Pro všechny přemýšlivé lidi

Komentáře k článku

24.8.2005 13:36

Mimozemšťané

Jelikož toto téma tu ještě není, tak ho nakousnu sám. Když člověk slyší něco o mimozemšťanech, tak se mu ve vetšině případů tvoří jen úsměv na tváři nebo nad tím jen mávne rukou.. Proč?

Asi každý z nás viděl o nich spoustu filmů v televizi, více „realistické“ či méně „realistické“ (ale co je realistické, když jsme ještě žádného oficiálně neviděli, že?). Většina lidí si takového mimozemšťana spojí s malým zeleným mužíčkem s anténama na hlavě, který pochází asi z Marsu.. Ale když se nad tím tak zamyslím, proč by nemohl někde ve Vesmíru být život? I když nám nepodobný a nepozorovatelný? Naše galaxie Mléčná dráha má okolo 150 miliard hvězd (Sluncí), těch galaxiií jsou taky miliardy, které se shlukují v supergalaxiích a supergalaxií jsou taky miliardy a vůbec, proč by nemohlo být víc Vesmírů? To by bylo, aby aspoň na jedné z planet, které obíhají kolem těch miliard a miliard Sluncí, nebyl žádný život....

A proč se nad tím vůbec zamýšlím (někdo by řekl, že nad takovu kravinou)? Protože pojem kravina je relativní... pro každého je důležité něco jiného, pro někoho třeba, že skočí 5 metrů o tyči, pro druhého mít nejkrásnější ženu a pro třetího mít spousty peněz... A mě zase zajímá, odkud jsme se tu vzali, kam směřujeme a jestli jsme tu sami... ale to se asi ani nikdy nedozvím, pokud je neobjevíme...

Uvítám konstruktivní příspěvky k diskuzi.

Určitě nejsme sami
Aleš Janda, 24.8.2005 19:48

Někde jsem četl, že pravděpodobnost, že na nějaké planetě vznikne život, je taková jako pravděpodobnost, že se na skládce zvedne vítr a poskládá do sebe Boeing 666.

No, moc tomu nevěřím, to by byla opravdu velká náhoda. Vzhledem k tomu, že existujících planet je pravděpodobně nepředstavitelně mnoho, věřím, že existuje konečný, ale nějaký počet planet, kde jsou „mimozemšťané“. To přece není možné, aby nikde nic nebylo :-)

Spíš se mi nelíbí ty stupidní filmy, kde mimozemšťané útočí na Zemi - to je totální kravina, útočili bysme snad my na cizí planetu? To ani náhodou, vždyť bysme se od nich mohli hodně naučit, objevit nové druhy fauny, flóry, léky proti nemocem... A to i v případě, že by byli obyvatelé méně intelektově nadaní.

Odp: Určitě nejsme sami
Martin Grames, 24.8.2005 22:22

Kdybysme v celém Vesmíru byli sami, bylo by to plýtvání místem :-)

Odp: Určitě nejsme sami
Martin von Kuneš, 18.10.2005 15:22

Ve vesmíru nejsme sami.
K tomu útoku: Co když je nějaká civilizace založena na tom že z Planety vyčerpají zdroje a letí dál. Myslím že naše civilizace k tomu taky nemá daleko, protože matička Země je skoro vyčerpaná. a co pak? To poletíme dál zhuntujeme další planetu? Kolik takových planet ještě bude?

Odp: Určitě nejsme sami
Luko, 15.10.2006 20:19

Nevím, jestli jsme sami, ale rozhodně vím, že se pleteš v jedné věci. Jak můžeš tvrdit, že my bychom na ně neútočili? Američani by okamžitě vypálili tuny munice, aby se předvedli.

Odp: Určitě nejsme sami
nekdo, 21.11.2006 18:03

ja si myslim ze mimozemstane sou protoze neverim tomu aby ve vesmiru sme byli jenom my...

Odp: Určitě nejsme sami
paul, 2.1.2007 0:18

si kokot oni by na nas zautočily ale my sme silna rasa my se dokažeme obětovat za ostatni a richle vynalezame věci kdyby si žil přet 100 lety tak to tu asi vubec nebylo stejne my to co udělame za 100 let jim trva třeba 1000 let oni se boji protože my sme velmi bojovna rasa

Odp2: Určitě nejsme sami
Tomáš, 4.1.2007 11:41

No podle tvého příspěvku jsi asi ten nejsilnější z naší rasy. Děti, děti, co nám to děláte.........

Odp: Určitě nejsme sami
WoS, 1.9.2007 12:36

Proč by nemohli na nás zaůtočit. Nemusejí bejt jako my. A to je blbost ,s tou pravděpodobností.
Je 156 planet kde je atmosféra a, když jsme vznikli my...

úvaha
best.man, 25.8.2005 8:14

My bychom asi na cizí planety neútočili, ale co když na těch ostatních zvítězili „teroristé“ ? ti možná jo...

Podle mě, tu jsme poměrně krátkou dobu, objevili jsme rádiové vlny, které se šíří rychlostí světla, takže za těch asi 100 let (nevím přesně) jsme poslali své signály (vysílačky, televize) do vzdálenosti 100 světelných let. To už je úctyhodná vzdálenost, když světlo se šíří 300 000 km/s.. pokud rádiové vlny znají i starší civilizace, tak proč jsme je nezachytili? Třeba těch civilizací je tolik, že se navzájem ruší..taky jsme v námi poznaném Vesmíru nezahlédli žádné anomálie (vesmírné inženýrství- jako třeba neobvyklé seskupení planet,stavby a tak), kterého by vyspělejší civilizace jistě byly schopny. I kdybysme nějakou civilizaci objevili, tak by asi od nás byla dosti vzdálená a to by byl obrovský problém v komunikaci. Kdyby byla vzdálená „jen“ 1000 světelných let a my jim tam poslali signál, museli bychom čekat tisíc let, než k nim dorazí a tisíc let, než se nám vrátí odpověď- to mi přijde hrozně dlouho... A co když ostatní civilizace jsou založeny na duchovním životě, takže rádiové vlny a televize vůbec nemají? Ale aspoň jedna by mohla...Taky ti mimozemšťané můžou vypadat úplně jinak než my, být složení z něčeho jiného než my, ale tomu moc nevěřím.V Bibli se píše, že nás Bůh stvořil k obrazu svému a já se celkem nakláním k Erich von Dänikenově teorii, že to byli spíš bohové, kteří nás stvořili a ti bohové jsou starší civilizace, které brouzdají po Vesmíru a šíří život a třeba zatím nechtějí, abychom o nich věděli.. Taky mě napadá jiná teorie- co když jsme ve Vesmíru paraziti? jako něco co tam nepatří, jako třeba plíseň na chlebě,prostě nemoc? To by lidská ješitnost dostala pělně za uši, kdyby to nějak zjistila. ale bojím se, že se pravdu o stvoření života nikdy nedozvíme, protože kdo nám to řekne? a kde vezmeme jistotu, že to je právě tak?

Taky se po světě šíří pozorování UFO, o jehož věrohodnosti by byla nová debata. Mě napadlo, teda pokud lze cestovat časem, což se v budoucnu možná zjistí (viz teorie relativity), tak co když ti UFOni jsme my??? kteří se dívají na sebe sama v minulosti?

Odp: úvaha
Aleš Janda, 25.8.2005 9:18

jsme poslali své signály (vysílačky, televize) do vzdálenosti 100 světelných let. To už je úctyhodná vzdálenost

Pokud se vesmír počítá v miliardách let, zas tak úctyhodná vzdálenost to není...

taky jsme v námi poznaném Vesmíru nezahlédli žádné anomálie (vesmírné inženýrství- jako třeba neobvyklé seskupení planet,stavby a tak)

Dlužno dodat, že kromě vlastní sluneční soustavy známe jen několik dalších planet v jiných soustavách. Ovšem tyto planety jsou hmotnější než naše Slunce; nelze příliš předpokládat život.

Taky ti mimozemšťané můžou vypadat úplně jinak než my, být složení z něčeho jiného než my, ale tomu moc nevěřím.

Někde jsem četl, že můžou existovat 3 formy života:
1) dýchám kyslík, piju vodu
2) dýchám dusík, piju (tekutý) čpavek
3) dýchám dusík, piju (tekutý) křemík
(S tím dusíkem si nejsem jistej.)
Z toho plyne, že formy života mohou být různé.

co když jsme ve Vesmíru paraziti? jako něco co tam nepatří, jako třeba plíseň na chlebě,prostě nemoc?

Jak můžeš tak odvážně tvrdit, že plíseň do vesmíru nepatří? Má právo na život stejně jako my :-)

Odp2: úvaha
best.man, 25.8.2005 10:06

pozn.1) těch 100 světelných let je dost pro člověka...samozřejmě, že vím, že to v rámci Vesmíru nic neznamená...

pozn.2) máme dalekohledy, které tuším vidí na vzdálenost miliardy světelných let (možná jen miliony)

pozn.3) a jak ty můžeš tvrdit, že tam patří? co když tam vznikla omylem, nehodou a je v rámci vyšší moci nežádoucí? neříkám, že to tak je, je to jedna z možností a přijde mi docela zajímavá

Odp2: úvaha
T-Fuse, 28.8.2005 17:47

No, nevím sice, jak jsi přišel na to pití tekutýho křemíku, ale vynechal jsi tu formu života, která byla na Zemi jako první. Byla celkem primitivní (ne moc složité organismy). Žila pod vodou, dýchala metan, jehož spalováním vznikal jako vedlejší produkt kyslík. Na ten se potom tyto formy adaptovaly a zůstal nám až dodnes.

Odp3: úvaha
Aleš Janda, 28.8.2005 18:08

Jak jsem koupil, tak prodávám :-)
S tím křemíkem je to možné, jen tato forma není příliš pravděpodobná (většinou nejsou dobré podmínky pro tuto formu).

Odp: úvaha
Jirka, 4.1.2006 9:28

UFO možná opravdu nepochází ze vzdáleného vesmíru. Možná jsme to opravdu my, dívající se na sebe sama v minulosti. Teorií o původu neznámých létajících objektů je spousta a my si musíme vybrat.
Například tzv. fenomén USO (unidentifield swimming objects) ...plovoucí objekty. Mnohé důkazy nasvědčují tomu, že tihle „mimozemštani“ jsou vlastně pozemšťani, ale pochází z vody.
Nebo jsou z tzv. paralelních světů, tedy z jiných realit. I tomu nasvědčují různé důkazy.
Třeba jsou to špionážní letouny Spojených států, které kontrolují svět.
Ničemu z toho nevěřím tolik, jako mimozemské teorii.Ale, jak bylo už řečeno, o věrohodnosti toho všeho by byla nová debata. Pokud však UFO neexistují, pak by mi bylo líto toho času, hodin a dnů, které jsem strávil čtením o těchto „blbostech“.
Mimochodem, ty vážně věříš, že se dá cestovat v čase? I kdyby to šlo (teorie relativity), člověk by to nikdy nemohl přežít.

Odp2: úvaha
Míla, 11.2.2009 18:04

A co takhle tzv. „ Třetí mocnost “ , která se údajně již od konce II.svět.války připravuje na převzetí vlády nad světem a všechny projevy spojené s UFO jsou jejím produktem ? Přečtěte si „ Budoucnost začala už dávno “ od Gilberta Sternhoffa a budete zírat . Je to nejsilnější kafe co jsem kdy četl . A že již toho bylo dost , od Denikena přes Víznera a Součka atd . Ještě jsem se z toho nezbláznil a jsem pořád nohama na zemi , po které rád chodím a děkuji „ Bohu “ , že jsem si to tady mohl zkusit.

...
EFi Yunah, 26.8.2005 12:23

No... rádiové vlny teoreticky nemusia nikam doletieť, lebo môžu proste cestou zaniknúť, alebo byž niečím pohltené... Myšlienka toho, že sme plieseň je fajn... keď si vezmeme, že v potravinovom retazci je VŽDY minimálne jeden čo tomu druhému otravuje život... A ďalšie zamyslenie môže byť také... motýľ ktorý žije iba 24 hodín a žije na strome nadobudne predstavu že daný strom je neživý... čo ak zem je živá... čo ak oným nepoznaným životom je práve vesmír ? Nevieme a nikdu nebudeme vediet o našej existencii takmer nič... podľa mňa mimozemský život jednoducho nespoznáme... a otázne je, či spoznajú oni nás... a čo ak nás už pozorujú... a čo ak zem je len niečo ako petriho miska ???

Nahoda
BENO, 31.8.2005 10:20

Ako rozoznate mimozemsky zivot? Niesme to prave my ? Raz som niekde cital o jednej teorii, ze este predtym ako bol na zemi zivot dapadol sem meteorit, ktory zo sebou priniesol zivot na zem, aj ked trobne bakterie co ale stacilo na to, ze po zemi chodime prave my ludia. A mimozemsky zivot ako taky urcite existuje len nie v takej dokonalej forme ako sme my, v jedne diskusi to celkom vylucili a povedali, ze my sme len nahoda a je dost nepravdepodobne, ze niekde vo vesmire existuje taka vyspela forma civilizacie.

Odp: Nahoda
best.man, 4.9.2005 10:42

Podle mě se v nekonečném Vesmíru nic nemůže stát jen jednou, ale nekonečně mnohokrát, i náhoda.. souhlasím s tím, že sem byl život zanesen, ale když sem byl zanesen, tak musí existovat ještě někde jinde.. my jsme tvoření ze stejných molekul jako sám Vesmír, z ničeho jiného, jen jsou možná složitě poskládány, můžou se „poskládat“ i někde jinde a možná i složitěji a může vzniknout i něco jako „nadživot“.. proč by ne? Když si něco neumíme představit, tak to neznamená, že to neexistuje nebo nemůže existovat...myslím si, že ve Vesmíru jsou jednodušší formy života, ale i složitější jako u nás na Zemi

re
avan, 4.9.2005 13:40

„v nekonečném Vesmíru“ ?? - sú predsa známe vedecke štúdie, ktoré dokazujú že vesmír nekonečný nie je

Odp: re
Irenka, 16.9.2005 22:10

vesmír není nekonečný? zkus použít čistý rozum, trošku logiky a na chvíli vypusť veškeré studie: vím, že člověk si nedovede představit pojem nekonečno, i když se tento pojem používá například v matematice, dejme tomu, že by někde vesmír končil, tak co je za tím koncem? neříkej, že nic, co je nic? vzduchoprázdno? to je už něco, i vzduchoprázdno musí být v nějakém prostoru, a když někde něco končí, tak pak něco musí začínat, jak vypadá ten konec vesmíru? je tam zed? nějaká stěna? nebo černá díra? a co je za ní? tam musí zase něco být. to znamená, že konec není, protože za každým koncem začíná něco nového, i když nám třeba nepoznaného.

Odp2: re
Aleš Janda, 16.9.2005 22:40

A co když je ten vesmír dokola? Proč by to měla být normální krychle? Třeba je to smyčka a když půjdeš dlouho na jednu stranu, objevíš se na druhé :-)

Je to stejné, jako když se dřív lidé dohadovali, co je na „konci světa“, tedy Země. Že se oceány vlévají do pekel atd. Málokoho napadlo, že ač se to nezdá, mohla by Země být kulatá a tak vlastně žádný okraj nemá.

A totéž s vesmírem, jenže v trojrozměrném prostoru ;-)

Odp3: re
BranoD, 18.9.2005 4:07

Trefa! Presne tak to je, vesmir je konecny ale bezhranicny, zakriveny do sebe. To znamena ze keby si sa vydal jednym smerom, tak nikdy neprides na koniec ale jedneho dna by si sa vratil presne tam, odkial si vysiel.

Odp4: re
best.man, 18.9.2005 16:23

Pak tedy, co je za tím Vesmírem nebo co ho obklopuje? (když má tvar smyčky nebo koule, to je jedno, ale i ta smyčka musí být někde v prostoru) ... Je potřeba další zařízení k letu z Vesmíru? jako třeba raketoplány k letu ze Země do Vesmíru?

Odp2: re
Leondegrance, 2.10.2005 0:42

dejme tomu, že by někde vesmír končil, tak co je za tím koncem? neříkej, že nic, co je nic?

No toje právě ono!:) Právě, že nic. Žádné vzduchoprázdno - prostě nic.

a když někde něco končí, tak pak něco musí začínat

A pročpak? Vážně, proč by to tak muselo být? Konečnost může doopravdy znamenat konec, jinýmy slovy absolutní opak začátku. Co má vlastmě konec společného se začátkem?

Leondegrance
best.man, 2.10.2005 9:57

O tom se nechci hádat, co je za Vesmírem, protože to samozřejmě nevím a neví to nikdo, ale nemyslím si, že by tam nebylo nic. Kde něco končí něco nového začíná.. když skončí film, začíná nový, když skončí závod, čas plyne dál.. Ono i to NIC je přece jenom něco. Kdybych například „přišel“ na konec Vesmíru, narazil bych do něčeho? jako třeba na „zeď“ ? nebo bych putoval dál tím NIC? I kdyby to byla zeď , jak by byla tlustá? do nekonečna?? nebo by bylo něco za ní? Nikdy to nebude NIC,ale NĚCO (podle mého názoru)

Odp: Nic..a potom?
Leondegrance, 2.10.2005 12:38

Hádat se o tom rozhodně nebudem, přesně jak si řekl to neví (asi) nikdo. Ale když už uvažuji, že za vesmírem je jakési nic, tak je tam nic. Když se řekne, že někde je nic, je to trochu zavádějící, ponevadž „nic“ nemůže někde být:) Přesnější by asi bylo říct „absolutně všechno tam není“. Zkrátka „nic“ není „něco“, to bychom se nikam nedostali:)

Odp2: Nic..a potom?
Šárka, 7.9.2009 11:58

Velmi se mi líbí tato diskuse!
Souhlasím s tím, že kde něco končí, něco jiného začíná. Tedy pro nás lidi.
Nesouhlasíme s tím, že by za koncem bylo ono „NIC“ protože si ono „NIC“ nedokážeme představit a je pro nás tedy logicky „něčím“.
Ptáme se: „Co je to nic?“ - ale ono vážně může existovat! Zmiňované „NIC“ nemusí být prázdno... Možná kdybychom přišli na to, co je to „NIC“ ... to by bylo něco:))

Odp2: re
KillerZero, 26.11.2005 14:36

Každej přece ví, že na konci vesmíru je restaurace s kukátkem do paralelního vesmíru! :-)

Odp3: re
Šárka, 7.9.2009 12:00

...tyjo... fááákt?!?!;-)

setkání
Jirka, 5.9.2005 13:14

myslím,že důvod,proč se s námi nechtějí setkat
je naše morální nevyspělost

Jirka
Jirka, 5.9.2005 13:23

nepocybuji o existenci mimozemšťanů.Jen v
historii máme mnoho důkazů (E.v.Daniken)

Odp: Jirka
best.man, 18.9.2005 11:29

Přečti si kniky od Ludvíka Součka- Tušení stínu, Tušení souvislosti.. popírá Dänikena a vysvětluje jeho „rádoby“ záhady

Odp2: Jirka
Jirka, 11.1.2006 9:24

četl jsem je.

Odp3: Jirka
Luko, 15.10.2006 20:26

A co na ně říkáš?

Mimozemšťané
Krokodýl, 13.9.2005 21:11

No já si myslím že ve Vesmíru je mnoho tisíců bytostí některé vyspělejší jiní méně avšak jsou tam určitě jak zlí tak dobří ,protože zlo nemůže existovat bez dobry a naopak.Pak tu ale nastávají další otázky. Proč .....jsme ZATÍM žádného (aspon já) neviděli? Možná proto že Nás považují za málo vyspělé či něco takového......atd. Nebo se nás bojí?!?! Jak by to asi vypadalo kdyby sem na Zme „doletěli“ a ukázali se např.: v médiích nebo něco takového.Teroristi by se k nim dostali tak jako tak dřív či později a bylo by to v „háji“ páč by se začalo střílet,biologické zbraně a jelikož nemáme techniku na boj ve vemíru a atd. tak bychom zahynuli......
Nebo jsou dost daleko od nás.........
Na toto téma by se dalo kecat donekonečna. Ale podle mě se tak či onak stejně s nijákejma mimozemštěnama nesetkáme. Proč? Docházejí pohoné hmoty....ropa ,(uhlí),stromy(sice se sadí nové ale podle mě to nestačí) a tak do raketoplánů,skleníkový efekt.....,teroristi,...mi se spíš zabijem navzájem než abychom byli zničeni .A taky planeta Země uživí max. 10 miliard lidía nás je 6 miliard a rapidně to roste takže tendle svět jde do kelu.A proto se na nás vybodli a nezničí nás co by plítvali zbraněmi když se zničíme navzájem. Sice jsou to jen mé myšlenky,ale můžete k tomu něco dopsat PS:omlouvám se za pravopis

Odp: Mimozemšťané
Aleš Janda, 16.9.2005 22:49

Vidíš to moc černě.

Ty jsi sice žádného mimozemšťana neviděl, já taky ne, ale když se podíváš třeba na www.ufo.cz, co tam ti lidé píšou, máš pocit, že musíš každý den nějakého vidět.

Je těžké rozhodnout, kde je pravda. Půlka z těch lidí jsou magoři, třetina viděla letadlo, ostatním buď hrabe nebo opravdu něco viděli... :-) Tak to alespoň vidím já.

A nemyslím, že by se nás mimozemšťané báli; bojíme se my snad třeba veverek? Pro ně ty naše útoky musí být žabomyší války, dobré tak do dokumentárního filmu o přírodě.
Řekl bych :-)

Odp2: Mimozemšťané
Jirka, 18.1.2006 9:32

řekl bych, že to záleží na tom, jak velký rozdíl ve vyspělosti mezi námi a jimi je. Nikdo z nás neví, jak jsou vyspělí, třeba jsme pro ně jen veverky, ale třeba jejich stroje nejsou stavěné na to, aby vydržely útok. Třeba neznají zbraně, a tak jsme pro ně nebezpeční, i když jsou mnohem vyspělejší než my.

co,když jsou ?
Jirka, 15.9.2005 13:19

Myšlenky,že nás chtějí zničit jsou podle mě jen špatný vliv médií(filmy,...).Myslím si,že se s námi
nechtějí setkat ,protože nás nechápou,nedokážou
pochopit,jak můžeme být na sebe zlí,zabíjet a ničit planetu.S naším technickým vývojem šel i vývoj morální a pokud jsou tak vyzpělí,že,provádí mezihvědné lety,pak musí být morálně mnohem dál.K tomu,abychom se nzabíjeli potřebujeme zákony a i tak se zabíjí.
ONI jsou pro mě nadějí a vírou.Důkazy o jejich existenci lze nalézt i v historii.( v knize Vzpomínky na budoucnost nebo vjiných knihách od E.V.Danikena)

Odp: co,když jsou ?
Aleš Janda, 16.9.2005 22:52

nedokážou pochopit,jak můžeme být na sebe zlí,zabíjet a ničit planetu

Který živočišný druh není zlý a bere ohled na planetu a životní prostředí?
Žádný, ale lidé jsou tomu nejblíž...

Kdyby tu místo nás bylo třeba 6 miliard tygrů, vypadalo by to tu lépe?

Odp2: co,když jsou ?
best.man, 17.9.2005 19:46

Kdyby tu místo nás bylo třeba 6 miliard tygrů, vypadalo by to tu lépe?

A je to zase tady.. my se přece odlišujeme od zvířat (spíš se chceme lišit) a považujeme se za vyspělé. Tak se po těch „primitivních“ nemusíme opičit... máme přece rozum ne? a hlavně máme tu moc chránit...

A co když jsou ?
Jirka, 21.9.2005 9:22

My,lidstvo,si uvědomujeme,že je nás 6 miliard a
-na rozdíl od tygrů-víme,co to znamená a jaké důsledky může naše chování mít na společnost a na planetu.ONI,nepozemšťané ,pokud existují musejí být mnohem vyzpělejší,když provádějí mezihvězdné lety.Logicky budou mít své morální a ekologické problémy vyřešené.

Odp: A co když jsou ?
Aleš Janda, 21.9.2005 10:26

Tak si představ, že bysme my např. na Marsu (nebo kdekoliv jinde) viděli běhat malá zvířátka, jaká u nás nejsou, příliš nevyspělá, a vůbec spousty fauny a flóry. Mohli bysme tím udělat velké poznání, rozšířit si obzory takřka o všem - o evoluci nebo třeba na hledání léků.

Jenže my bysme se k nim vůbec nehlásili, protože by ta malá zvířátka netřídila odpad?

Důkazy
Pepa, 21.9.2005 9:37

Třeba se nás bojí,existují důkazy,že po jejich lodích Američané střílely ,možná dokonce vlastní jejich lodě a snaží se pochopit princip jejich pohonu a případně je vojensky využít.To dokládají některá věrohodná svědectví.V Novém Mexiku ,podle několika svědectví havarovalo UFO.Existují důkazy o přísně tajném programu USA ,vytvořeném vládou a nikdo neví k čemu to vzniklo

Odp: Důkazy
sdgdf, 17.11.2005 0:02

Existují důkazy o přísně tajném programu USA ,vytvořeném vládou a nikdo neví k čemu to vzniklo

Tak to by nebol prísne tajný, ha ha ha.

Odp2: Důkazy
Pepa, 21.12.2005 10:29

Asi máš pravdu

Genesis
Kazalin, 30.9.2005 14:51

O vesmíru jde napsat i toto: 1. Genesis. Víc o tom není třeba psát, ale je možné nad tím vést sáhodlouhé diskuze, dohady, doměnky a spekulace. Myslím, že zastření tohoto tématu je tak neproniknutelné, že zde platí přísloví: 100 lidí, 100 povah, 100 názorů.

vesmir
filipo, 13.10.2005 4:31

strasne hlboko som sa zamyslel. uplne najhlbsie ako sa da. iba na par sekund. zamyslel som sa ako moze byt vesmir konecny...nekonecny... a vtedy to na mna dopadlo, neviem to opisat ale je to take hlboke , ako opusit na chvilu telo (btw. som cisty). skuste, posnazte sa

soukromý názor
Badula, 28.10.2005 9:54

Přátelé, tohle je jenom věc fantazie, já samozřejmě na mimozemšťany věřím, jenom si nedokážu představit, jak můžou vypadat. Ale rozhodně to nebudou nějaké zelené příšery, jak si je dnes většina lidí představuje. Každý člověk si to předastavuje jinak a vlastně si to každý vymyslel. Jen ještě několik desítek let zkoumat a třeba něco najdeme. Vědci se prý shodují, že najdeme stopy mimozemského života do 100 let. Já ale myslím, že o hodně dřív. Každopádně se plánuje v roce 2030 letět na Mars, tam ale podle mě nic nebude, i když je to nadějné. Ale také máme dost slabé přístroje na chytání, nějakých signálů. Pokud by nám někdo nějaký signál poslal z vesmíru, považovali bychom ho za náhodný šum z vesmíru. Podle mě se o mimozemšťanech jen tak něco nedovíme.

Odp: soukromý názor
Tlapka, 25.2.2009 12:06

Samozřejmě se o nich nic nedovíme. Pokud mají rozum nebudou si nic s lidmi začínat.

fenomém UFO
Jirka, 21.12.2005 10:24

V podstatě to je věc toho, čemu věříme (zatím, dokud se neobjeví nějaké informace nebo spíš dokud je americká vláda...jako že jsem to nenapsal).Považujete fenomén UFO za úplnou blbost ? Pokud ano, pak i kdyby se nějací mimozemšťani objevili, nevěřili byste tomu. Důkazy prostě nelze ignorovat nebo si opravdu myslíte že žádné důkazy neexistují ? Pak dobře děláte, myslíte si to, co si myslet máte, to, co vlády světových velmocí...to jsem asi taky neměl psát. Ano, tisíce svědků a psychologů, kteří je vyšetřovali jsou sprostí lháři. Je lepší si to takhle myslet, pro naše ego. Jistě, u Roswelu havaroval mateorologický balon.....

A ještě něco
Jirka, 21.12.2005 10:38

Pro mě jsou mimozemšťani náboženstvím, vírou a nadějí, že tam někde jsou bytosti, možná lepší, možná nám pomohou před námi samotnými, vyřešit naše problémy a naučí nás lásce. Dívám se na oblohu a ptám se: „je tam někde někdo?“ Zbývá věřit.
A prosím nepište mi, že jsem blázen, prostě se jen nestydím za svou víru.

Odp: A ještě něco
luksnaj, 22.2.2006 15:50

hele sorry ale moc tomu nerozumim

nejsou jen v noci
luksnaj, 22.2.2006 15:47

stalo se to v17:31 nevim co to přesně bylo ale
prostě sem se díval jak se ztmívá a najednou
sem uviděl
něco černýho chvílu sem to sledoval a a pak se s toho vystřelil nějakej provaz tak sem radši zalezl zpátk

všechno má svuj konec
luksnaj, 22.2.2006 15:53

ke konci světa jsou tři teorie:1.vybuchne slunce 2.přistane sem mateorit 3.napadnou nás UFOni

Odp: všechno má svuj konec
Saw, 22.2.2006 18:04

Jediný co reálně připadá v úvahu je ten meteorit. Slunce nevybuchne jen tak, zhroutí se jako každá hvězda až nebude mít dostatek paliva pro udržení samo sebe, což se ale nedá v brzké době předpokládat. A šance že nás z ničeho nic napadnou ufoni? Když o nich dodnes nemáme přesvědčivý důkaz? I kdyby byl na nějaké dostatečně blízké planetě život, tak by obyvatelé nebyli nejspíše ani na naší úrovni (takto rozvinutá civilizace by byla zjistitelná radiovými vlnami z jejich planety, případně umělými družicemi kolujícími okolo jejich planety). a i kdyby přiletěla rozvinutější civilizace, ničili by hned naší planetu? Následující názor jsem jen přejal od jistého psychiatra píšícího od jednoho nejmenovaného časopisu. Prostě by se nás spíše snažili využít (zotročit), srovnatelným způsobem, jakým se vypořádali evropané s původními obyvateli ameriky. Pokud by ovšem byli na tak nízké mentální úrovni jakožto lidé...

Odp2: všechno má svuj konec
Jirka, 1.3.2006 9:35

prostě by se nás snažili využít (zotročit), srovnatelným způsobem...
Proč se snažíš napasovat lidské vlastnosti na hypotetické bytosti, o kterých nic nevíš? Jak víš, že jsou to kolonizátoři a otrokáři jako my? To že jsme hajzlové my (lidé), ještě nemusí znamenat, že je takový každý ve vesmíru...

Odp3: všechno má svuj konec
Saw, 1.3.2006 16:12

Přečti si poslední větu...

Mi jsme ti špatní.
Thor, 12.3.2006 12:11

Tak nejdříve bych chtěl poukázat na tu zmíněnou věc.Filmy ve kterých nás někdo napadá.Lidičky zamyslete se.Vždyt ti co nás napadají přece nejsou vždycky zlí to jen tak vyzní z našeho podání.To my jsme ti zlí.To naše planeta je prorostlá korubcí a spoustou svinstva.
Vemte si jak jsme zapeklitě zaostalá planeta nemáme prostředky na obranu před útokem z vesmíru nebo tak.Máme zbraně které vyvíjíme sami na sebe.Žádná vyspělá rasa přeci nemůže jednat jako mi.Jen chci říct že ti ve filmech nejsou vždycky zlí.Tím nechci říct že by nás nejraději všichni zničili.Ale zřejmě by jsme si to zasloužily a pokud nezničí někdo nás v blízké době tak to uděláme sami.

Zpět k věci- pokračování
Jirka, 29.3.2006 9:29

( omlouvám se za přerušení článku, pokračuje zde:)
- Arnold nebyl první. Když nepočítám důkazy o návštěvě mimozemšťanů ve starověku pak existuje mnoho zpráv o setkáních s neznámými objekty z 19.,18.,17. století atd. Například Kolumbovy zápisy o ppozorování nad mořem několika neznámých koulí. Ale kdybych měl uvádět všechny koule, trojůhelníky a disky všech barev, svítící i tmavé, tak by jich bylo více, než kolik je tady na Svíci článků. A to jsou stále jen pozorování před rokem 1947.
Při ověřuvání zpráv o UFO za poslední půlstoletí se ukázalo, že většina z nich jsou jen chybná pozorování atmosférických klamů a konvenčních strojů. Pochopitelně, že se mezi svědky našli i labilní jedinci nebo takoví, kteří na svém pozorování dobře vidělali. ( to ovšem neznamená, že by labilní člověk nemohl něco opravdu vidět nebo že by na skutečném pozorování nemohl vydělávat) Mezi kvanty a kvanty zpráv se však najdou i takové, které si když už ne důvěru zasluhují trochu pozornosti. Z těchto zpráv budeme vycházet při výzkumu UFO, neboť tato diskuse není o ověřování zpráv o UFO. Vezmeme-li v úvahu jen takové zprávy, které jsou od důvěryhodných svědků ( vím, že i to je relativní, ale důvěryhodnost se dá posoudi na základě psychické způsobilosti svědka, podle toho, zda byl jediným svědkem nebo zda je jeho svědectví potvrzeno radarem), tak i těchto zpráv bude mnoho.

Myslím si, že svět přehlíží jev, který není konvenční, který ačkoli se vědci neúspěšně snažili napasovat na přírodní jevy, přetrval a do dnes je značně záhadný. Máme co dočinění s něčím, „co není z tohoto světa“? Jistě, je snadné a pohodlné šmahem označit všechna svědectví za podvody, ale to by bylo stejně neobjektivní jako říkat, že každé sebemenší světýlko hýbající se na oblize je kosmická loď mimozemšťanů. Je nejspíš přirozené( i když mě se to tak nezdá), že se představa jiné inteligence se vzpírá naší mysli a tak logicky uděláme cokoli, abychom tuto myšlenku v každém případě vyvrátili. UFO nabourávají náš světonázor, to však nic nemění na tom, žě přinejmenším něco na tom je!
Odpůrci mimozemské teorie argumentují tím, že kdyby nějaká jiná planeta byla osídlena inteligentními formami života, pak bychom je zachytili radioteleskopy. I tento argument, jak se ukázalo, je slabý. K tomu, aby Radioteleskop lokalizoval rádiové vysílání, mucí se zaměřit na konkrétní bhod, hvězdu, nejlépe však planetu. Jsou už všechny planety v nejbližších soustavách objeveny? Bylo by naivní si to myslet. Pokud tedy nezaměříme radioteleskop na potřebné místo, nezachytíme nic. Většina objevených planet není jěště prozkoumána. Navíc na několika místech na Zemi bylo zaznamenáno rentgenové záření přicházející v pravidelných intervalech. Takže tvrzení, že jsme nezachytili žádnou zprávu od mimozemšťanů nenmusí být vůbec pravda. Navíc, kde je psáno, že by UFO nemohli být návšťevníci z paralelního světa?
To že ve vesmíru existují planety podobné Zemi není jen nesmírně pravděpodobné, ale jedna taková planeta byla už objevena. Navíc je dokázáno, že život nepotřebuje ke své existenci podmínky, které mu připisujeme.
Tím je naše naděje, že nejsme sami znásobena. O UFO už bylo napsáno tisíce knih a jeho existenci nemůže nikdo popírat. Jistě, jsou lidé, kteří ho popírají, koneckonců jsou i takoví, kteří tvrdí, že Země není kulatá. O tom, že mezihvězdné lety jsou možné, a že dokonce budou jednou lidmi realizované také není třeba se hádat.
Stále je myšlenka jiné inteligence tak nepřijatelná? Stojíme před zjištěním, fantastickým, stejně jako reálným, že nejsme sami! Máme naději, že se jednoho dne setkáme s vyšší kulturou, že budou lepší než my, a že nám pomohou nalézt cestu, jak se chránit před sebou samými...

Odp: Zpět k věci- pokračování
andrej, 15.10.2006 6:47

Ono je tu jeste něco rychlejšího než rychlost svetla a to je myšlenka, tou by slo komunikovat rychleji...

Zpět k věci-první část
Jirka, 29.3.2006 9:32

Stalo se to v roce 1947, kdy pilot jménam Keneth Arnold prolétal nad Skalistými horami (Washington, USA) a když se vrátil, tvrdil, že při letu viděl formaci objektů letících neuvěřitelnou rychlostí. To bylo v době, kdy svět pojem UFO ještě neznal a žádní mimozemšťani tehdy lidem nevrtali hlavou, jisté bylo jet to, že tak upřimný člověk jako Ardold trval na tom, co viděl. V následujících letech se s pozorováním neznámých objekttů rozthl pytel a zrodil se pojem UFO. Tehdy se světa zmocnila UFO- horečka. Až sto zpráv denně o pozorování UFO přicházelo z celého světa a věřid se dalo jen máločemu. Lidé viděli ufonynaprosto ve všem, v oválných mracích, chybně pozorovaných letadlech, vzducholodích a balonech. K hlášením UFO docházelo v často kvůli pozorování meteoru, planety, hvězdy nebo kulového blesku. Běsnění šlo ještě dál. V době, kdy horečka UFO pomalu opadala začaly vznikat sekty kultu UFO, kdy si mnoho lidí vzalo život jen ve víře, že se potom probudí na kosmické lodi mimozemšťanů a dostanou se tak na novou úroveň bytí.
Později tato mánie opadla, ačkoli sekty kultu UFO dodnes existují a těší se oblibě (např. Vesmírní lidé, ale i ty sebevražedné)
Faktem však zůstává, že to celé začal tak charakterní a upřímný člověk jako Arnold a to v době, kdy pojem UFO ještě neexistoval ! O UFO lze uvést následující nesporná fakta:
- Zprávy o pozorování neidentifikovaných objektů přicházejí dodnes, a i když je UFO-mánie už pryč, počet zpráv mírně stoupá.
-

Analýza
Kelt, 30.10.2006 8:11

1) Mimozemský život Určitě existuje, vesmír je příliš obrovský, než aby život vznikl jen zde. Otázkou je, jak se vyvíjí a na jaké bázi funguje.
2) Mimozemská inteligence Určitě bude existovat také, otázkou budou její projevy - na to myslím si naše fantazie nestačí.
3) Kontakt mezi civilizacemi Spíše ne - ve vesmíru panují naštěstí příliš obrovské vzdálenosti a doba existence civilizací bude jistě nepatrná vzhledem ke stáří vesmíru.
4) Komunikace, vzájemné ovlivnění Určitě ne a je to jen dobře - nejsme schopni se domluvit a pochopit v rámci jednoho druhu na jedné planetě a chtěli bychom komunikovat s někým úplně odlišným? A co v případě rozdílných civilizačních stupňů? Není třeba připomínat neblahý osud přírodních národů po setkání se západní civilizací.

Odp: Analýza
Juras, 30.10.2006 11:58

Kelte, to promiň, ale nenapsals žádnou analýzu, jenom svou víru. Argument u bodu 1 není validní. Naopak - znalost, na jaké bázi funguje život, jak vzniká a vyvíjí se, je nutným předpokladem k odhadu, jestli se vyskytuje i jinde než na Zemi.

Odp2: Analýza
Kelt, 30.10.2006 12:09

Teďs mě dostal, máš pravdu, je to mé přesvědčení. :-)

Odp: Analýza
Warren, 4.3.2008 23:56

Komunikace, vzájemné ovlivnění
Je možné, že o nás mnoho vyspělých civilizací již ví, ale jednoduše se nám v našem (lidském) zájmu vyhýbají. Vzhledem k tomu, že dokáží překonávat obrovské vesmírné vzdálenosti, lze je tedy považovat za vysoce technicky a psychicky vyspělé, a uvědomují si, že na případný kontakt jednoduše nejsme jako méně vyspělá rasa připraveni.

Odp2: Analýza
vi.tr, 5.3.2008 12:07

Myslel jsem, že diskuse k tomuto článku je už „mrtvá“.

Dále si myslím, že děláte chybu v tom, že se takovou hypotetickou civilizaci snažíte posuzovat z hlediska „našich“ motivů. Pokud taková civilizace existuje a skutečně překonává obrovské vzdálenosti, pak čas pro ně nemá zvláštní smysl. Abych se vyjádřil přesněji, žijí tak dlouho, jak chtějí. Věda zřejmě u nich dokázala odstranit omezení daná délkou života – biotechnologie, kyborgizace případně vědecká odvětví, která my ani netušíme. Taková civilizace by byla zcela jiná než naše. Technologie jim umožní žít z našeho hlediska věčně, mají jen kladné emoce – opět technologie, již dnes existují první vlaštovky – psychowalkmany. Je otázka, jestli by u takové civilizace existovalo ještě pohlavní rozmnožování. Slovem, z našeho hlediska bychom mohli takovou civilizaci označit za civilizaci Bohů. Asi by nebyla ani příliš početná a robotizace by jim zajišťovala kompletní potřeby i komfort.

Co by pak mohlo být smyslem existence takové civilizace? Komunikovat s bytostmi k nimž mají možná dále než my ke zvířatům? Můj názor je, že nikoliv. Chtěli by asi dál poznávat, dál se zdokonalovat a sem tam na své pouti Vesmírem zasáhnout do běhu věcí, avšak motivy těchto zásahů by s velkou pravděpodobností přesahovali hranice našeho chápání.

Nezdá se Vám, že tak nějak popisuji to, co říkali naši předkové o bozích? Mimochodem, mohla by to být jedna z odpovědí na Váš článek o smyslu života a univerzu.

můj táta viděl meteorit:-), když...
ferdík, 13.2.2007 18:15

můj táta viděl meteorit:-), když proletěl kolem země:-(

Když se člověk zamyslí nad mimozemskou...
Tomáš, 18.4.2007 22:03

Když se člověk zamyslí nad mimozemskou civilizací napadnou ho zajímavé věci.Mě osobně zaujala úvaha že kdysi dávno v Antickém řecku egyptě a podobně bylo UFO pokládáno za bohy.Píše se že Prometheus pomáhal lidem, ale fakt si nemyslim že to musel bejt člověk.Lidstvo jako takové může být jen pokusem jiné civilizase.V podstatě bychom mohli bejt jenom pokud který se vymknul kontrole.

Odp: Když se člověk zamyslí nad mimozemskou...
ivan, 19.4.2007 0:41

Prometheus daroval lidem oheň ukradený bohům. Za trest, přikovanému ke skále k němu každý den přilétal orel a vyklovával mu játra z těla, ne šroubečky,matičky a dráty. Přes božský původ měl pozemský osud. Ufouni by určitě koukali.

Odp2: Když se člověk zamyslí nad mimozemskou...
merlinn, 19.4.2007 14:21

Tos asi nečetl Danikena :-)

Odp3: Když se člověk zamyslí nad mimozemskou...
NEMO, 19.4.2007 14:36

Däniken je taková skoro sci-fi beletrie. Některé konstrukce jsou skoro věrohodné, dají se tam najít zajímavé interpretace, ale to je asi tak všechno.
Časem se ukáže, že záhady jím popisované mají prozaické vysvětlení, jako skoro vždy. :-)

-----
Bylo by ale dost zajímavé, kdyby se opravdu zjistilo, že nás v minulosti opravdu navštívila mimozemská civilizace a popostrčila skokově vývoj vpřed. To bych pak chtěl vidět, co by na to říkali všichni ti kněží a duchovní vůdci, když by se třeba ukázalo, že pocházíme z meziplanetárního křížení a genetického pokusu. Jak by asi dopadlo současné uspořádání světa s tímto novým pohledem na dějiny lidstva.
Raději nedomýšlet, omezenost a sobeckost některých by nás mohla dovézt až k nukleárnímu holokaustu.
Nesmí se přeci sahat na zažité a „ověřené“ světové uspořádání... ;-)

Historie
Tomáš, 18.4.2007 22:04

Když se člověk zamyslí nad mimozemskou civilizací napadnou ho zajímavé věci.Mě osobně zaujala úvaha že kdysi dávno v Antickém řecku Či egyptě a podobně bylo UFO pokládáno za bohy.Lidstvo jako takové může být jen pokusem jiné civilizace.

Mimozemšťani mě straší po nocích
Verčák, 2.3.2008 21:35

:-)myslím si, že mimozemšťané existují, mohou nás i strašit, když jdeme třeba v noci na záchod

M.....
Jára, 2.3.2008 21:37

No... nevím.... esesman mě straší, že tu na mě po nocích číhaj, ale zatím nic

To by byl setsakramenský pech, aby...
Warren, 4.3.2008 22:33

To by byl setsakramenský pech, aby pouze jedna z těch miliard miliard planet byla obarvena na modro.

Já mám na mimozemšťany takový názor:...
Radek, 14.3.2008 7:09

Já mám na mimozemšťany takový názor: jsou ve vesmíru a starají se o všechny planety, tvoří na nich ten život a pozorují ho. Příklad: Jako my chováme rybičky v akvárku a díváme se na ně... Četl jsem že na jupiteru jsou třeba lidé ale neměří víc než 120cm. a na jiné planetě zase něco podobného.. a myslím že mimozemšŤané nejsou nebezpeční jenom nám pomáhají přežívat.

Jo ja ještě umí všetky jazyky a...
Radek, 14.3.2008 7:23

Jo ja ještě umí všetky jazyky a zachytávají všechno vysílání ze světa...

Odp: Jo ja ještě umí všetky jazyky a...
Tlapka, 25.2.2009 12:02

A lidem se vyhýbají asi vědí proč.

UFO
josef888, 20.5.2008 19:59

ufoni proste existujou hele fakt nevim co maj snama v umyslu podle me jsou vyspelejsi nez lidi no zatim nevipada ze by na nas chteli zautocit pac vetsina lidi zna area51 (nejutajnejsi zakladna na Zemi-tedka uz moc ne) no podle ruznych clanku tam skoumaj mimozemstany a nebo se snima nejak dorozumivaji podle me nekde v jinych galaxiich zije plno ruznych ras

UFO
josef888, 20.5.2008 20:07

osobne bych chtel potkat naky mimozemstana rozhodne ne sam nekde vecir a aby nedrzel v ruce nakou pulzni pusku :) proste by me zajimalo jak by na nas reagoval ale nemam takovou odvahu chodit v noci nekde v lese nebo v nakym poli :|

UFO
josef888, 20.5.2008 20:25

ale prijde me divny ze kdyby nechteli bejt objeveny tak se nebudou prohanet po zemi aby byli pak videt ale fakt me primou *serou* ty magori co delaj falesny videa s ufem pak clovek nevi jakymu videu ma verit

Čas
josef888, 20.5.2008 20:39

hele o tom cestovani v case tak na to vam pekne dlabu neverim tomu ze mimozemstani jsme vlastne my ja jsem proste ja a nemuzu ovladat jiny telo jako sebe to je proste blbost no

UFO
josef888, 20.5.2008 20:49

a je pravda ze kdyby jsme se snima spojili po naky dobe mohli by nam mrte pomoct ve vyvoji treba nakej novej pohon, leky a dalsi lepsi technologie...

Hmm
Ancestor, 1.6.2008 11:03

Moje odpověď je Nibiru :)

co k tomu doat,vše už tu bylo snad...
Zipacna, 14.6.2008 22:19

co k tomu doat,vše už tu bylo snad řečeno,Jasné je že vyhubit nas nechtějí to už by mohly udělat a my by sme ani nevěděli odkud to přišlo,možná nás jen zkoumají,přijdou v noci unesou jednjotlivce a pak ho zase vrátí stejně jako mi uspíme zvíře,zvážíme ho označkujeme a papa

Odp: co k tomu doat,vše už tu bylo snad...
Yardasan, 15.6.2008 10:50

Třeba je to daleko přízemnější, než si myslíte. S pozdravem jK.

Odp: co k tomu doat,vše už tu bylo snad...
Tlapka, 25.2.2009 12:01

Ale skutečně Oni vrátí všechny?

Pokud vas skutecne zajima puvod a...
Jin, 18.6.2008 21:10

Pokud vas skutecne zajima puvod a poslani lidi na Zemy ,myslim ze tohle video by pro vas mohlo byt prinejmensim zajimave.Netvrdim ze to tak je ,ale berte to jako podnet k zamysleni.

Odp: ...
Zipacna, 23.6.2008 12:55

dead link :-(

Luko:Nwm cost prohlasil za sracku...nwm...
Niggaz, 3.12.2008 16:22

Luko:Nwm cost prohlasil za sracku...nwm proc by na ne meli hned palit to je fakt totalni hovadina zamysli se nad tim co pises proboha fakt demence zautocit na mimozemstany ktery vubec neznaj...C-Like Bitchis

piskoviště na kterým si hrajeme není...
Matess, 29.1.2009 17:18

piskoviště na kterým si hrajeme není naše To je můj názor.. Ufo Je a Bude a bejt na me najevo bych to dal.. Lidstvu hrozi invaze jednoho dne jo.. svet zanikne.. a nebude.. ale coo pak bude Co se to chysta todd otazka..To by mě taky zajmaloo no nicc lidi mir svamy a na plnejjj uzivejte...

Odp: piskoviště na kterým si hrajeme není...
Alfons, 12.2.2009 1:32

Lidstvo zanikne? Bylo by už na čase, aby úplně nezničilo planetu hodným a neškodným zvířátkům !!!

Co když jenom prostě. samozřejmě...
Michal123, 24.2.2009 21:56

Co když jenom prostě. samozřejmě Mimozemštani existují. Co když je to něco na způsob nás.. oni také hledají řešení .. vedou dlouho diskuze co je a co neni.. je vesmír nekonečný a nebo je tam zeď.. nic není nekonečné a nic neexistuje.. ale také na druhou stranu vesmír nemůže skončit.. je sposta komet a tak dále které po vesmíru putují .. někde skončí? skončí v hangáru? .. někdo tam je a podle mě také posílají do vesmíru různé technologie.. aby zjistili jestli jsou nebo nejsou sami .. akorád je to dálka.. vesmír je až moc velký na to aby jsme se my sněkým kdo tam je.. mohli setkat .. a nebo ještě jinak? .. vesmír je něco malého.. co se pořád opakuje.. nefuguje čas.. ani prostor.. takže vlastně my jsme v něčem cosi zdající se jako vesmír.. co když to ani neni vesmír? prostě černo .. pár blbostí poletujícíh po ničem? .. někdo někdy nechtěl aby sme se dozvěděli o těch druzích a tak to taky skončí :)

Prosím !
Tlapka, 25.2.2009 12:00

Kdo zná nějakého Mimozemšťana prosím seznamte mě s ním, pošlete mi jeho majlovou adresu a název stránky! Protože se strašně nudím.

vse to co vypada slozite je ve...
000, 15.6.2009 21:20

vse to co vypada slozite je ve skutecnosti velice jednoduche.

Odp: vse to co vypada slozite je ve...
tlapka, 18.6.2009 16:19

A naopak.

Rusko
DosuSV, 17.6.2009 21:38

Nekde sem cetl ze nekde v rusku sla skupinka turistu stanovat do zakazane oblasti bylo jich 10 hned o den na to se z lesu vratil jen jeden cely doskrabany a na rukach mnel podivne skrabance jak kdyby ho poprhlila meduza a kdyz vypraval pribeh o tom co se stalo tak rekl tohle:
V jednu noc kdyz sme stanovali v 3 stanech se stalo neco neuveritelneho ja s jednou holkou (nebudu psat mena ) a kamarem sme hrali karty hned na to se ozval krik z tretiho stanu vysli sme von i kamaradi z druhyho stanu vysli von a uvideli sme samou kref ve stanu ale zadneho ze svich kamaradu co byly v tom stanu sme nevideli zlekli sme se tak sme se sli schovat do jedneho spolecne stanu pak nas napadlo ze by bylo dobre proskoumat teren nevedeli sme se dohodnout kdo pujde prvni tak sme si sahrali jednu hru reklo se ze posledni dva pujdou proskoumat teren byl sem to ja s jednym kamaradem kdyz sme vysli vonku tak se nic nedelo o 10 minut na to dalsej krik hned na to sme pribehli k stanu vsude sama kref jeceli sme a uvideli sme vzadu dve prisery jedna nas videla druha ne akorat to nejhorsi bylo ze jedli nasich kamaradu zlekli sme se utekali sme zajimavy bylo to ze ta druha prisera po nas sla videli sme jich 15 metru pred sebou kdyz sme se obratili jedna mi stala rovnou pred nosem chytila mne na to muj kamarad do ni byl kamenem ona jeho chytila ja sem utekl nevim jak sem se zachranil ale proste mne nechala zajimavy :( ale nikdy na to nezapomenu 10 chapadel 8 oci malych 4 na levo 4 na pravo jedno velke uprostred nosni dirky jenom nosni dirky zadnej nos jazyk dlouhy pul metru merelo to kolem 2.5 metru byl to OBR x( bali sme se


NEvim jak to mam brat za fikci nebo realitu ja tomu osobne verim

Odp: Rusko
tlapka, 15.7.2009 14:03

Já tomu věřím.

Odp2: Rusko
d.c, 12.10.2009 14:00
a jeste neco ten chlapek rekl i tohle:...
DosuSV, 17.6.2009 21:41

a jeste neco ten chlapek rekl i tohle: nikdy nezapomenu na svich kamaradu na to stesti a hlavne na pavele ktery mi zachranil zivot x(

:-))
lamky, 15.7.2009 13:42

nj taky docel tomu dost verim....ale co jako vetisna co tu pisete sou picoviny jako co vlada je uplne na picu vsechno taji no kookoti jako nekteri zvas ´..jo hej vite co je divny??ze mam maly pero za to muzou asi taky kkti mimozemstani

Jednou jsem četla že člověk žije jako...
tlapka, 15.7.2009 14:01

Jednou jsem četla že člověk žije jako když jde po silnici a neví, co je v lese. Les se směrem k silnici nemusí běžně projevit. najednou vyskočí z lesa žába a pak můžeš jít do hospody na cestě a vykládat, že jsi viděl žábu.... vždyť žáby se na cestě nerodí, kde by se vzala? Je to mimocesťan. Druhému zase přeleze přes cestu zmije a řekne: Ale mimocesťan vypadá úplně jinak ! Ze širší skutečnosti vidíme pouhé útržky.

njn
DosuSV, 24.7.2009 16:45

ja sem slovak a cital sem v novinach ze u nas na jihu tam v dolinach a kotlinach popri madarsku kde psenice dozriva drive se udelali v poli divne znaky merali tam takovyma strojama a zistili ze to ma vysoke magneticke nebo nejake pole a lidi tam i videli litat divne veci pak ti lidi udelali to stejny pole ale kdyz ho merali nemalo ti zadne ucinky na ten pristroj no proste tak takze podle existuji kdyz tohle clovek nemuze udelat a jeste k tomu ta vysoka cinnost nebo pole nebo co to je njn

vsechno je to kravana cccccccc
d.c, 12.10.2009 13:59

vsechno je to kravana cccccccc

Na http://www.cez-okno.net jsou...
čupakabra, 23.9.2017 16:40

Na
http://www.cez-okno.net
jsou mumie z planety nasca

Odp: Na http://www.cez-okno.net jsou...
čupakabra, 23.9.2017 16:41

je to pod ufem

Odp: Na http://www.cez-okno.net jsou...
čupakabra, 23.9.2017 16:57

samozřejmě jedná se o mumie mimozemštanů

Odp: Na http://www.cez-okno.net jsou...
čupakabra, 23.9.2017 17:30

nejedná se o planetu nazca ale o planinu NAZCA v J.AMERICE

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.