Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Komentáře k článku

18.2.2010 20:12

Přezdívky

Nechci nikoho obtěžovati rádoby hlubokomyslnými duchovními bouřemi. Nicméně by mě velice zajímalo, jak si lidé, tedy i vy, milí Svícaři, vytvářejí své přezdívky.
U někoho je to jasné, nebo to na sebe přímo napráší: pan Zvoník je opravdu zvoníkem, pan Merlin použil svou přezdívku z dětství, pan Placák použil své křestní jméno, slečna Bára Š. a paní Iva asi také, paní Kozárová své příjmení (za svobodna? :-) ) atd... ale co ti ostatní? Paní Tlapka...pan Slayd...pan .,, pan Sysel... však se mrkněte do archivu... některé z přezdívek jsou skoro tak zajímavé, jako samotné články autorů.... Jak je to vlastně s přezdívkami?
Ty, které si lidé dávají sami, NĚKDY ukazují na to, jak by si jejich nositelé přáli býti viděni. Ty přezdívky, které lidé dostávají, naopak NĚKDY ukazují, jak je ostatní opravdu vidí.
Anebo jsou ty „darované“ přezdívky hanlivé, ironické... vyjadřují zlomyslné přání tvůrce takové přezdívky, aby na jejím nositeli vynikla nějaká špatná vlastnost, vada či nedostatečnost.
No a některé přezdívky vznikají zcela samovolně, a řekl bych i skoro záhadně, nepochopitelně... A s těmi pak jde dost často člověk životem více než se svým skutečným jménem...
Myslím, že za svého života každý dostal někdy nějakou přezdívku od svých přátel, nebo i nepřátel. Postupem času se lidé dostávají do jiných míst, poznávají nové lidi, nová prostředí... Jsou třeba převeleni, stěhují se za nevěstou, za ženichem, na nové pracovní místo atd... Dostávají také v novém prostředí nové přezdívky? Nebo jejich nová prostředí nějak „vyhrábnou“ ty původní? Přestěhuje člověk i svou přezdívku?
A proč vlastně „přezdívka“... má to něco společného se „zděním“... tedy neměla by býti spíše „pře-D-zdívka“?

Pěkné téma. Některé před-zdívky se mi...
iva, 19.2.2010 8:25

Pěkné téma. Některé před-zdívky se mi líbí a podle nich někdy je mi člověk sympatický, či nikoli. Myslím, že někdo se za předzdívku chce schovat a někdo nikoliv. Třeba já jsme se za svobodna jmenovala Čechová, ale Čech nebyl můj pravý otec, ale pán, který mně adoptoval. Ale stejně mi vaše předzdívka spíš připomíná Svatopluka Čecha a jeho Výlety pana Broučka jako maturitní otázku. Mohla jsem si dát klidně předzdívku Glomba blomba, protože do svých pěti let jsem byla Glombičková a děti mi říkaly glombička bombička. Je to dosti neobvyklé jméno a asi ve 23 letech jsme podle něj svého pravého otce našla v telefoním seznamu. Asi kolem 15 let jsem měla předzdívku na jednom pionýrském táboře gazela a to byla asi poslední krásná předzdívka. Od asi dvaceti mi říkali vždy ta vysoká, žirafa, tak lituju, že jsem se nechtěla za tyhle předzdívky schovat a napsala jsem narovinu svoje jméno. Ale co člověk nikdy neví, kdy se tu neobjevím jako třeba Pegy. Kdysi jsme na vrátnici měli pana a ten měl jednu nohu dřevěnou a říkalo se mu jak jinak Silver. Někdy si ji sundal a stála výstražne před dveřma do vrátnice a jednou mu ji nějací vtipálci schovali a ty nadávky jste neslyšeli v životě:-)))

Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 19.2.2010 9:00

Třeba přezdsívka Santiago va mně vzbuzuje pocit, že to je nějaký černovlasý černooký skoro Indián. Za mého mládí bylo takové heslo-Pomozme chilskému lidu a Santiago de Chile takže mám takové skoro opatrovnické sklony a přitom se Santiagem souhlasím málokdy, ale asi jeden zmála, který píše to, co si opavdu myslí. Vzhledem k mému jmenu mi je sympatický každý s nickem začínajícím na Iv. Dost ve mně vzbudil zájem člověk zvaný Bambus, protže jsme tak předzdívali jednomu místnímu bláznovi a tenhle Bambus je zřejmě jeho pravý opak. Mám nědůvěru ke všem předzdívkám pocházejícím z angličtiny takže Saw Jimmy Slayd apod mi přijdou nedůvěrsyhodní, že si na něco hrají, ale s některýma někdy souhlasím. Jméno má na mně veliký vliv.

Odp: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
Jimmy, 19.2.2010 18:30

Než abych si vymýšlel nějakou pubertální přezdívku, tak jsem si jen přeložil svoje jméno. Jakubů se na českém internetu pohybuje poměrně dost, na nick Jimmy který není můj narážím na českém internetu poměrně zřídka. Např. na pctuning.cz jsem používal Jimmyx, podle Malcolm X. Vzhledem k tomu, že angličtina je můj druhý jazyk, který denně používám, tak nevím na co si mám hrát tím že používám své jméno přeložené do angličtiny.

Odp2: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 24.2.2010 14:35

Tak tomu mám rozumět tak, že oba i Jimmy i Santiago jsou Jakub?

Odp3: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
Juras, 24.2.2010 16:04

Natočil mu EKG a co myslíte? Měl ho tam? Neměl!

A teď se v tom vyznej :-)

Odp4: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 27.2.2010 20:28

:-) zase ty tvoje přesmyčky.

Odp2: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
Tomas, 1.6.2011 23:48

Mě přijde právě dost pubertální to překládání jmen do angličtiny. Proč? Je to jako hraní si na kovboje.

Odp3: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
tlapka, 2.6.2011 10:21

Mně se to například líbí. A taky to dělám. Vaše Paw.

Odp: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
santiago, 24.2.2010 0:07

Santiago je prostě svatý Jakub. Indiáni se jmenujou spíš Opařený Had, ne?

Kuba ani Chile mě nenapadly. V Galícii je poutní město Santiago de Compostela. On tam má Jakub (ten větší z nich) hrob. Kousek z tohohle Jakuba ale máme ve svatém Vítu, jak asi Víte.

A právě z tohohle Santiaga ukradů Zrzavý Orm ty zvony, co pak v Jellingu daroval dánskému králi Haraldu Modrozubovi, ale to je dlouhá historie.

A Santiago je hrdina jedné úžasné brakové scifi Mýty vzdálené budoucnosti - on vlastně není živej hrdina, ale nezdolná legenda. Jako Shane, Zorro, Šíma, Elvis, Ježíšek nebo Cimrman.

Kdo žije věčně, tak buď není, nebo jsou dva.

Ještě k těm přezdívkám poznamenám, že mě kolikrát rozesmějou opravdická jména Nomen Omen - v Čezku dost častá. Všichni znají emeritního ředitele botanické zahrady Větvičku, ministra zdravotnictví Rubáše a ministra životního prostředí Dejmala, náčelníka Horské služby Chlada nebo producenta showbusinessu Pomeje.

Odp2: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
tlapka, 24.2.2010 8:32

Ředitel arboreta u nás se jmenoval Krkavec a zahradník v našem podniku Kořínek.

taky je zábavný si najít...
santiago, 24.2.2010 11:59

...co některá slavná jména znamenají v rodném jazyce. Z poslední doby je profláknutý Jiří Křovák... ale co třeba Antonín Prapora, Pavel Králík, Otto Kohout, Brigita Oslíková nebo Bedřich Sklenka?

Odp: taky je zábavný si najít...
iva, 24.2.2010 12:19

A co takhle Kušnír?

Odp2: taky je zábavný si najít...
santiago, 24.2.2010 16:51

No, toho jsem snad viděl v nějakej titulkách jako mistra zvuku, to myslíš?... ale jinak to znamená kožešník, ne?

Odp3: taky je zábavný si najít...
iva, 24.2.2010 18:01

To nevim, ale říká to vždy ta holka od Mládka s těma dioptriema :-)já myslelka, že to nemá žádný význam to jmeno.

Odp3: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 24.2.2010 12:19

Škoda, že v arboretu nemají ptáky. Manželovi spolupracovníci zedníci se mi pořád pletou, protože se jmenují Těžký, Hrubý a Tvrdý a do toho Tihelka tomu rovnou říkají Cihlička nebo zkráceně Cihla.

Odp2: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 24.2.2010 12:42

MNě by zajímal ten Zrzavý Orm. ČEtla jsme ho asi před dvaceti lety a nedočetla, zdálo se mi ke konci nudné a nemělo to už takový spád jak na začátku když dobývali to území. Tys to četl najednou nebo po částech.

Odp3: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
santiago, 24.2.2010 16:38

Já četl nejdřív druhý díl a dlouho po tom první.
Mně se líbil mnohem víc druhý díl (Doma a znovu na lodi). První mi připadá tuze chvástavej, v tom druhým už ženský ty křupany chytře zcivilizovaly. Připomínalo mi to ty příběhy z Horníčkova „Jablko je vinno“, který mám tuze rád.

Oba Ormy jsem někomu půjčil, tzn. že je už nemám.
Ale mám e-book i audiobook, kdybys chtěla.

Furt se směju, když si vzpomenu na ty šílený citáty: „Je sice pokřtěn, ale jinak řádný a počestný člověk.“

Nebo: „Tak vidíš, čí je náhrdelník,“ pravil Orm k protivníkově hlavě, která se odkutálela po zemi.

K tý civilizaci těma ženskejma jsem našel jednu hezkou pasáž: „Orm svou manželku nikdy nebil, nezašel dál, než že převrátil stůl nebo rozmlátil dveře. Avšak zjistil, že z hádek s Ylvou má největší nesnáze sám, když musí spravovat, co ve vzteku rozbil; a každá hádka stejně dopadla tak, že Ylva prosadila svou vůli. A nemusela přitom nic dělat se stoly a dveřmi; jen jednou o Orma rozbila hliněnou mísu. Shledal tedy, že přít se s Ylvou se mu nevyplácí a někdy uběhly celé roky, než jejich manželskou shodu narušila tvrdá slova.“

Odp4: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 24.2.2010 18:39

Dík za připomínku, já jen pamatuju, že jsem se smála a pak už moc ne. Chtěla bych ty online knihy najít syn tam kdysi četl to Svítání a už neví kde a jak to hledal. Zkusím to
e-book

Odp2: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
Lipovan, 24.2.2010 17:34

Poslanci Korytář a Kořistka. :-)

Odp3: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 24.2.2010 18:00

:-)a často je takto jmenují spolu asi jsou z jedné strany.

Odp3: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
santiago, 24.2.2010 18:23

Já dateď myslel, že to jsou přezdívky...

Ale je pravda, že já si dřív myslel, že i Hřebejk je moc pěkně vymyšlená přezdívka (nějak jako že (třeba i ironicky) vyjadřuje satyrskou posedlost a samčí plodnou sílu) a ptal jsem se po straně, jak se jmenuje doopravdy, abych ho náhodou neurazil :)

Odp4: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
Tanuki, 10.3.2010 16:52

dokud máš přezdívku tak jsi v suchu i kdybys jej urazil:D

Odp5: Třeba přezdsívka Santiago va mně...
iva, 26.5.2010 11:00
No a když něco napíše Maximus takl to...
iva, 19.2.2010 9:06

No a když něco napíše Maximus takl to jako by něco napsal Russell Crowe, ale musím si přečíst pár příspěvků pokud by mi to bylo podezřelé hned bych poznala, že to není on. Nebo Framont to je taky takové historické jméno.

Ne, že bych si po napsání prvního...
merlinn, 19.2.2010 10:15

Ne, že bych si po napsání prvního příspěvku vzpomněl na přezdívku z dětství a od té doby se jí držím. Je to jako mé druhé jméno. Kamarádi mě tak oslovují, někteří dokonce ani neví jaké je mé občanské jméno, pro ně jsem prostě Merlin. A protože jsem se na internetu setkal s mnoha přezdívkami jako mám já, přidal jsem si jedno „n“ navíc, abych se odlišil. A to používám prakticky všude, kde po mě chtějí nějaký nick...

Slayd byl odborník na vymýšlení nicků. Jeho mnohočetné osobnosti, velmi často trpící samomluvou, respektive mluvící mezi sebou, byly svým způsobem unikátní...

Tlapka neboli Paw
tlapka, 19.2.2010 11:10

Je to moje Nick z ICQ. Chtěla jsem jméno domácího zvířete, nejlépe Ťapka, o které se psalo v jedné knížce. Ale co s tím Ť.. dělalo by to problémy tak raději Tlapka. Púvodně jsem měla na ICQ Lilith, ale Tlapka mi přišlo lepší. Ve škole mě říkali Můra. Nejvíc mi připadají zvláštní jako „.,“ co by to mohlo symbolizovat?

Odp: Tlapka neboli Paw
santiago, 27.2.2010 22:57

Lilith se mi líbí. Nebo Morrigan. Ale oni si pak lidi hned dělají závěry. Překvapivě různé, ale vždycky vihraněné.

Odp: Tlapka neboli Paw
ivana Kozárová, 28.2.2010 22:42

Moje jméno je skutečný. Za vdana. Fakt je,že si na něj furt nemůžu zvyknout. Tak je to spíš přezdívka;-) Ale pod tímto pravým jménem mě najdete na adrese,kterou jsem zde už někde taky uvedla. Není proč vymejšlet něco jinýho. Myslím,že nejsem tak důležitá,abych se musela schovávat a to,co říkám,nikoho nepoškozuje.

Tečka
., 19.2.2010 13:39

Tečka jsem na tváři Země, a v tečku se obrátím,
jako všechny tečky ostatní.
Nechápu proto, proč některé tečky ostatní,
útočí na mne opakovaně jako na sani.

Odp: Tečka
tlapka, 24.2.2010 8:33

Tečka čili Bod, Spot taky puntík nebo Punťa. O čárce mě zatím nenapadlo nic. Ahoj.

Odp2: Tečka
Tanuki, 10.3.2010 16:54

Tečka je velmi vzdálená hvězda:D

Odp3: Tečka
tlapka, 26.5.2010 14:27

Tečka je maximálně koncentrované těleso.

Odp4: Tečka
:-), 26.5.2010 23:38

To je pěkné Tlapko, to se Ti povedlo. Dobrou dnešní noc Ti přeji.

Odp5: Tečka
tlapka, 3.6.2010 15:52

Díky, mám ještě více zajímavých teorií.

Odp: Tečka
ivana Kozárová, 28.2.2010 22:43
Triumf vůle
Lipovan, 19.2.2010 16:18

Zdravím vás opět po čase. Komunita starověrných Lipovanů dokázala přežít po několik staletí uprostřed rumunského živlu. Kdo Rumunsko navštívil, dobře ví, že pojem živel patří spíše k přirovnáním umírněným. V současnosti žije v Rumunsku přibližně 36 000 Lipovanů, především v dunajské deltě, kde se živí hlavně rybolovem. Pro mě jakožto panslavistu jsou uvedené skutečnosti fascinující. Je to opravdový triumf vůle; národnostní tlaky ze strany Rumunů ani režim Nicolae Ceauşesca nedokázaly společenstvím Lipovanů výrazněji otřást.

Odp: Triumf vůle
Jana, 19.2.2010 16:43

To je zajímavá informace. Netušila jsem, že takový slovanský kmen existuje. Mají vlastní jazyk? Vůbec jsem o nich neslyšela, a to jsem studovala bohemistiku. Jdu to honem vyhledat.

Odp2: Triumf vůle
Jana, 19.2.2010 16:47

Opravdu zajímavé:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lipovans
Máte na Rumunsko a Lipovany i nějaké osobní vazby?

Odp3: Triumf vůle
Lipovan, 19.2.2010 17:37

Bohužel ne, přece jen jde o vzdálenou a izolovanou skupinu. Rumunsko je z přírodního hlediska nesmírně krásná a rozmanitá země, má nádherné hory i nížiny, které rozhodně stojí za několikanásobnou inspekci...ale osobní vazby ne.

Odp4: Triumf vůle
Tanuki, 10.3.2010 17:00

Slovanských kmenů bylo a i dodnes je fakt hodně. Mnohem víc než u mnoha ostatních národů, takže je pravda, že slované si nedovedou vládnout, neustále museli vytvářet různé národní větve, zatímco národnostní klany jiných národností se nakonec vždycky spojili.

Odp4: Triumf vůle
tlapka, 10.3.2010 18:10

A ti upíři... je to tam fascinující.

Okolí mělo dlouholetý vliv, tak jsem si zvolil svou vlastní
Fator, 19.2.2010 16:42

Zajímavé téma, dalo by se toho o tom dost vyzkoumat...
Na mou docházku na základní školu budu už stále vzpomínat s přezdívkou od spolužáků. Zdůrazňuji, že jsem ji nesnášel, ale jedinec proti přesile toho moc nezmůže. Musel jsem ji po několika letech apaticky přijmout. Její znění bylo „BOHOUŠ“. Prvopočátek bylo něco jako „pes Bohouš“ potom už jen Bohouš. A úplně mě dorazilo, když v televizi začali dávat reklamu s Bolkem Polívkou na žlutou paštiku se slovy: „Bohůšu pospěš!“ Už se na to snažím jen a jen zapomenout. A pokud by s tím chtěl někdo zase vyjít na světlo, už se mu to nepovede, jednou mi to stačilo.
Pak jsem si vymyslel svou VLASTNÍ, neříkám že lepší, ale moji. Zní Fator (zkratka z fatal erorr), mezi známými se neujala, ale na netu si jinak neřeknu.

Psa Bohouše ze silvestrovských pořadů...
ivan, 19.2.2010 18:30

Psa Bohouše ze silvestrovských pořadů jsem znal. Byl z roztocké chové stanice bernardýnů paní Fimanové. Ve skutečnosti se jmenoval Baldur, jeho máma Gyta a otec César, sourozenci Běla a Tarzan, ten nebyl zařazený do dalšího chovu pro nepravidelnou masku. Už jsem tu o něm psal, jezdil samostatně vlakama, ale pokaždé se vrátil. Asi znal ,,svoje" lidi, tak se k někomu vždy přidal. Byl viděný v Praze na Masaryčce v Libčicích, Kralupech i Roudnici. Záměna nebyla pro výrazný vzhled možná.

Pointa scénky s Bohoušem-Baldurem spočívala v tom, že si bernardýn nažraný lahůdkama už suchý chleba nevezme, kdežto člověk ano, jehož motivací je vyhraná sázka.
Baldur asi nečetl scénář a záběr několikrát zkazil sežráním chleba a dál čuměl co by ještě dostal. Nakonec mu ho museli namočit do nafty aby mohli scénku dotočit.

Můžeš založit do historie svojí přezdívky.

Odp: Psa Bohouše ze silvestrovských pořadů...
Fator, 20.2.2010 20:03

Docela se i teď divím, že mě dříve nenapadlo si význam najít. Zajímavé... Takže tímto děkuji za vysvětlenou. : )

Splašená sardel
sysel, 20.2.2010 6:23

Kdysi jsem chvíli učil na střední škole. Působení bylo sice krátké, ale spadalo do doby těsně předrevoluční a bylo tedy dosti výživné. Teprve s odstupem jsem se dozvěděl svou kantorskou přezdívku: Černobýl. Lze jen spekulovat, zda to byla reakce žáků na tu katastrofu, kterou jsem pro školu představoval anebo jen nápadité ztvárnění barevnosti mého oděvu.

Ještě v dávnější minulosti jsem jako student několik přezdívek přišil. Jedna vznikla poněkud negentlemansky: Chemikářka byla zřejmě neobyčejně inteligentní, ale krásu se jí dařilo úspěšně tajit. Pro její malou postavu navíc připomínala opičku. Vzhledem k tomu, že jsme zrovna probírali předchůdce člověka zařadili jsme ji mezi spojovací články po názvem pitekantropus genius. Ale běžně se používala jenom zkratka Pigi. Ta tuto paní profesorku doprovázela až do pense, ale její význam si ponechala naše třída jen pro sebe.

Ječivej Emil (překvapivě nepřechýlené označení matykářky), Drsan, Havrana, Kalimero a jiné byly celkem pochopitelné. Mylím, že o úrovni střední školy do značné míry vypovídají právě i učitelské a studentské přezdívky. Pokud nechceme opisovat od Jaroslava Žáka je nutno vyvinout nemalé tvůrčí úsilí k překřtění alespoň takových deseti profesorů.

Od dcery jsem zaslechl zatím pouze velmi nelichotivá přízviska, některá byste museli číst až po 22té hodině. Z těch méně rasantních snad jen Kopr (opět úúúča, patrně s kolosální prdelí).

Z přezdívkového pravěku si vybavuji označení otcova němčináře, který si přezdívku prakticky ustanovil sám, protože vstupoval do třídy s káravým pohledem a ozámením: Ich bin schon da. Což se studentům natolik vrylo do paměti, že o přezdívce nebylo nutné mudrovat: Šonda.

Odp: Splašená sardel
Juras, 20.2.2010 10:54

To je pěkný. Jedné učitelce na gymplu se říkalo opička. Teď jsem si na to vzpomněl. Ale ten Šonda mě dostal - fakt dobrý :-)
U nás byly přezdívky profáků tvořeny nejvíc komolením příjmení. Nejvýraznější byl pan Očadlík, kterému se říkalo Čudl :-)

Jak na to
Alfons, 20.2.2010 13:18

Další vývoj lidstva záleží na jeho morálních principech, nikoliv na úrovni jeho technického rozvoje. ;-)
Einstein

Odp: Jak na to
zvoník, 21.2.2010 12:58

Alfonsi, zmeň to někdy!
Další vývoj lidstva (a i svíce) záleží na jeho morálních principech a nikoli na úrovni technického vývoje přezdívek...
Alfonstein.

Odp2: Jak na to
tlapka, 24.2.2010 8:34

Alfy. Nenech se přemluvit a trvej na svém jako charakter !

Odp3: Jak na to
Alfons, 1.3.2010 2:56

Opakování matka moudrosti.;-)

Odp: Jak na to
ivan, 24.2.2010 18:44

Nikdy nikdo nemůže zpochybnit Einstainův přínos teoretické fyzice a přispění ohromným podílem technickému rozvoji, přesto jeho citát jakoby upředňostňoval morální principy.
To je velice hezké.
Pravdou ale je, že nikdy nijak zvlášť nezdůrazňoval lví podíl na jeho práci jeho první ženy srbky Milevy. Pomluvači dokoce tvrdí, že tak trošíčku vykrádal její myšlenky, pravdou ale je, že právě Mileva ony společné myšlenky matematicky ,,pouze" formulovala. Bohužel pro svojí omezenou hybnost a mateřské povinnoti (Einstainova dcera) se jaksi nemohla dostavovat na místa slunečního svitu, tak jako pan manžel, který si dokázal od rodičovských povinností uvolnit ruce a Milevu opustil. Albert měl z dalšího manželství dva syny. Jeden úspěšně vystudoval a odstěhoval se do Ameriky, ale o druhého, mentálně postiženého tatíček přílišnou starost a péči neprojevoval, vlastně žádnou.

Shrnutí.
Přes jasný smysl jeho citátu o upřednostnění morálky nad technickým rozvojem, se právě pan Albert věnoval onomu technickému pokroku a po opuštění Milevy (nepochybné spoluautorky) jaksi pozapoměl na nejmorálnší povinost, totiž o rodičovskou péči o svoje zplozené děti a upozaděnou manželku-spoluautorku.

Alfe, tady si potapetoval celou Svíci jeho citátem o morálce, jaký pohled bys nám doporučil na popsanou skutečnost, abychom měli ten správný náhled na věc. Prosím o výklad, díky. Iv.

Odp2: Jak na to
Alfons, 1.3.2010 3:01

To abyste věděli proč všichni pojdete i se svými potomky.;-) Morálka je základní životní potřeba jako vzduch atp. Bez morálky se udusíme. :-(

Odp3: Jak na to
iva, 1.3.2010 10:11

Ale ten Albert.A. byl taky prevít.

Odp4: Jak na to
merlinn, 1.3.2010 10:50

Byl to také člověk.

Odp5: Jak na to
iva, 1.3.2010 11:00

Též neměl rád sám sebe.

Odp6: Jak na to
merlinn, 1.3.2010 11:04

Tak to nevim.

Odp3: Jak na to
tlapka, 1.3.2010 11:13

A SKUTEČNĚ VŠICHNI ? proč? Každý ji nepotřebuje. Já znám takových hodně.

Odp3: Jak na to
., 7.3.2010 17:32

Ano Alfonsi. A zachrání nás pouze ČTVEREČEK s TEČKOU ( : - ), protože Tečka jsem já, a ty jsi Čtvereček. ( : - )

Hrr na ně! ( : - ) A spolu, a se Zvoníkem, a s Ivanou K., a s Ivou, a s Tlapkou, a s každým dalším dobrým člověkem. My se bez předepsaných smajlíků obejdem. ( : - ) My si je napíšeme sami. ( : - ) Ať se zlobí, kdo je nemá rád. ( : - )

Odp3: Jak na to
Tanuki, 17.3.2010 16:56

Bez morálky jsmě pouhá forma života, která se snaží přežít. S morálkou se z nás stávají lidé:)

Odp4: Jak na to
tlapka, 17.3.2010 17:52

Avšak morálka je neurčitý pojem.

Já u toho nebyl
sysel, 6.3.2010 0:22

ale prameny (konkrétně např. Wikipedie a životopisy ze Švýcarska a Berlína) shodně uvádějí, že celou finanční odměnu z Nobelovy ceny věnoval Einstein na zabezpečení Milevy a dětí, byly za ně pořízeny tři domy ve Švýcarsku, v jednom bydlely a dva obstarávaly živobytí. Postoj Einsteina k Milevě, (přiměl ji dát k adopci první, ještě nemanželskou dcerku, která patrně záhy po porodu zemřela), pozdější popírání jejího podílu na výzkumech (přestože v dobových dopisech se jasně vyjadřoval o společné práci) a vůbec se mi nijak nezamlouvá, ale zcela bezcharakterní padouch zřejmě nebyl. Nezastávám se ho, ale ani ho nezatracuji více, než příkladné Paroubky a Topolánky.

O morálce se lépe hovoří a píše s plným žaludkem a technický pokrok by měl k tomu naplnění přispívat. Bohužel, mezi technickým pokrokem, výrobcem a spotřebitelem se roztahuje bezuzdný kšeft a ten zná jen morálku má dáti - dal, ačkoliv sám nic nedává. Snad jen přidanou hodnotu a daň z ní.

Odp: Já u toho nebyl
ivan, 6.3.2010 2:03

Sysle, spíš jsem chtěl ukázat na to, že za ostrou, až jednoznačně strohou formulací citátu o morálce, může klidně stát docela barevnej, lidskej, nejednoznačnej život uznávané autority, podobný životům jiných lidí. Chyby polidšťujou.

Odp2: Já u toho nebyl
ivana Kozárová, 7.3.2010 14:23

Moje řeč. Ničeho se tak nebojím,jako dokonalýho člověka. To není ani člověk:-)

Odp: Já u toho nebyl
tlapka, 17.3.2010 17:53

Morálka je jako čistá ponožka na špinavé noze.

Když se přezdívka ujme
Juras, 22.2.2010 10:11

Když se přezdívka dobře ujme, bývá s tím veselí i svízel. Mám dva příběhy ze života. Kamarád ze spřátelené osady šel na vojnu. Byl Kukačka - odjakživa co jsem ho znal. Jeli jsme za ním na návštěvu - banda trampíků a celou cestu jsme si užívali a těšili se na něj. Necháme zavolat vojína Kukačku. Takový tam prý není. Tak jsme začali vzpomínat, jak se jen může jmenovat. Najednou odněkud zaznělo: vojín Vrána!

Druhá příhoda je brácha. Ve svém rozpuku (13let) získal na jednom vandru přezdívku Evžen (lovec žen) a od té doby mu nikdo jinak neřekl. I rodiče se naučili, když někdo třeba volal a chtěl něco vyřídit Evženovi. Málokdo tušil, že to není jeho pravé jméno. Tak s tím byl srostlý, že lidi, s kterými se znal už mnoho let, ho považovali za Evžena. To vedlo taky k tomu, že jsem občas vyhrál nějakou sázku na téma Evžen se nejmenuje Evžen :-)

Odp: Když se přezdívka ujme
tlapka, 22.2.2010 12:57

Nejlepší přezdívky byly ve filmu Škola základ života. To se vždycky nasměju- znáte to?

Odp2: Když se přezdívka ujme
iva, 22.2.2010 18:00

Mi se ty dva filmy-tenhle a Cesta do hlubin študákovy duše pletou. V obou hrál Menšík- KUlík, Filipovský alias Mazánek, takže si pamatuju jen- Nemám knih :-) a nebo Ich habe gezacht-rozčilený němčinář a pověstná nějaká věta kosinova:-)Filmy jsou jedny z nejoblíbenějších.

Odp3: Když se přezdívka ujme
tlapka, 24.2.2010 10:10

Logaritme, logaritme. Byly tam studentské noviny a tam byly ty přezdívky: Křemičitan, splašená sardel, růže prérie, suchá lípa, mrskanda (tělocvik), ředitel=šerif, třídní=taťka, otěcko.. a ještě jiné. Profesory dělíme na okoličnaté, mrořžovité, psovité (psí dečky), parašutisty (s děštníkem) já se tomu vždycky nasměju.. a ta báseň. Orangutan-propanbutan, hyperbola-parabola- základ života je škola. Nebo: Přeložte větu do latiny: Vlk nese domovníkovi psaní za polárním kruhem. Ó kolena kolena nechť přiblíží se k jezeru.

Odp4: Když se přezdívka ujme
tlapka, 24.2.2010 10:11

doplněk: Kozinova věta zní: Logaritme logaritme do roka a do dne...

Odp4: Když se přezdívka ujme
Juras, 24.2.2010 10:29

Můžeš mi odpoledne přijít pomoct rejsovat :-)

Odp5: Když se přezdívka ujme
tlapka, 24.2.2010 11:17

To těžko, mám obě ruce levé... nebo ještě horší. Navíc jsem strašně lenivá.

Odp6: Když se přezdívka ujme
Juras, 24.2.2010 13:39

Nenapojil jsem příspěvek. Navýc jsem strašně taky...

Odp7: Když se přezdívka ujme
tlapka, 25.2.2010 14:56

To je OK, vím že to patřilo jinam, zatímco ten student taky natíral plot.

Odp8: Když se přezdívka ujme
Juras, 25.2.2010 15:26

rejsoval kurty :-)

Odp9: Když se přezdívka ujme
tlapka, 3.3.2010 9:26

Tak to jsem zapoměla- hlava děravá.

Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
Juras, 24.2.2010 13:30

Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy lákala Krhounka anebo Mazánka. Taky se mi to plete, Čuřile.

Odp: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
iva, 24.2.2010 14:30

Aháááá Čuřil,ted nevím, který z nich se mi líbil víc.´Dobrý byl i nervní profesor myslím latinář u třídních schůzek- Zlobí, vyrušuje, propadává.

Odp2: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
Juras, 24.2.2010 16:06

já myslím, že říká něco jako líný, nechutný, neprospívá :-)

To bychom se asi oba divili, kdybychom to zkusili najít... :-)

Odp3: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
iva, 24.2.2010 22:04
Odp4: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
Juras, 24.2.2010 22:31

„Nedbalý, líný, neprospívá.“

Odp5: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
iva, 25.2.2010 14:03

:-) to je přesnější a hezky to ladí. Jak se spletl a odpověděl tak nějakému profesorovi.

Odp6: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
tlapka, 25.2.2010 14:57

Pane profesore máte nám vrátit papouška.

Odp7: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
iva, 25.2.2010 19:15

Je to unikát ty filmy dívala jsem se včera na ukázky na netu. Chtělo by to zas natočit nějakou komedii na téma škola nebo učební obory. Jaká by byla pointa teda to nevím.:-(

Odp8: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
Juras, 27.2.2010 23:13

vždyť se furt točí o škole - třeba Gympl nebo trochu starší výborný film Vrať se do hrobu.

Odp5: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
Lipovan, 25.2.2010 15:49

Svého času byl na netu úryvek z filmu Cesta do hlubin študákovy duše - rozhovor o mušce zlaté - v romštině. Bohužel už není. :-(

Odp6: Jenomže nevím, jestli Máňa těmito slovy...
tlapka, 25.2.2010 17:18

A Jak se chtěl básník stát trpaslíkem: Budu menší a ještě menší... A neměl botičky. Dnes už to nikdo nevymyslí.

Tony
Tony, 17.3.2010 18:33

Tony - není moje křestní jméno jak by někteří přirozeně usuozovali (jmenuji se Ondřej)
je to přezdívka převzaná z filmu Snatch (v cz Podfuck) od Guye Richieho
Je tam postava nazvaná Kulkozubý Tony...
Přikládám vysvětlující videiko: http://www.youtube.com/watch?v=s376ZbPG-OM

P.S.: když už je tu tak trošku řeč o Svícařích tak bych si rád povzdechl a vyjádřil moji touhu vidět zde příspěvky od Pana Yardassana, kterého pokládám za nej Svícaře... (nejhlubší myšlenky...)
Chybíš mi Jardo! :-) xd

S pozdravem Tony

Odp: Tony
Paštika, 18.3.2010 6:59

Skoč do zdi!!!

Odp: Tony
tlapka, 18.3.2010 8:46

Taky je mi líto, když se někdo vytratí, zvláště Yardasan a Slyde.

Odp2: Tony
Tony, 18.3.2010 14:14

Slyde tu už také nepřispívá? :-(
Yardasan něco psal mam dojem...
Čest jeho památce...

Odp. odp.1.: Tony
Neuvedeno, 18.3.2010 20:37

Tak jsem se také podíval na Yardasana, když jste na něj vzpomínali. Já jsem ho již nezažil. Snažil jsem se číst jeho dlouhé články, kratší na něco reagovali, takže jsem je nečetl, protože jsem neznal souvislosti a také nemám tolik volného času.
Svými články musel asi vyvolávat mnoho příspěvků.
Chtěl bych říci, že nejvíce jsem pozoroval jeho vědomosti v ekonomice. Je vidět, že byl v tom vzdělán. Odhadoval bych jej na nějakého ekonomického poradce v investování peněz. To ovšem neznamená, že by se v tom ve skutečnosti taky opravdu vyznal na tolik, aby mohl zabránit nějaké ekonomické katastrofě, jestli je vůbec někdo, kdo by to dokázal.
Napsal článků obrovské množství. Většina byla takových diskusních, spíše kratších. Díval se na lidi jako na takový druh živočicha, který když vyhyne, tak se nic nestane. Řekl bych takový pohled finačního dravce. Který zároveň říká, že má peněz co hrdlo ráčí a že je ani nevyužije. Že je sice má, že by je mohl klidně hrabat vidlema, ale kdyby je neměl, tak by se také nic nedělo. Asi tak jako když si dva boháči vyprávějí, že dříve spali jeden v sudu s malou dirkou pro vzduch a druhý nějak podobně, jako to kdysi sehrál Verich. Tenkrát si ten dotyčný nechal přikázat k jídlu šlichtu pro prasata, aby tomu druhému dokázal, jak žil chudě, no ale pak raději si dali oba kaviár, nebo něco tomu podobného.

Odp: Odp. odp.1.: Tony
Tony, 18.3.2010 21:32

Dovolím si nesouhlasit... to co jste tu popsal plyne z vaší fantazie a doměnek... Jeho myšlenky ohledně života byli nej co jsem kdy od někoho četl...

Odp: Odp. odp.1.: Tony
Tony, 18.3.2010 21:42

mě nejvíc nadchl jeho postoj zde: http://www.svice.cz/clanek561-Smysl-zivota-vs-casoprostor-Proc-to-rovnou-nezabalit

je to podle mého názoru nejlepší článek zde na svíci.... díky tomuto článku jsem se registroval a už dva roky sem chodím...

Odp: Odp. odp.1.Odp.1°.: Tony
Neuvedeno, 18.3.2010 23:15

Četl jsem ten článek o smyslu života od Yardasana, takže jsem se střihnul s tou jeho odborností, to je pravda. Je s toho asi také patrné, že neměl zase tolik peněz, jak jsem si myslel. Jenže tím vyprávěním činil v jiných článcích dojem, že je za vodou. Také jinde vyprávěl, že lituje lidi, kteří jsou u někoho zaměstnaní, že on to nemá zapotřebí.
Když takhle rád vyprávěl jäk život vlastně nemá téměř žádný smysl, tak mi to připomělo takovou teorii mé matky. Ta říkala, že když někdo dlouho používá frázi, že se půjde utopit, tak že nakonec opravdu se dojde utopit. Že se tato fráze vůbec říkat nemá. Že nakonec to člověk udělá jen proto, aby dokázal, že mluvil pravdu.

Odp2: Odp. odp.1.Odp.1°.: Tony
Tony, 19.3.2010 9:06

Pokud je člověk materiálně svobodný (má vážně jenom na obživu boty, kalhoty atd. <- dávám příklad), tak může být velmi bohatý a za vodou i když má průměrný plat.

Uvědomit si, že život nemá žádný smysl a že je prakticky jedno co uděláme (s ohledem na ostatní... protože spokojenost okolí Vás činí také spokojeným a šťastným) člověku může v životě dost pomoci. Je to vlastně jistý druh víry. Víra v nic...
Já věřím, že ať udělám cokoliv ve výsledku to bude jedno! Ve výsledku na tom budu stejně jako feťák nebo prezident Havel, Einstein atd.
Tím výsledkem nemyslím dobu za 100 let (to ještě bude více oceňovaný Einstein než-li já), ale dobu po zániku naší planety (znáte to nějaké malé planetce se připleteme do cesty, černá díra náhodou zamíří k naší mini Zemi nebo při nejlepším až se naše slunce začne rozpínat a krásně nás tu usmaží...).
Tato víra mi dává velké možnosti a pro mě to má za výsledek mnoho šťastným chvil života, protože se jednoduše nebojím věcí, kterých se křesťané a podobná „havěť“ bojí. (joke! :-))

Odp3: Odp. odp.1.Odp.1°.: Tony
., 19.3.2010 9:13

... ale nemyslíš pozitivně. A myslet pozitivně je dnešní totalitní direktiva.

Odp4: Odp. odp.1.Odp.1°.: Tony
Tony, 19.3.2010 9:39

Co je na mém názoru negativního?
Tak to vidí masa, která se snaží vytvořit si tu iluzi důležitosti života a snaze být normální...

Odp5: Odp. odp.1.Odp.1°.: Tony
Lipovan, 19.3.2010 11:39
Odp3: Odp. odp.1.Odp.1°.: Tony
tlapka, 23.3.2010 18:09

Život smysl sice nemá, ale není to jedno, co a jak dělám. Hlavní je aby byla nějaká legrace. =)) =)) -))

Odp2: Odp. odp.1.Odp.1. Odp.1.°.: Tony
Neuvedeno, 19.3.2010 13:42

Je to tak, že člověk si začne života vážit až když se mu něco stane a zjistí, že už s tím nemůže nic dělat. Do té doby, dokud hýří zdravím, tak si života neváží. Pak teprve se snaží, aby si ten život prodloužil. To pak si nechá udělat třeba třikrát nové koleno, jen aby nohu neměl na pevno. Dokonce i začne míň chodit na houby, aby v něm neměl zánět a aby mu nemuseli nohu amputovat. No a když mu jí nakonec přece jen amputují, tak začne jezdit na závody vozíčkářů a jezdí závody na vzdálenost klidně třecet kilometrů.
Když člověk nemá elán do života, tak holt to je to nejhorší a je třeba si dát alespoň B vitamín s B12 a trochu se vyspat a je zase lépe.

UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva kozarova, 23.3.2010 15:31

UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE

Odp: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Alfons, 23.3.2010 16:15

Konečně rozumné slovo. Čtěte jenom moje příspěvky.

Odp2: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 23.3.2010 18:10

Co je nového v Alfonsii ??

Odp: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 29.3.2010 16:52

zruš si svůj nick,ty plagiátore,stejně nemůžeš nic,než pokoušet se o nic...

Odp2: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 29.3.2010 22:57

Ale to není plagiátor. Plagiátor vydává cizí dílo za své. Tento naopak vydává svoje dílo za Vaše. :-) To je normální podvrh.

Odp3: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 13.4.2010 17:47

cizí jméno za své. Napodobil moje skutečné jméno.

Odp4: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 13.4.2010 18:28

Prostě podvodník, ne? Jako když si vezme na cizí doklady půjčku.

Odp2: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 30.3.2010 11:12

Myslí si že je vtipný- nebo co je to ale ubohý vtip.

Odp2: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 30.3.2010 11:31

Ale aspon se drží tematu:-)))))

Odp3: UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 13.4.2010 18:29

.... ale špatně ♪

Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Neuvedeno, 23.3.2010 22:27

Je pravda, že psané články zde zajímá asi menší množství lidí než články, kdy je znázorněný někdo před davem posluchačů přímo na kameře. Některé články v poslední době byly ve světě internetu skutečně převratné. Jenže to je proto, že více lidí více ví. Každý je specialista na něco jiného. I ti druzí se brzo vydají ze svých znalostí. Je pravda, že jim to vydá třeba na tříhodinovou přednášku, ale pak už o nich zase nic nového neslyšíme. Pan Alfons upozornil na několik takových zajímavých přednášek. Jenže všechny ty přednášky, když tak člověk o nich přemýšlí, tak mají různé nepravdy. Na příklad u toho Andrease Clause, kdy vyprávěl, ty teorie, že by měly zase německé národy držet při sobě, tedy Rakousko, Německo a Švýcarská německy mluvící část, tak to bylo vysloveně laciné. Když si vzpomenu, jak to prosazoval Hitler, tak si říkám. Hochu to jsi přehnal.
Nebo u toho sociologa myslím Keller se jmenuje. Tam zase se tento člověk nechtěl věnovat financím a ani toto téma probírat. Jenže, když se člověk má probírat sociologií, tak především musí rozumět financím, protože to se sociologií náramně souvisí. Bez znalostí financí je každý sociolog jen specialista a to je málo.
K těm ukázkám na jistého předsedu jedné velké strany v Česku, který měl hanlivé poznámky na různé typy lidí bych řekl, že jsem ho viděl s hrnkem v ruce. Takže bych řekl, že byl asi nějak ovíněn. To pak se objeví zjednodušené myšlení u kažkého z nás. Takže to co se vypráví pod vlivem alkoholu nelze brát vážně. Je na tom jen vidět, jak člověk si nemá nechat něco silnějšího nabízet k pití, když má takovouto funkci. Pak se objeví spousta lidí, kteří na takový okamžik čekají a hned se ho snaží sesadit. Pouze se na tom ukázalo, jak to ve stranách chodí. Že na takovémto stupni hierarchie stojí člověk sám jako kůl v plotě.

Odp: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
., 23.3.2010 22:55

No, když někdo někde stojí příliš dlouho, tak si potom musí sednout, nebo sám odejít, nebo mu někdo pomůže odejít. Není třeba litovat. Panák jako panák, socha jako socha, staví se a kácí, už jsme to mnohokrát viděli a zažili.

Odp2: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 13.4.2010 18:29

Navíc žádný strom do nebe neroste.

Odp: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Alfons, 24.3.2010 3:11

Správně. Sociologie a finance spolu nesouvisí. Nesouvisí spolu ani morálka, politika a matematika.
Neuvedeno vzkazuje-na žádné odkazy neklikejte!
Na nic se nedívejte, nic nečtěte. Jen geniálního filozofa a myslitele Neuvedeno.

Odp: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 24.3.2010 10:49

Já se Předsedy nezastávám, je jako malé dítě, i s tou báječnou dovolenou v Toskánsku. Ale bulváry z toho nadělají marast a Politici se připojí jako hyeny. Pamatujete si jak jednou Dášenka Havlová pískala ve směnovně na prsty?

Odp2: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 24.3.2010 14:14

Já Předsedovi nezazlívám, co řekl, protože mám za to, že řekl jen to, co si myslí. Ale doprdele, to je tak ubohý myslet a mluvit jako fašista a pak se za to omlouvat... Jak může pánbůh snést, když se takovej rádoby macho nafukuje a s opovržením mluví o jiném, že uhne a pak uhne sám?

Kdybyste pochopili vtip, tak bych dodal, že Předseda má charakter jako nějakej cykán.

Odp3: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
pirka, 24.3.2010 14:36

Ty seš taky asi slušnej kokůtek vidˇ

Odp4: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 24.3.2010 15:15

To není skoro žádná pravda.

Odp5: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 24.3.2010 22:03

Nejseš slušnej? ;-)

Odp4: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 24.3.2010 22:04

A ty seš neslušnej kokůtek.

Odp3: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 24.3.2010 15:06

Dělá se kolem toho zbytečný rozruch. Říkal - neříkal - myslel - omluvil- další říkal - kvůli páru slov není tolik co řešit.

Odp4: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 24.3.2010 15:19

Co kdo říká, je významný, nebo není?

Odp5: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 24.3.2010 16:11

Pokud nejde o informaci jen „jak to kdo bere“ tak tím politik ztrácí čas, čímž narušuje své poslání STARAT SE O NÁS ne o Topo.

Odp6: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 24.3.2010 16:35

Nerozumím.

Chápu, že se někdo omylem nebo z neschopnosti vyjádří nepřesně. Pak to musí lidem, kteří to omylem nebo z neschopnosti nebo ze zlé vůle interpretovali špatně, dovysvětlit.

Chápu, že někdo jen tak něco plácne, aby si vynutil reakci, zjednal si pozornost nebo zjistil svoji pozici.

Co z toho je to Tvé „jak to kdo bere“?

Odp7: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 24.3.2010 17:22

Informace: Topo řekl „to a to“
Jak to berou: Tluchoř řekl.. Fišer se urazil... Sobotka vyzval... špičky ODS uvedly... Klaus sae urazil... Langer komentoval...
http://klikni.idnes.cz/clanky.asp?f=p&slovo=topolánek&search=Hledej

Odp8: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 24.3.2010 21:53

Všechno je to předvolební mecheche. Topol musí najít nějaký důvod aby mohli vstanout noví bojovníci. Doufám, že tohle pochopí i ta proti- strana a Paroblb udělá taky nějakou botu. Musí nanést novou fasádu jinak jdou do háje. Nakonec si zajdou všichni na pivko a dobře to zapijou, zasmějou se tomu, jak to na nás ušili.

Odp9: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 25.3.2010 8:57

Ajo. to mě nenapadlo.
To je dobrá konstrukce.
Udělat ze sebe zároveň drsňáka a mučedníka a zachovat tím tvář.

Jsem ještě tak naivní. Nebo už tak blbej jako P.

Odp10: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 25.3.2010 11:50

Jsi naivní. Neznám tě vůbec ani nejsem zběhlá v diplomacii, ale musí odejít aby ODS nabrala druhý dech a přišla nová tvář. A hrdina je u mně spíše ten, který si dřív otevřel hubu a tím je Dušek. At je jaký je byl rychlejší jak Topol. Nevím, co v tom vězí, ale brzo se to dozvíme. Jen čekám, co udělá protistrana, protože s tím Rambem to proserou na celé čáře. Stejně chci aby tam zůstal Fischer.

Odp11: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 25.3.2010 21:16

Jsem naivní. Ten rozhovor byl překroucenej až do protisměru a já tý interpretaci uvěřil. A to proto, že jsem línej a připadalo mi to uvěřitelný a nafoukaně jsem si myslel, že novináři nemůžou bejt horší sebranka, než si myslím (a to už je co říct).

Ale když jsem si přečetl celé znění ... snad bych byl radši za tu původní verzi. Kdo jste to četl, asi chápete. Já mu totiž neměl za zlé, že bez rozpaků vystřelí nějaké nekonformní názory, ale to, že pak stáhne ocas. A ono to bylo jinak.

Ale k Duškovi teda nemám co říct.

Odp12: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 26.3.2010 8:17

Fišer je hňup. Uhybá pořád. Z přepisu rozhovoru plyne, že topolánek neodsuzoval fišera proto, že je žid, ale řekl o něm, že uhne, přestože je žid. O židech je známo, že umí tvrdě vyjednávat a jsou úspěšnější. Přesto je Fisher měkkej a uhne. Tak Topola chápu já.

Ohledně gayů to však byla od Topola urážka. Říct o gayovi, že uhne - to je snad na žalobu ;-)

Odp13: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 26.3.2010 10:44

Uhýbá každý, protože to je tu lež na lež. I ty bys uhnul :-ú))

Odp14: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 26.3.2010 12:31

gayovi bych uhnul asi určitě :-)

Odp15: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 26.3.2010 13:38
Odp14: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 26.3.2010 12:34

V každým přípdě ale Tvůj nápad s tím, že si tu aférku zřídil Topol sám, zní dost zajímavě a smysluplně.

Odp15: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 26.3.2010 13:38

Stejně jsou už všichni v hovnech tak aspon něco zkusil.

Odp13: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 26.3.2010 10:49

Celé je to bouřka ve sklenici vody- a mají se teď o co hádat a ztrácet čas

Odp13: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 26.3.2010 13:54

S hodnocením Fischera nesouhlasím, ale vzhledem ke své předchozí trapné příhodě nemá smysl, abych se do toho montoval.

Pokud ale jde o podstatu věci - pokud to hodnotíš tak, že a) T urážel F a že b) T jako veřejná osoba tvrdí, že se - až na výjimky, které právě cituje - charakter lidí řídí etnickou příslušnosti nebo sexuální orientací, není to dobře.

To si můžu vykládat někde mezi vyholenci v hospodě, ale jinak mi to neprojde mi to ani tady - viz zdejší věčné debaty o kriminalitě cikánů nebo IQ černochů. O homosexuálech nemluvje.

Odp14: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 26.3.2010 15:34

Napsal jsem, že Fisher je hňup kvůli tomu, že se tak hloupě urazil na základě zmanipulovaných informací.
Topolánek ho neurazil, pan Slamečka se ozval, že přepis rozhovoru četl a neuráží ho to, neví, za co by se měl Topolánek omlouvat.

Že je Fisher měkkej dokázal už několikrát - např. při jednání s odborářema nebo tím, že ve vládě toleruje Pecinu.

Topolánek nikomu vlastnosti na základě etnické nebo sexuálněorientační příslušnosti nepřisuzuje, to byla jen novinářská manipulace. Říkals, žes ten rozhovor taky četl, tak proč Ti to musím psát? :-)

Odp15: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
santiago, 26.3.2010 16:29

Aha, to jsem Tě nepochopil.
V tom, že to bylo dezinterpretované, se shodujeme.
A hodně mě štve, že jsem naletěl jako - jak říkáš - hňup.

Ale originál se mi nelíbil snad ještě víc, vlastně z opačného důvodu. Odkud je to ... a vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne (cokoli jiného od ďábla jest) ... (jo vím, že to citoval Klaus, toho zrovna nemyslím).

Odp16: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Juras, 26.3.2010 18:13

Já se právě snažím brát od jisté doby veškeré zprávy s rezervou a předčasně jim neuvěřit. Ne vždy se mi to daří, ale snažím se o to :-)

Odp10: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 25.3.2010 16:00

Za to naivní se omlouvám, protože tos řekl ty a mi spíše se zdáš dost chytrý a sečtělý, takže asi neznáš přetvářku ale zase máš dobrou fantazii, takže nechápu, že nemáš žádnou teorii. Jak bys očistil stranu, kterou jsi svými extempore u bazenu a kokútkem, který možná byl fotomontáž, ale zaplavil s ním celou republiku a internet? Dušek mu nahrál a ten se jenom přidal.

Odp11: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 25.3.2010 17:16

Teorie by nějaké byly, ale myslím že jejich bezhlavé trojčení už postrádá nějakou logiku nebo systém.

Odp12: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Alfons, 25.3.2010 18:21

Politici potřebují klid na práci !!!

Odp12: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 25.3.2010 19:40

Tak v tomhle jsi se sekla. Konečně vidím, že taky nejsi až takový dokonalý psychoanalytik. Musí ho vyvalit aby měla strana čistý štít, ale nemůže to být tak jednoduché to by jim lid nevěřil. To samé udělají socdemáci s Paroubkem jinak je stáhne ke dnu. Věřím, že ale jednou se stane něco, co nenahrajou a půjdou všichni politici k čertu.

Odp13: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 26.3.2010 10:50

A to jako přijde kdo- nebo nikdo?

Odp14: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 26.3.2010 11:46

Jak kdo by měl chodit pořád. Třeba něco.

Odp14: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
iva, 26.3.2010 13:39

Jsme už dost staré na to abychom věděly, že beztak všechno jednou skončí.

Odp15: Odp1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 6.4.2010 11:40

Ani Zeměkoule se věčně točit nebude.

Odp: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Neuvedeno, 25.3.2010 23:13

Pane Alfons, to Vaše urážení nestojí ani za odpověď. Je to tak, že na internetu se najde spousta lidí, kuli kterým neuvádím zde své jméno. Znovu jste mě utvrdil v tom, že jsem udělal dobře, že jsem ho neuvedl. Jenže ono se to mé jméno stejně jednou prokecne, protože v Čechách se nic v tajnosti neudrží, no to ale pak budu muset vydržet. Vždyť už to mám za pár. Zrovna teď umírá u nás v domě jeden na rakovinu a je nejmíň o pět let mladší než já. Kromě toho jsem měl před pěti lety infarkt, takže už tady moc dllouho nebudu.

Odp2: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 26.3.2010 10:52

To nemůžete vědět, vydržte ještě dlouho. Ještě bude legrace.

Odp2: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 29.3.2010 16:00

Pane Neuvedeno,nezoufejte,znám babičku,která ve zdraví přežila tři infarkty a Smrtku úspěšně zahání. Má na to osvědčený recept. Spočívá to v nástražném systému. Vchod do chalupy blokují hrnce a pekáčky se stravou pro slepice. Na chodbě nastraženy lopaty a hrabla v zimě,hrábě a motyky na jaře,v létě a na podzim. V kuchyni uhláky a koše se dřevem,mejšláky a předměty denní potřeby,přes které křepká stařenka snadno přeskakuje. V pokoji krabice s blíže neidentifikovatelným obsahem a v ložnici totéž. Smrtka,jak známo,nosí tu kosu a je poněkud ztuhlá. Škobrtne,vyvrkne si kotník,pustí kosu,kosa se ztupí, Smrtka se naštve a už tam na to místo znova nejde....
Teorie nastražených krámů funguje. Smrtka miluje pořádek.

Odp3: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 29.3.2010 16:53

To je báječná myšlenka. Stačí se rychle pohybovat a dělat kolem sebe nepořádek, Smrtka je z toho zmatená a toto místo stane se jí nepříjemné. Chce, aby na ni člověk čekal v klidu. A že zakopává- to mě skutečně rozesmálo.

Odp4: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 29.3.2010 17:34

To,o čem píšeš,rozebral K.H.Mácha v povídce Pouť krkonošská,kde mniši na Sněžce v klášteře spali spánek nepřespaný a Poutník,když s nimi chtěl komunikovat jediný den v roce,kdy ožili,musel se neustále pohybovat a přímo v běhu s nimi řešit životně důležité otázky. Věřím máchovi každé slovo,dokonce i zápisky z hradu Houska,kde zkoumal sklepní prostory a viděl věci nevídané....ženština nehezká ukazovala mu dřevěnou prý krabičku s pohyblivými obrázky - kde viděl jakýs pekelný rej a byla to Praha v r. 2OO5.......

Odp5: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 29.3.2010 18:13

Já bych si taky měla někdy něco kvalitního přečíst. Mám nejasnou nedůvěru k doporučovaným kníhám. Jednou jsem se pokoušela číst Temno ale přišlo mi to rozvleklé. Ale nádherný sloh má Jakub Arbes.

Tlapce
., 1.4.2010 11:17

Tlapko, i pro mne by v současné době bylo neuskutečnitelným úkolem přečíst alespoň jeden z osmi dílů románu „U nás“ od Aloise Jiráska. Také by mi to dnes připadalo rozvláčné, přestože tenkrát, v mých -nácti, mi to připadalo velmi zajímavé a přitažlivé čtení a přečtení všech dílů díl po díle v rekordním čase, je v mých vzpomínkách uloženo jako příjemný zážitek.

Ale je pravdou, že si v současné době po večerech po kouscích opět předčítáme doma Jiráska proto, že se v jeho knihách nikde nevyskytuje strašidelné slovo „nezaměstnanost“. Žádného z jeho románových hrdinů toto bezdůvodné trýznění současného člověka české národnosti totiž tenkrát netrápilo.

Odp: Tlapce
tlapka, 1.4.2010 11:53

Ahoj Tečko. Já mám obavy že Nezaměstatnost roste s vývojem civilizace, zvláště za období míru. Výrobky jsou vyrobeny- a je po zaměstnancích. Také za 1.republiky přišla Nezaměstnanost 15 let po válce. Za Války nezaměstnanost klesá, vyrábí se zbraně, letadla a lodě ale všechny jdou bez užitku ke dnu. Taky tomu nerozumím. Centrální řízení vytváří umělou zaměstnanost, to se mi taky nelíbí. Je to otázka organizace- sladit poptávku a nabídku- ale Kdo z velkých činitelů by si s tím dával práci?

Odp2: Tlapce
., 2.4.2010 21:39

Velkým současným činitelům je nezaměstnanost prostých Čechů šuma fuk. Dokonce preferují na českém území zaměstnanost cizinců z dálného východu, z levicových zemí, a tím ty země podporují. Je mi to absolutní záhadou, proč toto dělají, a tak zvyšují státní dluh naší země, ožebračují lidi české národnosti, a podporují státy opačného politického spektra, než ke kterému se sami hlásí.

Poptávkou a nabídkou to nebude. Protože mi na trhu chybí tolik zboží ( české máslo, český cukr, české ovoce, česká zelenina, české oděvy a mnoho dalšího), to zboží poptávám, a nikomu to nevadí, nikdo nemá zájem to zboží pro mne a pro jiné Čechy vyrobit a prodat nám ho. Zkrátka papaláši asi rozhodli, že české zboží si Češi v Čechách nesmí sami vyrábět. Je to normální diktát, diktatura.

40 let tu byla dle tebe „umělá zaměstnanost“ ( já s tím nesouhlasím). Teď tu je naopak 20 let umělá nezaměstnanost, a to je pro lidi mnohem horší; a dokonce to začíná ničit i drobné podnikatele a obchodníky, protože prostí občané mají čím dál méně pěněz a už poslední zbytky svých finančních prostředků utrácí pouze za potraviny. Všechno ostatní zboží na pultech stagnuje, neprodává se, prostí lidé nechodí do divadel, nekupují si klasické pěkné oblečení, šetří vodou, šetří na všem, na čem se ušetřit dá.

Zato stát stále vydatně utrácí, nešetří, a zvyšování státního dluhu provozuje jako samozřejmost. To nemůže dobře skončit. Občané nejsou ani onuce ani dojné krávy, které je možné donekonečna ždímat a ožebračovat. A žádná privatizace chybějící peníze nevyčaruje z prázdných trezorů.

Odp3: Tlapce
tlapka, 6.4.2010 11:45

A co občané udělají? Vystřelí z Aurory?

Odp4: Tlapce
santiago, 8.4.2010 0:04

Pokud nebudou mít jinou volbu - jako neměli tenkrát - tak na tohle vemte jet.

Odp5: Tlapce
tlapka, 8.4.2010 8:40

Budou střílet na Vltavě z toho Albatrosu nebo jak se to jmenuje. Rovnou na Zimní palác.

Odp6: Tlapce
iva, 8.4.2010 8:44

Včera ve zprávách bylo něco o Kirgizstánu bývalé Ruské gubernii. Ted se tam taky střílí a lidi prchají do Kazachstánu. Proč si myslíš, že k tomu aby se střílelo potřebují lidi Auroru a dělo?

Odp7: Tlapce
Juras, 8.4.2010 9:21

Já jsem tu auroru pochopil spíš metaforicky :-) V kirgizstánu se právě teď střílí z Aurory, je dobývána bastila atp...

Odp8: Tlapce
iva, 8.4.2010 9:51

Jasně dělá si prdel ze všecho i ze sebe. I tohle je tak trošku diagnoza, no každý jsme nějaký. Ti Kyrgyzové jsou stejní lidi jako třeba ti Vietnamci stejní chudáci, kteří tam chtějí žít na nějaké úrovni. Může to ale přejít i k nám tady.

Odp8: Tlapce
tlapka, 8.4.2010 9:55

Za komunistů se vykládal vtip: Mě si na režim nestěžuj. Já jsem z Aurory nestřílel.

Odp9: Tlapce
santiago, 12.4.2010 8:30

Za komunistů se vykládal vtip: Chlápek na Václaváku příšerně zvrací a druhej, co jde zrovna kolem, praví: Máte pravdu.

Odp: Tlapce
Alfons, 14.4.2010 15:02

....opět předčítáme doma Jiráska proto.....Nezaměstnanost je výdobytek dnešní demokracie.

Odp6: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 2.4.2010 17:56

To má. A Julius Zeyer je nádherně a fantasticky rozvláčný a píše dobrodružně o velokonocích v kronice svatého brandana. Je to cesta mnichů po moři. Motivováno irskými ,keltskými a bretańskými zpěvy. Fantazie skutečnější,než skutečnost.

Odp7: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Alfons, 14.4.2010 15:05

Zeyer je jednička přes fantaziii, oddychovky a relaxaci. Mám toho 1,5 metru. Ono se ty dnešní knihy-šmejdy nedají číst.

Odp8: Odp1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 16.4.2010 16:28

Kristýnu zázračnou máte,Alfe?

Mácha měl prý také zápornou část osobnosti
., 31.3.2010 22:57

Mácha prý byl také jako milenec hrubián a sadista, a dokonce prý se tím v nějakém svém písemném projevu i sám „chlubil“. Jistý (?) historik to o něm napsal.

Odp: Mácha měl prý také zápornou část osobnosti
ivana Kozárová, 2.4.2010 15:38

Psal si erotický deník a někdo se v něm hrabal. Mně stačí jeho Máj a jeho prózy,které sám určil pro veřejnost. jistě to byl rozervanec a samorost a dozajista geniální básník. To,co za svůj krátký život stačil vytvořit,o tom promlouvá dodnes.

Odp2: Mácha měl prý také zápornou část osobnosti
., 3.4.2010 19:55

Ano, každý je nějaký, každý člověk má + i - vlastnosti.

Einstein např. prý nosil roztrhané ponožky ( : - ).

A já nikdy nezískám oprávnění k pilotování jakéhokoliv letadla ( : - ), ba ani jako obyčejný zedník se neumím uživit. ( : - (

Odp3: Mácha měl prý také zápornou část osobnosti
ivana Kozárová, 3.4.2010 20:13

Každý člověk má něco nenahraditelného a nezaměnitelného. to je dobře,neb kdybysme byli všici stejní,nestálo by to za nic. Potíž je jen v tom,že se tak málo snášíme navzájem a vidíme na sobě navzájem spíš jen ty vady,přičemž vady máme všichni a tak by nás to mělo spíš sdružovat. málo se spolu smějeme,spíš se jen vysmíváme... Myslím,že je to škoda,život by byl hned snesitelnější....

Odp4: Mácha měl prý také zápornou část osobnosti
., 5.4.2010 1:14

Paní Ivano K. souhlasím s Vámi. Ano.

Odp2: Odp1.Odp.1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Neuvedeno, 29.3.2010 17:21

Teď jde o to, jestli se ta babička na těch překážkách někdy nezabije. Je to, ale velice vtipná teorie. Také jsem se smál. Třeba se babička dožívá delší dobu, protože má ekologické maso z domácích slepic a zdravá vajíčka od slepic, které zobají i trávu.
Mě pomáhá Anopirin 400 a Torvacard 20. Když cítím revma tak si dám Anopirin a když cítím bolest v zádech, tak ten Torvacard. Tak většinou si beru prášek po třech dnech, když se nepohybuji tak prášek na srdce častěji. Třeba i jednou denně. Den po braní Anopirinu nepracuji manuelně. Jednou mi nějaká modřina začala krvácet víc, když jsem hned pracoval po Anopirinu a tak od té doby tuto manuelní pomlku praktikuji. Podobně je to i s chozením na ostré slunce, jako s tou manuelní prací.
Ovšem atleticky pracovat se po stendu co mi dali do věnčité cévy nedá a běhat také moc ne. Srdce už nedává takový výkon.

Odp3: Odp1.Odp.1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 29.3.2010 18:15

Když mám zdravotní problémy, dám si dva panáky. Většinou se stav upraví. Pokud se stav zhorší, pak pomýšlím na léky a lékaře. Tak jsem odlišila žaludeční neurozu od žloutenky.

Odp3: Odp1.Odp.1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 2.4.2010 15:44

Babička překážky křepce zvládá a ještě připravuje a chystá další. Např. chodí do charitního šatníku vybírat šaty,co by třeba někdo známý mohl potřebovat a plní jimi krabice a ty rozmisťuje po bytě a nutí návštěvníkům. Myslím,že tam má i něco pro Zubatou a obávám se,že to bude dlouhá černá sukně,aby se jí do ní zamotaly hnáty....Smrtka je,jak známo,marnivá,miluje šperky a zlato. Tak je dobrý mít to doma někde na misce,ona si to zkouší a může ji to zdržet od práce....

Odp4: Odp1.Odp.1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Alfons, 14.4.2010 15:09

Je to jednička babička. Ta je životaschopná. Ale je to stejně komunistka, která zavinila dnešní krizi. Na to nezapomínat. Za to ji veřejně osoudit !!!!!

Odp5: Odp1.Odp.1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
tlapka, 14.4.2010 16:18

To ona vystřelila z Aurory, žejo.

Odp6: Odp1.Odp.1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
Alfons, 15.4.2010 0:54

A ještě zaclání v supermarketu. Však ji to na fejsbůku mladí dávají za její neurvalé chování!!

Odp7: Odp1.Odp.1.Odp.1. UŽ TY PINDY TADY ZRUŠTE
ivana Kozárová, 16.4.2010 16:25

Neboj,Alfe,ono nás to tady zasype mladej starej všechno jedno!

Že prej dva panáky. Chlastáš denně...
pirka, 30.3.2010 18:01

Že prej dva panáky.
Chlastáš denně hlašku rumu a krabicový víno.
Trenky jsou výstavní.V zadu škrtátko a ve předu slunečnice

Odp: Že prej dva panáky.Chlastáš denně...
tlapka, 30.3.2010 18:27

To je možné, ale důkazy žádné nemůžeš předložit. A proč jsi vynechal pivo?

Odp2: Že prej dva panáky.Chlastáš denně...
Alfons, 15.4.2010 8:52

Spotřeba piva u nás plynule klesá k nule. Hlásí to neomylná media. Je to blížící se plíživá katastrofa.

A tak mě napadá...
Vlastimil Čech, 15.4.2010 15:03

proč se vlastně říká přez-dívka?
proč ne přez-chlapec?
a proč je pampe-liška a není třeba pampe-vlk?

Odp: A tak mě napadá...
tlapka, 15.4.2010 15:57

Zeměkoule, z tebekoule.
Jalovec, Ty lovec.
Lidé jsou nevrlí, ale žádní vrlí.
To je tzv. živý jazyk. Za chvíli to bude jinak nebo opačně.

Odp2: A tak mě napadá...
santiago, 15.4.2010 17:39

A dají se tak překonávat i jazykové bariéry:
Rádio jsem já, Rádio City.
Moje milá je citlivá: poslouchá rádio City.

Odp3: A tak mě napadá...
tlapka, 16.4.2010 11:41

Anoda = českoruská dohoda.
Prostata: Řekni si tatínkovi.

Odp: A tak mě napadá...
Juras, 15.4.2010 17:07

To se ptá Domoviny-amant Čech ;-)

Odp2: A tak mě napadá...
Juras, 15.4.2010 17:08

Blbost. Spíš Ciziny-mil Čech ;-)

Odp3: A tak mě napadá...
Vlastimil Čech, 15.4.2010 21:11

he he he :-)
nejste náhodou někdo ze Čtyřince nebo z Jezmanic?

Odp4: A tak mě napadá...
tlapka, 16.4.2010 12:01

Hlavní město: Pr !! Aha....

Odp5: A tak mě napadá...
Vlastimil Čech, 16.4.2010 14:48

dobré! bylo to někde v kni-moči?

!!!! VÝZVA ADMINOVI !!!
;-(), 27.5.2010 10:58

Prosím, znemožněte psaní textů na Svíci ve východních znacích. Nikdo neví, co si těmi znaky Dálnovýchodňouši sdělují.

Na českých počítačích čínské znakové písmo převážně není instalované. Hrozí nebezpečí, že si tu tímto způsobem mohou své akce domlouvat teroristé, drogoví dealeři a jiné mezinárodně stíhané osoby.

Provozovatel Svíce by následně mohl být obviněn z podpory informační sítě cizokrajných zločinců.

Odp: !!!! VÝZVA ADMINOVI !!!
tlapka, 27.5.2010 11:40

Jinak to může být dobrá reklama, kdyby se to konkrétně podpořilo. Proč jsi to nenechal přeložit ?

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.