Neptejte se co, ale proč

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

5.4.2009 10:00

Muž v sukni

Včera 4.4.2009 jsem vyšel s partnerkou a synem na procházku. Partnerka mi odsouhlasila nošení sukně na veřejnosti včetně silonových punčoch na podvazek a pokud se týče okolí, nebyl v žádném případě žádný problém, jen počáteční ostych byl, ale po chvíli v pohodě a celé odpoledne jsem se cítil uvolněný v pohodě. Žádné teplo a pocení v intimních partií, no prostě úžasné, jen to chce odvahu i u ostatních. Uvítám ohlasy i názory.

Na upřesněnou na ostro jsem nebyl, nosím pánská tanga a punčochy na podvazek a měl jsem černé a i to nebyl pro okolí žádný problém. Celé odpoledne jsem s partnerkou procházeli, ona byla v krátkých riflích a sama posléze řekla, že udělala chybu a v podstatě mi závidí. Je to jen o toleranci, volnosti a příjemnosti v čem se dotyčný člověk muž či žena cítí nejlíp. Nechci tady opakovat, že ženy běžně nosí pánské oblečení a to nejen kalhoty a nikdo se nad tím nepozastaví. Prostě jde tady o toleranci.

Byl jsem v tričku v sukénce skládané kosktované a tenké látky nad kolena a příště nebude problém si vzít třeba i kratší. Nohy si holím a otevřeně v podstatě celé tělo a nevidím v tom problém, jen že je to uvolněnější. Asi je jen pravdou, že muž zarostlé nohy chlupy by byl problém.

wtf?
Saw, 6.4.2009 0:54

Tak už máme na svíci inzerát na sex ve třech a popis oblečení 4.4.

No co, asi připojim postřeh, že kožený kalhoty v létě nejsou dobrej nápad a pujdu s dobou...

Odp: wtf?
Jana, 6.4.2009 22:54

Doporučovala bych autorovi důslednost - když už sukně, tak naostro.
A nohy zásadně neholit - to je zženštilé. Chlap má být chlupatý jako opice.;-)

Odp2: wtf?
Pavel7, 6.4.2009 23:14

Na ostro se má nosit kilt, pánská sukně je širší pojetí, proto je možné obojí. Ženy taky nechodí v sukni jen na ostro. Při nošení pánské sukně je nutné prostě některé věci převzít od žen, např. při -10°C nelze být v sukni naostro ani bez punčoch. Ovšem holení už, podle mne, patří do jiné kategorie. Metrosexuálové se holí i v kalhotách.;-)

Odp3: wtf?
China, 9.10.2014 23:52

:-)
Souhlasím. Sukně se hodí k hladkým nohám. Já ji nenosím na ostro. Ale je to skvělý oděv a jsem rád, že ji mám.

Odp2: wtf?
Tony, 1.5.2009 23:13

Souhlasím pro nohy a podobné s výjímkou rozkroku... :-) Upravit to tam je jen k dobru¨...

Odp2: wtf?
Jeny, 19.2.2010 19:00

no to ani náhodou - oholit a důkladně, na ostro podle chuti.

Odp: wtf?
Vesa, 13.7.2009 6:53

Proč ne,taky rád nosím silonky a sukně,neznám nic příjemnějšího a pohodlnějšího,ale lidé jsou hloupí a netolerantní,každý by měl mít právo nosit to co mu je příjemné

Odp2: wtf?
China, 9.10.2014 23:53

Přesně tak. Je třeba více tolerance lidí. Je to luxusní oblečení. Mám ho moc rád.
:-)

Odp2: wtf?
y, 5.5.2015 2:54

Ahoj já jsem Robert a jsem celý v dámským včetně lodicek na vysokém podpatku...

Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Pavel od vody, 6.4.2009 8:59

Archiv Svíce:
12.3.2008 Muž a sukně?
Pavel7

Odp: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Skynet, 6.4.2009 20:25

Js pro mě Buzna, ikdyž máš ženu

Odp2: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Jana, 6.4.2009 22:51

Ale ten článek nepsal Pavel od vody.

Odp3: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Juras, 7.4.2009 16:35

Jak to víš? ;-)

Odp4: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Jana, 8.4.2009 16:44

to poznam bezpecne svou zenskou intuici

Odp4: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Pavel od vody, 10.4.2009 14:05

Já sukně nenosím, leda tak kraťasy ke kolenům

Odp5: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Juras, 10.4.2009 15:33

:-) Však já jsem Tě ani z ničeho jiného nepodezíráal. Jenom mě zajímalo, jak si Jana může být jistá, žes to nenapsal Ty. Já si to taky myslím, ale rozhodně bych to tak kategoricky netvrdil

Odp6: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Jana, 10.4.2009 15:39

To je jasné. Nemáš ženskou intuici.;-)

Odp2: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Pavel8, 16.4.2009 6:57

Máš pocit, že jsi mě urazil či dojal a víš co si myslím že jsi ty? Schválně hádej klučino

Odp: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Pavel7, 6.4.2009 22:52

Jen pro přesnost. I když jsou názvy článků a jména autorů podobné, jedná se o autory různé i různý přístup k tématu.
V článku „Muž a sukně?“ (Pavel7) se zabývám problémem spíš obecně a jde mi o názory na určitou disproporci v oblékání. Sám sice sukni taky nosím, ale není to hlavním bodem článku.
Pavel8 ve svém článku „Muž v sukni“ popisuje svůj konkrétní zážitek - svoji premiéru v sukni. To celkem podrobně.

Odp: Archiv Svíce: 12.3.2008 Muž a sukně?...
Sova, 8.4.2009 19:03

To už se tu řešilo ne?

A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Skynet, 6.4.2009 20:31

A názor kdybych mohl tak takové jako ty , na potkání skřapnu, víš něco se mi na degeneraci národů nelíbí. Třeba tvůj přístup k životu. To jako učíš i své děti že to je normální:-(:-( Že ženy nosí kalhoty poukazuješ na ospravedlnění . Sakra do tohodle století pouštěj kde koho co tu sakra dělám.

Odp: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Pavel7, 6.4.2009 23:00

Je bohužel neuvěřitelné, jak někteří lidé neumí respektovat názor jiných lidí. Kdyby šlo o nucení mužů chodit v sukni, tak chápu, že budou mnozí protestovat. Proč hrubě napadat člověka, který se od jiných mužů liší pouze tím, že si obleče sukni. Skynete, ty máš při té představě nějaké bolesti?:-(

Odp: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Tlapka, 7.4.2009 8:40

Proč by ženy neměly nosit kalhoty to je demagogie

Odp2: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Pavel7, 7.4.2009 22:50

Většina propagátorů pánské sukně prosazuje právo stejné volby pro muže i ženy, aby si obojí volili svobodně mezi kalhoty i sukní. Proti ženám v kalhotách nic nemají, spíš se objevují hlasy proti muži v sukni - stačí přečíst příspěvky v této debatě.:-(

Odp3: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Juras, 8.4.2009 7:41

Já nemám nic proti muži v sukni ani proti muži třeba v podprsence. Myslím, že máš právo nosit třeba na koupáku bikiny. Klidně si svobodně zvol :-)
Nic to nezmění na tom, že boreček v sukni na mě bude působit stejně jako hezounek s náušničkou, hádej jak ;-) Na pivo bych s ním asi nešel...

Odp4: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Pavel7, 9.4.2009 8:25

Dík za toleranci, ale pánská sukně je skutečně o pánském stylu a pánském oblečení, není to převlékání za ženu, tak podprsenku necháme v klidu.;-)

Odp2: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Pavel8, 16.4.2009 7:00

¨Samozřejmě máš pravdu je to jasné, ale proč se muži nemohou oblékat jak se cítí nejlépe, tady jsou tedy odpovědi i názory ale je to v pořádku a můj názor s tím stejně nezměníte, myslel jsem¨, že je to tady diskuse a ne diskuse o urážení

Odp3: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
y, 5.5.2015 3:01

Ha ha ha ja se proste obcas obleknu jako zena do lesklych satu poliester....Supra

Odp2: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Jeny, 19.2.2010 19:03

a proč by chlap nemohl nosit silonky a sukni ha?

Odp3: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Pavel7, 20.2.2010 0:35

Mimo to, že to u nás není nyní zvykem, tak žádný jiný důvod proti nošení pánské sukni není.
:-)

Odp: A názor kdybych mohl tak takové jako ty...
Saw, 7.4.2009 23:44

Pošli terminátora, pokud možno bez sukně, Arnieho bych tak vidět nemusel...

Jen malá technická
Jana, 6.4.2009 22:50

V těch silonkách jste se opravdu cítil dobře? To je totiž něco, co nesnáším a beru na sebe jen v případě nutnosti. Nepříjemně to stahuje nohy, škrábe to, je v tom horko a vůbec.:-)

Odp: Jen malá technická
Pavel7, 6.4.2009 23:06

Při tomto počasí je asi celkem logické, že je třeba k sukni nosit punčochy nebo něco podobného. Vím, že mnohé ženy punčochy-punčocháče nesnáší a proto nosí raději kalhoty. Jednak jde o kvalitu punčoch (hlavně vlákna) a citlivost kůže. Já musím nosit kompresní punčochy a u kvalitních punčoch to docela jde. Konec konců, že je kombinace punčochy + sukně lepší než punčochy + kalhoty, je jeden z důvodů mých experimentů se sukní.:-)

Odp2: Jen malá technická
Tlapka, 7.4.2009 8:41

Já plně souhlasím. Co kdo nosí je jen okamžitá domluva a zvyk

Ženy & muži
Pavel od vody, 7.4.2009 7:58

Ženy se snaží Bůhvíproč vyrovnat mužům a muži se oblékají do ženských šatů. Je to asi jakýsi fenomén doby, ale mně to připadá jako nutné vyrovnávání rovnováhy. Ženy nám mužní a muži jsou tímpádem zženštilí. Vždyť to o sobě přiznal i p.Kalousek celé Evropě.
Jestli se někomu líbí v sukních, ať je spánembohem nosí, co je komu do toho. Jestli chce ale provokovat, musí počítat s tím, že se to pár lidem nemusí líbit. Já jsem k sukním nedorostl, přece jen mi připadají praktičtější kraťasy, takové ty volné, ke kolenům.

Pro Skynet, 6.4.2009 20:25: Než zasedneš k PC, nejdřív si promni oči a přečti po sobě, co píšeš. Vypuštěné slovo nedáš zpátky ani párem volů.

Odp: Ženy & muži
Tlapka, 7.4.2009 8:42

Již Sibyla napsala: Budou doby když muži a ženy nebudou k rozeznání.

Odp2: Ženy & muži
slayd, 7.4.2009 11:26

Jo ženský jsou dneska konečně pořádné chlapačky.
Muži jsou pořád stejná jednoduchá zvířátka... P.S.

Odp2: Ženy & muži
Juras, 7.4.2009 16:34

Jenomže ta mluvila v dvojsmyslech a navíc je to deformováno časem. Co mohla mít na mysli? Máničky, jak jsem je vídával před dvaceti lety? U nich jsem radši nehádal, jakého jsou pohlaví. Mohly to být dvě baby stejně jako baba s borcem.

Odp3: Ženy & muži
Tlapka, 7.4.2009 18:18

CO MĚLA NA MYSLI Sibyla to teprve přijde !

Odp: Ženy & muži
Pavel7, 7.4.2009 22:52

Pánská sukně je pánský oděv a neznamená zženštilost, ale pouze jde o nezvyk na toto oblečení u mužů.

Odp2: Ženy & muži
Skynet, 9.4.2009 18:00

Změna jmena nic nemění

A Žižka taky!
Vlastimil Čech, 7.4.2009 12:40

A Žižka taky nosil sukni a jaký to byl chlapák! A punčochy nosil i Casanova a jaký to byl sameček...a Jánošík nosil copy a byl lidovým hrdinou...a Vinetou si dělal něco jako make up na tváři... Nu, móda se vrací a ať si každý nosí co chce... třeba nic, cítí-li tu potřebu... ale neměl by se snad takový vyjímečně ustrojený- neustrojený podivovat, že ostatní lidé budou civět...Taky bych civěl a otáčel se :-) ... sám bych se tak nenahastrošil ani za nic, ale myslím, že každý má právo se vymódit jak je libo, nemyslíte?

Odp: A Žižka taky!
Tlapka, 7.4.2009 12:51

skutečně není racionální divit se zvláštnímu oblečení. Lidé ale mají vlastnost zazlívat ostatním když nedělají to co Oni Sami, což považují za jediné správné.

Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
ivan, 7.4.2009 16:10

Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě několik článkú o mužích v sukních. Nezlob se, ale já mám tvoje rozfoukávání uhlíků a udržení tematu za prosazování osobního zájmu, tedy REKLAMU! Dablováním článků přispíváš k rozbití celistvosti debat jiných. Pokládám to za faul a nefér jednání. Taky bych zde dokázal skrytě prosazovat svůj zájem. Prostě se to nedělá !!

Doufám, že bude Aleš spravedlivým soudcem.

Odp: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Juras, 7.4.2009 16:30

Souhlas. Taky se mi to nelíbí. Nejdřív to byly sukně, teď přidal silonky a zítra bude řešit lakování nehtů a paruky. Myslím, že jsou zájmově zaměřené servery, podle gusta svých účastníků, kde bude mít podobné téma lepší ohlas.

Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Jana, 7.4.2009 18:07

Pánové, sukně jsou ještě v pohodě, aspoň zatím.
Ale jeden člověk, nebudu ho jmenovat, tu jednu dobu propagoval stříhání žen dohola. Podle všeho jde o nějakou prazvláštní úchylku, protože sem dal (pod jiným nickem) potom odkaz na web, kde se podobně postižení scházejí. Nechce se mi to pozpátku dohledávat, ale ten web byl opravdu dost síla.

Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 7.4.2009 23:00

Pánská sukně je o rozšíření pánského šatníku. Není o převlékání mužů za ženy. Ani není o rozšiřování pánské kosmetiky a podobně, na to jsou metrosexuálové.:-)

Odp3: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Juras, 8.4.2009 7:51

Je pravda, že kdybys chtěl psát pod dvěma nicky, tak si asi nezvolíš tak podobné jméno. Teď z toho mám pocit, že Pavel8 bude možná někdo, kdo chtěl ve skutečnosti zdiskreditovat Tvůj článek a podobou nicku tomu chtěl napomoci.

To ale nic nemění na tom, že Tě nechápu a nechápu ani motivy „právo vybrat si mezi sukní a kalhotami, stejně jako ho mají ženy“. Muži mají právo zvolit si třeba i mezi modrými a zelenými očními stíny nebo chodit v červených kozačkách na 17cm podpatku, stejně jako ženy. Nikdo jim takové právo nebere. Ovšem musí počítat s tím, že pro určité množství svých spoluobčanů budou divní.

Odp: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 7.4.2009 22:57

Napsal jsem to už jednou, jde o dva autory a dvě témata. Pouze jména autorů i článků se podobají, ale zaměření je jiné.
Nechápu komu by mělo toto téma dělat reklamu - o žádném výrobci ani prodejci pánských sukní se zde nepíše - ani ve článku mém nebo jmenovce.:-(

Odp: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel od vody, 8.4.2009 11:05

Ivane, ono to bude asi poněkud jinak.
Pochopil jsem, že Pavel7 a Pavel8 není jedna a tatáž osoba, tedy alespoň dle registrace. Odkaz na loňský článek jsem dal já právě proto, že mnohé o sukních už tu bulo řečeno, a to docela nedávno. Nepovažoval jsem to za reklamu, ale za jakési pokračování debaty. Aby se myšlenky neopakovaly. Ostatně diskuse pokračuje i pod loňským článkem, ale je to spíše mlácení prázdné slámy.
-ppp-

Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
slayd, 8.4.2009 13:50

Už jsem letos viděl v ulicích Brna i dvě ženské bez kalhot a sukně. Měli na sobě kraťasy a vypadali dost dobře i z čelního pohledu. Kdo chce mít klidnou domácnost, žádnou pohlednou koketu ať si ovšem přes práh bytu nepouští. V Moulin Rouge stojí sex pouhých 1.300 Kč a máte klid. Večer se můžete bez remcání od ženy koukat v klidu na fotbal a jíst slaninu.... P.S.

Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
ivan, 8.4.2009 18:58

Pavle, já autora-autory, podezřívám ze sledování obchodního zájmu, nedovedu si jinak představit, že by někoho brala představa nošení sukní při minus patnácti. Jsem přesvědčený, že neustálé buzení rozpravy těmi samými, kteří si navzájem potvrzují jaké je to bezvadné nosit silonky s podvazkama a lítat v mraze v sukních má za úkol udržet toto tema na preferenčních místech bez ohledu na vedení plynulosti debat jiných účastníků.

Prostě, REKLAMA, REKLAMA, REKLAMA.

Není možné si nemyslet, že za účelem zdvojování preferenčního postavení byl napsán i druhý článek, vzlášť když se oné debaty zůčastňují stejní lidé + občas někdo kdo se chytí.

Je jedno jak, hlavně že se píše! (sledovaný účel)

Reklama může být i na přepravu vlakem nebo lodí, aniž by nutně musela tvrdit, že máš jet zrovna se jmenovanou společností.

Pavle, to ,,mlácení prázdné slámy" má jasný úkol, rozfoukávat žhavíčka. Podle mého je to jasný faul.

Odp3: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 9.4.2009 8:39

Pokud jde o reklamu, tak můžu poradit již jenom studený obklad na čelo, tady jiný argument neplatí.:-(
Oba články (a to nezávisle na sobě) mají za úkol rozšířit myšlenky o pánské sukni v co nejširší populaci. Ovšem to není reklama, ale šíření svého názoru.
Jinak je jasné, že sukně svými vlastnostmi je hlavně vhodnější do teplého počasí, tak to chápou i její mnozí propagátoři a taky tomu odpovídají oblasti, kde je pánská sukně normální oděv. Ovšem sukně se dá nosit i při těch -15°C a to velmi komfortně (ne ovšem mini pod zadek). Můžeš to to příští zimu vyzkoušet - chce to dobré boty + punčochy (nebo jiné vhodné teplé prádlo) + teplou sukni minimálně pod kolena.:-)
Jinak tvé stále opakující se poznámky o reklamě je taky mlácení prázdné slámy.:-(

Odp4: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Tlapka, 9.4.2009 10:10

Pořád se mluví o sukních ale v celém městě těžko v sukni někoho potkáte, ani ženskou. Je to způsobeno že k sukni se dost nehodí tenisky. NO a ty punčocháče .. si natahovat - když je sukně dlouhá tak zase si ji jeden přišlápne na schodech. I na společenské akce chodí ženy ve svátečních kalhotech.

Odp5: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 9.4.2009 10:31

To máš pravdu, je to vidět jak na ulici, tak v obchodech. Ovšem zdá se mi, že se poslední dobou situace trochu zlepšuje ve prospěch sukní.;-)
U mužů je výhoda, že k sukni nosí běžné boty. V létě punčochy nejsou třeba. Jinak je jasné, že každé oblečení má své pro i proti. S výjimkou teplého léta nebude už asi nikdy sukně většinovým oděvem u žen a pochopitelně i u mužů.;-)

Odp6: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
slayd, 9.4.2009 12:35

Pavel 10. Asi začnu chodit od zejtřka taky navostro. P.S.

Odp7: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 9.4.2009 16:18

To klidně můžeš, já osobně preferuji spodní prádlo. Na ostro chodí jen ti pravověrní nositelé kiltu.:-)

Odp7: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel od vody, 10.4.2009 14:11

Udělejte někdo pořádek v těch Pavlech. Za sebe říkám, že s temi druhými nemám nic splečnýho.
Asi si přeregistruju nick.

Odp8: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
slayd, 10.4.2009 14:37

Pavel 222. Tohle je odteďka můj nick. A pokaždý si zamluvím jiný. Třeba Pavel 65,5% nebo Pavel -0,123654789%... Nikdo nemá právo omezovat moje ego! P.S.

Odp9: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 10.4.2009 14:56

Klídek, pořádek zde je, zde je přehled:
- Pavel - 0 čl. + 1 kom.
- Pavel od vody - 4 4l. + 366 kom.
- Pavel7 - 1 čl. + 97 kom.
- Pavel8 - 1 čl. + 1 kom.
To jsou 4 autoři, pokud si člověk přečte jejich texty, je mu jasné, že jde o 4 různé lidi, kteří mají stejné jméno a protože jméno Pavel je v populaci celkem běžné, je to i normální.
Pouze někdo nezvládá argumentaci, tak dělá vlny.:-(

Odp9: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel od vody, 10.4.2009 14:58

Doufám že to dodržíš, jinak jsi mluvka.

Odp10: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel8, 18.4.2009 10:50

Proč ne nejsem mluvka já co napíši to je pravda a opravdu tak chodím venku ve svém volnu

Odp8: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Jana, 10.4.2009 14:47

Kašli na toho prudiče. Ostatní jsme to pochopili, aspoň já teda ano.

Odp9: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
slayd, 10.4.2009 14:49

A cvrk do... a jdu se převlíknout... Jana

Odp8: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Juras, 10.4.2009 15:31

Na co se přejmenuješ? Třeba na Pavel1? ;-)

Kašli na ně, jako Pavla od vody Tě všichni známe - novým nickem bys nás mátl :-)

Odp9: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 10.4.2009 15:45

Pánové,
nechci se vás dotknout, ale člověk s normální inteligencí jasně rozliší u každého Pavla jiný styl psaní. Na další podobné výplody již nebudu reagovat, protože to nemá smysl, ale je to hlavně ukázka vašich schopností myslet.:-(

Odp4: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
ivan, 9.4.2009 17:09

Díky za informaci, raději skončím s tím hadrem na čele. Přeju bezva pokec a očekávám další informace. Byl bych celej nesvůj kdybych dvakrát za den nevěděl co si měl v neděli na sobě a jestli tě netlačily podvazky. Když na svoje oblíbené téma klikneš několikrát za den tak hatíš diskusi jiných jejím rozdrobením do nesrozumitelnosti. Svíce si velice považuju právě proto, že je zdrojem a námětem k přemýšlení a poučení. Jestli se na tvém tematu dovím něco, co by mě poučilo, nebo bylo důvodem k zamyšlení, tak budu jedině rád. Neodmítám žádnou znalost a poučení. Zatím jsem se mnohokrát dověděl, že sukně, podvazky a silonky je to pravé. Fakt rozborné! Tak se měj, já si jdu dát ten hadr.

Odp5: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 9.4.2009 17:32

Už ten hadr zabírá?
Máš v tom trochu chaos, já žádné své nedělní oblečení nepopisuji, podvazky mne netlačí a ani o nich nepíši.
Pročetl jsem zde více článků a komentáře k nim. Některé se mi líbí, některé ne, stejně i komentáře jsou i nejsou k věci. Proto si myslím, že můj článek i článek mého jmenovce nevybočují a drží se v rámci pravidel webu.
Pokud tě pánská sukně dráždí jako červený hadr býka, tak to zde nečti, nikdo tě nenutí. Pokud si zde cenzor, tak to napiš a dej jasná pravidla, o čem se může a nemůže psát. Nebo snad zde můžou psát jen vyvolení v gatích?

Odp6: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
ivan, 9.4.2009 23:57

Zdá se, že nikdy nepochopíš o čem hovořím, jde o to, že hatíš diskusi jiných lidí neustálým vytěsňovámím jiných temat z preferenčních pozic jenom proto, abych se opět dozvěděl, že není nad sukně, podvazky a silonky. Když se od tebe dozvím nad čím se mám neustále zamýšlet, tak se ti omluvím. Zatím to vypadá na to, že z toho víc než přehled o tvých vycházkových plánech nevypadne. Piš si o čem chceš, ale pokud není tvým cílem to, abych si šel já, nebo někdo jiný koupit sukni tak to zde, prosím, vysvětli. Zatím jsem se dozvěděl, že se ti nepotí zadek a v mrazech ti neumrzne. Trvalé sledování soustředného zájmu je REKLAMA, nebo ne? Tak, a teď bych prosil tu myšlenku.

To, že v pravidlech Svíce je, že je reklama nepřípustná je jasné!

Taky bych měl co propagovat, ale prostě si to nedovolím, jen tak, ze slušnosti k jiným uživatelům Svíce.

Odp7: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 10.4.2009 0:30

Asi čteš nějakou jinou debatu. Já jsem napsal, že by nebylo špatné, kdyby muži občas normálně nosili sukni. O tom dalším psal můj jmenovec. Dále je debata o tom, že podle tvého názoru tato debata ruší tok myšlenek jiných debat. Uzurpuješ si právo rozhodovat, která debata je správná a která není.
Předpokládám, že pokud návštěvníka webu něco zaujme, tak téma najde i jinde než mezi 5 posledními komentáři.
Internet je svobodné prostředí a ty chceš bránit jiným vyjadřovat své myšlenky, protože se tobě nelíbí. Napadáš muže, kteří chtějí nosit sukni, že nejsou normální. Ty jsi vlastně novodobá „stará struktura“!!!:-(
PS: Inspiroval jsi mne k napsání nového článku a pánské sukně tam budou taky. Dík!

Odp8: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
ivan, 10.4.2009 1:00

Nemám nic proti myšlenkám, kdybych dokázal nějakou dohledat, prostě nedokážu rozpoznat rozdíl mezi Plevelem7 a Plevelem8. Pamatuju jednoho, co nosil kožichy v létě, docela se mu zadařilo, tak hodně štěstí.

Doufám, že Aleš tvoji ,,devítku" nepřehlídne.

Choď si třeba v lyžákáh a turbanu, je mi to fuk, tak zdravici.

Odp9: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 10.4.2009 1:42

To už je tvůj problém, chytrému napověz a bl..... S 9 ani 8 problém není, protože moje je 7 a já značku hned tak neměním. Turban nenosím, kožich nemám, jen si občas obleču sukni.
Hezké Velikonoce!

Odp10: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
ivan, 10.4.2009 7:37

Hezké Velikonoce.

Odp11: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Juras, 10.4.2009 8:28

O velikonocích se pěkně vypráší sukýnky pomlázkou :-):-)

Odp: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel8, 16.4.2009 7:04

Velmi rád bych ale tady ta diskuse nemá úroveň nezlob se, ale je to má věc, jak jsem již uvedl výše můj názor nikdo nezmění

Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
ivan, 16.4.2009 7:07
Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Juras, 16.4.2009 7:46

?

Co bys rád?

Jakou úroveň diskuse bys očekával k takovému tématu? Chceš se bavit, jestli jsou lepší punčochy bílé, černé, červené síťované, nebo samodržící? A jaké k tomu nosíš botičky?

Odp3: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 16.4.2009 20:02

Můžu tě uklidnit, punčochy jsou jen doplněk k sukni při nižších teplotách. Možná nosíš uvedené punčochy, to je na tobě, ale já je přenechám ženám, jim sluší víc. Pro muže jsou potřeba maximálně obyčejné tělové nebo tmavé silnější punčochy pro tepelný komfort.
Debata o pánských sukních je důležitá, protože prozatím neexistuje jasná všeobecná představa podoby pánské sukně. Tu je třeba ujasnit v debatách. :-)
Když nosíš punčochy, tak můžeš vyzkoušet i sukni, NÉÉÉ?!!;-)

Odp4: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Juras, 16.4.2009 23:37

Hezky ukazuješ, jak dokážeš pochopit psaný text :-)

Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
slayd, 16.4.2009 13:32

Pod sukní pyj skrývá jen skutečný kokot.
Svobodu všem pošukům ve jménu lásky a demokracie! P.S.

Odp3: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 16.4.2009 20:04

To je tvá umělecká prvotina? Doporučuji ještě dopilovat styl a zlepšit rým!;-)

Odp3: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Tlapka, 17.4.2009 10:16

A víte k čemu jsou sukně pro muže nejlepší? mohou pod nimi nosit bomby a velké střelné zbraně, které by jen těžce ukryli v kalhotách.

Odp4: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel7, 20.4.2009 19:34

Z toho tedy plyne, že ženy jsou potencionální teroristky. Co nosíš pod sukní ty?:-(

Odp5: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Tlapka, 21.4.2009 7:55

Nemám ani jednu sukni a nenaštěstí ani kapsy na kalhotách, z čehož plyne neustálé ztráceni předmětů např. bomb a střelných zbraní, jedů, tajných klíčů atd.

Odp3: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel8, 19.4.2009 12:20

Ty jsi pěkná p..a

Odp: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Pavel8, 17.4.2009 14:05

Ivane vůbec ne, nechci nic reklamovat, nikoho nutit jen jsem napsal svůj názor na nošení sukní a punčoch, protože přeci zas tak teplo nebylo a o mých pocitech, každý má samozřejmě nárok se svobodně oblékat nebo ne? Možná jsem byl špatně pochopen ale jen jsem chtěl popsat stručně mé pocity

Odp2: Pavle8, předpokládám, že napíšeš ještě...
Juras, 17.4.2009 18:40

Reklamaci čeho máš na mysli? :-)

A co podprsenky pro pány?
Alfons, 10.4.2009 9:57

Někteří pánové mají větší prsa než dámy. Na to se nějak zapomělo!!!

Odp: A co podprsenky pro pány?
Tlapka, 10.4.2009 12:15

V biologii se píše: Z počátku měly organismy zárodečné buňky stejně velké a mezi nimi si vyměňovali genetické informace. Pak něketré napadlo: Dám jenom informaci a o ostatní ať stará někdo jiný. Tak vznikli muži. Teď nastane opačný proces.

Odp2: A co podprsenky pro pány?
slayd, 10.4.2009 13:01

Pro pány je nejlepší značkový suzpenzor! P.S.

Odp3: A co podprsenky pro pány?
Pavel7, 10.4.2009 13:43

Pánská sukně je pro muže a normální muž podprsenku nepotřebuje. Ti muži, kteří ji vzhledem k nemoci potřebují, by neměli být cílem legrácek.
Pro Slayda: suzpenzor se nenosí na prsou, ale níž.:-(

Odp4: A co podprsenky pro pány?
Alfons, 11.4.2009 0:24

Nestačila by pro pány jen zástěra a trenýrky? Bylo by to víc sexy.

Odp5: A co podprsenky pro pány?
Pavel7, 11.4.2009 13:51

Jako domácí varianta to jde, ale trenýrky působí příliš asexuálně, doporučuji tanga nebo raději na ostro.;-)

Odp5: A co podprsenky pro pány?
Tomáš-p.s., 13.4.2009 16:58

Co se týče pánských sukní, pak je chlapi nosili odjakživa a dosud je ani v Evropě nosit nepřestali. Zástěra je druh zavinovací sukně, kterou dodnes nosí číšníci v lepších restauracích či hotelech, mnohá řemesla se bez zástěr neobejdou, vzpomeňte si že i doma si při práci vezmete zástěru. Co se týče podprsenek u mužů jde o slabomyslný žert.

Odp6: A co podprsenky pro pány?
Tlapka, 17.4.2009 10:19

Zanedlouho bude tak horko (globální oteplování) a tolik vody z ledovců, že se budou nosit nanejvýš plavečky.

Odp7: A co podprsenky pro pány?
Tomáš-p.s., 17.4.2009 17:48

Asi netušíš co globální oteplování s sebou přináší - značné razmary počasí kdy v létě může být i kolem pěti stupňů, více povodní, vichřic....... Nezapomínej, že Země bude hledat rovnováhu.

Odp8: A co podprsenky pro pány?
Tlapka, 17.4.2009 23:03

Nojo- v tom případě se možná budou nosit skafandry to je skutečně vážné-

Odp2: A co podprsenky pro pány?
Pavel7, 10.4.2009 13:39

Já jsem četl, že první byl muž (nějaký ADAM) a z jeho nadbytečného žebra byla vyrobena první žena (myslím EVA). Znalý běžného procesu výroby chápu, že druhý model je většinou lepší a hezčí. Ale doufám, že k nám méněcenným budou ženy shovívavé.;-)

Odp3: A co podprsenky pro pány?
slayd, 10.4.2009 14:08

Ženy jsou k mužům shovívavé, ale chtějí za tu svoji shovívavost inkasovat od mužů nějakou materiální odměnu. Zadarmo ani slepice nehrabe. P.S.

Jsou různé slepice.
(:-), 5.5.2009 23:48

Jistě existují i slepice, které za střechu nad hlavou a za dobré slovo i zadarmo hrabou. :-) Jsou i různí kohouti; z některého aby slepice slovo páčila heverem. Takové zbývá hrabat jen za tu střechu nad hlavou, nebo se bavit s jinými sdílnějšími kohouty na Svíci. :-)

Odp: Jsou různé slepice.
Tlapka, 12.5.2009 14:44

A některé hrabou a nikdo neví proč, prostě hrabání je pro ně způsob existence.

Odp2: Jsou různé slepice.
Pavel7, 12.5.2009 19:52

Kdo hrabe, tak si nahrabe! Proto ať žijí SLEPICE!;-)

Odp3: Jsou různé slepice.
Tlapka, 13.5.2009 10:11

Jsem pro. Ať hrabe každý jak chce, jak umí a jak to koho baví. Nejdůležitější je tolerance. Nakonec slepice je docela užitečná a kolikrát pěkně vypadá.

Odp3: A co podprsenky pro pány?
Juras, 10.4.2009 15:21

Možná jsou hezčí, ale z recyklovaného materiálu ;-)

Odp4: A co podprsenky pro pány?
Pavel7, 10.4.2009 15:47

Z recyklovaného materiálu jsme stejně všichni, není důležité z čeho, ale co jsme dosáhli.;-)

Odp5: A co podprsenky pro pány?
Tlapka, 17.4.2009 10:21

A co jsme dosáhli, to jako jednotlivci nebo všichni dohromady?

Odp6: A co podprsenky pro pány?
Pavel7, 17.4.2009 19:37

Myslel jsem to obecně, že nejsou důležité použité zdroje, ale výsledek. Například Eva stvořená ze žebra (recyklace) se náramně povedla.;-)

Odp7: A co podprsenky pro pány?
janacz, 17.4.2009 23:09

Já bych si ji dovedla představit lepší.

Odp8: A co podprsenky pro pány?
Juras, 18.4.2009 1:27

Já taky. Kálíš do vlastního hnízda? ;-)

Odp9: A co podprsenky pro pány?
Tlapka, 22.4.2009 10:04

Ženy jsou pilnější něž muži, ale těch řečí, co nadělají to se nedá poslouchat.

Odp3: A co podprsenky pro pány?
Tomáš-p.s., 13.4.2009 16:53

Pavle 7, hezky napsáno!

Odp4: A co podprsenky pro pány?
ivan, 18.4.2009 7:30

Aktuální, informativní, obsažné, rozborné. Neotřele rozpracovaná myšlenka nabízející nejenom nové pohledy na věc z mnohých úhlů, ale také ještě nerozkryté varianty duchovního zpracování zatím netušených společenských přínosů.
,,Hezky napsáno"!..... jak skromné vyjádření pro gigas ducha, stvořitele myšenky, že teprve sukně z nás utvoří muže vždy připravené!

Odp5: A co podprsenky pro pány?
Tomáš-p.s., 18.4.2009 22:59

Ivane, taky prima!

No jo, ale u ženskejch byl z...
Juras, 11.4.2009 20:39

No jo, ale u ženskejch byl z recyklovaného materiálu i prototyp (Eva z žebra) ;-)

Odp: No jo, ale u ženskejch byl z...
Pavel7, 11.4.2009 20:45

A čem to podle tebe ovlivnilo výsledek?

Odp2: No jo, ale u ženskejch byl z...
Juras, 11.4.2009 20:50

Nevím :-) Máš bod ;-) Ale dělal to podruhý, tak už to líp uměl. A proto jsou asi hezčí :-)

Odp: No jo, ale u ženskejch byl z...
Tomáš-p.s., 13.4.2009 17:01

...a není to jedno? Hlavně že se Adam a Eva měli rádi! A možná si pak list vyměnily za sukénky z kůže.

Odp2: No jo, ale u ženskejch byl z...
Tlapka, 14.4.2009 17:13

Ovšem Adam nemohl Evě odpustit její obcování s hadem a podvod s jablkem ani dodnes.

Odp3: No jo, ale u ženskejch byl z...
slayd, 15.4.2009 10:27

Já té svojí neodpustil taky nic a je mi to málo platný.
Kdybych odpustil tak bych na tom byl úplně stejně...
Jen v nebi bych měl pár bodů k dobru. P.S.

Odp4: No jo, ale u ženskejch byl z...
Tlapka, 21.4.2009 9:28

Lepší je odpouštět a to hlavně sám sobě. Jak udělám blbost okamžitě si ji odpustím.

To jsem rád, že se taky na něčem...
Pavel7, 11.4.2009 20:53

To jsem rád, že se taky na něčem shodneme.:-)

Odp: To jsem rád, že se taky na něčem...
ivan, 12.4.2009 7:42

Přiložil jsem ti pod kotlík, aby ti nevychladla polívka.

Odp2: To jsem rád, že se taky na něčem...
Pavel7, 12.4.2009 15:23

Co vaříš?:-)

Odp3: To jsem rád, že se taky na něčem...
slayd, 14.4.2009 10:55

Uvař nudle s mákem - ráno vstaneš s tvrdým ptákem.
Buď fit! P.S.

Odp4: To jsem rád, že se taky na něčem...
ivan, 16.4.2009 7:23
Odp5: To jsem rád, že se taky na něčem...
slayd, 23.4.2009 15:47

Ach ty ženské v kalhotách a boxerkách to je taky asexuální úlet. P.S.

Odp6: To jsem rád, že se taky na něčem...
Pavel7, 23.4.2009 18:58

I když se mi víc líbí ženy v sukni, tak na ženě v kalhotách nevidím rozhodně nic asexuálního, stejně i hezké boxerky můžou být určitě mnohdy svůdnější než nějaké tanga.
Když jako muži propagujeme svobodu v oblékání u sebe, tak proč ji omezovat u žen.:-)
Ovšem názor na oblečení je vyloženě individuální a nikomu svůj názor nevnucuji.;-):-)

Odp7: To jsem rád, že se taky na něčem...
slayd, 30.4.2009 9:36

Ženské by měli chodit zahalené jako muslimky. Vzrostla by touha a naděje, že ukrývají pro muže něco super extra. Dnes má muž jasno na první pohled... Žádná fantazie! P.S.

Odp8: To jsem rád, že se taky na něčem...
Tlapka, 11.5.2009 8:56

totéž platí pro muže, mají nosit slušivé kaftany a pak by vzrostla naděje..... atd

Odp9: To jsem rád, že se taky na něčem...
Pavel7, 11.5.2009 20:42

Já jsem pro a při globální oteplení to je i praktické vzdušné oblečení.:-)

Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty...
Migi, 4.5.2009 15:43

Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty zmatky s Pavly :-D
Dle mého názoru, muži jsou spíše anatomicky stavěni pro sukně, no ne? Naopak ženě nic nepřekáží a s klidem muže nosit kalhoty, což je sice trochu odhalující tvary, ale na druhou stranu se v tom člověk cítí bezpečněji, nic se neplete pod nohy ani se nemusí hlídat stav (když má někdo okraj sukně omylem zastrčený někde takže je leccos vidět, je to fakt k pláči:)

Odp: Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty...
Migi, 4.5.2009 15:49

Ovšem nutno dodat, že se nemohu zbavit dojmu, že pisatel článku se snaží někoho vyprovokovat nebo minimálně rozčílit. Mužská tanga a podvazky jsou na mně moc a ještě se zmínkou o synovi, no toto...
:-D

Odp2: Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty...
Pavel7, 4.5.2009 23:31

Nevím, jestli Pavel8 chtěl někoho provokovat. Článek vznikl jako reakce na jinou debatu „Muž a sukně?“. Zde Pavel8 napsal, že se procházel v sukni. Já se dotázal v jaké. Odpovědí je tento článek. Je jasné, že pod sukně je třeba většinou něco nosit. Z výše popsaných důvodů lepšího větrání jsou podle mne punčochy pro muže lepší než punčocháče. Bohužel punčochy jsou v povědomí lidí stále výrazně spojovány s erotikou a skoro nikdo je nebere jako normální oblečení. Tanga jsou nyní sice taky již běžné spodní prádlo (minimálně u žen), ale souhlasím, že detailní popis spodního prádla v článku nebyl příliš vhodný. Nějaký vyloženě provokativní záměr bych za tím neviděl. Spíš jde opravdu o příliš podrobný popis.

Odp: Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty...
Pavel7, 4.5.2009 23:12

Zdraví jeden z Pavlů, píši zde stále pod jedním jménem a stále nechápu důvod výpadů proti mně a mým jmenovcům (to není nic proti tobě, spíš takový všeobecný povzdech).
Pokud jsem to pochopil dobře, tak vycházíš z faktu, že pánské orgány potřebují pro správnou funkci nižší teplotu než tělesnou. Sukně logicky umožňuje lepší větrání a volnost. Dámy zase více ocení „teplíčko“ kalhot.
Ovšem jinak pletení sukně pod nohy a další možné nehody jsou možné u žen i mužů. Zde záleží spíš na délce, střihu a materiálu sukně.

Odp2: Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty...
Pavel8, 5.5.2009 7:15

Nicméně jsem se rozhodl ještě ozvat, protože jsem si myslel, že to je diskuse. Je mi jasné, že to bude mít i negativní ohlas to bezesporu. Při registraci nešel nick jiný jak Pavel8 a že si někdo plete dojem s pojmem je mi líto. Názor že takto chodím i před synem je úchylné je zcela přijatelné, ale samozřejmě, že jsme to s partnerkou rozebírali a vysvětlovali synovi, který pochopil naše zájmy a nevidím v tom žádný problém. Avšak ještě zmínka k úchylnosti, když se takhle procházíme po přírodě na turistice vidíme chování některých spoluobčanů a to především před dětmi a nikdo si neposteskne nad chováním dospělých lidí a tím se ty děti učí od dospělých. Samozřejmě syn tyto tendence nosit sukně nemá a dle jeho chování ani nebude mít. Můj článek nebyl psán a ani myšlen tak, že můj názor někomu vnucuji, jen jsem chtěl opravdu podiskutovat o tématu nic víc nic míň. Ovšem co se týče pocitu našich a zejména mých při procházkách v sukni je nepopsatelný a je mi dobře. Zejména reakce ostatních je minimální a na 90 % bez povšimnutí což jsi myslím, že je úspěch. Ještě se vrátím k úchylnosti, neříkám, že je to úchylné, ale když si děti hrají na děts¨kých hřištích apod. a nacházejí tam injekční stříkačky od drog, prezervativy a podobné věci že je to správné a morální a teď se zeptám je muž úchylný před synem a okolí v sukni a v punčochách oproti věcem co se děje v současné době a o čem jsem psal? Ale opravdu nikoho nenutím, nedělám reklamu apod. Opravdu jsem takový jak jsem napsal, jsem někdo jiný jak Pavel7 a jiní a nikomu nic nevnucuji, jen jsem myslel, že podiskutuji a vyměním názory. Čauky

Odp: Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty...
Tony, 5.5.2009 8:54

Ale no tak, bez ženských sukní by odpadlo to žhavé koukání pod sukni :-)

Odp2: Diskuze je velmi pěkná, zvlášť ty...
slayd, 5.5.2009 13:45

Občas lépe nevidět... P.S.

Muži v sukních není nic nového
Tomáš-p.s., 5.5.2009 21:52

Pokud jsou považovány za normální oděv dámské kalhoty pak jsou považovány za normální oděv pánské sukně a kilty. Pokud je normální že v dámské módě se uplatní pánské prvky pak to platí i naopak. Škoda pro lidi kteří to nechtějí pochopit.

Odp: Muži v sukních není nic nového
Pavel8, 6.5.2009 7:07

Tomáši ahoj a děkuji za tvůj příspěvek s tímto pevně souhlasím a plně se s tebou ztotožňuji, s přítelkyní chodíme na turistiku a poze v sukni a jak já tak i ona a věř nebo nevěř je to příjemné, cítím so volně, pohodlně, ovšem z důvodu počasí z rána jsou dobré punčochy a jakmile se oteplí svléknem je oba a je pohoda. Opravdu okolí se toho ani nevšímá, jen z počátku si chce jen zvyknout a pak je ta správná pohoda.

Odp2: Muži v sukních není nic nového
slayd, 6.5.2009 13:36

Hajný v lese na každou sukni už se třese, ale pozor ouvej, koule jako boule - hajný zmírá vyděšen, pyje svírá pod mechem... P.S.

Odp3: Muži v sukních není nic nového
Pavel7, 6.5.2009 17:30

Hajný sedí v kanclu u PC a zuřivě vyplňuje výkazy. Za sukní se neohlíží, protože ženy v lese nosí kalhoty. Žiješ asi v jiném století, kdy šlo muže a ženy rozlišovat podle kalhot a sukně. ;-)

Odp4: Muži v sukních není nic nového
Fraktik, 7.5.2009 12:04

Taky nosim sukne (vetsinou naostro, ale neni to nutnym pravidlem)- je to proste pohodlnejsi.
Ovsem sehnat sukni s kapsama (a jeste pohodlnou) nebyva vubec jednoduche :-(

Odp5: Muži v sukních není nic nového
Pavel8, 7.5.2009 12:58

Díky za tvůj příspěvek a jsem rád, že jsem tady konečně potkal muž, který rád nosí sukně a i já už zkusil na ostro a je to opravdu dost příjemné a pohodlné a i já jsem dlouho hledal než jsem si koupil sukni, v které se cítím dost pohodlně ale stálo to za to.

Odp5: Muži v sukních není nic nového
Tomáš-p.s., 7.5.2009 20:29

Mohu Ti nabídnout jeden z mých modelů praktických pánských sukní - pokud máš velikost L, pas 88-90cm.

Odp6: Muži v sukních není nic nového
fraktik, 18.7.2009 12:02

Mas prebytek? ;-)
Nebo dokonce sijes?
(proc potom ale jen jedna velikost?)
... ano, mel bych jiste zajem (napis pls na nejaky z mych kontaktu a domluvime se na podrobnostech).

Odp5: Muži v sukních není nic nového
Pavel7, 7.5.2009 21:01

Dámská sukně většinou nemá kapsy, výjimkou je riflová sukně nebo sportovní sukně. Lepší je si sukně nechat ušít nebo šít sám. Jednoduchá sukně lze ušít jednoduše.:-)

Úchylka to je
sedmapecet, 14.5.2009 22:39

Pán je prostě transvestita, mnohem jednodušíí, než kdyby byl transexuál:-). Ovšem já bych tomuto chování označení „úchylka“ prostě ponechala - to věčné rozvolňování pojmů a posunování hranic společenských a etických norem musí mít nějaký strop - já to vnímám tak, že odchylka od normy, který vysloveně nepůsobí závažnou tělesnou či psychickou újmu ostatním subjektům, by měla být ve své podstatě akceptována a tedy netrestána. Převlékání se do ženských šatů může být také reakcí na drtivý dopad „kapitalistického“ a příliš konkurenčního okolního světa, který nemilosrdně trestá ty, kteří nejsou na stupni nejvyšším. Může to být taková archetypální kolébka a bezpečná náruč, ve které se lze na chvíli ukrýt. Tolerance manželky svědčí o tom, že je takový muž pro ni z nějakého důvodu velmi cenný.

Odp: Úchylka to je
Pavel7, 14.5.2009 23:18

Převlékání do ženských šatů někteří muži provádí, ale to je doprovázeno použitím paruky, nalíčením, dámských bot atd. Toto téma je o oblékání mužů do pánské sukně, ke které si muž obléká další běžné pánské oblečení. Snad s výjimkou punčoch - ty se většinou prodávají jako dámské, punčocháče jsou i pánské, ale oboji je v pánském i dámském provedení prakticky stejné.
Při použití logiky, že muž v sukni = úchylka, bychom museli do kategorie úchylek zařadit ženy v kalhotách a to by bylo prakticky 100% žen.
Souhlasím, že muž v sukni je nyní stále výjimka, ale ne úchylka.

Odp2: Úchylka to je
Tlapka, 21.5.2009 15:42

Definuj „úchylka“.

Odp3: Úchylka to je
Pavel7, 22.5.2009 22:25

Pojem výjimka i úchylka vyjadřují odlišnost od většiny. Ovšem záleží na velikosti této odlišnosti a taky její nebezpečnosti. Nošení pánské sukně určitě nelze srovnávat např. s pedofilií ap.

Odp: Úchylka to je
Tomáš-p.s., 18.5.2009 21:46

Jsi naprosto „mimo mísu“. Tady se bavíme o pánských sukních a kiltech pro pány kteří jsou 100% hetero. Když máš takový názor pak jako žena jistě nosíš pouze dámské sukně a tím pádem dámské kalhoty považuješ za úchylku nebo ženy přinejmenším vybočující z normální ženskosti.

Odp2: Úchylka to je
slayd, 21.5.2009 14:05

Úchyle zhebni... P.S.
Já to nebyl!

Odp3: Úchylka to je
Tlapka, 21.5.2009 15:41

Úchyl Taky má svá lidská práva.

Odp3: Úchylka to je
Tomáš-p.s., 21.5.2009 22:07

Sláva, podle tebe jsou všichni muži kteří nosí pánské sukně a kilty úchylní - tzn. tedy skoro půlka světa....takže i pravěcí lidé, kteří nosili kolem pasu omotanou kůži a muži kteří nosili suknice a to až do současnosti. Tos mě docela pobavil!

Odp4: Úchylka to je
Pavel8, 22.5.2009 12:55

To¨me já teď běžně chodím venku v sukni a už i ohlasy ze strany žen mám příznivé tedy ne mé partnerky a nějaký anonymní šohaj, který ani neví význam slova úchyl a co to znamená mě opravdu nemůže dojmout, já si odpočnu při procházce, odreaguji se a hlavně jsem volný a v pohodě a nějaký sley či co mě může víš co, tak zatím čauky

Odp5: Úchylka to je
Tomáš-p.s., 22.5.2009 15:22

Pavle 8, mě opravdu nenaštve ten, kdo nemá šajn o p. módě a je neznalý historie odívání. Jak jsem psal dřív - nad těmito diskusními příspěvky se skvěle bavim. Dneska jsem měl letos poprvé dlouhou pánskou sukni když jsem šel na nákup. Někteří lidi měli kukuč až navrch hlavy! Většina však jakoby nic.

Odp6: Úchylka to je
Pavel8, 22.5.2009 19:27

Tome ještě jednou zdravím, naprosto s tebou souhlasím, ale s nošením sukní jsem začal až letos, mrzí mě, že ne dřív a oprabdu jsem si myslel, že tady s někým rozumným podiskutuji ba se i seznámím, jen mě mrzí rád bych ti dal meila, ale nevím jak sem se mi to nechce psát a bych si rád s někým jako ty i vyměnil foto. Já zase radši nosím sukně nad kolena i když mám i delší,

Odp7: Úchylka to je
Tomáš-p.s., 23.5.2009 0:00

Pavle 8, pokud se chceš seznámit a podiskutovat s muži, kteří se nestydí nosit kilty a p. sukně tak 6.6. 2009 je v Praze sraz - viz Muži a sukně. Dělám na stránkách, kde najdeš i kontakt na mě - http://panskesukne.webnode.cz/ Než to dokončím to bude ještě makačka. Tak se zatím pohodově měj!!!!!

Dotyčnému bych doporučoval firmu...
gokax, 27.5.2009 1:12

Dotyčnému bych doporučoval firmu Astratex vybral by si:-))

Odp: Dotyčnému bych doporučoval firmu...
Pavel7, 3.6.2009 21:35

Firma Astralex nabízí spodní prádlo, pánské sukně nikoliv? Komu doporučení vlastně patří?:-(

zajímavé
mari, 29.7.2009 9:54

Tak konečně jsem si přečetla něco zajímavého na netu. Tahle diskuse je vážně docela pěkná. Zarytí odpurci a zastánci sukní :-D Myslím že autor chtěl jen slyšet názor podpořit ve své odlišnosti,sama proti tomu nic nemám, ikdyž je to dost neobvyklé.Fandím vám ještě jsem teda na ulici chlapa v sukni nepotkala, asi vás moc není...

NOVINKA
Alfons, 20.2.2010 13:17

Další vývoj lidstva záleží na jeho morálních principech, nikoliv na úrovni jeho technického rozvoje. ;-)
Einstein

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.