Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Komentáře k článku

5.3.2009 22:50

Která cesta je ta správná???

Dobrý večer.
Měla bych se prvně trošku představit ... jmenuji se Veronika, jsem úplně normální holka z Prahy, je mi 18 let a asi za necelé dva měsíce maturuju na gymnáziu ....
Nedávno a vlastně i nyní ve svém nitru řeším jakousi křižovatku svého života, která se jedná hlavně mého budoucího života, mého povolání...
Jelikož jsem na gymnáziu, tak si vlastně mohu vybrat jakoukoliv VŠ, i když samozřejmě záleží na mých dovednostech a schopnostech. Vždycky, opravdu už od mala jsem chtěla být milou, krásnou a hodnou paní učitelkou. Představovala jsem si, jak ve třídě plnou malinkatých špuntů budu poletovat od jednoho prváčka ke druhému a vysvětlovat, proč právě jedna a jedna jsou dvě:).
Postupem času se mi ale jak na základce, tak i nyní začali učitelé nějak příčit a měla jsem pouze jen některé oblíbené. Viděla jsem v nich pouze jen hlupáky a lidi, kteří uznávají jen „podlézáky a šprty“, což já určitě nejsem. Uznávám pouze ty, kteří jsou opravdu vzdělaní, spavedliví a hlavně diplomaté. I když Paní učitelky na 1. stupni jsou přece jen jiné, než třeba na střední.
Postupem času jsem začala přemýšlet nad něčím, co by mě obohatilo a hledala jsem, co je pro mě to pravé ořechové.Pozastavovala jsem se nad zaměstnáním právníka, lékaře, vědce ve výzkumu, ... Tito lidé mají vysoké postavení ve společnosti, finančně jsou zabezpečeni dobře, jsou opravdu moudří... a hlavně- až je těmto lidem třeba 60-70, tak jsou ve svém oboru téměř briliantní (ovšem jsou i vyjímky) a jenom kvetou:), což je úžasné. A co učitelé? Pche, ani náhodou...melou stejnou látku 40 let, okřikují protivné a drzé studenty, v 60 mají nervy --- (šak vy víte kde :) ) a ve společnosti? Každého učitele v davu určitě poznáte :). Ale jsou i takoví, kteří milují svoji práci, je pro ně celý život a jsou úžasní, nezapomenutelníí...
Teď je ale otázkou, pro co právě třeba já jsem byla poslána tady na svět... Jelikož jsem věřící a Bůh pro mě znamená mnoho, přemýšlím, pro co mě zde na svět poslal....
Modlit se k němu, jaké mám zde místo, je řešením, ale když nebudu tak spokojená, bude mě mé nynější rozhodnutí po čase mrzet nebo třeba chci být více lékařkou než učitelkou a On ze mě chce mít právě učitelku... Nechci být „jen“ učitelkou. Chci pomáhat lidem....každé má své plus i mínus...tak nevím, jak se zachovat....
Měli bychom vše nechat na Bohu a nebo si jít vlastní cestou??

Dle mého názoru je to tak, že účel za...
Alexander IV., 5.3.2009 23:51

Dle mého názoru je to tak, že účel za jakým tě Bůh poslal na zem objevíš dříve nebo později. Ovšem víš to, co chceš dělat, ten úmysl. Konkrétní povolání si musíš nějak zvážit a vše má své výhody a nevýhody. Otázka je, zdali ty výhody jsou dost silné na to, aby jsi se vyrovnala s nevýhodami. také to samozřejmě závisí na tom jak silnou máš vůli a kam až se chceš dostat. Pokud však má Bůh s tebou nějaký konkrétní plán, dá ti jej poznat.

Veroniko, myslím, že jít vlastní cestou...
Laďa, 6.3.2009 0:33

Veroniko, myslím, že jít vlastní cestou neznamená nutně jít proti Bohu. Už je ten fakt, že si můžeš vybrat, znamená, že Ti dal svobodu rozhodnout se podle sebe, podle toho, jak to cítíš. Nemá smysl se vymlouvat na Boha, když se Ti nějaké zaměstnání nebude líbit. Každá zkušenost je cenná, i když ne vždy příjemná. Můžeš začít studovat PdF nebo LF a když se Ti tam nebude líbit, můžeš změnit školu. Nebude to ztráta času, bude to Tvoje vlastní zkušenost. A Bůh bude s Tebou, pokud budeš o to stát.
Zkus si vybírat zaměstnání ne podle toho, jakou má prestiž nebo podle Tvé domněnky, co asi pro Tebe Bůh přichystal, ale podle toho, z čeho máš dobrý pocit, radost, pocit naplnění... to je to hlavní kritérium - dát na to, co Tvoje duše chce - ona sama ví, jak se spojit s Bohem, není to otázka domněnek a racionalizací, ale prožívání a procítění.

Nic nestudujte...
slayd, 6.3.2009 7:52

.... a pečujte jen o své tělo... najděte si bohatého sponzora... monžná sva až tři... z každým si pořiďte jednu svatbu a jedno dítě... výhodně se rozveďte... potom se můžete v klidu sama ve své vilce do konce svého života vzděkávat pro svoji zábavu... a děkovat Bohu za své správné rozhodnutí. Pozn. Nezapomeňte se občas ukázat na nějaké charitativní akci - zvýší to vaše sebevědomí a společenskou oblibu... Bůh vás provázej. P.S.

Odp: Nic nestudujte...
Renata, 6.3.2009 10:40

Slayde, domnívám se, že „Ber.“ = „Bar.“ Tak jí moc neraďte, ona stejně sama nejlépe ví :-), co a jak. Tak je to, tak.

Vhodné profese právník, exekutor...
Alfons, 6.3.2009 7:55

Vhodné profese právník, exekutor, politik. U politika nejsou žádné nároky na kvalifikaci.

Bereničko vím jak je těžké rozhodnout.V...
vlasta, 6.3.2009 8:51

Bereničko vím jak je těžké rozhodnout.V životě člověk mnohokrát stojí na křižovatce a nikdy neví jestli zvolený směr je správný to se pozná až po letech.Protože už mám svůj věk a na té křižovatce jsem stál mnohokrát a řešil podobné problémy i se svými dětmi ,tak snad mohu poradit.Proto radím:zapomeň na rozum a snaž se plnit si sny ,jen tak z Tebe bude člověk na svém místě.Neznám nic horšího než práce ke které nemá člověk ten správný vztah.To je potom dřina a může být i za kancelářským stolem.Není nic důležitějšího, než aby práce kterou děláš Tě bavila.Jednou mi řekl jeden kamarád:Jestli chceš podnikat dělej co tě baví a dělej to dobře a peníze přijdou samy a měl pravdu.

Odp: Bereničko vím jak je těžké rozhodnout.V...
Alfons, 6.3.2009 8:56

Mně baví cestování-budu podnikat v cestovním ruchu.;-)

Odp2: Bereničko vím jak je těžké rozhodnout.V...
vlasta, 6.3.2009 10:09

Proti gustu žádný dyšputát,říkávala babička......

Veroniko, Slayda neposlouchejte. Je...
merlinn, 6.3.2009 10:21

Veroniko, Slayda neposlouchejte. Je jako to malé zlobivé dítě z prvního stupně, které se snaží na sebe strhnout pozornost :-)

Někomu to trvá déle, někomu stačí jediná vteřina pro rozhodnutí a někdo na to nepřijde do konce života. Důležité je nepřešlapovat na místě a prostě vykročit. Je jedno kterým směrem, protože pokud jste věřící, tak vaše kroky povede On. Na stav dnešního školství bych moc nesázel, ve Vaší době může být všechno jinak, a že už se pro to půda připravuje, o tom Vás mohu ubezpečit ;-)

Odp: Veroniko, Slayda neposlouchejte. Je...
slayd, 6.3.2009 13:33

Veroniko poslouchej hlas svého srdce a ne Merlinna.
Vzhledem ke svému duchovnímu zaměření doporučuji studium Bohoslovecké fakulty. Mohla byste se později angažovat ve sporu o chrám sv. Víta a vybojovat katolické církvi spravedlivé vítězství ve jménu pána...
Všichni lidé v ČR souhlasí aby se matička papežská dostala až na Hrad. Potom si najděte toho sponzora na světské statky... nijak tím nezhřešíte, protože budete vždy miovat jen svého pána J.K. a ten vás posléze na nebesích odmění. Není co řešit. Stačí se jen rychle rozhodnout a vzhůru za štěstím a láskou Boží... P.S.

Odp2: Veroniko, Slayda neposlouchejte. Je...
merlinn, 6.3.2009 20:05

Veroniko poslouchej hlas svého srdce

to je po dlouhé době něco moudrého pane Slayde. Ten zbytek je typicky slaydský výkřik do tmy :-(

To je divné
Jana, 6.3.2009 10:47

Jednak, těžko někdo může maturovat za necelé dva měsíce, maturity začínají až v druhé třetině května.
Jednak, přihlášky na VŠ už měly být dávno odevzdány, opravdu tedy nechápu, co řešit.

Odp: To je divné
slayd, 6.3.2009 13:39

Jana je super věcná. Správný postřeh a analytický závěr velmi trefný... Proč někdo napíše článek a potom se na nic sám neptá a na nic neodpovídá. To je safra podezřelé... moc podezřelé... jako by to ani nebyla skutečná... bytost... která něco řeší... tápe... a hřeší... je z toho v křeči... kolem plyne spousta řečí... a smysl uniká... P.S.

Odp: To je divné
Bára Š., 6.3.2009 13:57

Jano, na školách se maturuje klidně i na začátku května, ne?? Navíc, i když přihlášky byly odevzdány, stále je možnost se rozhodovat, na jakou školu bych šla, kdybych uspěla na všech.

Odp2: To je divné
Jana, 6.3.2009 16:58

Na začátku května asi nikde. Ale je možné, že pisatelka myslela maturitní písemku z češtiny, ta bývá v dubnu.

Milá Veroniko. Opravdu dobrá a...
Bára Š., 6.3.2009 13:55

Milá Veroniko. Opravdu dobrá a brilantní budeš jednou jedině v tom, co tě bude skutečně naplňovat a bavit. A teď, co to vlastně je?
Je těžké se rozhodnout, viď? Asi bych se zamyslela nad tím, co chceš jednou dělat, v čem vidíš smysl svého života...Zkusila bych se podívat, jak to v jednotlivých zaměstnáních chodí. Zeptala bych se, jak tato zaměstnání vidí ti, co je vykonávají. A pokud jednou zvolíš špatně (mně se to asi stalo také), tak neboj, vždycky můžeš přece zamířit jinam.

Povolání učitele je jistě moc hezké, já sama bych se nebránila někde přednášet. Brilantních učitelů moc není, tím spíše, pokud bys jím byla, byla bys opravdovým přínosem. Učitel taky nemusí jen dokola omílat nějakou látku, znám učitelku, která se do vysokého věku stále zajímala o nový a nový pokrok v biologii. Byla tak úžasná, že jsem se do biologie zamilovala. Možná bys právě ty byla stejná jako ona a umožnila bys dětem odhalit krásu svého oboru. A navíc - právě ty můžeš být učitel, který si nehledí jen šprtů :-)

Odp: Milá Veroniko. Opravdu dobrá a...
slayd, 6.3.2009 18:10

Ä jednou bude ze mne biologická právnička. Bára %Š.

Milá Beruško.
Tlapka, 6.3.2009 14:18

Milá Beruško
V tom případě bych poradila nějakou školu sociálně zdravotní nebo sociálně právní. V sociálních službách jde přímo o osudy lidí kteří neměli štěstí. taky je zde výběr kde pracovat, na úřadě nebo v nějakém sdružení a určitě takových pracovníků nebude nikdy dost.

Odp: Milá Beruško.
Alfons, 6.3.2009 15:20

..školu sociálně zdravotní ....ovšem pak dělat jen v kanclíku. To je sen těchto studentů. Přehazovat zdravotně postižené doma nebo v ústavech, to není jaksi příli atraktivní. Takové studentíky znám. Kanclík ANO a fyzicky makat budou černoši. ZDE, pro TUTO práci je nedostatek lidí. Do toho!! Holka to vystudovala a než by šla máknout tak raději prodává hadry v obchodě.

Odp2: Milá Beruško.
Tlapka, 6.3.2009 15:59

Jakto jenom v kanclu a jakto že starat se o zdravotně postižené není atraktivní. Autorka článku nechce dělat atraktivní věci ale potřebné. Fyzicky makat může kdo chce za peníze to nikomu nepomáhá může to dělat robot.

Odp: Milá Beruško.
slayd, 6.3.2009 18:12

Nejlépe posloužíš chudým a Bohu v Armádě spásy.
Na výplatu ovšem moc velkou odměnu neočekávej - pořádná odměna na tebe bude čekat až v nebi. P.S.

Odp2: Milá Beruško.
Bára Š., 6.3.2009 18:29

nejlépe „posloužíš“, když budeš dělat něco, při čem využiješ veškerou svoji kapacitu a bude tě to vážně bavit.......třeba takovej právník (zadarmo) se těm neziskovkám hodí taky ;-)

Odp3: Milá Beruško.
slayd, 6.3.2009 18:47

A potom že nerostou! Jak vidíš holka: za dobro se platí málo nebo nic. Chceš prachy? Dělej něco nemravnýho.
Chceš velký prachy? Staň se advokátem samotnýho ďábla. Kdo je ten ďábel? To brzy poznáš. Bude to tvůj kámoš nebo tvůj nepřítel. Rozhodnout se musíš sama! P.s.

Odp4: Milá Beruško.
Bára Š., 6.3.2009 19:35

tohle jsou vážně jen kecy a závist

Odp5: Milá Beruško.
slayd, 6.3.2009 19:53

Tohle je život. Kecy jsou... když se tvrdí opak!
Ať žije demokratická nezávislá justice v čele s paní Dagmar V. nejmorálnější ze všech čistých bytostí.
Právníci a advokáti jsou neúplatní andělé naší spásy a zárukou spravedlivé demokracie pro všechny. Zákon platí pro všechny stejně... jen ten výklad a konečné rozsudek bývá často trochu pokřivený... samozřejmě závistí chudých /ne korupcí mocných/. Závidím až se mi svírá žaludek. Napiju se šaratice a odcházím. Hezký víkend a namasírujte mládeži hlavu, co se do nich vejde. Já myslím, že vám pochlebovačům a mystifikátorům reality už dávno nevěří... P.S.

Odp6: Milá Beruško.
Wild Dog, 6.3.2009 21:24

Jednoho dne umře inzenyr ....... kterej zil celej svuj zivot v miru a pokoji u rysovaciho prkna. Jde rovnou do nebe, jako vsichni inzenyri, ale uz u brany ho ceka neprijemne prekvapeni. Svaty Petr ho odmita pustit dovnitr. „Je PLNO!“ „Ale ja jsem Inzenyr, ja musim do nebe...“ „Je mi lito, ale je PLNO!“ „Ale...“ "Uz zadne 'ale' a jdi to zkusit do pekla.„ prohlasi nesmlouvave svaty Petr. Inzenyr se tedy sebere a jde do pekla. Tam na nej divne koukaj, posilaj ho od certa k dablu az tedy u toho Dabla nakonec opravdu skonci. Ten si ho premeruje a nakonec povida: “Mno, jisty sou dve veci: Zaprve tady nemas co delat. Sem Inzenyri nechodej. Ale zadruhe, kdyz uz jsi tu, tak pro nas udelas par veci a budes si zit lip nez v nebi.„ Jak se rozhodlo, tak se udelalo a Inzenyr se pustil do prace
. Opravil klimatizaci, zavedl automaticky kotle, jezdici schody,vytahy, plynovy horaky a podobny kejkle. Dabel svou cast umluvy take plni a vse jde primo nadherne, vecnost ubiha, az tu najednou prijede Buh na inspekci. A jen co vleze dovnitr tak jen zira. Nejde mu to na rozum a tak si necha predvolat Dabla. Ten mu vysvetluje situaci kolem pekelny prumyslovy revoluce a Buh ho prerusi: “Coze? Inzenyr v pekle?„ rozzlobi se.“To nejde, toho nam musite okamzite vratit!!!„ naleha Buh. Ale Dabel se jen usmiva a odmita. Buh kontruje: “Takze vy ho nedate? Dobre, budeme se o nej soudit!„ A Dabel se rozchechta: “Tak to sem fakt MOOOOOOOOOOOC zvedavej, kde vezmete pravniky..."

Odp7: Milá Beruško.
Bára Š., 6.3.2009 22:55

good one

Odp7: Milá Beruško.
slayd, 7.3.2009 8:45

Wild Dogu... hluboce smekám! Tohle je pro mne nejlepší komentář, který jsem na svíci za poslední dva roky přečetl. Jsem tak nadšen, že nemám poprvé co dodat. Snad jen poděkování za příjemné překvapení.
P.S.

Odp7: Milá Beruško.
ivan, 7.3.2009 11:08

Docela jsem se zasmál.

Odp7: Ďábelská komunikace
(:-)), 7.3.2009 23:20

Odkud jste to Ivane vyčetl ? To asi z internetu není; ale je to docela zajímavé. Jen ty háčky, čárky a kroužky v té Vaší „dabelské“ povídce chybí. Vzhledem k Vašemu nekompromisnímu kritizování jiných lidí, byste se ale nad svým nedokonalým pravopisem zamyslet měl ! :-). Jinak Vám to asi nevadí, protože na papíry máte absolventku SEŠ nebo VŠE ve zkušební době, a tady na Svíci už lidé četli a rozluštili daleko horší věci. Klidně tedy pokračujte ve svém nedokonalém pravopisu protože: „ Zadny neni dokonaly “. :-)

Odp6: Milá Beruško.
Bára Š., 6.3.2009 22:54

tak povězte konkrétní p:-)říklad

Odp7: Milá Beruško.
slayd, 7.3.2009 9:19

Koukněte na praxi do soudních spisů a neseďte pořád na svíci - jinak skončíte taky v pekle......!
Kdo je Bára Š.?
1/ plešatý chlap
2/ tlustá bába
3/ chlupatý Yeti
4/ studentka
Podle průzkumu se 64% dotázaných respondentů přiklání v variantě č.1. Variantu č. 2 uvedlo 35% respondentů.
Variantu č. 3 uvedlo 0,99% respondentů a variantu č.4 uvedlo 0,01% respondentů... Good bay... P.S.

Odp8: Milá Beruško.
Bára Š., 7.3.2009 9:43

Já narozdíl od vás dělala jak na soudech, tak v advokátní kanceláři.
Nestyďte se své monology podepřít také fakty :-)

Odp9: Milá Beruško.
slayd, 7.3.2009 19:23

Pár soudních jednání jsem zažil také já na vlastní kůži a musím říci, že tam logika a smysl pro spravedlnost dostávali dost na frak... Také jsem viděl práci soudního znalce s kulatým razítkem, který byl doporučený finančním úřadem /to bylo panečku představení s čísly/! V mém rozsudku od Krajského soudu v Brně byly nasekány čtyři chyby a to včetně chybných početních úkonů na úrovni základní školy. Daleko horší skutečností bylo ovšem to, že rozsudek poškodil právo dítěte na kontakt s rodičem, což soudu zcela uniklo. Chybných, nelogických, korupčních rozhodnutí soudů je takové množství v médiích, že si můžete v klidu vybrat. Pokud chcete další od běžných lidí z davu, tak se kolem rozhlédněte a udělejte si empirický průzkum, který tak ráda požadujete.... Vy snad nevycházíte z kanceláře a nežijete v reálném světě? Samosoudce si hraje na Boha, ale desaterem se rozhodně neřídí... nerespektuje názory odborníků /psychologů, soc. pracovnic atd./. Advokáti? To snad ani o morálce nemůže být - snad jen o morálce peněz... Tak si to užijte. Já vám nezávidím.
Já jen říkám: tihle lidé nemohou chtít všechno. Mají peníze a moc, ale oni chtějí ještě od davu úctu, ale tu jen ztěží získají. Dá se bez ní žít... tak klídek! P.S.

Odp10: Milá Beruško.
Bára Š., 7.3.2009 20:05

Advokáti jsou především ti, kteří řídí soud.

Advokát je člověk, který soudu řekne, jak by se to mělo udělat a pokud se s tím soudce ztotožní a je to dle práva, tak je to správně. Cože je věc, se kterou já osobně nesouhlasím, v mojí naivní vizi to bylo tak, že soudce je ten všeznalý a všemohoucí spravedlivý skorobůh. No, není. ( a asi by ani v kontinentálním právu neměl být)

Chyby v rozsudku mě mrzí, nicméně já jsme žádný chybný rozsudek ještě nezažila a viděla jsem jich více. Myslím si, že mám větší právo generalizovat.

Co se týče vašeho případu, moc jste toho neřekl, že ano....ale tahanice o děti jsou složité vždy a myslím si, že soudy skutečně v minulosti udělaly chybu, že opomíjely otce.

Odp11: Milá Beruško.
slayd, 8.3.2009 9:31

Za to vy jste toho konkrétního sdělila opravdu fůru...
Samé frázovité bláboly. A že nevidíte a neslyšíte - to už je snad na ušní a oční oddělení: tohle svíce nevyřeší.
Aby se člověk definitivně probudil ze sna, tak k tomu potřebuje některý i ránu palicí do hlavy. Sere pes na oves! Házet sviním perly nebudu... na to nemám náldadu. Dnes v Tv dělají reklamu na nějakou minikauzu typu: uklidila bordel v parku - bude za to potrestána... Tohle bude určitě jen takový absudrdní bonbónek o tom, jak někteří idioti, kteří dostanou moc jí využívají /patří k nim samozřejmě i lidé z justice/.
Jste nudný a nezajímavý...YETI- spěte sladce. P.S.

Odp12: Milá Beruško.
Bára Š., 8.3.2009 11:44

Pokud vím, za ten případ justice nemohla.

V mém příspěvku jasně zaznělo, že soudní spor řídí především advokáti. Neměl jste náhodou špatného?:-)

Jinak tedy já o úplatcích soudu v životě nečetla a pokud se takový případ vyskytnul, rozhodně, věřím, je v menšině. Ono, když vyděláváte téměř 100 000 a jste docela moudrý člověk, tak taky ta motivace vzít peníze je někde jinde.

Ale proč by člověk, jako vy, nevěřil, že každý, kdo vydělá přes 50 tisíc, je grázlík?

Odp13: Milá Beruško.
slayd, 8.3.2009 15:07

Že si tady pod nickem Bára Š. hraje někdo na promovanýho tura je mi fuck. Tohle idiotsví mne prostě baví komentovat. Pokud si někdo myslí, že mne skutečně nějak vytáčí, tak je vedle jako jedle. Prostě si užívám možnosti emocionálních výpadů na konrétní bláboly. Vaše ťápání o tom, že každý je grázlík kdo vydělá přes 50. 000 Kč měsíčně je stupidní stejně jako váš poznatek, že jste ještě nikdy neslyšela, neviděla nebo sama nedávala či dokonce nebrala úplatek. Vše z toho jsem viděl, slyšel i činil já osobně a řada mých známých a proto vím, kde a v čem žiji... P.S.

Odp14: Milá Beruško.
Bára Š., 8.3.2009 17:17

No, a to pouze mluví o tom, že ten grázlík jste vy a máte za ně i ostatní :-)

Ale já vás zklamu, jsou lidi,kteří na lidi jako vy, kteří berou úplatky a uplácí, plivou z výšky mrakodrapu


Jinak řekla jsem to Jurasovi a říkám to i vám - použijte internet a nejděte si mě, není nic jednoduššího. Pak se můžeme bavit o tom, zda si na něco hraji

Odp15: Milá Beruško.
slayd, 8.3.2009 20:40

Úplatky které jsem nosil ještě nikdo nikdy neodmítnul. Dělal jsem to jako podřízený na pracovní příkaz šéfa v několika z mých cca 10 zaměstnání. Ta domluva a zisk byly jejich - já se snažil přežít a udržet si pracovní místo. V určitých osobních záležitostech jsem použil tento prostředek i já osobně. Bez toho bych byl možná ještě dnes bezdomovcem tzn. nájemníkem s tržním nájmem... Jiných drobností je spousta: od bonboniery, přes levný zájezd atd. Určitě jsem z toho nezbohatnul. Já jen chci přežít ve společnosti, která se řídí těmito zásadami. O plivajících moralistech z mrakodrapů jsem nikdy neslyšel. Ostatně bude to možná tím, že v ČR žádné mrakodrapy nejsou a tudíž ani tito moralisté...
Chcete osobní setkání? To jsem vám, jako všem ostatním nabídnul nejméně 10x. Mám zopakovat svůj kontakt? Nic hledat nebudete muset.... P.S.

Odp16: Milá Beruško.
Bára Š., 8.3.2009 20:51

To že jste něco dělal na příkaz vás neomlouvá. To dělali i náckové, ne? A pořád mi ti chlápci vadí

Já mám ve svém okolí lidi, kteří zůstali morálně nezkažení a přesto nestrádají. Podle mě jste prostě jen grázlík ;-)

Jinak o setkání s grázlíky nestojím. Ale kdyby vás stále trápilo, zda jsem skutečně ta, za kterou se vydávám, použijte internet a google (svatý grál vyhledávačů)

Odp17: Milá Beruško.
slayd, 9.3.2009 7:25

Já se za své skutky neomlouvám ani nestydím, proto je zveřejňuji. Srovnávat úplatky s činností nacistů může jen VELKÁ ..ÍČA, která hledá nějaký KRÁM a přitom má KRAMLI vraženou v hlavě. Svobodu všem pošukům.... P.S.

Odp13: Milá Beruško.
Skynet, 8.3.2009 15:13

Bára Š., 8.3.2009 11:44 Tak to podcenuješ moc peněz. A nikdy s je neviděla pěkně pohromadě. A co to dělá z lidmi... Všichni mají svou cenu.

Odp14: Milá Beruško.
Bára Š., 8.3.2009 17:17

Někdo tu cenu prostě nemá. Ne za peníze. Možná, kdyby se jednalo o něco jiného. Ale o peníze?

Odp14: Milá Beruško.
Bára Š., 8.3.2009 17:19

jo a jinak si myslím, že mám docela dostatek peněz :-) Takže tedy pohromadě jsem jich pár viděla

Odp15: Milá Beruško.
ivan, 8.3.2009 17:40

Cena některých nepřekročí třicet korun.

Odp16: Milá Beruško.
Bára Š., 8.3.2009 17:42

no, já neříkám opak.....jen říkám, že existují lidé, kteří tu „cenu“ (v penězích) nemají

Odp17: Milá Beruško.
ivan, 8.3.2009 17:53

Nejsem v opozici.

Odp10: Milá Beruško.
Tlapka, 9.3.2009 13:42

Souhlasím. Kdykoliv jsem byla u soudu jako svědek, odešla jsem jako zločinec.

Hledání
Olix, 6.3.2009 19:56

Hledat Boží vůli ve svém životě je to nejlepší, co člověk může pro svůj život udělat. Každé zaměstnání, obor - slutečně jakákoliv práce se neobejde bez rizik, problémů, starostí... ale pokud mám takovým potížím čelit, tak především tam, kde vím, že mám být.
Milá Bereničko, ptáte se, zda otázku vaší budoucnosti nechat na Bohu a nebo hledat svou vlastní cestu. Zajímalo by mne, co to pro Vás znamená „nechat na Bohu?“ Pod tím si člověk může představit lecos.Rozumím tomu tak, že prostě chcete, aby vám to Bůh „nějak ukázal“ . Chci říci, že Boží vůle a naše vnitřní nasměrování - tzn. dispozice, touhy... nejdou zákonitě proti sobě. Napopak. Pán Bůh sám ví nejlépe, co všechno ve vás je, jaká máte obdarování, kam vás „srdce táhne“... Moje zkušenost je - pokaždé, když jsem se rozhodla důvěřovat Bohu a právě v oblastech, kam člověk sám není schopen dohlédnout, nelitovala jsem.... ba právě naopak. To neznamená, že se člověk v životě vyhne problémům, bolesti, starostem, o tom to skutečně není. Je to o tom, že je Pán Bůh v tom všem se mnou. Přeji vám Boží požehnání...

Odp: Hledání
slayd, 7.3.2009 9:24

Lepší je ovšem najít pořádnýho chlapa, že jo Olix...?
Koho byste doporučila Bereničce následovat a uzavřít s ním partnerství - manželství. Byl by to muž - spasitel typu Ježíše Krista nebo pragmatický podnikatel, politik, právník... atd.? A teď bábo raď. Ale pravdu - jinak se uvidíme v tom klimatizovaném pekle.... P.S.

Odp2: Hledání
Olix, 7.3.2009 9:45

Manželství a vůbec hledání toho „pravého“ to je další oblast, která není v rozhodování jednoduchá. Nicméně ještě jste zapoměl na jeden typ muže: spasitel typu Ježíše Krista a pragmatický podnikatel, politik, právník... dohromady. :-)

Odp3: Hledání
slayd, 7.3.2009 19:04

Samozřejmě Olix... na Fidela Castra by se nemělo nikdy zapomínat. Ten by stál jistě ve své době za hřích. Ženský se mohly po něm utlouct... P.S.

Odp3: Hledání
tlapka, 23.3.2009 17:57

a nejlepší je Ferda Mravenec.

Odp4: Hledání
Olix, 24.3.2009 20:26

Proč myslíte?

Odp: Hledání
Alfons, 8.3.2009 10:01

Boží vůle se hledá snadno. Musíš se ale naladit na stejnou vlnu jako Bůh a pak už vysíláš a přijímáš. A pak všechno co uděláš JE Boží vůle ať je to cokoliv. V případě problémů jen prohlásíš, že konáš Boží vůli. Máš čisté svědomí a pokračuješ dál. Nevím v čem vidí lidé problém. Je to výborné na klid duše.

Odp2: Hledání
Tlapka, 12.3.2009 12:09

Čisté svědomí může způsobit klid duše také bez pánaboha.

Jdi zapři sama sebe a následůj svůj...
Zdravím všechny uvažující3, 7.3.2009 20:22

Jdi zapři sama sebe a následůj svůj kříž.

Odp: Jdi zapři sama sebe a následůj svůj...
tlapka, 23.3.2009 17:58

Jasně, ani nemám lépe na vybranou, leda podlehnout demenci nebo psychoze.

Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
ivan, 7.3.2009 23:23

Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít cíl na kříži? ;-)

Odp: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
Skynet, 8.3.2009 2:41

Podívej studovat ekonomku a pozdější (administrativa , účetní firmy ) je to cesta. Doktorka (má dnes uplatnění) Učitelka (jestli se nebojíš přijít o nervy, tak taky bude práce. Projektantka..

Odp2: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
slayd, 8.3.2009 9:38

Dělej si co chceš, ale nepřekážej v kariéře našim dětem. A už vůbec se nepokoušej vetřít do naší rodiny.
Holčičko život je boj o koryta! Dávej si bacha... za humny číhá tvůj nepřítel. Nemáš šanci. Ať zkusíš v životě cokoliv - nakonec stejně zemřeš! P.S.

Odp3: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
tlapka, 8.3.2009 17:16

pravděpodobně za čas zemřeme ale do té doby je možno všelicos zkusit abychpm se nudou neukousali.

Odp4: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
slayd, 8.3.2009 20:45

Tlapko, já se zase tak moc nenudím. Včera jsme měli na rodinný pas bezva relax v solné jeskyni. Pojišťovny na to dávají příspěvek - všem doporučuji...
No a v pracovním týdnu dělám podnikatele. Podnikám kroky, aby moje rodina měla na zaplacení nájmu, živobytí, oblečení a trochu kultury a sportu... O.K.? P.S.

Odp5: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
Tlapka, 12.3.2009 12:12

To je velice správné, jenže mám málo času- jsem totiž workoholik. Teda ne že ráda pracuji ale že se mohu pomocí práce vyhnout všemu dalšímu. Nešťastný případ.

Odp6: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
slayd, 12.3.2009 13:03

Workoholik? To mne úplně minulo. Ručicky nebojte se vy makat... P.S.

Odp7: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
vlasta, 18.3.2009 10:24

Slayde Vorkoholik to není o práci to by nikdo nevydržel:-) v životě jsem poznal spoustu troubů kteří byli v práci od nevidím do nevidím a soboty,neděle a moc toho za nima vidět nebylo,to je někdy takový narcisismus a dokazování si,že beze mne by to nešlo.Dobrý manažer je ten kdo ze svého problému dokáže udělat problém někoho jiného a v práci nemusí být týden a všechno šlape.

Odp8: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
Tlapka, 18.3.2009 12:41

Porucha Workoholismus má jiný význam.

Odp9: Je Kříž cílem?..je to totéž, jako mít...
slayd, 18.3.2009 14:33
Myslím že mne bylo špatně pochopeno...
To jsem já, 8.3.2009 11:52

Myslím že mne bylo špatně pochopeno. Ahoj Alfonsi neber si to ode mne špatně ale stebou nemohu souhlasit. Proč? Kdo myslíš že může pochopit Boží vůli? Kdo je hoden mu zavázat řemínek obuvy? Nikdo nemůže z cela pochopit záměr Boží než ten kdo je můj roven a to je Kristus, můžeme pochopit jen určité souvislosti ale né plný smysl. Možná ti bude něco říkat svaté války atd.(kde se vymlouvali na to že to tak chtěl Bůh) K takovým lidem je hodně daleko Boží srdce. Pošetilec může říci ze své vlastní vůle že to tak Bůh chtěl. Ten kdo tak jedná vůbec nezná písmo a už vůbec né nic o lásce Boží.

Kompromis?
Tony, 8.3.2009 13:30

A co vystudovat nějaký (jakýkoliv) obor na Vš, být jedničkou v tom oboru a jen tak btw. učit na vysoké škole? Máme přednášejícího na předmět: základy práva, který nám na první přednášce řekl, že vlastní advokátní kancelář a celý život pracoval jako právník. Jeho hodiny jsou jedny z nejzáživnějších a to právě proto, že vypráví své případy z praxe.

Odp: Kompromis?
slayd, 8.3.2009 15:11

Korupci a sporné kauzy taky komentuje? Asi ne - to by brzy přišel o své místo na katedře... Teď bude mít obor právní další posilu: křišťálově čistého STANDU, ten je přeci zárukou zdravého jádra celého systému. P.S.

Odp2: Kompromis?
Tony, 8.3.2009 16:28

Haha. Ani nevíte jak vtipně mi Váš příspěvek vyznívá...

Na první přednášce začal s korupcí v politice. A o mafii... Vyprávěl nám příhodu kmotra Mrázka, který prohlásil, že má na každého politika šuplik, ve kterém má informace. Druhý den byl prý, pár metrů od svého pancéřovaného auta, rozstřílen. Uvedl i zdroj.

Řekl nám, že pokud bude řákat něco co je jeho osobní názor, že nám to oznámí. Prostě, že oddělí látku od zdrojů povinných k výuce a jeho vlastní názory. O místo na katedře se jistě bát nemusí. „Cenzura neexistuje...“ :-)

Odp3: Kompromis?
slayd, 8.3.2009 20:51

Bez posledního: cenzura neexistuje... vám gratuluji k vašemu přednášejícícímu. Bára Š. má tedy smůlu? Narazila zřejmě na profáky - doktory, kteří jí řádně nepoučili a mnohé skutečnosti z její branže zamlčeli.
Chudák holka. A já jí nadával do turů a za všechno přitom může opět české školství.... P.S.

Zeptej se Boha.
crewmanek, 8.3.2009 19:24

Zeptej se Boha.

Odp: Zeptej se Boha.
slayd, 8.3.2009 20:52

Na co se má zeptat Boha a kdo? Zajímavý tip? P.S.

Odp2: Zeptej se Boha.
Alfons, 9.3.2009 4:53

Všichni na cokoliv. Každý dostane jinou odpověď šitou na míru.

Odp3: Zeptej se Boha.
slayd, 9.3.2009 7:27

Báru Š. asi přímo krmí nebeskými pomejemi... P.S.

Odp3: Zeptej se Boha.
tlapka, 23.3.2009 18:25

třeba: Přestaň už otravovat nemám jenom tebe.

:-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Juras, 9.3.2009 7:56

:-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak hloupě navážíš? Jako dvakrát starší člověk než ona by sis měl vážit toho, že je ochotná diskutovat, má svoje (a na svůj věk dobře urovnané) názory a je schopná je víceméně dobře obhajovat. Se spoustou vcí s Bárou nesouhlasím a považuji ji za trochu nevyzrálou, ale vážím si jí, a chtěl bych s ní diskutovat férově, ne jí brat chuť do života a umlčovat. Deptat a dusit někoho, kdo mi není po chuti - to je nízkost.

Odp: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Alfons, 9.3.2009 12:03

To co zde Bára píše je jen reprodukovaná vůle Boží. To ji vnuknul Bůh a proti tomu by se nemělo brojit. To je znevažování Božího slova.

Odp: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
merlinn, 9.3.2009 12:48

Slayd je hulvát.

Odp2: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Alfons, 9.3.2009 13:08

Křížáci byli také hulváti, ale plnili vůli Boží.

Odp3: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Juras, 10.3.2009 8:42

Ano, a touha sňatkového podvodníka je oženit se.

Odp2: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 9.3.2009 13:39

Merlinn je hýkající oslík, který zapomněl na své kouzlo osobnosti a hájí smrad ze sousedčiny stáje... P.S.

Odp3: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
merlinn, 9.3.2009 15:02

Tím jste jen potvrdil, co jsem právě řekl ;-)

Odp4: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 9.3.2009 15:05

A vy jste Merlinne potvrdil to, co jsem o vás napsal já.
To je vzrůšo teto Růžo!!! Pískomil se chechtá... P.S.

Odp5: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
ivan, 9.3.2009 15:22

Merlina rád čtu, jeho názory mě zajímají, Slayde, Vaše se dají předpokládat, buď stěžování si na něco, nebo výpady proti někomu. Přehnané fantazie jsem už zařadil do slovníku, říkám jim Slaydování.

Odp6: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 9.3.2009 15:28

No vida... a jsem slavnej v Ivanově slovníku. Zapomněl jste zmínit moje ironické zaměření komentářů na sražení rádobychytrolínů, kteří si nikdy nesáhli na dno skutečné životní bídy a jen učeně a velmi seriozně plácají. Takhle idealisticky jsem věci, lidi a svět neviděl ani v pubertě a nikdy předtím ani po tom... P.S.

Odp7: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
tlapka, 23.3.2009 18:26

Nikdo nic nenadělá s tím jak jej pánbůh stvořil.

Odp3: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
merlinn, 9.3.2009 15:14

Kvůli hulvátství a netaktnosti některých přispěvovatelů již opustilo svíci několik lidí, spíš žen. Myslím, že je to škoda, protože třeba hlas Víly mi tu občas chybí. Byla by škoda, kdyby kvůli osobním problémům některých mužů, kteří se nemůžou přenést přes křivdu, která je potkala (někteří za ní viní ženy, jiní režim) byly ženy a neprůbojní přispěvovatelé ze svíce vypuzeni. Myslím, že u Báry to nehrozí, je to bojovnice ;-)

Odp4: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 9.3.2009 15:35

No nevím, zda to Bára Š. rozchodí? Já ženy přímo miluji, to je můj problém..., ŽENY ne babochlapi.
Kdybych na to měl prachy, tak si pořídím harém a budu o ně pečovat s péčí řádného hospodáře...
V mých zaměstnáních bylo vždy cca 90% žen - potravinářství. A nyní u správy domů je většina mých klientek opět ženy, ženu mám šéfovou a moji kolegyni účetní... žádné větší konflikty spolu nevedeme a ani spolu nespíme

Odp4: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
tlapka, 23.3.2009 18:29

Víte to jistě? že to bylo kvůli těm hulvátům? Třeba si jen našli -našly jinou Svíci kde je více ženských řečí.

Odp5: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 23.3.2009 21:07

Mám jistou 100% empiricky zjištěnou pravdu, že jsem nabídnul psaní komentářů na svíci asi 25 ženám, ale žádná z nich nezatoužila napsat ani jediný komentář. P.s.

Odp6: ;-)
Caprice, 23.3.2009 22:14

...což není nic tak nepochopitelného, když jim zmíněnou nabídku učinil slayd! Zřejmě ho dobře znají... „quel malheur!“

Odp6: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
tlapka, 24.3.2009 9:24

Jak si to vysvětlujete?

Odp7: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 24.3.2009 12:51

Nepotřebuji si nic vysvětlovat. Všechny ženy v podstatě řekly totéž: tohle je pánský klub. Žvanění a praktický skutek utek... P.S.

Odp8: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 25.3.2009 12:17

Tak TÍm se to vysvětluje, řekl by Colombo.

Odp6: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
merlinn, 24.3.2009 13:12

Silně pochybuji, že 25 žen vůbec znáte, natož, že jste je oslovil... Skryt za rouškou virtuální identity lžete a plácáte nesmysly.

Odp7: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 24.3.2009 18:33

Pane vy jste tedy ale pořádnej KOKOT! Tož na zdraví všem kokotům /vašim známým a kokoticím/ všeho druhu. Ach vílo nemůžeš odskočit na chvíli z temného lesa a udělat to Merlinnovi? Tuším že se mu tlačí sémě na jeho šedou kůru mozkovou. Testosteron vítězí!!!!! P.s.

Odp8: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
ivan, 24.3.2009 19:25

Pane slayde, právě jsem pochopil proč jste neustále u dna, jak sám uvádíte, asi to bude tím, že se Vám občas zatmí. Méně pěnit!

Odp9: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 25.3.2009 10:37

To se velmi mýlíte. Příspěvek jsem napsal při plném vědomí a stojím si za ním. Svědomí mám čisté. P.s.

Odp8: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
merlinn, 24.3.2009 20:52

...no comment...

...už nereaguji na jakýkoliv příspěvek tohoto přízemního individua...

Odp9: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 25.3.2009 10:39

Takhle končí falešní kouzelníci? Sbohem ignoratne! P.S.

Odp9: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 25.3.2009 12:19

Náhodou pan Slayd má báječný smysl pro humor.

Odp10: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
merlinn, 25.3.2009 20:13

Také jsem se při těch „kokotech“ a „ignorantech“ nasmál... Inu, proti gustu, žádný dišputát. Já osobně dávám přednost méně syrovému humoru.

Odp11: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 25.3.2009 20:57

Starý pes Slayd jen štěká a rozhodně vůbec nekouše.
Vesnickýho burana nepředěláš! Vyrostl na hnoji a ani postupný život v Uh. Hradišti, Pardubicích, Liberci, Praze a nyní v Brně ho nijak nezkůlturnil. Evoluce postupuje velmi zvolna a vidláci bejvaj na svoje buranství navíc dost hrdí. Toho nepředěláte... P.S.

Odp12: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Dominik, 26.3.2009 8:26

Myslím, že na buranství nemá vliv místo působení člověka. Burani jsou na vesnicích i v městech. Ti z města se ovšem dívají na ty z vesnice povýšenecky. To, že vidláci jsou na své buranství hrdí, je docela fajn. Kdyby se každý, kdo dělá podřadnou, málo placenou a společensky méně hodnocenou práci za to styděl, tak by to nakonec neměl kdo dělat.

Až nás bude 1O miliard, tak budou mít největší šanci na přežití právě vidláci.

Odp13: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Juras, 26.3.2009 12:45

Jak souvisí buranství s charakterem práce? Znám spoustu buranů v límečkách a inteligentních lidí od hnoje nebo z kotelny.

Odp11: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Juras, 26.3.2009 12:52

To že všude vidí kokoty, to je varovné. Ale představ si tu hrůzu, v jaké musí říct. Vejde do koupelny, vidí nad umyvadlem kokota. Projde kolem nablýskané výlohy v alfapasáži - vidí v ní kokota. To se potom nesmíme divit, že je pro něj svět plný kokotů. ;-)

To já vidím samé hezké a příjemné lidi :-)

Odp12: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 26.3.2009 17:19

DOVÍM se jednou co je KOKOT? teda normálně.

Odp13: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 27.3.2009 13:37

Těch kokotů je moc druhů Tlapko. Kokot je prostě člověk, který onemocněl kokotismem. Formy a průběh nemoci jsou různé. Zkus si sehnat knihu: Mudr. X. Crementa... Dost bylo kokotů a její pokračování... P.S.

Odp14: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 27.3.2009 15:18

Tak já se podívám po tom exkrementu.

Odp15: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 27.3.2009 16:43

Veni, vidi ... To ale čumím !

Odp16: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 27.3.2009 20:06

Pohlavní mužský orgán potom vyhledejte v lékařském anatomickém atlase lidského těla. P.S.

Odp17: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 3.4.2009 10:28

Právě Tato souvislost mi není jasná. Vysvětlete.

Odp18: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 9.4.2009 12:53

A mám zase zaslaydováno. Tož sa tužte borci na svíci. P.S.

Pozn.: komentáře se dále nevětví.
Odp: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 9.3.2009 13:20

Ať se chudinka nedozrálá obhájí sama. Její slova padají jako když vopice z okna močí a přitom si hraje na královnu plesu. Je to holt honička chtít bejt jednička, ale za všechno se platí a to platí i pro hledačky korálků... Zkrátka buď je ženská Barbie nebo blondýnka a jsem schopen jí něco tolerovat nebo si hraje na učenou účetní šmrcnutou právy a psychologií a takovým neodpouším vůbec nic. P.S.

Odp2: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
ivan, 9.3.2009 15:27

Slayde, s tím neodpouštěním je to dobrý nápad! Strhněte ji body.

Odp3: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 9.3.2009 17:24

Až mne nebeský šéf pustí ke korytu, tak to budou modloslužebníci koukat. Všichni půjdou na detektor nebeskej detektor lži a dostanou poslední šanci vylepšit své skóre, když přiznají všechny prasárny, které udělali a budou je chtít v opravném životě napravit. Zda to myslí vážně odhalí detektor a navíc to budou muset skutečně odčinit... Tohle je vize posmrtného ráje.
------------------------------------------------------------------
Ale k věci. Co na tohle všechno říká naše milá Berenička? Nerozhodla se dávno ke vstupu do kláštera na základě všeho, co si dosud přečetla? Musíme jí říci celou pravdu: ve skutečnosti je to milá holka ještě horší
A budeš potkávat takové lidi jakou stvořili na svíci Báru Š. a ta ti bude do očí tvrdit, že žádná korupce není... i když jí bude prolezlá celá společnost od shora až dolů.
Když narazíš v zaměstnání na BOSSING, tak tě Bára Š. poučí, že o ničem takovém v žádném spise nikdy nic nečetla a že její šéfová jí hlídá děti a nosí obědy do práce, protože dobře ví, jak to má její podřízená s dětmi těžké. Vyjímky asi existují /připustí B.Š./, ale většinou šéfové jsou milý, úpřimní, nezáludní, rádi všem vyhoví v jejich potřebám, jsou spravedlivý, čestní a neúplatní... a těmi ostatními opovrhují a vůbec se s nima nestýkají. Když pořádnýho lumpa ve vysoké funkci potkají náhodou na ulici, vylezou rychle na nejbližší strom a snaží se dotyčného zasáhnout svým hutným flustancem do jeho hlavy. Tož tak to je... P.S.

Odp4: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Olix, 10.3.2009 18:36

Tak mne napadá, že pokud Svíce někde klesá, tak je to právě v okamžiku, kdy snižuje hodnotu drhého člověka... :-(

Odp5: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 10.3.2009 22:27

Hodnota trhlého člověka se nedá snížit, ta je dána jeho výroky, kterými sám sebe pasuje na úroveň debila. P.S.

Odp6: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 13.3.2009 11:23

Jasně hodnota člověka je konstatntní veličina = HČ.

Odp2: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Juras, 10.3.2009 8:36

O jaké obhajobě mluvíš? Měla by se obhajovat proti Tvým rýpavým bezobsažným výpadům? Asi nereaguje, protože se nechce snižovat na Tvou úroveň. Je na nás ostatních dát Ti najevo, že by se tak k sobě lidi neměli chovat.

Odp3: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 10.3.2009 11:09

Ať se rýpe třeba v nose a vy ji můžete obsah zachytávat do kapesníku... P.S.

Odp4: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
zemanka, 10.3.2009 14:53

1/ Bára Š. si možná cvrkla do kalhotek a Bůh ji při tom viděl a proto se nyní stydí
2/ Bára Š. se poprvé v životě zhluboka zamyslila a dostala depku
3/ Jurasovi došla inspirace /proč Jurasovi?/ - to my boží poslové nesmíme vyslovit... tohle patří do tkzv. zatajených pravd
Tohle je samozřejmě bezbožné a bohapusté bezobsažné sdělení. Pravé perly rozumu následují pod tímto komentářem. Mimo sebevraždy žádná spása! Doporučuje devět z deseti ateistů. Slaydova zemanka

Odp5: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 10.3.2009 22:32

Miluji tě! Dáš mi? ... myslím tvé telefonní číslo, adresu a tak... Ten Juras alisas Bárunka Škrlová to je jeho alter ego? Proč ne. Stvořil ovšem pěkně pitomou samici a tím uráží všechny ženy, které neříkají takové hovadiny, jaké se ukazují pod nickem B.Š. zde na svíci. Nevadí - zase bude líp. On ten nick nebude chvíli používat a potom začnou stejné kydy... P.s.

Odp6: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
merlinn, 11.3.2009 19:15

Tak ubohé a nízké. A Slayd si zase píše sám se sebou...

Odp7: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 11.3.2009 21:56

Když to mohou dělat jiní - proč to nemůže dělat Slayd?
Demokracie umožňuje dělat podvody všem: bohatým i chudým. V tom je její kouzlo! P.S.

Odp7: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Juras, 11.3.2009 23:41

A co má dělat, když se vrátí nacamrané do prázdnýho kéru? ;-)

Líbí se mi, jak je čitelné, když přijde z hospody a sedne k internetu :-)

Odp8: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 13.3.2009 11:45

Jo prázdný vlastní byt? Tak vo tom někdy opravdu tajně sním. Ve skutečnosti ovšem bydlím u matky mého syna v 2+1 panelákovém bytě... Vhoď na sebe Jurasi šatičky Báry Š. a přijď na návštěvu. P.S.

Odp9: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
tlapka, 23.3.2009 17:26

No a proč nebydlet v hotelovém apatrmá?

Odp8: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
tlapka, 23.3.2009 18:02

když se cítí dobře tak může pan S. psát cokoliv. Pokud by nešlo o zaříkávadla černé magie, tak to by teda nešlo.

Odp6: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
ivan, 11.3.2009 20:47

No, já si myslel jaký ten Slayd není pořádnej samec, jak o sobě neustále tvrdí, ale ona je to zatím ubulená Lída, taková sračička.

Odp7: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
slayd, 11.3.2009 22:06

V mládí jsem strádal za socialismu hladem. Byla to ukrutná doba v potravinách scházel draslík a banán jsme měli jen umělohmotný v košíku s pomerenčem.
Potom dědečka komunistický traktor přejel, když bránil své pole, že jako do JZD nikdy jen přes jeho mrtvolu. Babička se z toho pomátla a ve zmatku šlápla na hrábě a byla namístě mrtvá. Všechny nás pronásledovali až do pátého kolena a jedný sestřenici, která vždycky chtěla piercing vrazili vidle do zadku. Mám těžké mládí i těžký život nyní. Vzal jsem si z dětského útulku 5 romských dětí a vozím je na dvoukoláku na preventivní prohlídky a do školy. Ne nestěžuji si. Práce mne baví, všichni se máme rádi a jsme šťastní, že máme možnost navštívit i velmi daleké země... Proto říkám všem - nevěšte hlavy a nestřílejte pořád svoje spolužáky. Mějte se rádi a nefňukejte. Vidíte, co já všechno přežil a ještě si výskám radostí. Brum, brum... už spí sladce náš romský dvůr. P.S.

Odp8: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Yardasan, 13.3.2009 19:29

:-):-):-) Skvělé Slayde, je to ukrutná pravda, ale už dlouho jsem se tak nepotrhal smíchy. Dííky. S pozdravem jK.

Odp7: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Juras, 11.3.2009 23:45

Ivane, už seš dost starej, abys věděl, že samci o sobě nikdy netvrdí, že jsou samci ;-) Stejně jako chytří lidi o sobě netvrdí, že jsou chytří. Zato bl....

Odp3: :-)Slayde, proč se do té Báry pořád tak...
Tlapka, 10.3.2009 11:55

Nejde o rýpání, je to tzv. myšlenková akrobacie.

Nevěřící
SunTime, 10.3.2009 10:54

Já tedy 'moc' věřící nejsem, ale to neznamená, že bych to odsuzoval, nebo o tom nepřemýšlel. Ale nechápu jednu věc.. skutečně On chce, abychom „trpěli“ ...? Podle mě po nás chce On jediné = prožít šťastný život (a že to není zrovna jednoduché). Takže já si myslím, Veroniko, že byste měla jít za svým štěstím, ať už to pro Vás znamená cokoliv. PS: cokoliv neznamená cokoliv ;-)

Odp: Nevěřící
Tlapka, 10.3.2009 11:57

Nechce. Koho pán bůh miluje toho křížem navštěvuje. Pokud existuje bůh tak utrpení je zkouška. Někdy utrpení vede k poznání a možno toto váš bůh chce.

Odp2: Nevěřící
Juras, 10.3.2009 12:27

Ano, takhle to líčí kněží katolické samozvanecké církve již po staletí jenom proto, aby lidi trpěli a nechali si všechno líbit ;-)

Jinak - záměry a touhy jakékoliv nadřízené entity nedokážeme ze své pozice ani vzdáleně odhadnout. Slepice na našem dvorku také mohou spekulovat , jestli jejich pán chce, aby žily šťastně nebo aby trpěly. To je ale většině pánů šumafuk, jak si slepice uspořádají svůj život - pán je chová jenom proto, aby mu snášey vejce.

Odp3: Nevěřící
Vlastimil Čech, 10.3.2009 12:32

DOBRÉ! Souhlasím!

Odp3: Nevěřící
Alfons, 12.3.2009 6:38

...aby lidi trpěli a nechali si všechno líbit....když je to vůle Boží? Tak to tak musí být.

Odp4: Nevěřící
slayd, 12.3.2009 10:08

My se tady snažime ukázat Bereničce která cesta je správná a ta holka na nás úplně kašle. Kdo vytvořil článek s nickem Berenika nám chce ukázat, že mladý holky jsou safra nevychovaný. Tolik moudrých rad nevděčnice obdržela a poděkování žádné. Co vás učí ve škole v občanské výchově? Generace která vyrostla na banánech... a chovají se jako opice. To teda dřív nebylo. My nemohli ani šustit sáčkem od bonbÓnů v kině a dnes? Kdo má ten smrad z POp Cornu čuchat a vstupenka přitom stojí až 150 Kč. Kultura hnusu! Vážení tak tudy cesta ke štěstí rozhodně nevede... P.S.

Odp5: Nevěřící
Alfons, 12.3.2009 14:01

Tak to vypadá když se ke klábosnici dostanou staromilci. JE JINÁ DOBA!!!!

Odp4: Nevěřící
Tlapka, 12.3.2009 11:39

Je to jasné: Pán Bůh řekl něco jako: Když jste snědli toto jablko abyste byli chytří, tak to máte za to, já jsem cám to netadil. Budete trpět - v potu tváře... Přišel archanděl s mečem a vyhnal lidi z Ráje

Odp5: Nevěřící
Tlapka, 12.3.2009 11:40

oprava Jsem Vám to neradil.

Odp: Nevěřící
Vlastimil Čech, 10.3.2009 12:28

Předpokládejme pracovně, že Bůh existuje...
Je-li všemohoucí, k čemu jsou všechny ty modlitby a velebení? K čemu jsou pro bytost všemocnou bohoslužby? Jakou službu Bůh vyžaduje a proč?
Je-li vševědoucí, k čemu jsou všechna ta přání a úkoly, kterými ho zahrnují věřící? Ví vše, tak nač pokřikovat, „smiluj se“, „dej ať...“ asi by měl vědět co je dobré... Nebo ne?
Nu a k té všemohoucnosti: je-li Bůh tak moc všemohoucí- může udělat ohromný kámen? Tak ohromný, že ho sám uzvednouti nemůže?
Pokud ho uzvedne, pak kámen není dost veliký a Bůh všemohoucí není...pokud ho neuzvedne, tak asi málo trénoval a do všemohoucnosti něco zatím chybí;-)
Je-li Bůh milosrdný, jak mohl žádat Abraháma, aby synkovi šmidlal pod krkem košerákem? Jak se musel synek cítit? Dovedete si představit tu hrůzu? Anebo Jobovi děti... protože se Pánbíček přehadoval se Satanášem, tož musely Jobovčata pomřít... pěkný kruťák, ten Jehova...jak k tomu ty děti přišly?
Už děti Adama nutil svou populační politikou ku krvesmilstvu... Takových příběhů o boží surovosti najde čtenář Bible hejna... no a ta parta co si je vyvolil, tož to je teprve dílo... vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá... ještěže jsem bezvěrec...:-)

Odp2: Nevěřící
(:-), 10.3.2009 13:11

Vlastimile, přece víte, že SLEPÁ VÍRA a ROZUM na jednom smetišti se nesnáší. Nebo jinak řečeno: kdo slepě věří ( a je to ten, který věřit chce), ten nepřemýšlí.

Odp2: Nevěřící
Juras, 10.3.2009 16:08

K Abrahámovi:
Tohle jsem taky dlouho nechápal. Potom jsem ale viděl film a v něm byl vysvětlen hlubší význam. Problém je, že k biblickým příběhům je potřeba ještě výklad, jinak našinec v roli tupé slepice nechápe.
Konkrétně Abrahám v tom filmu vyzněl jako dost nepříjemnej zmetek - každého věčně otravoval pánbíčkařením a svým despotismem. Když někomu bylo líto obětovat bohu beránka, tak mu nařídil, ať obětuje svého nejmilejšího. Všechny neustále kolem dokola sral kecy, že mají bohu obětovat to, co je jim nejmilejší, jinak že jejich oběť nemá smysl.
Zároveň s touto vlastností byl Abrahám velmi pyšný na svého jediného syna a všude se chlubil, jaký je to šikula. Požadavek na oběť vlastního syna bylo logickým vyústěním Abrahámových zásad, které hlásal. Bůh mu řekl, ať taky obětuje to, co je mu nejmilejší, když to vyžaduje od ostatních. Dostal lekci :-)

Odp3: Nevěřící
Juras, 10.3.2009 16:10

Ať tomu kdo věří nebo ne, v Bibli je moudrost. Jenom je těžké ji v tom objevit.

Odp4: Nevěřící
Alfons, 10.3.2009 18:10

Není to těžké. Bůh dává všem lidem stejnou míru moudrosti. Každý tomu rozumí, jen někteří chytrolíni se nám snaží namluvit že tomu rozumí víc.

Odp4: Nevěřící
Skynet, 10.3.2009 18:37

Juras, 10.3.2009 16:10 Dobrý článek , já tuší m že si říkáš, že mám jasno ,víra .. Chci říct že ta obět byla neoprávněná , Hřích nezabiješ byl dřív než myšlenka oběti. Bylo li desatero..

Odp4: Nevěřící
Olix, 10.3.2009 19:19

Bible je skutečně kniha knih. Je nadčasová, nezničitelná, plná nekonečné moudrosti. Myslím, že neexistuje jediný člověk na světě, který by mohl upřímně říci, že rozumí všemu, co je v ní napsáno.Její porozumění totiž nespočívá v oblasti rozumu, nýbrž Ducha...

Odp5: Nevěřící
Alfons, 10.3.2009 20:02

A já jsem osvícený Duchem Svatým a já Bibli rozumím. Nebo je někdo ještě osvícenější?

Odp6: Nevěřící
Tlapka, 12.3.2009 11:42

Pozdravujte Ducha Sv. ode mě že bych ráda se nechala osvítit. Šlo by to?

Odp7: Nevěřící
Alfons, 12.3.2009 14:05

Je duchovní krize. Zažádejte o zařazaní do pořadníku u nejbližšího duchovního. Já mám svoje dva osobní guru.

Odp8: Nevěřící
tlapka, 21.3.2009 23:03

A kolik za to bere a v jaké měně?

Odp9: Nevěřící
slayd, 22.3.2009 9:20

Pro každého je cesta správná právě ta, která ho dovede tam, kam se chce on skutečně dostat. Ve skutečnosti je ovšem všemožnými okolními tlaky postupně nasměřován tam, kde se mu často nelíbí a musí si zvyknout a radovat se, že může vůbec někam šlapat. P.s.

Odp10: Nevěřící
tlapka, 23.3.2009 17:28

To se teda Svatá pravda čistá jak boží slovo.

Odp5: Nevěřící
slayd, 10.3.2009 22:37

Vypusť zlého ducha z břicha ani Bible ten odporný zápach neutiší. Skutečná realita a živý vesmír je mnohem víc, než židovsko - křesťanské povídačky...
Vy bláhoví věřící psi... s kacíři nejednám!!!! P.S.

Odp3: Nevěřící
Vlastimil Čech, 10.3.2009 19:12

Ale jo, ať si ten Abrahám užije svoji lekci... ale mluvil jsem o IZÁKOVI... proč musel on hledět s košerákem pod krkem na svého střeleného, bigotního fotra...to mě štve...ať si Abrahám s Jobem svou nebetyčnou víru užívají dle libosti... ovšem pod velením Jehovy to odskákaly děti...
Že by ti vyvolenci odkoukli to zabíjení (palestinských) dětí od toho svého pánbíčka?
Zaplaťpánbůh jsem bezvěrec....

Odp4: Nevěřící
Alfons, 10.3.2009 20:04

Vyvolenci a proroci jsou záruka trvalého světového míru.;-)

Odp5: Nevěřící
Tlapka, 12.3.2009 11:43

Tak už by měli ukázat co dovedou- nejvyšší čas.

Odp4: Nevěřící
slayd, 10.3.2009 22:41

Najdi se lepšího Boha a kašli na vatikánské židáky!
Já myslím že je Ježíš kopne po smrti rovnou do prdele.
Moc vulgární? Nejsem pokrytec. Ohněm a mečem se má bojovat proti modloslužebnickým pokryteckým farizejům
Odělit zrno od plev. Na hranici s kacíři!!!!!!! P.S.

Odp5: Nevěřící
janacz, 10.3.2009 23:09

Zbytečná práce, nepomůže to-

Odp2: Nevěřící
Zdravím všechny uvažující3, 11.3.2009 16:37

Ahoj Vlastimile. Cením si toho že něco aspoň s té bible víš. Četl jsem tvou úvahu ale poněkud se mi zdá méně z úvážená proč? Protože bibli lze číst jako knížku na dobrou noc ale obávám se že asi smysl a pohled ze šírších souvislostí se velmi strácí. Je dobré se ptát proč to takhle Bůh udělal. Ale nachvilku si odpusťme skeptický přístup k bibli a z uvažujme proč takhle jednal Bůh. Mimochodem v bibli si můžeme klidně najít to že Bůh neexistuje ale díky tomu že postrádáme smysl celé souvislosti a tzv. vytrháváme slova z kontextu. Nesmíme se na věci dívat formálně a to např. proč někdo třeba prožívá nějaké emoce. Logika nám říká že je to absolutní nesmysl že to nikam nevede atd. Nemůžeme věci z hlediska citového dosazovat do formálních věcí protože nám víjde nesmysl. Možná sis říkal proč vlastně ten Bůh takhle jednal? Možná jsi spozoroval že Bohu jde především o vztah. Např. nějaký poslušný člověk řekne: Ty jsi mne bože stvořil a dal jsi za mne život.A tak i já za tebe zemřu. Ano Bůh ví jestli je to pravda . Ale na to satan (z jistých důvodů) řekne: Ten člověk lže! Bůh tedy řekne: ano když tedy lže vyzkoušej jeho víru. Ten člověk vytrvá a ukáže se že Bůh měl pravdu. Především takové představení není jenom mezi Bohem lidmi ale před celým vesmírem. Chci tím ukázat abychom se na věci dívali z jiného pohledu. Tak se měj když tak napiš budeme mne to zájímat.

Odp3: Nevěřící
Alfons, 11.3.2009 17:35

Profesionální vykladač Bible? Nebo snad dokonce certifikovaný? Bibli rozumí každý, prože je to slovo Boží a Bůh udělal Bibli tak aby ji KAŽDÝ rozumněl, nejen samocertifikovaní vykladači.

Odp3: Nevěřící
Vlastimil Čech, 11.3.2009 22:00

Ještě jednou: Nejde mi o ty fanaticky, nebetyčně věřící jako byl Job a Abrahám... a jestli pánbíček považoval za nutné se tak před Satanášem vytahovat jaký že má abtailung, tož s pánembohem, ať mu to poťapká...jde mi o ty nevinné děti, které krvelačný pánbíček při svém spektáklu zahubil, nejenom Jobovčata, jak se tím honosí Starý zákon, ale další... Kolik dětí zamordoval upálením zaživa Jehova v Sodomě jenom proto, že tupý Lot je zapomněl vyjmenovat? Děti jsou vždy nevinné! Kolik jich ten sadistický židovský pánbůh utopil při potopě? Kolikrát právě ti jeho oblíbenci-vyvolenci „nezdržovali svůj meč od krve“ ? Slíbil jim jednoznačně podporu: vaši nepřátelé budou mými nepřáteli... dokázal to už při přechodu Rudého moře, kdy utopil lidi, kteří zlodějské židy stíhali... (jak to bylo s těmi půjčkami u Egypťanů, před tou hromadnou emigrací ?) ... opravdu přímo božská spravedlivost...;-)
Opakuji, jsem zaplaťpánbůh bezvěrec a nemusím tedy všemu rozumět... ale z Bible vyplývá, že Jehova je prostě ZLODUCH!
A Ježíš? Připusťme pracovně, že se nejedná o kompilát ze starých egyptských pověstí o jejich pánbíčkovi Horusovi (moc nápadně podobné ;-) ... v době zimního slunovratu narozen... 3 dny mrtev, pak vstal z mrtvých, narozen bez oplodnění panny etc...) však si to taky najdete, pane, když budete chtít...Kdo řekl : „přiveďte je před mou tvář a pobijte je“?
Kdo vyráběl silný alkohol, opíjel se a svou matku nechal stát přede dveřmi?
Kdo svěřil do ÚSCHOVY jakýsi obnos a pak pochválil toho, kdo s cizími penězi bez řádného souhlasu majitele neoprávněně podnikal? Co to bylo za dobráka? No a takových vypečených historek je tam moc... Rozebraná střecha v cizím domě třeba... no, jak říkám, rozhodně nejsem nic víc než pouhý jednorázový čtenář Bible... ale stačilo... jeden výlupek lepší než druhý...Chudák Jonáš: tak ho pošle pánbíček říct Ninivákům, aby se polepšili, jinak je ten dobrák Jehova podle svého ustáleného zvyku pomorduje... takže: buď se polepší a Jonáš bude za hlupáka, co si dělá z pusy vrtulník, nebo se nepolepší a milosrdný a láskyplný Jehova je vyvraždí jak židi Palestince... a když Jonáš podle údajně pánembohem dané svobodné vůle zdrhne, tož ho nechá sežrat nějakou mořskou potvorou, aby mu řádně předvedl jak tu svobodnou vůli myslel.... no prostě, dá se mu věřit;-)

Odp4: Nevěřící
Juras, 11.3.2009 23:36

To bych se znovu vrátil k tomu božímu dvorku se slepicemi ;-)
Věřící katolíci si vymysleli, že je bůh dobrotivý a spravedlivý atp. Ale jemu je to třeba upřímně jedno.

V Páralově zemi žen jsem četl kdysi bezva fór: Chlapovi chcípla kráva, umřela žena, potom pochcípaly všechny slepice. Ze zoufalství si klekl, spínal ruce a ptal se „za co, bože, za co?“. A bůh mu odpověděl: „A víš, že ani nevím? Ty mě ňák prostě sereš, nebo co...“

Odp4: Nevěřící
Zdravím všechny uvažující3, 14.3.2009 20:24

Ahoj. No... Myslím že o vytahování nejde ale o obhajobu, nejhorší jak zasýt podezřívavost a nedůvěru je dělat pomluvy. A teď skusme si nachvilku zapřemýšlet jak bychom se vůbec bránili takovímhle pomluvám. Kdyby Bůh zabil hned satana celý vesmír by si možná řekl: áá tak ten satan asi přece jenom měl pravdu že Bůh je krutý a sobecký. A když dál přemýšlíme tak prakticky se nedá hned bránit proti pomluvám. Proto Bůh volí tu nejlepší variantu a dává příležitost tomu co řekl satan a nakonec se pomluvy ukážou jako nepravdivé a tak bude ten kdo šíří pomluvy sám sobě kopat jámu. Asi Chápeš o čem asi tak zhruba chci mluvit ale myslím že to není z cela odpověd na to co jsi psal. Mezi Bohem a satanem byla domluva (ohledně Joba) řekl mu. Nuže měj si ho v moci ale na život mu nesahej. Já neznal lidi před potopou a lidi v sodomě ale stoho co víme byl hřích tam velice velký a jak se dozvídáme trpělivost byla velká dokonce jim ještě dával šanci, ale pohár trpělivosti dosáhl své meze, Abychom se nedostávali do neuspořádanosti toho co myslíme je dobré se zeptat. Proč je na světě vůbec zlo a proč není vlastně jenom dobro. Jelikož je to téma velmi zdlouhavé uvidím jestli budeš mít zájem. Ano slyšel jsem také o tom Ježíši z egypta atd. Dokonec je tolik pramenu (indie, střední asie atd. pokuď budeme bádat tak snad všude možně tyto ryse 3. den vztal atd. můžeme pozorovat) Je dneska opravdu umění rozpoznat mezi pravdou a bludem proto raději upřednosťnujeme co dává hlavu a patu ale také smysl. Především bylo by dobré kdybychom se bavili o jedné konkrétní věci a přecházeli k těm dalším. Není to proto abych uhýbal nějak nebo nechtěl rozebírat témata ale protože v jaké rozsahu jsou je opravdu dobré si to vytřídit abychom se nemotali a neptali se na věci které jso z řejmé z hlediska výzkumu. Tak se měj nechi aby naše konfrontace nebyla polemická, ale abychom si logicky ujasnili věci ze kterými souhlasíš a nesouhlasíš.

Odp5: Nevěřící
Vlastimil Čech, 15.3.2009 12:07

Dobrá tedy, můžeme začít debatu...ovšem navrhuji
1- jsem starší člověk a jsem zvyklý na VYKÁNÍ... tedy třeba pane Vlastíku, ale VY, ano?
2- navrhuji, abychom opustili tuhle diskusi, protože ostatní to možná nebude zajímat, pokud ano, on se nám někdo ozve...
3- Pokud souhlasíte, napište mi svou adresu a jméno... taky jsem se představil...Zatím podle nejistého pravopisu jen soudím, že jste buď velmi mlád, nebo cizinec...

Odp6: Nevěřící
Zdravím všechny uvažující3, 16.3.2009 18:46

Opět vás zdravím, to je má odpověď. Když tak mne můžete kontaktovat na adresu Apolux@centrum.cz Je možné že naše konfrontace možná nebude z prva totožná ale věřím že ve vzduchu bude vládnou to co dělá člověka rozumným.

Odp5: Nevěřící
ivan, 15.3.2009 14:23

Pane ,, Zdravím všechny", nezapojoval jsem se do Vaší debaty s panem Vlastimilem protože jsem očekával Vaše odpovědi na jeho otázky, zatím nic než další tvrzení.
Položím svojí otázku.

Proč Bůh požaduje služebnost, když je sám nejvyšší autoritou? Tedy sám vytváří realitu. Prosím, jednoduché, že?

Odp6: Nevěřící
slayd, 16.3.2009 11:17

Služebnost požaduje církev ne Bůh. To ví snad i malé děcko. Správná cesta je ta na které vás nepřejede auto a po které dojdete nebo dojete tam kde chcete být. P.S.

Odp7: Nevěřící
ivan, 16.3.2009 19:57

Slayde, Papež je pro křesťanské věřící zástupcem Boha na Zemi, řekněme, že jeho tiskový mluvčí.
Těžko si představit, že by si církev dovolila jednat pouze ze svého rozhodnutí, bez vědomí svého šéfa.

Se správností cesty souhlasím, i když nebyla v mojí otázce zmíněna.

Odp6: Nevěřící
Zdravím všechny uvažující3, 16.3.2009 19:00

Myslím že jsem to naznačil v jednu z mých odpovědí z panem Vlastimilem ale nevidím problém více zdůraznit.
Je to zajímavá otázka proč Bůh požaduje služebnost. Upřímně vám řeknu že nevím co Bůh zamýšlí ale chápu to zhlediska jak výchovného tak jako budování vztahu, které není protože se sluší ale proto aby se ten daný měl z hlediska možných variant nejprospěšněji, tedy dobře. Nechci tím samozřejmě říci že zlužba zabespečuje za každou cenu hezký život, ale jak jsem řekl nevím co je to za záměr. Vztah je něco čím se vytváří budováním. Jedních z těchto variant může být služebnost. Navíc je to postoj mezi člověkem a Bohem (viz. psychologie a mezi lidské vztahy). Pokuď hledáš hlubší poznání mohu ti jen říci odkaz na bibli, předvším neříkám že bible je odpověď na všechny otázky ale jistě za zmínku stojí.

Odp: Nevěřící
zvoník, 14.5.2009 17:55

Hele Sun Time, já vím, že to myslíš dobře. Ale když už píšeš o tom utrpení v životě, napadlo Tě někdy, že život od narození do smrti může být určitá forma očistce?
Já to totiž ve velké blízkosti u zvonů tak cítím. Co Ty na to?

Cítíte to správně.
., 14.5.2009 23:08

Ano, život od narození do smrti v současné době víceméně určitou formou očistce je, i když by být nemusel, a dříve nebýval. Kdo ten očistec totiž dělá ? Kdo nejvíce týrá svoje bližní ? Samozřejmě to jsou zlí bezohlední lidé, kteří se prodrali všemi nečestnými možnými způsoby k moci k vrcholu pyramidy a bezostyšně z výšek svých postů vyssávají a parazitují na svých čestnějších, méně bezohledných a proto méně společensky významných spoluobčanech.

Závěr:

Jako zločin v trestním zákoníku by mělo být uzákoněno i dlouhodobé sociální a psychické týrání prostých českých občanů např. nezaměstnaností a diskriminací českých uchazečů o zaměstnání oproti cizincům.

Jinak máš zvoníku alespoň to štěstí, že můžeš zvonit, a že za to dostaneš (doufám) nějakou mzdu. Ať ti to vydrží, abys jednou mohl zvoněním svolat lidi .... Bim, bam, Bim, bam, bim, bim , bim ...

Odp: Cítíte to správně.
zvoník, 16.5.2009 2:33

Dnes je doba, kdy se za ruční zvonění neplatí. No, a v tom to je....! No, v tom...! Mnoha lidem se ale důvody existence dobrovolných zvoníků a jejich činnost nevejdou do hlavy. A když se jim to tam nevejde, mají to za úchylku. Čili živí mě uplně jiné zaměstnání přímo ve výrobě, kde tvořím nějaké hodnoty a za ně dostávám plat. Pokud budu jednat tržně jako většina lidí, zvony bych opustil... Proč to neudělám, je čistě moje osobní věc.

Tak máš zvoníku dvojí štěstí:
., 29.5.2009 23:32

1) Že můžeš pracovat a dostáváš za to plat.
2) Že můžeš zvonit bezplatně a mít z toho osobní radost z krásného silného zvuku a z činnosti, kterou ostatní lidé potřebují a váží si jí a tím si váží i Tebe.

Dvojí štěstí mít v životě, to už je hodně, to už je štěstí skoro celé. Ať Ti to vydrží! Pokud budeš moci nejednej tržně a zvoň dál !

(Moje radost pramení z něčeho mnohem menšího: Já pěstuji muškáty na balkoně, také zadarmo, a když vykvetou, mají ty jejich drobné květy pro mne také význam pozemské krásy, pro kterou má smysl život žít.)

Odp: Trochu rozsvítíme SVÍCI
slayd, 11.3.2009 11:55

Jo. Vím o to. Takhle by to mohlo jít. Zatím musím řešit svoji osobní materiální krizi... až bude líp /bude?/ - tak se třeba přidám... Nevěřte Slaydovi! Kecá. P.S.

Odp2: Trochu rozsvítíme SVÍCI
Alfons, 11.3.2009 13:57

Chce to se víc věnovat svému duchovnu než materiálnu. Prý to vede k zaručenému pocitu spokojenosti. Má to někdo odzkoušené na lačný žaludek a teplotu okolí kolem 0 stupňů? Ještě lépe pod mostem!!

Odp3: Trochu rozsvítíme SVÍCI
slayd, 11.3.2009 19:11

Plešatý člověk nepotřebuje holiče, bezzubý nepotřebuje zubaře, nevidomý nepotřebuje brýle, beznohý neshání boty, bezdětný neplatí na děti, bezbožný trpí bez Boha, věřící trpí s Bohem... atd. tak si vyber?! Já bych to nechal bejt /u mne/ dojet v tomto stavu až do posledního vydechnutí. Když už nemůže být lépe, tak ať není aspoň ještě hůře. Halelujá. Zdravím víly a skřítky.
P.S.

Odp3: Trochu rozsvítíme SVÍCI
Tlapka, 12.3.2009 11:46

Každý se věnuje hmotě a duchu podle své povahy. Když se mu nechce ani nemůže. Kromě toho spousta lidí neví, co to „duchovno“ je. Definujte.

Odp4: Trochu rozsvítíme SVÍCI
Alfons, 12.3.2009 14:06

Duchovno je hlavní podstata člověka. Tělo je jen obal, aby duše nevypadla na zem.

Odp5: Trochu rozsvítíme SVÍCI
Tlapka, 13.3.2009 10:17

Myslím že na zem by nespadla, protože nemá hmotu tudíž ani váhu, poletovala by prostorem.

Odp3: Trochu rozsvítíme SVÍCI
Yardasan, 13.3.2009 19:41

Myslím, že to mám vyzkoušené a pro mne je to pravda. I za nejkrutějších v životě pro mne situací, jsem v sobě nacházel štěstí a uspokojení. V některých okamžicích by to mohlo vyznět až do cynižna: Vaše smrt, moje radost (prosím berte s rezervou...). S pozdravem jK.

Více na blogu
Alfons, 12.3.2009 15:45

http://lecitelalfons.blog.cz/ - můžete se v tom motat donekonečna. Až z vás budou gurové-profesionálové. Ale já budu váš výhradní SUPERGURU !!! Když krizi nepřežijeme, naše vytrénované duše se budou integrovat do nekonečného vesmíru. TLAPKO, rozumíš tomu?

Odp: Více na blogu
Tlapka, 13.3.2009 10:20

Budu o tom přemýšlet. Můžu v tom integrovaném vesmíru si dát panáka?- Budu tam mít protekci? Budou tam kalkulačky, nebo budeme umět počítat z hlavy? Jak se tam budeme bavit? Jak se navzájem poznáme?

Odp2: Více na blogu
Alfons, 13.3.2009 11:07

TAM nebudou vůbec žádné starosti a problémy !!! Nelze to nijak srovnávat s naším pobytem v tomto slzavém upatlaném údolí.;-)

Odp3: Více na blogu
ivan, 13.3.2009 20:12

Molekula sem, molekula tam, bezva zábava.

Odp3: Více na blogu
Tlapka, 16.3.2009 12:05

existence bezproblémová nebude mě moc bavit. Co budu řešit

Odp4: Více na blogu
Alfons, 17.3.2009 3:26

Problém bude, kterou radovánku napřed vybrat. Bude jich nekonečné množství.;-)

Odp5: Více na blogu
tlapka, 20.3.2009 17:26

nojo radovánky- bude tam něco napínavého?

Odp6: Více na blogu
slayd, 20.3.2009 22:12

Budete to napnuté jak gumička u kalhotek!! P.S.

Odp7: Více na blogu
tlapka, 21.3.2009 8:35

tak to mě skutečně potěšilo jdu se pomodlit

Odp8: Více na blogu
slayd, 21.3.2009 13:54

Ámen - pes počůral kámen... P.S.

http://s3.katsuro.cz/woo.php?id=6522
fdhgf, 13.3.2009 9:26
Odp: http://s3.katsuro.cz/woo.php?id=6522...
Alfons, 13.3.2009 11:11

Zase samá rvačka? :-( To je už nudné.

Odp2: http://s3.katsuro.cz/woo.php?id=6522...
Vlastimil Čech, 13.3.2009 13:59

JO! Nudné...

Bereniko, je to jednoduche!
Tomas, 18.4.2009 12:08

Jdi za svym srdcem! Je spoustu uzitecnych povolani, ale stastna budes jen tehdy, pokud budes delat to, k cemu Te tahne srdce.

A uvahy jestli jit za Bohem nebo za tim co chci jsou liche! Srdce i Buh mluvi stejne. To co opravdu chces je to Tvoje poslani. Precti si Alchymistu od Paula Coelha, to je ted presne pro Tebe.:-)

jaká cesta..
123456, 13.5.2009 18:58

Pokud jsi obravdu věřící, je dobré porozumět Bibli, protože jak víme, bible je ......

Jde o to poznat jestli Bible mluví pravdu. I ona ti může pomoci zvolit tu správnou cestu v kombinaci s motlitbou. Pokud víš že je B. prospěšná, jistě tě pak dovede i k rozumnému výběru povolání. Možná se to zdá téměř neskutečné.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.