Pro všechny přemýšlivé lidi

Komentáře k článku

17.2.2009 0:18

Svíce klesá

Úroveň diskuse na svíci vytrvale klesá. Je mi to líto.

Dá se zabránit zaplevelování? Nevím. Ale dá se vymyslet opatření, aby v diskusi zbyli jenom přispěvatelé, kteří spolu dokáží komunikovat. První nástřel takových pravidel by mohl vypadat asi takto:

1) Povolit přispívat jenom zaregistrovaným účastníkům.

2) Každý účastník může navrhnout kohokoliv na zrušení - vzniklo by nové téma s možností diskutovat a hlasovat o návrhu.

3) Dohodneme se na kritériích, podle nichž bude automaticky zrušena registrace účastníkovi - například po dosažení nadpolovičního počtu hlasů.

Nevím, co by takováto pravidla časem vygenerovala. Ale myslím, že když by odstranila diskutéry, kteří vadí většině ostatních, byl by to přínos pro všechny. Je možné, že by tady nakonec diskutovala skupinka lidí, kteří by si nevadili navzájem, ale vadili by provozovateli svíce. To by potom svíci mohl zavřít, ušetřil by čas a náklady.

Samozřejmě by bylo možná nutné udělat nějaká ochranná opatření, možná by bylo dobré vybrat nějaké privilegované uživatele, kteří by měli silnější hlas. Nebo by provozovatel mohl zavést chráněnce, kteří by nemohli být vyloučeni. Nevím, jak kdo to cítí, ale přílišná demokracie je příliš křehká květinka. Je potřeba, aby se uměla bránit.

Mazání příspěvků
Aleš Janda, 17.2.2009 0:31

Bohužel, můj dojem je podobný. Pokud tu povolíme jen registrované, zase tu vznikne diskusní kroužek jen stejných lidí; bude chybět ten „svěží vítr“ odjinud.

Navrhl bych jiné řešení: nesmyslné nebo urážlivé komentáře s nulovou informační hodnotou prostě mazat. Udělalo by se tlačítko pro „nahlášení smazání“ (zdaleka ne vše vidím) a pak bych to já jako admin smazal (i s případným pokračujícím vláknem, protože to by přestalo mít smysl).

Na tom by ale zase bylo blbé to, že by musel existovat někdo (admin nebo dlouhodobí uživatelé), kdo by tuto „špinavou“ práci musel dělat a rozhodovat, co už je dobré a co ne. A pak by určitě byly stížnosti na cenzuru a tak podobně.. :-(

Mimochodem za nesmyslné komentáře např. pod předešlým článkem považuji 1, 2, 3 (tam je sporná i odpověď), 4 (Juras měl špatný den).

P.S.: Teď koukám, že tento článek vlastně napsal Juras, kterýmu bych smazal poslední komentáře. Tak to nevím teda :-)

Odp: Mazání příspěvků
Juras, 17.2.2009 0:43

No ten článek jsem napsal po znechucení, k jakým příspěvkům mě donutili ;-)

Odp: Mazání příspěvků
Juras, 17.2.2009 0:47

Pokud diskutující budou rozumní, tak asi nebudou vylučovat za názory nebo za to, že někdo jednou za rok ujede. Ale třeba za neustálé napdání ostatních účastníků

Odp: Mazání příspěvků
Saw, 18.2.2009 0:42

Tohle sem Ti navrhoval už dávno a nenápadně se vetřel do role moderátora :)
Kdyby ses pro tuhle možnost rozhodl, tak pár hodin denně svíci mile rád věnuju. S tim, kolik sem tu nechal příspěvků, už k ní mam celkem vztah.

Btw, nezhoršuje se, je to čim dál stejný, ale veterány holt už nebaví řešit pořád to samý dokolečka dokola .)

Odp: Mazání příspěvků
Saw, 18.2.2009 0:48

A jedinej druh příspěvků bych cenzuroval, urážlivý vedení diskuze. Jakýmukoliv názoru sme tady otevřený, když je podanej slušnou formou. Co diskuzi bezesporu zabíjí, sou nesmyslný výlevy...

Odp2: Mazání příspěvků
Saw, 18.2.2009 0:51

A v rámci objektivity nikdy nemazat reakce na vlastní příspěvek/komentář.

Odp: Mazání příspěvků
ivan, 18.2.2009 7:21

Já jsem se zde na Svíci učil vyťukávat písmenka a zkoušel jsem k čemu je který knoflík, kapka, klávesa dobrá. Jsem nejčistčí počítačový samouk. Tady!! ..na Svíci jsem se počítačově narodil,toto je to místo, kde mám ten zvláštní pocit počítačového domova. Proto mě velmi vadilo, když se zde začla prosazovat hrubost, pokřik, úderná heslovitost novinkoného typu, která stejně žádné názorové projevy nepředpokádala. Plevelení! Tenhle nový vpád glosátorů vypudil velmi přínosné autory a účastníky. Bylo to, jakoby mě přišli bourat barák ve kterém jsem se narodil. Žádná nová pravidla bych nezaváděl!!.. prostě jenom nový apel na slušnost. Složitost pravidel ničí hru, polititu, dokonce státy. Ale, proč zase neříct někomu, hele tohle byl faul! Aleši, taky bych myslel na autentičnost, myslím , že je velice důležitá, taková časosběrná schránka. Ze Svíce se může stát velice cenný dokument vypovídající o době, náladách, bolestech, starostech, mluvě, výrazech, cenách, frekventovaných slovech. Nechal bych Svíci co nejotevřenější.

Souhlas bez ironie.
Rtk, 18.2.2009 9:56

Ano Ivane, tentokrát bez ironie souhlasím. Ještě by Svíci možná obohatila možnost vkládat obrázky, fota a videa ( samozřejmě, že SLUŠNÁ), opět bez ironie.

Odp: Souhlas bez ironie.
Jana, 18.2.2009 11:13

Velký souhlas.
Moc ráda bych občas vložila třeba nějakou fotku nebo obrázek. Bohužel, zatím mohu jenom dát odkaz.

Odp2: Mazání příspěvků
Pavel od vody, 26.2.2009 15:41

Ahoj Ivane, máš vzácný dar vyťuknout vždycky holé jádro ořechu několika málo slovy. Přiznám se, že jsem jeden z těch, kteří jaxi odpadli z diskusí, protože jsem najednou neměl čím se přidat. Svíci navštěvuji často, ale jen jako čtěnář, zabředávat do dlouhých planých diskusí - na to si svého času docela cením.
Občas sleduju články a diskuse na jiných servrech, ale kultura je na nich přebitá anonymitou. Každý si stojí na svém a nebere ohled na názor druhého. Tvrdě a bez ohledu. Já mám pravdu a ty tady nemáš co dělat, když se mnou nesouhlasíš... To je krédo dnešních diskutérů.
Zdraví tě Pavel

Uznávám, že jsem si něco mohl odpustit...
Juras, 17.2.2009 0:41

Uznávám, že jsem si něco mohl odpustit, ale nemohl jsem si pomoct. Ten dědeček, to sice nemá informační hodnotu, ale je to milá připomínka doby, kdy jsem si za to Janu přátelsky dobírali.

Cenzuru nemám rád jednak ze stejného důvodu, dvak proto, že když se příspěvek ztratí, ztratí se především kus informace o autorovi.

Položím zásadní otázku.
Alfons, 17.2.2009 1:19

CHCETE MNĚ?

Odp: Položím zásadní otázku.
Juras, 17.2.2009 8:03

Jo. Domů sice ne, ale v diskusi jo :-)

Odp: Položím zásadní otázku.
Dominik, 17.2.2009 8:43

Jo, já taky - pro „poučení z krizového vývoje“

Odp: Položím zásadní otázku.
Jana, 17.2.2009 14:09

Jenom pokud jste řádně očkovaný, odčervený, a hodíte se i do bytečku a k malým dětem.;-)

Odp: Uznávám, že jsem si něco mohl odpustit...
Jana, 17.2.2009 7:23

Co? Dědeček? Co je špatnýho na tom, že jsem Jurasův dědeček? Já se za to nestydím.
Nechápu. Jsem proti cenzuře, mazala bych jedině opravdu velmi nechutné a urážlivé komentáře.
Bojím se, že pokud bychom začali navzájem „udávat“ a mazat své komentáře, vznikne tady válka a lidi se budou navzájem odstřelovat. To raději ne. To raději budu některé komentáře přeskakovat.

Svíca je naša - JURAS.
slayd, 17.2.2009 7:36

Demokracii a svícu si rozvacať nedáme - vy jedni bolševici. Já Juras velký jsem průkaz KSČ vrátll v roce 1989 a teď jsem KING.... jako mí ostatní věrní soudruzi ze svíce. cz. Děkuji za pozornost. P.S.

Odp: Svíca je naša - JURAS.
Jana, 17.2.2009 8:26

Slayde, přečetl jste si, kolik v tom roce bylo Jurasovi let? Můj vnouček byl v té době ještě skoro klouček, kde by vzal průkaz KSČ.:-(

cenzura
Vlastimil Čech, 17.2.2009 10:15

Napadlo mě, že by se i na Svíci mohl projeviti účinek nového zákona... co když někdo ve špatné chvilce napíše, že pan velkomožný.....je hlupák, tupec a mizera? A bude to hodnoceno jako urážka, nebo jako vyzrazení státního tajemství cizí moci?
Co si počne pan administrátor? Tam je stanovena velmi třeskutá pokuta i za pouhou nedbalost... navrhuji panu administrátorovi, ať se s obsahem zákona seznámí, dříve než nabude platnosti (1.března t.r. ?)

Desatero
Svobodný tisk, 17.2.2009 10:36

Námět: :-)

1)
Již při registraci bude muset zájemce o diskusi nahlásit výši svého osobního konta a zavázat se k placení měsíčních příspěvků.
2)
Nahlásit název a sídlo svého zaměstnavatele, aby mu bylo možné ohlásit nepřístojné chování diskutéra na svíci.
3) Rodné číslo (dobrovolně)
4) Náboženskou a politickou příslušnost (dobrovolně).
5) Rodinný stav a sexuální orientaci (dobrovolně); aby se mohli hlásit nápadníci, nápadnice, erosenky, erosáci, sexuální pracovnice registrované v obchodním rejstříku, společníci a společnice, transvestiti apod.)
6) Datum uzavření sňatku, „partnerství“, rozvodu
( aby bylo možné společně oslavovat).
7) Počet dětí
vlastních, nevlastních, adoptovaných, vyženěných, vyvdaných a jiných např. v pěstounské péči, do boxu nebo do igelitky odložených a pod. (aby bylo možné po nich společně úspěšně pátrat v kontejnerech, ve vodách a v šumících borech po skalinách).
8) Stanovit kategorii diskusního fóra
, na které se chce diskutér prezentovat: milostné vrkání, povídání pohádek před spaním, nákupy a slevy, sousedé, technické a pracovněprávní záležitosti, mobbing a bossing, levo středo pravo pohled na společnost, šarvátky slušné, šarvátky méně slušné, šarvátky s použitím nejhrubších obsahových a slovních prostředků, konzumenti „trávy“ ( „pervitinu“, „originální směsi“), jiné.
9) Označení diskusních skupin písmeny a čísly
; uvést v úvodu Svíce ( aby se každý diskutér zorientoval kam patří a mohl si tak správně otevřít svou diskusní kategorii)
10) Přísný zákaz vstupu diskutujícího do jiných kategorií diskuse, než do které se zaregistroval. Sankcí za porušení zákazu a za pouštění si „ pusinky na špacír “ v jiné diskusní kategorii by bylo SMAZÁNÍ příspěvku provinilce. Třikrát a dost.

Příklad: Jana může napsat, že miluje Ivana. Ivan může napsat, že miluje Janu. Alfons může napsat, že miluje katolické náboženství, ale nesmí napsat, že miluje budhismus nebo Janu.
Ještě doporučuji zvolit NESTRANNÉHO veřejnokojného SUDÍHO; ideální by byl Juras.

Fine. :-)

Odp: Desatero
Alfons, 17.2.2009 11:58

S Boží pomocí se plíživě, ale SPOLEHLIVĚ dostáváme do totality. Ale není to totalita totalitní komunistická, ale demokratická! A to je podstatný rozdíl. Očekávám kdy bude vydán zákaz zpěvu a projevování radosti a citů obecně. Standard bude kožený ksicht a bezcílně bloudící avatar bez emocí. Nejsme jako oni a pravda a láska zvítězí. Bára by to zde mohla doplnit svými omlazujícími jásavými příspěvky. Jen takovým jako ona bude povolen jeden kratší úsměv měsíčně.;-)

Odp2: Desatero
sandál, 17.2.2009 12:10

Píšeš o totalitě ale totalita to není. Spíš sebereflexe a zdravý rozum. Řekl bych že poslední delší dobou se nerozebírají témata daná úvodním článkem ale mění se to v nějaký chat kde se „propírají“ věci které s článkem a úvahou nemají nic společného. A tohle myslím pisatelku vede k tomu co napsala.

Odp3: Desatero
Alfons, 17.2.2009 12:53

...Spíš sebereflexe a zdravý rozum.....Pro dnešní dobu je příznačné časté posouvání významu pojmů, ba i popisu a hodocení celých událostí. Totalita je teda už zdravý rozum. Zlodějna a podraz jsou pochybení atd. Posouvá se vždy směrem k lepšímu významu. Už nejsem vůl, ale inteligent. I to se hodí.

Odp4: Desatero
sandál, 17.2.2009 16:21

Omlouvám se ale moje reakce byla na původní článek.... Nemyslel jsem pochopitelně „Desatero“. To beru spíš jako ujetinu nebo recesi. To nikdo nemůže brát vážně...

Odp2: Desatero
Antibar, 17.2.2009 12:13

... a zaskočit si přes hranici zazpívat do Miroslavovy země. Ale až ji Miroslav načapá, tak se od ní bude štítit si vzít i ty staré škrpále.

Odp: Desatero
Jana, 17.2.2009 14:11

Panebože, kterej tralala toto zase vyplodil?

Je mi až stydno.:-(:-(

Odp: Desatero
linuxdrak, 1.10.2009 13:22

Ahojky, po dlouhé době jsi mě tvým textem pěkne pobavil, děkuji ti :)
Jan

Dokonáno jest!
slayd, 17.2.2009 12:53

NO coment... P.S.

Dámy a pánové
Jana, 17.2.2009 13:34

Co kdybychom zapomněli na všechna silná slova, která v posledních dnech padla, alespoň virtuálně si podali ruce a začali prostě znova?
Pokusím se napsat článeček s nějakým trochu odlišným tématem a třeba se pak zadaří zase plodná diskuze.

Odp: Dámy a pánové
slayd, 17.2.2009 13:56

Mír do příští války - souhlas. P.S.

O čem to je?
Olix, 17.2.2009 13:58

Zajímavý návrh. Vzpoměla jsem si na jeden příběh - Kdysi dávno ztroskotala jedna loď u pobřeží. Všichni, kdo se tenkrát zachránili, byli šťastní, radovali se a snažili se nějak přežít. Nebylo to vůbec jednoduché, ale podařilo se. Postupem času se tato skupina lidí rozhodla, že založí „klub“ - Klub na podporu všech dalších ztroskotanců - jelikož žili v pásmu, kde čas od času docházelo k bouřím a tudíž se mohla vyskuytnout vcelku reálná možnost, že někdo další tady ztroskotá. Tito lidé vzpomínali na své těžké začátky a tak toužili pomoci všem těm, kteří by se náhodou ocitli ve stejné situaci. Co se však nestalo... Když ztroskotala další loď a pár jedinců se zachránilo, byli pozváni do klubu a všichni se jim snažili pomoci. Ze začátku to docela fungovalo, ale později už ne, zvlášť když postupně přibývali noví a noví ztroskotanci. Původní skupina najednou zjistila, že u ž s těmi dalšími nemá co říci, že mají jiné zkušenosti, jinou minulost, prostě to nebylo ono a tak se rozdělili. Postupem let na pobřeží vzniklo spousta malých klubů...
Co tím chci říci - je to jen malá připomínka, abychom neztratili (pokud to mohu říci v této osobě a pokud to bude možné) ze zřetelu původní záměr Svíce.;-) - viz O čem je tento server?
Sama se přikláním k názoru, že je potřeba udržovat určitou úroveň diskuzí a bez danných pravidel to nepůjde...
Ještě maličký dodatek - doufám, že si nikdo nebude myslet, že diskutující na Svíci považuji za „ztroskotance“.. :-)

Odp: O čem to je?
Jana, 17.2.2009 14:12

Velice podnětná úvaha. Opravdu, Svíce by měla vždy zůstat otevřená. Ale pro vulgarity tady není místo. To bychom se zrovna všichni mohli přestěhovat na Novinky.:-(:-(

Odp2: O čem to je?
Bára Š., 17.2.2009 14:27

Vulgaritu bych mazala bez diskuze. Nevím, proč by měl kdokoliv tolerovat na svém webu hrubé výrazy, když názor se dá projevit i bez nich. A diskuze má pak mnohem vyšší úroveň.

Osobně mi vadí hodně komentáře pana Slayda, ve kterých už raději čtu jen začátek, protože konec sklouzává do tak nechutných oplzlých detailů, že se mi už párkrát udělalo fyzicky špatně. Chápu, že se s tím nedá nic dělat, tak vás Slayde prosím aspoň takto - mohl byste psát bez oplzlých výlevů? Děkuji

Odp2: O čem to je?
Alfons, 17.2.2009 15:12

Nakonec se můžeme společně pomodlit Otčenáš za duše které zbloudili na SVÍCI a pozvednout je na vyšší morální úroveň z bahna. Tak bychom vlastně mohli postupně začít s povinnou výuku náboženství, které neslušnost zavrhuje. SVÍCE stojí na křesťanské morálce. AMEN.

Alfonsi začni.
Ano, 17.2.2009 18:06

Můžete s výukou Bible začít. Napište vhodně dlouhý a vhodně pochopitelný článek, pokud možno odborný. Tedy do které doby je datován její vznik, v které zemi vznikla, která část je asi nejstarší. Dále: v jakých jazycích byla postupně napsaná a rozšířená, jaké její nejstarší výtisky se dochovaly, kde jsou uloženy atd. apod. Můžete i doplnit úvahu, jak by její vyučování mohlo zlepšit morálku mládeže a poskytnout statistické šetření, kolik žáků chodí do náboženství. Zajímavé by bylo i téma Noemovy Archy nebo boj Církve o navrácení majetků. Uvidíme. Třeba nás to všechny více zaujme a poučí, než vzájemné útoky.

Odp: Alfonsi začni.
Alfons, 18.2.2009 2:53

.....jak by její vyučování mohlo zlepšit morálku mládeže ...pro mladé i starší stačí dodržovat Desatero, nebo jednoduššeji-nečin to co nechceš aby jiní činili tobě. Pro otestování vaší inteligence a schopnosti chápat věci duchovní doporučuji zajít do kostela na běžnou nedělní mši a vydržet to tam až do KONCE, poslouchat a dívat se. Bude to dosti náročné. Pokud si budete připadat jako blbci, že jste tam vůbec vlezli, jste na správné cestě k pochopení toho na co to vlastně všechno je a že se to zde tisíciletí provozuje. PROČ to tak je? Přece na sobě nenecháte ulpívat pocit toho, že tomu nerozumíte. Je to přece krásný pocit, že vy sami jste objevili, že toto všechno je blbost a zbytečnost. Také sledujte jestli tam kněz nabádá lidi ke špatnostem. Když se v kostele rozhlédnete budete mět dobrý pocit, protože tam neuvidíte žádného člověka, který by vaší inteligenci sahal pod kolena a to je pěkný pocit a stojí za to si tak snadno a rychle posílit svoje sebevědomí.

Odp2: Alfonsi začni.
Pravdivě, 18.2.2009 9:49

Před třemi (nebo před více ?) lety jsme byli v kostele na Půlnoční mši. Pan farář horlivě kázal o zahraniční a válečné politice jednoho velkého zámořského státu, s horoucí sympatií k němu; bylo to přibližně totéž, co jsme denně vídali a slýchali v TV. V kostele byla hrozná zima, přestože v létě před tím prošel velkou rekonstrukcí. Takže z toho námi očekávaného „velkého pohlazení po duši“ jsme si užili jen společného sborového zpěvu pár krásných klasických vánočních koled.

„ Pastýř “ se nestrefil do našeho vkusu. Od té doby jsme na Půlnoční mši už nebyli.

Odp3: Alfonsi začni.
Alfons, 18.2.2009 10:57

Ještě by to chtělo doplnit o obdiv jak ještě můžou někteří lidé na mše chodit pravidelně. Půlnoční je pro mnohé lidi atrakce. Pastýřovi příště předat svoje požadavky na jeho projev písemně před mší. Jinak pokud je třeba pohlazení po duši je vhodné sledovat v TV zprávy, Sedmičku, Černé ovce atp. Tam je pohlazení po duši až nad hlavu.

Odp4: Alfonsi začni.
Skynet, 18.2.2009 16:11

Atrakce, Alfons ty jsi věřící asi jak já Julius Cesar.. takhle podávat data o pastýřské mši. A kostely nejsou důležité, stačí jen Bůh a člověk 6ádní kněží, žádné kostely. U kostelu jde o to aby se na víru nikdy nezapomělo. Ale v dnešní době bych nechodil do kostela, řeknu ti to tak , vlezu tam a zajímám se o to jak to je.. A věz že já poznám poctivého kněze a už se mi stalo že když se mi kněz díval do očí měl strach a couvl, nejde o sílu ale o poctivost... V dnešní době i ti co vybírají na opravy kostelú jsou tak chamtiví, dívajíc se na ruce kolik dáš a někdy pošklebky.. TAK to ne...

Odp5: Alfonsi začni.
Alfons, 20.2.2009 3:51

Že by už kněží a cíkev také degenerovali?

Odp3: O čem to je?
slayd, 17.2.2009 18:11

Vidíte Alfonsi a to předtím všichni plácali o ateismu a přežitém křesťanství, ale když je někdo začne mlátit do hlavy /evolučně vyvinutým mozkem/, tak hned začnou kňourat, že to bolí a tohle prý se nedělá... Nasírat se dá samozřejmě i jízlovou intelektuálštinou - mohu taky použít namísto výrazu: vy jste pane hovado - vy jste pane nemrava. Ale copak jsme nějaké slečinky? Ta knihy podle které jsem označil Ivana za K----A, normálně vyšla, je poučná a pravdivá a dobře charakterizuje určité typy lidi, jejich chování, projevy atp. Jestli takové typy nazveme potom voli - kravami,
kokoty - kokoticemi nebo mystifikátory - jízlivé babice, pro mne je výsledek stejný. A navíc: tlustá čára za minulostí? To je nesmysl. Opět křesťanství? Odpouštět všem, kteří nás naštvali, poštípali a poplivali? Ani náhodou - tohle nefunguje přátelé. Tys urazil mého dědka šmejde a pomlouval mojí ségru, že neumí pořádně bruslit? A myslíš, že ti nyní podám ruku a vše bude O.K.? Zapomeň! Nikdy. Ten samý nesmysl se snaží uplatnit dnešní politici v hovorech o nedávné minulosti. Buď se mlčí nebo mlží. Samozřejmě jsem viděl pár docela objektivních pořadů ve kterých se pokoušeli o nestranné podávání informací o naší nedávné historii. Ale přenést to masám do běžných médií a života - školního vyučování - to ani náhodou... Tak nic! P.S.

Ačkoliv se diskuzí na svíci neúčastním...
g.beret, 17.2.2009 23:04

Ačkoliv se diskuzí na svíci neúčastním, dovolím si vyjádřit svůj názor.

Body 2 a 3 ve článku se mi zdají nerozumné - mohlo by docházet ke zbytečným hádkám a (jak už autor ve článku naznačoval) docházet k rušení inteligentních uživatelů „hloupým stádem“.

Myslím si, že pokud má být diskuze opravdu plodná, měla by se zavést jedna ze změn:
1) přísná moderace - příspěvky nenesoucí valnou informační hodnotu nebo jsou dokonce vulgární, nemilosrdně mazat. Zde ovšem nastávají dva problémy: Kdo bude o smazaní příspěvku rozhodovat? Mnoho lidí bude považovat vymazání zrovna svého příspěvku za cenzuru.
2) nějaký systém, kde se plodné vlákno na základě nějakého hodnocení zvýrazní (třeba posune nahoru). Zase ale nastává problém - jestliže budou hlasovat průměrní čtenáři, může se nahoru posunout i méně kvalitní příspěvek. Problém by byl částečně řešitelný skupinou moderátorů, která by měla vyšší rozhodovací právo.
3) kombinaci předešlých dvou možností.

Odp: Ačkoliv se diskuzí na svíci neúčastním...
slayd, 18.2.2009 10:47

A nic se stejně nevyřeší. Nelze jednotlivé jevy zkoumat a probírat odděleně. Svatba souvisí s rozvodem a rozvod např. s ekonomickou situací rodiny a ta ekonomika s nenažraností jistých mocipánů atd... P.S.

I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Shipper, 18.2.2009 15:51

I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí pracky, jenže nikdy neudělali tu chybu, aby jim vyklidili prostor a udiveně přihlíželi jejich řádění.

Odp: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
slayd, 18.2.2009 18:20

Hrdinové vymřeli a Rychlé šípy nikdo nečte. Bohužel. P.S. Já do toho taky nejdu...

Odp2: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 19.2.2009 21:10

Nesouhlasím :-) Rychlé šípy si s chutí přečtu i ve svém „pokročilém“ věku. Foglar je totiž nepřekonatelný :-)

Odp3: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
slayd, 19.2.2009 21:16

A kde si dáváte sraz? Kdy začneme válčit s tím Bratrstvem kočičí pracky? Nebo to spíš máte jako pohádku na dobrou noc? Večery pod lampou nebo Růžová zahrada plní obdobnou funkci také spolehlivě. Tak dobrou a sladkou.... P.S.

Odp4: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Yardasan, 19.2.2009 21:23

:-) Rychlé šípy mohu zaslat v PDF nebo Wordu. S pozdravem jK.

Odp5: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 19.2.2009 21:42

Také se necháváte unášet kouzlem „dávných“ dob a temných uliček? :-)

Odp6: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Yardasan, 19.2.2009 21:51

Je to taková vzpomínka na mé dospívání v Praze. V podstatě to, co prožívali oni prožívali jsme také, včetně staropražského koloritu a periférií... stále tam jsou stopy dávna i dnes... S pozdravem jK.

Odp7: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 19.2.2009 21:58

Tak to je krásná vzpomínka :-) Malinko závidím... jinak můj mailík je Desappointea@seznam.cz, pokud bych si zasloužila Rychlé šípy ve Wordu :-) S PDF nemám zkušenosti... to víte, mateřská mi dáva zabrat, jsem pozadu :-)

Odp8: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Yardasan, 19.2.2009 22:55

Poslal jsem první díl v PDF - 22MB. Ve Wordu by měl 700MB. Nepodařilo se doručit - malá kapacita Vaší schránky. Pošlu tedy zatím zkušebně jen část z prvního dílu ve Wordu. S pozdravem jK.

Odp9: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Yardasan, 19.2.2009 23:06

:-( Stále velké, budu muset upravit v JPG a posílat po stránkách; ale myslím na Vás. S pozdravem jK.

Odp10: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 19.2.2009 23:08

Škoda, když to nepůjde, nic se neděje, každopádně děkuju za snahu :-)

Odp10: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Yardasan, 19.2.2009 23:27

:-) Deset stránek odesláno v jpg. V případě zájmu mohu příště pokračovat. S pozdravem jK.

Odp9: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Juras, 20.2.2009 1:51

To by možná bylo lepší vystavit na nějaký server typu Úschovna

Odp10: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Yardasan, 20.2.2009 13:18

Nehodlám porušovat autorská práva nad moji etickou mez. S pozdravem jK.

Odp11: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Juras, 20.2.2009 17:54

??? Co je etičtějšího na používání nevhodného způsobu přepravy oproti používání prostředku zařízeného na tento typ zásilek lépe?

Odp12: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Yardasan, 20.2.2009 21:43

Je zakázáno ukládat v Úschovně nelegální software, seznamy kreditních karet a ostatní data (mp3, obrázky, videa apod.), jejichž povaha je v rozporu s platnými zákony České republiky či dalších zúčastněných států. Provozovatel služby, společnost Dial Telecom, a.s. si vyhrazuje právo takové soubory smazat a/nebo použít jako důkazní materiál v případném soudním sporu. Je mi jasné, že zejména lidé s tituly si se zákony příliš hlavu nelámou. S pozdravem jK.

Odp13: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Juras, 21.2.2009 0:41

Aha, takže když je v obchodě napsáno „nekraďte“, máte morální zábrany krást. Přejdete do druhého obchodu, kde takový nápis nemají - a zábrany najednou nemáte... Hm, velmi zajímavé. Kolikpak máte titulů, vy jeden filuto?

Odp5: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Pavel od vody, 27.2.2009 8:25

Rád bych se Yardasane taky „vlísnul“ o Rychlé šípy? Formát libovolný, schránka velká > ppalas@email.cz <
Rychlé šípy, Rumcajs a Vinnetou buly moje mládí.
Dik -ppp-

Odp6: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
slayd, 27.2.2009 12:11

Mládí v hajzlu a do důchodu daleko.
Řekni mi maminko maminko moje, o čem si zpívají v továrnách stroje?
Zpívají zpívají jako ti ptáci, že lidé rádi jsou, že mají práci. P.S.

Odp7: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Pavel od vody, 27.2.2009 14:22

No - když se tak cítíš, tak budiž ti to přáno.

Odp4: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 19.2.2009 21:39

Dáváme si sraz většinou v posteli :-) S Bratrstvem kočičí pracky válčíme už léta ve snu, ve vzpomínkách jezdíme na tábory a honíme se za hlavolamem... co vám budu povídat... no paráda absolutní. Nikdy v životě na tohle nedám dopustit :-) Miluju to :-) Večery pod lampou ano... Růžovka... eee mimo mísu :-) Brou ... D.

Odp5: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Alfons, 20.2.2009 13:37

Růžovka je dobrý seriál. Je tam vidět mnoho situací a příkladů ze současného reálného života. Je to dosti přitažené za vlasy, ale je to poučné. Je to velice pestré. Pro dnešní lidi by to mohlo být někdy trochu inspirující. V jiných seriálech se jen hodinu blbě střílí, jsou tam autohoničky, případně tam nyjí zamilované dvojice.

Odp6: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Bára Š., 20.2.2009 13:45

Jaká „Růžovka“???

Odp7: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 20.2.2009 15:16

Ordinace v růžové zahradě, pokud jsem to správně pochopila :-)

Odp8: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Bára Š., 20.2.2009 15:18

No to mi moc nepomohlo...nějaký seriál? O čem?

Odp9: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 20.2.2009 15:24

Báro to se musíš mám pocit v ut a ve čt podívat na Novu a tam se vše dozvíš :-) Je to z lékařského prostředí, snad gynekologie... nesleduji, takže nemůžu podat bližší info :-)

Odp10: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Bára Š., 20.2.2009 15:49

Jo tak...už chápu ten marketingový tah...probírání porodů, sexu, potratů...:-) Asi nic pro mě.

Nej seriály jsou stejně Hvězdná Brána, Řím, Claudius...

Odp9: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Juras, 20.2.2009 17:52

O ničem. Ten s tou, ta s tím, potom zápletka či nedorozumění, pak zase Ta s Oním a Ona s Těmahle...

Kdyby si člověk vyluštil sudoku, nebo si dal pár frťanů, dá mu to mnohem víc.

Odp6: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Desappointea, 20.2.2009 15:23

Já myslím, že to je tak straaaašně moc přitažené za vlasy, tudíž v podstatě nereálné a tím následkem mě nebaví se na to dívat. No ale to posuzuji z pohledu diváka, který měl opravdu snahu se do konkrétně tohoto seriálu párkrát zhruba po pětiminutových intervalech zakoukat, ale... prostě nic... :-( Bylo by to krásné, kdyby to tak na světě fungovalo, ale to já si raději místo této nereality rovnou pustím pohádku :-)

Ale nikomu nevymlouvám jeho TV vkus, bych si nedovolila, se tu veřejně přiznávám k lásce k seriálu Cobra11, pravděpodobně to bude také přitažené za vlasy, ale tohle mě něčím opravdu přitahuje... to asi dělá Semir nebo já fakt nevím :-) :-) :-) :-) :-)

Odp7: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Alfons, 20.2.2009 18:39

Je to nadupané příklady, které se v životě stávají. Je to koncentrovaný současný život. Je to lepší než naše rozvláčné dojemné slaďáky oceněné Oskarama.;-) Fantasie z nekonečného vesmíru s vyhraněně kladnými a zápornými světy neberu. Působí to na mně příliš odcizeně a studeně. Asi tou venkovní teplotou pod absolutní bodem mrazu v doře krbem vytopené raketě. Klasické Verneovky atp. jsou jaksi uživatelsky lidštějí.

Odp8: I Rychlé šípy měli své Bratrstvo kočičí...
Bára Š., 20.2.2009 21:02

my máme nějaké rozvláčné slaďáky, navíc oceněné Oskary??:-D

Dávný příběh.
Vypravěč, 20.2.2009 15:08

Kdysi dávno měla Laterna magika v Praze představení. Sál byl plný diváků různých národností. Herci viditelní i neviditelní proto používali pouze nonverbální způsob komunikace. Počáteční počet herců na scéně byl asi osm (10 ?).

Děj spočíval v tom, že skupina herců postupně označovala jednoho ze svého středu z nějakého důvodu za nevyhovujícího, a většinově odhlasovala jeho likvidaci. Po provedení exekuce se nebožáci jeden po druhém dostávali na nebesa v podobě zlatovlasých andílků. Nakonec na Zemi zůstal poslední z nich, který zoufale volal své bývalé kamarády, aby ho také vzali mezi sebe. Avšak marné bylo jeho volání; již nezbyl nikdo živý, kdo by nad ním vynesl ortel a vykonal exekuci.

Po posledním výstupu bylo v sále absolutní ticho. Dospělému divákovi černé pleti za mnou tiše kanuly slzy z očí. A já se ptám: Vzbudilo by stejné představení v dnešní době u diváků podobné emoce ?

Odp: Dávný příběh.
Jana, 20.2.2009 18:20

Připomíná mi to hru zvanou Mafie nebo Palermo, stále velmi populární mezi mládeží.;-);-)
Mimochodem, velmi důležitá je v ní postava „vypravěče“...
Hráli jste to někdy?

Ordinace,tak jde čas,esmeralda,slečna...
Skynet, 21.2.2009 16:38

Ordinace,tak jde čas,esmeralda,slečna fajn,ulice, komedie pro lidi, co jen sleduji životy jiných lidí namísto toho aby zažívali své osudy. Takové seriály jako jsou hvězdné války (jedaiove, princezna amidala, obyvan cenoby) To má děj a .. Nebo seriál futurama, Kobra 11 další komedie, kdy auta lítají vzduchem a kdo by to v reálu měl platit, a to že vím že simír vždycky vyhraje, a dostihne padoucha mě nudí. Mě se líbí dokumenty bbc , reders daigers vyběr. Pak už jen filmy které jsou sepsány na základě dějinných událostí.. Statečné srdce, Troja,Marco Polo,36 komnata shaulin,Vikingove,Rytíří kulatého stoliu,Rěcko v době sjednocení, Egypt za kleopatry. Lidi co měli čest a sílu a jejich jména žijí dál. Filmy: zbal prachy a vypadni. 60 sekund , hanie... A k bratrstvu kočičí pracky, už jsem vytáhl ježka z klece ,nejdelším šlahounem napřed... ale nebaštím je.

Nechejte to jak to je
Tlapka, 23.2.2009 16:46

Svíce je dost dobrá než aby se deformovala násilnými pravidly. Nakonec co se komu nelíbí to může klidně přeskočit.

Odp: Nechejte to jak to je
slayd, 23.2.2009 18:13

Hop na Tlapku a je klid.... P.S. Testosteron???????

Odp: Nechejte to jak to je
Alfons, 24.2.2009 4:24

Přeskočit? Ale jak si má ten stres eliminovat? Zmlátit děcka nebo kopnout do kredence?;-)

ODREOGOVÁVADLO
Alfons, 24.2.2009 7:38

http://alfons72.blog.cz/ Svíce upadá a něco jiného se zase rodí. Poslední pokus o záchranu lidstva.

Odp2: Nechejte to jak to je
Tlapka, 24.2.2009 14:31

Třeba si zazpívat.

Odp3: Nechejte to jak to je
slayd, 24.2.2009 17:46

Vstavaj strana narodnaja... nebo dáme Kalinku?
Tlapka o.k. Alfons také boduje... ale lidi kráčí dál slepě za pozlátkem tržních mágů... tohle nelze odvrátit rozumem ani humorem... to musí přejít samo - jako puberta.... P.S.

Odp4: Nechejte to jak to je
Tlapka, 25.2.2009 12:26

Zazpíváme si tu Hydrocentrálu ... vlastně Internacionálu, jak to jenom bylo....

Odp5: Nechejte to jak to je
slayd, 25.2.2009 12:50

Jedna paní v Americe ztrapnila se převelice...
vypila na ex bílej rum a poblila jim bílej dům...
Zpívá Jaromír Nohavica
Ta Internacionála? Již vzhůru psanci této země....!!!! P.S.

Odp6: Nechejte to jak to je
Tlapka, 26.2.2009 17:16

Děkuji teda to bych já si nevzpoměla. Poslední... bitva vzpááála, dejme séééé na pochód-

Odp4: Nechejte to jak to je
(:-)), 26.2.2009 17:32

Po netu „ létá “ krásné video s písní „Kaťuša“. Zpívají v originále dvě pravé, asi 10 ti leté buclaté děvočky . Je to krásné, je to pohlazení po duši. I text lze k tomu nalézt a zpívat s nimi:

„ Razcvětali jabloni i gruši,
poplili tumany nad rěkoj.
Vychodila na běreg Kaťuša,
na vysokij na běreg krutoj. ...“

Nový vítr
Leondegrance, 25.2.2009 16:32

Za mou osobu, chodící sem poslední rok tak jednou za měsíc nanejvýš.

Nový vítr se umí zaregistrovat, a když nový vítr zavětří jak často se tu momentálně projevují a plevelí nesrozumitelná zmatená několikanásobná ega, může taky odvát nějak jinam.

A místo něj se může přitáhnout zatuchlý smrad.

Ehm ;-)

Odp: Nový vítr
slayd, 25.2.2009 17:16

Zajímavý postřeh. Vaše povolání? Adresa? Stav konta?
P.S.

Odp2: Nový vítr
Leondegrance, 25.2.2009 17:39

Prosím, buďte tak hodný a už na mě nikdy nereagujte, díky.

Odp3: Nový vítr
slayd, 26.2.2009 7:28

To vám nemohu slíbit. mám rád konfrontaci! P.S.

Odp: Nový vítr
Tlapka, 26.2.2009 17:18

To je ono. Rychle poznat odkud fouká vítr.

Kvalita, ehm ?
Tony, 26.2.2009 12:35

Daný stav svíce.cz mě osobně vyhovuje. Určitě bych ocenil možnost vkládání fotek. Ať už pro pobavení, či poučení.

Odp: Kvalita, ehm ?
slayd, 26.2.2009 20:03

Tony je takový umírněný intelektuál. Prosím vložit vaše foto... Kdo další se přidá? P.S.

Odp2: Kvalita, ehm ?
Tlapka, 5.3.2009 13:20

dala bych tam foto ale pro jistotu cizí.

Odp3: Kvalita, ehm ?
slayd, 5.3.2009 20:59

Já bych tam svoje fotky a tvrdil bych, že jsem tam dal někoho úplně jinýho - tím by vznikl ještě zmatek. P.S.

Odp4: Kvalita, ehm ?
Tlapka, 6.3.2009 16:02

Já bych tam dala foto svojí kočky protože je pěknější než já, zastupovala by mě, Šlo by to?

Odp2: Kvalita, ehm ?
Tony, 8.3.2009 13:51

Vy o koze já o voze. :-) Nemyslel jsem fotky diskutujících, ale fotky kterými bychom mohli proložit diskusi... :-)

Tony je takový umírněný intelektuál.

<- Heh, ten byl dobrej :-)

Odp: Kvalita, ehm ?
Saw, 26.2.2009 22:31

No bylo by to vtipný vidět s kym se tu bavíme, jestli se někdo připojí, tak snad někam hodim svojí fotku XD

Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Alfons, 3.3.2009 3:04

Největší dar pro člověka
je být od útlého dětství vychovávaný k víře v Boha. A to je můj případ. Babička byla pobožná a víru mně předávala od malička, pak přišla školka s řádovými sestrami a škola, kde se tehdy náboženství ještě masově vyučovalo. Ten kdo to nezažil to nemůže pochopit. Snad by se to dalo přirovnat k tomu, že mně byl nainstalovaný dokonalý operační systém a k němu dobře fungující programy. Pravidla pro trvale udržitelný život tj. Desatero odvodili lidé z dlouhodobého sledování reálného života a z toho co se pro život osvědčilo. Aby tohoto nového Boha předali lidem použili na to proroků, kteří byli údajně ve spojení s Bohem a předávali jim Boží slovo. Tehdejší lidé tuto pohádku vzali za své a podle toho žili. Bůh je samozřejmě jen pomocná entita potřebná k tomuto způsobu života, ale tehdy byli lidé na používání Bohů v životě zvyklí, takže jim to nijak nepřipadalo divné a dokázali se s tím bez problémů vyrovnat. To dnešní svobodný, vzdělaný, moderní a racionálně uvažující člověk nedokáže.
V dnešní době je dětem předáván operační systém od rodičů a školy, ale nevalné úrovně, nejednotný a s programy pod psa. Dětské hlavičky jsou ještě k tomu deně zavirovávané balastem z TV atp., takže moc dobře nefungují, což se projevuje v jejich životě i v okolí.
Analogie s operačním systémem je snad pochopitelná i pro ateisty, takže zde by si mohli udělat představu o tom o co vlastně ve výchově dětí jde a že bez dobrého a vyladěného operačního systému nic pořádně nefunguje. Ani dnešní moderní společnost, kterou drtí lež na každék kroku.
Po roce 1948 tento operační systém zničili komunisti a jeho obnova dnes už není možná.
A to je vlastně příčina proč národ směřuje ke svému konci, kdy se zbytky OS úplně zhroutí a ten přestane fungovat a nastane úplný kolaps.
Analogii s OS uvádím záměrně, ale přesto očekávám od ateistů jen negativní příspěvky a hodnocení, což je dnes průvodní jev uživatelů jiného OS. Nakonec uveďte do chodu PC bez OS, nebo s dobrým OS a neudržujte ho. Časem se všechno zhroutí a máte na stole hromadu nepoužitelného železa.
Samozřejmě že do dobrého a fungujícího OS se nesmí instalovat programy pro jiné OS typu multi-kulti. Následky jsou viditelné po celém světě.
TENTO KLÍČOVÝ PŘÍSPĚVEK NESTAČLA SVÍCE VLOŽIT JAKO ÚPLNĚ NOVÝ ČLÁNEK, NEBO NA TO ZAPOMNĚLA.

Odp: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 3.3.2009 13:34

A kdo ten operační systém vygumoval z mozku lidem na západě? Filmy alá Holywood? Neviditelná ruka trhu? P.S.
Možná by měl někdo začít psát Biblický zákon pro třetí tisíciletí, ale ta předělávka musí začít úplně od začátku.
Potom bych k tomu natočil kreslený film, který by vysílal každý rok místo Mrazíka o vánocích všem dětem na celém světě... P.S.

Odp: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 5.3.2009 13:19

Byla jsem vychovaná ve víře a musela jsem ji opustit. Prostě mi šla proti srsti. Ptala jsem se nato faráře a on řekl: NEBYL VÁM DÁN DAR VÍRY. no a co si mám teď myslet je to jako pro hluchého koncert.

Odp2: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 5.3.2009 21:02

Věřím, abych se nezbláznil. Stačí? A někdy taky nevěřím, abych se z toho nezbláznil... P.S.

Odp3: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 6.3.2009 16:04

To by mě ale nikdy nenapadlo že bych se měla zbláznit z víry nebo nevíry- i když je to dobrý námět k diskuzi.

Odp4: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 6.3.2009 18:37

No z víry se už pomátlo mnoho lidí. Jak z víry náboženské, tak z víry ateistické. Taky se hodně pomátlo lidí toho, že prostě přestali věřit všemu a všem. Myslím, že je to empiricky zmapované a logické. P.S.

Odp5: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Alfons, 7.3.2009 14:47

Snad věří aspoň v přitažlivost zemskou a že se jezdí vpravo. Jinak by bylo už dávno po nich.
http://alfons72.blog.cz/ a také věřím, že nevím co si o tom mám myslet.

Odp5: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 9.3.2009 13:49

Z víry se pomátli proto, že o tom hodně přemýšleli. Nad vírou se nemyslí, to se jenom věří.

Odp: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 8.3.2009 14:00

V dnešní době je dětem předáván operační systém od rodičů a školy, ale nevalné úrovně, nejednotný a s programy pod psa.

Ano, nejednotný... Zcela správně. Tedy jako vše může být dobry či špatný, v závislosti na rodičích. Naproti tomu Vám byl nahrán software nějakého nikoho. Víte kdo napsal bibli ? Nevíte, ale slepě mu věříte a je to pro Vás to „reálné“. Vy byste chtěl aby všichni žili v souladu s biblí? Aby desatero bylo na 100 % dodržováno? Umíte si to představit ? Nebylo by měřítko toho co je špatné a to co je zlé, tedy všichni by žili v ráji, ale nebyli by si toho vědomi, protože by nevěděli co to je, když je někdo zlý. Uvědomil jste si to někdy?

Nebyla by stupnice: vrah, zloděj, dobrák. Existoval by jen dobrák. Víte jaký by to mělo dopad? Neměl byjste dobrý pocit z toho, že vedete „dobrý“ život.

Takže buďte rád, že jsou zložinci a Vy jím nejste a díky tomu můžete mít ze sebe dobrý pocit...

Odp2: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 8.3.2009 14:52

Žít v ráji by vadilo jen nějakému stupidnímu zvířeti.
P.S.

Odp3: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 8.3.2009 16:32

A vy mi připadáte jako kůň, který má kryty kolem očí a vidí pouze dopředu.
Přemýšlejte...

Když odeberete možnost volby, tak přijdete o možnost volit správně.

Odp3: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 8.3.2009 16:37

A víte co ? Vy nevíte, jestli žijete v ráji... Možná je tohle představa ráje pro někoho lepšího. Ale Vy to nevíte, protože znáte jen ty lidi, kteří v něm žijí.

<- vydíte dá se psát i bez urážek...

Odp4: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
ivan, 8.3.2009 17:34

Život v ráji ? Mnozí nikdy nepochopí, že naše vnímání je určeno teprve stanovením měřítek. Je síla našich paží ohromná, nebo nicotná ? Teprve měřítko je odpovědí na naši otázku. Slaydovi bych přál trvalý orgasmus, ráj jeho představ. Za rok by psal o klášterním životě jako o zpěvu andělů.

Odp5: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 8.3.2009 20:21

Proč je potřeba něco poměřovat? Když se budu nacházet ve stavu permanentního pocitu štěstí, orgastických slastí, nekonečných radovánek, bez bídy, nemocí, válek, utrpení a všeho možnýho... myslíte, že budu po tom ztraceném bordelu toužit? Navíc pokud o něm /tom současném nedokonalém bordelu/ nově zrozená generace nebude vůbec vědět - myslíte, že ho budou hledat a toužit po něm? To fakticky pochybuji. Neznám člověka, který by se chtěl mít dobrovolně špatně a který by chtěl dobrovolně trpět, když by nemusel. Snad jen sadomasochista... ale právě tací a jiní jim podobní do ráje nepatří. Těm ponecháme demokratický ráj, který se bude nacházet hned za branami rajské zahrady... Bylo to dost jasné a slušné?? P.S.

Odp6: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Skynet, 8.3.2009 23:12

Vaše zločiny, a chtění poměřovat aby bylo jasno kdo je dobrý a kdo zlý. Tím toleruje zločin, neb druhým dechem dodává že je dobrý.. Tak si ho vyzkoušej ;-) Je to stejné jako porovnání (zlo je když muž polije ženu benzínem ,a zapálí jí v islámských zemích neb Mužům Ženy patří nebo vražda, ale tady je největší zlo vražda. Vidíš ten rozdíl vnímání. Nemusíš mít to největší zlo s tak vysokou latkou...:-(

Odp6: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
ivan, 8.3.2009 23:12

Právě nyní zažíváte v realitě to, o čem si tisíce generací vyprávěly pohádky. Létající koberec, kouzelné zrcadlo atd. Kvalita Vašeho života mnohonásobně překračuje nejodvážnější představy lidí žijících ještě v nedávné minulosti, to oni si takto představovali ráj. Teprve stanovení měřítek z Vás udělalo nespokojence! Neříkáte si ,,Sayde teď se máš jako prase v žitě", ale vadí Vám, že si jiní dovoují i to, bez čeho byste se klidně obešel. Prostě Vám vadí, že právě Vy nestojíte na vrcholu možností. Proto to neustálé stěžování, neřeknete si,, právě žiju na vrcholu dosavadního vývoje lidstva a mám přístup takřka ke všem technologickým možnostem. To ,,takřka,, stanovilo měříka.

Odp7: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Alfons, 9.3.2009 4:55

Vrchol úpadku lidstva-to by ještě šlo.

Odp8: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 9.3.2009 13:56

A teď to půjde rychle s kopce, myslím

Odp7: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 9.3.2009 7:34

Moje kvalita nepřesahuje především kvalitu mého života před 20 lety... Že by byl právě tohle problém?
Jinak příspěvek o životě v ideálním abstraktním ráji byl však úplně o něčem jiném... P.S.

Odp8: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Juras, 9.3.2009 8:03

„Moje kvalita nepřesahuje především kvalitu mého života před 20 lety“ ... A vzhledem k věku by bylo smutné, kdyby přesahovala. S pozdravem J.P.

Odp7: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Juras, 9.3.2009 7:50

To je přirozená lidská vlastnost. Ať se má člověk dobře jak chce, vždycky si myslí, že by se mohl mít líp. Mě samotnému to uvědomění působí problémy. Pardon - naopak. Vždycky když si to uvědomím, tak je mi chvíli fajn, po chvilce ale zase spadnu do stavu, kdy si myslím, že bych se mohl mít líp a začnu přemýšlet, jak toho dosáhnout.

Odp8: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 9.3.2009 13:29

Napsal jsem, že kvalita mého současného života nepřesahuje kvalitu mého života před dvaceti léty. Neznamená to, že je nyní automaticky nižší, ale rozhodně není vyšší... to bych poznal.
------------------------------------------------------------------
Důležitější je ovšem chybějící reakce komentujících můj výrok v oblasti rajské nirvány. To byl smysl mého sdělení. Ve stavu ve kterém si určité množství lidí cítí trvale dobře není potřeba žádného poměřování, zkoumání, zápasu, hledání... ráj je definitivní vytoužený stav a po ničem lepším už totiž toužit nelze.
Proto je určen jen vyvoleným jedincům... a to jen jako abstraktní pojem - ale co když po smrti... věřím - takovou vírou se nedá nic pokazit. Nebo jo? P.S.

Odp8: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
ivan, 9.3.2009 13:35

Mám to taky tak, ale vědomí toho, že zmáčknu vypínač a rozsvítí se , otočím kohoutkem a teče voda mě hodí zpátky na koleje. Občas se mi rozsvítí i v hlavě. Všimnul jsem si toho, že si mnohdy stěžují lidé, kteří pro to mají nejmenší důvod.

Odp8: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 9.3.2009 13:55

Štestí je přechod mezi velkým a malým neštěstím, napsal jeden filozof ale nevím který.

Odp6: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 9.3.2009 13:53

Snadné podmínky k životu nejsou pro člověka vhodné ani zdravé z hlediska jeho biologie. Kdo se má dobře už je na tom špatně.

Odp7: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 9.3.2009 17:55
Odp3: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 9.3.2009 13:51

Však člověk je to nejstupidnější zvíře, nehledě na vzdělání.

Odp4: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 9.3.2009 15:18

Příště chci bejt na světě jedině jako anděl. Než se narodit znova jako člověk, to ať mne raději sežerou červi a je se mnou absolutní konec... P.S:

Odp5: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 9.3.2009 18:01

To ano. Musí být krásné být něco více než ostatní. Problém je v tom, že v „ráji“ jsou všichni andělé. Zanikají tedy rozdíli a tím pádem nemůžete tam být šťastný... Protože právě rozdíli a to, že je někdo horší a někdo lepší Vás dělají šťastným...

Musí o být krásně narodit se jako něco jiného než člověk... Narodit se jako červ by bylo kupříkladu velmi zajímavé. Nebylo by možné být zlý nebo dobrý. Byl byste pouhý červ. Jedl byste, množil byste se a zemřel byste... Bez jakýchkoliv složitostí, trápení, ale také bez radosti...

Tudíž se Vás ptám „Lidé svíce“ je lepší prožít štěstí a zároveň smutek nebo nepocítit ani jeden z těchto pocitů?

Odp6: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Skynet, 9.3.2009 20:06

nevíš o červu jestli a jak myslíí

Odp7: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 10.3.2009 12:00

Ať červ myslí jak myslí, určitě takové blbosti jako lidi nevymyslí.

Odp6: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 9.3.2009 20:36

To je Tony přesně ta stupidní argumentace, kterou používá určitý typ lidí.
1/ narodit bych se chtěl jako anděl ne proto, abych se cítil jako něco víc než ostatní, ale proto že lidskou frašku už budu mít za sebou a nerad něco opakuji...
2/ to že by byly v ráji všichni andělé a proto by nemohli být spokojení, je nejvíce kravský - nesmyslný argument.
Mohu vás ujistit, že mne by ostatní spokojení andělé vůbec v mém stavu nirvány pocit vlastního štěstí nekazili
3/ ani v lidské společnosti by mne nevadilo, kdybych já sám o sobě spokojený žil ve společnosti lidí podobně spokojených a šťastných... ke svému štěstí rozhodně na rozdíl od vás nepotřebuji ani bandu odrbaných bezdomovců ani napomádované nádhery V.I.P., právě naopak... v duchovním ráji hojnosti pro všechny vyvolené bych byl šťasten bez potřeby a také vlastně bez možnosti /díly za ní/ poměřování... Tam by totiž nebylo co komu závidět a každý by se jen unášel ve vlastních pocitech slasti o kterých by se mohli účastníci maximálně vzájemně informovat....... P .S.

Odp7: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 10.3.2009 8:11

Ale míru spokojenosti odvozujete od toho co vidíte u ostatních lidí... Z toho plyne představa štěstí a neštěstí.

Inu kdo nechce pochopit nepochopí. Napsal jsem tu myšlenku několikrát, ani jednou jste neukázal jakékoukoliv snahu porozumění.
S přáním hezkého dne. Tony

Odp8: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 10.3.2009 11:06

Proto kdybych viděl v pomyslném ráji, že se máme všichni stejně krásně... nebylo co poměřovat... P.S.

Odp9: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
ivan, 11.3.2009 13:13

Ale to po smrti taky, Slayde, žádné starosti, nikdo neotravuje s poplatkama, všichni jsou si rovni. Není co poměřovat. Teprve měřítka zažehnou naše vědomí. Bez nich bychom nedokázali vnímat.

Odp10: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 11.3.2009 18:49

To se neví zda po smrti je to o.k. - někteří tvrdí, že existují různé dimenze do kterých lze po smrti odejít, takže to snažení na Zemi nemusí být nakonec konečné. Není jen plus nebo mínus. Nebe nebo peklo. Ale spirituální nekonečná cesta. To je docela děsná představa než skončíme jako čistí bohové v nirváně na věčnosti. Klídek je po smrti pro ateistické materialisty. P.S.

Odp11: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
tlapka, 23.3.2009 17:53

Ale aspoň to bude něco nového, jiná existence, jiné starosti-

Odp8: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tlapka, 10.3.2009 12:03

Já nevím, co mám vidět u ostatních pro svůj pocit štěstí nebo neštěstí. Jsou to jejich problémy nebo moje problémy s nimi?

Odp9: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 10.3.2009 21:52

Vaše uvědomění, že jste na tom lépe Vám dělá dobře... Resp. svět je radostnější, když člověk ví, že na tom může být hůře. I ten fakt, že před rokem jste neměl auto a byl bez práce a nyní práci máte Vám dělá radost sama ze sebe... (pouze hypoteticky, nemyslím Vás :-))

Odp10: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
slayd, 10.3.2009 21:59

To co omíláte Tony je váš pohled na svět a vaše psychika, která se raduje poměřováním. Pokud z toho ovšem děláte závěr, že takto sebé a svět prožívají všichni lidí, tak to jste vedle jako jedle. MŃAu čii čí..- P.S.

Odp11: Svíce neklesá-jen nestačí vkládat nové příspěvky
Tony, 10.3.2009 23:17

Ba né, já se snažím být objektivní a vycházím z toho co vidím na ostatních lidech... A jaké je tedy Vaše měřitko štěstí? Ať je jakékoliv je odovzeno od Vašeho okolí. Od toho co vidíte ve filmech reklamách a na druhou stranu bezdomovců na ulicích.

Vycházíte z toho, že v ráji netrpíte žádnou nemocí, máte krásnou ženu, jídla co hrdlo ráčí, a vše na co si vzpomenete. A víte co ? Mnoho obyvatel této planety žije v ráji. A víte co ? Myslíte si, že jsou více šťastní než můžete být vy? Myslím si, že je to zcela jedno jestli žijete v ráji nebo v pekle. Budete se cítit dobře nebo špatně podle toho jak se budete cítit ve srovnání s ostatními. Pokud budete znát jen peklo budete žít v ráji. Pokud budete znát navíc i nebe, pak se budete cítit špatně to připouštím. Ale to není to podstatné... Podstatné je to, že kdyby na zemi byl ráj, nikdy byste to nepoznal. A „tupé zvíře“ není tak tupé, když nechce žíti v ráji...

...Ale míru spokojenosti odvozujete od...
Alfons, 10.3.2009 8:36

...Ale míru spokojenosti odvozujete od toho co vidíte u ostatních lidí...a proto jsou i ti nejbohatší nešťastní!!;-)

Odp: ...Ale míru spokojenosti odvozujete od...
Tlapka, 10.3.2009 12:08

Musím namítnout, že pocit štěstí je věc chemická a nachází svou sekundární příčinu náhodně.

Odp2: ...Ale míru spokojenosti odvozujete od...
Tony, 10.3.2009 12:25

a já si celá ta léta myslel, že v schopnostech... (pokud jste myslel jako primarni příčinu právě schopnosti, pak pardon za off topic. :-))

Odp2: ...Ale míru spokojenosti odvozujete od...
Alfons, 11.3.2009 3:16

Hodil jsem do sebe Betakaroten, protože je málo slunečního svitu a hned se cítím šťastnější.

Odp3: ...Ale míru spokojenosti odvozujete od...
slayd, 11.3.2009 12:05

Zkusím to taky v kombinaci s Céčkem... P.S.

Odp4: ...Ale míru spokojenosti odvozujete od...
Tlapka, 17.3.2009 18:16

No vidíte, vždyť Štestí je na dosah ruky přímo u nosu.

Jak smavá je niva, zelený lán, co šeptá...
Alfons, 1.10.2009 17:35

Jak smavá je niva, zelený lán, co šeptá jim tajů,ten větrů van!

Doufám, že uživatel Tony nebude pro...
Tony, 11.10.2010 15:38

Doufám, že uživatel Tony nebude pro přílišnou vulgárnost příspěvků dylýtován. :-)

Nelze jinak
Lipovan, 2.2.2011 9:18

Svíce klesá a bude klesat i nadále. Vše podstatné i nepodstatné již bylo mnohokrát řečeno (včetně toho, o čem píšu právě teď), články se tématicky neustále opakují, invence byla vyprázdněna až na samé dno. Někteří si Svíci pletou s výročním mítinkem k VŘSR, jiní hledají soucit. V zásadě už vůbec nemá smysl psát nové články, úplně postačí oprašovat ty z archívu, protože tématická linie mizí nanejvýš pátým diskusním příspěvkem, v případě křížobolševika hned prvním. Tak proč se namáhat? :-)

Odp: Nelze jinak
Tony, 2.2.2011 9:36

Mě spíše mrzí, že sem nechodí nové tváře s novými pohledy na dané téma...
A Yardassan mi chybí :-(

Odp2: Nelze jinak
tlapka, 2.2.2011 13:00

Na Svíci mě nemrzí nic. Mám toho dost k mrzení jinde.

Odp3: Nelze jinak
Alfons, 2.2.2011 13:37

Mrzení patří k životu. Kdo nemrzí nežije.;-)

Odp4: Nelze jinak
tlapka, 3.2.2011 9:51

Hlavně že někdo si na to zvláště potrpí. Dokud se nenamrzí, není spokojen.

Stále jhe to lepší, než kdejaké jiné...
iva, 2.2.2011 10:43

Stále jhe to lepší, než kdejaké jiné fora tematická, nebo diskuse na novinkách. Trochu mi posl. dobu lerze krkem to posílání do hrobu. Nesnáším přidavače. Mám taky ráda, když lidi mají různé názory než když se shodnou a ně+koho posílají do Padóus.

Odp: Stále jhe to lepší, než kdejaké jiné...
tlapka, 2.2.2011 13:00

Mně to krkem neleze, mám dost případů k lezení krkem jinde.

Odp2: Stále jhe to lepší, než kdejaké jiné...
Alfons, 2.2.2011 13:39

Mně lezou do krku bramborové taštičky s povidlama.;-)

Odp3: Stále jhe to lepší, než kdejaké jiné...
tlapka, 3.2.2011 9:50

Jakože dostaly nožičky... zajímavé.

Odp: Stále jhe to lepší, než kdejaké jiné...
Alfons, 2.2.2011 13:38

Protiklady cesta k pokroku-zdraví MARXOVNA.;-)

Pro TlapkoIvany-není to k žrádlu
Alfons, 3.2.2011 1:39

http://garcia.blog.idnes.cz/c/156715/Rajcata-z-retezcu-To-se-neda-zrat.html
Kupujte kvalitu-pomatení obranáři-svícaři a relita.
Nedejte se-jezte odpad a při tom si zde mlaskejte;-)

Odp: Pro TlapkoIvany-není to k žrádlu
ivan, 3.2.2011 10:23

Jenom trouba žere i to co nechce, Alfe.

To, že někdo přišel na to, že češi jsou zvyklí nakupovat z dob radostného budování a nekonečných úspěchů cokoliv vidí, protože zítra už to nebude, je pouze logickým důsledkem minulosti. To, že by si toho nikdo nevšimnul se nedalo ani předpokládat natož se tomu divit. Alíku! Čemu se divíš?

Nakopni svého křížobolševika!
Lipovan, 3.2.2011 10:37

Přesně tak. Spotřebitel kraluje svou peněženkou a když nekoupí, obchodník neprodá. Jak prosté. A že se křížobolševik celý život flákal a teď má v peněžence bullshit, je pouze jeho problém. Koneckonců, je to tak dobře. :-)

Odp: Nakopni svého křížobolševika!
Alfons, 3.2.2011 14:04

Naše supermarkety se přizpůsobily sockám. SOCKOMARKETY.;-)

Odp2: Nakopni svého křížobolševika!
tlapka, 3.2.2011 16:12

A proč tam teda lezeš...

Odp2: Nakopni svého křížobolševika!
ivan, 3.2.2011 18:33

Kdybych někdy otvíral nějaký obchod, tak bych ho pojmenoval:

,,Nemáme, zeptejte se příští týden."

Váš Alfbert.

Odp2: Nakopni svého křížobolševika!
ivan, 3.2.2011 18:36

Nějak se nám Alíku vylepšily dodavatelsko-odběratelské vztahy. ;-) Škoda, že tomu vyjádření mlaďasové nebudou rozumět.

Odp3: Nakopni svého křížobolševika!
iva, 7.8.2013 14:23

je to jak za komunistů. tehdy nebyl hajzlpapír tad´není repelent. Dupu si vždycky něčím utřu, novinama třeba , ale co pomáhá proti ovádům a komárům? Nemáme ani ve skladu nejsou to není tržní ekonomika, to je na hlavu.

Odp4: Nakopni svého křížobolševika!
ivan, 7.8.2013 15:30

Takováhle obchodní informace by se měla skoro tajit, Ivo.

Jeden pošlu jako dar.

Krabici za nákupku + dopravu.

Dodávku za zálohu na DPH + zálohu na marži + dopravné.

Kamion do deseti dnů.

(bod dvě, tři a čtyři je vtip)

V dobách hlubokého míru se doporučoval odvar z listí střemchy nebo kaštanu, ale nejlépe fungoval petrolej.

O DDT nepíšu ani jako o vtipu, to se rozhazovalo ručně z jedoucího valníku lopatama po polích, nebo se vtíralo do srsti zvířat. Dalo se koupit v každé drogérce nebo smíšence. Dneska by se s ním nakládalo ve skafandrech.

Jiná doba jiný mrav, pouze lidé zůstávají stejní.

Odp5: Nakopni svého křížobolševika!
Vlastimil Čech, 7.8.2013 21:19

Mimochodem soudím, že DDT byl jeden z posledních opravdu účinných prostředků proti hmyzu... nu, vyrostli jsme s DDT, žijeme.
Škoda, že jsem si neudělal zásobu pro soukromé použití...

Odp6: Nakopni svého křížobolševika!
Zákys, 8.8.2013 16:48

Přežily to i mandelinky (stál jsem na zahradě mezi bramborouvou natí a jsou tam „děvčata“ pořád). Jediný účinný prostředek proti „emerickému brouku“ byli pionýři, malované děti, nekontaminující půdu na staletí, a nesvinící ledovce až v Gronsku. Ale zase se nikdo nepletl Darwinovi do zelí, Jiří Wolker byla povinná četba, vládli komunisté a nebyly banány... :-(, ;-)

Odp7: Nakopni svého křížobolševika!
Vlastimil Čech, 9.8.2013 10:28

Brambořiště posypané DDT bylo nejen mandelinek, ale všeho hmyzu prosté! Mandelinku by ani v poledne s lucernou nenašel!
---------------------------
DDT= pionýři v prášku
nebo tetky v prášku... dětem se občas hnusilo sbírat ty ohavné mandelinčí housenky...akorát bylo špatné, že to hubilo spolehlivě i včelky.... ovšem maštal, nebo chlév bez much? To zvládlo jen DDT! Ty nové ekologické přípravky se mi jeví málo účinnými...
používat DDT na ledovce je škoda, tam stejně žádní hmyzáci nežijí, ovšem Darwinovo zelí nebude okousáno od housenek běláska, a ty banány by po odstranění hmyzích škůdců by taky byly lepší...

Odp4: Nakopni svého křížobolševika!
ivana Kozárová, 8.8.2013 18:33

Zkuste Tea tree olej,mně zabírá emulze 1:1 s vodou,zabírá to i na koně,ale nesmí se to dávat do blízkosti očí. Nejlépe je to vyzkoušet nejdřív na rukou a nohou. Taky to odpuzuje vši,blechy a klíšťata.

Odp5: Nakopni svého křížobolševika!
iva, 9.8.2013 8:29

To se koníček má, když ho tím natřou. Horší než komáři jsou ale ovádi a takové ty mouchy štípací. Syn měl takový náramek odpuzovací a ty vosy se na něj slétly tak, že se mu chlap smál, že mu ho ty vosy chtějí sundat. zkusím koupit tea tree olej, jestli bude v drogerii.

Odp6: Nakopni svého křížobolševika!
ivana Kozárová, 9.8.2013 12:14

koupíte ho spíš v lékárně. Můžete zkusit nejdřív pár kapek do skleničky s vodou,jaká bude vaše reakce. U zvířat se ředí víc,než u člověka,který snese obvykle víc než zvíře;-)Koncentrovaný může dráždit kůži. Ale opravdu zabírá a je to přírodní prostředek,nezajeduje krev jako ty spoty.

Já se zase ráda podělím, z tohohle bych...
iva, 8.8.2013 9:00

Já se zase ráda podělím, z tohohle bych stejně nic neměla:-). Díky, už nějaké repelenty máme jeden je možná trochu účinný, ale opravdu jsme byli nějakých pár dnů bez repelentu jen jsme měli takové dýmitko.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.