ted synovi říkám jestli nechce začít s tím focením. Musdel na nemocenskou točila se mu hlava já myslela, že je přepracovaný z těch dvanáctek v tom hluku a smradu. Ale on to má od páteře asi dostal rehabilitace. Mistr mu volal po týdnu kdy přijde tak asi není dobrých pracovníků. Též bych chtěla aby využil to čím se vyučil, ale řekl, že to by musel mít známosti. Jako závěrečnou práci měl video a natáčel nějaké kluky jak kopou s míčem pak k tomu dodat hudbu, sestříhat to a mistrová mu řekla, že by se tomu měl věnovat. Jenž se nedostal na nadstavbu a vlastně fotograf s nadstavbou není žádné terno. Od té doby...ale co muž věří, že se tomu jednou bude věnovat. Dneska fotí kdekdo, ale udělat dobrou fotku syn i dobře retušoval myslím, že to dokáže málokdo. On obdivoval spíš takové ty fotografy jako Josef Sudek. ale to jsem odbočila. Já vím, že to myslíš dobře, ale mohl bys taky trochu připustit, že to někdy nejde.

Odp6: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Lipovan, 16.6.2010 12:26

Tady máš něco pro zlepšení nálady. V Maďarsku mají speciální pořad, kam se chodí porvat cikáni. :-)

Odp7: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Lipovan, 16.6.2010 12:37

Zřejmě nejlepší díly: 1, 2, 3, 4. :-)

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 16.6.2010 13:05
Odp7: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 16.6.2010 13:03

To jsou chudáci, něco asi jako naše POšta pro tebe ne? Já tohle nemám ráda. Syn sleduje na zvraceny.cz uplné šílenosti a to je bez zástěrek prostě naživo rvačky. Šílené, zakazuju mu to, ale jak jsme se na jiné diskusi zhodli, že to je k ničemu. Právě, že syn je takový uhlazený a jen jednou se porval někde venku a to myslím ho napadli a měl natržené ucho, takže myslím, že se nepere, jen to sleduje. Mi řekl, že ho zajímá co se děje s lidským tělem. Jsou tam šílené videa. Takhle by se mohli porvat jednou ti naši vyvolení, ale tu radost mi neudělají. Oni po sobě rovnou střílejí

Odp5: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
tlapka, 16.6.2010 12:31

Svatá pravda. Pekař Nepeče rohlíky aby se lidé najedli, ale aby se najedl On sám.

Odp6: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
ivan, 16.6.2010 14:47

No jasně, ale podle pana Vlasty se tím dopouští sobeckého jednání, přestože několik malých pekáren zaměstná víc lidí, ale připraví o zisk jednu velkou. Podle jeho mínění je lepší velikánská pekakárna s frontou nezaměstnaných před branou, protože je třeba chránit pracovní místa těch uvnitř. To, že vznikly velké fabriky a prodejní řetězce právě likvidací malých výrob a ovládnutím trhu za těžko stravitelných podmínek jejich zaměstnanců ho ani nenapadne. Nikdy mu nedojde, nebo nechce dojít to, že se vítězema velkých zakázek stávají ty samé firmy. /ale vadí mu to/ Stačí zadat do podmínek výběrového řízení, že musí mít uchazeč základní jmění 150 mega ke krytí rizik za které v dodatku smlouvy stejně neručí. Když už si někdo přinese ,,vlastní židličku" tak je nejlepší mu ji rozšlapat. Všichni sice stojí jako troubové dál, ale nemusí se koukat na to, jak někdo sedí, ke všemu na své. Prostě Ostrava.

Odp7: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Lipovan, 16.6.2010 14:55

Pokud jde o pekárny, z hlediska zákazníka je malá pekárna mnohem lepší, poněvadž produkuje lepší pečivo. Kdyby tomu tak nebylo, zákazníci ji bez mrknutí oka opustí, neboť konkurence je v tomto odvětví neuvěřitelná. Vlastní židlička v autobuse má úplně jinou vadu; její majitel nebezpečně vybočuje z šedivých řad a proto musí být sťat. :-)

Odp7: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 18.6.2010 12:01

Proboha, čeho jsem se dopustil? Koho jsem potrefil? S tou nešťastnou židlí to není přece o závisti! Takovou židličku si umí přece každý udělat. Ale SEDNOU si na ni může kdekoliv NA SVÉM... ne když někoho doslova utiskuje, omezuje... aha, asi nevíte jak se jezdilo autobusem kdysi do práce... pan Ivan jezdil na své zahraniční motorce, někteří jezdili ještě ve svém soukromém kočárku...:-)
ano, dokonce ani matku s kočárkem do autobusu ráno nepustili... protože by se tam jednoduše nevešla, k plošině ani neprotlačila (když měl potom autobus DVOJE dveře... a do vlečky kočár nesměl...
Takže kdyby se pár vykuků někde nahoře na trati rozvalilo na svých soukromých židličkách, tak by se pár lidiček, kvůli jejich pohodlí a vyčuranosti - taky proto, že - „tam byli dřív“ - do práce vůbec nedostane...
Prostě, pane Ivane, na své vlastní soukromé a svatě nedotknutelné židličce si klidně seďte na svém vlastním, nedotknutelném soukromém... ale radím: nezkoušejte svým pohodlíčkem ještě více utlačovat i tak dost natlačené lidičky... jinak Vám hrozí, že vyletíte i se svým nedotknutelným majetečkem, vlastní židličkou tak, jako by to byl Váš vlastní soukromý aeroplán.... prostě Ostrava

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 12:13

No cítím v luftě odpověd´. Ale fakt to nikam nevede.

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 18.6.2010 13:41

Ne aby Vás někoho napadlo sednout si na Svou židličku třeba uprostřed Křižovatky, na dálnici, nebo v kolejišti. To pak by se Lidičci nedostali vůbec nikam. Nanejvýš můžete sedět na Vaší židličce před Vaším magistrátem v pěší zóně, případně v nemocničním parku a tam své zájmy demonstrovat (Fonzi z Fonzie) někde už se to stalo .. ? a vyšlo to.

Odp9: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 18.6.2010 16:11

O takovou mobilní židličku se zajímám. Vhodná všude, jak v běžném životě tak i v přírodě. ;-)

Odp10: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 24.6.2010 12:53

Cestovní židlička na kolečkách na Solární pohon, opatřená solárními panely, malou ledničkou na chlazené nápoje, s trezorkem na šperky a kreditky, s elektrickým obuškem v pohotovosti. Sednu a Kdo má kde židli, tam taky bydlí. ♪

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Lipovan, 18.6.2010 14:01

asi nevíte jak se jezdilo autobusem kdysi do práce

Nevím, jak se jezdilo busem do práce kdysi, ale vím, jak se jím jezdí teď, protože bus k cestě do práce sám využívám. Občas narvaný k prasknutí, někdy téměř prázdný. Soukromou židli jsem ještě nezaznamenal, ale nevidím důvod, proč by mě měla jakkoliv pohoršovat.

Kdysi v 80. letech, za fonzíkovského režimu, nás kovaná ultrakomunistka soudružka učitelka J. Š. učila, že v socialistickém zřízení soukromý majetek neexistuje. Na naše logické ideozločinné námitky odvětila, že dům, auto, oblečení a další věci, které trestuhodně považujeme za soukromý majetek, je ve skutečnosti majetek osobní. Chápu, že pro některé spoluobčany je doslova nemožné přijmout fakt, že nyní již soukromý majetek nejenže existuje, ale majitel má dokonce nebetyčnou drzost se svým majetkem nakládat dle své libovůle, pokud ovšem zákon nestanoví jinak. Soudružka Š. se zřejmě snadno zorientovala a obrátila na pětníku, neboť doposud vyučuje, předpokládám, že stále občanskou nauku, popř. nějaký její novodobý klon, kde žákům vysvětluje nebezpečí komunismu a vynáší do nebes dobyvatelskou zahraniční politiku strýčka Sama. :-)

Odp9: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 18.6.2010 14:21

Učitelé, herci, rozhlasoví hlasatelé, novináři a jim na roveň postavení jsou jen „Tlampačové“. Prostě hlásají to, co mají napsáno v roli, v osnovách... Budete odsuzovat herce Högera za to, že za protektorátu hrál v divadle ušlechtilé, čestné a moudré německé přátele českého národa? Herce Štěpánka, který v rozhlase vyzýval český národ ku spolupráci s přátelskou Třetí říší? Herec výborně a přesvědčivě zahraje hodného esenbáka i čestného a hrdinného esesáka... a učitel dělá totéž... tož nebuďme na ně tuze přísní... prodavač bude prodávat idealisované portréty obou prvních českých presidentů: Háchy i Havla. No a učitel bude učit postupně o českých velikánech (později „malikánech“ :-) ) E.Moravec, nebo Schwanzebrk, Gottwald jako Klaus....všechno jedno... oni jsou jen tlampačové

Odp10: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 18.6.2010 14:38

Nemají na vybranou.

Odp11: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 18.6.2010 16:12

Mají-jsou vyjímky případně modifikace.;-)

Odp10: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Lipovan, 18.6.2010 14:50

Neuhýbejte otázce. Soukromé vlastnictví je vám solí v očích, ale proč vlastně? Cožpak jste žebrákem bez groše? Soukromý majetek musí zůstat nedotknutelným. Fandím osobám, jako je farmářka Havránková, nebo hranická kadeřnice Regecová. Vyvlastnění ve jménu obecného blaha...ha ha! Žádné obecné blaho není, jde o blaho - tedy zisk - konkrétních jednotlivých raných kapitalistů typu Jakuba/Jimmyho, kteří se pak vysmívají občanům, kterak si výlet na Havaji odečetli z daní. Držím drobným vlastníkům palce, i kdyby to nakrásně vedlo k nedostavění D11 (což je jedině dobře), nebo nevýstavbě robotárny Philips, která jen využila daňových prázdnin a čau, stretneme sa na Východe! Pokrytectví občanů, kteří M. Regecové nadávali, je přímo dvojnásobné. Za prvé lžou, když tvrdí, že kvůli Regecové zůstane v oblasti vyšší nezaměstnanost, za druhé by na jejím místě cenu šponovali ještě výše. Tohle všechno je pravda od židličky v autobuse trochu daleko a od haló efektu ještě dál, nicméně jde o velmi důležitou věc. :-)

Odp11: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 18.6.2010 15:22

Usoudil jsem z toho, že Váš příspěvek navazuje na můj, že je tedy směřován ke mně... Jaké otázce uhýbám? Soukromé vlastnictví mi rozhodně není solí v očích. A nejsem žebrákem bez groše... mám zatím PC i kde bydlet... pokusil jsem se kritisovat nemravné POUŽITÍ majetku. Začalo to tou židlí. Nu, spánembohem, nechť si každý užívá svého po libosti. Seďte si na své židli kdekoliv. Ale nepřekážejte ostatním, neomezujte nás pro pouze své pohodlíčko a libůstky. Pořiďte si třeba aeroplán a poletujte si až do oblak, kupte si hóchnóbl supermotorku a užívejte si svého majetku... Ovšem neburácejte nám nad hlavami, neděste nám děti... rozvalujte se na svých židličkách, křesílkách, lehátkách nebo houpacích sítích kde chcete... ale nepřekážejte ostatním v užívání veřejných prostor a prostředků, postel v obsazeném autobuse asi ne...Pokud si někdo na něco vydělal, nebo si to třeba vyrobil, vypěstoval, vychoval... tož je to podle V.Č. v pořádku... i když třeba zrovna zcela soukromé prase na balkóně i v bytě ve vlastnictví by bylo na pováženou :-)

Chci říci: „Páni Majitelé! Nabýváním a užíváním vašeho MAJETKU nás neomezujte a neobtěžujte!“

Pokud jsem měl odpovědět na něco jiného, prosím upřesněte.

Odp12: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Lipovan, 18.6.2010 15:36

No...jen aby. Určitá omezení jistě existují a měla by být respektována. Například les, vlastnictví lesa. Lidé se často pohoršovali nad domem ódéesáka R. Krejčíře. Já jsem tu vilu neviděl a vidět ji nechci; vycházím z tisku a podle něj kráčí o haus v přibližné hodnotě 400 milionů korun, s vybavením, které přišlo na zhruba obdobnou částku. Pro lepší ilustraci se tedy přidržíme bydlení, které vyšlo se vším všudy na 800 milionů. Občané byli rozčileni nad držením takového domu. Mně osobně to bylo jedno. Malý nebo velký, pořád je to obyčejný haus. Kus parcely a na něm stavba. Pokud je pan majitel takový debil, že hradí režii 120 místností, když de facto bydlí v pěti z nich, je to jeho problém. Koneckonců, z mého to nejde. Totéž platí pro majitele dvanácti luxusních vozů. Předpokládám, že dokonce ani takový king, jakým každý správný ódéesák nepochybně je, nedokáže jet dvanácti auty najednou. Čili rozhodně neplatí, že by podobné ódéesácké hovado dvanáckrát více poškozovalo životní prostředí. Tohle všechno je věcí každého jednotlivého soudruha. Ovšem zcela jiná situace nastává, když ódéesácké prase koupí kus lesa a ohradí ho plotem s ostnatým drátem. To je hodně, ale opravdu hodně špatně. Do lesa by měli mít občané přístup, samozřejmě při dodržování určitých pravidel. :-)

Odp13: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 15:53

Původně debata o židličce vznikla, že pan Vlastimil kritizoval, že někdo si žije líp na ůkor toho kdo třeba někde přišel později. Tak jsem to pochopila. Taky jsem koupila kus pozemku kde mi povodí odry zakázalo plot. Kus pozemku po kterém stejně nikdo nechodí jen jsme museli odstoupit dva metry, které stejně povodí nekosí musíme tam s kosou my. Nechala jsem se napálit původním majitelem. A přitom na protějším břehu má paní plot až k řece takže se tam nedá projít vůbec. Pana Čecha tady opět někdo nepochopil úplně. Bylo to o tom, že někdo chytračí a kdo by chtěl taky je vyloučen ze hra, protože začal pozdě.

Odp14: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 20:25

Nebo podnikatelé v těch hamrech jak se řítí po ulici tak, že člověk se bojí, že ho přiberou. Zrovna dnes jeden na Slovensku smetl policistu. Prostě jsme pochopila asi jen já. Taky mají zabrané mista třeba v televizi, vždyt´v titulcích kolik je podobných jmen. O nějakých konkurzech se člověk nedozví. Topola s patoblbem taky chtějí někam upíchnout tak to je potupné. Dnes to říkal Klastunel va zprávách. Proč nechtějí sami něco dokázat

Odp11: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Vlastimil Čech, 18.6.2010 15:30

no a mimochodem... Havránkové palce držím, a Regecové jsem palce držel taky... U té Regecové to bylo ještě sprostší, co na ni zkoušeli.
A vůbec. Z hlediska vyššího principu mravního: POLE MAJÍ PŘEDNOST A MUSÍ BÝTI ZACHOVÁNA!

Odp11: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 18.6.2010 16:13

Není nad to, jako když se veškerý majetek planety soustředí do rukou jednoho člověka-nedotknutelně!!;-)

Odp12: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 24.6.2010 12:54

To jako u Tebe, myslíš?

Odp: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
tlapka, 15.6.2010 11:29

Domnívám se, že tato informace je přesná. Pak v letech 70 nastala naprostá blokáda kulturní a cestovní a Každý musel mít jakési funkce a Nestraníci ani si neškrtli a povyhazovali je z dobrých pracovních míst.

Odp2: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 18.6.2010 16:15

Asi jsem neměl dobré pracovní místo, takže jsem přežil. ;-)

Odp2: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 16:21

V kotelně bylo hezky teploučko Dientsbier tam psal svoje bláboly a Havel pěkně zašitý v pivovaru. A ty jeho hry-jsme zvědavá na tu poslední vlastně si ji skoro dovedu představit. Bude to opět ze života intelektuálů. Ten by se bez totalityx nikde neuživil a nebýt jeho hamounského otce. Co by kde jinak dělali. Největší trest byl odjakživa práce na stavbě. To bylo za trest.

Odp3: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 16:32

HOrší byly ty uranové doly a doly vůbec, ale opravdu nedávno jeden pán v telce popisoval, jak byl sesazený a že ho dali na stavbu. Tak to věřím, že bylo špatné místo.

Odp2: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 16:22

A kdo je dnes na těch dobrých místech?????????????????

Odp3: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Ufonek, 18.6.2010 17:13

Největší zaprodanci , sionisté , sluhové korporací , sebranka z chary , sebranka z prognostického ústavu , komunisté bez komunistické knížky tzv. univerzální kádrová rezerva pro každý režim .

Odp4: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 18.6.2010 20:14

Ti jsou nesmrtelní.

Odp4: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 21.6.2010 13:12

A něco pozitivního by tam k máni nebylo? :-)

Odp5: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Juras, 25.6.2010 12:44

třeba pozitivní lékařský nález

Odp6: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 25.6.2010 13:45

:-):-) Jedině tak. Mimo pozitivního nálezu na některých orgánech je všechno negativní.

Odp3: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 24.6.2010 12:56

A Co je to Dobré místo ?? čím se charakterizuje.

Odp4: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 24.6.2010 12:59

A na co je dobré dobré místo? A pro koho a proč je vhodné a za jakých okolností a předpokladů. TLAP.

Odp5: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 25.6.2010 9:25

Dobré místo je Tam, Kde mě to baví, ne?

Odp6: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 25.6.2010 9:25

Tlapy ťapy. :-)

Odp6: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 25.6.2010 18:03

To jo. Ale jsou i takové dobré místa, kde není ani poznat, jestli tam ten člověk je anebo není. Může si v klidu vzít dovolenou, kdy se mu zachce nebo třeba o ni ani nemusí žádat, jen řekne- hej kamo od zítřka si beru volno. To je dobré místo

Odp7: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 30.6.2010 17:18

A co tam dělají když tam jsou?

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 1.7.2010 4:40

A co dělají když tam nejsou - TLAP:-( Jsou v nebi?

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 1.7.2010 9:02

To je dobrá otázka. To bys mohla vědět i ty třeba. Vidělas film Jako jed? Chodíme od ničeho k ničemu. My tomu v práci kdysi říkali, že ten člověk skáče jak nadmutá koza a nic nezrobí. Taková místa existují i dnes jak slyším něco o grantecha vidím některé lidi, říkám si človíčku čímpak ty se asi živíš?

Odp9: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 9.7.2010 10:43

Chodí sem a tam a mluví hlouposti, nakonec se pohádají aby se nenudili, pěstují klepy a pošlou si pro jídlo nebo pro pití, zábavné mi to nepřipadá. Film jsem neviděla, moc na filmy nejsem, raději čtu.

Odp8: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
iva, 1.7.2010 9:42

Třeba zrovna ted na novinkách čtu o těch davech úředníků....Copak asi dělali tak vznešeného..Asi v 93 jsme vyslechla hovor na magistrátu nějaký pan procházel chodbu a potkal se sněkým se ptal co dělá a on mu říká-znáš to chidím z jednoho národního výboru na druhý-ten chlap za čtyři roky nezaznamenal, že už nejsou výbory, ale obecní úřady, ale hlavně, že měl co dělat. A tak je to pořád

Odp9: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Alfons, 1.7.2010 12:39

Klid. Snižování státní správy nebude, protože na rozdíl od dělníků propouštěných v tisících masově z fabrik mají úředníci rodiny a děti. Jak by je živili? Mějte sociální cítění a na co se úředník hodí s jeho kvalifikací? ;-) TLAP-TLAP. Ono se zase něco vymyslí aby úředníci dále v pohodě úřadovali. ;-)

Odp9: Odp4. Odp.1.: ??? Já jsem se narodil až v roce...
Tlapka, 1.7.2010 13:17

Vždyť se tam musí nudit, jedno prostředí jsem takové znala a pořád tam mluvili o oblečení.

Ale škrtli ...
", 24.6.2010 22:44

No, mnozí nestraníci také v 70 letech měli svatbu a prožívali líbánky (-- ;), takže byli šťastní.

Odp: Ale škrtli ...
Tlapka, 25.6.2010 9:24

Ovšem po svatbě Jistě ne nadlouho ;-)

Odp2: Ale škrtli ...
", 25.6.2010 11:20

Tlapko, do sametu šťastní byli, Jistě.

Odp3: Ale škrtli ...
Juras, 25.6.2010 12:39

Už toho nech, plačko. Seš zaslepenej, to je jisté. Kažá doba má své klady a své mínusy, jenom zaslepenec jako ty bude bulet, že tenkrát bylo všechno lepší. A řekni mi, co chceš tím neschopáckým bulením dokázat. Maximálně někoho vytočíš (ať už bude plakat s tebou anebo se na tebe naštve) a o to slzavější toto údolí bude. Fňukáním ještě nikdo nikdy nikomu nepomohl. Možná snad vyjma jednoho románu od Wilbura Smitha, ve kterém si hlavní padouch vybíral mezi oběťmi, komu strčí do prdele rozžhavené železo a vybral si nejvyděšenějšího - tady ta plačka aspoň zachránila svým fňukáním ostatní ;-) Ale co si myslíš, že svými vzlyky dokážeš ty? Smiř se už s tím, že se ta doba nevrátí a že teď je potřeba makat, aby ses měl dobře, anebo začni chystat revoluci. Neustálé nostalgické fňukání ale nevede vůbec nikam. Jenomže k prvnímu je zapotřebí píle, k druhému odvaha. Tak nevím, co bys lépe zvládl... ;-)

Odp3: Ale škrtli ...
Tlapka, 25.6.2010 13:47

I před rozvodem a po rozvodu byli štastni, že žijí v Dokonalé společnosti v rámci Bezpečného sexu.

Odp2: Ale škrtli ...
Juras, 25.6.2010 12:43

Tos nepochopila, že všichni lidé byli tenkrát šťastní? I ti ženatí? ;-) Teď jsou naopak všichni nešťastní a pravičák je pro některé rozumbrady sprostá nadávka. Pardon - nejsou všichni nešťastní - revanšisti ivani se ďábelsky chechtají, jak se jim daří škodit dobrým lidem ;-)

Odp3: Ale škrtli ...
Tlapka, 25.6.2010 13:50

Jasně. Byli šťastni třeba i pod šibenicí. Byla to taková doba. Dnes se chechtají zločinní pravičáci jak se jim daří a Levičáci jsou nešťastní i na svatební cestě. ;-)

Normy
Alfons, 15.6.2010 1:52

....Tedy vše dál direktivně a každý rok se utahovaly normy o dost procent. ....teď se už normy neutahují, protože nejsou. Místo norem občané od sametovky utahují opasky a ne a ne aby to pomohlo. Teď se budou opasky utahovat najednou o 3 dírky.

Odp: Normy
ivan, 15.6.2010 6:35

Vidíš, Alfe, já myslel, že ti jde hlavně o výchovu mládeže a čistotu té jediné správné víry.

A oni to jsou tři dirky na opasku.

Odp2: Normy
tlapka, 15.6.2010 11:18

To jsi Alíka nachytal.... takový idealista a počítá si dírky na opasku.. ;-)

Odp2: Normy
Alfons, 17.6.2010 7:56

Ivane, zalez do kanálu, nejsi v seznamu autorů. Nedělej zde bordel zázraku.;-)

Odp3: Normy
Tlpaka, 17.6.2010 8:39

Pozor Ali... taková emocionální odpověď by mohla svědčit o špatném svědomí. ;-)

Odp4: Normy
Alfons, 17.6.2010 11:25

Ivanova diverzní pirátská činnost a skrývání o tom svědčí.;-) Netrefuješ se Tlapko vedle?;-)

Odp5: Normy
Tlapka, 17.6.2010 11:39

No a Jak to můžu vědět? A proč bych nemohla se trefit vedle Zde? Strefovat se musím hlavně když hrozí průšvih.
PS co je to diverzní pirátská činnost v Ivanově případě, upřesnit.

Odp5: Normy
ivan, 17.6.2010 11:41

Přečti si pravidla webu, zase vedle jako vždycky, Alfíku.

Odp6: Normy
Vlastimil Čech, 18.6.2010 14:02

Správně, pane Ivane... ať se pan Alfonz stará hlavně o čistotu víry, či čeho... mezitím mu jednoduše utáhnout opasek o tři dírky... a kolem krku!

Odp7: Normy
Tlapka, 18.6.2010 14:39

Nemyslím. Je to provokatér. Nemůže přece chválit komunismus a církev jednou hu. ... teda zároveň !!

Odp8: Normy
Alfons, 24.6.2010 13:00

Je to skrytá kádrová rezerva pro NOVOU DOBU!!!!;-)

Odp9: Normy
Juras, 24.6.2010 14:51

A stává se Ti často, že ol sobě mluvíš ve třetí osobě? :-)

Odp10: Normy
iva, 24.6.2010 20:15

Voni sou hlava-´pane vachmajstr. :-)

Odp10: Normy
Tlapka, 15.7.2010 11:02

Na Rodné hroudě rozkročen stojí.. v malebném kroji.. zdalipak ho znáš? (V+W)

Odp9: Normy
Tlapka, 25.6.2010 13:53

Nová doba dle Alfonze:
Přijde zatím neujasněná katastrofa která zničí Boháčům a navíc Všem Pravičákům ba i Středňákům jejich majetky. V dobře načasovaném okamžiku Alfonz vystřelí z Aurory a vytvoří stát Alfonzii, kde budou povinně všichni šťastní, všichni všechno všem dají a Běda kdo jej nepochválí bude pověšen a sněden (nebude maso, kdo by jej vyrobil?)

Blížíme se ke kolapsu
Alfons, 28.6.2010 10:52

Plíživě se ztrácí víra v humanitu, ztrácí se schopnost laskavosti, šlechetnosti, ohleduplnosti, vcítění, poctivosti, pohostinnosti, soucitu, milosrdenství. Platí „ty zemři dnes, abych já mohl zemřít až zítra“.
Hlad a bída vyvolá poslední stupeň kolapsu. Převládají nejjednodušší biologické pravidla na přežití rodin s dětmi. Rodiny se rozpadají, staří jsou ponecháni svému osudu. Soudržnost společnosti je zničena a to přivádí lidstvo na okraj fyzického vyhynutí:-(
...Kdy tam budeme? BLAF-TLAP

Odp: Blížíme se ke kolapsu
***, 28.6.2010 15:35

Pěkně jste to napsal Alfonzi, tak klasicky, polopaticky. Dávám 1 *.

Ale ti zabedněnci, proti kterým tu vedeme diskusi, si takový pěkný komentář snad ani nezaslouží.

Tak mně napadá, že bychom je tady měli nechat a opustit tento marný boj s nimi, aby si jen a jen sami mezi sebou pravicově mohli blahem čů.at do trenýrek a natřásat si modré peří. A možná, vzhledem k jejich permanentní nesnášenlivosti, že by se pak navzájem sežrali, a byl by od nich pokoj.

Odp2: Blížíme se ke kolapsu
Tlapka, 28.6.2010 16:05

Neodcházejte, třeba vám někdo ze Svíce pošle nějaké jídlo, až budete na tom ještě hůř.

Odp: Blížíme se ke kolapsu
Lipovan, 28.6.2010 16:59

Poslyš, bolševiku, proč nejdeš na Zvědavce? Tam je po kvákalech tvého typu značná poptávka. Stwořitelé už asi deset let vzývají zhroucení společnosti a hospodářství, jeden z nich z toho dokonce skončil v blázinci...co říkáš, bolševiku, tam přece budeš ve svém živlu. Stwořitelé ti budou přitakávat, plácat tě po ramenou. Stwora sdružuje nespokojence ze všech koutů, to bude něco pro tebe. Tak sypej, bolševiku. :-)

Odp2: Blížíme se ke kolapsu
Alfons, 29.6.2010 5:17

http://www.zvedavec.org/komentare/2010/06/3808-bp-vas-vita-do-apokalypsy.htm?PHPSESSID=jf52s99k5dgk2ja431tcm8veb5
Přináším vám skvělou zprávu. Už není třeba se nějak trápit nad mrzutostmi jako láska, hypotéka, výchova dětí, úprava zahrady, sny, peníze, boty, hodinky, parkovací místa, podivné pupínky na kůži, zahraniční politika, basketbal, dálniční poplatky nebo obecně přílišná starostlivost o cokoliv konkrétního.
S potěšením vám oznamuji, že tohle vše brzy skončí. Pokud ne ještě dříve. Je to pravda.TLAP-BL;-)

Odp3: Blížíme se ke kolapsu
iva, 29.6.2010 7:14

Bojím se strašně toho, co bude.Hlavně že dojde benzín a že to zničí i něco u nás. Je to sice kus cesty, ale když se to vezme kolem a kolem svět je tak malý..

Odp4: Blížíme se ke kolapsu
Lipovan, 29.6.2010 7:38

Nevím, jestli dojde benzín, ale ropa nedojde nikdy. I kdyby zítra přiletěli mimozemšťané a vysáli 95% ropných rezerv, stejně ropa nikdy nedojde. Jen bude stát spoustu peněz a lidstvu nezbude, než najít jiný zdroj pro spalovací motory. Jako energetický zdroj blízké budoucnosti je uváděn zemní plyn, kterého je relativně dost. Což je také důvod, proč je Írán očerňován jako teroristický stát. Neboť nejvíce plynu má Rusko, kde se Západu stále nedaří (a nepodaří) dosadit Mojžíška Kasparova do Kremlu. Druhý je Írán. Třetí v pořadí, Qatar, bohužel prodává za světové ceny, takže opět nula bodov. :-)

Odp5: Blížíme se ke kolapsu
iva, 29.6.2010 7:43

Něco bylo i o vodě, zatím tím jen nabíjejí mobil, ale syn říkal, že na vodík může jezdit i auto. A co ty odpadky? Na ty by se jezdit nedalo? To by byla recyklace,že.

Odp6: Blížíme se ke kolapsu
ufonek, 1.7.2010 20:01

Jenže vodík se získává z ropy . A celý proces výroby vodíku je tak nesmírně náročný a tedy i drahý , dále jsou zde rizika bezbečnosti (hrozí výbuch , požáry ).Takže o žádné ekologii zde řeč být nemůže . Je to pouze oddalování ropného loby .Ropné loby naše hroby . Takže se nenechte zblbnout .

Odp6: Blížíme se ke kolapsu
Tlapka, 19.7.2010 12:23

Asi by se s Vodíkem mohlo dělat spousta věcí, problém je že Vybuchuje.

Odp5: Blížíme se ke kolapsu
Tlapka, 29.6.2010 12:45

Nemyslím, že by to tak báječně rychle skončilo, to Alfons se těší, že On založí novou civilizaci s rudočernými parametry. O nějakém konci lidstva nebo civilizace se mluvilo už v té době, kdy byl vynalezen Parní stroj. Nebo jak 1910 přiletěla Halleyova kometa.

Odp6: Blížíme se ke kolapsu
Alfons, 1.7.2010 20:41

Od té doby technologie na sebezničení lidstva značně pokročily. Lidská nenažranost lidi zlikviduje docela určitě.;-) Tržní hospodářství likviduje všechno co je možné na planetě zničit. Ještě nemáte ropu v potoku? Nebo ve vodovodě? Nebojte se, budete mět a ještě kdovíco jiného. :-(

Sračka naše značka
Alfons, 30.6.2010 7:31

„kvalita piva“
http://technet.idnes.cz/pivovod-o2-areny-dokaze-za-ctvrt-hodiny-opit-pivem-male-mesto-p56-/diskuse.asp?iddiskuse=A100611_134036_xman-styl_hig
Plzeň vožená po hospodách a vařená někde v Polsku, to je stejná bída jako Starouš. Prostě euro humáč. Ostatně mnozí lidé to pochopili a proto klesá Plzni prodeje.
Granulovanej chmel?
tak ten já neznam. co já vim, tak pivovary pouzivaji misto chmele jakysi chmelny prasek s buhvijakou chemkou pro vylepseni chuti na ukor kvality a ne zadny granule. Videl jsem pytle s timle praskem v nekolika pivovarech. A vetsina toho praveho chmelu se jiz davno exportuje ve velkem z CR smerem na vychod, nejvice do Asie
Úžasná technologie
až na to že 0,4 l břečky jako Staropramen v plastovým kelímku nemá s pivem nic společnýho to bych nedal pít ani cizímu psovi.
... IVANE braň se!! Kvalita je tvoje hoby BL;-)

Odp: Sračka naše značka
Tlapka, 30.6.2010 10:49

Tak si dej Whisky, naco potřebuješ Pivo. Nebo denaturák, na jehož složení se můžeš spolehnout.

Odp2: Sračka naše značka
Alfons, 30.6.2010 12:16

Složení nebo vložení není důležité. Mohlo by jít i o přeložení. Někde na 3.tí nástupiště kolej osmá. Odlet z Ruzyně ve 21:08 . BLAF;-)

Odp: Sračka naše značka
ivan, 1.7.2010 13:25

Řeknu ti to na rovinu, Alfe, je mě to jedno!

Odp2: Sračka naše značka
Alfons, 1.7.2010 15:28

To je ale rezignace a projev poraženecké nálady. Nenech se zašlapávat do země, potomku husitů.;-)
Kde je tvoje národní čest a hrdost:-(

Odp2: Sračka naše značka
Lipovan, 1.7.2010 15:34

Mně to jedno není, protože Eurobeer typu Gambrinus nesnáším. Raději si dám nějaké místní piviště, když někam přijedu. Nejraději tohle. Samozřejmě nutno počítat s tím, že takový malvaz vyjde podstatně dráž a to je zřejmě jádro pudla Fonzíkova utrpení. :-)

Odp3: Sračka naše značka
ivan, 1.7.2010 16:09

Prdelka je, jak se mu stýská po kvalitě toho, co jinému ukradli. Prostě rudá plíseň.

Odp4: Sračka naše značka
Alfons, 2.7.2010 8:54

Běžte do O2arény a neskuhrejte. Dejte si předraženou břečku a podporujte tržní hospodářství. V O2aréně jiné „pivo“ nedostanete. Dobrou chuť!!! Za komoušů se holátka pacholátka vařilo pivo klasickým způsobem z klasických surovin. A nemusel jsem lítat od hospody k hospodě a vybírat si kde vaří pivo z chmele nebo ze starých ponožek. Takový měděný tuplák piva přímo v Hanušovickém pivovaru je zážitek na který se nedá zapomenout. Dnes se většinou vaří nebo dovážejí tržní sračky.;-) Pokud si myslíte že někde jíte nebo pijete něco pořádného jste na zásadním omylu.;-)

Odp5: Sračka naše značka
Tlapka, 2.7.2010 10:40

To je Fakt legrace ač nevím, jak vypadáš, musí to být legrační lítat od hospody k hospodě a pak naříkáš na špatnou životní úroveň- kvůli pivu? Pořád ještě mám teorii že jsi Provokatér nebo děláš na nás pokusy :-)

Odp6: Sračka naše značka
Alfons, 2.7.2010 11:38

Jsem provokatér a dělám na vás pokusy. Je to moje hoby. Oťukávám lidské zdroje vhodné pro zahraniční společnosti. ;-);-)

Odp7: Sračka naše značka
Tlapka, 2.7.2010 12:09

To jsem si mohla myslet ! Pokračuj, informovaný souhlas z mé strany.

Už nemají ani zubní pastu
ˇ, 2.7.2010 22:18

Alfonzi, copak české pivo, to je možné nahradit (vím že neplnohodnotně) klasickým indickým čajem ( - : ).

Ale představ si, že v drogerii už nemají ani jednu klasickou výbornou zubní pastu DENTOLUXUS, která stávala 19,--Kč, 22.- Kč, 25,-Kč. Místo toho teď mají plné regály všelijakých kolgejtů po 50,--Kč a více.

No, je v tom asi tržní záměr: za větší cenu občanům rychleji zničit zuby, aby museli jít k zubaři.

Odp: Už nemají ani zubní pastu
Alfons, 3.7.2010 4:57

Přesně tak. Původní laciné dobré osvědčení a funční zboží se přestává vyrábět a je nahrazované drahýni šmejdy. Tento postup obdivují zdejší zastánci tržního hospodářství a tak se prý vydělavají peníze. Tlemí se, jak je to správné a tak že se to dělá a dávají to za vzor ostatním a pak se diví že dosahují efektu chcíplé kozy.;-) Podobné je to s tekutým rybím tukem. Ten je problém sehnat, ale „výrobci“ dají do skleničky kapku rybího tuku a zbytek sraček a prodávají za min.100 násobnou cenu. Tomu zde někdo říká, že se to musí umět. Je to obyčejná vychcanost a zlodějna.;-) Tak se získávají poctivé a nedoknutelné majetky.

Odp2: Už nemají ani zubní pastu
ivan, 3.7.2010 7:57

Alfíku, Romantiku, stačí vědět, že záleží na kartáčku a ne na pastě! Z hlediska funkčnosti je pasta pouhým unašečem očištěného plaku a stačila by ti i prášková křída. To, co v pastě platíš jsou zůzná ochucovadla a konsistenční přísady. Nekupuj je! Nejsou nijak důležitá, přece by si těm parchantům nepřispíval. Za pár kaček si můžeš koupit kila abrasiva, asi tak na pět životů. Kyselou hubu si pak srovnejte ve svěráku.

Odp3: Už nemají ani zubní pastu
Alfons, 3.7.2010 10:24

Přidáme třeba 1ml lanolinu a zvedneme cenu 5ti násobně. Strčte si to do špic!! V TV se utratí za reklamu 5milioů.;-)

Odp4: Už nemají ani zubní pastu
ivan, 3.7.2010 11:10

Vždyť ti to říkám, nekupuj to! .. udělej si svojí. ;-) Co ti je do toho kdo si co vyrábí, nemusí se tě to vůbec týkat.

Do zubní pasty lanolín, Alfe?

Odp5: Už nemají ani zubní pastu
Alfons, 3.7.2010 13:32

Moudrá slova znalce.;-) Nekoupím to. Zloději si to můžou prodávat mezi sebou.;-)

Odp6: Už nemají ani zubní pastu
Tlapka, 8.7.2010 13:04

A nedá se Zubní pasta vyrábět z popela?

Odp7: Už nemají ani zubní pastu
Alfons, 8.7.2010 15:50

A mýdlo se dá vyrábět z kostí a popela. To jsme dělali za války. To byla síla! Mydlilo to a ješte ten popel v tom dřel!!;-) Bylo to vysoce účinné a ekologické. Byla to romantická doba. Němci válčili a my jsme si doma vařili mýdlo a kořalku. ;-) Bombardéry nám lítaly nad hlavami a shazovaly staniolové cucky-antiradry a sem tam na přilepšenou bomby. To bylo mládí a ne dnes-samá nuda!

Odp8: Už nemají ani zubní pastu
Tlapka, 8.7.2010 16:01

Souhlasím, to by se dnes člověk ukousal nudou. Mělo by se více na ulicích střílet.

Odp9: Už nemají ani zubní pastu
Alfons, 8.7.2010 18:29

Nový zákon o pyrotechnice to zohledňuje. Vyhodit auto do luftu dnes nebude podle zákona žádný problém. Koupím rachejtle a udělám pod autem ohňostroj a kde to auto bylo? Čím víc občanů se zmrzačí a zabije, tím lépe. ;-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.