Neptejte se co, ale proč

Komentáře k článku

11.9.2009 14:15

Facebook

Vy ještě nejste na Facebooku? Slyším o něm denně. V tramvaji, na ulici, v práci i doma.... Kdo, kde co dělá, kdo si přidal nové fotky, do jaké skupiny patří mí kamarádi, jaké hry hrají, jaké si dělají testy, jak vyjadřují pocity a emoce skrze panáčky, jak si staví farmu...... Je toho víc a víc.

Facebook přestává být konkrétním produktem a stává se obecným názvem. Nejdříve ji u nás objevili mladiství, poté akce „vejce na Paroubka“.....

Rekce lidí jsou odlišné. Hodně lidí Vám řekne, že už jste tam měli být, a naopak hodně lidí Vám řekne, že je to ta největší hloupost, kterou můžete udělat. Podle mne je na každém šprochu pravdy trochu.... :-) Facebook je v dnešní době nejpopulárnější sociální siť. V září měla cca 270 milionů uživatelů, v Česku 1,35 milionu. Pro mne ohromné číslo, kam se hrabe Libimseti.cz, nebo lide.cz.

Je také považován za službu, kterou využívají mladí lidé, což je možná pravda, ale teď do řad uživatelů hodně vstupují padesátníci :-)...
A proč ho používat?
1. Když chcete být v kontaktu se svými přáteli nebo rodinou.
2. Chcete je informovat o tom, co děláte a jak se Vám žije.
3 Navazovat kontakty s lidmi, které jste dříve znali.
4. Organizovat akce, události, získat podporu pro nějaký projekt, věc nebo produkt.
5. Zjišťovat názory a nálady Vašich přátel.

Máte Facebook? Jaký na něj máte názor. Já sama jsem uživatelkou, sice ne moc aktivní, ale občas tam zavítám :-)

Používám twitter, linkedin, ipernity a...
santiago, 11.9.2009 15:11

Používám twitter, linkedin, ipernity a google groups. V podstatě ale s většinou lidí komunikuju napřímo, tedy přes skype nebo icq. Galerii, mailboxy, blog, sdílení souborů atd. mám taky většinou na google.

Facebook jsem měl od začátku jen za primitivní navoněnou srágoru pro úplně vylízaný barbíny. Kde si vyměňují úžo fotečky, receptíčky na grilovaný masíčko, stěžují si na pejsánkův kašlíček a doporučují boží pleťový krémíčky.

Mýlil jsem se. Zřejmě mají marketéři pravdu a tento rozjuchaný styl (nevaž se, odvaž se, je čas na další akci, dva displeje = dvakrát více zábavy) vyhovuje naprosté většině lidí - mladých i starých.

Ale teď už je mi trapný přilézt ke křížku a na facebook se instalovat. A taky - přestože jsem se ptal snad už dvaceti lidí - pořád nechápu, co je na tom tak výjimečného kromě toho, že vás to přinutí vystoupit z anonymity. Přesněji řečeno: pokud o sobě a o svých přátelích (a to často bez jejich vědomí (!)) nevyvalím všechno, tak jsem na facebooku zbytečně. Jenže informace, které tam dám, se mohou nejen předávat, šířit a sdílet, ale dokonce i samovolně modifikovat a doplňovat (!), bez možnosti kontroly nebo vymazání. Třeba AI rozpoznávání obličejů na fotkách a jejich indexování mi hodně vadí.

Ale o mně říkají, že jsem paranoidní schizoid. Zejména ti, co po mně opravdu jdou.

Secondlife x Facebook
Alfons, 5.10.2009 9:01

Na http://www.secondlife.cz/ je o 5 řádů větší legrace než na facebooku, kde se jenom žvaní. Je to tam velice pestré a tvůrčí a je tam pěkná všelijaká muzika. Pro ženské moc pěkné modely oblékání !!!! Možnost různých experimentů a velice různé virtuální světy a možnost pohybu v nich. Dá se tam žít zadarmo. Je to propojené i s reálným světem. Prostě druhý život-druhý svět. To tak popisuji pro ty, kdo to snad ještě neznají. Tam bychom se mohli setkávat ve virtuálním reálu.

Odp: Secondlife x Facebook
slayd, 5.10.2009 12:53

Keep smiling... P.S.

Odp: Secondlife x Facebook
Alfons, 6.10.2009 1:44

Je libo vidět jak to vypadá v posmrtném životě? Skočte na secondlife.

Odp2: Secondlife x Facebook
slayd, 6.10.2009 13:43

Pravá víra je woodu stříknuté metodismem. P.S.

Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
Bára Š., 11.9.2009 15:42

Ten článek jakoby mi mluvil z duše. Moje kamarádka má dokonce tu krásnou vlastnost, že mi obvykle pětkrát za rozhovor řekne „no jo, to asi nevíš, když nemáš ten facebook“ a „kdybys měla facebook, byla bys v obraze.“

Vtip je v tom, že nechci být v obraze, nepotřebuju vidět, co má zrovna mně nic neříkající spolužák k snídani, ani vidět fotky jeho psa. Mám icq, kde mám však jen nejlepší přátele. Kohokoliv, s kým se déle nebavím, nebo šlo o povrchní kontakt, z ICQ mažu :-) Zatímco jiní kontakty rozšiřují, já zužuji.

Pokud jsem to dobře pochopila, facebook je pro lidi, kteří ho mají, hlavně o široké síti (klidně stovce!) lidí, které sledují a kteří mohou sledovat je. A to mě hodně děsí :-)

Odp: Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
ivana Kozárová, 11.9.2009 17:13

mám ten samej názor. A vzhledem ke svému pokročilejšímu věku zužuju nejen kontakt s lidmi,ale redukuju i počer věcí,které používám obecně. Zjednodušuje to život a jeden má víc času na opravdu hezký věci v životě...:-)

Odp2: Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
Alfons, 11.9.2009 18:05

Nakonec zbude zredukovat vlastní život.

Odp3: Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
ivana Kozárová, 11.9.2009 22:54

Krámy redukujou život na péči o ně. Pečovat o věci znamená redukovat život. Ale všeho s mírou :-)

Odp4: Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
Alfons, 12.9.2009 9:02

Čím víc krámů všeho druhu, tím víc starostí. To je ale výhodné proto, aby byl člověk neustále v zápřahu, duševně i tělesně, neválel se a tím oddaluje Alzhaimra.

Odp5: Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
ivana Kozárová, 12.9.2009 19:21

Slyšela jsem jednu teorii,že když přichází Zubatá,tak o ty krámy zakopne,vyvrkne si kotník a naštvaně odkulhá a dlouho zas nepřijde....Tak proto že je dobrý jí to dávat do cesty....;-)

Odp: Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
Ewča, 18.10.2009 14:36

Přesně icq mi stačí, já potřebuju opravdový kontak s přáteli..a ne virtuální:-(. Omluvte mě ale v jístých ohledech jsem staromódní:-).

Odp2: Ten článek jakoby mi mluvil z duše...
Alfons, 18.10.2009 16:29

Nosíš bombarďáky a podvazkový pás?

Facebook = ptákovina
Alfons, 11.9.2009 15:55

Ptákovina = Facebook

Pandemie
Elíšewah, 11.9.2009 20:13

Několik dní zpátky jsem seděla s náhodně vybranými osobami bez společného charakteristického rysu o průměru věku 15ti let. Kdosi náhle pronesl, že si vzal bílé tričko. 85% bylo v obraze a vyjádřilo svůj názor. Jednalo se o akci šířenou skrze Facebook. V tu chvíli mi to došlo. Sdružování a zdánlivé sbližování. Lákalo by mne to. Přidala bych se aktivně k mnoha skupinám, aniž bych se stala jejich součástí, nýbrž pouhým článkem a další lacinou kořistí,jež vydá veškeré své osobní údaje všanc a nechá se ovládat spolu se zbytkem masového davu. Oni ale chtěj. Facebook je záležitost vhodná pro průměrného člověka se standartními potřebami, pro ostatní však nebezpečně rozšiřující se pandemie, před níž je nezbytné chránit sebe i své okolí.

Odp: Pandemie
zvoník, 12.9.2009 10:51

V době, když ještě nebyly počítače, mobily a jiný kraviny, tak v té době facebook nahrazovaly pavlače a na nich stojící dámy. A to byl život! A tam to bylo z očí do očí. A nešlo to vykliknout... - Někdy připojení na celý život, nebo se přestěhovat do jiného facecooku,..

Facebookkake
Saw, 12.9.2009 4:15

Saw likes this.

Odeznámení se
Lipovan, 12.9.2009 10:31

Fejsbůk nepoužívám a používat nebudu. Kdyby to šlo, zahodil bych i mobil, ale přece jen jsem dospěl do stádia, kdy je pro mě pohodlnější mobil mít, než nemít. Ale navazovat další přátelství a známosti rozhodně nehodlám, spíše naopak. Těším se na ten vzácný den, kdy někdo vynalezne něco jako odeznámení se. To by měl být jakýsi společenský rituál, který dva (nebo více) lidé provedou a opravdu vzájemně zapomenou svá jména a společné zážitky z doby, kdy se znali. Něco jako seznámení, ale s opačným efektem. Až tento rituál někdo objeví, dám mu ze svého padesát tisíc korun a ihned se odeznámím nejméně s devadesáti procenty neužitečných lidí, kteří mě znají. Fejsbůk opravdu ne, mnohokrát děkuji. :-)

Odp: Odeznámení se
slayd, 14.9.2009 8:04

Ještě tohle aby mne postihlo! O takovém face... jsem ještě neslyšel a nehodlám se ani po tom pídit. To raději něco plácnu na svíci, ať si s tím někdo láme hlave, kdo ještě nepochopil, že je to to jen takové slovní cvičení a intelektuální kratochvíle - nebo výkřik do prázdna... Jaký jiný účel by má diskuze s anonymní posádkou? P.S.
Pozn. Poslední věta bude asi hlavním tématem dalších příspěvků. To zas bude nudné čtení. P.S.

Odp2: Odeznámení se
Juras, 14.9.2009 9:06

Po Facebooku se nechceš pídit, proto zmršíš svíci v bezobsažnou plácárnu. Děkujeme. Je škoda, že se ti chtělo dopídit se Svíce. Za mou osobu říkám, že bych byl rád, kdyby ses přesunul na facebook nebo na libimseti. A myslím, že pro tvůj exhibicionistický naturel by to taky bylo lepší.

Odp3: Odeznámení se
Lipovan, 14.9.2009 9:23

Za mou osobu říkám, že bych byl rád, kdyby ses přesunul na facebook nebo na libimseti.

Za mou osobu také. Sorry, slayde, ale je to tak. Svých dalších pět nicků vem pochopitelně s sebou. :-)

Odp2: Odeznámení se
ivana Kozárová, 14.9.2009 11:40

Slayde,ty jsi anonym. Já nikoli. Pokud bezobsažně plácám,tak pod svým vlastním jménem a za nic se neschovávám. Devalvační hodnoty Tvých sdělení nezvyšují počet mých nejistot... A ztrácet čas plácáním může jen bloud. Já tady jsem ráda,protože tu jsou lidi,od kterých se něco můžu dozvědět a se kterými se cítím dobře. Ty ne?

Odp3: Odeznámení se
slayd, 15.9.2009 7:34

To jsou jen Kecy! P.S.

Dokonce mi někdy připadá, že už to...
Karolína, 14.9.2009 8:24

Dokonce mi někdy připadá, že už to hraničí s jakousi závislostí. Lidé vydrží hodiny koukat na fotky jiných lidí....... chatují si s „kamarády“ a řeší úplné kraviny

Odp: Dokonce mi někdy připadá, že už to...
Alfons, 14.9.2009 9:04

Kdyby raději naši FBkáři přišli sem, udělali by lépe. Zde by se něco dozvěděli. Bez obrázků.

Odp: Dokonce mi někdy připadá, že už to...
Juras, 14.9.2009 9:15

Facebook je dobrej nástroj, ale dá se (stejně jako každý jiný nástroj) špatně používat. Já na FB su, ale už tam chodím jenom po emailové výzvě, že mi někdo něco vzkazuje, protože se tam stali mými přáteli lidé, kteří na zeď lepí každou kravinu. Možná prozkoumám, jak zobrazování zpráv určitých přátel vypnout, ale zatím jsem se k tomu nedostal a jejich plácání přehlušující všechny ostatní přátele na zdi sledovat nechci, tak tam moc nechodím.
Když je ale nějaká akce, tak jsou skupinky perfektní věc.

Uvítal bych, kdyby svíce měla možnost filtrovat reakce některých lidí.

Odp2: Dokonce mi někdy připadá, že už to...
Juras, 14.9.2009 12:20

Poslední větu jsem trochu rozvedl v příspěvku u diskuse Úroveň tohoto fora a nabízející se možnost cenzury. Protože to téma v seznamu posledních komentářů zapadá, dávám odkaz ještě sem.

Další krok k izolaci.
Pavel od vody, 14.9.2009 11:28

Když Graham Bell vynalezl telefon, odstartoval tím éru komunikační izolace člověka. Víte co tím myslím, tou izolací? Začali jsme nadšeně telefonovat z tepla domova, místo abychom dotyčného poctili návštěvou a u kafíčka či u sklenky poklábosili. Zdánlivě na tom není nic špatného, ale byl to jen začátek.
Mobily už tu izolaci zvedly na vyšší úroveň a internet se svými vymoženostmi to už jen prohlubuje. Fejzbůk je jen další krok v procesu izolace a nesvobody člověka. Další vyšší úroveň je čip někde za uchem, abychom mohli být trvale připojeni k Síti. A připojení znamená být pod kontrolou. Takový pěkný Big Bratr.
Nebo si skutečně myslíte, že mobil či ICQ, Skype atd nám dává svobodu? Zkuste si sami jet někam na pár dní a nevzít si s sebou mobil. To bude důvodů, proč je nezbytně nutno, abychom mobil měli u sebe.
Připadá mi to jako záměr kohosi kdesi, aby jeden každý z nás byl pěkně doma stále připojen a byl „hodný“. Viděli jste Matrix?
Já si radši se svými přáteli povídám zočo voči a mobil potřebuju jen na domluvení kdy a kde. Virtuální přátelé na druhé straně světa, se kterými si v životě nepoklepu ploutví, mne nezajímají. A co vy?

Odp: Další krok k izolaci.
Alfons, 14.9.2009 14:23

My nevíme, my se zeptáme děcek. Facebuch. ;-)

Odp: Další krok k izolaci.
ivana Kozárová, 14.9.2009 15:17

párkrát už jsem měla cukání mobil zahodit a v okamžiku,kdy jsem to už skoro udělala jsem dostala dárek : novej mobil.....
Souhlasím s Vámi,Pavle,máte pravdu. Je to pro jisté pohodlí domluvy,ale osobní kontakt to nenahradí. Proto jsme každý čím dál víc sám.... A nakonec si v tom začneme libovat. Starší člověk k tomu nemá daleko.

Odp: Další krok k izolaci.
Saw, 14.9.2009 23:50

Izolací bych to vážně nenazýval. Vzhledem k tomu, že se na FB jednoduše dočtu co kde je a udržim kontakt s lidma, se kterejma bych to jinak určitě nestíhal, tak se spíš socializuju víc než dřív. Člověk přijde, klikne, napíše pár řádek a za hodinku už si to upaluje po dálnici na koncert za kamarádama z jinýho konce čr...

Odp2: Další krok k izolaci.
ivana Kozárová, 15.9.2009 14:03

všechno má svoje dimenze. Předimenzováno v oblasti socializace znamená de facto izolaci,izolaci od sebe sama,což shledávám izolací horšího typu. Hrošího typu :-)

Odp3: Další krok k izolaci.
Saw, 15.9.2009 14:06

Tak ani to bych netvrdil, protože díky všem těm fotkám a zážitkům člověka začnou mnohem víc řešit ostatní i on sám. Takže bych spíš řekl že si díky FB všímam víc sebe i ostatních :)

Odp4: Další krok k izolaci.
ivana Kozárová, 15.9.2009 14:20

Portrét má velkou hodnotu pro lidskej mozek. Věřím tomu,co píšeš. Ale funguje to takhle dobře jedině v případě,kdy tím nejsi přehlcen. Tak je to dobře,jen to nejde rozšiřovat donekonečna.....

Odp5: Další krok k izolaci.
Saw, 15.9.2009 14:22

To už záleží na každym, jesi u fejsbuku stráví denně půl hodiny, nebo půl dne

Odp6: Další krok k izolaci.
slayd, 15.9.2009 15:18

A nebo ho bude ignorovat - že? Abychom tuto možnost nepodcenili... P.S.

Odp2: Další krok k izolaci.
Karolína, 17.9.2009 11:56

Ale pořád to není takové, jako osobní kontakt s lidma..... Sice si můžete psát, ale nevidíte, jak se zrovna ten člověk tváří, to neverbální chování. Mně to hrozně chybí, občas sedím s kamarádkou v hospodě a stačí nám jen nějaká grimasa a víme obě o co jde....

Odp3: Další krok k izolaci.
santiago, 17.9.2009 12:02

Já myslím, že je to stejné jako se souložením a onanií. Jedno i druhé má své lepší a horší stránky.

I když u onanie mě teď zrovna žádná horší nenapadá.

Odp4: Další krok k izolaci.
Karolína, 17.9.2009 12:34

Soulož - s druhým člověkem (někdy s tím, s kterým byste si v životě nepřál)
Onanie - sám (dobře, se svou rukou :-) )

Odp5: Další krok k izolaci.
Alfons, 17.9.2009 14:15

Paže tuž-vlasti služ!!

Odp5: Další krok k izolaci.
Juras, 17.9.2009 15:17

Někteří maďaři na vojně té partnerce říkali Áňa Ténir (Anča Dlaňová)

Odp3: Další krok k izolaci.
Saw, 17.9.2009 20:24

Tak díky internetu a facebooku mam takovejch osobních kontaktů (i nějaká ta soulož řešená níže). Internet a Facebook neni k tomu aby tim kontakt s člověkem končil, ale spíš aby začínal a pokračovalo se v reálu. Alespoň pro mě...

Odp4: Další krok k izolaci.
Karolína, 18.9.2009 9:03

Dobře, ale určitě tam máte v kamarádech lidi, které neuvidíte osobně, nebo ne??? A smazat je, to by bylo jako je naprosto vymazat z Vašeho života a to se přeci nedělá, z fcb jen tak někoho nesmažete....

Odp5: Další krok k izolaci.
Saw, 18.9.2009 16:53

Mažu z facebooku i ze života...

Odp6: Další krok k izolaci.
Karolína, 20.9.2009 17:47

Facebook = virtuální život.......
Někdy nám zůstane jen to virtuální, jindy to přeroste i do normálního života....

Odp: Další krok k izolaci.
ivan, 5.10.2009 0:58

Já bych si s tebou tou ploutví rád potřás, jenom nenacházím časovou díru, kdy bychom tak mohli učinit. Jsem přikovanej povinnostma doma. Už jsem si všimnul, že máš auto, tak se to možná někdy povede.

Odp: Další krok k izolaci.
zvoník, 6.10.2009 21:50

A co my?
Teda já když slezu z věže, jsem schopen si potřást, tedy jak říkáš, tou ploutví s každým, kdo přišel za mnou, nebo jen za zvoníkem, a může to být i neznámý člověk. To ovšem neznamená, že bych to neudělal, kdyby to šlo udělat přes internet.

Odp2: Další krok k izolaci.
Alfons, 7.10.2009 1:51

Na SECONDLIVE to jde. Jenže ještě není varianta pro mobily.

Odp3: Další krok k izolaci.
Juras, 7.10.2009 8:39

Ty neznáš třepací baterku? :-)

Odp4: Další krok k izolaci.
slayd, 7.10.2009 20:52

Pozdravuj Báru Š. ještě pořád si ucvrkává do spoďárků??? P.S.

Odp4: Další krok k izolaci.
Alfons, 7.10.2009 21:26

S kondenzátorem nebo s knoflíkovými bateriemi?

Odp5: Další krok k izolaci.
Juras, 7.10.2009 22:34

baterku jako baterii

Odp6: Další krok k izolaci.
Alfons, 8.10.2009 7:54

A ne baterii jako baterku?

Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
werterber, 17.9.2009 15:29

Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač vymejšlet ptákoviny už tak mám v komplu icq a msn a už mám těch ptákovin tak akorát, readči vidím člověka na živo než hltat písmenka a pixely.

Odp: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
zvoník, 17.9.2009 21:02

Já bych to zas až tak neviděl, že je to jen o hltání písmenek a pixelů. Člověk se seznámí s názory lidí v dnešní společnosti, i když nezná věk ,,písmenkáře" . A to je cenné v osobním kontaktu úplně zcela někde jinde, kde se sejde s lidmi též zcela náhodou. Neexistuje šablona, jak by si mohl někdo myslet, ale existuje řád a způsob nevázané komunikace.

Odp2: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
slayd, 18.9.2009 12:34

Při poznání osobního života největšího písemného moralisty zjistíte často, že chová jako prase.
A ten nejmilejší hlas na zákaznické lince patří zase nějaké tlusté krávě...
Holt k poznání člověka potřebuješ nejméně 5 smyslů a někdy ani tyhle nestačí... P.S.

Odp3: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
santiago, 18.9.2009 18:00

Mně stačí přičichnout a kdo hezky voní, toho ochutnat.

Odp4: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
zvoník, 18.9.2009 18:16

Ano, ano. Vezměme si příklad ze psů...

Odp5: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
ivan, 18.9.2009 20:13

Upozornění.
Zvoníku, zítra v 18.30 v pořadu Koření dávají reportáž o ,,Škole zvoníků." Myslím, že by tě to mohlo zajímat.

Odp6: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
slayd, 18.9.2009 22:38

Já ochutnal jednu, co pěkně voněla a za tejden už to docela na jistých místech svědilo... Raději použijte i šestý smysl a dodržujte nějaké to pravidlo z desatera a k tomu po modlitbě ... i ten kondom!
P.S.

Odp7: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
ivana Kozárová, 19.9.2009 10:52

Nic není tak málo dobrodružné,jako dobrodružství. Člověk v nich ze sebe nevydává nic podstatného a proto se domnívá,že si zachovává celistvost. Ale tak nedobře to dělá,že užíváním nezasloužených slov i gest ztrácí se od dobrodružství k dobrodružství stále víc sám sobě,podoben látce,která zteří ještě dřív,než se z ní ušije oděv......

Odp8: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
slayd, 19.9.2009 10:55

Ještě že tomu příspěvku vůbec nerozumím.
Odcházím se třemi jedináčky a jejich 2 matkami na Bystrcký výšlap /7 km/ - pořádá ZŠ Laštůvkova... autor P.S.

Odp9: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
ivana Kozárová, 19.9.2009 11:01

Tak ať máte pěknej vejlet. Jdu právě k potoku se svým slepým rafanem,potok se jmenuje Volyňka a můj pes umí sjíždět z balvanu do vody jako po skluzavce. Ještě před rokem nevěděl,jak potok funguje.

Odp6: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
zvoník, 19.9.2009 13:26

...jsem to prošvih...
Ale jestli to byla káča, čili katedrála sv. Víta v Praze, tak není o co stát... Tu má totiž stát a proto ani o učení zvonění není radno stát.

Odp7: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
zvoník, 19.9.2009 13:28

Nebo vlastně ne! Ono je to dneska! Tak to se budu ,,školit" !

Odp8: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
ivana Kozárová, 19.9.2009 21:50

Teda neumím si představit,kdo by vás z televize měl školit.......

Odp8: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
slayd, 19.9.2009 21:51

Zkuste zavonit falešně, až povyrostou májové třešně. Má Bůh hudební sluch?
Bim, bác, buch, uch - to je puch! A všude lítá plno much. Jsou to holky octomilky a staré babice sestřenice jepice... P.S.

Odp9: Feijsbuk nepoužívám a eště žiju, nač...
ivana Kozárová, 20.9.2009 9:42

Slayd se možná trošku mýlí,místo býlí pije bílý....

Facebook nepoužívám a ani ho...
scatman, 20.9.2009 13:42

Facebook nepoužívám a ani ho nepotřebuji. Stačí mi mobil, icq a prostý osobní kontakt s přátely u piva. A těch pět důvodů, co jsi tady vyjmenovala, se dá zjišťovat mnohem efektivněji jinými způsoby. Časem ta hysterie opadne a příjdou jiná shromažďovací místa na síti. Zkrátka Facebook není potřeba.:)

Facebook
denver, 20.9.2009 17:56

sem nikdy neměl, nemám ani mít nebudu - možná proto, že vím o světě, internetu, technice, technologii a lidech víc než dost. Davová d*b*l*ta.

Odp: Facebook
slayd, 23.9.2009 7:50

Měla v tom prsty Boží láska, že pro nás vzniknul Facebook. O tom není pochyb! P.S.

Odp2: Facebook
zvoník, 23.9.2009 10:28

...Boží láska má prsty? ...A sakra. Hlídejte si Facebooky...

Odp3: Facebook
slayd, 23.9.2009 10:56

A taky chraňte své fakany, protože je to vskutku od boha dˇábelský plán, jak prozkoumat temné stránky dětské duše pomocí facebooku! P.S.

Odp4: Facebook
ivana Kozárová, 24.9.2009 12:24

já jsem ráda,že moje děti zažily teprve začátky a počítače byly jen na gymnáziu a veřejně přístupné. Myslím,že jim to do značné míry ochránilo průběh normálního dětství...

Odp5: Facebook
Alfons, 24.9.2009 12:25

Vnoučata to mnohonásobně doženou!!;-)

Odp6: Facebook
ivana Kozárová, 24.9.2009 12:33

Zatím se řídí podle mých rad a nerozmnožujou se....

Odp7: Facebook
slayd, 24.9.2009 14:18

Budete je muset chránit před spoustou věcí: např. pokémony atd. P.S.

Odp8: Facebook
ivana Kozárová, 24.9.2009 15:04

pomohu co mohu... A to ,co nemohu,nechám Pánubohu....:-):-)

Odp8: Facebook
zvoník, 25.9.2009 2:40

Před pokémonem se rozhodně neubrání Moravák, protože to je jejich vynález.

Odp9: Facebook
slayd, 25.9.2009 8:34

A většina Čechů žije a uvažuje jako rodinka Griffinů na PRIMA COOL v 19.00 hoh. Kreslený seriál / viděl jsem zatím 2 díly/... P.s.

Odp7: Facebook
slayd, 24.9.2009 14:19

Faktticciiikyyy... tohlé nejni aní možný.... PíS,

Odp8: Facebook
ivana Kozárová, 24.9.2009 15:04

jjo... v něčem i poslouchaj,spratkové...;-)

Odp9: Facebook
slayd, 24.9.2009 15:40

JO třeba když zařvu: hranolky jsou na stole, přiběhnou mnohem dříve, než na zvolání: kdo bude utírat nádobí. Tohle je vážně empiricky prokázáno a platí to i pro vynášení odpadků versus sledování filmu Hvězdné války... P.s.

Odp10: Facebook
ivana Kozárová, 24.9.2009 15:54

někteří i slíbí,že přestanou kouřit,aby udělali rodičům radost:-)

Odp11: Facebook
slayd, 24.9.2009 15:56

Slíbí že přestanou kouřit cigára a tajně hulí za kotelnou trávu... Děti jsou zákeřné a vyčůrané bestie. Důvěřuj ale neustále prověřuj!!! P.S.

Odp12: Facebook
ivana Kozárová, 24.9.2009 16:29

jo jo,mám to za sebou ,- nebo spíš jak rostou a stárnou,je to čím dál horší a horší....:-(:-(

Odp13: Facebook
slayd, 24.9.2009 21:06

Jak to pokračuje? Dali se tvoje děcka na politiku nebo prodávají zbraně?? P.S.

Odp14: Facebook
ivana Kozárová, 3.10.2009 21:13

Jeden dělá v kolbence a druhej se dlouho toulal po světě,před rokem se vrátil a pořád si tady nemůže zvyknout....

Odp15: Facebook
Alfons, 4.10.2009 2:50

Na lepší se těžko zvyká.:-) Je to šok.

Odp7: Facebook
Alfons, 4.10.2009 2:51

Tady si někdo fandí že ho děcka poslouchají. :-)

Odp8: Facebook
zvoník, 4.10.2009 9:22

A já raděj nic neříkám.
Jen to, že mě poslouchaj zvony, nemusím si fandit, a já poslouchám je. A nikdo si navzájem neodmlouváme.

Odp8: Facebook
ivana Kozárová, 4.10.2009 11:25

já se jen utěšuju:-(,mohlo by to bejt i horší;-)

Facebook odmítám, protože nechci...
barditus, 4.10.2009 21:53

Facebook odmítám, protože nechci zveřejňovat svoje osobní informace.

Odp: Facebook odmítám, protože nechci...
zvoník, 5.10.2009 0:43

Ty už stejně ví BISka a jednou si je přečteš na interšmejdu, ale to už budeš dávno očipovanej...

Odp2: Facebook odmítám, protože nechci...
werterber, 5.10.2009 16:52

no jasně, ještěři z podzemí nás chtějí očipovat, že? :D

Odp3: Facebook odmítám, protože nechci...
slayd, 5.10.2009 20:29

Vidíme do tvýho vysmaženýho mozku... P.S.

Problém je, že většina lidí facebook...
Sova, 5.11.2009 22:31

Problém je, že většina lidí facebook vlastně ani neumí používat. A má zdaleka více funkcí, než by se na první pohled mohlo zdát - určitě to není pouze o „žvanění“, jak tu kdosi zmínil. Každý má na facebook svůj vlastní názor, ovšem pravda je, že ty miliony lidí tam nechodí jen tak pro nic za nic.
Na facebooku se mi hlavně líbí, že i ta vnucovaná antianonimita se dá také obejít.

Odp: Problém je, že většina lidí facebook...
zvoník, 6.11.2009 13:01

Milosrdnou LŽÍ...

Odp2: Problém je, že většina lidí facebook...
echo, 7.11.2009 20:39

Nikoli, jediné, co je nutno zadat (pokud se nepletu) je jméno (které se dá tedy kapánek pozměnit), email (což asi není zas až tak neanonymní, zvláště při adresách typu ghfjifj@seznam.cz), pohlaví a datum narození, jenž se dá skrýt.

Odp3: Problém je, že většina lidí facebook...
Sova, 8.11.2009 11:23

Pradva. Na facebooku jediné údaje, které mám pravdié, jsou křestní jméno email a pohlaví. Přijímení a datum narození se dá snadno obejít.

Odp2: Problém je, že většina lidí facebook...
Sova, 8.11.2009 11:23

Nevím, kterou část mého komentáře považujete za lež. - Prosím upřesnění.

Odp3: Problém je, že většina lidí facebook...
echo, 21.11.2009 9:30

Řekl bych, že to mělo být dokončení poslední věty předcházejícího komentáře ...

comment
echo, 7.11.2009 20:36

No ... pročíst se všemi 98 komentáři chvilku zabere ... ale zas si to člověk udrží v paměti. Padlo tady dost pravdivých výroků - je pravda, že FB je užitečný, když ho člověk dokáže „správně“ používat - tedy, když se omezí na takovou míru jeho užívání, jak je zdrávo. Což může být pro dost lidí problém. A to nemluvím o tom, kdybyste někomu řekli, jestli by ten profil nebo jak to nazvat dokázal smazat ! Zrovna to jdu udělat ;-) ... Každý je nahraditelný, stejně jako libimseti.cz i spoluzaci.cz celkem upadají, i éra facebooku jednou nutně skončí, už jenom proto, že asi tak jediná výhoda jeho je, že je celkem komplexní - sdružuje věci jako chat, fotoalba, zprávy, .... takže člověk nemusí mít ICQ, třebas rajce.cz a email a stačí mu jeden facebook .... ale vzhledem k tomu, že už při současném množství uživatelů to facebook moc nezvládá, při nárůstu počtu to bude ještě horší ... až prostě spadne. Což vzhledem k tomu, že ho skupují rusové, je dost pravděpodobné.

Přátelé
Juras, 9.11.2009 12:10

Nějak se mi vybavilo, jak mi po registraci facebook napsal: „Nemáte žádné přátele“. To mě trochu rozhodilo ;-)

Odp: Přátelé
zvoník, 9.11.2009 16:08

Klid....
To je zcela běžné, pokud člověk není normální. U mě je to podobné a nemusím mít FB.

Odp: Přátelé
Alfons, 9.11.2009 16:24

Kdyby měl člověk aspoň nepřátele, hned by byl svět smysluplnější a veselejší.:-(

Odp: Přátelé
Sova, 20.11.2009 7:35

To má klaždý ze začátku na facebooku.

A k čemu to FB je potřeba ?
., 11.11.2009 0:12

Také tam létají tituly jako „Ubulená Lída“ Bc. nebo „Nedostatečně průhledná Slída“ Dis. ? Jestli ano, tak to je pak FB duplicitním médiem ke Svíci, a tedy médiem zcela zbytečným :-)

svice.cz na facebooku
Tony, 21.11.2009 11:37

Tak jsem vytvořil skupinu svice.cz na facebooku :-)

Kdo se chce přidat stačí napsat nahoru do vyhledavače svice.cz a připojit se ke skupině :-)

GOGo lidi nebojte se a připojte se :-)

Odp: svice.cz na facebooku
Tony, 22.11.2009 11:20

nikdo ? :-) tak to ste tady samí anti-facebookaři :-)

Odp2: svice.cz na facebooku
echo, 23.11.2009 20:23

Pravděpodobně ano ...

Odp: svice.cz na facebooku
merlinn, 7.12.2009 11:10
Odp2: svice.cz na facebooku
Alfons, 15.4.2010 11:44

Je nutné používat newspeak. Jinak se lidé nedomluví. Je zde babylonské zmatení jazyků hlavně v oblasti výkladu pojmů. ÁMEN.

proč facebook?
eM, 14.4.2010 16:57

Mám spoustu kamarádů. Mám svojí partu lidí, se kterým ase pravidelně scházím, mám nejbližší přátele, mám velmi širokou rodinu, mám kamarády, se kterými sdílím zájmy a záliby.. Mám spolužáky z vysokých škol, mám bývalé spolužáky ze střední a základní školy, mám kolegy, mám bývalé kolegy, mám sousedy, .. Proč teda facebook? Jestli řeknete že proto, abych o nich všech měla přehled - to bych se musela zbláznit, kdybych měla vědět všechno o všech.. Upřímně mě to ani nezájímá.. Vím to co chci o těch o kterých to chci vědět (nemám tendence slídit v životech sotva známých lidí) a jsem spokojená. Poznávat nové, zajímavé lidi? Znám spoustu zajímavch lidí a na několika z nich mi i hodně záleží, proč si cpát do života další, na které ani nebudu mít čas? Občasné nechání vzkazku na zdi považuju za hodně hodně pseudo komunikaci. Sdílet informace? Možná, nicméně pořád to považuju za hodně nejisté.. pokud bych třeba chtěla někoho pozvat večer na skleničku a napsala mu to na facebook - co když si ho nepřečte? Mám mu napsat smsku - podívej se na facebook? :) Co se soukromí týče, nejsem typ člověka, který by vystavoval svoji osobu ala „podívejte, jak jsem strašně cool“ (nemluvím globálně, ale taky se najdou tací a je jich nemálo). Co mě ale trošičku vadí je, že na facebooku jsem, ač tam nemám profil.. respektive jsem na stovkách různých fotek kamarádů, kteří profil mají a dokonce i téměř cizích lidí.. Každopádně tohle riziko vzniklo při vynálezu fotoaparátu a nejspíš se s tím musím smířit..Nicméně resumé: Nemám PROČ si zařizovat facebook. Jsem spokojená. Ale to, že jsem byla ochotná o mojí absenci v této síti napsat takový sloh, mě lehce děsí:)

Jsem úspěšný
Alfons, 15.4.2010 0:46

Už dvakrát mně na Facebooku zrušili registraci. To je nepopsatelná slast. 3tí registrace nebude-mám čisté ruce. Nepoužíval jsem nevhodná slova, ale obsah sdělení asi nevyhovoval současnému společenskému vývoji. Tak pracují borci. Kdo umí-umí.

Odp: Jsem úspěšný
Alfons, 15.4.2010 15:48

čím víc mně likvidují na diskuzích, tím víc stoupá moje sebevědomí a tím víc mně to posiluje duševní a duchovní schopnosti a vědomí neomylnosti. Je to jako plavba proti proudu. Život je veselejší.

Odp2: Jsem úspěšný
iva, 15.4.2010 15:52

Taky rád trápíš? No já si myslela, že jen mi to dělá dobře být zlá někdy. Ale v reálu jsem moc hodná. Ty taky? A na jaké diskusi ještě býváš?

Odp2: Jsem úspěšný
:-), 28.4.2010 14:02

Máš recht Alfonsi. Ale nedej se převálcovat nějakými „rafťáky“ (: -).

Odp: Jsem úspěšný
:-), 28.4.2010 14:11

Nic si z toho Alfonsi nedělej. Mně někdo poslední dobou také zatarasuje cestu. A když nemá důvod, tak si ten důvod vyrobí. Do očí na mne zuby cení, a za mými zády pikle kují až dokují.
Likvidace bližních je moderním způsobem karierního růstu mocných. A neštítí se ubližovat ani důchodcům.

Odp2: Jsem úspěšný
Juras, 28.4.2010 16:30

Ty chudáku tak rychle stárneš. Je to sotva pár let, cos byl mladý slušný muž krátce po škole. A najednou důchodce...

Odp3: Jsem úspěšný
ivan, 28.4.2010 23:00

Mladý vysokoškolák se školou technického zaměření , který do svého zaměstnání investoval milion, s perfektní znalostí angličiny, dobrou znalostí němčiny, francouštiny a základy španělštiny schopný překládat rovnou do stroje z jednoho jazyka do druhého, absolvent několika kurzů s schpného vypracovávat hodnocení rizik v neuvedených činnostech. Ovládající PC psaním všema deseti. Slušný, pravdomluvný, abstinující nekuřák, který nikdy nikomu neublížil.

Vše zde napsané jsou jím o sobě podané informace bez kreslení a doložitelné v archivu článků.

,,Mladý člověk do svého vzdělání investuje milion, a oni neberou a neberou".

Při mé jazykové natvrdlosti ve mně budí neskrývanou závist. Ach jo, má to někdo štěstí, taková kvalifikace a nadání, co já bych za to dal, kdyby mě Pánbůh naděliti ráčil.

Odp4: Jsem úspěšný
Alfons, 29.4.2010 2:46

....Slušný, pravdomluvný, abstinující nekuřák, který nikdy nikomu neublížil......Takové archaické zrůdy jsou pro dnešní dobu nepoužitelné!!!

Facebook je ničitel literatury a etiky...
Sova, 9.5.2010 16:22

Facebook je ničitel literatury a etiky vůbec. Facebook beru jako nutné zlo, inteligentní přešli na twitter.

Odp: Facebook je ničitel literatury a etiky...
Alfons, 9.5.2010 20:18

Nejinteligentnější na SVÍCI.;-)

sdfsdfsd
xdfsdfsd, 29.3.2011 5:39

on right hand.Generally can not wear a hand,and the other wearing two.Three leather wrap bracelets worn on a hand,to create a strong sense of imbalance,to imbalance,to <b><a href=„http://www.clothing-wholesale.org/categories/cocktail-dresses-46-b0.html&#8220;>cocktail prom dresses</a></b> imbalance,to create something new and extraordinary results.However, this should be noted that this imbalance should match with the clothing worn to seek harmony,otherwise it will

air triax
new nike air max 2010, 4.7.2011 3:47

The teacher said, `This is an new nike air max unrealistic dream for a young boy like you. You have no money. You come from an itinerant family. You have no resources. Owning a horse ranch requires a lot of air max 90 men money. You have to buy the land. You have to pay for the original breeding stock and later you'll have to pay large stud fees. There's no way you could ever do it.’ Then the teacher added, `If you will rewrite air max 95 buy this paper with a more realistic goal, I will reconsider your grade.&quot;The boy went home and thought about it long and hard. He asked his father what he should do discount nike air max 2010. His father said, `Look, son, you have to make up your own mind on this. However, I think it is a very important decision for structure triax you. ZHC

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.