Malé úvahy o problémech kolem nás

Komentáře k článku

16.1.2008 2:05

Plastika prsou

Před třemi lety jsem se rozhodla pro plastiku prsou. Mám za sebou těhotenství, kojení a s tím, co zbylo, jsem nebyla spokojena. Jako první jsem vše chtěla probrat se svým přítelem, který o plastice nechtěl ani slyšet - prý vymýšlím kraviny a jsem cvok... tečka.
Důvody ho vůbec nezajímaly... dodnes nechápu proč.

Nicméně jsem i tak od plastiky neustoupila a nechala si ji udělat. Výsledek mě nadchnul! Jsem znovu sama se sebou spokojena, cítím se dobře. Mé sebevědomí je zase zpátky. Chci jen podotknout, že mojí operací rodinný rozpočet žádnou ránu neutrpěl.

Každopádně s přítelem jsme se rozešli. Prý už to nejsem já...
A teď se dostanu k zásadní otázce - téměř všichni moji známí a kamarádi se mě ptali, zda mi to stálo za to. Mě - chápete to? A že on opustil rodinu kvůli silikonu je v pořádku? Udivuje mě, že téměř nikdo nebyl na mé straně.. copak je tak špatné si zvednout sebevědomí a cítit se dobře? Nebo jsem vážně tak sobecká, že jsem si i přes jeho odpor šla za svým?

Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Eva, 16.1.2008 10:46

Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí stačí dva kusy silikonu, tak je mi Tě líto a vůbec se nedivím, že Tě přítel opustil.
Ještě malý dotaz: Jak máš velký měsíční příjem, že Ti cca 60 000,- Kč nezatížilo rodinný rozpočet?

Odp: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Saw, 16.1.2008 11:01

Nesmyslný netolerantní příspěvek ;-)

Odp2: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Eva, 16.1.2008 11:30

Proč myslíš, že mů názor je netolerantní? Názory jsou od toho, aby se lišily. Ve svém okolí znám 3 ženy, které dopadly po inplantátech stejně tj. opostili je jejich muži. Důvod byl pokaždé stejný: nebudou sahat na umělinu.

Odp3: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Saw, 16.1.2008 13:36

Tak to je ještě nesmyslnější, implantát na po hmatu nepozná ani plastický chirurg, natožpak průměrný muž...

Odp4: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Eva, 17.1.2008 6:26

To, co píšeš je blbost. Co by to bylo za plastického chirurga, krerý nepozmá pohmatem silikon?!

Odp5: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
ivan, 17.1.2008 13:36

Evo, možná že ano, ale není tento materiál zvolený právě pro svou obtížnou rozeznatelnost? Nevím, ale článek byl spíše o svobodě a vůli uskutečnit svoje tužby a naplnit rozhodnutí. Terka se mi jeví jako mladá samostatná žena se zdravým rozumem a schopností se postarat o sebe i o dítě, ne jako blbá kráva se kterou je k nevydržení.

Odp6: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Ivo, 17.1.2008 18:24

asi sní k nevydržení bylo když se na ni vykašlal otec dítěte.Ona se samostatnost zdravé sebevědomí a zdravý rozum dá chápat různě.Ty si myslíš že silikonka nemůže být blbá kráva se kterou není k vydržení? Moje žena není plastický chirurg a silikonku pozná na první pohled podle tvaru silikonů /záměrně neříkám prsou/ nepřirozeného pohybu nebo lépe řečeno nepohybu.

Odp7: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Ginny, 17.1.2008 18:30

Zkuste tenhle test. Já jsem měla úspěšnost 19 z 20, a to jsem u těch spletených opravdu váhala.;-)

Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Ginny, 17.1.2008 18:31
Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
PP, 17.1.2008 18:34

18/20
umělá prsa na mě působí asexuálně

Odp7: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
ivan, 17.1.2008 18:41

No, nedá se nic dělat, musím to říct natvrdo. Já hovořím o duši, o uvědomění si sama sebe, o nezatížené radosti ze života a spokojenosti v něm. Jestliže snižuje někomu kvalitu života třeba maličkost, která je snadno odstranitelná, tak pryč s ní. Jasno! Zatímto ty tu neustále meleš o kozách.

Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 17.1.2008 18:46

naprosto s tebou souhlasim...

Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Pavel od vody, 18.1.2008 12:37

Každá mince má dvě strany. Tady je yo přijmutí a odmítnutí svého problému. Vlastně toto dilema řeší snad každý.
Terka šla cestou odmítnutí a problém vyřešila radikálně. Jde o to, jestli jednou provždy.
Cesta přijmutí problému je těžší, možná bolestnější, ale tak nádherně osvobozující. Je to cesta přijmutí mého hendikepu, obrácení jej na přednost a vzít jej za svého přítele. Ano, může to bolet, ale pak je to procházka jarním lesem.
Pro názornost: Kolik z nás se ráno u zrcadla zděsí, co je to tam za obludu a řekne si: No nazdar, já teda vypadám. A kolik z nás se ráno na ten obrázek usměje a řekne (nahlas): „Dobré ráno, jak ses vyspal? Mám tě rád.“ Tohle praktikuju velmi často a den je hnedka nádherný.
Mluvím z vlastní zkušenosti, taky mám svůj problém, Terce rozumím, a tak jen nabízím :-)

Odp9: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
ivan, 18.1.2008 13:31

Pavlíku, ta obluda v zrcadle mě docela rozesmála. Na mně čumí každý den ráno. Říkám si, neznám tě, ale umeju tě. Tak to máme spolu už spoustu let.

ivane, díky...
Eva, 19.1.2008 18:32

ivane, díky, rozesmál jsi mě :-):-):-)

Odp: ivane, díky...
ivan, 19.1.2008 20:33

Není to z mojí hlavy. Škoda! Odposlechnuto od Heleny Růžičkové. (,,neznám tě, ale umeju tě)

Odp2: ivane, díky...
Eva, 20.1.2008 18:21

To nevadí, i tak jsi mě rozesmál, díky:-):-):-)

Odp10: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Pavel od vody, 20.1.2008 23:08

To je přesně to, Ivane, o čem mluvím. Přijetí sama sebe. Když to umím, je to nádhera. Když ne, přicházejí jiná řešení ...

Odp9: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Ivo, 20.1.2008 19:57

Pavle jský máš problém? Napiš o něm všichni ho rozeberem a třeba se vyřeší.

Odp10: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Pavel od vody, 20.1.2008 23:03

Už jsem to tady probíral se Sawem a s Ivanem, ale vyřešený to mám už dávno. Jinak bych nebyl schopen se o tom bavit. ;-)

Odp7: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 17.1.2008 18:45

Jsme se rozešli-dle mého není to samé jako vykašlal se,ale budiž..právě,jak píšeš-vše se dá chápat různě..

Odp7: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 17.1.2008 18:51

A opomene-li tedy prsa-pak je každá žena,od které odejde otec dítěte kráva,se kterou nelze vydržet-žiješ kde?Jestli jsi to myslel vážně,kloubouk dolů-na to bych skutečně nepřišla...

Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Ivo, 17.1.2008 18:57

Terko já reagoval ne jiný příspěvek

Odp9: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Ivo, 17.1.2008 19:00

ale ty asi taky na ten Ivanův

Odp7: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 17.1.2008 18:54

ale já se nestydím za to,že mám umělá prsa-tudíž neřeším,zda to někdo pozná nebo ne..

Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
bobo, 8.2.2008 10:32

To je v pořáku stydět se není za co, avšak umělý pozná každý...možná to vypadá pěkně pod tričkem ale když se ukažou na svět boží je to hned jasný...ale upřímně raději pohled na umělecký silikon než na zvadlý típlý vajgly...ovšem to že tě starej nechal v kozách nebude...buď je vykrojenej on nebo ty....Upřímně jednu takovou jsem svléknul...pak si šel raději zakouřit a nakonec jsem vzal roha...vážil jsem si totálně placatý kámošky...no někdy méně je více...ale suď jak suď každý to vidí podle vkusu svého...že? Tak hlavu vzhůru, fotografové to rádi fotí...třeba vyděláš majland....

Odp7: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 17.1.2008 19:32

pro iva:asi s ní k nevydržení bylo, když se na ni vykašlal otec dítěte--reakce byla na tuto větu...

Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Ivo, 18.1.2008 7:31

Asi nebylo,když se na vás vykašlal. Asi sis zvedla sebevědomí moc vysoko a to my chlapi nemáme rádi když se na nás ženský dívají jako na póvl. Ale to nejdůležitější je že si udělala něco co on nechtěl. Věděla si že se silikony nesouhlasí ale i přes jeho odpor sis je nechala udělat. Jak bys reagovala ty kdybys nesouhlasila třeba s tím že on se nechá celý potetovat nebo že vstoupí do nějaké sekty a nebo že si bude vydělávat jako gigolo? Ty píšeš že děláš doma. CO že seš i po půlnoci na internetu? Snad ne něco na způsob :zavolej mi do kubu pak by ch se nedivil že vyděláváš desítky tisíc měsíčně.
Toť má úvaha

Odp9: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 18.1.2008 10:43

Vzhledem k tomu,že přes den se věnuji mé dceři,která ,bohužel, bude do školky chodit až od září,pracuji večer.S tím,cituji:Zavolej mi do klubu...-si to trochu přestřelil-toť můj názor,to tedy nemám za potřebí..myslím si,že v dnešní době se dají peníze vydělat i jinak..jinak-potetovat se nechal a zůstala jsem

Odp10: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
ivan, 18.1.2008 11:04

Terko klídek, Ivo asi dude mít se ženskejma pořádnej problém, když ho vytáčí vceku přiměřená vůle po projevu vlastní identity a prožitek z vlastního sebeuspokojení. Díky za tema a za článek. Reakce jednotlivců jsou určitě poučením a proniknutím do mysli mnoha lidí. Hlavu nahoru, hodně štěstí a uchovat si dobrou náladu. Pište dál.

Odp11: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 18.1.2008 11:11

Ano,chce to zachovat klid...

Odp10: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Viki, 2.2.2008 23:20

Terko, kdyz ctu prispevky od nasich cesky stupidnich chlapu tak jsem na konec rada, ze jsem se pred peti lety rozhodla zit v Anglii a ne v Cechach. Cesi se nezmenili a jeste se dlouho nezmeni. Jejich nazory jsou opravdu hloupe a detinske. Porad maji pocit, ze oni jsou ti co za nas budou rozhodovat, ale zapomneli, ze uz je uplne jina doba. Mozna se to za 100 let zmeni.
A nebo taky mozna ne....

Odp11: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
bobo, 8.2.2008 10:35

To je opravdu hloupé co zde píšeš...asi tě ovál Golfský proud! Bacha na průvan...

Odp9: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 18.1.2008 11:05

Navíc doma pracuji déle jak čtyři roky-to byl ten můj teda pěknej trouba,co?Že mi ten ,,klub'' tak dlouho toleroval...;-)

Proč ne....
tangerine, 23.10.2008 21:27

Ahoj Terko, máš můj obdiv, jsi odvážná- a takovým štěstí přeje...:) Také o té operaci uvažuji, už sedm let,poslala bys mi kontakt? Dík a snad se také odvážím, mé psychice by to pomohlo.

Odp7: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Viki, 2.2.2008 23:13

Mozna ta tvoje zena mela takove stesti, ze mela vzdy krasna a soumerna prsa. Mozna jsou tu i zeny, ktere takove stesti nemaji. Je to i potom hrich si nechat upravit prsa silikonama?

Odp8: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
bobo, 8.2.2008 10:37

Hřích to není a jak říkám lepší Silikonové umění než trapná realita...

Odp: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 16.1.2008 12:32

Ano,skutečně mi dva kusy silikonu ke zvednutí sebevědomí stačily...např. v létě se plavkách zase cítím dobře..jinak můj měsíční příjem se pohybuje v řádech deseti tisíců korun,pracuji doma,mateřská a rodičovská dovolená nebyla moje volba-právě proto nás to finančně nezatížilo.

Odp: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Viki, 2.2.2008 23:15

Ahoj Terko

mohla by jsi mi prosim te o tehle operaci napsat trochu vice. Asi tak poslednich deset let premyslim o teto operaci a pak jsem to na nekolik let vzdala, ale ted mi to zase silne prochazi hlavou.
Dekuji.
Viki

Odp2: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
terka, 21.2.2008 20:18

Viki,dlouho mi trvalo než jsem si vybrala kliniku,chtěla jsem aby to dopadlo dobře.Vybrala jsem si,první konzultace byla zdarma.Doktor byl skvělý,skutečně se mi věnoval a zodpověděl mi všechny dotazy.Operaci mi dělali na podzim,dva dny jsem pak zůstala na klinice a poté se měsíc zotavovala doma.Je fakt,že to bolí,ale když víš,že to chceš:-) jizvy se mi krásně vyhojily,jsou nepoznatelné..když bys chtěla pošlu ti kontakt,byla jsem spokojena

Odp: Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
Nataša, 30.11.2008 17:03

Evo, ty taky budeš v lepším případě husa, v horším závistivá husa. Na tohle se Terka neptala.

Pro terku a jine divky
Pavla, 12.3.2009 18:39

Terko neudelala si žadnou chybu a jestli mohu řict tvuj manžel byl idiot,když kvuli takove kravine te opustil.a pokud ti lide pišou špatne odkazy nic si ztoho nedelej zavidi a chteli by to take mit veř jen zavist.Jinak se nato divej takto přijde nekdo juny,kdo si te bude važit.Jemu to taky časem docvakne je to přeci jen chlap ne.Hodne štesti do budoucna a žij jsme tu přeci odtoho ne.Pa

surgery
Saw, 16.1.2008 11:06

Jistěže to za to stálo, nikomu jste tím neublížila a cítíte se lépe. Byla to správná volba. A kdyby vás měl přítel opravdu rád, tak by mu nezáleželo na novém vzhledu. Doufám že si najdete někoho lepšího, a to po té plastice bude určitě mnohem jednodušší :)

Odp: surgery
Eva, 16.1.2008 11:31

Jednodušší? Nebo také ne. Nemluví ze mě vlastní zkušenost, ale zkušenost žen v okolí.

Odp2: surgery
Saw, 16.1.2008 13:42

Tak to sem asi jedinej, kdo zná chlapi, který maj rádi hezký prsa XD

Odp3: surgery
..., 16.1.2008 16:17

XD a záda v pr..li

Odp4: surgery
bobo, 8.2.2008 10:41

No když je toho víc...tak po dvacítce už zemská tíže udělá své...problém je v tom, že zoufalkyň běhá po světě nespočet a každá je nespokojená s něčím jiným...Řešení je prosté, hledej jen ty lidi co tě berou takovou jaká jsi...lidí je plnej svět a blbci na každým rohu...taky se nikomu nazavděčím...

Odp5: surgery
Eva, 8.2.2008 13:43

bobo, souhlasím. Také jsem se musela naučit mít se ráda takovou, jaká jsem...také se mnoha lidem nezavděčím...

Odp3: surgery
Tommy, 16.1.2008 21:42

Bude nás víc :-)

Odp2: surgery
terka, 17.1.2008 0:11

Moje zkušenost je taková-když se potkám s někým,koho jsem před operací neznala,většinou vůbec neřeší,jestli jsou prsa pravá nebo ne...a když se někdo zeptá a já řeknu,že nejsou,tak to dál nerozebírají...berou mě takovou jaká jsem,tedy i se silikonem..

Odp2: surgery
petraa, 16.11.2008 12:35

Evo, já si nemůžu pomoct, mě se zdá, že závidíš, ža sama bys něčeho takového nebyla schopná....
Pro Terku: Terko, udělalas dobře, myslím, že otec dítěte by tě časem opustil stejně, spíš mu to posloužilo jako zámínka. Byl to zřejmě slaboch....:-)

Odp: surgery
hrabě, 16.1.2008 19:52
Odp: surgery
terka, 17.1.2008 0:14

Ano,skutečně to jednodušší je,neboť si věřím...

Odp: surgery
iwca, 19.8.2008 14:45

souhlasím s tímhle názorem:-), pokud to byl takovy „omezenec“ bude ti lepe bez nej...... a co, vzdyt jde jen o „prsa“ a o tvoji spokojenost, copak ty jsi pro nej nikdy neudelala nic, z ceho jsi nemela zrovna radost, ale zalezelo ti na tom, aby mel radost on....

Hledání pravdy
Olix, 16.1.2008 11:46

Tak mám trochu dojem, že tento příběh rozdělí komentátory na dvě skupiny - pro a proti. Na jednu stranu chápu, že se ženy potřebují cítit krásné, potřebují být obdivované, milované /znám to dobře z vlastní zkušenosti :-) /, a proto jsou ženy ochotné zaplatit všechno možné, aby toho dosáhly. To všechno v ní totiž vytváří pocit hodnoty a tím i sebevědomí. Na druhou stranu dokážu pochopit alternativu Vašeho přítele, že Vás opustil, protože už jste to nebyla Vy a mohl se v něm vytvořit určitý odpor - vzhledem k silikonu. Já osobně si ale myslím, že příčina rozpadu Vašeho společného vztahu je mnohem hlouběji. Škoda, ale třeba ještě není všemu konec... přeci jen máte spolu dítě a to je důležitější...

Odp: Hledání pravdy
terka, 16.1.2008 12:25

:-)Tak s přítelem se dodnes vídáme,naši malou může vidět,kdykoli chce a kdykoli má jen chvilku čas...celou věc řešíme spolu,bez soudů a bez dohadů,ani jeden neděláme druhému naschvály,tedy se dá říci,že je vše v pořádku

No pěkně...
Marek, 16.1.2008 12:19

Terko, jedno se musí nechat - odvahu máte. Ať už v tom, že jste šla do zbytečné, drahé a hloupé operace, tak v tom, že tady o tom ještě píšete. Ptala jste se na názory, tak já ten svůj tedy vyjádřím, a to i přesto, že mě Vaši obdivovatelé rozcupují, vynadají mi do debilů a najdou chybu v češtině nebo interpunkci :-). Myslím si, že to co jste udělala bylo velmi hloupé, nezodpovědné a sobecké. Pokud jste s přítelem o něčem bavili a on Vám dal jasně najevo odpor a vy jste i přes jeho silně vyjádřený názor operaci podstoupila, tak vězte, že neodešel proto, že teď máte nepřirozená prsa, ale proto, že Vám už třeba nedůvěřoval (sakra, na něčem se domluvíme a ona teď udělá přesný opak?). Tohle totiž může člověka vést k názoru, že i v budoucnu budete něco řešit, na něčem se domluvíte a pokud jeden ve vztahu tuší, že domluva není tak docela domluva, a že může být lehce porušena (jako dříve), tak se nedá moc bavit o vztahu. Nevím, jak bych se zachoval já, každopádně kdykoliv jsem se s někým na něčem domluvil a došlo k porušení domluvy (smlouvy, atp.), tak mě to vždycky naštvalo, ať už důvody porušení byly sebešlechetnější - a ve Vašem případě se tedy o žádné šlechetnosti mluvit nedá. Toť pouze můj názor - omlouvám se za ten objem.

Odp: No pěkně...
terka, 16.1.2008 12:28

Chtěla bych jen podotknout,že jsem svému příteli nikdy neslíbila,že si plastiku nenechám udělat.O každém mém kroku jsem ho informovala a nic nedělala za jeho zády:-)

Odp2: No pěkně...
Marek, 16.1.2008 12:34

OK, soudím jen podle článku a nikdy nebudeme mít všechny informace k aspoň trochu objektivnímu posouzení. Ale vy jste ho jak píšete informovala o každém kroku. Hezké. Jak by se Vám líbílo, kdyby Vás informoval „teď jdu k milence“, „teď jdu prohrát výplatu na automatech“ (vím, že to nechceš, ale já Tě přece informuju!)...

Odp3: No pěkně...
terka, 16.1.2008 12:56

Tak co se týče té milenky,to by se mi určitě nelíbilo...Kdyby šel jednou za čas do casina,asi bych to přežila;-)

Já zírám !
Maja, 16.1.2008 13:00

Marku a ty si myslíš,že žena je majetek muže??Manželství je o kompromisu,ale nikdo mi nebude brát vlastní názor,nebo rozhodnutí.Jen když čtu tvoje cituji:Ať už v tom, že jste šla do zbytečné, drahé a hloupé operace.,nebo:On vám dal jasně najevo odpor!Já bych spíš řekla,že šlo o ješitnost jejího
muže.Tvůj výrok hloupé operace,také stojí za zvážení,kdo určuje co je a není hloupé?To co je hloupé pro tebe ,může být pro druhého životně důležité.Jsem cca 20 let vdaná a máme krásný partnerský vztah i po tolika letech.Můj manžel je moudrý člověk a jediné co by řekl,by bylo:Pokud se budeš cítit lépe,udělej to.Nějaké zákazy a nevím jaký odpor,nevím,nechápu.Nejsem majetek muže a on není můj.Každý jsme osobnost a to co cítí jeden,nemusí stejně cítit druhý.Jediné na čem záleží je snažit se vcítit do toho druhého a stát při něm i když jeho rozhodnutí až tak moc nechápeme.

Odp: Já zírám !
Olix, 16.1.2008 13:22

„Manželství je o kompromisu, ale nikdo mi nebude brát vlastní názor nebo rozhodnutí... “ S tím souhlasím jen do určité míry - pokud mé rozhodnutí ohrozí stabilitu našeho vztahu - samozřejmě záleží jakého vztahu - měla bych zvážit, zda ten krok udělám. A já osobně bych do toho nešla. A není to o tom, že bych byla majetkem svého muže - naopak jeho odlišný názor mi může pomoci vidět věci z jiného pohledu, to samé může být i naopak. Já jen, že bych nechtěla, aby můj muž mě podporoval v něčem, co by pro náš vztah v budoucnosti nebylo dobré, když by to zrovna v oné „virtuální přítomnosti“ nechápal... Pak je otázkou, kdo komu teda ustoupí - protože každý to může z té své pozice vidět pravdivěji a čeká, že ten druhý to pochopí. Moje zkušenost je taková, že se mi vždycky vyplatilo stát za svým mužem a nikdy jsem nepřišla zkrátka :-), protože opravdový vztah není o zákazech či prosazování svého, ale trochu o něčem jiném...

Odp: Já zírám !
Marek, 16.1.2008 13:22

Majo, to chce klid. Především si uvědomte, že písmenka nepřenesou myšlenky tak dobře jako slova. Nechci se tady nějak obšírně rozepisovat, se svojí ženou jsem pět let, jsme oba spokojeni a nejsme svými majetky. Ženě nic nezakazuji a ani ona mně. Danou situaci bychom řešili diskuzí, ze které by něco vzešlo a toho bychom se drželi. Neumím si představit situaci, kdy bych vědomě dělal něco přesně natruc nebo naopak, než na čem jsme se domluvili. Napsal jsem hloupou operaci proto, že mi přijde prostoduché nechat si zbytečně zasahovat do těla. Slepák není zbytečný zásah, plastika (téměř vždy) je. Nikomu to právo neberu, ať si lidi dělají co chtějí, mně třeba uniká i tetování, piercing, branding a podobné aktivity, ale jak říkám, ať si kdo chce co chce. Nicméně v dáném kontextu mi ta operace přišla vyloženě hloupá... A k Vašemu manželství: z Vašeho příspěvku je vidět, že vy žádnou operaci nepotřebujete, abyste tím cokoliv řešila... :-)

Odp2: Já zírám !
Maja, 16.1.2008 23:47

Marku já musím podotknout ještě něco,já bych si plastiku nikdy dělat nedala,já jsem já.Ale pokud to Terce přineslo sebevědomí a cítí se lépe je to v pořádku.Nemyslím si,že to udělala na truc,ale jak se říká,těžko někoho soudit,pokud nejsem já sama tím člověkem a nevím co mne vnitřně vedlo k tomu,co jsem zrovna udělala.Jinak máš pravdu,písmenka vyzní jinak,než slova.;-)

Neopustil tě kvůli silikonu, nýbrž...
PP, 16.1.2008 13:05

Neopustil tě kvůli silikonu, nýbrž kvůli tvému zdeformovanému myšlení. Ukázala jsi svému příteli jen svou slabost.

Odp: Neopustil tě kvůli silikonu, nýbrž...
Saw, 16.1.2008 13:40

Už teď vidím že celá tahle diskuze k ničemu nebude :) Jestli je jedna plastická operace zdeformované myšlení, tak je zdeformované myšlení i vyříznutí pihy, nedej bože když člověk nedá volný průchod přírodě při nějaké nehodě, možná jen kdyby se ho lidi na ulici báli .)

Odp2: Neopustil tě kvůli silikonu, nýbrž...
PP, 16.1.2008 21:15

Dle mě vyříznutí pihy či nehoda spadá do jiné (život ohrožující piha->melanom apod.) kategorie..

Odp3: Neopustil tě kvůli silikonu, nýbrž...
Saw, 17.1.2008 18:24

Lidé si pihy dávají vyřezávat i z estetického hlediska, dávají si vyhladit jizvy, nechávají si popálit vrchní vstvy pokožky aby nebyly vidět následky akné. Moje empatie je pro ně dostatečně blízko...

Odp: Neopustil tě kvůli silikonu, nýbrž...
terka, 16.1.2008 13:54

Slabost?Jakou a v čem?Že nejsem s něčím spokojená je slabost?Že to řeším dostupnými prostředky je slabost?

Odp2: Neopustil tě kvůli silikonu, nýbrž...
Yardasan, 21.1.2008 8:39

Ano je, a právě, že Vaše názory jsou jaké jsou, Vám udělali problém ve vztahu. Když jsou dva lidé spolu, tak by asi měli řešit problémy také spolu, a pokud to nechápete, tak je mi Vás bohužel líto. Je to Vaše volba. S pozdravem jK.

Terko, svůj život vnímáme tak se v něm...
ivan, 16.1.2008 13:08

Terko, svůj život vnímáme tak, jak se v něm cítíme. Jestliže Vám nový vzhled přinesl uspokojení, pak jste udělala nebochybně dobře. Mnoho životů lidí nemělo ten patřičný lesk jenom proto, že se jejich nositelé necítili být ve své kůži. Zkrácením dlouhého a hrbatého nosu se jim prodloužil hezčí život a vyhladila duše. Přeju štěstí.

Odp: Terko, svůj život vnímáme tak se v něm...
Saw, 16.1.2008 13:41

My si nakonec rozumíme snad ve všem :)

Správný krok
Kelt, 16.1.2008 19:09

Ženy se od přírody chtějí líbit nám mužům a je to tak v pořádku, nám se zase líbí hezké ženy :-)

Já bych autorku vůbec neodsuzoval, spíš oceňuji odvahu a otevřenost, se kterou tu prezentovala svůj příběh. Přiznám se, že reakce Vašeho přítele mě dost překvapila. Vždyť jste to přece udělala i kvůli němu, abyste se mu líbila. Kdybych byl v podobné situaci, asi bych svou ženu spíš podpořil - miluji jí, jaká je, ale pokud by se cítila lépe a věřila by, že jí to pomůže, nestavěl bych se proti. Jsme lidé a máme dar řeči, tak se spolu bavme, diskutujme, komunikujme, vždycky se najde nějaké řešení.

Odp: Správný krok
Saw, 16.1.2008 19:29

Tak tak, ikdyž neni pravda že by to udělal pro něj, když věděla že on s tim nesouhlasí. Jinak je to přesný...

Odp2: Správný krok
Kelt, 17.1.2008 6:56

Je pravda, že jsem tuhle přemítal, jestli se ženy zkrášlují a parádí kvůli nám mužům nebo kvůli tomu, aby naštvaly ostatní ženy :-)

Odp3: Správný krok
Eva, 17.1.2008 8:18

Myslím si, že za B je správně :-)

Odp4: Správný krok
terka, 17.1.2008 13:51

Ani A ani B-tedy alespoň v mém případě.Vy jste nikdy neudělali něco čistě jen pro sebe?Proboha,naštvat jiné ženy-to mi přijde vážně ulítlé.Ženám,které mě neznají,je úplně fuk,jaká mám prsa a mé kamarádky bych nikdy naštvat nechtěla...to tedy vážně umýsl nebyl.

Odp5: Správný krok
Kelt, 17.1.2008 22:35

Tam byl smajlík :-) Jen jsem to chtěl trošku odlehčit. Ale vážně - teď nemyslím konkrétně Vás a Vaší plastiku - není to někdy opravdu tak, že se někdy spíš parádíte kvůli jiným ženám? My muži jsme stvoření dosti nevšímavá a není vyjímkou, když si nového účesu své kolegyně z práce všimneme až po týdnu, kdežto Vám ženám stačí jediný pohled :-) :-)

Odp6: Správný krok
terka, 17.1.2008 23:08

Nejsem si jista,asi to má každá žena postavené jinak...myslím,že čistě se nedá říci ani A,ani B..ale s tou nevšímavostí tedy souhlasím na 100%-u většiny mužů...

Odp6: Správný krok
ivan, 18.1.2008 0:07

Kolikrát si všimnu, ale nedojde mě, že je to významná událost v životě ženy. Prostě jsem jenom natvrdlej chlap, šupák od přírody.

Odp7: Správný krok
terka, 18.1.2008 0:37

Takhle to nebylo myšleno:-):-) ale já tedy sama za sebe uznám,že nových kol na autě bych si taky asi nevšimla:-):-)

Odp8: Správný krok
ivan, 20.1.2008 21:42

To já taky ne, ale mám jiné ujetosti.

Málo informací
Ginny, 16.1.2008 21:20

Příběh je zajímavý, možná bych ráda znala více informací. Jak dlouho autorka žila s přítelem, byl otcem dítěte? Nereagovala autorka operací spíše na nějakou nejistotu, kterou ve vztahu cítila? Nezačali se odcizovat už předtím? Neměl už její přítel jinou milenku? Nezalekl se jejího zvýšeného sebevědomí po operaci? Možná mu vyhovovala více, když byla nesebevědomá a závislá.

Odp: Málo informací
terka, 16.1.2008 22:23

:-)Žili jsme spolu více jak pět let-milenku zcela jistě neměl,dodnes žije sám,je pravý otec naší dcery

Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
Pavel od vody, 16.1.2008 23:49

Každý má právo rozhodovat o sobě sám a nikdo mu do toho nemůže kecat. Máme přece svobodnou vůli.
Otázka je jinde. Může tvar či velikost prsou, nosu nebo ramenou mít vliv na štěstí a spokojenost v životě? Podle mne to má vliv jen na uspokojení ega.
Dneska je taková doba, že na fyzično se hledí jako na božstvo. Ano na hezkou holku je hezký pohled. Ale stačí to?
Znával jsem holku, která měla prsa jako má kokršpaněl uši, ale u kluků byla královna. Měla cosi jiného.

Odp: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
Eva, 17.1.2008 6:27

Ano, naprosto s tebou souhlasím. Krása v člověku je někde jinde a není vidět

tam někde uvnitř...
Eva, 17.1.2008 10:58

Ještě bych chtěla doplnit. Tam někde uvnitř se skrývá, jak je člověk krásný, ale málo kdo, tuto vnitřní krásu vidí...:-(

Odp: tam někde uvnitř...
Ivo, 17.1.2008 11:09

V našem pracovním kolektivu máme jednu která si nechala zvednout sebevědomí z 1 na 4ky. Co jí hodně přebejvá na hrudníku to ji chybí v hlavě.Stal se z ní magor. Myslí si že sežrala veškerou moudrost světa. Svým jednáním všechny odpuzuje a se.e DFřív taková nebyla. Holt je sebevědomá.

Odp2: tam někde uvnitř...
terka, 17.1.2008 14:11

Tak to je ale možná jedna z mála...trochu extrémní příklad...:-)

Odp3: tam někde uvnitř...
ivan, 17.1.2008 14:58

Nerad bych abyste si mě s Ivem spletla, stojím jednoznačně za Vaším rozhodnutím. Svoboda ducha je nejcennější klenot jakým se může žena ozdobit.

Odp4: tam někde uvnitř...
PP, 17.1.2008 15:11

Svoboda ducha ano, jistě, ale za cenu cizí hmoty v organismu? Výměnu jizev na duši za jizvy na těle?
Terko, určitě jste stala přitažlivější pro jistou skupinu mužů. Já se ženám do výstřihu nekoukám, dívám se jim do očí.

Odp5: tam někde uvnitř...
Pavel od vody, 17.1.2008 15:21

Ale tomu, milý PP sám nevěříte. Někdy je těžko dívat se ženám do očí. Ženy jsou rafinované a vědí, jak na nás ;-)

Odp6: tam někde uvnitř...
PP, 17.1.2008 15:28

:) alespoň zpočátku...Pohled do očí je cennější.. Mám za to ale, že umělá prsa vcelku spolehlivě identifikuji

Odp7: tam někde uvnitř...
ivan, 17.1.2008 16:00

Vždyť se nic neděje! Nikdo nespáchal zločin! Tak proč ty odsudky? Nechápu to.

Odp8: tam někde uvnitř...
Yardasan, 21.1.2008 8:47

U mne je to spíše lítost. Já třeba bych s takovou žít nechtěl, ale to je můj názor a nikomu ho nevnucuji. S pozdravem jK.

Odp4: tam někde uvnitř...
Yardasan, 21.1.2008 8:44

Svoboda ducha v tomto případě se mi zdá jako holý nesmysl, je to proti přírodě. S pozdravem jK.

Odp5: tam někde uvnitř...
ivan, 21.1.2008 14:21

Moje žena, (nikoliv manželka,- nejsme oddáni ) je v současnosti na protetice v Ústí /n Labem. Po amputaci nohy se jí tam snaží vyrobit vyhovující a funkční náhradu. Budete koukat, ale gelové návleky jsou taky ze silikonu. Mít uměle vytvořenou nohu, se mě zdá být taky proti přírodě! Přesto z toho nic nevyvodím a věci a vztahy zůstanou tak jak byly předtím. Co kochleární inplantáty, roboruce, kostní a kloubní náhrady, nebo zubní protetika? Až se z těch, vás, kteří soudí jiné, budou rozhodovat třeba pro zubní náhradu, byť částečnou, tak ať si uvědomí, že je to proti přírodě! K najezení by vám stačila i třetina zubů,- těch pravých až nula. ;-)Ostatní je pouze zbytná frajeřina. Já sám jsem po motozávodní kariéře poskládaný z kousků. Hlavně ať šrouby drží, ikdyž už měly být dávno venku.

Odp6: tam někde uvnitř...
Yardasan, 21.1.2008 17:53

Vážím si Vás, ale právě mícháte hrušky s ananasem. Ono se to zohledňuje i ve zdravotních pojišťovnách - co je zbytné a co nezbytné. Beru plastiku prsu po úraze, rakovině. A beru plastiku, když mne to živí - modelky... Ale neberu již pokřivené vnímání pokřivenou společností. Prostě jsem proti, a s takovou ženou bych nemohl žít. Ovšem je to jen můj názor a podle toho žiji a chápu a neodsuzuji ženy, které na to přistoupí. Každý má právo využívat toho, co mu společnost nabízí. Určitě mám zase jiné mouchy já. S pozdravem jK.

Odp7: tam někde uvnitř...
Pavel od vody, 29.1.2008 12:05

Něco o zohledňování zdr.pojišťovnami znám na vlastní kůži. Kdysi (1986) jsem si žádal o ZTP a posudková komise mi řeklam, že nemám nárok. Že bych musel mít nohu uřízlou pod kolenem. Ale pak se tam přede mnou začli dohadovat, jestli pod nebo nad kolenem. Bylo to trapné a ubohé.
Nakonec mi to neuznali, ale po odvolání na krajskou komisi to prošlo bez problémů.
PS: nohy mám obě a celé, jenom tu jednu jinak vyvinutou. Kdyby mi nabídli funkční platiku, rozhodně bych neváhal.

Odp3: tam někde uvnitř...
Ivo, 17.1.2008 16:37

není extrémní. Jak tady bylo řečeno krása je jinde. Taky patřím do skupiny mužů kteří se dívají do očí a poslouchají co žena říká. Kdyžmě neupoutá rozhovor s ní neupoutají mě ani balóny ze silikonu ke kterým mám mimochodem odpor.To raději kokršpanělí uši.

Odp: tam někde uvnitř...
PP, 17.1.2008 11:40

Moc krásně řečeno, něco takového jsem ve své reakci (16.1.2008 13:05) chtěl vyjádřit... Zřejmě to vyznělo poněkud ostřeji :)

Odp2: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
vendy, 27.1.2009 21:03

teda Evo, nestačím zírat....chtěla bych tě někdy vidět...asi si nikdy nestála před zrcadlem a neříkala sis, jak by si se třeba chtěla zítra někomu líbit..nějak se zkusit učesat, nebu chraň Bůh namalovat..tak buď seš teda absulutně přírodní typ, co se ani nenavoní, nebo si typ absolutně dokonalé ženy, kterých je sice spousta, ale nemyslí si to o sobě..neznám totiž jedinou ženskou, která někdy ve svém životě neučinila pokus svůj zevnějšek upravit...já osobně proti plastice nic nemám, pokud si teda někdo neudělá z jedniček šestky..mám totiž opačný problém

Odp: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
terka, 17.1.2008 13:58

Ano,krása je jinde...ale to ovšem neznamená,že člověk hezký vzhledem,musí ony šlechetné vlastnosti postrádat.Ano,na svém vzhledu mi záleží,ale nemyslím si,že mám IQ tykve,že jsem vyvrhel nebo mám zvrácené myšlení..Ne,stojím nohama na zemi..vím,že jsou důležitější věci na světě..a můj široký okruh přátel a známých možná svědčí o tom,že zase takový zmetek nebudu

Odp2: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
Pavel od vody, 17.1.2008 15:31

Terko, nerozčiluj se, to tady nikdo neříká ;-). Jenom diskutujeme. Jak řekl Kelt, jsi především odvážná nejen proto, že jsi to podstoupila, ale taky proto, že se nebojíš jít s kůží na trh.
A jestli se mmě nelíbí plastová prsa, je můj problém a tvá odvaha s tím nemá nic společného. Máš můj obdiv.

Odp2: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
Shipper, 21.1.2008 10:26

No můj obdiv tedy moc nemáte. Ne kvůli plastice, v tom s vámi souhlasím, je to takový vyšší stupeň make-upu, zkrášlování je lidské (dermacol taky ničí pleť). A žena to nedělá jen kvůli mužům, ani nechce naštvat jiné ženy, chce být prostě spokojená se svým vzhledem. Problém vidím v tom, že uvrhnete otce svého dítěte do určitého světla...
A že on opustil rodinu kvůli silikonu je v pořádku?
...a on se nemůže bránit,( pokud o Svíci ví, nemusí mu být po chuti prát špinavé prádlo)
A ve vašem vylíčení cítím určitý rozpor, na jednu stranu zvládnete oba dva rozchod, což není jednoduché, a na druhou stranu se vztah s dítětem rozpadne kvůli silikonům?
Na to nemusí být člověk manželský poradce, aby věděl, že příčina bude někde jinde. Pokud by se vyjádřila druhá strana, řada vašich obdivovatelů by určitě slevila...Samozřejmě je to vaše soukromá věc, ovšem s kůží na trh jste šla vy, bohužel ne jen se svojí...:-(

Odp3: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
terka, 21.1.2008 20:57

Jak by se vyjádřil,je mi zcela jasné;-)...byl by na straně odpůrců plastických operací;-) byla tam taky otázka,zda já nejsem náhodou trošku sobec..otázkou se tážeme,nevrháme nikoho do určitého světla..

Odp4: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
Shipper, 21.1.2008 21:24

Jedna věc je řešit obecně problém plastických operací, pro a proti, jenže váš článek vyznívá tak, že vás partner opustil kvůli plastické operaci, což se mi zdá vůči vašemu dítěti nesmírně hloupé, ale následně se zachová jako zralý a odpovědný otec, to mi nejde dohromady, je mi nepříjemné být tak osobní, ale vůči vašemu partnerovi mi to připadá nefér
...opustil rodinu kvůli silikonu je v pořádku?
Opravdu taková otázka nevrhá nikoho do určitého světla?

Odp5: Každý má právo rozhodovat o sobě sám a...
terka, 21.1.2008 22:41

Pro vás asi ano...jenže my se rozešli právě kvůli té operaci..těžko se to vysvětluje,ale je to tak..každopádně díky tomu,že mezi námi nikdy jiný větší konflikt nebyl,spolu dodnes vycházíme perfektně,ale to už jsem tady psala..j

Milá Terko,Možná by stačilo trochu...
Vladek, 17.1.2008 12:56

Milá Terko,
Možná by stačilo trochu dobré vůle na obou stranách. Jak vy, tak i váš partner si navzájem potřebujete odpustit. Problém často je v tom, že nikdo se nechce ponížit a přijít jako první.
Každý z nás v životě udělá spoustu chyb. Časem, až po létech si člověk uvědomí, že to co na počátku vypadalo nepřekonatelně, čas promění ve zbytečnou malichernost. Je škoda každého dne, kdy vaši malou dcerku připravujete o mámu a tátu. Čas pracuje proti vám, už se nedá nikdy vrátit okamžiky, které by jste mohli prožit společně jako rodina.
Soudě podle toho, co jsem se dočetl, problémem nejsou vaše upravená prsa. Pokud je váš partner normálně zdravý, možná po vás tajně pokukuje a v duchu si přizná, že vám to sluší. Avšak do hry vstupuje mužská ješitnost. Dovolím si vám poradit. Nehledejte za každou cenu sebe ospravedlnění. I jednotlivé příspěvky dokazuji, že názory se různí. Někdo říká:..“je to špatně…“jiný je to dobře“. Jistě jenom vy sama víte co jste získala, ale také co jste ztratila. Pokud svého partnera milujete a jedením z důvodu operace byl také on. Pak poroste ho o odpuštění, přiznejte, že jste šla proti jeho vůli. Odpuštění je klíčem který otevírá lidská srdce. Škoda jen, že je tak málo je používán.

Vladek

Každej je jinej
Juras, 17.1.2008 17:33

Já nemám rád lékařská vylepšování, ale striktně proti tomu nejsu. Kdyby to někomu pomohlo, proč ne?

Co ale nesnáším, jsou šminky. Kdyby manželka chodila za svobodna zmalovaná, tak bychom to spolu určitě dohromady nedali. Kdyby se teď najednou začala zmalovávat, tak by to pro mě byl jasný signál, že se mě chce zbavit, protože ví, jak to nesnáším. Nemohlo to být tak nějak podobně?

stavět sebevědomí na druhotných...
student, 22.1.2008 9:06

stavět sebevědomí na druhotných pohlavních znacích je primitivní jednání, takže jen tak dál, přesně tohle po vás 21. stoeltí vyžaduje

Odp: stavět sebevědomí na druhotných...
Yardasan, 22.1.2008 16:59

Trefa a fandím. S pozdravem jK.

Odp: stavět sebevědomí na druhotných...
Eva, 22.1.2008 17:29
Odp: stavět sebevědomí na druhotných...
Lexar, 22.1.2008 19:33

Jo, jo, taky majitelé posiloven si mnou ruce, však jim vesele přibývá zájemců, kteří touží po druhotném vylepšení figury ;-)

Odp: stavět sebevědomí na druhotných...
Shipper, 22.1.2008 20:02

Myslím, že ženy, které tvrdí, že jim na vzhledu prsou nezáleží většinou lžou, tak jako muži kteří tvrdí, že jim nezáleží na délce penisu.

Odp2: stavět sebevědomí na druhotných...
Yardasan, 22.1.2008 21:51

To tady nikdo netvrdí. U „normálních“ prsů a penisů si většina „normálních“ na nic nestěžuje. S pozdravem jK.

Odp3: stavět sebevědomí na druhotných...
Shipper, 23.1.2008 2:44

To budeme diskutovat, co je to normální?

Odp4: stavět sebevědomí na druhotných...
Yardasan, 23.1.2008 8:25

Když bych to vzal do důsledků, tak v budoucnosti budou mít všichni díky plastice stejný „většinový“ krásný vzhled a budeme se poznávat jen podle vypáleného čísla na čele. ;-) . Já osobně si myslím, že ta „krása“ je individuální a vnitřní krása je součástí těla - tím tělem vyzařuje. Zatím mi v životě vždy vyšlo to co jsem očekával od prvního pohledu vizuálního - dosadil jsem si charakter a vždy se mi to potrvdilo - to je má životní zkušenost. Když miluji ženu, tak ji miluji takovou jaká je a nikdy bych ji nechtěl předělávat ani vnitřně ani plasticky; a když se sama změní, tak už to pro mne není ta, kterou jsem miloval. Má žena to ví a pokud mne miluje a chce se mnou být, tak musí podle toho konat. To jsem prostě Já. S pozdravem jK.

Odp5: stavět sebevědomí na druhotných...
Shipper, 24.1.2008 3:40

Uniformity se nebojte, lidé jsou vynalézaví, touha po originalitě lidstvo neopustí, naopak je pořád silnější. Jednotlivec se vymaňuje z davu a tento proces se ještě nikdy nezastavil. Vnitřní krása určitě tělem vyzařuje, jenže vás neučeše, nenamaluje, pihy neodstraní a plastiku taky nezvládne. Touha přiblížit se dobovému ideálu krásy je lidská. Jistě existují jedinci, u kterých sebevědomí opravdu není spojeno se vzhledem (od čistých bot po odstranění žeber), ale to je obtížné, spousta lidí to předstírá, nelze to nikomu nutit a je otázka zda je to smysluplné.
Jak vidíte ženu vy, nebo já, není podstatné, jde o to jak ona vidí sebe. Ženám nejde o to líbit se v první řadě mužům, to je jen naše ješitnost, chtějí být spokojeny se svým vzhledem.
Jedna věc je konzultovat s partnerem plastickou operaci a druhá věc je podrobit se jeho nátlaku, jak to naznačujete vy u své ženy, partnerka ani partner nejsou majetek.

Odp6: stavět sebevědomí na druhotných...
Yardasan, 24.1.2008 8:42

Nepsal jsem o nátlaku a majetku - to co očekávám od ženy, to jí také dávám. Vaše názory jsou mi „bohudík“ příliš vzdálené. S pozdravem jK.

Odp: stavět sebevědomí na druhotných...
bud.v.klidu, 16.10.2012 15:56

TAKŽE...milí přispěvatelé. Pokud je pro muže důležitější to,že má žena poupravená prsa a odejde pak od rodiny,dítěte a tím se zbaví zodpovědnosti, je to od něj jen vychytralý kalkul! a někteří tady to dokonce „chápete“ a podporujete jako např.zakomplexovaná eva kterou velmi lituji zase já :) že je tak trapná a machruje tu,jak zvládla svůj komplex - evidentně ani náhodou- zvyšuje si ego podrýváním sebedůvěry druhého,čímž na chvilku sama před sebou povyroste...asi ji stojí boj s naoko vyřešeným vlastním mindrákem velké každodenní úsilí a tak haní druhé jak slépka,aby si přišla důležitá neboť sama tomu nevěří.- ubohost a známka těžké závisti- takových tu je- ..pak je jistě podle vás také v pořádku milí aktivní rejpálci,aby zase žena např.po úrazu mužova nosu opustila muže, neboť už to není on... ha? nebo ne? to by mohl muž říct pak na všechno, ne?..že jsi ztloustla, zšedivěla...ach ano i to by přece bylo tvé rozhodnutí, nemáš přece jíst.. Terezko tvůj muž byl idiot a opustil by tě asi tak jako tak, jen se mu hodilo,že to má na koho svést...Silikony frčí,doktoři jsou v dnešní době mistři a chlapi co to odsuzujou jsou pokrytci, nebot silikonové prsa má dnes snad i uklízečka tv Nova..chlapi na ně čučí v telce a pánských časopisech,filmech atd.. a slimpají a tady hrajou že oni nic.. pokud to žena nepřežene s velikostí implantátu- chápu úlek muže,který se zděsí nad průsvitnou kůží pod níž je snad i čitelná značka imploše-vidím to jednoznačně jako přednost a na všechny závistivé herečky a zamindrákované kašpary tu bych se vy..ala. pokud umí žena silikony nosit, vše je ok, naopak je vidět, že víš co chceš a umíš najít odvahu i řešení jak si pomoci - navíc za své prachy.. jestli tě někdo opustí kvůli silikonům,pak si tě nezasloužil a tečka. Přece tu ženy nejsou jen proto,aby posloužily muži jako hnětací pomůcka..! a pokud prožitek z hnětění chlápek dává na první příčku před štěstí dítětě,manželky a používá to jako důvod k rozchodu, no prominte... zajímalo by mě kolik pozornosti a péče se běžně dostávalo tvojim původním neupraveným nadrům před tím...že ho ta jejich změna najednou tak vzala za srdíčko čiperu jednoho.. vztah není o kozách,ale o důvěřě a podpoře - což tvůj ex asi nechápal - on se ženil asi jen s prsama, což? takže všem idiotům co opouštějí ženy kvůli silikonům bych poradila,at jdou do sebe a nemyslí si,že se vše točí jenom kolem jejich zadku.. at se podívají na svoje pupky, říhání a prdění po večerech, zarostlé nehty a chlupy v nose, chlupy na zádech, pleš a podbradky, páchnoucí dech a trenky, funění, erektilní disfunkce, debilní kecy a rýmečky atp. - ano, to vše musí na oplátku tolerovat ženy vám..ač je to ryze Přírodní, haha... miláčkové.. p.s. já silikony nemám,mám krásná přírodní prsa a jestli bude někdy třeba, půjdu na vylepšení taktéž. Doma mám chápavého muže, naštěstí žádného smradocha,ale gentlemana a ochránce a chudáčci typu eva anebo pán tvorstva ivoš jsou zkrátka k pousmání... Terezko tebe plně chápu a neřeš pitomce. Hezký den :) spravedlnost musí být :)

Odp2: stavět sebevědomí na druhotných...
Juras, 17.10.2012 16:46

Vy jste se teda rozjela :-)

Neznáme ten vztah, nevíme, co bylo před plastikou. Kdyby Terka dlouhodobě věděla, že její přítel nesnáší silikozy a potom by situace byla taková, jak Terka vylíčila, změnila byste něco na svém úsudku? Pro mě by to už nebylo o tom umělém předmětu, ale spíš o vzájemném vztahu. To by byl jasný signál, že je jí ukradenej a jeho pocity ji nezajímají.

Odp2: stavět sebevědomí na druhotných...
Zákys, 17.10.2012 17:43

Paní,když je tomu tak jak píšete, tak dejte na váhu ty „kozy“! Když vám tolik požehnali Bozi. A jsou fakt 7.5 kg, samý libový? :-) Tak nebuďte škrt!!! Víte že půl světa hrozně hladoví? :-)

Odp2: stavět sebevědomí na druhotných...
knedlo-zelo, 20.10.2012 19:06

Ať si ženský dělaj se svejma kozama co chtěj, hlavně, ať nás tím ony fabriky na problémy neotravujou.

nechápu
Fanda, 29.1.2008 8:54

Terko nechápu Tě!To máš silikony od 22 let? Co druhý děcko? O tom nepřemýšlíš? Pak další silikony? Seš asi děsná krůta!

Správné rozhodnutí? Ano!
Pavel7, 26.2.2008 19:37

Sice nejsem příznivce plastické chirurgie, ale chápu a souhlasím s tvým rozhodnutím. Jestli vzhled tvého poprsí byl pro tebe velký problém a operace ho vyřešila, pak je to správné rozhodnutí. Operace sice může mít i negativní zdravotní vliv, ale život s psychickým traumatem je rovněž velmi špatné řešení. Buď ráda, že se operace povedla, hezká prsa jsou přece symbolem ženy.

Odp: Správné rozhodnutí? Ano!
Yardasan, 26.2.2008 20:56

Vidím problém tam, že spíše muž může posoudit krásu poprsí než konkrétní žena. S pozdravem jK.

Odp2: Správné rozhodnutí? Ano!
Caprice, 26.2.2008 22:22

Prostě „krása ženského poprsí se tak nějak odvíjí od představ a vkusu každého soudruha, že ano...“;-)
Já bych to přeci jen nechala na té konkrétní ženě, konec konců se jedná o její tělo a hlavně o její vnitřní spokojenost.

Odp3: Správné rozhodnutí? Ano!
Fanda, 27.2.2008 11:50

vona se uspokojí a chlapy odpudí. nachtěl bych sahat na umělou

Odp4: Správné rozhodnutí? Ano!
Pavel7, 27.2.2008 20:18

Myslím, že tě ani nikdo nebude nutit. Konec konců po dobře provedené operaci to ani není poznat, že je zde umělý zásah.;-)

Odp5: Správné rozhodnutí? Ano!
Fanda, 28.2.2008 15:33

vidět ne cejtit jo umělima

Odp5: Správné rozhodnutí? Ano!
Yardasan, 28.2.2008 18:55

Správný Chlapák pozná prsa už od pohledu, a jestli si myslíte, že jizvičky nejsou vidět - chichichi... mám letité zkušenosti... S pozdravem jK.

Odp6: Správné rozhodnutí? Ano!
Caprice, 28.2.2008 20:12

Poznat prsa od pohledu- hm, to je opravdu výkon hodný „správného chlapáka“. Zatímco většina nemluvňat totéž zvládá ihned po narození (i bez pohledu), Vy k tomu potřebujete letité zkušenosti.;-) Ale jizvičky se striemi byste si určitě nespletl, že?!;-)

Odp7: Správné rozhodnutí? Ano!
Yardasan, 28.2.2008 20:23

V nedokonalosti je krása; myslím, dle svého okolí, že pro většinu mužů jsou dokonalá prsa odporná. S pozdravem jK.

Odp4: Správné rozhodnutí? Ano!
Caprice, 27.2.2008 20:33

To už je ovšem váš problém.;-) Osobně jsem taky pro přírodu, ale chápu, že někomu může plastická operace (nejen poprsí) značně zvýšit sebevědomí a přispět tak k vnitřní vyrovnanosti, takže podobné úpravy neodsuzuji, přestože sama bych je asi nepodstoupila.

Odp4: Správné rozhodnutí? Ano!
Aneta, 7.5.2008 20:47

Bůhví kolikrát jsi už na taková prsa sáhnul, aniž bys o tom věděl... chjo...

Terko, fandim ti
Hancca, 7.3.2008 19:40

Ahoj Terezo,
docela mě překvapilo, jak jsi psala, že všichni odsoudili tebe. Tento svět je vážně divný. Vím, co to je, když se ženě zmenší prsa a cítí se prostě....out... Mám to samé, ikdyž mě se prsa hodně zmenšili poté, co jsem zhubla pouze 5 kilo a nyní vidím, že ani podrprsenka 75A mi nesedí. Nedivím se ti a vážně je mi líto ostatních, kteří se navážejí pouze do tebe. Jsi statečná a ostatní? Neznají,. co to je....

Odp: Terko, fandim ti
Yardasan, 8.3.2008 20:58

Taky se mi zdá tento svět divný - samá plastika... S pozdravem jK.

Odp2: Terko, fandim ti
Juras, 19.8.2008 17:08

Uprostřed soch a plastik
těším se domů na styk

(Plíhal)

Tak vás tady ctu, a musim rict, ze s...
charlie, 9.3.2008 22:25

Tak vás tady ctu, a musim rict, ze s Terkou a jejimi zastanci souhlasim...sama mam od prirody vesaky a navic bradavky jak dva gothajsky salamy...je to hruza a kdybych ty penize mela, tak nevaham a jdu do toho...ten kdo ma namitky asi nevi jaky to je, kdyz se musite svliknout a vite ze ten chlap ackoli vas ma treba rad, si rekne, jezisi to jsou hrozny prsa(o ostatnich nedostatcich nemluve)..jsem zena a muzum se chci libit...budu radsi kdyz si nekdo rekne „ma hezky prsa, ale jsou umely“ nez „prsa ma hnusny, ale hlavne ze jsou jeji“..navic, chce-li zena mit spokojeny vztah, musi byt spokojena nejdriv sama se sebou, rekla bych...

Odp: Tak vás tady ctu, a musim rict, ze s...
Yardasan, 9.3.2008 22:36

Být spokojena sama se sebou, se netýká plastiky; pokud to nechápete, tak nikdy nemůžete být spokojená; ani když budete mít prsa „in exlusiv“. S pozdravem jK.

je to stejne jako s vahou, kdyz je...
charlie, 10.3.2008 14:27

je to stejne jako s vahou, kdyz je holka tlusta, je se sebou nespokojena a proto zacne hubnout...jakmile zhubne, je spokojena se svym telem a automaticky ma vetsi radost ze zivota...na tom nic spatneho nikdo nevidi, ze?spis naopak...ale kdyz je nespokojena s prsama, tak tezko tomu pomuze jinak nez plastikou

Odp: je to stejne jako s vahou, kdyz je...
Yardasan, 10.3.2008 18:38

Bohužel, takových chudinek je většina. S pozdravem jK.

Terko, jestli Ti ke zvednutí sebevědomí...
BarevnyPtacek, 16.3.2008 21:13

Proteklo hodně slov, spíš proti...
Ale to podstatné je POZVEDLO??!!
Myslim že určitě ano, bez ohledu co se stalo...a ten pocit s tebou půjde dál i všem na protiv,
Ostatně, také nevylučujeme rtěnku, make up....

Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Aneta, 7.5.2008 20:42

Přečetla jsem si zde spoustu názorů na toto téma, ale člověk by netušil, že zpověď jednoho člověka rozpoutá tolik negativ co je tady. Má sestra a kamarádka, obě jsou po dvou dětech, jediné, co jim po kojení zbylo jsou dvě nudle neurčitého tvaru velikosti nula až jedna. Nechápu partnera Terky, který jí opustil a nepochopil její situaci, mám pocit, že muž s menším mužstvím, než je normální, též trpí komplexy a kdyby mohl, řešil by to podobně jako ženy s prsama. Takže holky, ženy, paní... pokud se tím zvýší vaše sebevědomí... neváhejte a pokud vám to vaše finanční situace dovolí, tak do toho jděte! Já osobně teď čekám své první dítě, mám velká prsa, kterým zrovna netčí bradavky k nebi. Vím, že mi po dvou dětech zbydou dvě nudle, neforemné, velikosti cca 3 - 5, které budu sbírat až na břichu. Takže stokrát radši ušetříme i s partnerem na úpravu a zmenšení prsou, než abych byla nesvá jak v intivním životě, tak ve společnosti. Zřejmě ti co tu odsuzují implantáty, tak mají dobrá, pevná prsa, či se se svým osudem smířili. Ale rozhodně nechápu muže, kteří to tu odsuzují, pač každej chlap se rád podívá na foremná, pevná ňadra a už vůbec netuší, jak se žena ve svém těle cítí!

Odp: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Yardasan, 7.5.2008 21:09

Nevím co je negativního přírodních ňadrech. Já jsem prý chlap a nerad koukám uměle foremná, pevná ňadra. S pozdravem jK.

Odp2: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Aneta, 8.5.2008 18:59

Na přírodních není nic negativního, ale pokud se žena necítí s tím, co jí příroda nadělila a má díky tomu komplexy a jiné problémy s psychikou, tak nemám nic proti umělým... a nikde není psáno, že když jde žena na MODELACI PRSOU, že je hned umělá, pracujou pouze s tkání té dané ženy... ale to už je jiná diskuze... ;-)

Odp3: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Yardasan, 8.5.2008 20:15

Komplexy a problémy s psychikou jsou v hlavě a ne v ňadře. Já taky nemám nic proti umělým prsům, pokud se netýkají mne nebo mé ženy. S pozdravem jK.

Odp2: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Tony, 8.5.2008 20:20

Prý chlap. :-)
Je dobré být si v tomto jistý.

Odp3: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Yardasan, 9.5.2008 20:34

Ano, nechávám hodnocení na ostatních. Jsem totiž citlivější než ostatní chlapy drsňáci. nezajímá mně hospoda, pivo, hokej ani fotbal a rád vařím a souložím s něhou ;-) S pozdravem jK.

Odp4: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Yardasan, 9.5.2008 20:35

nojo, tak tam má být měkký i. Abych předběhl Shippera. S pozdravem jK.

Odp5: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Tony, 9.5.2008 20:53

Naopak. To tvrdé Y se tam hodí... jsou přece drsní ne ? :-)

Odp5: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Shipper, 9.5.2008 21:34

Gramatiku jsem na Svíci ještě nikomu neopravoval, pokud s tím nezačal sám, ale když už vás mám na vlákně, tak nezajímá mne aspoň myslím, ovšem gramatika není mé hobby, na to jsou tu jiní.

Odp6: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
Yardasan, 9.5.2008 23:17

Občas s Vámi musím souhlasit, jako třeba teď. S pozdravem jK.

Odp: Přečetla jsem si zde spoustu názorů na...
HankaS, 30.6.2015 20:38

Já myslím, že aneta to napsala přesně, je jednoduché to odsoudit, ale každá žena touží se cítit v pohodě a sebevědomě. Já po dvou dětech mám taky prsa neforemná a povislá a přemýšlím o zákroku - modelaci

krasa a sex se staly modlou
Zvedavec, 12.5.2008 21:42

O jake presne sebevedomi kraci ? Staci opravdu mit jenom pekna prasa aby zena se citila ..jako co, lepsim clovekem ? Chlapi jste tak prizemni ze sex a krasa je pro vas to nejdulezitejsi ?

Terka
Bananka, 18.5.2008 18:02

Len chcem dodat k tejto debate ze zivot je prilis kratky nato aby sme ho prezili zakomplexovane!!!

Dočetl jsem až sem....
Taoo, 20.5.2008 17:33

Některé ženy o plastice přemýšlí, taky jim to určitě zvedne sebevědomí,... nebudou se stydět za svoje tělo a celkově budou spokojenější. Samozřejmě to pomůže i v intemním životě. Já osobně si myslím, že vše co člověk udělá pro sebe je dobré. Rád se dívám na pěkná prsa a je mi úplně jedno jestli jsou umělá nebo přírodní. Terko gratuluji a nenech si pokazit radost, jsi to ty a tvoje prsa.... a kdo na to nemá odvahu, nebo finance tak ať tady neprudí. :-)

Chlap,kterej ženskou nechá kvůli...
Monika, 31.5.2008 13:16

Chlap,kterej ženskou nechá kvůli silikonům je stejně tak hloupej, jako ten kterej, nechá ženskou kvůli krátkejm vlasům, to že přibrala a podobně. Normální milující chlap se pousměje a bere to, jako že je to příjemná změna pro milostný život. Ten, co Tě nechal nestojí ani za slzy. Musí dospět a jestli se to nestane tak pro jedno kvítí slunce nesvítí. Výstřih, úsměv a hurá na lov lepšího! Mnohem lepšího;-)

Odp: Chlap,kterej ženskou nechá kvůli...
Yardasan, 31.5.2008 19:27

Výstřih, úsměv a hurá na lov stejně blbého jako jsem sama. S pozdravem jK.

Odp: Chlap,kterej ženskou nechá kvůli...
Skittys, 11.6.2008 22:32

Jj, je hloupej.. Když Terka věděla co dělá, tak je to jedině dobře.. Jak bychom řekly s kámoškou:D : My se neparádíme pro chlapy, ale pro svůj dobrej pocit!:-) A je to tak, když je člověk sám se sebou spokojenej, vyzařuje z něj ten pěknej pocit sebedůvěry a je nám sympatickej:-);-)
A kdyby ji opravdu miloval, tak by s ní zůstal.. Kdyby třeba dostala leukémii, že by se s ní rozešel kvuli tomu jak vypadá?

Ja bych do toho nesla
kaja, 3.7.2008 10:57

Je duležite si uvědomit, co bude potom. Operací to zdaleka nekončí!!!! Za 10 let bude nutná další!!! Přečtěte si nějaké odborné članky co plastika prsou obnáší!! http://plasticka-operace.hnedle.com/plastika-prsou/

Mám stejný problém
Michaela, 4.7.2008 21:18

Ahoj Terko, řeším teď stejný problém. Mám dvě děti, 3 roky kojení, dvě naprosto vydudané prasa a ještě k tomu jedno větší a druhé menší. Kdysi jsem byla zásadně proti jakékoli plastice, ale dnes.... Chci plastiku pro svůj dobrý pocit v šatech a sebevědomí, ale manžel s tím nesouhlasí. Říká, že se mu líbím tak jak jsem. Vím, že když to udělám, tak mě a naše děti určitě neopustí, ale strašně bych chtěla aby mě pochopil, jestli je vůbec možné aby nás ženy mužský pochopil. Nicméně, až na to budu finančně připravena, tak to udělám. Terezko, kašli na všechny, co tě nechápou a užívej života. S pozdravem Míša.

Odp: Mám stejný problém
ivan, 4.7.2008 22:10

Plastika hojí více duše, než těla, učitě to pochopí.

Odp: Mám stejný problém
Yardasan, 4.7.2008 22:48

Myslím si, že pokud cítíte, že máte správného muže, který Vás má opravdu rád, pak věřte raději jemu; myslí to s Vámi dobře. Ono to sebevědomí bez sebevědomí Vám bude k ničemu i když budete podle Vás hvězda. S pozdravem jK.

Odp: Mám stejný problém
ela, 17.7.2008 18:00

Dnes už jsou na trhu tak kvalitní podprsenky, že vaše prsa budou i v šatech a po dětech vypadat dobře bez plastiky. Nebo je chcete ukazovat i někomu jinému než manželovi?

souhlasím s Míšou,nevidim na tom nic...
lalala, 31.7.2008 21:49

souhlasím s Míšou,nevidim na tom nic spatnyho
jsem v podobne situaci,a na vlastní kuži vím,ze neni nic prijemneho,kdyz vam porad nekdo rika nejaky pripomínky na prsa....

Všeho s mírou
Zuzana, 11.8.2008 11:54

Nemám nic proti plastickým operacím a opravdu nerozumím tomu, proč vyvolávají tolik negativních emocí? Pokud jde o opravdovou „přirozenost“, tak k té má daleko většina z nás.. Šedivé vlasy se barví, děravé zuby se „zalepují“ bílými plombami, ochlupení na těle se holí.. atd. Myslím si, že kdybychom měli všichni vypadat opravdu přesně tak, jak nám příroda a naše těla dovolí, nebyl by to kolikrát zrovna příjemný pohled. Samozřejmě mohou být výjimky, ale těch jistě není mnoho. Proto nerozumím tomu, proč jsou lidé, kteří tak vášnivě odsuzují tu či onu plastickou operaci? Kdybyste měli na obličeji obrovskou, nevzhlednou bradavici, nenechali byste si ji odstranit, když existuje ta možnost? Zpříjemnili byste tím pohled sobě i vašemu okolí, tak proč ne? A extrém.. kdybyste vy, muži, měli omylem přírody třetí varle, nenechali byste si ho odstanit, když je tady ta možnost? Spousta věcí se dá upravit správným stravováním a cvičením, tady jsem všemi deseti pro, aby se operace odložila až jako poslední nouzové řešení, už kvůli případným zdravotním rizikům.. ale např. právě diskutovaná ňadra bohužel „přirozenou cestou“ upravit nejde.. obzvlášť po kojení, za které by všem ženám měli být muži vděční.. a s úctou respektovat jejich přání vypadat stále přitažlivě a napravit to, co jim příroda díky těhotenství ubrala.. Vzhledem k tomu, že ňadra jinak než plastikou příliš změnit není možné a že je zcela pochopitelná snaha a potřeba žen vypadat a cítit se přitažlivě, nevidím na tomto zákroku nic špatného a jsem přesvědčena o tom, že je plně v dispozici ženy, jejíhož těla se týká. Existují páry, které spolu šťastně žijí i přes tolik zatracované plastické operace.. a některým z nich úprava zevnějšku toho či onoho dokonce prospěla, alespoň v sexuální oblasti.. Důvod rozchodu, kterým je podstoupení plastiky partnerky, považuji za nesmyslný a domnívám se, že tento krok měl ve skutečnosti úplně jiné důvody. Tam, kde je láska a respekt, nekončí vztah tím, že žena neposlechne svého muže a netrpí zcela zbytečným komplexem z nehezkého tvaru prsou jen proto, aby mu vyhověla. Jde přece jen o její tělo. Určitě se časem najde někdo, kdo ocení pěkná ňadra a bude mu úplně jedno, jestli přírodě někdo trochu napomohl. A hlavně, bude mít Terku rád i pro jiné její vlastnosti a hodnoty a bude jí přát pocit spokojenosti se sebou samou. Plastickým operacím velice fandím všude tam, kde vyřeší mindráky, které lidem komplikují život. O fyzický vzhled vždy šlo, jde a půjde, musíme se smířit s tím, že příjemný vzhled je pro příjemný a přiznejme si - leckdy snazší život v naší době a podmínkách důležitý. Řeči o kráse ducha apod. jsou sice fajn, ale těžko někdo z nás bude krásu ducha nadšeně hledat u smrdícího bezdomovce bez ucha.. ač se pod tou nehezkou slupkou může skrývat úžasný člověk, který prostě jen neměl v životě štěstí. Většina z nás si zajde na kávu radši s příjemně vypadajícím upraveným člověkem, nebo se pletu? Zkrátka jednou máme těla a tak bychom se o ně měli starat, máme-li tu možnost. Máme právo na to sami rozhodnout, co nám udělá radost a zvýší sebevědomí. Vzhled není samozřejmě to nejdůležitější v životě, ale opomenout se nedá, žijeme-li mezi lidmi. Lidé upravovali svůj zevnějšek odnepaměti, jen dnešní metody jsou trochu dál.. za pár desítek let už nikomu určitě nebudou připadat zvláštní. Až dosáhneme takového stavu, kdy nám bude stačit duchovní komunikace, pak můžeme přestat řešit, jak vypadáme. Tolerujme se, prosím, navzájem.. pokud někomu udělají radost nová hezčí prsa, přejme mu to.. pokud někdo žije spokojeně s tím, co má, ač to není zrovna „výstavní kousek“, přejme mu to.. v obou případech má ten člověk právo na spokojený život a na vztah, kde bude respektován a milován. Tam, kde plastika napraví chyby přírody, které někoho trápí, děkujme doktorům.. a tam, kde se využívání plastiky přehání až do extrému, přejme příslušným operovaným, aby pochopili, že úsloví „všeho s mírou“ platí i tady.. Ale kde je ta míra, že? Kdo z nás ji může objektivně určit? Přeji všem příjemný den!

Odp: Všeho s mírou
diky, 6.4.2009 12:47

děkuji Ti za krasny prispevek. Ulevilo se mi- trpěla jsem velkým komplexem dlouho kvůli prsům- nechala jsem si je upravit- seznámila jsem se se super chlapem a ten mě nechal po té, co poznal, že nejsou pravá- mám dále přetrvávající komplex z toho,že nejsou pravá...

Je to velmi těžké téma...
Natálka, 16.8.2008 18:10

Je to velmi těžké téma...
Mohu k tomu něco říct s pozice mladé ženy, která také nevlastní „objemnější“ hruď....
Nevadilo mi to do té doby, než jsem zjistila, že můj (dnes již bývalý) přítel je velkým obdivovatelem bujného poprsí.
Začalo mi vadit, že nemohu splnit jeho tajné a „velké“ erotické sny...
No nakonec to stejně nedopadlo....
Ale pocit méněcennosti už se mnou putoval dál...
Dnes je mi něco málo přes dvacet a přemýšlím o plastické operaci. Jedna má polovina má strach z bolesti, reakce okolí a také z toho, že přece jenom mám ty svá menší prsa ráda. Největší strach mám z toho, že budu litovat....
Druhá polovina se těší na zvýšené sebevědomí, hezčí siluetu a prostě lepší „pocit“.
Bude nejspíše ještě chvíli trvat než se definitivně rozhodnu....Ale nabízí se mi otázka s kterou si nevím rady.....
Co když si žena s menšími prsy najde muže, který je vysazený na velká prsa? Třeba si rozumí ve všem včetně sexu, ale tomu muži stále „něco“ chybí.Dokáže to tolerovat, miluje svou ženu, ale přesto se nemůže udržet a když kolem něj projde žena s velkým poprsím zatají se mu dech a možná trochu zalituje, proč ta „jeho“ nemá podobné....
Co si o tom myslíte? Jak by tento pár měl řešit svůj problém?

Odp: Je to velmi těžké téma...
Jana, 16.8.2008 20:34

Natálko. Já bych do toho nešla. Nedokážu se do tebe vcítit, protože mě po této stránce obdařila příroda spíš nadprůměrně. Ale třeba můj muž má spíš raději prsa malá! Proto mu vyhovuje, když hodně zhubnu. To ale zase moc nevyhovuje mě.
Nech to tak, přijdou děti, kojení. Pak podle situace můžeš eventulálně prsa nechat zvětšit nebo zpevnit. Ale malá prsa jsou praktická. Kdybys viděla, jak jsou velká prsa otravná třeba při běhu. Je třeba speciální podprsenka a ještě těsný živůtek. No otrava.

Odp2: Je to velmi těžké téma...
Alexander Isaia, 17.11.2008 4:15

Přesně tak! Malá prsa jsou skvělá. Velká má dneska každá:D A bylo by hrozné, kdyby časem začaly vypadat všechny ženy stejněXD podle nějakého továrního vzoru:DDDD

Odp3: Je to velmi těžké téma...
Juras, 17.11.2008 21:59

Kamarád říkával: „Malý prsa, dvojí radost: Jednou když hledáš, podruhý kduž najdeš“ :-)

Pokud jde o můj názor, nedovedu si...
mednix, 19.8.2008 15:17

Pokud jde o můj názor, nedovedu si představit, že bych měl opustit přítelkyni kvůli tomu, že si nechá upravit prsa. To je to stejné jako bych ji opustil kvůli tomu, že by nosila protézu kdyby přišla o ruku?? Je to přece na jejím rozhodnutí. A k tomu jak je nebo není umělá prsa poznat? Pokud to pan chirurg nepřežene a neudělá z jedniček 5ky ale třeba jen větší dvojky a svoji práci odvede jak má, nikdo nic nepozná. Tím spíš „rádoby znalci“ kteří píšou jaká je to hrůza. Myslím si že spousta z nich vůbec netuší, kolikrát si doopravdy na silikon šáhla.

Odp: Pokud jde o můj názor, nedovedu si...
Juras, 19.8.2008 17:03

Chtěnou změnu (úpravu prsou) a neočekávanou změnu (zranění) nemůžete srovnávat.

Já bych spíš řekl, že není problém ani tak v samotném aktu nějakaké úpravy, ale že na tom člověk pozná , že si s tím druhým názorově nesedí. Jak už jsem psal výše - je to jako s malováním obličeje na ksicht. Kdyby moje manželka najednou začala cítit potřebu patlat si na ksicht všelijaké ty nesmysly, po kterých potom ženské vypadají jako démonické stvůry ;-), musel bych se s ní rozejít, protože bych viděl, že svůj drahocenný čas, kterého se jí nedostává, promrhá zbůhdarma kvůli chujovinám před zrcadlem. Asi bychom si zkrátka přestali rozumět.

Takže ta otázka by měla znít jinak - proč zůstávat s přítelkyní, která se raději než mně věnuje péči o svůj zevnějšek? Místo toho, aby bbyla se mnou, jde na nějakou operaci i přesto, že ví, že to nemám rád. Asi to není dvakrát ideální vztah, ne?

Asi máš pravdu Jani, ještě je dost...
Natálka, 19.8.2008 19:29

Asi máš pravdu Jani, ještě je dost času...

Ale když se vrátím k případu Terky, ženy, která si chce po únavné péči o děti, domácnost, manžela i práci, zvýšit sebevědomí ve středním věku, úplně to chápu.

Ale muž, který to nedokáže pochopit a vcítit se do pocitů své ženy (mediální tlak na dokonalý vzhled!!!!) podle mne nestojí za trápení.

Např: kdyby si můj přítel chtěl zvětšit penis a já s tím nesouhlasila, stejně bych mu to tolerovala. Přece se tím trápí a tohle řešení mu pomůže. Bude se cítit lépe a tím pádem bude spokojenější a šťastnější. A s ním i já.....

Pokud Tě opustil, netrap se a najdi si lepšího :-)

Odp: Asi máš pravdu Jani, ještě je dost...
Juras, 20.8.2008 8:38

A co když to ten Váš chudák přítel přežene a bude Vás to bolet? Zkuste mu říct, ať se netrápí, určitě to má v normě. Spousta mužů má přehnané představy :-)

Odp: Asi máš pravdu Jani, ještě je dost...
Juras, 20.8.2008 8:40

Mediální tlak na dokonalý vzhled - to je právě ten důvod, proč bych si asi s partnerkou nerozuměl i v jiných věcech - kdyby podléhala mediálním tlakům do té míry, že by si musela jít pro takovou pomoc i přes můj nesouhlasný názor, nenmá ten vztah cenu.

Odp: Asi máš pravdu Jani, ještě je dost...
tera, 11.12.2008 23:21

Tohle byla jedna z mála rozumných odpovědí.Kdyby jí miloval, byl by rád, že se cítí líp. A už vůbec nechápu, jak mohl svoje dítě připravit o vyrůstání v úplné rodině, kvůli něčemu takovému. Jeho reakce byla sobecká a nepřiměřená.

Mediální tlak
Natálka, 19.9.2008 17:14

Myslím, že je velmi těžké nepodlehnout. Nejen z médií na nás „vzhlíží“ dokonalé ženy. Když se do takové doby narodíte, je to velmi těžké. Média Vás ovlivňují už od malička, podvědomí si ukládá, že ke štěstí potřebujete dokonalé tělo....
V dospělosti sice pochopíte, že křivky nejsou tak důležité, ale v podvědomí ještě stále žijí „vnucené“ představy o štěstí z dospívání....
Když lež budete dostatečně dlouho opakovat, stane se časem pravdou...
Ale upřímně, muži, není to také trochu Vaše vina? Plastiku u své přítelkyně nechcete, ale modelky, které ji mají, obdivujete....My, jako ženy, to vycítíme a hned je nám líto, že také nemáme to, co Vaše oči tak těší :-)
Možná kdyby muži dávali více najevo, že se jim líbí i malá prsa a nekoukali by do každého „většího“ výstřihu, možná by pak ženy netoužili po plastických operacích....

Odp: Mediální tlak
Alexander Isaia, 17.11.2008 4:09

:DD Implantáty, plastika...zní to jako záležitost budoucnosti a my do ní pronikáme:) Brzy budeme mít hlavu plnou čipů, v očích speciální přiblížovací a zpomalovací systémy....třeba i „fotografickou“ pamět;D Ale také bych to asi nevydržel. Kdyby se z mé ženy stala nafukovací anča....možná dobrá pro používání, ale je to jen snadno zaměnitelná hračka:)

A tím se dostávám i k odpovědi na příspěvek na který odpovídám:) V japonsku jsou školačky takové, že obdivují kluky, kteří jsou populární, dělají nějakou věc třeba sport a jsou v něm hvězdy a navíc dobře vypadají. Ale ty holky potom jsou s normálními kluky. Jsou to jenom takové výlevy. Taková ta krásná třpytivá věcička, jenž nás tak těší při občasném pohledu na ni, ale v hloubi své duše k ní necítíme to, co k takové té naší fajné rozkošně nedokonalé:)

Ke článku Terky, mám jen několik málo...
Alexander Isaia, 17.11.2008 4:24

Ke článku Terky, mám jen několik málo poznámek. Na jednu stranu je její věc, co se svým tělem udělá, však musí počítat s tím, že to může mít své následky. Ten muž, pokud se přes to nemohl přenést, moc dobře ho chápu, proč se to ukončilo. Je také jeho právo mít ke věcem nějaký postoj. Sice opustit rodinu....no to už není tak hezké, ale hmmm je to takové trošku nefér vůči němu....neprodiskutovat si to s ním pořádně předem. Má spolubydlící mi kdysi vyhodila pánvičku, protože si myslela, že je od původních majitelů a že už je moc opotřebovaná. Nicméně to nemění nic na tom, že je to můj majetek, a než začne vyhazovat věci, měla by to prodiskutovat s ostatními členy domácnosti. Člověk může o menších věcech rozhodovat sám....ale když jsou ti lidé k sobě nějak vázaní...měli vážnější rozhodnutí dělat spolu, jinak to může takhle skončit. PS: Pánvičku chci samozřejmě novou. :P

Já si myslím, že to teda nebyl správný...
Janacz, 19.11.2008 15:17

Já si myslím, že to teda nebyl správný přítel.

Terko, myslím že můžeš být ráda, že máš...
Nataša, 30.11.2008 17:10

Terko, myslím že můžeš být ráda, že máš toho pána z krku. Evidentně tě nezvládl. Buď mu skutečně podkopl sebevědomí fakt silikonu, což mi přijde dost dětinské, a jedno dítě už máš, jak jsem pochopila. Anebo - a to si spíš myslím - neunesl to, že ses pro něco rozhodla (s čistou a jasnou myslí) i přes jeho vůli. Což pán nepřekousl a urazil se... Terko, to bys vážně chtěla dál žít s takovým nýmandem? Tvůj ex mi přijde jako jeden z těch „chlapů“, kteří musejí mít ženu absolutně pod kontrolou - jenomže právě to opravdový chlap, muž bez uvozovek nemusí. Přeju hodně štěstí a prsa máš určitě moc hezký. Nech si je pro muže, co není srab. Ahoj.

A dnes?
Tlapka, 6.4.2009 14:17

Doufám že si se za tu dobu dostala z krize. Ten co tě opustil by tě stejně opustil pod jinou záminkou, jeho cit byl povrchní. Spíše měl mindráky on.

Ono to není tak jednoduché, člověk může...
Vašek, 31.5.2009 19:35

Ono to není tak jednoduché, člověk může mít z dřívějška špatné zkušenosti... Měl jsem moc rád jednoho človíčka, také se jí prsa zdály malá a říkala, že by byla štastnější kdyby je měla větší jen o číslo, mě osobně se zdály dokonalé a na plastiky moc nejsem, pro mě bylo důležitější to aby bylo šťastná. Plastiku jsem jí zaplatil. Musím říct, že taková operace strašne bolí a několik dní po operaci mi jí bylo moc líto co zkusila, skoro tři týdny jsem jí pomáhal otáčet na postely, zvedal, krmil, sprchoval, zůstal jsem s ní doma... Víte, nikdy nevíte co se po takové změně ve vás změní, uřčite vám to sebevědomí zvedne... jakmile byla v pořádku už jsem jí neviděl, přestali jsem se vídat, ani nevím do dnes proč, nikdy mi to neřekla, v noci se kvůli tomu probouzím, ráno je to první věc na kterou myslím... znali jsme se pět let...
Až jednou budu mít přítelkyni a příjde za mnou že chce jiná prsa, jak myslíte že zareaguji???? A až mojí reakci bude někomu říkat, budu vypadat jako majetnickej sobeckej chlap... a přitom jde jen o úhel pohledu, o zkušenost...

Vašku, nezoufej.
*_*, 4.6.2009 23:05

Napsal jsi to pěkně. Přeji Ti novou přítelkyni, která Tě bude hodna, která si Tě bude vážit. Možná kolem ní denně chodíš, všímej si očí, a věř znova. Ať zapomeneš na tu, která Tě zklamala, abys mohl být šťastný s tou novou věrnější; zásadně však už nikomu žádné zbytečné plastiky neplať.

Odp: Ono to není tak jednoduché, člověk může...
Tlapka, 8.12.2011 17:21

Řekněte jí Vašku ať si nejprve udělá pořádek v hlavě,

Souhlasím s Terkou
Renata, 1.12.2011 16:31

Ahoj Terko, já Ti přeji velké a dostatečné seběvědomí. Pokud Tobě to udělalo radost. To je jak když jdou třeba ženy na liposukci, taky pak vypadají jinak a nikdo je neodsuzuje, že už to není ta žena před tím. Doufám, že sis našla výborného partnera a jsi šťastná.

Odp: Souhlasím s Terkou
ivan, 2.12.2011 15:08

zpovědka

Odp2: Souhlasím s Terkou
ivan, 2.12.2011 15:09
Odp: Souhlasím s Terkou
Zákys, 19.10.2012 11:19

Svíce jako místo virtuálního setkávání...
Vojáci, kupci, opilí studenti,
králové hvězdu hledající,
v Betlémě živém se scházeli,
v Betlémě na ulici.

„Ňadra, rty a břicho,
vy jste se narodily,
abyste nás na tom světě
trochu rozveselily.
Nemusíte nás spasiti,
na to dnes už nevěříme,
nám stačí jen, když jsme sytí
a když se tu veselíme.
Fräulein Klára, mám tě rád,
budu tě korunovat,
ne trnovou korunou,
ale dvacetikorunou.“;-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.