Pro všechny přemýšlivé lidi

Komentáře k článku

10.2.2009 13:17

Dávat milodary?

hnkutil

Rozhodl jsem se dávat peníze, nemluvit. Pro někoho jsou automaticky doplněny představou, jak ovládat druhé lidi. Pro jiného však žádná částka není malá. Peníze jsou oběživo, vyděláváme je prací. Milodar znamená odevzdání libovolné částky peněz za zdánlivé nic. Člověk jeho prostřednitvím trochu ztrácí moc nad zanedbatelnou možností, co jeho peníze způsobily jinde. Stává se milodarem nadřazen obvyklým potřebám, když uspokojí jednu z natažených rukou? Já to budu tak dělat a uvidím.

Rozhodl jsem se každý měsíc dát 2000 někomu druhému. Nechci za to sex, propagaci lži, ani zvrácené uspokojení z nastolení své představy. Nechávám být. Není ani špatné, pokud všedním žitím nejsme milodaru vždy schopni. Já na to běžně kašlu - co bylo moje, nebylo tady pro všechny.Takový postoj „nedám kdekomu“ je přirozenější než postoj opačný. Roli hraje nedůvěra v jednorázové vykoupení pro cizího, zcela jistě rázně v mysli zpochybněného. Většina lidí na takové to strašení nedá, proč taky. Těžko neučinit ze sobeckých důvodů něco jako milodar, však lehko jej přijmout bez ztráty svobody.

Co mě k tomu vede? Svět se nějak točí, ale nedá mi to. Takže asi nějaký ideál, víra v něco hodnotnějšího než způsobují peníze. Chci odpovědět někomu jinak než jeho ovládnutím a vycucáním. Chci se ptát, proč jsem drcen a omezováno je mocí srdce člověka. Milodar je nejméně, co dám. A nevím co dát navíc než love, popřemýšlejte prosím.

Chcete zřídit budku?
slayd, 10.2.2009 18:29

To chcete zřídit budku jako v Americe. Kolik máte na kontě? Já myslím, že tam přijdou stát podnikatelé a osoby OSVČ a taky úředníci, kteří si odskočí z úřadu vyřídit svoji neodkladnou záležitost. Nějaký srdceryvný příběh si vymyslí... atd. Jak budete hodnotit, že ten či onen je skutečně v hmotné nouzi a zda je v té hmotné nouzi nešťastnou náhodou, vlastní blbostí nebo vlastním zhýralým životem? Dáte ty dva tisíce mě osobně? Potřebuji si udělat nějakou radost: výstava TUTANCHAMON stojí 300Kč a pro moji rodinu vydat 900Kč je velice moc velká částka... Pokud vás můj příspěvek zaujal napiště, kde ty peníze budete nabízet
Pozn. znám ovšem pár jedinců se skutečnými dluhy, které vám mohu přivézt ukázat. Držím vám palce! P.S.

Odp: Chcete zřídit budku?
Lucka, 10.2.2009 21:57

jsi dobrým člověkem, myslíš proto jsi, pss víš jsou dvě možnosti jak pomoct lidem penězmi , které příjmou jen lidi co nemají charakter, a ty se rozkutálejí. Nebo za ty dva tisíce což je dost peněz vymyslíš něco přádného. Ve smyslu uděláš akci v místním prostoru a uděláš radost mládeži, dětem, dle toho co si vybereš. Nebo koupíš nějaké knížky pro školku a uděláš radost dětem. Nebo Uděláš si čas a zajdeš se domluvit do školy a z připraveným programem poučíš na dvě hodiny mládež v občance. Nebo natiskneš tvé myšlenky na papír a necháš je na vlakáčích, autobusácích, a něco se stane. I kdybys ovlivnil jen deset procent čtenářů , změnil jsi svět.

Odp2: Chcete zřídit budku?
Katka, 18.11.2015 3:04

Ahoj, chci jen reagovat na tuto odpověď - chápu, že myslet na děti je krásné atd. .... , ale co staří lidé - na ty celkem zapomínáme- nemyslíte?

Mám lepší nápad:
dikobraz, 10.2.2009 22:13

Bojujte proti rušení pracovního poměru ve zkušební době bez uvedení důvodu. Poskytněte trvalé zaměstnání slušným, tzv. nestandardnímn lidem, jinde odmítaným. Použijte na oba navržené cíle měsíčně těch =2000,-Kč. I ten nejubožejší člověk se stává šťastnější, když může pracovat, když mu někdo umožní být užitečný, vážený, prospěšný. Tedy nejen kvůli penězům pro obživu potřebují lidé práci, ale také pro pocit své důležitosti, užitečnosti, pro pocit, že nezklamali svou rodinu a učitele v tom, že se o sebe dokážou postarat.

Bohužel „jednou rukou nezatleskáš“. Současní čeští podnikatelé totiž ten pocit užitečnosti raději poskytují východním migrantům ze zemí, po kterých nám nic není, než svým českým spoluobčanům a tím své zemi.

Jak na to:
diko, 11.2.2009 12:26


Pane „hnkutil“ máte výborný nápad
. Pokusím se Vám tento Váš nápad prakticky rozvinout. Tedy:

Nedávejte ty peníze někomu úplně bez zásluhy. Umožněte „obdarovanému“ pocítit štěstí a radost z toho, že pro Vás něco užitečného udělal. Stanovte plat=50,--Kč / hodinu. Potom 2000 : 50 = 40 hodin za měsíc. Z toho vyplývá, že ten šťastný Váš nový zaměstnanec (kyně) bude pro Vás po pět pracovních dnů v týdnu denně pracovat 2 hodiny. (20 pracovních dní x 2 hodiny = 40 hodin). Vydělá si za rok 12 x 2000 = 24000 Kč. A protože, bude-li se chovat slušně, je bude mít jisté, tak to pro něj (ni) bude daleko výhodnější, než si tuto částku vydělat jinde ve zkušební době, být pak propuštěn bez uvedení důvodu a zbytek roku být nezaměstnaný.

Co a kdy ten Váš nový(á) zaměstnanec(kyně) bude dělat:
Bude např. odpoledne mezi 14°° a 16°° hodinou chodit nakupovat, hlídat mimino nebo batole, vodit starší děti ze školy a učit se s nimi a hrát si s nimi. Může štípat dříví na topení, které nasbíral(a) v lese, může vařit večeři, péci buchty, stírat schody, uklízet v bytě, sekat a zalévat trávu na zahradě, prořezávat stromy, mýt automobil, krmit a ošetřovat drůbež (psa, kočku, prasátko) na dvorku. Může na počítači vyřizovat korespondenci, pro děti-studenty může vypracovávat otázky k maturitě nebo ke státní zkoušce; z rukopisu může zpracovávat a psát diplomku aj. Kdo umí, může pro Vás a Vaše rodinné příslušníky dělat řidiče a vozit Vás a nákupy autem v době, kdy budete pracovně zaneprázdněn. Nebo ta milá nová osoba pro Vás může plést svetry nebo s Vámi hrát šachy, nebo si s Vámi občas jen povídat.

Určitě se Vám to vyplatí, i kdyby třeba ten člověk ve Vaší nepřítomnosti jenom hlídal Váš zamčený dům, Vaši zahradu, Vaše pole.

Trvale pracovat = Životní jstota = Spokojenost
dikobraz, 10.2.2009 23:00

Současná nervozita a zločinnost ve společnosti pramení z nejistého zaměstnání, z rušení pracovních poměrů ve zkušební době, z krachování firem, z finančních podvodů ve všech oblastech hospodaření, z hořících skládek zahraničního odpadu nebo hořících pěstíren konopí „ nezbytných východních pidipracantů“.

Co to je za „MANAGERY“, když nedokáží získat zakázky, nedokáží udržet firmu v chodu, nedokáží se nezadlužit, přestože pobírají tak obrovské platy ?
Dříve bylo zvykem, že kapitán potápějící se loď opouštěl poslední nebo se utopil s ní.
Dnešní „ kapitán “ firmy se nejdříve napakuje a tím přivede firmu ke krachu a pak první zmizí za hranice s tučným kontem. Neméně napakovaní náměstci následně propustí zaměstnance a emigrují za šéfem dříve, než se na firmu vrhne správce konkursní podstaty.

Slyšel někdy někdo poslední dobou o tom, že by ředitel a jeho náměstci poskytly všechny své soukromé finanční prostředky na mzdy zaměstnanců své krachující firmy aby je nemuseli propustit ??? Já ne.

Libuše šlápla vedle.
Alfons, 11.2.2009 3:17

Vidím stát veliký, ve kterém nebude ani jedna fabrika a ani zemědělský podnik. Jen pasoucí se stáda občanů na hromadách odpadu a spálenišť fabrik a hořících skládek plastů. Z hradu budou blahosklonně kynout státní manažeři a výběrčí daní se budou pokoušet vybrat poslední možné daně. Na pastvě budou i exekutoři, kteří ztratí zaměstnání, protože nebude co exekuovat.

Odp: Libuše šlápla vedle.
ivan, 11.2.2009 11:58

Hele, Alfons, děláš akorát blbou nánadu, lidi jako si ty jsou kurviči života jiných lidí, už mě sereš! Svíci jsem si zamiloval pro její slušnost, argumentačnost a zdroj poučení. Nikdy jsem se zde nedopustil nějaké hrubosti. Ty si ale NESKUTEČNÝ čurák !! Svíci, kterou jsem si oblíbil právě pro její slušnost těžce plevelíš proklamacema.

Ostatním se omlouvám za zvolené výrazivo, chtělo by to panáka.

Odp2: Libuše šlápla vedle.
Jana, 11.2.2009 12:22

Ahoj, Ivane, kopni ho tam.
S výrazivem si neber servítky, máš recht, není to, co bývalo.
Mě neskutečně štve Slayd a jeho slovní průjmy, ale Alfons, to je taky teda hrůza.:-(:-(:-(

Odp3: Libuše šlápla vedle.
Alfons, 11.2.2009 12:40

PRAVDA je krutá a pro pravdu už zemřelo hodně lidí. Na sametovou hranici se mnou!!! Někomu nějak povolují nervíčky. Na svíci by měly být asi jen řízené adorace.

Odp4: Libuše šlápla vedle.
Jana, 11.2.2009 12:45

Děláte z toho akorát tak bordel. Stejně jako Slayd. Je to škoda pro ty, kteří by si chtěli popovídat upřímně a otevřeně.

Odp5: Libuše šlápla vedle.
Yardasan, 11.2.2009 19:10

:-) Myslím, že pro popovídání by jste se měli stýkat na jiném serveru. Zde je prostor pro názory, které bychom měli tolerovat a které aby zde mohly být a abychom si mohli rozšiřovat obzory. Napadejte názory a ne lidi... pro pokec jinam... S pozdravem jK.

Odp6: Libuše šlápla vedle.
Juras, 11.2.2009 19:14

Proč Janě zakazujete vyjádřit názor? Jana nikoho nenapadla, napsala jenom svůj názor na chování některých lidí.

Odp6: Libuše šlápla vedle.
ivan, 12.2.2009 10:13

Ale ano, Yardasane, to je ono, o to jde! Těžko zachytit a rozanalizovat několikapísmenkovou myšlenku s nepatrným nosným potenciálem. (pan A)Jak na ní navážete hovorem a rozvinete téma, pokud nějaké má? Proklamativní údernost v mnohdy zmatěčném podání nenabízí možnost se zúčasrnit nebo reagovat. Podívejte se na úroveň Svíce a diskuzí v ní před rokem, nebo nyní! Rád bych si uchoval tu tu dřívější. Někteří nově příchozí jsem vletěli s novinkovou silou a úderností a vzali tak mnoha lidem chuť se dál zůčasňovat. Želím této ztráty! S někým jsem v názorové neschodě, ale velice pečlivě rozkrývám důvody které vedli k utvoření jeho postoje. U někoho to při nejlepší vůli nejde. Prosím, abyste nikoho nevytěsňoval, toto je právo Aleše, ne Vaše, tak si ho nepřisvojujte.

Odp7: Libuše šlápla vedle.
slayd, 12.2.2009 12:45

Hájíte nějakou pomyslnou Janu? Kdyby měla sama co říci, tak by prostě psala. Zkuste jí pomoci tím, že to za ní napíšete sám... Úroveň dřívějších diskuzí byla lepší?
Ani bych neřekl. Občas to nebyla vůbec žádná diskuze a jen nabízení informací a odkazů - žádný vlastní názor, příběh nebo životní zkušenost. Jak mělo a má přijít k odhalení skutečného člověka stojícího za nickem svíce, hned je hrdina - mluvka nebo hrdinka - kuchařinka fuč.
Do skutečné polemiky a konfrontace se tady nikdo nepustí... Zbabělost a pohodlí vítězí. Vy chcete znát postoje druhých, ale vlastní ne a ne odhalit. JO, Jo. To je ale bída - viďte. Když někdo pojmenuje problém, tak je klid nebo je označen za hulváta... Svíci si rozvracet nedáme. P.S.

Odp8: Libuše šlápla vedle.
Jana, 12.2.2009 15:50

Slayde, já jsem tak málo pomyslná jako vy.;-)
Jinak, nevím, co pořád máte s tou kuchařinkou.
Jak si představujete skutečnou polemiku a konfrontaci? Jako že se vypravím do pasáže Alfa a tam si to vyříkáme?;-)

Odp9: Libuše šlápla vedle.
slayd, 12.2.2009 16:01

To může bejt samozřejmě, i když je to z vaší strany nepravděpodobné. Stačilo by psát jasné a řízné komentáře na daná témata. Ale to platí pro všechny nicky a ne jen pro vás. Vás jsem vybral jen proto, abych provokoval a taky se mněe nelíbí to zbytečné ochranitelství... Jako sebevědomá a chytrá žena to jistě nemáte zapotřebí... A nikdo vás neukousne a navíc - co se škádlívá.... však víte... mužská fantazie nezná hranic... P.S.

Odp3: Libuše šlápla vedle.
Juras, 11.2.2009 12:52

Přesně. Přidávám se k vám dvěma.

Odp4: Libuše šlápla vedle.
ivan, 11.2.2009 16:37

Fakt bych si nepřál, aby Svíce ,,znovinkovatěla" jednobuněčným glosátorstvím. Vždy, když se potřebuju vyřvat, tak na Novinkách plácnu ( ;-)) nějakou kravinu, čím větší mě napadne tím víc bodů. Neuvěřitelné! N..ky mám za takový koš internetu. Taky potřebný, ale jeden stačí.

Odp4: Libuše šlápla vedle.
Jana, 12.2.2009 15:48

Ahoj Jurasi. Tu jsem se někde dočetla, odkud jsi. V létě se občas ocitneme v Oslavanech v zámeckém pivovaru, nemáš to tam zas tak daleko. Co říkáš, nedáme si tam někdy sraz?

Odp5: Libuše šlápla vedle.
Juras, 12.2.2009 22:35

Nebo se můžeme setkat někde u vás :-) My tam jezdíme několikrát do roka. Když pojedete, můžeme se domluvit a můžete se u nás třeba stavit na kafe. Anebo (to je nápad!) napiš mi na mejl jura.polak@email.cz, domluvíme se mejlem, ať tady slayd zbytečně nežárlí :-)

Odp3: Libuše šlápla vedle.
ivan, 11.2.2009 12:57

Konečně někdo, na koho se vždy těším. Uvítal bych návrat Kelta, Bambuse a podob. Stýská se mi po bývalé úrovni. Pár trvalek tady ještě je, ale jejich příspěvky postupně řídnou. U některých jsem si zvykl i na jejich styl, ale Alfons je mým hřebem na kříži. Koho dneska napadne, jestli skutečně žili draci?

Odp4: Libuše šlápla vedle.
Jana, 12.2.2009 15:47

Ahoj Ivane. Škoda, že Kelt už nechodí. Že bychom mu napsali? A Bambus, to byl kluk, kterýmu to vážně pálilo. Doufám, že se mu dobře daří.
Jinak, k těm milodarům - líbí se mi projekty, kdy si někdo adoptuje dítě na dálku.

Odp5: Libuše šlápla vedle.
ivan, 12.2.2009 17:39

O Bambuse strach nemám, ten se neztratí. Psal, že je v Dánsku na lososí farmě, ale kontakt nemám. Znám jeho identitu, ale tu tady nezveřejním. Docela bych byl rád, kdyby se znovu zapojil, nyní, když je jasno jestli krize ,,bude nebo ne ?" Docela se divím, že zde toto téma nikdo neotevřel, s gustem bych si poslechnul obhajoby zůčasněných k tehdejším oponencím, určitě by to byla střelba.

Odp2: Libuše šlápla vedle.
Alfons, 14.2.2009 8:17

Další postižený který nedokáže vnímat současnou realitu. Doporučuji pro postiženého www.secondlife.cz , tam je všechno dle představ avatara. Já mám svého avatara propojeného na www.svice.cz , takže posílám avatary (kteří mají zájem) z virtuálního světa (SL) do reálu (RL) čili dělám SVÍCI reklamu a získávám další svíčkaře.

Odp: Libuše šlápla vedle.
Přemysl, 11.2.2009 12:42

Výborně Alfonsi ! Tato pochvala NENÍ ironií !

Odp2: Libuše šlápla vedle.
ivan, 11.2.2009 14:12

Romantiku, co jsi v životě vybudoval? Vytvořil? Co jsi udělal ,Ty !.. pro lepší svět? Prázdný život ubrečené Lídy s nataženou rukou.

Odp3: Libuše šlápla vedle.
Yardasan, 11.2.2009 19:12

:-) Myslím, že o nic míň než Vy. Nemáte právo někoho soudit. S pozdravem jK.

Odp4: Libuše šlápla vedle.
ivan, 11.2.2009 20:01

V otázce nevidím odsudek. Vy ano?

Konečně pochvala!
slayd, 11.2.2009 13:39

Už jsem myslel, že se pochvaly ani nedočkám. Pokud moje úpřimné a realistické komentáře někoho popuzují, tak je to správně. Ta předchozí sterilita diskuzí byla marnost. Jako by tu diskutovali Zombie a nebo počítačový program skládal frázovité odpovědi bez konkrétního smyslu jen pro únavu... P.S.

Odp: Konečně pochvala!
Juras, 11.2.2009 16:57

Ono to sice znepřehledňuje stránku, ale člověk se ty tapety naučí jednoduše přeskakovat. Tvoje a Alfonsovy jsou jednoduché, romantikovy složitější, protože mění nicky.

Odp2: Konečně pochvala!
slayd, 11.2.2009 20:21

Proč neříct že vás něco sere, když vás to opravdu sere?
Používat vulgarismy jen proto, aby někdo dokázal, že je drsný chlapík apod. to mne skutečně nebaví...
Kašlu na nějaké servítky, ale musí to mít nějaký záměr, bez toho je jakýkoliv komentář jen bohapustým blábolem. Kdo ten skrytý význam nechápe a přímý mu naopak připadá moc drsný, ten neví co chce a NENÍ NA PŘIJETÍ DRSNÉ SKUTEČNOSTI DUŠEVNĚ PŘIPRAVEN. p.s-

Odp3: Konečně pochvala!
Tlapka, 24.2.2009 15:14

To jste praštil hřebík do hlavičky svatá pravda.

Osobně posílám několik statisíců ročně...
Yardasan, 11.2.2009 19:19

Osobně posílám několik statisíců ročně na podporu různých podnikatelských záměrů, a estetického cítění, ale anonymně. Dávat lidem peníze jen tak nikam nevede, protože si ničeho neváží. Když tak za prokázanou službu nebo ochotu. S pozdravem jK.

Odp: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Estetika, 11.2.2009 23:42

Pro Vás Yardasane mám také skromný nápad: Nakupujte (jestli to ještě neděláte) esteticky pěkná umělecká díla současných mladých výtvarných umělců, kteří nemají jiný zdroj příjmů, ani pověst, tudíž nemají na svá díla ani poptávku, ani odbyt. Kupovat od mladých výtvarníků jejich původní originály je potřeba ještě za jejich života; nenechat je předčasně umřít hlady.
( Naopak kopisté, kteří kopírují díla slavných mistrů ještě jaksi bokem vedle svého trvalého výnosného zaměstnání, nejsou tou skupinou, kterou by bylo potřeba finančně podporovat nákupem jejich kopií).

A doufám, že se dodatečně pravidelně přesvědčujete, že jste finanční prostředky vynaložil účelně a morálně, že je nedáváte někomu, kdo se Vám za to za Vašimi zády směje nebo kdo provádí s penězi od Vás něco nekalého. Za žádostí o příspěvek „na tzv. umění “ se totiž může třeba skrývat financování násilného vykrádání uměleckých děl z českých muzei ?!

Odp2: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Alfons, 12.2.2009 15:06

...nenechat je předčasně umřít hlady....správný umělec musí trpět nejrůznějšími způsoby, jinak jeho dílo za nic nestojí. ;-)

Odp2: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Yardasan, 12.2.2009 20:27

Na žádosti většinou nereaguji. S pozdravem jK.

Odp: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Dominik, 12.2.2009 13:38

Moje řeč.
Ten kdo přijme dotaci bez zásluh, si ji neváží a stejně nakonec pro něho bude platit „lehce nabyl, lehce pozbyl“
Hladová zeď za Karla IV také měla svůj smysl, ale když už něco dělat, tak ať to je smysluplné.
Třeba na Slovensku musí každý nezaměstnaný odpracovat pro obec nějaké hodiny, aby dostal podporu.

Odp2: Osobně posílám několik statisíců ročně...
slayd, 12.2.2009 14:33

Nejlepším řešením by ovšem bylo, aby každý člověk, který chce skutečně pracovat dostal práci odpovídající jeho schopnostem a vzdělání. Na nějaký čas může pracovat i na pracovní pozici nižší než je jeho kvalifikace, ale odměna by měla vždycky výrazně přesáhnout dnešní jeho sociální minimum. A tohle právě nefunguje přátelé!!! A bez toho je každé řešení jen takové, aby se vlk nažral a koza zůstala hladová. P.S.

Odp3: Osobně posílám několik statisíců ročně...
ivan, 12.2.2009 16:19

Slayde, vzdělání je nepřenosný statek a je nedělitelným majetkem jeho nositele. Každá činnost musí mít i nějaké výstupy, tedy přidanou hodnotu, teprve ta!.. se stává zbožím pokud má o něj někdo zájem. Proč fabrika nemůže mít pět set ředitelů, ale jenom jednoho soustružníka, přestože by měli všichni ředitelé kvalifikační i osobnostní předpoklady, se zdá být Vaší nepřekročitelnou mezí.
Vaše uspořádání by vedlo k tomu, že by všechny kozy a všichni vlci, do jednoho, chcípli hlady.

A tohle, právě, nikdy fungovat nebude, přátelé!!!

Odp4: Osobně posílám několik statisíců ročně...
slayd, 12.2.2009 19:20

Ale ale, pane Ivane. Myslíte, že jste vytáhl opravdu podstatu mého komentáře? Já se domnívám, že jen blbnete a vůbec se nesoustředíte. V mém komentáři je postatný tento údaj: KAŽDÝ ČLOVĚK, AŤ PRACUJE NA JAKÉKOLIV PRACOVNÍ POZICI MÁ MÍT TAKOVOU VÝPLATU ABY JEHO MZDA ZNAČNĚ PŘEVÝŠILA SOCIÁLNÍ MINIMUM URĆENÉ PRO NEZAMÉSTNANÉ K PŘEŹITÍ...
Smutným faktem zůstává, že mnoho lidí pracuje za tak mrzký peníz, že jim za měsíc poctivé práce nezbývá, než běžet na úřad pro sociální příplatek na bydlení nebo mají v horším případě o několik stovek více a přijdou o všechny příspěvky a jsou na tom ještě hůře.
Sytý podnikatel hladovému nikdy neuvěří... P.S.
Pozn. já nejsem ochráncem chudých - jen nerad kecám blbosti, když nemusím / vysvětleno?/ No nevím... nevím. To zase budou argumenty mimo mísu! Tak jo.

Odp5: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Jana, 12.2.2009 20:05

Nejlepším řešením by ovšem bylo, aby každý člověk, který chce skutečně pracovat dostal práci odpovídající jeho schopnostem a vzdělání.

Tak jste to napsal. A Ivan na to reagoval - řekl, že si myslí, že to není možné.
Mě to připadá jako naprosto jasná a logická reakce.

Odp6: Osobně posílám několik statisíců ročně...
ivan, 12.2.2009 20:17

Jemu ne, nikdy!

Odp5: Osobně posílám několik statisíců ročně...
ivan, 12.2.2009 20:08

Salyde, klidně jste mohl zveřejnit pouze svůj výtažek ze svého textu, nebo upozornění, že není nutno brát v potaz co píšete. Jak docílíte toho, aby všem!!..bylo umožněno pracovat na pozicích které si podle Vás mohou nárokovat ? Které to jsou? Kdo bude mít povinnost je zajistit? Kdo poskytne krytí 100% výdajů na jejich dosažení. Jak je získá? Prosím o krátký rozklad. Všechny otázky jsou v souvislosti se zveřeněním Vaší představy.

Odp6: Osobně posílám několik statisíců ročně...
slayd, 12.2.2009 20:51

To jsou právě ty kecy které vedete a už jste dva?
K té Janě a její citaci mého komentáře: no dobře, ten stav který jsem napsal by byl stavem ideálním tzn. utopistickým a nereálným. Protože se jedná o nadsázku jako protiklad k názorům z druhé strany, které vidí řešení v opatřeních, které existující stav společnosti
neřeší, nýbrž jen konzervují a řešení předstírají. Já bych viděl jako reálnou realizovatelnou možnost k nápravě současného stavu moji vizi uvedenou v následném komentáři tzn. pro pracující pořádnou mzdu, která se výrazně odlišuje od sociálního minima bez ohledu na pracovní pozici... To by si ovšem někde nějací lidé museli snížit své příjmy tekoucí na tučná konta. K tomuto návrhu se už asi pan Ivan ani paní Jana vyjádřit chtít nebudou. Předpokládám nesprávně?
Bude i nyní jejich odpověď tak precizně jasná a pojmenuje vše. Zabývejte se obsahem komentáře a dumejte proč asi dotyčný napsal to či ono. Forma není důležtá, ale obsah. Pokud si nejste zcela jisti, zda se pisatel P.S. vyjádřil přesně - zadejte upřesňující dotaz. Rád vám obsah svého sdělení i 10x vysvětlím.... P.S.

Odp7: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Jana, 13.2.2009 9:25

Slayde, jste tak „plodný“ i v mluvené řeči nebo jen písemně?
Opravdu, nebylo by marné zkusit se vyjadřovat stručně, jasně a výstižně.

Pro I.... rozklad:
rmt, 12.2.2009 20:58

Zajistí to ty orgány, které to umí zajistit pro Ba*mánce a jiné východní cizince. Když naše orgány umí najít práci a bydlení pro ty cizince cestující k nám přes půl zeměkoule a celé to zafinancovat, proč by nemohli najít také práci a umožnit pracovat Čechům ??? Pro Čechy ta „služba“ bude určitě podstatně levnější. Nebo si snad mají Češi nechat udělat plastiku očí na „šikmooko“ a naučit se breptat některým ze sinajských a tibetočínských jazyků, aby měli na Českém trhu práce větší šanci se uživit ? :-)
===============================================
A teď si ulevte ! Můžete rozehrát celou ligu.
„Zelená je tráva,
fotbal to je hra,
a ten míč kulatý,
věc je záludná.“ :-)

Odp: Pro I.... rozklad:
slayd, 12.2.2009 21:09

Tak dík. Ano právě tihle by to mohli a jiní také zajistit. Ale jak vidno z nějakého neznámého /známého?/ důvodu se jim nechce. Už bude končit Růžová zahrada / víte ten smysluplný seriál TV/ a potom mne u PC vystřídá moje žena. Už pracuje na té smysluplné odpovědi dvojice Ivan + Jana? Trošku pohyb vážení - tedy pokud chcete mít moji reakci černou na bílé ještě dnes. Já už se později k PC nedostanu... Mám svoje rituály. Trochu večerního cvičení a na závěr dne poslech hudby v posteli nebo krátká četba. Už to bude? Začínám být netrpělivý! Skočím na chvíli jinam.... P.S.

Odp: Pro I.... rozklad:
vlasta, 13.2.2009 19:21

Vite proč státním úředníkům říkáme orgány? protože jsme slušnej národ !!!!!!!!!!!!!

Odp2: Pro I.... rozklad:
Yardasan, 13.2.2009 23:42

:-):-):-):-):-) Vtip výtečný, ale slušný národ nevidím... S pozdravem jK.

Odp5: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Juras, 12.2.2009 22:39

To je právě ten průjem. Chceš říct jednu větu a přitom to zabalíš do hory nesmyslů. Přitom i tu větu, kterou považuješ za podstatu příspěvku, v původním textu pomrvíš do nesrozumitelnosti. Viz „může pracovat i na pracovní pozici nižší než je jeho kvalifikace, ale odměna by měla vždycky výrazně přesáhnout dnešní jeho sociální minimum“. To jsem četl několikrát a nebyl schopen pochopit, co chceš vlastně říct. Teď sis dal záležet lépe, věta je srozumitelná a já s ní naprosto souhlasím. Nechceš zkusit psát radši kratší, leč srozumitelnější příspěvky? Většina těch dlouhých blábolů je fakt k nepřečtení.

Odp6: Osobně posílám několik statisíců ročně...
slayd, 13.2.2009 7:40

Vynasnažím se své příspěvky zkracovat - Jurasi. P.S.

Odp4: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Tlapka, 24.2.2009 15:16

Stejně dopadnou špatně všichni to je jasnější než tisíc sluncí.

Odp: Osobně posílám několik statisíců ročně...
Tlapka, 24.2.2009 15:18

Já bych poslala ty statisíce do útulku pro zvířata.

Haló, haló - co se stalo?
slayd, 12.2.2009 22:11

Haló kde jsou naši diskutéři Ivan + Jana, aby si to někde nakonec tajně mezi sebou... nevysvětlovali...
Server svíce je zaneprázdněn: proto neodpovídá na vaše dotazy. Nebo u skutečných lidí funguje nějaká vnitřní demokratická autocenzura? A po hrdinech se opět slehla zem. Tak třeba zítra? Hmm, hmmm P.S.

Odp: Haló, haló - co se stalo?
Jana, 13.2.2009 9:26

Člověče, dyk já u toho nesedím ve dne v noci. Taky jsou na světě jiné věci. I když - tyto dny více, páč jsem na paragrafu s nemocným dítkem a nemůžu vystrčit paty z domu.

Odp2: Haló, haló - co se stalo?
slayd, 13.2.2009 12:38

Přesně tyhle smysluplné odpovědi jsou na svíci třeba a ještě v hojnější míře. Dejte děcku pořádnou dávku sedativ, ať hezky v klidu spinká. A vy napište pořádný příspěvek /nebo rovnou celý článek/ ve kterém to těm mužským šovinistům pořádně ukážete. Paní manažerka Jitka Ulmanová - ředitelka brněnského okruhu, ta by mi jistě jinak vytřela zrak a byl bych takhle malinkatej...
V zírání na ni jsem vždycky skončil u jejích dlouhých nohou a výše jsem se nikdy neodvážil ani pohlédnout. Tomu říkám respekt a úcta k ženě a její inteligenci. P.S.

Odp3: Haló, haló - co se stalo?
ivan, 13.2.2009 14:12

Slayde, čumím na tu testosteronovou bouři ve Vašem mozku. Škoda, že Vám vymele z hlavy i to, co by tam jinak patřilo.

Odp4: Haló, haló - co se stalo?
slayd, 13.2.2009 20:04

Tak tohle ovšem musel napsat pořádnej KOKOT!
Ty máš Ivánku testosteronu málo? Bylo to srozumitelné a dostatečně krátké pane Jurasi? Ještě ten nick Ivan zapomněl napsat: a proč se navážíte do Jany, její příspěvky jsou vždycky tak fantastické... P.S.

Odp4: Haló, haló - co se stalo?
Tlapka, 5.3.2009 13:34

Testosteron je někdy na užitek, někdy na škodu a třeba uvážit dávky.

Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Skynet, 14.2.2009 16:45

Inteligentní lidé neurážejjí , jsou obratní řečníci. Tak proč ty silná slova , (nadává se u těžké práce , kdy vám na nohhu spadne kámen , tak se vybouříte přes nadávku) Tady bych to nečekal . Nejlepším řešením by ovšem bylo, aby každý člověk, který chce skutečně pracovat dostal práci odpovídající jeho schopnostem a vzdělání. Jo to by bylo ideální, a tak to nefunguje , je tady v Čr zavedena konkurence. Takže jestli něco chceš musíš jít za tím čemu věříš, a neotáčet se zpět. Jen tak dosáhnou svého cíle, a smiřme se s tím že nebudeš mít po dodělání maturity hned práci jakou chceš, A to asi dělat ředitele. Nejde jen o dosažené vzdělání ale taky o zodpovědnost, zkušenosti a další vlivy. Vzdělání je jen základ.

Odp: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Alfons, 14.2.2009 17:47

Známosti, kontakty, vychytralost a bezohlednost. I takové atributy jsou vhodné.;-)

Odp2: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Tlapka, 24.2.2009 15:21

Dosti dobré nástroje jsou fantazie a smysl pro humor.

Odp: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
slayd, 15.2.2009 8:09

Kde jste přišel na to milý Skynete, že inteligentní lidé se neurážejí? To nám tedy vládne pěkná banda neinteligentů - koukněte někdy na zasedání parlamentu
Navíc já toho KOKOTA pro Ivana nemyslel jako urážku, ale stanovenou diagnózu tzn. nemoc = kokotismus! Myslím, že po AIDS je to celosvětově šířená epidemie o které se sice mnoho ví, ale jen málo mluví. Navíc ji nikdo veřejně neřeší. To byste se divil kolik KOKOTů pracuje v soukromých firmách na manažerských pozicích - nebo na lukrativních místech státní správy.
Kdo je kokot a co znamená kokotismus se dočtete v knize: Dost bylo kokotů do Mudr. Xaviera Crementa. Až si to nastudujete, tak možná změníte názor na některé lidi ve svém okolí... P.S.

Odp2: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Bára Š., 15.2.2009 12:45

No, minimálně těmto lidem chybí takt a sociální inteligence. K urážkám se uchýlí jen ten, kdo je zahnaný do rohu a už neví, jaký jiný argument by použil

Odp3: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Alfons, 15.2.2009 15:56

....lidem chybí takt a sociální inteligence.....je to druh postižení a proti tomu nelze nic namítat. Musíme tyto lidi brát takové jací jsou.

Odp3: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
slayd, 15.2.2009 21:41

Argument jsem použil odborný. Pisatel hrající se na lékaře nebo psychologa, který plácá o mé hladině testosteronu je pravděpodně KOKOT. Prostě všechno tomu nasvědčuje. Bára Š. jistě pořebuje provést nějaký vědecký průzkum, ale nám starým kozlům postačí životní zkušenost. Ostatně zkuste do té knížky také nakouknout slečno B.Š. ani ženy nejsou ušetřeny této diagózy... S léčbou je třeba začít ihned - jinak přechází do stadia chronického kokotismu a toho se už nakažaný jedinec nezbaví nikdy.... P.S.

Odp4: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Juras, 24.2.2009 15:52

Tak to vypadá, že kromě Tebe tady kokotologii nikdo nestudoval. Zkus tedy omezit používání odborných termínů, ať Ti rozumí i laická veřejnost :-)

Odp5: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
slayd, 24.2.2009 17:27

Laická veřejnost musí být řádně poučena o nebezpečí pandemie kokotismu. Tuto nemoc lze vymýtit pouze ve spolupráci s celosvětovou zdravotnickou organizací.
Dokud nezmizí poslední kokot nemá lidstvo vyhráno. Je to stejné jako s pravými neštovicemi. Mudr. Xavierovi Crementovi náleží Nobelova cena. Pokud i v komisi pro udělování Nobelovi ceny sedí byrokratičtí k....i, potom je sitace jasná a neřešitelná.... P.S.

Odp5: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Yardasan, 24.2.2009 20:24

Ke studiu vlastního kokotství byly vydány již tři tituly: Dost bylo kokotů! , Kokoti jsou věční a Spiknutí kokotů. Vřele též doporučuji. S pozdravem jK.

Odp6: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
slayd, 3.3.2009 18:20

Peníze si dobře uschovejte a nekupujte žádné kokotiny
P.S.

Odp3: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Juras, 24.2.2009 16:03

Nemusí být zahnán do rohu. Zbytek zní rozumě, tak Vás zkusím přeformulovat: „K urážkám se uchýlí ten, kdo neví, jaký jiný argument by použil“. To by byla kategorie „tupoun“. Potom je ještě další kategorie lidí používajících urážky - „Provokatér“. To jsou vetšinou provokatéři, kteří se snaží objekt svého zájmu k něčemu vyprovokovat. Třeba k facce, aby měli důvod ho zmlátitt nebo žalovat. Argument by sice lepší měli, ale z nějakého důvodu ho nechcou použít a raději se snaží protějšek k něčemu donutit. Napadá mě další kategorie - „zoufalec“. Nějaký ignorant je k nezastavení, nemá cenu pokoušet se donekonečna mu dávat argumenty - buď je nechápe nebo ignoruje. Potom zoufalec doufá, že když dá najevo, že daného ignoranta považuje za debila a doufá, že se ignorant chytí za nos a zmlkne. Bohužel - tato zoufalcova naděje se většinou ukáže jako kontraproduktivní - dá tím ignorantovi sám na sebe klacek.

Další kategorie mě nenapadá.

Odp4: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
slayd, 24.2.2009 17:30

Dobrý pokus Jurasi, ale originál od Mudr. X.C. je daleko jasnější a fudovanější... Kdo chce vědět více, ať si knihu přečte. Jinak marnost nad marnost! P.S.

Odp4: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Tlapka, 5.3.2009 13:38

To je moc dobré rozdělení a já s tím souhlasím. Myslím že urážka je dobrá trefa do vlastní branky.

Odp2: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
Tlapka, 5.3.2009 13:35

Co je to kokot, to je druh kohouta?

Odp3: Inteligentní lidé neurážejjí , jsou...
slayd, 5.3.2009 21:07

Přijď ke mně... a já ti nevědomé dítě ukážu rozdíl mezi kohoutkem a kokútkem... Bezplatná poradna! P:s:

Dobře jste se ukázali, věnujte se...
hnkutil, 24.2.2009 19:11

Dobře jste se ukázali, věnujte se tématu nebo mi do toho nekecejte. Jsou to přece moje peníze.

po precitani clanocku ma napadla jedina...
kkk, 29.11.2009 20:00

po precitani clanocku ma napadla jedina vec:v bibilii je niekde odporucanie od toho najmudrejsieho a presne si nepamatam ,ale je to v zmysle:„ Nedavajte almuzny,velmi si tym ublizujete“.
Ale o kusok dalej je napisane:„Davajte dary“.
Takze ak pochopis rozdiel medzi almuznou a darom a budes davat dary,budes takmer svaty.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.