Pro všechny přemýšlivé lidi

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

18.4.2009 7:19

Veřejná WC a naše doba

V poslední době dochází čím dál víc k tomu, že ubývá veřejných WC. Se stoupající nezaměstnaností a tím přibýváním bezdomovců se města brání zřizování veřejných WC. Bezplatné WC je sen z minulosti. I placená WC jsou postupně rušená pro nedostatek zákazníků, protože vydřiduši ceny za použití WC neustále zvyšují. Bezobslužná WC jsou mnohdy poškozená-nedají se po vhození mince otevřít a když tak jsou znečištěná. Větší železniční stanice WC mají, ale mnohé z nich bývají přes noc zavřené a není na WC přístup. Takže vymočit se do kolejiště. A menší zastávky mají WC za zastávkou, pokud to terén umožňuje. Takže ten kdo má potřebu prchá do nejbližšího parku a tam musí dát pozor aby neuklouzl na cizím lejně. Pro bezdomovce jsou tyto lokality oblíbeným WC. Mnohá města ve svých turistickýh prospektech lákají turisty, ale kam mají turisti vykonat potřebu už neuvádějí. Turisté musí jen konzumovat a produkty trávení už nikoho nezajímají.

Po sametu se situace v této oblasti značně zhoršila. Před sametem nebyl problém jít na WC kdekoliv a železniční stanice měly všechny přístupné WC. Očekávám dojemné žvásty o stavu socialistických WC. Žvanilové nebudou mít jiné argumenty. Prostě ČR bez WC je současný stav a láká turisty do močem a lejny páchnoucích turistickými průvodci doporučovaných lokalit. Také očekávám přiblblý argument - jdi do restaurace, dej si něco a můžeš tam jít na WC. Jak to řeší jinde. Např. v Řecku je městký úřad domluven s majiteli restaurací atp. že musí pustit každého bez řečí na WC, jinak jim krám zavřou. Jednoduché a účinné.

Tak mému muži se po jídle začne...
iva, 18.4.2009 23:12

Tak mému muži se po jídle začne okamžitě otevírat prdel. Po jídle odmítá se mnou kamkoliv jít. Nedávno jsem potřebovala, aby se mnou zašel vybrat košili pro syna , odzkoušel. Nákup se vydařil,ale než jsme došli k autu měl muž silné tlaky. Po cestě bylo kulturní středisko, manžel se nejdřív ujistil, že záchod je zamčený, jak jinak taky, že. Na vrátnici paní řekla, že WC je k dispozici pro knihovnu. Chodím do knihovny, ale tem den byla knihovna zavřená. Do restaurace je nevhodné jít na WC, slibovala jsem muži at jde , že půjdu s ním a něco si dám. Já bych šla i beztoho,kdybych musela, ale znáte chlapy.Urazí se a když řekne ne tak ne , i kdyby se měl pos....Šel za malý křoček u parkoviště. Hrozilo, že do něčeho šlápne. No nejsou lidi ani prachy na luxus.

Odp: Tak mému muži se po jídle začne...
Piitrs, 9.10.2009 9:03

Brilantní by bylo, kdyby za to dostal od městské policie pokutu, že znečišťuje....ne já se tomu nesměju, jen mě občas nadzvedne když čtu v místních novinách rubriku o činnosti městských policistů a jsou tam vypsané mimo jiné i zákroky kdy byla v nočních hodinách udělěna pokuta občanovi který se jen vyc...l v parku...

Máte pravdu.
(:-(, 19.4.2009 0:27

Na jedné straně miliardy utracené za rekonstrukce koridorů hlavních tratí, na druhé straně v pohraničí neopravené staré ubohé nádražní budovy a v honosných budovách u hlavních koridorů zamčená WC s automaty na pětikorunu. Že se ČD nestydí takto ždímat peníze navíc od cestujících (no oni se nestydí ani mít zpoždění).

Příběh:

Paní si koupila jízdenku za 95,--Kč. Za 5,--Kč (co jí vrátila pokladní ze stokoruny) chtěla jít rychle na WC. Jenže pospíchala a otočila kuličkou automatu moc brzy, ještě dříve, než pětikoruna uvnitř spadla na otvírací mechanizmus automatu. Tedy zaplatila, a automat ji do WC nepustil. Musela proto běžet zpět k paní pokladní, a ta dobrá žena bohudík jí vyhověla, opustila pokladnu a pospíšila s další pětikorunou z pokladny pomoci té paní zákaznici ještě včas se probojovat na WC. Mezitím se však u pokladny vytvořila fronta dalších cestujících lačných koupit si jízdenku. Hádejte kdo a co ušetřil ?

Alfonsi, ale vybral jste si téma, které vládnoucí garnitura tutlá, a tváří se k němu, jako že neexistuje, právě tak, jako je tabu mediálně se jen zmiňovat o nezaměstnanosti. Ale divadelní hra jako tragedie nebo komedie, by byla pěkná. Možná ji už někdo píše do šuplíku.

Víte, že MP.V prohlašuje, že práci nezprostředkovává ? Už jen zbývá, aby zdravotníci prohlásily, že nebudou léčit a zemědělci, že nebudou chovat prasata. A nezaměstnaní a bezdomovci se naučí pozitivně myslet, a s úsměvem na rtech budou zadarmo čůrat po nádražních halách, mezi rozkvetlými šeříkovými keři v parcích a za regály velkoobchodů a svou činnost budou ekologicky a ekonomicky zdůvodňovat tím, že brání znečišťování odpadních vod a šetří tak finanční výdaje drah za vodné a stočné.

JAK Z TOHO VEN?
SENIOR, 19.4.2009 4:55

Být čtenářem těchto řádků, odeslal bych mail.
KOMU:
posta@vlada.cz;posta@psp.cz; info@senat.cz; posta@mdcr.cz; posta@mvcr.cz; mzcr@mzcr.cz; hh@mzcr.cz;
KOPIE:
podnety@podnety.cz
TEXT:
Dobrý den,
upozorňuji na existenci podnětu http://podnety.cz/podnet-cislo-20090419040255.
a doporučuji jeho realizaci.
Jméno + adresa odesilatele

A pokud bych snad měl lepší nápad, kliknu na http://podnety.cz/formular-podnetu a zapnu mozek.

Odp: JAK Z TOHO VEN?
Alfons, 19.4.2009 7:38

Tento stav se netýká jen nádraží, ale všech měst a obcí v ČR, kde se oproti předsametové době snížila rapidně pro občany možnost vykonat tělesnou potřebu. Dřív nebyl problém zajít na WC kdekoliv a kamkoliv do restaurace, na úřad atd. aniž by si tam musel člověk dát něco k jídlu nebo pití. Dnes to jsou soukromé podniky a ty zatím nejsou povinné použití WC umožnit každému. Že tento stav způsobuje znečišťování měst nejen bezdomovci, ale i občany kteří musí potřebu vykonat je evidentní. Kde jsou řeči o životním prostředí, hygieně a čistotě? Kde je EU se svými přiblblými směrnicemi o kdejakých pitomostech, ale směrnici o pokrytí měst a obcí WC jim uniká? Rak v potoce je důležitější než veřejné a to znamená bezplatné WC dostupné kdekoliv a kdykoliv v rozumné vzdálenosti od sebe. A přijdete na nádraží, autzámek u WC zaseknutý obvykle od bezdomovců, kteří tam háží všechno možné a přes noc nádražní hala uzavřená-opět k vůli bezdomovcům a můžete se vys... na vyhýbku. V ČR vládnou bezdomovci, politici a úřadové vlakem nebo po městech nechodí, takže o tomto stavu nevědí a když se dozvědí dělají vše pro to, aby z toho vykličkovali. Výsledk sametu jsou pos.... parky a zákoutí všude kde se dá. To láká turisty. Čili Česká, čím dál víc pos..... a prochc..... republika. Bohužel. Takový stav u nás NIKDY nebyl!!!! Až po sametu.

Odp2: JAK Z TOHO VEN?
ivan, 19.4.2009 11:59

Alfonsi, bezdomovci jsou také občané! Pro někoho je povalečství životním stylem, ale ne pro všechny! Prostě se zatáhne a začne pršet, někdy i s kroupama. Bezdomovcem se stanu během několika dní. Život na lavičce, s velmi omezenými možnostmi svoje postavení zlepšit, by nám ty ohrnuté nosy mnohým narovnal. S nalomeným sebevědomým se ten hřbet špatně rovná. V mém životě mi mnohdy pomohly náhody více než promyšlené strategie. Někdy chybělo i málo, jen si to uvědomit.

Odp3: JAK Z TOHO VEN?
Alfons, 19.4.2009 14:03

Bezdomovci za tento stav nemůžou. Může za to stávající systém který bezdomovce produkuje.

Odp4: JAK Z TOHO VEN?
Tlapka, 20.4.2009 12:50

Bezdomovci mohou bydlet v asylových domech. Ale nechtějí, mají rádi svoji svobodu.

Odp2: JAK Z TOHO VEN?
Tlapka, 20.4.2009 12:48

Hospoda je na každém rohu a pokud po někom hodím dvackou tak nemá námitky. Pokud tam není hospoda je to pustina a tam se to vyřeší normálně.

Odp: JAK Z TOHO VEN?
(:-(, 19.4.2009 12:40

A to myslíte vážně ? Proč za dvacet let „sametu“ se situace pro obyčejné chudé lidi stále zhoršuje ? No přece proto, že na takové podněty, o jakých uvažujete, nikdo permanentně nereaguje (a bylo těch podnětů za tu dobu posláno tisíce). Ani ministr Vám neodpoví, že pomůže. I od ministra se v nejlepším případě dočkáte jen všeobecně omílané fráze, že je nutné respektovat platné zákony a že nastíněný problém je pouze Váš problém.

V současné verzi „totality“ žádné zapínání mozku nepomůže. „Hradby kolem vrcholku pyramidy jsou vysoké, několikanásobné, neprůstřelné a přísně střežené“.

Odp2: JAK Z TOHO VEN?
Alfons, 19.4.2009 14:06

Chce to silnější vnější podnět, třeba uklouznout na lejně na chodníku a zlomit si nohu. Nebo se na veřejnosti potentit.:-)

Odp2: JAK Z TOHO VEN?
Tlapka, 20.4.2009 12:55

Ve všech systémech má se někdo dobře někdo špatně. Záleží jaký systém se komu hodí do krámu, jakou má odvahu a fantazii. A proč by se o to zajímal „někdo“ nebo ministr. Mají svoje problémy.

Kultura národa
Věra, 21.4.2009 10:22

Bohužel nejde jenom o bezdomovce a nemajetné. Strach jít mimo cestu, protože se někdo neudrží nebo neuklidí po svém psu ukazuje jasně, že to není jen problém ministra, ale nás všech, je třeba na to neustále poukazovat a řešit v jednotlivých obcích.

Odp: Kultura národa
Tlapka, 21.4.2009 13:52

Problém „nás všech“ je velmi neurčitý, neboť „my všichni“ nemáme kompetence něco organizovat a nepořádek děláme „my všichni“ taky.

Více WC v okolí, více pracovních míst a...
PetrPan, 22.4.2009 15:54

Více WC v okolí, více pracovních míst a více peněz. Asi je to moc utopická myšlenka. I kdyby se udělalo více veřejných WC, musely by se vytvořit letáčky,tabule atd. (a s tím se už nikomu nechce dělat) kde tyhle WC najdeme (a teď ani neřeším otázku, jaké lokality bysme měli pokrýt). Nejúčelnějším řešením se mi zdá používat WC v různých hospodách, barech, restauracích, fastfoodech. Ať to klidně zpoplatňují, ale ať pouští všechny, kdo potřebuje vykonat potřebu. Zdá se mi to lepší řešení, než abysme všichni čůrali a kakali někde za zdí, pod stromem apod. Myslím, že problém nevyužití veřejných WC je prostý. Vždy když máme potřebu, tyto WC jsou na kilometry daleko a tak to lidově hodíme někam ke stromu a v duchu si řekneme, že vlastně podporujeme půdu. Já sám chodím do McDonaldu a KFC (ikdyž KFC je zpoplatněno 5 korunami, což se mi zdá v pořádku, ale musela by odpovídat kvalita) a jsem spokojenej (ikdyž jen na malou, na velkou bych si netroufl). Pokud je tu někdo z Brna, sám ví, že McDonald na svobodáku měl zpoplatněné záchody a zrušili to (asi se to nikomu nechtělo uklízet ;D). Ale i přesto všechno, je to opět zase na lidech, kteří snad ví (aspon by měli), že bobíka by měli házet jen na místech tomu určené. :-) A otázka bezdomovců? To je věc, která se tu řeší asi od doby revoluce, protože kdysi měl práci každý, dneska ne. Ale kdo ví, nikdy jsem nepřemýšlel zda tu za komunistů byli bezdomovci :-)

Fekální problematiku
Alfons, 22.4.2009 16:27

Bursík s profesionálkou na biomasu zatím neřešili. Nebyl čas. Kromě toho asi ani nevědí že fekálie existují.

Odp: Fekální problematiku
PetrPan, 22.4.2009 18:10

Tipuju, že vymyslí kamna na exkrementy :-)))

Odp2: Fekální problematiku
slayd, 23.4.2009 15:41

Suché ekologické WC už dávno existují a nejsou to obyčejné latríny... Bohatství lidstva je třeba rozumně dát ve prospěch dobré věci např. zdarma do každé rodiny ekologické WC /nebo alespoň zdarma likvidaci exrementů jako biohnojivo/... P.S.

Odp3: Fekální problematiku
Tlapka, 27.4.2009 14:51

Kolik báječné biologické suroviny odejde s extrementem to člověku přijde líto.

Odp4: Fekální problematiku
., 27.4.2009 18:58

Hlavně tobě tlapko, která ty „báječné biologické suroviny“ :-) trousíš všude, kde se dá, a hlavně do historie, které se posmíváš a nechceš, aby ji pamětníci považovali za něco skutečně báječného proti tomu, co zažívají v současnosti.
Zkrátka jsi produktem současné manipulativní rétoriky mocných, a asi do konce života nepochopíš pravdu.

Odp5: Fekální problematiku
Tlapka, 28.4.2009 12:13

To bych chtěla upřesnit, co je skutečně báječné na té historii a na které. Kdybych konečně pochopila pravdu, byla bych šťastná, protože zatím mám názor že každý má pravdu „tu svou“.

Odp6: Fekální problematiku
slayd, 30.4.2009 9:32

Umývat si ruce a vymývat mozek pravidelně tendenčními frázemi a budeš spokojen ve své omezenosti. Nepřemýšlet o smyslu a pravdě a hezky plavat po proudu...
Urvat si pro sebe a rodinu bez skrupulí a užít si života plnými doušky... Hezký prodloužený víkend . P.S.

Odp7: Fekální problematiku
Tlapka, 7.5.2009 14:04

No a sem tam nějaký úlet taky přinese radost a potěšení.

To je fakt hlína, co se dá napsat vo hovně...
zvoník, 13.5.2009 18:21

- Přitom lidský extrement je nejekologičtější a nejekonomičtější odpad, který homo sapiens produkuje. Vemte si příklad ze zvířat...jak to dělají. - Uplně prostě: Třeba zrovna ze psů! Mají veřejné záchodky? Nemají. A jestli ano, pak je to jen zas tak trochu úlet zřizovatele, tedy opět člověka. Ti bezdomovci si ten příklad od zvířeny totiž berou se vším všudy...! Že je všude v zákoutích lidmi ,,naděláno"? Za to zase můžou jen a jen lidé. A komu to vadí? Zase jen a jen lidem. Protestoval někdy nějaký pejsánek, nebo se snad pohoršoval nad cizím hovínkem? Tak vo co tady jde?
Až bude lidí na světě dvojnásobek nebo ještě vícenásobek, tak bude i tolikonásobek problémů s tímhle. A všichni se sežerou ne jen kvůli dělání svých vlastních výměšků, i když je to přirozené, že je vytvářejí. .....Poněvadž jiní živočichové se tolik nemnoží, aby zasrali svět a vadily jim vlastní hovna...
Pak je to na filozofickou otázku: Kam s ním?

Odp: To je fakt hlína, co se dá napsat vo hovně...
slayd, 21.5.2009 14:01

Co to zkusit obalit jako řízek? P.S.

Odp2: To je fakt hlína, co se dá napsat vo hovně...
zvoník, 23.5.2009 20:37

Hele šéfe, to neni z Tvý hlavy... To už vymysleli nějací brouci, ne? Ti si to dokonce koulej, aby se s tím naplocho nemuseli tahat, a ještě se o to mnohdy perou! Vymysli něco originálnějšího... Třeba jak z toho podomácky vyrábět elektřinu. Myslím podomácky, ne ve velkym! ...A bude hned všude čisto!

Odp3: To je fakt hlína, co se dá napsat vo hovně...
slayd, 2.6.2009 12:50

Co bych vymejšlel - já nic nepotřebuji.
Vyseru se kde se mi zlíbí - všechno je stejně dobré akorát na hovno... P.S.

Odp4: To je fakt hlína, co se dá napsat vo hovně...
zvoník, 7.6.2009 5:08

Kdysi jsem slyšel jednu tzv. moudrost: ,,Všechno je na hovno, jenom včely jsou na med. A med? - Ten je taky na hovno..."
Ale to zase vymyslel člověk, že? Takže s tím moudrem to zase nebude tak horký...

:-)filosoficky vzato jsou stesky...
ivana Kozárová, 4.6.2009 14:07

:-)filosoficky vzato jsou stesky ohledně chybějících WC v souladu s rozrůstající se análně hromadící orientací v naší společnosti - viz Erich Fromm. Brzy již bude tolik exkrementů všade vůkol,že to nezarazí ani hromadná výstavba těch nejmodernějších záchodků... Ach jo.

Odp: :-)filosoficky vzato jsou stesky...
zvoník, 9.6.2009 11:48

A když v té filozofii půjdeme dál, může se stát v blízké (demokratické) budoucnosti, že někdo vymyslí takzvaný ,,stoliční„ zákon, který bude vymáhat od všech lidí, kteří vyměšují, povinnou daň, protože znečišťují své okolí za každých podmínek. Pouze ten, kdo si nechá dobrovolně zašít řiť, bude od poplatků osvobozen. Ale to mu zase může později prasknout střevo, nebo by se mu to taky mohlo vyvalit bokem, což by v ten moment bylo klasifikováno jako ekologická katastrofa menšího ražení, za což by byly provedeny následné finanční sankce, i když by byl občan vlastně v pracovní neschopnosti. Z čehož v globálu vyplývá, že vlastně nemáme šanci se ,,stoličním“ poplatkům vyhnout.
Anebo by byla ještě jedna cesta - nejíst. Já už teda trénuji. Radši... Ale musím zvolna, protože nechci dopadnout jako ta koza.
To měl totiž jeden sedlák kozu, kterou odnaučoval žrát. No, a když už ta koza to skoro uměla, tak mu chcípla...
Tak taky nespěchejte!

„Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
prognostik, 10.6.2009 9:30

Ano zvoníku, blíží se doba, kdy chudí budou umírat hlady, protože všechny své peníze budou muset odvádět bohatým v podobě různých poplatků. A bohatí budou tloustnout a tloustnout a stavět si čím dál více přízemních rozlehlých baráků s garážemi na nejlepší orné půdě a prohánět se po dálnicích ve stále dražších automobilech a nudit se u bazénu se žralokem a v zahradě se lvem africkým.

Jednou však dojde zásoba chudých (= „dojných krav“ pro bohaté) a bohatí budou muset začít něco dělat, aby také nezdechli hladem.

Odp: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
zvoník, 10.6.2009 20:10

To co píšeš prognostiku, je ještě všechno velmi optimistické. Máte vůbec někdo představu, jak by vypadala Země, kdyby ,,dojné krávy„ vymřeli (měkké i proto, páč víme, o koho se jedná) a došla jejich zásoba? Bohatí by se totiž v závěru vyvraždili a sežrali nenávistí, jak by sami sebe mezi sebou okrádali a podváděli, jenom aby přežili bez tvořivé práce. Oni totiž mají sklony jenom celý život ,,pracovat“ na tom, jak získat peníze - modlu a boha (s malým b) svého života. Když by na ně neměl kdo vydělávat, uchýlili by se jistojistě ke zločinu, protože bez tvořivé práce a hromadného odbytu se nedá uskutečnit podnikatelský záměr, čili zisk, a ani nakoupit pohodlí a další zboží pro ty bohaté! A když by nebylo do čeho investovat, protože by nebyl nikdo, kdo by tvořil hodnoty manuální prací, ze které by mohly, jako dřív, vzniknout peníze, kdy ti chudí by za vlastní práci na těch hodnotách dostali mizerně zaplaceno, kdy by si směli následně za tu ,,bohatou„ almužnu (jako je tomu dnes) koupit jen drahé zboží (když by na to měli), které sami předtím vyrobili... Tak, když by toto vše nebylo, a všichni zbývající bohatí s tučnými konty by jen dál podnikali v oboru ,,vydělávání“ peněz, bankovnictví a politice za nekřesťanské peníze, tak teprv potom by došlo otevřeně k totálnímu amorálnímu výbuchu v jednání bohatých, kteří dnes prozatím všude, ale hlavně v politice, mají plnou hubu demokratických tezí a zákonů, i když jsou na levé straně, přičemž ty demokratické zákony jsou vlastně jen virtualní realitou pro chudé lidi, aby je tato realita držela na duchovním řetězu v jejich duši a udržela je v podstatě v reálném otroctví, což je mnohdy mnohem nepříjemně horší, než kdyby byli tito chudí drženi fyzicky na řetěze jako otroci v příslušném bývalém společenském řádu.
Proto chudí nesmějí nikdy vymřít. A to by si naši chlebodárci měli uvědomit. Zatím dělají, jako bychom jim byli jenom stále na obtíž a většinou s námi upřímně pohrdají, neb chladnokrevně propouštějí lidi z provozů, které z finančních důvodů ruší, a svádějí to všechno na ekonomickou krizi... Tak jen tak dál!

Odp2: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
Alfons, 11.6.2009 6:26

....Proto chudí nesmějí nikdy vymřít...ti co jsou nezaměstnaní jsou na odpis-jsou to socky a nikdo je přece nebude živit. Když si nedokáží sehnat práci, co s nimi? Jsou zde navíc a projídají naši budoucnost.

Odp3: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
zvoník, 11.6.2009 9:36

Jenže Alfonsi, ty(ti) ,,socky" a bezdomáči jsou produktem této společnosti, nikoliv produktem svým vlastním! Navíc je musíme brát jako nejnižší stupeň chudiny mezi těmi chudými. Tito chudí využili vlastní volby - nebýt odíráni bohatými, neboť jim v zásadě není co odebrat, přičemž oni toho moc k životu nepotřebují. Celkem zvláštní debata je na stránkách bezdomovců v servru myslím - bezdomovci.cz nebo tak nějak. Teď si to z hlavy nepamatuju. Tato skupina lidí je nutná pro tuto společnost, i když nic nevytváří a defacto se přiživuje na všech. Kdyby byli násilně zlikvidováni, jejich místa obsadí další z těch nejchudších chudých, i kdyby věděli, co je čeká. Je to hodně absurdní, ale je to tak. I noví důchodci k tomu spějí, protože zákonodárci vytvářejí zákony tak, aby stát nemusel v budoucnu důchody už vůbec vyplácet, že prý se mají postarat mladí rodinní příslušníci... A my zákonodárce za to volíme!

Odp4: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 11.6.2009 18:36

che che,musím tady zareagovat,zvoníku! Máte recht,mladí se nedokážou postarat v mnoha případech ani sami o sebe,natož pak o rodiče - nelituju je,ty rodiče,co si z dětí nadělali bohy. Přinášejí svým bohům oběti v přerozličných podobách - od veškerého volného času až po většinu peněz z důchodu. Jsem přesvědčena,že bude vydána interní směrnice o včasné likvidaci budoucích gerontů... Máme se na co těšit...
Jen jsem ráda,že moje naděje nespočívá na lidech...

Odp5: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
Alfons, 12.6.2009 4:10

...Jen jsem ráda,že moje naděje nespočívá na lidech...ale na Ufonech.

Odp6: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 13.6.2009 18:28

nevím,pane Alfons,v co vkládáte naděje Vy, ale vskutku díte pravdu,že lépe,než vkládat naděje do lidí,kteří znešvařili svoji matku Zemi a nehodlají s tím přestat,je vkládat naději do Tvůrce této planety,který si svoje dílo bezpochyby zničit nedá. A i kdybyste na Tvůrce nevěřil,jak předpokládám, věříte jistě na jiná božstva,např. Velkou Evoluci,která si toho už taky moc líbit nenechá Člověk jako by se sám snažil vyřadit ze hry. A přitom hraje jen o svoje přežití,žel,mizerně.

Odp7: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
tlapka, 17.6.2009 13:35

Zanechte veškeré naděje. Každá civilizace má svůj konec.

Odp8: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 21.6.2009 12:40

jen jitrnice má dva :-)

Odp9: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
tlapka, 25.6.2009 9:54

A buďte rádi, že jste se nenarodili třeba v Čadu.

Odp10: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 25.6.2009 23:04
Odp5: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
zvoník, 12.6.2009 8:47

No jasně! Když mohl někdo legálně zákonem výrazně omezit v podnicích dobrovolnou ale zaplacenou práci v přesčasových hodinách, aby lidé měli šanci si přivydělat, jistě se najde nějaký politik, s vlastním statisícovým platem, současných vítězných politických stran, který zákonem zakáže žít lidský život nad rámec průměrného produktivního věku, jako život neefektivní a ekonomicky pro společnost neúnosný. A my si ho za to zvolíme!

Odp6: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
zvoník, 12.6.2009 9:12

A protože zatím podle současných zákonů mám 8 roků do důchodu, což považuji že není definitivní (prognostici tvrdí, že se bude důchodový věk ještě zvyšovat ), tak uvažuji koho vlastně volit do své budoucnosti. Někteří politici jsou pro ,,eutanasiční„ zákon, když už to holt se stářím dál nejde, čili rychlé ,,vypnutí“. A třeba zrovna strana KDU-ČSL nabízí spíš pomalý způsob - zastavit valorizaci důchodů, což je totéž, co krácení důchodů, čili pomalý a ,,lidský" způsob likvidace důchodců. - Čili plánované zaškrcování jejich potřeb k životu.
Teď zvažuji, která z těch eutanásií je lepší? Křesťanská strana byla přece vždycky pro život jako takový, a proti eutanásii přece bojovala, ne?
A výsledek? - Zase budou mít lidovci o jednoho voliče míň...

Odp7: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 12.6.2009 9:43

mám do důchodu o pár roků míň,než Vy,ale po pravdě jsem ráda,že díky genetickým dispozicím zřejmě opustím tento svět podle zavedených pravidel naší rodiny,rychle a bez průtahů,že mě jako bábu a tátu klepne Pepka a nebudu závislá na opečovávání a převracení,ačkoli jeden neví. Můra staroby mi ještě nikdy nepřipadala tak ponurá jako nyní. vyhlídky mých synů,jak dlouho budou pracovat - no až do smrti. Hlavně aby to vydrželi a umřeli jako lidi. Mám někdy pocit,že tomu všemu kolem nechci rozumět,je to život jen jako. Nakonec ta Smrtka je aspoň opravdová a nefalšovaná,i když je hnusná,je na ni spoleh . A máme přece jen jako křesťané vědět,že Kristovo království není z tohoto světa,jak sám řekl Pilátovi. Nemít jistotu,že to tady na lidech nezávisí,jeden by si zoufal.

Odp8: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
zvoník, 13.6.2009 17:30

Znám mnoho lidí, kteří kdyby věděli, že jejich umírání bude hladké a bez bolesti, a měli k dispozici tlačítko své vlastní osoby DELETE Z TOHOTO SVĚTA, už by to dávno udělali. A protože se bojí bolesti, málo věří nebo vůbec nevěří v Kristovo království, a nemají to tlačítko DELETE, drží se života zuby nehty za pomoci EGA a snahy o žití ve vlastním luxusním životě, a s tím provádění lumpáren, podvodů a nečestností vůči svým bližním, a neuvědomují si, že jsme všichni jen čekatelé na tu smrtku, která nás povede a přesvědčí k tomu, čemu jsme nechtěli dosud věřit a mnozí to považují za tmářství a nesmysly. Svůj život všichni žijeme jako vyhnanci v cizině a jenom hledáme cestu zpět domů...

Odp9: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 13.6.2009 18:33

;-) souhlasím s Vámi,že zbabělost lidi nutí žít tak,jak vlastně ani sami nechtějí. Hrajou tu hru o život špatně,svého života si necení a už vůbec ne cizího... Satanáš zabiják se tomu luxusu jen chechtá. A přitom opravdový domov je na dosah ruky. Jen pro statečné,přirozeně.

Odp10: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
slayd, 17.6.2009 14:26

Vzhůru do bezvědomí! P.S.

Odp10: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
tlapka, 18.6.2009 12:30

Ježto zbabělost je daná geneticky, jedná se o diskriminaci tak pozor na to.

Odp11: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 21.6.2009 12:42

Pan docent Koukolík jistě už zmapoval,kde v mozku je centrum pro zbabělost. Brzy juž naše moderní věda použije i tyto poznatky,přirozeně ve prospěch lidstva :-)

Odp12: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
zvoník, 21.6.2009 21:27

No, jak jsem tak pochopil z těch vašich poznámek, tak to vypadá, jako byste chtěli napsat, ale nenapsali, že dobrovolně překročit práh smrti měl odvahu ve své době Ježíš Kristus a možná jenom určitá část sebevrahů, kteří si sáhli na život skutečně plánovaně na základě nějakého vážného důvodu, tedy nikoliv ve svém zkratovém jednání..., čili nebyli psychicky labilní. A to je na pováženou...
Přemýšlím špatně...?

Odp13: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 22.6.2009 11:58

máte to sakra promyšlený. Zrno,když nezahyne,nevydá úrodu....

Odp14: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 22.6.2009 12:36

Tím ale opravdu nemyslím reálnou smrt.Stačí oběť. Mám na mysli oběť toho druhu,která přichází tam,kde není místo pro dar. Vždyť Jemu všechno patří,co Mu můžeme my dát? Svůj čas,svůj život. Třeba svůj obyčejnej ničím vyjímečnej život. Už jen to vydržet obyčejně žít a příliš neškodit je fuška :-)

Odp15: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
werterber, 22.6.2009 12:46

Co mi mu můžeme dát? Nic, on nic nepotřebuje. To jenom lidi si to myslí.

Odp16: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 22.6.2009 13:06

Jo,hodně lidí tohle říká. Já si myslím,že nás netvořil pro nic za nic. Je fakt,že havěť jako my mu moc radosti nedělá,to neantropomorfizuju,to já jen tak :-), jen tak odvozuju,že když my máme schopnost se radovat,museli jsme ji od někoho dostat....
Myslím,že Ho těšilo tvoření a proto i nás těší tvoření,ale i ta Destrukce,zas jako první fáze tvorby,he he. Fakt si / asi naivně / myslím,že nás dělal pro radost a basta.

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp17: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
werterber, 22.6.2009 18:16

Aha, takže říkáš, že se mu jeho výtvor nepovedl. Tak proč ho nezničí, vždyť je všemocný. I mě když se nepodaří namalovat obrázek a nelíbí se mi, tak ho hodím do koše.

Odp18: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 22.6.2009 22:59

to,že se člověk rozhodl pro nezávislost na svém Tvůrci,neznamenalo pro Něj,že ho zničí. Netvořil nás jako roboty bez vlastní svobodné vůle. Máme možnost žít si,jak chceme,podle toho to ostatně vypadá. Člověk se dočasně opravdu bez Boha obejde.... Dočasně. Než stihneme zničit celou planetu,On jistě zasáhne a zničí ty,kdo ničí zemi. Přece si nenechá zničit to,co stvořil.

Odp19: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
werterber, 22.6.2009 23:07

No, on nám svobodnou vůli dal a zase nám ji vezme?

Odp17: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
Juras, 23.6.2009 0:43

Proč myslíte, že to třeba nebyla třeba diplomová práce, kterou nějak rychle namastil, aby to měl co nejdřív za sebou? A třeba to i z půlky opsal...
Fascinuje mě, že někteří lidé myslí, že náš svět musí být pro jeho stvořitele něco důležitého. Proč si to myslí?

Odp18: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
Juras, 23.6.2009 0:45

A když opravíš dům a výsledek se Ti nelíbí, tak ho zboříš? Nebo v něm budeš bydlet a postupně ho spravovat? Proč ho nezničíš, když se Ti nepovedl? :-)

Odp19: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
Juras, 23.6.2009 1:10

Sakra, tak se to v tom hlubokým zanoření takhle zašmodrchá. Bylo by možná dobrý, aby se příspěvky po překonání této úrovně zařadily (nebo zkopírovaly) automaticky na nejvyšší úroveň, aby se na ně dalo reagovat.

Odp20: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 23.6.2009 14:08

Tak použiju to povolené Jurásku,možná,že jsme spolu i ty husy pásli a nevíme o tom :-)
My tu mudrujem jako ty žáby v kaluži,ale ty dospěly k otázce JSOU LI TAM ŽÁBY TAKY.....
Já nevím,jak Vy,ale když jeden tvoří něco,co má společné se životem,těžko se mu to chce zničit,když to má rád. Zkoušel jste někdy začínat znovu na troskách?
Asi každej člověk to někdy zkusil.
To ovšem asi nebude případ Tvůrce. Je psáno Skála dokonalá je jeho činnost. Věřím,že stvořil lidi dokonalé,Adama a Evu,první jejich práce bylo pojmenovávat stvořené věci v ráji... Zřejmě tam u toho už fungovalo Slovo, Logos, - ve své předlidské podobě. Viz obraz Hieronyma Bosche Kristus s Adamem a Evou v ráji.... Byl tam u toho i ten druhej,co se maskoval v podobě Hada... Ten jim nakukal první LEŽ ,že nezemřou,kdyžř pojedí ze stromu poznání dobrého a zlého.... Nojo,no, - a pak to na vlastní oči uviděli,první smrt, zavražděný syn Abel. Nikdy před tím Smrt neviděli... Možná si mysleli,že se zas probudí. Někam ho položili a čekali - a on se začal rozkládat,- musel to být ale šok. Všimněte si. Mord souvisí se lží... Jako Pravda se životem.
Hlasy krví bratra tvého křičí ke mně ze zemské půdy,říká v hebrejském originále Jahve Kainovi... Židé to vysvětlují tak,že zabije-li člověk jednoho člověka,zabil tím celý svět....
A Vy si myslíte,že tento bůh a Stvořitel má chuť zabíjet to,co stvořil? Sledujte,jak se chová po celé dějiny,snad jen Abraham a Mojžíš jako lidi pochopili něco z jeho lásky k lidem... Až do poslední chvíle dostáváme všichni šanci. Nechce nás ničit,ačkoli jsme se projevili jako ničitelé. Má nás rád takové,jakými jsme,protože nás dokonale zná...
Napsala jsem to určitě blbě,jsem ze sebe vysoukala neohrabanou obranu Moci,která je zajedno s Láskou. Kdybych nevěřila,že existuje a je absolutně dobrá,už bych to dávno zabalila.

Odp20: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 23.6.2009 14:14

představ si to takhle : máš dítě,miluješ ho a necháš ho,aby si spálilo prstíčky o kamna. Dva roky si kamen nevšimne. Ale pak poporoste a dostanou se mu do ruky sirky. Už je zručnější a umí škrtnout. Zapálí Ti Tvůj dům, Váš domov - no a Tobě nezbyde,než mu svobodnou vůli přiškrtit a s velkým nepochopením pro tuto jeho svobodnou akci dům uhasit. Holt proto,abyste mohli kde bydlet...
Zas nepovedenej příměr,ale na jinej jsem nepřišla....

Odp20: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 23.6.2009 14:16

Já napsala odpověď pro Vás nějakým překlepem kousek níž...

Odp21: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
Juras, 24.6.2009 14:58

Ivanko, s těma husama nevím. Někde jste psala, že Vám chybí do důchodu 5 let. Mně chybí 25 let, a to kdoví, kam nám to ještě posunou ;-)

Vztah stvořitele k jeho dílu - myslím, že nevíme, jaký má stvořitel vztah ke svému dílu, jak bylo pracné, atd.... Neposuzujeme tento problém objektivně, protože máme k naší realitě jiné pocity než někdo, kdo na ní není závislý. Bez ní bychom nebyli - proto ji my, lidičkové, považujeme za něco velkolepého.

Představete si, že se Vám nepovede třeba bábovka a spálíte ji. Můžete z ní ořezat ty nejhorší spáleniny můžete ji zkusit nějak pocukrovat, aby to nebylo vidět, anebo ji můžete vyhodit a udělat novou. Co si vyberete? A kterou z těchto možností si vybere ON, až mu dojde trpělivost. Zatím to zkoušel cukrovat, když sem sesílal proroky, ořezávat spálenou hnusotu, když zničil Sodomu s Gomorou anebo způsobil potopu. Zjistí už konečně, že ani teď to není stravitelené a musí to zkusit znovu, tentokrát už naostro :-)

Odp22: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 24.6.2009 21:08

Maimo Nevadí mi,že třebanides by nad našimi příměry zaplakal a jinej rabi by řekl,že všechno je jinak... Ať to je jak chce,bude to dobře pro všechny živé hodné bytosti i neživé - z našeho hlediska stvořeniny. To si oddechne voda a skály a mraky taky...nevadí mi pranic,že třeba mě to smete do pryč,ale ať je tady znova krásně...
A s tím husopasením jsem samozřejmě žertovala - i když jeden neví,kdo ví...

Odp23: „Vidím zemi ubohou a zdevastovanou“
ivana Kozárová, 24.6.2009 21:10

Takhle to dopadá,když opravuju překlepy. Takhle dopadl Maimonides a jeho čtyři negativní boží atributy. Jo jo,ten sakra nesnášel přirovnávat Ho k lidem....

A kam se poděla ta chybějící WC ?
., 22.6.2009 22:58

Prosím k věci se vyjadřujte přátelé. Možná, ze bychom měli založit SPSVAPSM tj. „Stranu Pro Stranu Velkou A Pro Stranu Malou“ aneb SWC tj. Stranu WC :-).

Do obhajoby založení této strany by připadaly v úvahu problémy hygienické, ochrana přírody a péče o zdraví lidu českého (cizinci ať chodí nebo létají na WC do ciziny :-)). Tudíž zaangažovat v této věci by se měla ministerstva zdravotnictví, ochrany životního prostředí a samozřejmě ministerstvo financí, které by mělo dokázat uspořit finanční prostředky z výstavby superdálnic a investovat je místo toho do výstavby dostatečného počtu ČWC = Českých záchodků. Kdo je pro, ať zvedne ruku! :-) A vzhůru do voleb !

Odp: A kam se poděla ta chybějící WC ?
zvoník, 24.6.2009 13:06

To se na to vyse..! Zakládat SWC?
Ivana K. sice odbočila od záchodového problému, ale myslím, že má pravdu, protože s tím záchodem to všechno vzdáleně souvisí.
Hovno, jako takové, je řešením, jak naložit s tím, co není k ničemu, a tudíž odkázáno v nesmrtelnosti k vyhození. Tak proč vymýšlet politickou stranu, když za nás všechno vymyslel Stvořitel? - On přetvoří hovno v něco, co je dál použito k tvorbě a růstu něčeho nového. Čili, jestli někdo umí, obrazně lidsky řečeno, z hovna uplést bič, pak je to On, poněvadž i když u toho nemusí být osobně přítomen, dělá se to samo bez jakéhokoli pracovního dozoru. No, není to úžasné? Ó kéž by takto pracovali lidé alespoň v těch politických stranách..., nebo alespoň možná v té budoucí SWC.

Odp2: A kam se poděla ta chybějící WC ?
., 24.6.2009 13:25

Zvoníku, to byla přece legrace, protože v dnešní době se na všechno zakládají STRANY a veřejnost je v médiích přesvědčována o tom, že ty STRANY vládnou z vůle lidu, tedy ve prospěch lidu. Che, a ve skutečnosti ani ty ubohé záchodky STRANY nedokáží a ani nechtějí pro lidi v dostatečném počtu a kvalitě postavit. To si raději papaláši koupí do soukromého bazénu soukromého žraloka. A obyčejný lid, STRANA neSTRANA, musí na malou stranu i na velkou stranu chodit do přírodního ústraní za keř a fouká mu při tom na p....ku. Na víc, než na ten keř, ten človíček v nouzi nárok nemá.

Odp2: A kam se poděla ta chybějící WC ?
Jeliman, 24.6.2009 15:43

Z hovna bič neupleteš!
A pokud upleteš, tak s ním nezapráskáš!
A pokud zapráskáš, tak jedině sebe!

Odp3: A kam se poděla ta chybějící WC ?
zvoník, 24.6.2009 17:39

Jo,jo. To je taky zřejmě nějaká Cimrmanovština. Ale to vymyslel člověk, že neupleteš, protože chce mít všechno hned! Čili vzít hovno do ruky a plést bič. Ale takhle to přeci nejde, proto se zapráskáš. Všechno má svůj postup a všechno má svůj čas. Přece když budu mít hlad, nebudu žrát hlínu, protože v ní rostou brambory, ne? Když se budu chtít obléci, nebudu na sebe vázat stvoly rostlin, nebo (a teď jsme u jádra věci) ZABÍJET ŽIVÉ TVORY A DÁVAT NA SEBE JEJICH KOŽEŠINU! Ono to má všechno v sobě dost duchovní hloubku. Člověk je mnohdy zmetek, i když vypadá, že je kulturní a lidskej...

Odp4: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 25.6.2009 23:09

To já vím jednu příhodu ze zvonice v Ohnišťanském kostele mezi Terezinými Dary a Oborou,okres Jičín.
Slyšte: Tam farníci opětovně kradli provaz od zvonu uříznutím a pan farář opětovně burácel z kazatelny,že se to nemá. Ten poslední projev,kterej slyšel můj děda policajt za protektorátu,byl ten: Poprvé jste to ukradli,koupil jsem vám novej. Podruhý jste to ukradli,zase jsem vám koupil novej. Potřetí jste ho uřízli a teď si tahejte za hovno!

Odp5: A kam se poděla ta chybějící WC ?
., 25.6.2009 23:18

Paní Ivano Kozáková, toto je od Vás milý příspěvek včetně tzv. „vulgárního“ výrazu. Bez něho by to nebylo ono, a mám zkušenost, že lid venkovský je samorostlejší a přímější, než mnozí měšťané, a lépe takovému výrazu rozumí. Panu faráři se vůbec nedivím, že tímto způsobem promluvil ke svým ovečkám, ani že jednal, jak jednal a jeho jednání i proslov schvaluji bez výhrad.

Odp4: A kam se poděla ta chybějící WC ?
., 25.6.2009 23:12

Jeliman to myslel trochu jinak, totiž že ze špatného nekvalitního základu nic dobrého nelze vytvořit. Tím „nekvalitním základem“ může být např. absolutní nechuť a nevůle vládnoucích špiček alespoň trochu ulehčit život masám obyčejných občanů.

Odp5: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 25.6.2009 23:17

já vím a omlouvám se,že jsem zase odbočila,jenomže si nemůžu pomoct,zvoník za to může,já si asociovala hned ten zvon a najednou jsem viděla tu zvonici v Ohnišťanech a slyšela dědu,jak to vypráví...A nedalo mi to a napsat jsem to musela... ;-)

Odp2: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 25.6.2009 23:14

dyť to pořád melu,že Konzum je pln exkrementů,ve kterých si libují jedinci s tendencí análně hromadící,což ovšem nevylučuje jejich úzkostlivě přehnanou čistotnost,která zavání......

Odp3: A kam se poděla ta chybějící WC ?
zvoník, 26.6.2009 19:04

Jeden moudrý člověk mně kdysi řekl, co se týče služeb úklidu, že nejefektivnější práce je ta, která se nemusí vůbec dělat. Čili, zjednodušeně řečeno o všem takovém, když nenadělám bordel, nemusím dělat nebo zařizovat úklid.

Odp4: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 26.6.2009 19:19

jejda,jejda,můj manžel mi léta tvrdí,že nemusím uklízet,že mám jen dávat věci na svoje místo,- čehož nejsem zcela schopna - ne snad pro pokročilou roztržitost,mám to od mládí,sklon k n e p o ř á d k u.
Vtip je v tom,že už svojí samotnou existencí dělá člověk od nepaměti bordel. Fascinujou mě zvířata,co nemají koupelny a jsou často upravenější,než my...
To by Židé nemuseli mít Sabat,kdyby to bylo tak jednoduché,nedělat bordel a neuklízet.....
Zvolila jsem lepší stránku věci. Mám trochu toho nepořádku,nějaké ty psí chlupy se taky v bytě najdou,zato mě nedrtí neklid že něco nestíhám ,ani závist,že někdo má lepší ordnung. Zamlada se manžel podivoval a pravil,že jsem schopna sedět na kupici nevyžehleného prádla a číst si... Anebo si hrát s dětma... Nechť si každý zvolí priority. Já tvrdím,že vše je v pořádku a na svém místě až po smrti. V hrobě. Tam už s tím nikdo nehne. Dokud se žije,věci a lidi se pohybují a je jim to ku prospěchu,nekrní jim mozek...

Odp5: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 26.6.2009 19:23

kupříkladu,když chodím na WC,není mi nic platno,že potřebu vykonávámtam,kam mám,stejně to je pak problém,kam s tím... No a mrtvej nevylučuje,nepotřebuje tudíž WC,problém je vyřešenej,nemusí se další WC stavět. Universální řešení ekoproblémů je na světě.

Odp5: A kam se poděla ta chybějící WC ?
zvoník, 27.6.2009 10:25

Čili pořádnej bordel - to je život, aby nekrněl mozek? A můžeme jenom nostalgicky vzpomínat na to, jaké by to bylo, kdyby tady byl pořádek?
To je jako s tím indiánem:
- Jede cestovatel prérií a potká ráno indiána jak nic nedělá a jen pokuřuje. Když jede večer zpět vidí ho ve stejné poloze a činnosti. Zastaví tedy, a zeptá se ho: ,,Ty..., proč tady sedíš a celý Boží den nic neděláš?„
,,A co bych jako měl dělat?“
,,No, přece pracovat, vydělat si nějaké peníze, ukládat je do banky a potom dál žít z těch úroků, a pak už bys nemusel v životě nic dělat!„
Indián se zamyslí a povídá: ,,A copak teď něco dělám?“

- Nebo: Jaký je rozdíl mezi ohněm, který udržuje indián, a ohněm, který udržuje běloch? Indián se hřeje u malého ohně, kdežto běloch se ohřívá nošením dříví na velký oheň..

Odp6: A kam se poděla ta chybějící WC ?
Alfons, 27.6.2009 11:10

A ten běloch krade dříví Indiánům

Odp7: A kam se poděla ta chybějící WC ?
zvoník, 27.6.2009 22:00

No jo, a kdyby jenom dříví... On jim ukradl celou rodnou zem navěky a ještě říká, že to je ta demokracie a exportuje ji do celého světa...

Odp6: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 28.6.2009 8:49

topit umím bez nadělání zbytečného smradu,nejím maso,protože mi nechutná. Summa summarum nadělám míň bordelu než průměrný občan :-) Buďte všichni tak nepořádní,jako já,bude líp. :-) :-)

Odp6: A kam se poděla ta chybějící WC ?
Juras, 28.6.2009 12:44

Ty indiánský vtípky jsou perfektní a pravdivé.

Odp5: A kam se poděla ta chybějící WC ?
Juras, 28.6.2009 12:54

To jste mi čím dál sympatičtější. Já jsem byl vychován v úzkostlivé čistotnosti, každý týden se utíral prach a luxovalo, když se něco zašpinilo, hned se to muselo dát dopořádku, atd... Když jsem se oženil, tak myslím, že manželka je něco jako Vy (mimochodem taky Ivana) a ze začátku mi to vadilo. Ale zvykl jsem si, doma je sice dost často takový provozní bordel - ještě k tomu různé tvůrčí aktivity, takže zakopáváne o látky snášené různými lidmi nebo máme jídelní stůl zarovnaný rozmalovanými obrázky... ale žádný moc humus, je to takovej čistej bordel ... a pohoda :-)

Odp6: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 28.6.2009 21:02

přesně tak to vypadá u nás! Taky maluju a tkám...
Můj manžel už si taky zvykl a dokonce i na nový přírůstek padajících chlupů,slepýho bezvadnýho psa....
Mám radost,že to tak je!

Odp7: A kam se poděla ta chybějící WC ?
Juras, 28.6.2009 22:03

Manželka netká. S těmi látkami a různým oblečením kompletuje kostýmy pohádkových bytostí - každoročně u nás v obci pořádá cestu pohádkovým lesem.

Odp8: A kam se poděla ta chybějící WC ?
ivana Kozárová, 28.6.2009 22:57

To bysme si rozuměly:-) Já tu měla včera návštěvu a dvě děti si odsud odvezly asi deset kilo kamení a střepů ,co jsem posbírala z řeky po povodni... Dá se z toho ledacos zajímavého sestavit...

Předvánoční doba a WC
Alfons, 18.10.2010 3:22

http://zdefran.rajce.idnes.cz/BEZDOMOVCI/#15122009756.jpg
není lépe v posametovém lese než ve městě kde se není kde vyplknout;-)

Odp: Předvánoční doba a WC
iva, 18.10.2010 8:06

:-)Vždyt co člověk vlastně potřebuje....krom jídla a střechy nad hlavou. Tohle jsou ale osvícení bezdomovci, protože většinou jim je jedno jak to kolem nich vypadá. Pěkná kadibudka.

Odp2: Předvánoční doba a WC
Alfons, 18.10.2010 9:07

Nad hlavou si podrží deštník a vybírají jídlo z popelnic. Prý je tam stále podle modrých vygumovaných mozků plno kuřat, vánoček a nedopitých flašek.;-)

Odp3: Předvánoční doba a WC
tlapka, 19.10.2010 9:43

Bezdomovci mají úplně jiné hodnotové systémy, než si mysliš, Ali.

Odp5: Předvánoční doba a WC
iva, 19.10.2010 10:22

A jsme zase u hoven. Vloni na podzim jsme jeli ze zahrady vlakem a pak na tramvaj. Bylo volné poslední místo vedle někoho neidentifikovatelného. Manžel si sednul a čekal, že si sednu v protisměru na to poslední u řidiče. Já si nesdla , postavila se vedle něj a na to místo sednul nějaký starší pán. Když se tramvaj rozjela obrátil se na mně, že jestli necítím hovno.:-)Manžel zrovna před odjezdem ze zahrady něco dělal s nádobou z naší kadibudky dá tam vždy nějakou chemikálii myslím Golem nebo tak jsem myslela, že jako do něčeho šlápnul a ted to zasmrdělo. Bylo mi to divné, že by to smrdělo, už jssme přeci jeli zastávku vlakem a nic. Tak jako správná manželka jsme se zastala a povídám- já nic necítím, ale vtom jsme se podívala asi na tři dvojsedadla za manželem a tam se lidi váleli smíchy. A vtom jsem to ucítila jak se tramvaj více rozjela. Manžel statečně seděl vedle uzlíčku něčeho co mělo o nohy nějakou igelitku, ale to byla síla. Musela jsem poodstoupit abych to mín cítila. Chlap ze sedadla vstal, ale můj muž byl velice taktní- taky něco už zažil. Byla to hubenočká bezdomovkyně a při našem štěstí a námi jela až domů, protože zřejmě jela až na konečnou. Něco by pro ně měli udělat ale dobrovolné by to mělo být. Myslím, že jich bude čím dál víc nepomůže ani, že čas od času někdo z nich umrzne. Jak to řeší v cizině by mně zajímalo.

Odp6: Předvánoční doba a WC
Neuvedeno, 19.10.2010 19:12

Tak já už mám u toho mého přístřešku pro ovce a koně pod 3 metrovou konzolou střechy obrovské množství sena. Konzole je zakrytá svislou plachtou, aby seno nemohlo zmoknout. Seno leží na kuláčích a pod ním je provětrávací mezera 20 cm. Nedávno mi sousedka říkala, že se mi do přístřešku nastěhují bezdomovci. Tak jsem jí sdělil, že jestli mi přístřešek nechají stát, tak, že by mi to nevadilo, kdyby spaly v seně, hlavně, aby ho nepodpálili, když budou opilí. Kadibudku ještě nemám, ale materiál na ní ano. Jen co budu mít trochu času, tak jí vybuduji i s vykopáním díry. Snad do té doby nezamrzne a stihnu to. Zatím jsem chodil na velkou jen doma po ránu.

Odp7: Předvánoční doba a WC
iva, 20.10.2010 8:52

Málokteří bezdáci mají kolem sebe pořádek, jak na těch fotkách od Alfa.Nám spal pod schodama a čural tam do různých lahví, ale nechával to tam. Ale to jsme spořádaný dům a po pár dnech ho někdo vyhmátnul. V některých věžácích přespávají a to se do sklepů nechodí a je tam plno ----marasu všeho možného nic nevynesou do popelnic. Vy\ chováte ovce? To je moc dobrý kompost z té jejich podestýlky. BRATR MĚL TŘI OVCE, ALKE TED BYDLÍ V kAROLINCE NA SVAHU TAK říkal, že by mohl chovat tak leda kamzíky. Ale myslím, že zas uvažují o ovcích, ale je to příkrý svah ten jejich pozemek.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.