Neptejte se co, ale proč

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Nový komentář k článku "Geometrické vztahy mezi starověkými městy"

Odpovídáte na příspěvek:

Odp2: ono to je ošetřeno :-)
Vlastimil Čech, 4.2.2010 15:00

No a ještě připočítejte ten aeroplán... ale asi bude lehký... třeba je i ultra-lehký... :-)
A pokud se týká těch boháčů „na lehko“ (a to nemyslím pana Ivana ;-)) pak ty opravdu drahé a luxusní věci jsou opravdu lehké... jejich hodnota není v množství hmoty, ale v precisním, luxusním uspořádání, v kvalitě... budík obalený v igelitovém sáčku je větší a hamatnější, jakož i méně pohodlný, než švýcarské automatické vodotěsné hodinky...Buď si vykračujete nalehko i ve velké zimě v sofistikovaném thermo oblečení, které pak složíte do úhledné taštičky, nebo se vlečete s ohromným rancem zimníků a hubertusů, ušanek kožofilcáků... Být v pohodě nalehko je nepochybnou známkou luxusu, přepychu, bohatství...
Ten příklad s oděvem byl jen příměr, ale platí to třeba i o bydlení... „ hodně nalehko“, to je asi někde v pensionu... „natěžko“ to je ve vlastním domě, se zásobou paliva, bečičkou zelí, flaškou medu a demižónkem slivovice...nebo ne?
------------------
a že pořád o tom palivu, jenom že tu bylo ráno -13°C... jsem jako to medvídě, co se ptá na severní točně svého tatínka ledního medvěda: „Tati a jsem já vůbec lední medvěd?“ „A to víš, že jsi, podívej, jsi celý bílý, jsi lední medvěd! A proč se ptáš?“
„Tati, když mi je tak hrozná zima!“

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.