Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Komentáře k článku

11.4.2009 20:35

Nebezpeční účastníci dopravy

Na IDnes mám distanc. Zcenzorovali mi dva příspěvky s tím, že jsem porušil kodex diskutéra a poslali mi email, že do 18. dubna mě nepustí do diskuse. Nechci řešit, jestli mi to udělali oprávněně nebo ne (mimochodem v prvním příspěvku došlo asi k slabšímu vyhodnocení - přecejen, kdo asi tak může dělat práci cenzora, žádný duševní gigant to nebude). Druhý příspěvek ale bude možná pro mnoho lidí kontroverzní a tak mě napadlo, že by bylo dobré se o tom pobavit na Svíci.

U článku o motorkáři, který napálil do stromu a shořel, jsem v diskusi četl příspěvky, které psaly o motorkářích jako o debilech a příspěvky, které psaly o nepřípustnosti takových názorů, když přišel o život mladý člověk a jeho rodina má žal. Tak jsem si říkal, že skutečně příspěvky odsuzující všechny motorkáře jsou mimo. Že debilem je jenom ten účastník silničního provozu, který hazarduje a jezdí nebezpečně. To člověk, který napálí do stromu, splňuje dostatečně. Nezvládnout stroj na silnici znamená, že se jedná o debila, který jezdí na hranici svých schopností a hazarduje. Vždycky když slyším, že se nějaký debil zabil, tak tleskám, pokud se mu to povedlo v soukromí a nesmetl přitom zastávku plnou děcek. Je podle mého jenom dobře, když takoví nebezpeční lidé zemřou a nevezmou nikoho s sebou.

V tomto duchu jsem taky napsal příspěvek do diskuse: „Na jednu stranu je dobrej, že oddělal jenom sebe, na druhou stranu je to nezodpovědnost, že shořel. K čemu jsou ohořelý orgány?“. Tento příspěvek podle mého neporušuje žádný bod IDnesového kodexu diskutéra. Je záměrně provokativní, někomu připadá drsnej, ale plně vystihuje to, co k podobným pirátosilničním debilům cítím. Svou jízdou si o malér koledují. Je jen otázkou náhody, jestli vyvedou malér jenom sobě nebo i nezúčastněným lidem. Proto mám upřímnou radost za každého, který zabije jenom sebe.

Jinak - motorkáře mám rád. Takové, na kterých - i když třeba jedou v partě, je vidět, že se chovají na silnici zodpovědně, užívají si radosti z jízdy a nesnaží se všechny ostatní ohromit sílou svého stroje. Když se ale vyřítí na mašině „Borec“, který předjíždí kolonu a kličkuje přitom mezi projíždějícími auty v protisměru nebo se kolem mě prožene dvoustovkou tak, že se ho leknu, protože jsem ho nestihl zaregistrovat ve zpětném zrcátku, přeju mu, ať co nejrychleji dojezdí.

Není o co stát.
Alfons, 13.4.2009 2:21

Ať si diskuzi strčí do špic. Typický postoj-nejde o činy, ale o slova. Zabít můžeš, ale mluvit o tom je mnohem horší. Mně také vyhodili na některých diskuzích a jsem v klidu. Na jejich úroveň neklesnu.
Jinak cenzura úspěšně pokračuje kde se dá. Primitivové se domnívají že tím něco vyřeší. A mrtvý motorkář je pro lidstvo dobrý motorkář. Obzvlášť ten, který ještě nikoho kromě sebe nezabil. A když je trochu ohořelý sníží to náklady na spotřebu energie při kremaci;-)

Odp: Není o co stát.
Juras, 13.4.2009 9:28

Už mě odblokovali. Na tom prvním příspěvku trvají, ale ten s motorkářem prý kodex diskutéra skutečně neporušuje a byl smazán chybně.

Odp2: Není o co stát.
Alfons, 13.4.2009 16:41

Filtrovat můžou, je to jejich servr. Ať si tam nechají jen slušné diskutéry a HAJZLÍKY VRAHY. Kroměm toho na odchyt motoblbů policie nakoupila drahé motorky, aby BLBY honila a to za peníze nás všech. Vyjadřování k těmto blbům by mělo být adekvátní jejich sviňárnám. Čím víc se jich zabije, tím lépe pro ostatní slušné motoristy.

Odp3: Není o co stát.
Tlapka, 14.4.2009 17:07

Právě že to obtěžuje jiné řidiče a odchyt stojí peníze. Lépe jim pořídit takové „dráhy smrti“ jenom pro ně. Ukojí to jejich adrenalinové touhy.

S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Pavel od vody, 14.4.2009 10:11

S názorem Jurasi souhlasím, jen ta „upřímná radost“ mi jaksi nevoní. Mít radost ze smrti kohokoliv a říkat „Patří ti to debile“ není dobré.
Já jsem z toho spíše smutný. Smutný ze smrti člověka, ale více z toho, že se to vůbec děje, že jsou podmínky, které to umožňují. Že není moci ani vůle tomu zabránit. Rychlé motorky Policie tomu nezabrání, jenom povedou k eskalaci daného problému.
Situace na našich silnicích je obrazem celé společnosti.

Odp: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Alfons, 14.4.2009 10:40

A to zde není řeč o tom, jaké následky a mnohdy celoživotní mají nehody pro rodinné příslušníky. Na tyto silné motorky by měl být zvláštní řidičák. To našim moudrým hlavám na ministerstvu dopravy ještě nedošlo. Zajímavá příhoda-synek koupil superstroj a jeho brácha-21let na to DOMA NA DVOŘE sedl, turoval to se zařazeným kvaltem a smekla se mu ruka ze spojky. Hned tam byla stovka a o betonový sloupek pár metrů před ním rozbil motorku a sebe zabil. Na takové stroje by neměl nikdo ani sedat, kdo na to nemá řidičák. Na to by měl být zbrojní pas, protože míň lidí se postřílí než na motorkách pozabíjí sebe a ostatní. Ještě že před ním nikdo nestál.

Odp2: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
slayd, 14.4.2009 10:51

Jízda některých jedinců odhaluje jejich IQ a jen doplňuje celkovou míru tuposti celé společnosti.
Není lepší se usouložit než usoutěžit? P.S.

Odp3: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Alfons, 15.4.2009 3:54

...míru tuposti celé společnosti....
beru sprej a jdu to napsat na čerstvě zfasádovaný panelák ať to lidem dojde.;-)

Odp2: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Jimmy, 15.4.2009 6:38

Pokud někdo tůruje jakýkoliv stroj se zařazenou rychlostí pár metrů od zdi, tak je to blbec nezávisle na tom na čem nebo v čem sedí. A pokud ještě tůruje stroj na který nemá papíry, tak porušuje už stávající pravidla, takže to že by silné motorky byly na zvláštní řidičáky by nic neřešilo.
Nicméně na motorky už je několik druhů řidičáků už dnes. Takže kdo chce, může začít na 50ccm skůtru a postupně postupovat dále. Ono taky si nikdo nekoupí rovnou super sportovní auto, že ?

Odp3: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Alfons, 15.4.2009 10:09

Ale koupí si cokoliv, třeba silnou motorku a jestli na to má nebo nemá papíry je mnoha jezdům fuk. Počítají s tím, že je policajti nedohoní. A pořádat honičky na motorkách ohrožuje silniční provoz. Čekám kolik policajtů se romázne a někoho zabije v dobré snaze dohonit nějakého závodníka-pitomce.
S Pionýrama se začínalo za komoušů. Dnes jsme dál a je svoboda.

Odp4: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Jimmy, 15.4.2009 15:51

Dnešní 50ky, jezdí i 80km/h, upravené 70ky (jezdící na 50kové papíry) jezdí i 100km/h. Dnešní skůtr opravdu není pionýr.
Pokud si někdo koupí silnou motorku a nemá na ní papíry, tak nevím co by se změnilo pokud by si koupil silnou motorku a neměl na ní papíry. Tj. pro ty porušují současná pravidla, se zpřísněním pravidel logicky vůbec nic nezmění. Pouze to jako obvykle dopadne na většinu lidí, kteří se pravidly řídí.

Ostatně nějaké umělé omezování výkonu kvůli omezování bezmozků před sebou samými nic neřeší. Umělé omezení výkonu se dá jednoduše odstranit (viz 50ky jezdící 45km/h. Tak pomalu by jezdil v dnešní provozu jen sebevrah, takže všechny malé skůtry jsou po zajetí cca 1000km otevřené) a kdo jezdí jak bezmozek se zabije i na skůtru.

Odp5: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Juras, 15.4.2009 20:19

A smrtelná rychlost je 60....

Odp6: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Jimmy, 17.4.2009 20:40

Co to je smrtelná rychlost ?
Smrtelných může být 20km/h, když spadnu okem na pahýl větve a můžu přežít bez úhony 200km/h, když se po smyku budu pouze klouzat po rovné dálnici.

Odp7: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Juras, 17.4.2009 21:43

Čelní náraz do zdi.

Odp8: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Jimmy, 17.4.2009 22:00

Podle zažitých zvyklostí se rychlost nad 90 km/h v případě nárazu na pevnou překážku považuje za smrtelnou, úmrtí osob značně převažuje nad pouhým zraněním. Většinou způsobí smrt značně zdemolovaná karosérie, která už v těchto rychlostech nezajistí prostor pro přežití posádky. Více zde

Ovšem jedná se o rychlost v okamžiku nárazu a kromě sebevrahů všichni před nárazem brzdí. Na druhou stranu jedná se o rychlost pro auta, která mají deformační zóny. U motorky otázkou náhody jak z ní člověk vyletí či vyskočí a kam pak dopadne.

Odp8: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Jimmy, 17.4.2009 22:13

Ještě doplnění:
Problém kritického přetížení nastává pouze u tvrdých nárazů do pevných překážek nebo velkých a těžkých osobních nebo nákladních vozidel, pokud vozidlo skončí nějak v příkopu, většinou se nezastaví ihned a energie nárazu se rozloží na dlouhou trasu při přeorávání hlíny. Je tedy možné, že lze přežít bez úhony i havárii v rychlostech vysoko nad 100 km/h, záleží jen na shodě okolností (lepší je udělat deset kotrmelců, než jednou tvrdě narazit).

Odp: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Juras, 14.4.2009 17:26

To není radost ze smrti a „patří ti to debile“. Je mi líto i toho debila. To je upřímná radost, že nezabil nikoho nevinného. A rozhodně je mi ho líto míň než rodinky v autě, kterou jinej debil smete ze silnice.

Odp2: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Pavel od vody, 14.4.2009 17:28

Ano, já vím, už jsem to pochopil.
Blbě jsem to ráno přečetl.
-ppp-

Odp3: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Alfons, 15.4.2009 3:56

Ať se to příště neopakuje!!! :-):-)

Odp4: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
slayd, 15.4.2009 10:21

Souložit partnerku a netůrovat motorku = řešení. P.S.

Odp5: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Pavel od vody, 15.4.2009 11:20

Teda pánové (Alfons a Slayd), vy jste oba dárečci :-(
-ppp-

Odp6: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Alfons, 15.4.2009 11:22

Nenecháme se zblbnout. To je naše přednost.;-)

Odp6: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Tlapka, 15.4.2009 11:50

Naopak, pánové znají ty správné použitelné hodnoty.

Odp7: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
slayd, 15.4.2009 15:04

Je potřeba se před jízdou odreagovat a potom zvolna ujíždět s klidnou myslí krajinou. P.S.

Odp8: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Tlapka, 15.4.2009 15:22

Tomu říkám Patřičná Integrace.

Odp8: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Alfons, 16.4.2009 3:42

Nejlépe oběšením na haluzi ve smyčce z eko-špagátu. Ten se rozpadává ve stejný čas jako oběšenec, takže nezanechává v přírodě žádné stopy. Je to 100 procentí záruka, že nedojde k havarii na motorce.;-)

Odp9: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
slayd, 16.4.2009 13:30

Tak do toho šlápni..., ale pěšky a neolizuj rosu na kolejích... P.S.

Odp9: S názorem Jurasi souhlasím, jen ta...
Tlapka, 17.4.2009 9:54

S oběšenci mám svoje zkušenosti. Bohužel nikdo nesouhlasil s tím, aby zůstal na stromě v přírodě viset, ačkoliv jim to slušeno líp než zaživa. Vypadali jako vánoční ozdoby na stromečku.

Veřejné diskusní
jsk, 17.4.2009 9:21

servery by dle mého názoru neměly vůbec filtrovat názory čtenářů, vyjáímkou je zjevné porušení zákona (propagace náslilií a vyzývaní k trestnému činu apod.), neboť tím že „filtrují“ tak preferují určité náory a porušují tak právo an svobodu slova. Pokud se erver bojí názorů občanů, tak nechť diskusi zastaví úplně!

Odp: Veřejné diskusní
Tlapka, 17.4.2009 9:57

Svíce se to týkat nebude, protože příspěvky jsou docela kultivované, na některých diskuzích se vyskytují ve větší míře nic neříkající citoslovce.. a každý si může vybrat.

Odp: Veřejné diskusní
Jimmy, 17.4.2009 20:37

Server je soukromý majetek a jako s takovým si majitel může dělat co chce. Diskuse na serveru není Hydepark kde si každý může říkat co chce. Hydepark je celý internet kde si každý může založit server a tam si hlásat co chce. Pokud majitel idnes nechce mít v diskusi žádné zmínky o debilech, tak nezbude než se přesunout třeba na svíci kde zmínka o debilech majiteli zjevně nevadí. Svíce si zakládá na otevřenosti zato idnes se snaží působit jako seriózní médium a jeho majitel se domnívá že některé výrazy k tomu prostě nepatří. Pokud se to čtenářům daného serveru nelíbí, nechť chodí jinam. Pokud těch co začnou chodit jinam bude tolik, že to majiteli serveru začne vadit, třeba změní svůj názor, ale bude to rozhodnutí pouze majitele serveru a on si za to ponese následky.

Odp2: Veřejné diskusní
Alfons, 18.4.2009 2:58

Správně a ať se každý snaží a spoléhá na sebe.
http://spkcbxkrill.blog.cz/ Je to potom pestřejší a veselejší.

Odp2: Veřejné diskusní
greybeard, 21.4.2009 19:41

Snažil jsem se onehdy zapojit do diskuze na IDnes, leč po dopsání příspěvku po mně chtěl registraci a po registraci mi suše oznámil, že mi do týdne dojde poštou nějaký kód ... Nedošel. A jsem rád, protože úroveň jejich diskuze je pod úroveň. Píší tam holt nekulturní debilové (taky dost početná skupina národa), kteří mají asi mindráky a v anonymní diskuzi si vybíjejí svoje nízké pudy. Koukám, že tady je to mnohem kulturnější (snad to nezakřiknu), ba i témata jsou jaksi zajímavější ...

Odp3: Veřejné diskusní
Alfons, 21.4.2009 22:11

Jsou zde dokonce i takoví odvážlivci, kteří doporučují dodržovat křesťanskou morálku.:-)

Odp4: Veřejné diskusní
Tlapka, 22.4.2009 8:26

Alfonsovi: Jaký je hlavní rozdíl mezi křesťanskou a občanskou morálkou? Děkuji.

Odp5: Veřejné diskusní
Alfons, 22.4.2009 18:32

Křesťané by měli dodržovat jejich Desatero, ale OBČANÉ nic takového oficiálního nemají. Nebo mají a kde? Nevím o tom. Nebo jenom nějaké virtuální dobré mravy, které si každý interpretuje podle svého a momentální potřeby?

Odp6: Veřejné diskusní
Jimmy, 22.4.2009 20:40

Ano, křesťané mají desatero, tedy pravidla sepsaná asi před 3500 lety pro tehdejší společnost. Pojďme si je trochu rozebrat.
1. Já jsem Pán, tvůj Bůh - pro ateisty zcela irelevantní.
2. Nebudeš mít jiné bohy mimo mne. - opět pro ateisty zcela irelevantní.
3. Nevezmeš jména Božího nadarmo. - opět pro ateisty zcela irelevantní.
4. Pomni, abys den sváteční světil. -Není moc lidí, kteří dlouhodobě pracují 7 dní v týdnu, takže tím se řídí všichni.
5. Cti otce svého i matku svou, abys dlouho živ byl a dobře se ti vedlo na zemi. - Tady záleží na rodičích, ale opět drtivá většina lidí se snaží vyjít s rodiči.
6. Nezabiješ (nebudeš vraždit) - Asi není žádný stát, kde vražda by byla beztrestná.
7. Nesesmilníš - Nevěra je nahlížena jako nemravná ve většině společenství.
8. Nepokradeš - Jak kdy a jak kde. V totalitě či okupaci nemá s krádeží většina lidí těžkou hlavu. A s kopírováním nehmotného díla (což je dle některých to samé jako krádež) nemá problém drtivá většina lidí.
9. Nepromluvíš křivého svědectví. -Trestné ve všech společenstvích.
10. Nepožádáš manželky bližního svého/Nepožádáš statku bližního svého. - Úcta k soukromému majetku. To uznává většina společenství až na různé socialistické experimenty.

Takže občané sice nemají desatero, ale kupodivu většinu relevantních pravidel z něj uznávají ;-)

Odp7: Veřejné diskusní
Alfons, 23.4.2009 2:32

Tak je to nakonec samý pokrytecký kryptokřesťan.;-)

Odp7: Veřejné diskusní
Tlapka, 23.4.2009 10:30

T toho zůstane pro občana: Netrápit rodiče, nezabíjet, nekrást, nelhat.
Kde je pracovat pro sppolečnost, pomáhat slabším, vychvovat dobře děti, platit daně, nechlastat, nedrogovat.

Odp8: Veřejné diskusní
Alfons, 23.4.2009 11:56

neležet u pc a internetu

Odp9: Veřejné diskusní
Tlapka, 23.4.2009 12:25

Sedněte si.

Odp10: Veřejné diskusní
slayd, 23.4.2009 15:44

Na prdel nebo na pytel pane stavitel?

Odp11: Veřejné diskusní
Tlapka, 23.4.2009 16:41

No k PC k internetu přece ! Na křeslo na zadek a naopak.

Je to dobrý, můžem chlastat, jater a...
Genom, 29.4.2009 18:45

:-)Je to dobrý, můžem chlastat, jater a ledvin bude dost, napadá mě při pohledu na blbce na motorce... i když většina těch orgánů je po nehodě nepoužitelná... Teď vážně a jedno po druhém. Pokud jde o ty debily a jinak titulované silniční hazardéry, opravdu nezní hezky, když někdo říká, že je dobře, když někdo zemře, trochu mě to zaráží. Ale city jsou špatný rádce a logika je v tomto neúprosná. Smrt člověka, který sám ohrožuje jiné na životech je v tomto případě téměř jedinou cestou, jak toto ohrožení eliminovat. Je přirozeně lepší, když zemře viník ohrožení než nevinný člověk. Ale smrt člověka by nikdy neměla nikoho těšit, je to zkrátka v tomto případě menší zlo. Spíš by se měly hledat cesty, jak tento problém účinně řešit. Život je přece jen dost velká cena za mladickou chybu.

Pokud jde o cenzuru internetu, neschvaluju ji za žádných okolností. Je to důkaz toho, co již bylo řečeno, že některé názory jsou upřednostňovány před jinými. Ono vždy se nějaké názory nehodí a tak jsou označovány jako „krajní“ nebo „extremistické“. V tomto ohledu také musím pochválit Svíci.

Odp: Je to dobrý, můžem chlastat, jater a...
slayd, 30.4.2009 9:34

V demokracii nelze nikomu bránit svobodnému projevu - to je přežitek socialistického myšlení! P.S.

Odp2: Je to dobrý, můžem chlastat, jater a...
Genom, 1.5.2009 13:35

Na tom, že by se nemělo bránit někomu ve svobodném projevu se shodneme. Ale kdyby to nebylo mimo téma, ptal bych se, co je podle vás ta demokracie? Ví vůbec někdo, co to vlastně je? Není to jen nějaká utopická idea, kterou současní mocní zneužívají, aby jim lidé věřili? Dokud cenzuru internetu provádějí pouze majitelé serverů, je to ještě dobrý. Ale až se začne internet cenzurovat centrálně a celé servery budou blokovány, dojde vůbec někomu, že to už není ta demokracie:-)? A kdo ví, jsetli se tomu tak už dávno neděje.

Odp3: Je to dobrý, můžem chlastat, jater a...
slayd, 5.5.2009 13:44

To byla ironie. Kokoti by měli mlčet a šoupat nohama..... P.S.

Pokus o hodnocení zvratků
zvoník, 12.5.2009 20:11

Teda vy všichni, v názorech na život, mi připadáte jako ti motorkáři na tý silnici. Akorát to provádíte virtuálně na tom počítači pomocí slov mezi sebou. Jeden tady rozebírá mrtvoly na dvou kolech nebo i ty, které dotyčný vezme s sebou, druhej dělá slalomový rozbor desatera dnešní společnosti a třetí radí sedět před PC a čumět do obrazovky. - A přestřelujete se v moudrostech za pomocí levného vtipu o demokracii, když sami všichni víte, že tu našimi politiky hlásánou demokracii dělají jen a jen prachy, neboť jsme to okoukali od nekřesťanského (co nekřesťanského, ale od nevěřícího) světa. A protože jsou ty prachy většinou špinavý, je tedy špinavá i ta demokracie, poněvadž je jen pro někoho. Kdybych se teď mýlil, nešukalo by se (a nenabádalo by se k tomu) veřejně v televizi, když se obecně ví, že ti malí smradi právě čekají na 22. hodinu, aby mohli čumět. Nepomlouvalo by se veřejně v médiích. Lidé by nehledali všemožné způsoby jak obejít zákon (chcete-li, tak zbylé torzo toho desatera) včetně násilností a vražd, aby si tu demokracii užili, protože by měli fakt čistou víru, ve které by žili, protože by toho byli schopni na jejím základě. A víra je založená na tom, že věřím v něco, o čem se nemohu hmotně svejma špinavýma prackama přesvědčit, nezneužívám ji ke svému obohacení, a právě toto všechno přesto může trvat přes 2000 let, protože na ní stojí existence lidstva, i když máme oproti té době minulé dobu moderní. Toto se o žádné demokracii ani režimu tvrdit nemůže... A ani ta existence světa nestojí na dnešním despotickém živočichu jménem člověk, páč ten je jenom nástroj (proto je smrtelný), ale úplně na někom jiném! Když totiž bude každý člověk jednat tak, jako ten nezodpovědný motorkář, porušovat pravidla a zákon, třeba zrovna právě toho desatera, jednou sám sebe zničí ještě dříve, než přijde jeho čas a není schopen naplnit svůj vyrovnaný osud. Proto ty první přikázání jsou pro většinu lidí irelevantní, když tomu nevěří... Přeberte si to!

Odp: Pokus o hodnocení zvratků
Alfons, 13.5.2009 7:27

A co máme dělat? Nějak se bavit musíme.

Odp: Pokus o hodnocení zvratků
Tlapka, 21.5.2009 15:46

Však to stejně špatně dopadne. Svůj vyrovnaný osud nenaplní skoro nikdo a pokud ano, tak čím?

Tak sorry...
zvoník, 13.5.2009 17:28

To jo. To máte pravdu.... Já se sem taky možná dostal skrze pobavení. Ale v tomto případě jsem se sem dostal asi čirou náhodou: Zadal jsem do Googlu, už teda nevím přesně, něco o mouchách a vyšlo mi krom ,,svíce" taky todle níže uvedené. Tak si taky pohrajte:
http://majman.net/fly_loader.html

Odp: Tak sorry...
slayd, 21.5.2009 14:03

A zazvonil źvonec a mouchám byl konec! P.S.

Odp2: Tak sorry...
Tlapka, 21.5.2009 15:49

To je ale legrační... ale ty mouchy nestačily naplnit svůj osud...

Odp3: Tak sorry...
zvoník, 6.6.2009 8:42

No jo..., jenže kdybyste nechali mouchy naplnit svůj osud, nezískali byste tolik bodů, respektive žádný. A tu hru nevymyslel Bůh, ale člověk... A mouchy jako takové nikoli ve hře, ale ve skutečném životě, mají jistě víru, že bytost jako člověk vůbec neexistuje, čili ony žijí ve vztahu k člověku jako lidští ateisté ve vztahu k Bohu.
S těmi mravenci, jak se o nich zmínil, myslím slayd na ,,Jediná dcera" , je to úplně stejné, i když mají vlastní vspolečenství.

Odp4: Tak sorry...
slayd, 17.6.2009 14:27

Bum! A je po všem... P.S.

Debilní motorkáři
Alfons, 20.8.2010 13:29

by se měli co nejdříve sami vyzabíjet. Jiné řešení není-nedají si říct.;-) Teď se jeden hošan i s holkou-měli před svatbou rozmázli a oba se zabili. Špatný odhad vzdálenosti při vysoké rychlosti. A vznikly pěkné problémy s dědictvím a břemenem na baráku. :-(

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.