Pro všechny přemýšlivé lidi

Komentáře k článku

2.6.2009 20:21

Koho volit ve volbách do EU?

Uvažoval jsem o založení blogu, ale musel bych složitě hledat návštěvníky. Proto je moje volba psát na Svíci logické řešení. Budu psát o politice, protože mne velmi zajímá a není mi lhostejný vývoj naší země v rámci Evropské unie. A jelikož už v pátek se konají volby, dovolil jsem si zmapovat všechny kandidující politické strany a jednou větou shrnout jejich program. Tady to je:

1) Libertas.cz - Česká pobočka irského podnikatele Ganleyho. Chtějí reformovat EU po svém, nelíbí se jim na čem se dohodlo 27 členských státu. Tlustý, Železný, Schwilpel. Odpadlíci od ODS, zrádci vlády v rámci úspěšného českého předsednictví. Plus pan 10 miliard.
2) KDU-ČSL - lidé na správném místě. Roithová, Březina. Fandím, ale nevolím, protože nejsem věřící.
3) Věci veřejné - mladí nezkušení politici. Lokální strana působící v Praze. Sympatické je, že bojují proti zlořádům ODS. Fandím, kdyby nebyli pidistrana, tak bych je volil.
4) ODS - lepší se díky Topolánkovi. Ale chtějí se trhnout od EPP do samostatné frakce s Angličákama a Polákama. Takže tentokrát nevolit.
5) Koalice Suverenita - protilisabonská Bobošíková. Nesympatická, měla zůstat v televizi a necpat se do politiky. Ukázkový případ toho, kdo se cpe k moci za všech okolností. Odepsala se mimo jiné tím, jak se domluvila s komunisty a byla jejich kandidát na prezidenta.
6) Cibulka - strana s nejdelším názvem. Možná to myslí dobře, ale myslí až příliš. Nežijeme ve světě spiknutí a tajných organizací připravující konec světa.
7) SR - RSČ - Sládek ještě žije. Extremista. Bojí se přistěhovalců. Smutné.
8) Česká strana národně socialistická - pozůstatek zbytků z první republiky. Socialisti, pidistrana, takže nevolitelní.
9) EDS - Hybášková, Wilhelm, Šedivý. Konečně něco volitelného. Podporuje prezident Havel. Co víc si přát. Orientují se na Západ, nikoli na Rusko jako Klaus. Jedinou nevýhodu vidím v podpoře jaderného programu, měli by si vzít příklad od Zelených.
10) SSD - strana s nemastným neslaným programem. Škoda hlasu.
11) DSZ - vyhozená poslankyně Zelených Zubová. Neměli ji vyhazovat, to byla Bursíkova chyba. Na druhou stranu neměla se za to urážet a schazovat vládu v úspěšném předsednictví EU. Takže výsledkem je - nevolit.
12) Česká strana národně sociální - nemají ani web, takže pro mě neexistují.
13) NS - slavná extremistická národní strana.
14) SDŽ - myslím že to jsou převleční důchodci za životní jistoty, ale nevim to jistě. Jsou proti LS, takže nevolit.
15) Humanistická Strana - pidistrana. Ale sympatická, škoda že nenašla své voliče. Fandím.
16) Moravané - Moraváci, kteří se chtějí odtrhnout od Čech. Myslím, že aspoň ten vlastní parlament v Brně by mohli dostat.
17) Spojení demokraté - Sdružení nezávislých - na webu vůbec nemají program. Takže nemohu soudit.
18) Liberálové.CZ - pidistrana, která to myslí dobře, ale nedostává prostor v médiích. Fandím.
19) Strana demokracie a svobody - nemají web, takže smůla.
20) Koalice: Nejen hasiči a živnostníci s učiteli do Evropy - mají úžasné heslo „NE-násilí – stop násilí ano“. Naivní začátečníci.
21) KSČM - tohle měli dávno zakázat. Zrušme komunisty!
22) Koalice: Starostové a nezávislí - Vaše alternativa - Štětina. Velmi dobré, fandím.
23) SSO - klausovská pidistrana. Proti Lisabosnké smlouvě. Tady se koncentruje všechno, co bylo na ODS špatné.
24) SNK Evropští demokraté - nejpodrobnější politický program vůbec, co jsem našel. Mladí perspektivní politici. Fandím, váhám jestli volit.
25) Balbínova poetická strana - mají neaktualizovaný web. Srandisti, co to nemyslí vážně. A strefují se do KDU-ČSL. Škoda že se taky neopřeli do ODS.
26) Strana Zelených - podpora Václava Havla. Jasná protiklausovská orientace, zázemí evropských Zelených. Další strana, která může dostat můj hlas.
27) Koruna česká - chtějí návrat českého království. Sympatičtí, ale nálada ve společnosti jim nepřeje.
28) Lidé a Politika. Vybírám z programu tuhle větu „Hnutí LAP založili lidé, kteří dosud nebyli v politice angažováni, a to jak před listopadem 1989, tak ani po něm.“ Myslím, že to tak zůstane i nadále.
29) Strana soukromníků České republiky - Další strana, které jde jenom o peníze.
30) Hnutí Zelení - protiklausovská strana. Super. Kandiduje za ně Mejstřík. Fandím, ale asi zůstane pidistranou.
31) DS - slavná dělnická strana. Proti Romům. Hrozil ji zákaz, doufám že se to někdy podaří.
32) Nezávislí - proti Lisabosnké smlouvě. Tím je řečeno vše.
33) ČSSD - jediná strana pro levicově orientované voliče. Tím nejsem.

Pokud máte stejné názory jako já, tedy podpora Evropské unie, schválení Lisabonské smlouvy, mírná pravicová orientace, zbývají nám tyto strany:


EDS
Koalice: Starostové a nezávislí - Vaše alternativa
SNK Evropští demokraté
Strana Zelených

Ještě nejsem pevně rozhodnut, ale volil bych mezi EDS a pravými Zelenými. Přeju vám šťastnou ruku ve volbách!
Mike

V minulých volbách jsem volila evropské...
iva, 4.6.2009 8:17

V minulých volbách jsem volila evropské demokraty a jelikož nezanikli a vy jste mně na ně upozornil asi půjdu k volbám, i když jsme nechtěli. syn půjde poprvé, a taky řekl, že je jich moc a zmuchlal to do koše , ale v klipech se mu líbili ti Moravané tak ho ukecám na ty evropské demokraty

Hlavně mladí
Alfons, 4.6.2009 8:22

by měli pečlivě vybírat. Volí i budoucnost svých potomků. Starší generace by volit neměla, protože to svým potomkům za totáče pokazila. Mladí se vyznají a politice dobře rozumí, takže na ně spoléhám. Na Facebooku si vyměňují názory a zkušenosti. Starší generace na Facebooku není, takže není dobře informovaná a neví co a jak.

Odp: Hlavně mladí
SENIOR, 4.6.2009 10:22

Starší generace by volit neměla; komunisty je třeba zakázat; ty nejsprávnější názory jsou na Facebooku . . .
Kde já jen podobné názory slyšel ! Už si vzpomínám. Vzápětí voliče tohoto typu sešikoval pan Hitler.
Mladí se určitě vyznají a mnozí pochopili, že ničit zapalovat synagogy je blbost. Lepší je trénovat hod atrapou ručního granátu - stačí vejce. Cíle jsou zřetelné. Příslušníci té hloupé starší generace . . . kteří v nedávné minulosti zapomněli, že jejich příliš bujní synové či vnuci mají pod trenýrkami holé zadky a za brankou že roste pružná líska.

Takle ne
Pavel od vody, 4.6.2009 8:54

Bral bych raději nestranný rozbor s nadhledem erudovaného komentátora. Tohle se mi nelíbí a řídit se tím rozhodně nebudu. Palec dolů.
-ppp-

Tohle je úžasně „věcný“ příspěvek...
Bára Š., 4.6.2009 9:48

Tohle je úžasně „věcný“ příspěvek. Pokud jeho účelem mělo být něco jiného, než smršť Vašich názorů (například mně jako voliči je dost ukradené, jak se Vám kdo zdá sympatický), tak se minul účelem.:-)

KOHO VOLIT NEBO CO VOLIT
tlapka, 4.6.2009 10:18

Věřící nejsme, levičáci nejsme a ODS nám jaksi nesedí a ostatní jsou takové smetí. EDS se málo zviditelňuje.

Tento názor existuje...
Lipovan, 4.6.2009 10:43

...nic víc, nic míň. Navrhuji, abychom vás ve vší počestnosti zanechali napospas vašim vznešeným přáním a představám. Možná je načase obnovit svou Idée Fixe o založení vlastního blogu. Svíce není politický web, třebaže se zde občas určité politické úvahy vyskytnou. Ale proč vozit sovy do Atén, uhlí do Newcastlu, zločince na Jánský vršek? Politiky se nám všude kolem dostává v míře větší než vrchovaté a není důvod zanášet jí Svíci. :-)

Odp: Tento názor existuje...
Bára Š., 4.6.2009 12:07

ale to mě i diskuze o politice a o věcech, které určují, jak budu žít, baví....jen to musí být k věci :-)
Ne „nevolte toho a toho, nějak mi není sympatickej, asi se málo usmívá“. Nebo "volte ty, kteří jsou proti Klausovi, Klaus je přeci největší zlo :-D Jaká hrůza, že odmítá lisabonskou smlouvu nebo zpochybňuje nepodložené teorie o oteplování.

Odp2: Tento názor existuje...
iva, 4.6.2009 13:52

Oteplování -to je dobrý a že z vás někdo ten názor napsal že?

Odp3: Tento názor existuje...
Bára Š., 4.6.2009 17:17
Odp4: Tento názor existuje...
tlapka, 5.6.2009 12:24

Zrovna se ochladilo.

22 poslanců z 736 poslanců
Milan, 4.6.2009 14:00

V Čechách a na Moravě zvolení poslanci do EUparlamentu nemohou v té EU změnit vůbec nic. Vůbec nebudou slyšet. I kdyby byli všichni ze stejné strany a táhli za stejný provaz a vždy hlasovali úplně jednotně, nebudou vidět. Představují totiž 2,9 %, což je víc než směšné. Navíc EUparlament nemá vůbec žádné pravomoci. Hlasování v něm probíhá tak, že se většina zjišťuje opticky. Takže je to úplně směšné, celý ten humbuk.
Směšné to nepřipadá jen těm, kteří by ten velice dobře placený džob chtěli. Je to úžasné pracovní místo: žádná odpovědnost, absolutní imunita, úplná nekontrolovanost, mimořádně vysoký plat, ohromné materiální výhody, diety a reluty a ještě k tomu možnost zaměstnávat několik vlastních příbuzných, kteří budou také placeni EUpeněz. Že ti lidé po tom jdou jak diví, to se nedivím. Zejména takoví jako třeba Tlustý a Hybášková a Jacquesová apod., kterým hrozí nezaměstnanost, po tom korýtku velice touží.
Takže ne že o nic nejde, ale jde o koryta pro 22 lidí a jejich kamarády a příbuzné.
A taky jde o peníze pro politické strany. Každá strana, která získá aspoň jedno procento hlasů (což při očekávané nízké účasti voličů nemusí být až tak moc těžké), získá za každý odevzdaný hlas ze státní kasy 30 korun. A rázem bude mít peníze na vlastní činnost a na předvolební kampaň v podzimních volbách. Takže těm malým a těm novým stranám taky o něco jde - o peníze.
Jinak ale nejde o nic. České zastoupení v zastupitelském sboru bez pravomocí je víc než směšné.

Odp: 22 poslanců z 736 poslanců
Pavel od vody, 4.6.2009 15:30

Smutná pravda. Dám svých 30,- malé pidistraničce, třeba jim to pomůže.
-ppp-

zajímavá sonda do duše autora - má tam...
gorgon, 5.6.2009 10:12

zajímavá sonda do duše autora - má tam dvě národně sociální strany, ale národní strana jsou slavní extrémisté. Stejně tak bych si dovolil tvrdit, že sympatie k zeleným a lidovcům, spolu s odmítnutím protievropských stran, je důsledkem televizního multi-kulti humanitárního bombardování dnešní mládeže.

Je i Váš mozek vzorkem davové průměrnosti, že k tvorbě vlastních názorů potřebujete média?

Odp: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
tlapka, 5.6.2009 12:26

Nejlépe je použít vlastní fantazie, nebo mimoprostorové celovesmírné databanky.

Odp: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
Bára Š., 5.6.2009 13:37

Proboha, co Vám ti mladí tak udělali, že se do nich pořád obouváte? Je fakt, že jsem obklopená samými vysokoškoláky, nicméně tento vzorek skutečně nijak extrémně proevropský není, většina lisabonskou smlouvu odmítá a když už, tak si spíš o problematice něco přečtou, než že by se nechali masírovat masmédii.:-)

Odp2: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
gorgon, 6.6.2009 10:47

co mi udělali?

„Jinak si troufám tvrdit, že alespoň v případě německé národnosti dostal Hitler většinovou podporu“

tohle mi udělali - melou a vymýšlí si a útočí na lidi, kteří říkají nepříjemnou pravdu, ale sami si pravdu neověří ani nemají dostatek soudnosti k tomu aby argumentovali pouze tím co na 100% ví.

Odp3: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
Bára Š., 6.6.2009 14:30

Já třeba vím, že sudetoněmeckou stranu volilo 90% němců..je to dle vás nedostatek soudnosti? Ráda Vám odcituji zdroje, je to z učebnice ústavního práva.

Taky vím, kolik procent volilo komunisty..to jistě víte i vy. A kolik pochodovalo prvomájovými průvody atd...

Odp4: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
gorgon, 8.6.2009 12:04

ale to už byl Hitler a NSDAP u moci, a v Německu jel naplno nejzrůdnější fašistický režim 20. století, neníliž pravda. komunisty volilo třeba i 100%, ale to taky nebyla demokracie

Odp5: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
Bára Š., 13.6.2009 23:48

Tak to se ale vážně mýlíte. Přednášku z dějepisu vám dávat nebudu. Sám víte, koho lidé volili HNED po válce...vyhráli komunisté. Ne sice tak drtivou většinou, jako poté ve zmanipulovaných volbách už za komunistického ŕežimu - ale vyhráli! Bez podpory lidí (kdo mimochodem dělal ten masový nátlak na Beneše? lid...) by si komunisté ani neškrtli.

To samé Němci....už od začátku vedli separatistické a protičeské řeči..už od rozpadu RU s nově vzniklým Československem nesouhlasili. Už tehdy po rozpadu se dokonce němci v sudetech ozbrojovali. Ještě před 2. sv. válkou, kdy byli stále našimi občany, měli možnost svobodně se přihlásit k té které straně a k tomu kterému státu. Čísla kolem 90% (podpora sudetskoněmecké strany a Hitlera) nejsou vůbec nadnesená.

Odp5: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
Bára Š., 13.6.2009 23:49

Navíc za tuhého nacistického režimu snad žádné volby nikde regulérně neprobíhaly, že ano..mluvím stále ještě o situaci před válkou, před Mnichovem

Odp2: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
Alfons, 6.6.2009 11:32

Mladí lidé sobě i svým potomkům připravují svou angažovaností nádherný a spokojený život. Dobře jim tak.;-)

Souhlasím s Lipovanem!
zvoník, 5.6.2009 12:03

Co se týče politiky, tak ta sem fakt nepatří. Při čtení mám pocit, jako bych se přehraboval v žumpě a hledal mezi produkty ten svůj vlastní, abych ho o volbách na něčí pokyn vyzdvihl a uctíval vedle toho podobného, kterého vytlačil ten, co naprázdno mlátí vlastní hubou na tribuně. Jít volit je úplně stejně intimní záležitost jako jít na velkou stranu a při akci zavřít za sebou dveře, aby tolik nesmrdělo, tak proč se tady v tom všem snaží autor rochnit, a posuzovat výkaly jako by to byly dortíčky po zdařilém obědě.

Odp: Souhlasím s Lipovanem!
tlapka, 5.6.2009 12:27

Asi že naopak mluvit o politice se někomu líbí nebo to považuje za důležité, však i ta žumpa má právo na existenci.

To si nevybereš!
slayd, 5.6.2009 12:48

Všechno jedna pakáž. Volit voli či nikoliv?
Tvůj život se k lepšímu nezmění, ať bude u koryta kterýkoliv aparátník, jakékoliv strany.
A ani sranda s nima žádná není. Ani ten Sládek není vtipnej, jak kdysi bejvával.
Volební sliby a povolební chyby: to je realita u všech stejná. Pod nánosem různorodých řečiček a vizí se ukrývá totéž: Občan vždy na posledním
místě! Tohle pravdivé heslo by měli mít ve svém programu všechny politické strany, aby to všem lidem konečně docvaklo. Řešení neexistuje. P.S.

Odp: To si nevybereš!
zvoník, 5.6.2009 14:16

Slyšel jsem takovou zajímavou pravdu. Dokonce to nějaký sprejer napsal v Praze na zeď:
KDYBY VOLBY MOHLY NĚCO ZMĚNIT, UŽ DÁVNO BY BYLY DEMOKRATICKY ZAKÁZÁNY !
- Z čehož ve výsledku vyplývá, že lidi sami nechtějí nijakou změnu (asi kvůli tomu, že by mohlo skončit okrádání na všech frontách tržní společnosti) a o skutečné demokracii nemají ani ponětí, protože vlastně ani nechtějí... Ale pro slovo ,,demokracie" vždy zvednou ruku, zvláště stojí-li na pódiu nějaký tlučhuba.
Čest práci! V šest v práci.

Odp2: To si nevybereš!
slayd, 5.6.2009 15:50

Přeně tak to je. Takže ještě jednou to vylepšené a dobře skryté volební heslo všech stran: VEŔEJNÝ ZÁJEM A OBČANÉ JSOU PRO NÁS U KORYTA, VŽDYCKY AŽ NA POSLEDNÍM MÍSTĚ!!!
A HURÁ K URNÁM... P.S.

Právě názor, že jít volit pouze velkou...
noname, 6.6.2009 6:59

Právě názor, že jít volit pouze velkou stranu je následkem velké manipulace. Právě tohle drží u koryta nenasyty. Důležité je dát názor tomu, kdo má podobný náhled i když je to malá strana. Není dobré jít volit proti někomu ale pro nějaký názor. To, že si myslím, že malá strana i přes můj hlas nezíská podporu není můj problém.

Tento názor už tu zazněl:
Pavel od vody, 4.6.2009 15:30
Smutná pravda. Dám svých 30,- malé pidistraničce, třeba jim to pomůže.

A to co píšu je přesně výsledkem inspirace, kterou navrhuje Tlapka:
Odp: zajímavá sonda do duše autora - má tam...
tlapka, 5.6.2009 12:26
Nejlépe je použít vlastní fantazie, nebo mimoprostorové celovesmírné databanky.

Ransdorf je jednička
Alfons, 6.6.2009 9:38

Vzdělaný a nezkorumpovaný.

Odp: Ransdorf je jednička
tlapka, 8.6.2009 14:42

dejte pozor. Vzdělání nenese sebou automaticky ani inteligenci, ani charakter. R. řeč je sama citace z cizího.

Zrušme Mike !
Nein, er(sie) ist kein(e) ..., 7.6.2009 22:33

Hraje si na politologa/politoložku a chce manipulovat veřejným míněním. Nic nového neřekl(a), všechno přečetl(a) z volebních lístků.

Mikeku, Vaše „polévka“ je neslaná nemastná a Váš „pášť“ vlaje po větru. Nic originálního. Bohužel.

Odp: Zrušme Mike !
ivana Kozárová, 12.6.2009 10:18

Můj táta jednou vyvěsil na nástěnku traktorové stanice svoje osobní volební heslo : Vol,vole vyvolenej za život zkomolenej!

Odp: Zrušme Mike !
gorgon, 13.6.2009 23:36

zrušme mike? zrušte sám sebe pane, anebo přijďte s nčím lepším

Odp2: Zrušme Mike !
tlapka, 17.6.2009 13:43

Proč by rušil sám sebe to neudělá nikdo.

Odp3: Zrušme Mike !
slayd, 17.6.2009 14:20

Mike na HRAD! Co jinýho s ním? P.S.

Koho volit květen 2010
Juras, 30.4.2010 12:39

Co takhle otevřít toto téma teď v předvolební době? Koho kdo budete volit?
Já svobodné. :-):

Kdyby to šlo volit nikoho neb jak jsme...
iva, 30.4.2010 14:48

Kdyby to šlo volit nikoho neb jak jsme se přidala na facebooku ke skupině volit defenestraci po vzoru Cimrmana

Odp: ...
Juras, 1.5.2010 12:42

To je sympatická snaha, ale vidím to skepticky. Kroužkovačů nebude tolik, aby mohli odstranit lídry. Nicméně kdybych volil parlamentní stranu, tak bych se taky zapojil, souhlasím s ivanem, že každý hlas má svou sílu.

PhDr. M. S.
Lipovan, 1.5.2010 12:55

Včera jsem kolem půlnoci viděl TV vystoupení Miroslava Sládka. Hyde Park, či něco takového. Z Mirka už je bělovlasý pán s bradkou a přitom zůstává stále stejným demagogem. Že by mu lokální politika v Útěchově už nevyhovovala a uvažoval o návratu k vrcholovým korytům? Pokud vím, na místní úrovni si vede velmi zdatně; developerský projekt za půl miliardy korun, honosný haus a božskou Lauru po boku...šikovný to člověk. :-)

Odp: PhDr. M. S.
ivan, 1.5.2010 13:58

Na cenzora docela dobrý.

Odp2: ...
iva, 1.5.2010 15:21

A přitom je tak jednoduché se dnes díky facebooku domluvit. Ale stejně jak psal Lipovan, je to už dané a nic se nezmění a ví to více lidí. Nebo snad ne? I když volby vyhraje někdo, kdo je na kandidátce niže stejně bude hájit tu stranu, za kterou kandidoval.

Odp3: ...
Alfons, 1.5.2010 16:40

Nevolit pravičáky-podívejte se kam to za 8 let jejich vlády v Řecku dotáhli. A teď ze ně budeme platit i my. Pravičáci jsou zhouba lidstva. Ještě mně není jasné kam se ty probenděné peníze v Řecku poděly. Všichni Řekové si koupili jachty? Už jsem kdesi četl, že řečtí pravičáci jsou vlastně levičáci. Pravičáci nevědí jak z toho vybruslit.

Odp4: ...
iva, 1.5.2010 19:23

Já volila snad jen OF a pak socedem. Ale v jedněch volbách se pak spojili s ODS, tak už volim vždy posle profese a většinou stranu s malýmni preferencemi. MInule jsem volila Evropské demokraty a pak Moravany. Aspon uberu průměr a vidím, že nejsem sama, kdo je volil vždy podle výsledků. Velké strany a komunisty nebudu volit, jsou moc na koni.

Odp5: ...
Alfons, 2.5.2010 2:46

Malé strany s tím tady nepohnou, ODS a ČSSD také ne, takže zbývají komunisti. Tak uvažují mistři.

Odp6: ...
ivan, 2.5.2010 7:52

Když vidím jejich shromáždění, tak jim tam jaksi chybí střední a mladá generace. Mávat choděj ti kterým se podařilo nastěhovat do sousedova domu nebo statku. Ostatní jim na něj museli vydělat. Alfíku, co srdíčko. Dobrý?

Odp7: ...
Alfons, 2.5.2010 8:30

Mladí se přidají až procitnou pod mostem z omámení problbováním. Do sousedova bytu nebo domu se můžeš nastěhovat i dnes po aplikaci demokratické exekuce. Velice výhodná cena je tehdy, když je exekutor tvůj známý. Srdíčko a tlak blbý. S udržením moče, prostatou a dechem jak by smet a o Alzheimerovi ani nemluvím, ale jak bylo za totáče si pamatuji dobře. Protože jsem ho v pohodě přežil, což se o dnešní demokracii říct nedá.

Odp8: ...
ivan, 2.5.2010 11:57

Exekutor ve dveřích je zhmotnělá nedočkavost. Pěkně se žije na sekáč, stačí podepsat a máš co chceš. Auto, zařízení bytu, elektronika, hrnce, dovolená.

Asi jsem tu jediný kdo bezdomovcem opravdu byl, de jure i de facto. Co mě chceš povídat?

Bezdomovec není ožralá mátoha žebrající na parkovišti před sámoškou o příspěvek na vyprošťováka, ale ten co skutečně ztratí bydlení a zaměstnání.

Stačí se optat někoho jestli nechce vyčistit okapy nebo vysekat křoví před barákem, za týden máš na elektrickou pilu z bazíku, za další dva na novou z krámu a za měsíc na favouše za šest kolíků. Ještě se ho rádi zbavěj.

Klidně bych takhle začal ještě ve svým věku a taky jsem to tak udělal. Pronajal jsem si prkenou boudu bez zařízení kde jsem začal budovat truhlárnu. Za pár let tam bylo zaměstnáno 18 lidí na dvě směny. Nikdy nevím co bude zítra, já to mám takhe rád, život má úplně jinou chuť než když ti někdo přisypává do koryta jistot.

Alfe, Alfe,...Takovej starej a ví o životě hovno.

Odp9: ...
Alfons, 2.5.2010 15:01

Šprýmovná říkánka pro poučení a zábavu starých i mladých. Pořád se lidem vtlouká do hlavy aby podnikali, ale oni ne a ne. Nikoho ani nenapadne sbírat statkářovi na poli eko-mandelinky, to se raději v leže dívá do slunce
....Stačí se optat někoho.... a ten NĚKDO tě pošle NĚKAM. Implicitně vycházíš z toho, že ten NĚKDO na tebe čeká a že těch NĚKDO jsou nekonečné řady.
Mohl bych se zeptat jestli NĚKdo nepotřebuje leštit kliky u JEHO rezidence na přímořském zámečku. Za ubytování a stravu přes sezonu s prac. dobou 6-9hod. Zdá se, že je zde NĚKDO mimo realitu. Časy NĚKDO dávno minuly.
Nakonec není problém na obci dělat veřejně prospěšné práce a zvednout si podporu v nezaměstnanosti-tak praví debilové, kteří o reálné situaci nic nevědí. Ono na to obce nedostávají peníze, ale to už někomu jaksi uniká.

Odp10: ...
ivan, 2.5.2010 23:29

Stačí slovo podnikat nahradit ,,živit se vlastní prací" a jsme z toho všichni venku. Odevšad slyším ,, ježiši Mariá co mám dělat?
Zvednout se a jít něco dělat!

Každý si žijem svůj život podle svého nastavení a jsme to pouze a pouze my kdo si za něj můžeme. Pomoci se má pouze krátkodobě nezaměstnaným, nemocným a starým kteří pro věk už nemůžou pracovat. Všechno ostatní je pouze naše a jenom naše věc. Smůla neexistuje! Všechno je pouze důsledkem našeho jednání a rozhodování.

Při nedokončeném závodě pro banální závadu rozpojeného převodu řazení jsem se potkal podle trati s konstruktérem motocyklů Perti. Ptal se jak jsem dopalnul, tak mu říkám. Smůla, rozopojený převod řazení, nedokončil jsem. Taky s pocitem nespravedlnosti, přece jsem přípravě věnoval takové úsilí. Pavel se na mě podíval a říká natvrdo. Hovno, žádná smůla, nepřipravenost!
Nejdřív se mě to silně dotklo a pak jsem o tom začal přemýšlet.

Nedělám? Je to moje chyba, žádná smůla! Buď pro to dělám málo, nebo něco špatně!
Hovínko, žádná smůla neexistuje, jenom nepřipravenost! O to je těžší slyšet, že je to nepřipravenost na život. Tahle potupa mě vyléčila ze všech bolestí ukřivděnosti.

Odp11: ...
Alfons, 3.5.2010 3:28

To je ono, totáčoví občané nebyli připraveni na velký skok do tržního hospodářství a je to jejich chyba. Mladí už v tomto prostředí žijí a není pro ně problém se ve všem orientovat a také bez problému shánějí práci.;-) Mladí do toho, svět je váš, žijete ve zlaté době, važte si toho! Za totáče jsme za vás umírali a trpěli. Já jsem náhodou přežil. Tak se držte a utahujte si opasky. Utahování opasků se táhne jako červená nit naší ekonomikou od sametové revoluce bez přestání, nebere konce a opasky se blíží k hrdlu.

Odp12: ...
ivan, 3.5.2010 14:37

Ještě nikdy v historii nebyli lidé tak rozmazlení jako dneska.

Odp6: ...
iva, 2.5.2010 12:33

Ty věříš tomu, že tak opojnou věc, jako moc předali komunisti bratrům v triku v 89? Jen si rozdělili teritoria vy si krad´te kde chcete, ale my si zůstanem krást tam kde kradem doposud. Mafie všichni politici. Věřila bych asi té pirátské straně nebo DS ale taky jsem na vážkách. Myslím, že se rozhodnu na poslední chvíli podle profese. A možná zvolím i nějakého důchodce chytrého, ale Zeman to nebude.

Odp7: ...
Alfons, 2.5.2010 15:06

Na Svíci máme jednotnou kandidátku-KOMUNISTY. Každému podle jeho možností a potřeb. ;-) Ono hromadění majetku na velké hromady způsobuje že v systému nejsou peníze pro ty co hromadit majetek nemůžou. Pro někoho to bude obtížné na pochopení. A tak jde život dál a mladí na to časem zase přijdou. A když ne tak pojdou hlady.

Odp8: ...
iva, 2.5.2010 19:51

To je ale furt dokola. Z toho není východisko. ASi musíme čekat až se mezi těma nahoře narodí nějaký příznivec lůzy jako byl třeba syn France Jozefa.

Odp9: ...
Alfons, 3.5.2010 3:31

Východisko je. Stačí když do systému který má předsmrtné křeče zasáhne vnější událost-třeba přírodní katastrofa a je vymalováno. Domeček se zhroutí velice rychle. Čekat, vydržet, změna se blíží. Nemusíte pro to nic dělat.

Odp8: ...
Juras, 3.5.2010 8:10

Signifikantní Vždycky všude mluvíte za všechny, bez ohledu na jejich názor. Tak tedy pokračuj jménem svícového lidu... ;-)

Odp9: ...
iva, 3.5.2010 8:15

Ale mně to rozesmálo :-) Já bych Alfa i možná volila.

Odp10: ...
Juras, 3.5.2010 9:29

Taky mě to rozesmálo. S Alfem se člověk nenudí - nikdy si nejsem jist, co z jeho projevů je štengr, co všechno sranda a co myslí vážně :-)

Odp9: ...
iva, 3.5.2010 8:26

Myslela jsem, že by někdo vědl něco více o tom synovi Franc Josefa a císařovny Sissi. Prý nevěřil v monarchii a byl takový trochu revolucionář, že vlastně třídu, ze které pocházel neuznával a psal do novin různé články. Možná se jednou někdo takový vyskytne i u těch pracháčů a zjistí, že to tak nejde aby jedni měli hromadu peněz a jiní je dobývali jen na přežití a potom chcípnuli.

Odp10: ...
ivan, 3.5.2010 9:35

Asi ti to Ivo těžko vysvětlím, ale peníze jsou pouze fiktivní záležitost, jejich cena je pouze v dohodě, že nějakou cenu mají. Ten kdo jich má skutečně hodně /miliardy/ je pouze na vrcholu jejich přerozdělení. Jeho právo je pouze určit jak se přerozdělí dál. Ve skutečnosti je nemůže nijak spotřebovat, samy o sobě nemají žádnou hodnotu , dají se zase jenom investovat což není nic jiného než další přerozdělení.

Odp11: ...
iva, 3.5.2010 9:40

Dá se koupit moc a ta je k nezaplacení, že ano. Pak můžeš hrat člověče nezlobse.

Odp11: ...
iva, 3.5.2010 10:03

Na koupení moci není peněz nikdy dost.

Odp7: ...Odp.1.
Neuvedeno, 2.5.2010 21:00

Řekl bych, že to hromadění majetku platilo i pro současnost i pro vládu za socialismu. Tehdy za socialismu státní majetek také neustále přibýval. Jenže když ono vždycky hrozí buď privatizace státního majetku, nebo zase zestátňování majetku. Takto se to pravidelně střídá, aby ti co jsou nahoře mohli všechno rozkrást. Nějakou tu aférku, která strhne dav, ta se vždycky najde.
Dnes jsem si pustil toho Kalouska, zatím jenom část a mohu říci, že v jednom má Kalousek pravdu, že totiž ti mladí již nebudou mít důchod velikosti 40 % aktivní mzdy, ale jen 15 nabo 20 %. Jenže není pravda, že si na důchodové přilepšení musí střádat každý sám. On totiž tím střádáním může také o všechno přijít, třeba při rozvodu, nebo při úmrtí, nebo při dědickém rozdělování při úmrtí manžela. Nebo také krachem penzijního fondu, či devalvací měny atd.
Jediná jistota tedy je zase jen mít víc dětí, kteří by Vám v nouzi sami na stáří pomohli. Ovšem to se zase musí počítat s tím, že některý z dětí nebude mít tu možnost ani chuť.
Takže ještě jednou shrnuji pro mladší generaci. I když budete mít více dětí, tak Vám stát stejně dá v důchodu jen 15 až 20 % penze v poměru k aktivnímu Vašemu výdělku, protože bude všechno rozkradeno, ale když budete mít více dětí, tak Vám snad Vaše děti pomůžou z nejhoršího, nepřijdete-li o ně nějakou katastrofou, na příklad při nabourání jejich auta při cestě na jejich dovolenou.

Odp8: ...Odp.1.
Alfons, 3.5.2010 3:35

...On totiž tím střádáním může také o všechno přijít.....to je jistá JISTOTA pro odpůrce JISTOT. Děti vás nanejvýš hodí do kontejneru místo aby se o vás postarali. Mladí, čeká vás expanse štěstí a dobré nálady. Nedejte se zviklat prognozami škarohlídů.

Odp9: ...Odp.1.
iva, 3.5.2010 7:14

Já bych tolik ty děti neodsuzovala. Některé mají menší mzdu než jejich rodiče důchod.

Odp10: ...Odp.1.
Alfons, 3.5.2010 14:20

Pokud nějakou mzdu vůbec mají. Ekonomika expanduje.

Odp9: ...Odp.1.
iva, 3.5.2010 7:18

MLuvím z vlastní zkušenost. Manžel jezdí každou neděli za svou matkou. Přes zimu býval o sobotě neděli dost unavený za celý týden, že někdy oba dny prostpí a jen tak prochodí po bytě, ale v neděli vždy za ní jede. Tento týden jsme tam zajeli už ve čtvrtek po cestě a stejně v saobotu volala at v neděli přijede. Už nechápe, že taky musí odpočinout po práci, je poslední dobou unavený a nevyspaný. Sama doufám, že nebudu taková abych po svých dětech něco chtěla a vystačím si sama SNAD.

Odp10: ...Odp.1.
Alfons, 3.5.2010 14:23

Kdyby aspoň to SNAD bylo jisté bylo by dobře. Držím palce.

Odp7: ...Odp.1. Pokrač.
Neuvedeno, 3.5.2010 18:25

Konečně jsem si doposlechl tu přednášku Miloslava Kalouska na VŠE.
Řekl bych, že to byla taková přednáška, které svého času měl i jiný nejmenovaný ekonom, dnes postavený na vysoké místo ve státě na téma: Budeme-li se snažit, tak se s toho dostaneme, ale musíme se snažit.
Z jedné strany, teorie je to dobrá, jenže na to musí být svět opravdu konkurenční, aby to takhle mohlo fungovat. Jenže stále není.
Místo konkurování se vedou války, místo tržního obchodování se zavádějí dotace.
Místo fungování konkurenčního prostředí mezi velmocemi vládnou globalizační metody.
Místo skutečných demokratických voleb se do nich zavádí vliv peněz na volební kampaň nadnárodně financovanou. Peněz jen tak volně vytištěných a ničím zřejmě nepodložených.
Místo rovnosti vojenských sil mezi velmocemi se stále prosazuje spojování vojenských sil k ovládnutí slabších velmocí a seskupení národů.
Místo skutečné konkurence výrobních sil se prosazuje protexionismus v podobě požadavků různých finančních ručení, různých speciálních zkoušek, kterými se ostatní odříznou od výdělečných možností a zmenší se konkurence těch nejsilnějších, kteří si pak klidně dávají větší požadavky na ceny prací atd.
Místo volné nabídky výrobků se stále prosazují standardy, které jsou navíc na úrovni jen těch nejbohatších zemí EU.
Místo toho, aby každé větší seskupení mělo svoji samostatnou měnu na sobě zcela nezávislou, pouze jen kurzovým poměrem, tak se nepovoluje v rámci světa zavedení vlastních hmotných a finančních rezerv u tohoto celku, který je pak zcela závislý na jednom jediném monopolním vlastníkovi hmotných a finančních rezerv.
Prostě je to přednáška, která se zcela nevyjádřila k některým problémům, a to proto, že by si přednášející mohl v tom případě uškodit a nemusel-by se dostat pak do vlády. Nedivím se, ale schází mnoho vážných témat, které tato přednáška neřeší, protože je z taktických důvodů obešla.
Jenže bez vyřešení těchto základních principů se můžeme snažit sebe více a výsledek se nezlepší i kdybychom si sebe víc utahovali opasky. Pouze bude výsledek ten, že se budeme mít stále hůře.
Dále euro může fungovat jen tehdy, když bude mít také jednotné řízení a jenotnou zodpovědnost celého tohoto celku v němž euro platí.

Odp8: ...Odp.1. Pokrač.
Alfons, 4.5.2010 2:28

Chce to pracovat a utáhnout si opasky, teď už kolem krku.;-)

Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
Alfons, 4.5.2010 7:46

Provedl jsem soukromý miniprůzkum jestli bylo lépe za totáče, nebo je lépe dnes. Skore je 4:0 pro totáč.

Odp: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
ivan, 4.5.2010 7:49

Provedl si ho mezi svými známými, že Alfe, běž na střední školu nebo vejšku, pak nás se svýma výsledkama seznam.

Odp2: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
iva, 4.5.2010 8:10

Zeptám se. Teda řeknu synovi at se zeptá. Nedávno kluk zůstal s otevřenou pusou, jak mu muž vyprávěl jak se někam kdysi šel ptát řemeslník na práci, že ho hned brali. A ještě naslibovali hory doly. Jen mi včil není jasné, jakto, že nebyly ty kachličky takový výběr vzorů, jako dnes. Asi ten rudý kanibal žral i keramiku. po revoluci to byl boom obchodů s různýma blbostma.

Odp3: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
iva, 4.5.2010 8:20

To mi připomělo ten film-Vážení přátelé, ano. Ten byl dobrý no prostě totalita se vším všudy. Tak proč to nešlo, když už tehdy komunisti podnikali?

Odp2: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
Alfons, 4.5.2010 8:12

Na střední škole a vejšce je průzkum neregulerní. Je to vzorek, který nemá s totáčem OSOBNÍ zkušenost, jsou to jen problblíci. Ivánku zase oblbuješ?

Odp3: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
ivan, 4.5.2010 9:30

Jestli budou zlobit, nevycválanci, tak až budu skákat do hrobu tak zavolím komanče, aby si jich pořádně užili. Můžou mě za to chodit čůrat na hrob. I tak se jim omlouvám, takovouhle lumpárnu si nezasloužej.

Odp4: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
Alfons, 4.5.2010 12:56

Když se někdo nechá problbnout a nemá vlastní zkušenost s předtotáčovou dobou tak je BLB. Okamžitě by měl nechat studia. ;-)

Odp5: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
santiago, 5.5.2010 14:32

Ach, kdo ze studentů může mít zkušenost s předtotáčovou dobou?... myslíš studenty tzv. univerzit třetího věku?

Odp6: Provedl jsem soukromý miniprůzkum...
Alfons, 5.5.2010 15:13

No právě ti mladí netotáčoví si problblostí nabijí pusinky. Mají patent na rozum převzatý od profi-problbovačů. A jako kuřátka se snaží poučovat slepice. Za přilávání problblosti a stálého míchání v hlavinkách studentů vyrobíme směs pro aplikaci bydlení pod mostem.

Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 4.5.2010 8:22

Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24. Byl tam předseda strany Moravané. Momentálně jsem rozhodnuta, pokud tam budou dobří kandidáti budu volit Moravany. Aspon dostanou nějakou tu korunku za můj hlas.

Odp: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Juras, 4.5.2010 8:33

Ty peníze, to není tak jisté. Ale jinak je určitě dobře volit malé strany. Je mi sympatická tato výzva: http://vymentepolitiky.cz. A připadá mi nadějnější než defenestrace (Defenestrace ignoruje fakt, že velké strany mají příliš mnoho voličů, kteří do toho nepůjdou a preferenční hlasy budou dohromady velmi slabé a tím pádem i hlasy s preferenčními hlasy na nižších pořadích pouze posílí Paroubka /kterého nepřímo volí Lipovan/)

Odp2: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 4.5.2010 8:54

Dík za odkaz. Preisse já uznávám hodně škoda, že ho nemůžu volit.

Odp3: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 4.5.2010 8:55

Přemluv Lipovana at nevolí Paroubka, ale Moravany.

Odp4: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Juras, 4.5.2010 9:07

A kandidujou tam? Když není ochoten jet ani kvůli Paroubkovi do severních Čech, tak kvůli Moravanům na Moravu nepojede taky, hádám. ;-)

Odp5: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 4.5.2010 9:13

Tak ho překecej jen at volí malou stranu. Máš to jako stranický úkol.:-) Moravané jsou i v Čechách ne? Ale spíš je budou volit Moraváci. Já je kdysdi volila, ale pak mi to přišlo jako že se integrujeme do Unie a volit nějaké odlučování, ale včera to vysvětlil. Proč lidi volí radši Socdem, než by volili satranu, která je jim blíž.

Odp6: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Juras, 4.5.2010 9:27

Nevím, jakou by to mělo naději. Připadá mi, že má dost beraní názory a jen tak názor nezmění. No a ty jeho politické zkratkovité názory taky nesvědčí o tom, že by kriticky hodnotil, co politici skutečně dělají. Ódéesáci jsou podle něj sociopati, přitom nemlich stejnou, ne-li horší verbež v oranžovém dresu bude volit. A připadá mu normální, že jeho přátelé volí komunisty. Moc to nechápu :-)

Odp6: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
ivan, 4.5.2010 9:45

Jestli chcete, tak celé Severní čechy, tak jak leží se vším všudy, vám gratis podstoupíme a prohlásíme je za výsostné Moravské území na dobu pokud bude tráva zelená a řeky potečou.

Odp7: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Juras, 4.5.2010 9:48

My máme svých starostí dost ;-)

Odp8: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 4.5.2010 9:49
Odp6: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Lipovan, 4.5.2010 10:41

Moravany ani náhodou. Pamatuji si toho kašpara I. Dřímala v TV debatách. Dřímal je extrémní cholerik a jeho oponenti toho náležitě využívali, k velkému pobavení TV diváků (včetně mě). Vždycky Dřímala vyštengrovali k nepříčetnosti a pak všichni čekali, zda ho trefí, nebo ne. Nevidím jediný důvod, proč bych měl podporovat spolek zaprděných Brňáků, kteří si za cizí peníze chtějí hrát na autonomii. :-)

Odp7: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 4.5.2010 10:49

Já jsem taky zviklaná. Ne že bych neměla ráda Brno, ale jsou moc patrioti. Včera se mi ale ten rozhovor líbil. Proč na mně působí pořád tak, že jim jde hlavně o to Brno nevím. Morava by ale měla mít nějaké zastání a ne, že se každý politik přestěhuje do Prahy a je mu všechno šumafuk. Tak si vol , ale nevěřím, že to je od srdce.

Odp8: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Lipovan, 4.5.2010 11:09

Trochu se Brňákům vysmívám, to je fakt, protože štatl poskytuje svým obyvatelům veškeré pražské nevýhody - jako je kravál, ucpané silnice, stísněný prostor (více než v Praze), otřesné mezilidské vztahy a smog. Navíc je v Brně mnohem vyšší počet jihoindického obyvatelstva, jak v absolutním počtu, tak pochopitelně per capita. Zatímco o pražských výhodách - vysoké platy, možnosti profesního růstu, blízké kulturní vyžití - si mohou štatláci nechat jen zdát. Když jsem byl čerstvě plnoletý, také jsem se zanášel stupidní myšlenkou, že bych mohl rozšířit řady pověstných brněnských nerváků, ale naštěstí zdravý rozum a rada příbuzného zvítězili. Kdepak, do štatlu jen na skok, nebo raději vůbec. Naprosto nechápu, jak mohou ceny bytů v Brně dosahovat tří čtvrtin cen bytů pražských. Proboha, za co, soudruzi? V Ostravě, kam by šel opravdu jen blázen, stojí alespoň byty pár grošů, dokonce i v Porubě, nemluvě o Dubině, Muglinově a dalších mrtvých místech. Ale dávat dva mega za špeluňku někde v Juliánově, Lesné, nebo Bystrci? Nu což, jak říkal poručík Hospodin - dle vkusu každého soudruha. :-)

Odp9: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 4.5.2010 11:15

Brno je krásné městečko. Jeli jsme do Brna vlakem od Havlíčkova Brodu a syn viděl to krásné město a povzdechnul si - tady budu jednou bydlet.:-) A to nezná ty krásné uličky. Myslím, že exodus ostraváků do Brna zlepší i ty jejich zatvrzelé hanácké kebule a dojde i ke zlepšení mezilidských vztahů. Ale brnačky jsou moc sexy baby.

Odp9: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Alfons, 4.5.2010 13:00

Chce to koupit část mrtvých Karlových Varů. Prázdných NOVÝCH bytových domů haldy a když už odtamtud prchají i Rusáci je to na pováženou.

Odp7: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Juras, 4.5.2010 12:28

Když už hodíš hlas Rathovi, tak to už můžeš volit kohokoliv a seš nepochopitelné :-) To už bych ho dal asi raději té straně s nejdelšímexistujícímnázvem. Je to možná šašek, ale ne krysah ;-)

A Cibule je narozdíl od krysyh zdravá.

Jsem ochotná přidat se k nějakému...
iva, 4.5.2010 11:02

Jsem ochotná přidat se k nějakému uvěřitelnému návrhu, kterou stranu volit, mimo parlamentních stran a jejich přívrženců. Nechávám se dost ovlivnovat, tak poradte.

Neplatný hlas
Lipovan, 4.5.2010 11:16

Nějaký podivný člověk tvrdil ještě podivnější věc, která je podle mě nesmysl, ačkoliv zní na první poslech mimořádně sympaticky: pokud občan vhodí do volební urny neplatný volební lístek, za jeho hlas politické strany nedostanou finanční příspěvek. Jak známo, od určitého volebního zisku dostanou politická uskupení od státu peníze, což je pro takové různé Cibulky a další šašky celkem slušný zdroj obživy. Ale pokud prý občan vhodí do urny lístek neplatný, nebudou za jeho volbu vyplaceny peníze. Pokud by to byla přece jen pravda, tak začnu chodit ke všem možným i nemožným volbám, které jsou občanům určeny. :-)

Odp: Neplatný hlas
iva, 4.5.2010 12:52

Někomu těch pár svojich kaček pošlu. Aspon nějaký užitek ze mně ne?

Odp2: Neplatný hlas
Lipovan, 4.5.2010 12:59

Oni z tebe mají užitek určitě. Ale ty z nich rozhodně ne. :-)

Odp3: Neplatný hlas
iva, 4.5.2010 14:48

Aspon tak mám nějakou naději na změnu. Mi nestačí, že tu můžou lidi svobodně podnikat, já chci aby se fakt měli jednou dobře ti, co pracují a ne jen ti, kteří někde začali pracovat dříve, či se někde zadrápkovali u dobré firmy.

Odp: Neplatný hlas
ivan, 4.5.2010 13:32

Nárok na státní příspěvek mají strany s volebním výsledkem přes tři procenta. Vzpoměň na Kremličku a jeho ,,Důchodci za životní jistoty. Tomu prefekt vyšel jeho podnikatelský záměr a bylo po jistotách jinejch.

Faktem je, že nevolený, ale nezneplatněný hlas se přepočítává přidělením v procentech volebního výsledku. Čím víc hlasů, tím více přidělených a tím větší nášup do stranické kasy. Stranické peníze už nejsou státní, ale řekněme poloprivátní.

Zneplatněný nebo neplatný hlas nemůže být přidělen, neboť by se mohlo stát, že by podle procentního zastoupení vítězné strany byl proplacen jeho politickému soupeři.

Myslím, že můžeš začít leštit boty.

Abraka dabra.

Odp2: Neplatný hlas
Lipovan, 4.5.2010 13:49

Jak do toho zapadá případná prázdná volební obálka? :-)

Odp3: Neplatný hlas
ivan, 4.5.2010 14:01

Myslím, že platné nebo neplatné jsou hlasovací lístky, ne obálky. :-)

Odp4: Neplatný hlas
Lipovan, 4.5.2010 15:05

No jistě, ale jak lístek zneplatnit? Pokud zaškrtám větší než povolené množství kundidátů, lístek má stále platnost coby stranický. Že bych si od svého bělehradského kamaráda nechal poslat volební lístek Srbské radikální strany a vložil ho do obálky? :-)

Odp5: Neplatný hlas
Juras, 4.5.2010 15:58

Tak dej do obálky stovku se vzkazem „neplatný hlasovací lístek“ ;-)

Mám to
Lipovan, 4.5.2010 16:08

Už to mám; na stránkách Lamini, tedy...chci říci, Ministerstva vnitra, uvádějí toto: Neplatné jsou hlasovací lístky, které nejsou na předepsaném tiskopise nebo které nejsou vytištěné nebo rozmnožené zastupitelským úřadem, hlasovací lístky, které jsou přetržené, a hlasovací lístky, které nejsou vloženy do úřední obálky. Poškození nebo přeložení hlasovacího lístku nemá vliv na jeho platnost, pokud jsou z něho patrny potřebné údaje. Hlas voliče je neplatný, je-li v úřední obálce několik hlasovacích lístků. A mám vás, všiváci! :-)

Odp: Mám to
Juras, 4.5.2010 16:13

Kdybych chtěl takhle zaškodit, tak bych tam dal komunisty červené a komunisty oranžové - jen ať mají vztek. Bavil bych se pomyšlením, jak jsou smutní a říkají si „Tady ten občan nám chtěl dát hlas a bohužel to přehnal. Kdyby to, ten blbec nespletl, mohli jsme mít o hlas víc“ :-))

Odp: Mám to
ivan, 4.5.2010 16:13

Koukám, že než jsem to dopsal, tak si na to přišel. Chytrej kluk, hlavička.

Odp5: Neplatný hlas
ivan, 4.5.2010 16:11

Roztrhni ho po délce a vhoď pouze jeho útržek. Jako zaregistrovaný účastník volby už nemůžeš být rozřazen v procentním zastoupení nevoličů, ale tvůj hlas nebude moci být přidělen žádné straně pro neidentifikaci.

Nebo vhoď kandidátky všech stran, ale pro jistotu nech doma rozhodně ty které s jistotou nechceš a slavnostně spal.

Odp6: Neplatný hlas
Juras, 4.5.2010 16:14

Nevěříš volební komisi? Já bych tam právě narval všechny, které nechcu :-)

Odp7: Neplatný hlas
ivan, 4.5.2010 17:27

Lepší je když se jim vůbec nedostanou do ruky. NO?

Ale přihodit tam ke svému hlasu namalovanýho oranž kašpárka s třešňovým lístečkem na rudé kandidátce by mohlo vyvolávat příjemné představy protažených tlamiček věrných při sčítání. Jen tak, jako bonus za vykonanou cestu pro vlasní potěšení.

Odp6: Neplatný hlas
iva, 4.5.2010 16:22

Čeho tím dosáhnete tím neplatným hlasem? Já chci aby se něco změnilo a ne sabotovat volby.

Odp7: Neplatný hlas
ivan, 4.5.2010 17:41

Ivo, ostrakizace byla v Athénách součástí volby. Dnešní systém je vykleštěnina demokracie staré přes dva a půl tisíce let. Jaká sabotáž? Právo!

Odp8: Neplatný hlas
iva, 4.5.2010 17:49

Jsem fakt celá doplantaná z vás. Na co právo, co bude, když dáme do obálek více lístků a nebudou platné? Kdo vyhraje,

Odp9: Neplatný hlas
ivan, 4.5.2010 20:00

Základ každé hry, soutěže, závodu, je znalost pravidel. Připravil jsem se takto o mistra republiky tím, že jsem nastoupil do závodu do kterého jsem nemusel. Při sčítacím bodovém systému se započítával součet bodů z nadpolovičního počtu závodů + jeden, zbylé výsledky se škrtaly. Tím , že jsem se zůčastnil závodu do kterého jsem nemusel nastoupit jsem pozměnil započítávanou většinu která je vlastně pohyblivá a tím jsem ovlivnil počet škrtajících se bodů. Titl. Mistr republiky byl v prdelce a teď se jím nemohu po hospodách a tady na Svíci vytahovat, taková škoda! Taková škoda! I vyhrané mistrovství se dá prohrát administrativní chybou.
( silniční závody motocyklů)

Ivo, jestli chceme něco změnit, tak pouze znalostí pravidel. Teoretický rozbor možností je základem strategie ,, jak na ně"!

Odp9: Neplatný hlas
ivan, 6.5.2010 23:31

Ivo, tady ale nebyla řeč o tom kdo vyhraje, ale jak zneplatnit hlas, bez ohleu na výsledek volby.

Nakonec, při velmi teoretické pravděpodobnosti je možné, že by i přepočtený hlas mohl v dessetinném dělení dopomoct dvěma stranám ke zjískání křesla. Třeba v mém případě socanům a komunistům, :-) překonáním bodu úvratě. ;-)

Odp: Jsem ochotná přidat se k nějakému...
Alfons, 4.5.2010 13:02

Mladí si ještě nezaložili žádnou stranu? Studenti vysokoškoláci-hlavy vzhůru!!!;-)

Nový pohled na defenestraci
Juras, 4.5.2010 14:17

Nový pohled na defenestraci. Bavili jsme se s kolegy na obědě. Zakroužkováním lidí na nevolitelných místech není dobré. I kdyby se nakrásně někoho povedlo protlačit nahoru, bude o dost možná člověk, který to dělat nechce. Protože byl na nevolitelném místě, nechal se možná na kandidátku napsat jen do počtu, ale reálně se zvolením nepočítá. Nakonec by mandát pustil (dobrovolně nebo pod nátlakem) a máme tam zpátky dinosaoura.

Odp: Nový pohled na defenestraci
Juras, 4.5.2010 14:31

Po další úvaze jsem došel k závěru, že defenestrace 2010 je vážně blbost - každý hlas pro velkou stranu posílí její lídry - bez ohledu na kroužkování. Nemá to cenu, cenu má pouze volit neparlamentní strany.

Odp2: Nový pohled na defenestraci
iva, 4.5.2010 14:48

Ale Zeman už v parlamentu byl a akce čisté ruce mně moc nepřesvědčila.

Odp3: Nový pohled na defenestraci
Juras, 4.5.2010 15:57

Však ho nebudeš volit(?) Nebo on se vykašlal na svou novou stranu a kandiduje za Moravany?

Odp4: Nový pohled na defenestraci
iva, 4.5.2010 16:11

Ale ty ho chceš volit ne? SPO to jsou svobodní ne?

Z jiného soudku
Lipovan, 4.5.2010 15:34

Jak asi většina čtenářů Svíce s výjimkou čárkotečky ví, nedávno spadlo v Rusku letadlo s polskými hlavonožci a všichni tam издохли. Ruku na srdce a politickou korektnost stranou; skutečně vám těch lidí bylo líto? Mně rozhodně ne. Zpráva mě určitě neponechala chladným, protože přece jen jde o velkou senzaci, nestává se to každý den, čili k nějakému citelnému hnutí mysli zajisté došlo. Ale lítost? Zkuste si představit setkání s některým z oněch poslanců, senátorů, guvernérem polské banky, či samotným prezidentem...myslíte, že by si o vás alespoň očistil boty? Dovoluji si o tom silně pochybovat. Sto lidí zahyne na silnicích během pár měsíců a nikdy nad nimi povinně nepláče.

Odp: Z jiného soudku
iva, 4.5.2010 15:41

Jo mi bylo líto toho pilota a je mi jedno, jestli by si o mně utřel nohy. Těm osrtatním jsem to v klidu přála. Asi mně odsoudíte. Je to stejné jak se furt píše o Anně K. jak trpí. Jsou stovky lidí, co mají dořezané celé tělo, chodí na ozářky a chemoterapii a nic se o ních nedozvíš. Nikam je nezvou ani pes po nich neštěkne.

Odp2: Z jiného soudku
Lipovan, 4.5.2010 16:00

Já neodsuzuju nikoho, nejsem katolík. S prezidentským pilotem bych si nebyl tak jist, předpokládám, že byl více arogantní, než samotný Lešek. Samozřejmě vůči Těm dole, nikoliv vůči Leškovi a Jarkovi. Pokud jde o Annu K., kdybych byl extra cynický, což snad nejsem, určitě bych napsal, že není dobrý nápad pohybovat se v blízkosti míst, kde dopadly jemerické bomby s ochuzeným uranem. Tím samozřejmě narážím na výlet Anny K. do Kuvajtu, kam odjela zazpívat našim žoldákům, kteří u Bagdádu bojují za levnější ropu na amerických čerpacích stanicích.

Odp: Z jiného soudku
Juras, 4.5.2010 16:00

Rozhodně je to menší tragédie než bezdůvodné bránění pracovat některý pilným lidem, kteří nikdy nikomu nic dobrého neudělali. Nebo jsem to poplet? ;-)

... že ještě nějakým volbám věříte. Je...
:-), 5.5.2010 12:53

... že ještě nějakým volbám věříte. Je to jen DIVADLO pro plebs. Mně to nechává úplně v klidu.
Dřív to bylo povinně na 100 % , teď to je na 100 % nepovinně. Žádný rozdíl.

Odp3. Odp.1.: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
Neuvedeno, 5.5.2010 20:10

Paní Iva sdělila: „Přemluv Lipovana at nevolí Paroubka, ale Moravany.“
Tak napřed se rozdělí Československo na Česko a Slovensko. Pak Česko na Čechy a Moravu. Pak Morava na Moravu a Slesko. Pak Morava na Slovácko, Hanou a Moravu. Pak Slovácko na Slovácko a Zlínsko atd atd. Všude se budou pořádat volby a ty volby stejně budou placené mezinárodními podniky a tudíš stejně budou v zájmu akorát těchto podniků, akorát jak budou regiony stále slabší a slabší, tak nakonec se tam bude vozit odpad z celého světa. Takže vytvářet takové ministátečky proti gigantům jako je USA, nebo Čína a Rusko je už od začátku nesmysl, že si někdo takovou stranu vůbec vymyslí.

Panu Neuvedeno
:-), 5.5.2010 23:12

Pane Neuvedeno, správně to vnímáte.

A víte proč se tak děje ? Přece proto, aby Češi zapomněli svou řeč a na svoje dějiny, aby ztratily svůj stát a aby přestaly existovat hranice naší ČSR. Dělá se to postupně, nenápadně, s cílem zde u nás všechno rozšmelcovat, aby nezůstal kámen na kameni.

Proto je naše země zamořována cizinci, aby zdejší obyvatele už ani čeština nadále nespojovala s ostatními slovansky mluvícími národy.
Zkrátka je to „sametový holokaust“ bez plynových komor. K tomu patří i dlouhodobé nezaměstnávání Čechů a diskriminace Čechů na českém území ve prospěch cizinců. Obdobný postup v genetice se nazývá vyhlazovací plemenitba.

Odp: Panu Neuvedeno
Alfons, 6.5.2010 2:34

Kvalita národa se pozná podle toho jestli se dá nebo nedá vyhladit. A když dá je to ve prospěch lidstva.

Odp2: Panu Neuvedeno
ivan, 6.5.2010 7:12

Alfe, ty seš ale ...

Tento příspěvek byl smazán pro extrémní vulgaritu.

Odp2: Panu Neuvedeno
tlapka, 17.5.2010 12:07

Však národy jsou vyhlazovány běžně. Postaru se žít nedá. Proto se rychle nauč čínsky a nemusíš mít strach.

Odp: Panu Neuvedeno
iva, 6.5.2010 7:46

Vždyt jedině spisovně česky mluví Moraváci.

Odp: Odp3. Odp.1.: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 6.5.2010 7:44

Proč všechno centralizují a peníze zůstávají v Praze? Neříkám, máte tam více bezdomovců a více všeho, ale třeba peníze za pokuty našich podniků, ktewré znečištují náš vzduch prý šly na nějakou výstavbu ve střewdních Čechách. Nečekám, že budou volit Moravany všichni, ale měl by každý volit pro svou lepší budoucnost. Ale už nevěřím těm kecům zhlédla jsem ty politky na Vyměnte politiky. Za Moravskoslezský kraj se mi tam nelíbil ani kandidát za Zelené ani za Top O9. A MOravany tam vůbec nebyl kandidát zveřejněný. Já nemám ráda protěžování, přidavačství a nadržování. Spíš vždy stojím na straně těch utiskovaných a upozaděných. Takže opravdu to asi po páté měním na Moravany. At už to dopadne jak chcew budu volit podle toho jak to cítí a ne se přidávat k těm silnějším a drzejším. Ale taky jsem měla kdysi ten názor o tom sjednocování opravdu. Ale měním to a doufám, že se to jednou změní jak říkaj můj děda- NIC TU NENÍ NAVĚKY

Odp2: Odp3. Odp.1.: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 6.5.2010 8:38

Se omlouvám, chybička. To nebylo na Vaměnte politiky ti kandidáti. To bylo nějaké hodnocení nejlepších kandidátů v jednotlivých krajích na Facebooku.

Odp: Odp3. Odp.1.: Včera jsem viděla Hydepark na ČT 24...
iva, 6.5.2010 8:15

To s tím přemlouváním byla spíš parodie na Mádla. Něvěřím, že by se někdo nechal přemluvit, kdo už má rozhodnuto, ale zvrat může pořád nastat. Taky něvěřím, že by někdo z Čech volil Moravany i když v jedněch volbách hlasovali pro MOravany nějací voliči myslím v Západsních Čechách. Asi nějací přistěhovalci z MOravy. Musím dát za pravdu .,aliasKavka, že to vidím zas na ztracený čas. Jak jsem včera viděla ty xichty jsem byla ráda, že tam MOravané nemají vyfoceného kandidáta.

Ivě
:-), 6.5.2010 15:30

Vážím si Vašeho pochopení a souhlasu.

A na nějaké „kroužkování odzadu“ také nevěřím; možná, že za tím vězí nějaká „změna podmínek“ na poslední chvíli, dle které budou ze sčítání vyřazeny všechny lístky, které budou mít zakroužkovaného o jednoho kandidáta navíc, nebo o 2 kandidáty méně. A nebo to je jenom psychologická finta, aby lidé k volbám přišli. Oni politici a současní „manageři“ na plebs používají různé podprahové a manipulativní metody a snadno tak usměrňují „stádo“ i jednotlivce tam, kam potřebují.

Odp: Ivě
Alfons, 6.5.2010 18:43

Kvalita národa se pozná podle toho jestli se dá bez odporu zmanipulovat a jestli senioři poslouchají bez výhrad rady mladých. A také podle toho jestli senioři hodnotí pozitivně supermarketová rajčata-skleněnky nebo jestli stále lpí pracném a archaickém způsobu pěstování rajčat na poli, nechráněném prodi spadu radioaktivity foliemi.

Odp2: Ivě
tlapka, 17.5.2010 12:04

Prostě se kvalita pozná podle vztahu seniorů k rajčatům. Já trvám na tom že kvalita národa pozná se podle záchoda a srovnej si záchody dříve a dnes.

Odp: Ivě
Juras, 6.5.2010 22:45

Autoři a propagátoři Defenestrace 2010 to podle mého myslí vážně a sami tomu věří. Dopad jejich aktivity bude mít skutečně podle mého názoru takový efekt, jaký píšeš - ve svém důsledku posílí právě ty lidi, které chtějí „defenestrovat“. Ale vnímají svět více emocionálně a tento dopad jim nedochází.
Pro svůj názor mám dva hlavní argumenty:
1) Říkají lidem, že mohou klidně volit ty strany, se kterými jsou nyní nespokojeni, stačí jen kroužkovat. To způsobí, že lidi, kteří už mají blízko k rozhodnutí zvolit nějakou malou, neparlamentní stranu, zase naženou do náruče větší, kterou o to více posílí.
2) Osobnosti jako Paroubek se odsunout nepodaří a kdyby náhodou ano, není realistická varianta, že přeskočený kandidát někým, kdo je jen do počtu, si nezařídí, aby se ke korýtku dostal. Vidíme, jak například zatočil s Vlčkem jenom proto, že mu kdysi nepřenechal vedoucí úlohu ve sněmovně. Nevím nevím, jak by to dopadlo s nešťastníkem, který by odmítl vzdát se mandátu. (Tím neříkám, že by Vlček nebyl křivák, ale u jiných není křivárna důvodem k odstřelu - u Vlčka ano).

Odp2: Ivě
ivan, 6.5.2010 23:16

Juro, domnívám se, že se nikdo nenechá zviklat pokud už je pro někoho rozhodnutej, varianta defenestrace je nabídnuta těm, kteří by rádi zůstali u svých preferencí, ale svědí je okoukané ksichty. Myslím, že 5% - každý dvacátý, je snadno dosažitelných, nebo aspoň reálných. Pro ty, kteří se rozhodli pro takovou možnost je důležitá soustřednost právě na poslední okna, jinak půjdou jejich hlasy do rozptylu.

Odp3: Ivě
Alfons, 7.5.2010 2:23

Ať tak či onak, po volbách bude svobodněji a radostněji. Tomu se nedá zabránit. Prudkost mezigeneračního rozdílu se zvýší a tím i vše ostatní změní politickou kulturnost národa.

Odp4: Ivě
ivan, 7.5.2010 6:14

Alfe, naleštit body, nezapomenout na prášky, občanku sebou, a pomalu se připravovat. Jo, celý život jsem se těšil na to, jak půjdou rudoši do hajzlu, nyní uvidím na vlastní oči jak tam hážou mnozí svoje lístky naposled, za chvilku za nima skočí oni.

Odp5: Ivě
iva, 7.5.2010 7:35

Já ale věřím i na slušné komunisty, kteří byli dobří a chtěli aby nebyl člověk vykořistovaný člověkem. Zní to jako fráze, ale já fakt nevěřím, že si jeden člověk dokáže sám vydělat na živobytí byt by byl chytrý jak radio.

Odp6: Ivě
Juras, 7.5.2010 9:04

Ano. Přesvědčení komunisté se dělí na dvě kategorie - grázli a hlupáci. Těch druhých, těch slušných, kteří to mysleli dobře, byla většina. A doteď si řada z nich neumí přiznat, že jenom dělali krytí těm prvním - grázlům.

Odp7: Ivě
iva, 7.5.2010 9:41

Tak proč všechno krachuje je v konkursu atd. Dříve fakt nic nebylo, ale já pamatuju, že jsem dělala v Modní tvorbě jako střihačka a tam se střihaly takové nádherné věci z krásných materiálů samozřejmě na vývoz. Dnes OP Prostějov zkrachovalo. Dříve se vyrábělo vše na vývoz a dnes se vše dováží. Jak to bude dál?

Odp8: Ivě
Juras, 7.5.2010 9:50

Protože se komunisti z té první kategorie rozlezli všemi směry a pokračují ve svém parazitování. Samozřejmě nejen o ni, podobní výlupci se objevili i odjinud.

Nejen komunisti, ale i šmelináři, veksláci atd - z těch jsou nyní vážení podnikatelé a politici, přitom se chovají furt stejně jak za totality. Podle nich potom posuzují některé jednodušší povahy všechny podnikatele, jak jsme i zde na svíci byli mnohokrát svědky.

Odp9: Ivě
iva, 7.5.2010 9:57

KOho budeš volit?:-) přesný název strany?

Odp10: Ivě
Alfons, 7.5.2010 12:43

Já volím Stranu řeckého blahobytu.;-) Případně alternativu Nějak bylo, nějak bude. Mladí to rozseknou, mají životní a politickou zkušenost, ti mají volbu lehkou jak se v budoucnosti odrovnat. Mládí vpřed!!! Štěstí vám kyne na každém kroku.

Odp11: Ivě
ivan, 7.5.2010 13:23

Alfíku, nerozčiluj se, víš, že ti bude zase špatně jako posledně!

Odp12: Ivě
Alfons, 7.5.2010 13:36

Špatně nevadí-horší kdyby bylo dobře. To by bylo nesnesitelné.

Odp13: Ivě
ivan, 9.5.2010 7:38

Alfe, ty pokrytče, ;-)

Že by nebylo špatné si znovu nesnesitelně zachybovat tak jako ve dvaceti. Chybička sem chybička tam, někdy pár chybiček až do rána. Mladé problbla to nemaj špatný,viď, nic je nebolí, občas si zachybujou a je jim jedno, že nakonec umřou jako nekvalitní lidi. Alfíku, vidím do tebe, vím co je pro tebe nesnesitelné.

Odp10: Ivě
:-), 9.5.2010 0:50

... Ivo, pochop to, pan Jur. Tě chce přesvědčit, že za všechno špatné mohou komunisti, a za všechno dobré on. Takže je jasné, že s námi bude „kamarádít“ tehdy a jen tehdy (; --), když mu nebudeme odporovat. Zkrátka musíme „odvolat“ všechno, co se mu nelíbí, a „přece se točí“ budeme moci říci teprve pak, až on tu už nebude. (; -)).

Odp11: Ivě
Juras, 9.5.2010 1:36

Jasně, chci Ivu přesvědčit, že za vše špatné mohou komunisti, proto jsem napsal „Nejen komunisti“. Běž se opláchnout studenou vodou, třeba tě trochu probere.

Odp12: Ivě
Alfons, 9.5.2010 9:28

Za všechno špatné si holoubci můžeme jedině MY sami. Svádět to na jiné je projev vlastní slabosti. Začněte pro lepší svět něco dělat a nemňoukejte jako kočka když ji někdo šlápne na ocas. Hoďte sem své projekty a hlavně ČINY které jste pro to udělali. Plakat běžte maminkám pod sukně. Nemelte pořád uboze o komunistech, levičácích atd. a pusťte se do díla. Na kecání máme lidí dost. To se zase pobavím. Začínejte prosím u SEBE!!!!

Odp13: Ivě
ivan, 9.5.2010 14:25

Hlavně nepomáhat, stačí nepřekážet!

,,Když nesvítíš, tak nezacláněj„..úplně stačí.
(Platí obecně)

Jako první krok je třeba zrušit veškré formy hospodářského přerozdělení. Jediným možným projektem je zahrabat všechny projekty pod zem.
Zbavit se systému diferencovaného důchodu, vyplácet pouze jakési lepší záchovné dávky. Ať si každý na svoje stáří vydělá sám během svého aktivního života.

Předefinovat funkci státu a minimalizovat ho.

,,Pravda Vítězí, na prezidentské standartě nahradit ,,Nebrat Nedat“ ;-)

Odp14: Ivě
Alfons, 9.5.2010 15:56

Nekličkuj, já se ptám co jste pro to lepší udělali vy, každý jednotlivě!!! ;-):-)

Odp15: Ivě
ivan, 9.5.2010 18:13

Lepší znamené pro každého něco jiného. Já už mám splněno, dočkal jsem se.

Odp16: Ivě
Alfons, 9.5.2010 20:17

Na kecání tě užije!!!;-)

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp17: Ivě
tlapka, 17.5.2010 9:32

Ale má pravdu. ♪

Odp: tohle je lepší
Lipovan, 8.5.2010 9:00

Podle mě uzdravuje spíše něco takového. :-)

Odp2: tohle je lepší
iva, 8.5.2010 10:19

:-) spíš navozuje takovu harmonii, na tuhle hudbu musím být vyrovnaná a to já nejsem. Ale pokusím se možná mně to uzdraví. Já když slyším nějakou pěknou písničku tak bych všechno prominula i svému úhlavnímu nepříteli.

Kdo za TO může?
Alfons, 9.5.2010 12:09

Za všechno špatné si holoubci můžeme jedině MY sami. Svádět to na jiné je projev vlastní slabosti. Začněte pro lepší svět něco dělat a nemňoukejte jako kočka když ji někdo šlápne na ocas. Hoďte sem své projekty a hlavně ČINY které jste pro to udělali. Plakat běžte maminkám pod sukně. Nemelte pořád uboze o komunistech, levičácích atd. a pusťte se do díla. Na kecání máme lidí dost. To se zase pobavím. Začínejte prosím u SEBE!!!!

Odp: Kdo za TO může?
tlapka, 17.5.2010 9:32

Začnu u sebe- co mám dělat já ?

Odp2: Kdo za TO může?
:-), 17.5.2010 10:24

...pokračuj v nedělání problémů a hezky si to dále užívej ! (--; )

Odp3: Kdo za TO může?
tlapka, 17.5.2010 12:00

A myslíš, že TOTO Alfieho potěší? Mám neurčitý pocit že to myslel jinak :-)

Naposledy
Miroslav, 21.5.2014 18:22

Půjdu volit toho,kdo prosazuje a bojuje za to,co slíbil.Stále to drží.Neni to pol.strana,která naslibuje a pak skutek utek.Např.Zelení-podporují imigraci do naší země!Nejsem zvědavej na mešity,araby,muslimy!!!Nechci je tady.ODS-ani omylem.Utahování bylo pouze na jedné straně a kamarádičkové jsou miliardáři,jsou to zločinci!!TOP 09-ani omylem.Spáč a chemik.Jednomu nejde rozumět a druhej je chytrej,tak že jsme všichni v prdeli.-zločinci,kteří mají velkou zásluhu na rozkradení republiky!ČSSD. ti,co podporují imigraci muslimy a za 20let neudělali nic proti cigánům nemají šanci!!!Proto volím Úsvit.Chtějí zamezit imigraci.Co si muslimové tady v zemi dovolí je do nebe volající.Jediní proti tomu bojují!Naše země naše pravidla!Zakázat islám!!!My jsme tady doma!!!Nelíbí?Domů.

Muslimové mě serou již od 7. třídy...
Zákys, 22.5.2014 5:27

Muslimové mě serou již od 7. třídy základní školy. Vždyť ten jeden jejich „magor“ vymyslel ve starověku algebru. Kdyby toho vola nebylo, jak já se mohl v matice mít.
A „samuraj“ v čele politické strany, to se může líbit jen jen někomu kdo chodí často do kina. Dejte si špenát. Tam je železo a možná vám to zlepší krvetvorbu a krev bude přenášet více kyslíku a ten pomůže provětrat mozek.

Odp: Muslimové mě serou již od 7. třídy...
ivana Kozárová, 22.5.2014 15:04

A je jasný,proč byl zabit Archimedes. Ten římskej voják,když ho viděl kreslit kruhy do písku,měl strach,že zas vymyslí nějakou novou poučku. A on zatím vzpomínal na lívance své nebožky babičky.... Kolikrát jsou v tom lidi nevinně!;-)

Odp: Muslimové mě serou již od 7. třídy...
Tlapka, 23.5.2014 13:47

Náhodou Arabové vymysleli arabská čísla a nulu, to bych vás ráda viděla pracovat se zlomky v říkských číslech :-)

Odp2: Muslimové mě serou již od 7. třídy...
Vlastimil Čech, 23.5.2014 18:56

no, prý ten systém i tu nulu pochytili Arabové od Indů... a ti kdoví od koho...:-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.