Neptejte se co, ale proč

Komentáře k článku

1.3.2009 11:31

Tuhle práci neberu

Čas od času sleduji nabídky práce. Možnosti zaměstnání jsou a je jich moc. Když krachovaly sklárny, chytří politici doporučovali lidem dojíždět a ukazovali na mnoho veškerých volných míst v evidenci úřadů práce. Když se všechna zaplní nezaměstnanými, klesne nám skvěle nezaměsnanost a protože šéf tím získá víc, jistě později nabídku rozšíří. Tedy vybírám: Obchodník (Vydělávejte tolik, kolik odpracujete!!!), dělník textilní výroby (od 8000 do 10000), odborný sociální pracovník v organizaci (úvazek 0,5 - od 3 900 Kč do 4 300 Kč), poradce pro změnu životního stylu, manažer týmu (práce na ŽL), telesales (vhodné i pro absolventy s praxí), realitní makléř (sš/vš), Account manager (odměňování fix+odměny), Medical Representative v ústeckém kraji bude asi také lahůdka, Specialista pronájmu bytů, PERSPEKTIVNÍ DLOUHODOBÁ BRIGÁDA VE FINANČNICTVÍ, atd.

Že by za stav společnosti mohla sama společnost? Že se mám vzdělávat nebo pracovat na svých schopnostech, abych se vší silou vydrápal jinam? Že jedna horší práci zkazí kariéru a pak už jen životopis prohraje každé výběrové řízení? Že dospělej člověk už nemá na výběr, protože má zodpovědnost i za jiné? Ale jděte...znám člověka co je na pracáku, kterej je nezaměstnanej protože chce něco víc než mu nabídli tam, kde vydržel rok a začínal od píky. Smutné je, že v kapse má vizitku místa, kam berou vždycky - on tam vší silou nechce - a až mu dojdou prachy tak tam pravděpodobně skončí. Jóó, pak se lehce dá úplateček aby se člověk díky strachu o životní šanci sviní stal. Z případných komentářů bych se opravdu rád dozvěděl, zda v případě nečekaného životního kopance vezmete cokoli nebo některé nabídky rovnou přehlížíte...třeba pokladní v supermarketu je moje osobní nikdy...

Ja osobně rozhodně vybirám sám, osud...
Skynet, 2.3.2009 23:47

Ja osobně rozhodně vybirám sám, osud svůj. Jsem schopen na krátkou dobu dělat cokoliv, avšak při práci bych hledal práci která by byla i koníčkem. Peníze by byly až na druhém místě, ale také bych knim přihlédl.

Odp: Ja osobně rozhodně vybirám sám, osud...
Tlapka, 4.3.2009 17:44

Dostala jsem se tam, kde jsem vůbec nechtěla a asi během sedmi let jsem si zvykla nakonec se mi to zalíbilo. Možná jsou i takové případy.

Odp2: Ja osobně rozhodně vybirám sám, osud...
slayd, 4.3.2009 19:32

Vidíte lidi! Zázraky se dějí i dnes! P.S.

Odp2: Ja osobně rozhodně vybirám sám, osud...
Skynet, 4.3.2009 19:37

Tlapka, 4.3.2009 17:44 Tlapko, vidíš našlas štěstí ,a ze začátku se zdálo.. :-) práce je radost, a volný čas přepich který v mnoha státech neznají (války, tyranie , komunismus ...

Odp3: Ja osobně rozhodně vybirám sám, osud...
Tlapka, 5.3.2009 12:54

Já jsem rozhodně spokojená. Pokud jde skutečně o PRÁCI a je možno dojít trochu samostatnosti, dá se vyzrát i na těžké podmínky.

Souhlasím se Skynetem vzít cokoliv a...
vlasta, 3.3.2009 6:48

Souhlasím se Skynetem vzít cokoliv a hledat dál.Mám osobní zkušenost.Několikrát jsem měnil lokál a povedlo se mi v podniku nastoupit a i stoupat,to je ten lepší případ.Ale ze svých zkušeností také vím,že mnoho lidí by TO nedělalo nebo za TO nedělalo.Je tady ještě jeden problém ,mnoho lidí splácí velké dluhy a hned tak nějakou práci prostě vzít nemohou.Pak je lepší nastoupit na pracák a shánět černé brigády,i takové případy znám.Moje paní dělá v automobilovém průmyslu a tam odchází právě mnoho lidí proto, že tam je peněz čím dál míň A ti keří jsou zadlužení to prostě neutáhnou.

Odp: Souhlasím se Skynetem vzít cokoliv a...
slayd, 3.3.2009 7:32

Jakoukoliv práci? To rozhodně ne. Nikdy! P.S.

Odp2: Souhlasím se Skynetem vzít cokoliv a...
Alfons, 3.3.2009 7:49

Exekutora také?

Odp3: Souhlasím se Skynetem vzít cokoliv a...
slayd, 3.3.2009 8:25

Jestli bych šel pracovat jako exekutor? Dost možná ano. Jaké jsou požadavky? Asi nemám kvalifikaci... P.S.

Odp4: Souhlasím se Skynetem vzít cokoliv a...
Alfons, 3.3.2009 12:38

Kačení žaludek a kvalifikaci Ficka od kněžny Báthoryové. Jinak stačí nedostudovaná mateřská škola.

Také tuhle práci neberu
Lipovan, 3.3.2009 8:32

U mě je to trochu jinak, protože se celý život věnuji jednomu úzce specializovanému oboru, už bych v podstatě ani jinde pracovat nemohl. Samozřejmě, když nepočítám nekvalifikované manuální profese. Pokud by mě z nějakého podivného důvodu vyhodili, do týdne bych nastoupil u konkurence. Za vyšší plat a bohužel menší pohodlíčko. :-)

Odp: Také tuhle práci neberu
Alfons, 3.3.2009 12:40

Jak je krásný život v blažené nevědomosti!;-)

Nechci nic říkat, ale přítel zrovna...
Bára Š., 3.3.2009 11:04

Nechci nic říkat, ale přítel zrovna account manager bude. Co je na této práci špatné? A už jsem v Praze viděla ocenění i nad 60 tis měsíčně.

Pokud cílem článku bylo naznačit, že každá nabízená práce je debilní, tak se to moc nepovedlo

Odp: Nechci nic říkat, ale přítel zrovna...
slayd, 3.3.2009 13:41

Vidíte Alfonsi jak hezky se exekutor nazývá v anglině?
Práce nemůže být špatná, když za ní platí 60 tisíc měsíčně. Ale za nájemnou vraždu nabízí od 200. 000 Kč výše - takže pokud máte kvalifikaci střelce zabijáka neváhejte - není na to nic špatného. Když to neuděláte vy - udělá to rád někdo za vás a ty prachy zaslouženě shrábne. Pozn. já bych uvažoval pouze o práci exekutora pod soudem ne u soukromníka /na to opravdu žaludek nemám .../ P.S.

Zajímavé nabídky nejsou.
Fator, 3.3.2009 13:59

Už dlouho něco sháním, původně jsem zamýšlel vzít cokoliv, ale když jsem si udělal obrázek o nabídkách zaměstnání, rychle jsem změnil názor. Třeba takový operátor call centra. Těch najdete stovky. Peníze slušné, ale nuda. To bych nemohl.
Vidím to tak, že, alespoň v kraji kde hledám - Vysočina, Jihomoravský, není zastoupena široká škála možností. Vše se tu motá kolem manažérství a pod. A ostatních odvětví je poskromnu.

Nezávidím
Lipovan, 3.3.2009 14:17

Nechci, aby to vyznělo jízlivě, ale...ono to tak stejně vyzní. Rozhodně nezávidím dvojici zdejších školometů. Obskakovat cizí parchanty za minimální peníz, riskovat rozbití huby a ještě postih od nakvašených rodičů...to už chce opravdu osobní nasazení a bezbřehou obětavost. Na jejich místě bych to dávno zabalil a šel (např.) překládat. Samozřejmě texty, nikoliv balíky se zbožím.

Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Shipper, 3.3.2009 16:11

Někdo přemýšlí jak si nepokazit životopis, někdo jak splácet hypotéku.

Odp: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
slayd, 3.3.2009 17:57

Výborně. A někdo třetí přemýšlí o tom jak si nepokazit životopis a ještě splácet hypotéku. Určité množství lidí ovšem žije ze dne na den. Nepřemýšlí o hypotékách, krásném neposkvrněném životopise, ale jak rychle a snadno vydělat prachy a užít si za ně rozkoš. Výlet, mejdan, dovolená, sexuální orgie. Tento typ vezme jakýkoliv kšeft, který přináší okamžitý zisk bez dalšího přemýšlení o možných následcích.... P.S.

Odp: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Skynet, 3.3.2009 18:01

Jde též o jinou věc. Kdysi nebyli takové profese jako jsou nyní a mladí se povyšují že vydělají víc. Ale kdyby žili před 50 lety byli by stejně odkázání na řemeslo , šlechtický titul nebo pozemky. Včera není dnes, a tak se mladí chovají jak tlupa požíračú a soucitnost je pro ně jen vlastnost kdy se dá v uvozovkách využít dobré vůle a důvěřivosti. Tedy vlastnosti které dělají člověka člověken ne zvířetem. Humanita

Odp2: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Bára Š., 3.3.2009 18:20

Bylo nebylo, před padesáti lety tady ale vůbec nebyla tzv „inteligence“. Pojem práva byl obyčejnému českému národu neznámý, děti nikdo neučil, občany nikdo neléčil a Československá psychologie nevycházela :-D

Dobře se měli jen ti šlechtici, kterých tady přece jen pár zůstalo...a pak se také dobře měli vlastníci pozemků, kterých bylo v době nejtvrdšího komunismu ještě o něco více než oněch šlechticů.

A pokud neumřeli, žijí dodnes

Odp3: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
slayd, 3.3.2009 18:23

Já bych fakt někdy vraždil i zadarmo... P.S.

Odp4: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Bára Š., 3.3.2009 19:13

poslužte si....nebo můžete jít i učit :-D Viz další téma

Odp3: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Skynet, 3.3.2009 18:36

ad už stročechové, nebo dřív keltové byli podle tebe homo-debilis. Jsi princezna, z růžovými brýlemi, a ty jediná víš všechno , byli jiné zákony ad už kat v 16.st. kat, za komunistu skutečně nebyla svoboda slova, ale co si ted konkrétně i ty o sobě myslíšš princezno.

Odp4: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Bára Š., 3.3.2009 19:15

Myslím si, že jsem natolik vzdělaná, abych nepsala o tom, že před padesáti lety (to tu Kelti už dávno nebyli) zde lidem nezbývalo než mít pozemky či titul. Jelikož pozemky neměl skoro nikdo a titul vůbec nikdo ;-)

Pokud to znamená, že mám růžové brýle, no tak prosím

Odp5: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Skynet, 3.3.2009 19:39

nevím jestli to víš ale člověk z titulem vydělával za komunismu stejně jako pasáčka krav. Nezlob se princezno

Odp6: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
slayd, 3.3.2009 19:52

O čem se hádá Skynet s Bárou Š.? Kdo to ví? Kdo mi odpoví? Já to tedy nepochopil...
------------------------------------------------------------------
V učňovském školství jsem pracoval pře 20 lety jako mistr ov. Neměl jsem žádné velké problémy se žákyněmi, ale také žádné velké úspěchy v jejich možnosti a vlastní touze se vzdělávat. Většinou plánovaly svatbu s dobře vydělávajícím mužským. 95% jich bylo těhotných už ve 3. ročníku SOU. Vdaly se a porodily děcka a pokud se nerozvedly žijí možná šťastně i dnes /pokud jejich mužové i ony samy mají alespoň někde nějakou práci/. To není vůbec jisté... P.S.

Odp7: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Tlapka, 6.3.2009 14:44

To jsou přece báječné výsledky učňovské školy, skoro jako u školy tzv. rodinné.

Odp6: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Bára Š., 3.3.2009 20:07

Pouze jsem ti chtěla říci, že žádní šlechtici a majitelé pozemků prakticky neexistovali.

Plat nikoho jsem neřešila, nicméně můj otec je geolog a špatně si nežil

Odp7: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Skynet, 3.3.2009 20:10

Bylo nebylo, před padesáti lety tady ale vůbec nebyla tzv „inteligence“. Jo chápu , geolog avšak nevidím do té doby až tak jsou zajímavější věci kol a kol

Odp8: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Bára Š., 3.3.2009 20:14

Co prosím? Nějak té větě chybí smysluplná gramatická výstavba.

Geology, lékaře, učitele, právníky, psychology považuji za tzv. inteligenci ;-) Co za ni považujete vy??

Odp9: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Skynet, 3.3.2009 20:20

Navazoval jsem na tvojí větu, a pak jsem dodával že tedy se měl geolog dobře. A že už nechci řešit teneo rozhovor. A šlo mi jen o to že říkáš že před padesáti lety nebyla tzv. inteligence , Děti že nikdo neučil. soudíš a ptám se svícařů co žili v té době , opravdu nejste inteligentní , a nikdo vám nedal vzdělání..

Odp10: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Bára Š., 3.3.2009 20:24

Boha. Říkám naopak, že byla!!! To ty jsi říkal, že nebyla (mluvil si o šlechticích a podobné blbosti).

Proto ti dávám příklady té inteligence padesátých let. Která si jistě přišla na víc než řemeslník.

Odp9: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Wild Dog, 3.3.2009 20:36

Třída dělníků, rolníků a pracující inteligence, tak je to správně.:-)

Odp10: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Skynet, 3.3.2009 20:56

Jsem zedník a pracuju rád. Každý má možnost najít si práci která ho baví, a vydělá si tolik kolik potřebuje pro spokojenost. Kdo je pracující inteligence, ten má vyšší standardy než dělník. A to nesouvisí se spokojenosti, jen je náročnější, neb věnoval mnoho času studiu, tak si zbylý čas chce nechat zaplatit, vidím v tom jistou logiku. Tak studiem získá větší plat a bude se cítit hrdě, splní si sen..

Odp11: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Wild Dog, 3.3.2009 23:19

Ježíš, to nebylo nic proti ničemu. Jen jsem si vzpomněl z čeho se skládala správná a vyspělá komunistická společnost. Dnes je to přežitek. On to byl nesmysl už i po válce. Ale někteří se tím řídí dál.

Odp12: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
slayd, 4.3.2009 12:59

Škoda že jste si nevšiml, že dávno nefungují na lidi ani porevoluční pozlátka, sliby a vize o lepší společnosti...
Když to budou mocní nadále podceňovat, tak to zase praskne.... P.S.

Odp13: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Bára Š., 5.3.2009 8:30

Problém je v tom, že narozdíl od socialismu dnešní kapitalismus žádná pozlátka nenabízí. Možná proto je tak zatracovaný.

Nabízí svobodu (ze které jde strach) a možnost dosáhnout snad čehokoliv vlastním úsilí. Ale nebude vám slibovat, že vám dá něco zadarmo. Dokonce klidně sáhne k nepopulárním a nepopulistickým (byť rozumným) gestům - například ke známým poplatkům u lékařů a v lékárnách.
Že jsou lidé blbí a namísto na rozumnost hledí hlavně na to, odkud jim posype více, to je věc jiná. Problém je v tom, že od komunistů jim více peněz neposype (to asi ještě nepochopili), od komunistů jim spíše zaprší velice mnoho nereálných slibů, které skončí jako vždy krachem hospodářství a trhu (aneb proč i Čína přechází ke kapitalismu).

Odp14: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
slayd, 5.3.2009 20:28

Neblbněte dětem hlavu. Proč asi zvonily davy v roce 1989, když jim neslibovali lepší zítřky? Slibovali... ale už neslibují? Slibovali ještě mnoho let po... a potom pomalu přecházeli od slibů k rafinovanější taktice: oblbování, matení, strašení, propagování života na dluh atd. Výsledek znají všichni. Ten neokecá ani Bára Š. ten prostě vidíme a v něm žijeme. Samá radost, že jo?
P.S.

Odp15: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Tlapka, 6.3.2009 14:41

Nsouhlas. Všechno je lepší než totalita.

Odp16: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
vlasta, 9.3.2009 7:12

Tlapko totalitu už tady máme.

Odp15: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
vlasta, 9.3.2009 6:42

Slayde včera jsem náhodou koukal na RETRO a řval jsem smíchy,protože za Husáka jsme měli nejdelší mateřskou proto aby se odpolitizovaly ženský!!!!!!!!!!!!A nejhorší je ,že mladí tomu věří.

Odp3: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Alfons, 4.3.2009 15:51

Minielita jsou lidičky pracující na CNC strojích. Domnívali se, že to budou dělat do smrti. Už také skončili a škrábou se za ušima. Krize si nevybírá.:-(

Odp2: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
Tlapka, 16.3.2009 12:40

Pane Skynete a znáte nějaké zvíře? Možná jste myslel hmyz

Odp3: Někdo přemýšlí jak si nepokazit...
slayd, 19.3.2009 20:25

Mravenečník - hmyzožrout? P.S.

No, ehm, dám vědět tak za dva, tři...
Leondegrance, 4.3.2009 23:09

No, ehm, dám vědět tak za dva, tři měsíce ;-)

Akademický debaty
LaďaS, 5.3.2009 9:08

Vlastní zkušenost je nepřenositelná, kdo nezažil, jenom planě akademicky mudruje.......spát v kontejneru s odpadem, nebo začít hrát golf......obojí můžete v každém věku a s jakoukoliv kvalifikací...záleží jenom na okolnostech. Svět býval syrovější, a tahle naše doba bužírujících vepříků v teploučku u krmítek, kteří netuší, že venku taky někdy mrzne a je hlad, tahle doba zřejmě nepotrvá taky věčně.
Nikdy dlouho netrvala, proč by měla zrovna teď? Jednou těžce padnem na zadek a rychle nás přejdou eklektický řečičky, co bych ještě dělal a co už bych nedělal. L.

Odp: Akademický debaty
Bára Š., 5.3.2009 9:45

Jak to myslíte - „co bych ještě dělal a co nedělal?“

Jinak dobře se má na světě leda anglosaský svět a Evropa a i to samozřejmě může brzy skončit. Nicméně se mi zdá, že lidé jsou přeci jen angažovanější a více sestarají o chudé, než tomu bylo dříve.

Odp2: Akademický debaty
LaďaS, 5.3.2009 11:12

Svět jsou spojený nádoby....aby v jedné bylo hodně, zákonitě musí v druhé stejný množství ubýt.....potichu se odčerpá a s velkým halasem se po malinkých kapičkách vrací zpět....to je ta dobročinnost.
Neříkám, že je to špatně, nebo dobře.....prostě to tak je......záleží na tom, zda se to zabalí do umaštěnýho Rudýho práva, nebo zlatýho staniolu od Švýcarské čokolády....obsah zůstne týž. L.

Odp2: Akademický debaty
slayd, 5.3.2009 11:16

Hlavně těch chudých hodně vyrobili za těch 20 let. Teď pro ně dělají charitu, aby ukázali jací jsou vlastně humanisté. Pozn. zubař dnes 600Kč. Doporučená pasta k používání Lacalut á 65 Kč. P.S.

Odp3: Akademický debaty
Bára Š., 5.3.2009 11:24

My že jsme je vyrobili?
No to nevím, v Africe to asi bylo těžké vždy, moc jídla a vody tam není, tím pádem lidé se tam zajímají spíše o obstarání potravin a ne o rozvoj.
A dnes se pro ně dělá charita, ale možná jiná, než by potřebovali...oni totiž v Africe si zvykli jen čekat na dávky

Odp4: Akademický debaty
Martin K., 5.3.2009 11:51

Na dávky olova ? A kdo je to naučil? :-)

Odp5: Akademický debaty
Bára Š., 5.3.2009 12:01

Na ty taky, bohužel :-)

Odp4: Akademický debaty
slayd, 5.3.2009 20:34

Starejte se o naše ožebračené obyvatelstvo. Afrika není náš problém. U nás stojí fronty před úřady práce. Asi by radši vystáli frontu na banány 1x v roce před vánocemi.
Holt svoboda je svoboda. Dnes se nemusí pracovat... ale nájem se bohužel platí musí... to ještě dopilujem a už bude konečně líp... P.S.

Odp3: Akademický debaty
Tlapka, 6.3.2009 14:37

Chudoba se vyrábí sama aby mohla odčerpávat bohatství.

V Africe je spousta zajímavých komodit...
LaďaS, 5.3.2009 12:04

V Africe je spousta zajímavých komodit pro velkého bílého muže, má bohatou praxi ve směně zlata za korálky....není důvod pozvednout masově a nepřiměřeně vzdělanost....rozkoukali by se a řekli: „My chceme taky!“.....raději jim nasype záchovnou krmnou dávku.....ale jenom tam, odkud je co odvézt, aby nedělali problémy. Ale bojím se, že v tomhle případě je malý žlutý muž rychlejší .....a ten bude zřejmě frézovat Afriku bez záchovných krmných dávek. L.

Odp: V Africe je spousta zajímavých komodit...
slayd, 5.3.2009 20:38

Afrika? Našukat takový počet dětí, který jsem schopen uživit tzn. jedno nebo žádné... 1 nebo 0. Lepší řešení neznám. Vy snad ano? P.S.

Odp2: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Bára Š., 5.3.2009 21:21

Dejte jim tolik peněz, aby si nemuseli obstarávat tolik dětí s nadějí, že alespoň jedno vydrží do jejich stáří a zabezpečí je.
Ukažte jim, co je antikoncepce a nejlépe jim ji plaťte

Odp3: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Alfons, 6.3.2009 7:02

Che to v oblasti zvýšit počet demokratických misionářů v poměru 1:1. Děkuji za pochopení.

Odp3: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Wild Dog, 6.3.2009 16:09

Nechápu, proč bychom je měli pořád vodit za ručičku, dávat jim peníze a v školit je jak malé děti. Oni nejsou o nic hloupější než Evropané, na to aby se velice rychle naučili používat nejmodernější zbraně, přepadávat obchodní lodě a pod. žádné školení nepotřebují. Je zajímavé, že si velice rychle osvojí všechny lumpárny bílého muže, ale jak vypěstovat nějaké plodiny aby nechcípali hladem, anebo jak vyrobit traktor aby mohli orat pole to se za 200 let nenaučili.

Odp4: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Bára Š., 6.3.2009 19:38

však to taky byla ironie ;-)

Odp2: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Tlapka, 6.3.2009 14:38

Mám pocit, že za kolonii bylo lépe v Africe

Odp3: V Africe je spousta zajímavých komodit...
slayd, 6.3.2009 18:15

Těm bílým otrokářům rozhodně. Nechte černoušky vychcípat nebo jim trochu k tomu pomozme /dodávka závadných léčiv/ - jako charita a bude po problémech. P.s.

Odp4: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Alfons, 8.3.2009 11:42

Dejte černouškům 2 aspiriny a Bibli a oni vás za to nechají s Boží pomocí a jejich otrockou prací vyrabovat diamantové doly.

Odp5: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Skynet, 8.3.2009 15:19

Ty otrokářskej zmetku .

Odp6: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Alfons, 9.3.2009 12:06

Kdyby to nebyla vůle Boží, tak by tam běloši nelezli. Bůh je vyslal aby šířili Slovo Boží mezi neznabohy a černoši se jim tak odplácí. Ale to je také vůle Boží, protože kdyby to Bůh nechtěl, tak by to tak nebylo. Vůle Boží je nevyzpytatelná a někdy se nám zdá, že jde proti nám. Ale chce to počkat.

Odp7: V Africe je spousta zajímavých komodit...
slayd, 9.3.2009 13:31

Skvělé číslo - tomu věřím na 110%!!! P.S.

Odp5: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Tlapka, 9.3.2009 14:01

Však jim postavili nemocnici a školu. Teď nemají Nic.

Odp6: V Africe je spousta zajímavých komodit...
slayd, 9.3.2009 17:33

Jakej pán - takovej krám. V USA vyzkoumali, že domy lze udržet v relativně normálním pořádku, když je dům obydlen do 20% černoškým obyvatelstvem. Jakmile je toto číslo vyšší dochází k devastaci majetku... GENY?
P.S.

Odp7: V Africe je spousta zajímavých komodit...
vlasta, 10.3.2009 11:21

To mi něco připomíná.Co to tak doporučit kocábovi :-)

Odp7: V Africe je spousta zajímavých komodit...
Tlapka, 10.3.2009 11:49

Jasně že geny. Je genetika pracovitá a genetika nepracovitá.

Odp8: V Africe je spousta zajímavých komodit...
slayd, 10.3.2009 22:17

No jo prostě evoluce... Ale když vznikl život v Africe jako prý , že tam byli lidi první... tak proč tak ... málo odlišností od původních primátů? Fuck. ONLY FOR WHITE... bílé opice s límečkem a kravatou... P.S.

Ty práce jsou teď fakt bída, asi začnu...
poeta, 11.3.2009 9:19

Ty práce jsou teď fakt bída, asi začnu podnikat.

Odp: Ty práce jsou teď fakt bída, asi začnu...
Alfons, 11.3.2009 9:36

V politice nebo u exekutorů, případně u advokátů. Stačí základy sofistiky pro první obecnou a kačení žaludek.

Odp2: Ty práce jsou teď fakt bída, asi začnu...
slayd, 11.3.2009 11:57

A ještě tlačenka od někoho, aby ses k nim dostal.
Bílýho koně dělat - to není moc perspektivní... P.S.

Odp: Ty práce jsou teď fakt bída, asi začnu...
Alisa Dvořáková, 11.3.2012 20:51

Přesně tak, souhlasím, taky nad tím přemýšlím

Mně připadá ta diskuse legrační- zvlášť...
poeta, 31.3.2009 18:12

Mně připadá ta diskuse legrační- zvlášť proto, že podle té statistiky mají top absolventi větší platy, než profesoři, kteří je učili, po 20 létech praxe. Zároveň se mi zdá nerozumný stát, kde nejsou pro vystudované učitele pracovní nabídky. Díval jsem se na nabídky zaměstnání - kupodivu, kromě technických vedoucích pracovníků do managementu a ekonomů pro banky jsou žádáni profesionální psychologové - takže se Adame nebojte, on se vždycky někdo zhroutí. Ale je docela možné, že by jedno takové psychiatrické oddělení mohlo vzniknout rovnou na ministerstvu školství a p. Koucký by mohl být prvním pacientem. Vyspělá společnost budeme, až se zde uplatní všechny ty profese, i kvalitní řemeslníci. Zatím nám ovšem vláda dávala najevo, že je české lidi ochotna jen prodávat do montoven, jako nádeníky, a to je varující. Dokud nebudou malé a střední firmy, budou farmaceuti jezdit se zbožím, inženýři budou prodávat pojistky a kominíci budou zpívat falešně šlágry...truhláři budou montovat jen dřevotřísky a nikdo nepozná třešňové dřevo od tapety a silon od vlny, kozu od muflona. Mladí ani staří by se neměli dnes ptát, jestli berou nejvíc, ale jestli kvalita českého státu nabízí rovnoměrně příležitosti.Jsem hrdý na laserové pero, knihu o Marii Teresii i dobře vykované zábradlí, nejsem žádný nepřítel techniky. Pokud jde o příležitosti, myslím, že spíše sanujeme zahraniční krachující firmy, než abychom dbali o mládež. Hlavně, že mladistvý ministr Urban jezdí na Harleyi,to jistě ČR zachrání.

2013
Z., 12.6.2013 9:09

Za čtyři roky - od vydání tohoto článku - kmotrovské vlády se situace podstatně zhoršila a občané výrazně snížili své nároky. Kilo za hodinu už dávno není samozřejmostí. A bude hůř, dokonce bych řekl, že teď už bude jen hůř. Životní úroveň klesá pravda pozvolna, nicméně vytrvale a to se promítá i do pracovních podmínek. Dokonce i v Praze. Ačkoliv oproti venkovu je to pořád sranda.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.