Malé úvahy o problémech kolem nás

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

29.11.2007 23:39

Julínkův prodloužený pracovní týden

Yardasan

Myslím, že je to aktuální téma, které by mohlo zajímat i ostaní nejen pracující. Pokud by se osvědčilo prodloužení fondu týdenní pracovní doby o osm hodin, mohlo by se třeba později týkat i jiných, např. učitelů, pracovníků ve státní správě atdatdatd. Možná by se toho mohly chytit i páni podnikatelé. A třeba příště se osvědčí 60ti hodinový pracovní týden.

Je to vůbec možné a logicky odůvodnitelné? Protože lékaři porušují zákoník práce tím, že překračují povolenou pracovní dobu, tak jim ji upravíme. Co na tom, že EU, jejímiž jsme členy, se naopak snaží snižovat fond pracovní doby o práci přesčas a ve dnech klidu, aby se ženy mohly věnovat i rodině. Myslím si, že už to není jen věc lékařů, nebo máme jen přihlížet a doufat, že se nás to netýká? Je pravda, že na druhé straně, kde vzít peníze na platy a rozšíření personálu? Navíc většina lékařů jsou také jen lidi a prostě honí peníze různými pohotovostmi a zneužívají, že je jich ve zdravotnictví málo.

Nezavání to zavedením nevolnictví? Mohlo by dojít k rapidnímu úbytku lidí ve zdravotnictví - a není to nakonec „ta reforma“, že bychom se dočkali už my, že nás budou operovat Muslimové? No, nepoznávám nějak toho pana Julínka, zdá se mi jiný, než ten pan Julínek co přesvědčoval pana Ratha, že to dělá špatně.

S pozdravem jK.

Já to vnímám jako kompromisní nápravu...
Shipper, 30.11.2007 6:59

Já to vnímám jako kompromisní nápravu porušování zákona a lepší návrh zatím nevidím, jelikož zdravotníci o peníze nepřijdou, pokud jsem to správně pochopil, nemyslím si, že dojde k úbytku lidí ve zdravotnictví. Vám by vadilo, kdyby vás operoval muslim? No a Julínka poznávám, je to jeden z těch mých oblíbenějších ministrů. Já bych problémy ve zdravotnictví řešit nechtěl, dokud se za zdraví nebude podstatně víc platit, a to platí i pro vzdělání, bude velmi obtížné dosáhnout v obou resortech výraznější zlepšení.

Odp: VŠECHNO JE MOŽNÁ JINAK
Yardasan, 30.11.2007 16:32

Je pravda, že podobné praktiky jsem poznal na vlastní kůži a to k lékaři prakticky nechodím (zatím). S pozdravem jK.

Seniore, vy věříte tomu, že pacienti...
Shipper, 30.11.2007 13:30

Seniore, vy věříte tomu, že pacienti pozvaní lékaři, tvoří 30 % navštěv? Pokud ne, jak zabráníte těm, co z těch 30% nejsou pozváni, aby nepřeplnili ty zredukované ordinace. Podnět č.2 má úroveň podnětu - ''zlepšete prosím vás nějak zdravotnictví''.

sebekázen
hrabě, 2.12.2007 5:13

osobné jsem u doktora, jako marod nebyl 18 let a to proto,že nejím maso, mléko, pouze ovoce a zeleninu, nekouřím ,nepiji, nevlastním auto, provádím myšlenkovou analýzu, kde eliminuji negaci, /což je v Praze dřina/, takže rok 12 mne nezastihne se spuštěnými kalhotami.A nějaký Julínek je pro mne zelinář ze sousedství.

Odp: sebekázen
Shipper, 2.12.2007 5:38

Až vás při provádění eliminování negace na přechodu pro chodce porazí auto, budete tomu ''zelináři'' posílat omluvný mail, pokud to přežijete :-).

Odp2: sebekázen
hrabě, 2.12.2007 18:52

Je zajímavé, že pravě na zebře mne kupodivu pouští, ačkoliv ostatně nevědomce nikoliv.

Odp: sebekázen
OBČAN, 6.12.2007 19:28

zAPOMĚL JSI NAPSAT ŽE NEPIJEŠ PIVO,NESOULOŽÍŠ A NEMÁŠ RÁD LIDI

No já jím maso, piji, auto vlastním (i...
Shipper, 2.12.2007 21:03

No já maso jím, piji, auto vlastním (i když nic moc) a eliminovat negaci prostřednictvím myšlenkové analýzy asi neumím, i když v Teplicích to možná dřina není(nevím, co to je,ta analýza, ne dřina, to vím). Možná proto jsem si na biku zlomil krček kyčelního kloubu a to muselo VZP stát dost peněz. Na přechodu mne u nás na venkově pouští jen občas :-(. S pozdravem nevědomec.

Odp: No já jím maso, piji, auto vlastním (i...
Yardasan, 3.12.2007 9:24

Přechod na venkově, to se hned tak nevidí, tak ,ožná právě proto ;-). S pozdravem jK.

Odp2: No já jím maso, piji, auto vlastním (i...
Shipper, 3.12.2007 9:51

Venkov je přece ten zbytek republiky kolem Prahy, a tam už jsem pár přechodů viděl.

Odp3: No já jím maso, piji, auto vlastním (i...
Yardasan, 3.12.2007 17:33

Tak to já jsem se z Prahy přestěhoval na opravdový venkov, tady nemáme ani chodníky. S pozdravem jK.

Odp4: No já jím maso, piji, auto vlastním (i...
Shipper, 3.12.2007 19:43

Já vím, už jste to někde psal a připadalo mi, že jste na to pyšný, nechci vám tu měnit téma, ale já mám o tom tzv. opravdovém venkově určité pochyby, na ty ''Cesty z města'' moc nevěřím, připadá mi to, jako únik, rezignace, samozřejmě něco jiného je koupit si big big farmu s veškerým luxusem. Tím neobhajuji své bydlení v paneláku na severu Čech.

Odp: No já jím maso, piji, auto vlastním (i...
dobrák, 13.12.2007 15:19

:-(Hmmm...Hmmmm.no ja,tak ON MÁ RÁD PŘECHOD,TO JAK JSEM SI ZJISTIL Z JEHO VÝPOVĚDÍ JE ZŘEJMÉ..HM..HM..PŘECHOD,TO HOVOŘÍ ZA VŠE!

Odp2: No já jím maso, piji, auto vlastním (i...
Shipper, 14.12.2007 5:50

Bingo dobraku - on je mestak, on ma rad lidi, co dodrzuji zakony, plati dane a staraji se o sve deti, ale......on nema rad ufnukance s vecne natazenou dlani, co v jednom kuse krici:state pomoz, ja ten zivot nezvladam, takove on rad....NE-MA. A kdyz jste ten dobrak, tak mi diakritiku odpustite, ze?

Pracovní doba: Kroku ministerstva...
ivan, 2.12.2007 21:14

Pracovní doba: Kroku, návrhu, ministerstva rozumím tak, že prodloužením pracovního týdne je odstraněna právní překážka v délce pracovní doby, nikoliv povinnost ji sloužit. Rozhodující je pracovní, nebo jiná podobná smlouva se zdravotním zařízením. U živnostenských vztahů, poskytovatel- příjmce služby je to pouze jejich věc.

Yardasane, Vám by vadilo kdyby Vás operoval muslim? Pro mně za mně by mohl být klidně modrozelenej s puntíkama a věřit třeba v to ,že má každý provázek tři konce. Rozhodující by byl výsledek.

Odp: Pracovní doba: Kroku ministerstva...
Yardasan, 3.12.2007 9:22

Já myslím, že pro zaměstnance(např. sestry) je to povinná pracovní doba, pokud se nedohodne se zaměstnavatelem jinak.
A s muslimem s Vámi souhlasím, jen si to dávám do souvislosti s terorismem, jež nás čeká - tomu nelze zabránit - každá víra je svým způsobem sviňa. S pozdravem jK.

Yardasane, jinými slovy říkáte to samé...
ivan, 3.12.2007 22:29

Yardasane, jinými slovy říkáte to samé co já. Rozhodující je pracovní smlouva! Tedy dohoda o uspořádání pracovních vztahů. S muslimem taky souhlasíte, takže potvrzujete tvrzené. To je dobře.

Odp: Yardasane, jinými slovy říkáte to samé...
Yardasan, 4.12.2007 6:52

Ano, jen ještě bych řekl, že v takovém systému se těžko budete bránit pokud budete chtít pracovat 40 hodin týdně a zaměstnavatel Vám bude moci nařídit 48 hodin, navíc bez příplatku (a to nemluvím o případných smluvních platech). Ještě by Vám k tomu mohl týdně nařídit 8 hodin přesčasu podle zákoníku práce, do doby než vyčerpáte roční fond přesčasových hodin - takže padesátišesti hodinový pracovní týden. S pozdravem jK.

Odp: Yardasane, jinými slovy říkáte to samé...
Yardasan, 4.12.2007 6:53

Je mi také jasné, že tolik hodin nepracují - jsou v tom pohotovosti. jK.

další Šulínkův hyenismus
dobrák, 13.12.2007 15:07

:-(Jeden známý mě dnes sdělil,že na základě Julínkových gestapáckých dekretů, „musí“ byt s platností do konce roku 2007 být odebráno všem,lidem jež používají k své chůzi hole nebo berle,odňat sociální příspěvek á 1 hůl = 100Kč!To již není normální,to je sociální fašismus v té nejhrubší formě!Probůh lidí,kde to jsme???

Odp: další Šulínkův hyenismus
Yardasan, 13.12.2007 18:37

Ano, to je pravda, moje maceška o to přišla tento týden - dvě hole = 100Kč. S pozdravem jK.

Odp: další Šulínkův hyenismus
ivan, 13.12.2007 22:06

Ale, ale! Trochu přehnané. Moje máma chodí o berlích (dvě) již delší dobu. Moje žena, po amputaci nohy, taky dvě berle + vozejk. Já sám mám na berlích odchozeno v součtu skoro tři roky - sportovní úrazy. Stovka za rok = večeře pro jednoho. Věřím, že náklady na její vyplacení jsou mnohem větší. Třicet haléřů denně nikoho nepoloží, ani mu nepomůže. Je to asi 2cm rohlíku! ;-) Mně spíš vadí jiné věci, legalizování dojení státní kasy za nesmyslné projekty a nereklamovatelné poradenství, kšeftaření s pozemkama a prodej veřejných budov hluboko pod cenou. Privatizace síťových staveb- vodovody, kanalizace. Zbavení se bezpečnostně strategických staveb a zařízení. Nečinnost zodpovědnýh a mlčení mluvčích. Stovka mě nerozhodí a taky mě není jasný původní smysl zavedení takovéto dávky. Jestli ji nedokážete oželet, tak Vám ji klidně pošlu. Ten rohlík týdně klidně unesu. Mnohem více stojí zastavení na křižovatce na jednu červenou.

Odp2: další Šulínkův hyenismus
Yardasan, 14.12.2007 8:30

Ono se v podstatě nejedná o stokorunu, ale celkový dopad. Babička, která je sama a bude ve špitále platit za ubytování a prášky zjistí, že třeba z důchodu 7000Kč jí nezbyde na nájem cca 6000 za garsonku v Praze a stane se snadno bezdomovcem. Moje maceška dá za prášky měsíčně v současné době kolem 2000Kč. Takže i ta Vaše 100Kč jí udělá bohužel radost, i když pro vás je to nepochopitelné. Podle sebe nemohu soudit druhé. S pozdravem jK.

Odp: další Šulínkův hyenismus
dobrák realista, 14.12.2007 12:46

dobráku, díky, pobavil jsi mne se „Šulínkem“;-):-):-)

Yardasane, vždyť to tak není! Úhrahy...
ivan, 14.12.2007 12:23

Yardasane, vždyť to tak není! Úhrahy za zdravotní péči jednotlivce nemohou přesánout 5000,- ročně, ale roční příjem ,,babičky" by dosáhl 84000,- . Kdo v jakém bytě a místě bydlí je jeho věcí. Yardasane, důchod je na zajištění životních potřeb, nikolov životních standartů na který byl příjemce zvyklý. Lidé se jako důchodci nerodí a každý měl předtím nějaký aktivní život. Nebo ne? Dnes bych měl 36letého syna a nejspíš i vnuky. Eva, (moje žena) je taky babičkou se 17letým vnukem a navíc bez nohy. To abys si nemyslel, že je to názor 25letého zdravého chlapa.

Odp: Yardasane, vždyť to tak není! Úhrahy...
dobrák realista, 14.12.2007 12:42

ivane, nedávno v médiích proběhla krátká zpráva, že pojišťovna MV NEBUDE paciety dotovat po překročení limitu 5000Kč.
Je v tom pěkný bordel. Osobně si myslím, že páni ministři sami nevědí co jak bude, viz. výzva politiků, herců, atd. aby pacienti NEPLATILI u lékařů a v lékárnách za jednotlivé položky.

Odp: Yardasane, vždyť to tak není! Úhrahy...
Yardasan, 14.12.2007 13:38

Inu, maceška bydlí na vesnici, tak „neplatí“ nájem, ale 2000Kč měsíčně za prášky apod. je prostě realita jejího dneška - platí každý měsíc - je pravda, že ne najednou, ale kolem tisícovky každých čtrnáct dní. Ani doktor jí neporadí a ona neví jak postupovat, žije s tím, že to tak musí být, a nechodí nikam žebrat. A TAKOVÝCH JE V TOMHLE STÁTĚ SPOUSTA. Nehledě, že 2000Kč měsíčně jí stojí plyn - to když šetří - 1000Kč elektřina - je pravda, že dostává 2000Kč na auto - jinak by se k lékaři nedostala - natož objíždět z vesnice špitály... Sociální službaby jí taky všechno udělala, kdyby neměla nás, ale přál bych Vám vidět jejich ceník. Když se bude hradit pobyt v nemocnici, tak to asi budeme muset zaplatit za ní. S pozdravem jK.

Odp2: Yardasane, vždyť to tak není! Úhrahy...
ivan, 14.12.2007 17:33

Důchod není na kasíno, ale právě na zajištění sociálních potřeb. Těchto potřeb!..na elektriku,na prášky, na pobyt v nemocnici. Jiná věc je výběr důchodového pojistného a pozdější výplaty důchodů v dlouhodobé nemoci, nebo ve stáří. Dokonce si myslím, že tvrzení o vzájemné solidaritě je skrytým bezprávím. Každý člověk by měl mít právo se zajistit na svoje stáří v době jeho aktivního života. Každý máme svůj životní vrchol někde jinde a v okamžiku dosažení nejvyšší produktivity jsme připravováni o možnost se zajstit každý sám na svoje stáří, ale pracujeme ve prospěch někoho jiného, což není zrovna motivující.(vyšší plat- vysoká daň) Pojistné vyvolává právě tento pocit. - ,,Když jsem si to tam dal, tak to tam musím mít„!!.. a to není pravda, je to klam. Pojištění není spoření! Zrada je právě v tom, že ,,solidární“ pojištní je solidární hlavně s jeho správci, nikoliv plátci. Spravedlivý by byl ,,zajišťovaccí poplatek" a pozdějí vyplácení dávek. Fix. Dnešní stav je ten, že jedni pracují ve prospěch jiných! To může, a taky vyvolává mezigenerační nesnášenlivost ve společnoti.

Odp3: Yardasane, vždyť to tak není! Úhrahy...
Yardasan, 14.12.2007 21:31

Já s Vámi plně souhlasím, ale směřuji spíše tím směrem, že pro většinu dnešních důchodců, kteří neměli z čeho šetřit a ani neměli důvod vzhledem k politické situaci minulé; se dostává do platební neschopnosti co se vůbec života týče. Mluvím o důchodech 6-7 tisíc, kterých je většina, myslím si, že to není důstojné stáří. Nejlépe by teda asi bylo zrušit důchodový věk úplně a ať každý myslí na zadní kolečka sám. To už v tlupách v pravěku se dokázali o ty své postarat lépe. Jedni pracují ve prospěch druhých - to je solidarita, bez které to nemůže fungovat; kdyby jste si dával od ukočení školy v třeba v šestadvaceti letech na stranu dvatisíce korun tak v šestašedesáti naspoříte bez úroků necelý milión, který v době kdy si ho necháte vyplácet Vám vystačí sotva na deset let ve stylu „socky“. Nehledě, že může krachnout Váš úložce (pojištění je zatím na maximálně čtyřista tisíc korun). S pozdravem jK.

Odp4: Yardasane, vždyť to tak není! Úhrahy...
ivan, 14.12.2007 23:10

Přirozený stav vývoje lidstva je přežívání v malých skupinách, kde byla naprosto zřejmá struktura organizovanosti. Tam si umím sociální zařazení každého člena jasně představit od dětství ke stáří. Sám potvrzujete, že nikdo nedokáže ručit za vývoj na delší dobu než je pořádná dovolená, natož aby organizoval výběr peněz na,, kdo ví kdy„. Zajištění sebe nechápu jako šetření peněz, ale jako materiální zajištění svojí budoucnosti. Pak by nemusel nikdo lementovat nad nevhodným demografickým vývojem a prosit produktiní občany o plození dětí - ,,živitelů rodin“.

Ještě jsem si vzpomněl, že kdysi dávno...
Yardasan, 14.12.2007 21:37

Ještě jsem si vzpomněl, že kdysi dávno v Rudém právu popisoval jakýsi důchodce, že si do důchodu našetřil jeden milion korun. Z normálního platu! Bylo to tam rozepsané. Jestli tomu říkal život, to už nevím... S pozdravem jK.

Takže to vypadá, že návštěva lékaře za...
Yardasan, 20.12.2007 9:13

Takže to vypadá, že návštěva lékaře za 30kč plus za každý jednotlivý lék na receptech také po 30Kč. Takže moje maceška když bere kolem dvánácti léků při jedný návštěvě bude platit 390Kč plus doplatky cca 1000Kč = 1400Kč každých čtrnáct dní. A podle všeho se doplatky do limitu pěti tisíc nebudou počítat. Takže z důchodu jí zbyde na nájem, topení, jídlo asi 3000Kč. Navíc potřebuje různé služby, protože není soběstačná. Tak Vám všem co to podporujete přeju teda lepší vyhlídky do svého stáří. Myslím, že Vaši mladí budou ještě demokratičtější. S pozdravem jK.

Odp: Takže to vypadá, že návštěva lékaře za...
ivan, 20.12.2007 21:00

Yardasane, vždyť tady právě popisujete nefunkčnost a nízkou zárukovost současného výběru daní. Cítíte jak je tento systém vratký a vlastně nic nezaručuje?.. jak je snadno manipulovatelný a je významným politickým nástrojem? Už rozumíte co myslím? Přeji si nízkorozpočtový stát, kde se vybrané prostředky nespotřebovávají systémem samotným, ale přesto stát poskytuje zaopatření svým občanům. Spravedlivé by bylo, kdyby každý platil, byť progresivně, podle příjmů, zajištující platbu a důchody by se vyplácely formou jednotné dávky, byť daleko nižší, ale nevybrané peníze by zůstaly v rukou plátců. Stát by se staral pouze o síťové stavby a služby, strategicky důležitá místa související s bezpečností, surovinové a energetické zdroje vč. pitné vody! K čemu držet a platit amádu, když si může koupit kdokoliv, navždycky bezpečnostně-strategicky důležité místa, zdroje pitné vody, nebo nám spálit veškeré energetické zdroje!!?? Kdo bude vyrábět auta, ledničky, nebo šít boty je mi fuk. Správu státu bych svěřil do rukou lidí s obecně uznanou vážností. Vydržovat si stát se zvlastněnýma pravomocema ovládanýma zájmovýma skupinama je nanucená zbytečnost. Mám velmi rád svůj kraj a místa se kterými je spjatý můj život, i svoji zem !...ale můj-něčí?.. stát mě docela se:-(re!

Vedoucí manažér jihočeských nemocnic...
Neuvedeno, 27.4.2017 20:45

Vedoucí manažér jihočeských nemocnic tedy dostal 7 milionu korun. Zřejmě jako roční odměnu za mimořádnou činnost ve prospěch těchto nemocnic.
Bylo při tom argumentováno panem Zimolou, že je to 1,3 násobek toho, co dostávají jednotliví primáři v nemocnicích.
Primáři tedy dostávají 5,4 milionů ročně ročních odměn.
Co na to říci.
Naše nemocnice vyhrožují občanům, že když nedostanou tyto jejich platy, tak, že se odstěhují na západ a tam to dostanou.
Náramně mě to připomíná to stávkování strojvedoucích na začátku kapitalismu na českých drahách.
Když prostě má někdo monopol, tak ho pochopitelně zneužije. Takový je bohužel charaktér lidského mozku. To se konečně dělo, celé dějiny lidstva. Každý člověk jako vrcholový predátor toto dělá zcela přirozeně a ani mu to nepřijde, že by měl posuzovat situaci trochu tolerantněji k přírodě a k ostatním lidem. Konečně za feudalismu toto bylo zcela jasné a šlechtici si ani nepřipustili, že by měli brzdit a také i těm, kteří pro ně dělají, že by měli nabídnout část celkového výtěžku.
Nyní v takovýchto situacích v Českých nemocnicích je třeba se zamýšlet, jak zajistit konkurenci vůči nemocnicím a vůbec vůči celému zdravotnímu personálu.
Tento monopol si trpělivě zajišťují zdravotníci pracující v poslanecké sněmovně a v senátu.
Jak to nakonec dopadá v případě těchto monopolů můžeme v dějinách vidět u šlechty, když vznikla velká francouzká revoluce a jaké byly následky.
Musíme si položit otázku, jestli opravdu chceme, aby to do takových důsledků došlo.
Stále budeme mluvit o terorismu. Není to právě terorismus těchto lidí, kteří se vetřeli do poslanecké sněmovny a do senátu. Nevytvoří právě jejich chování následný terorismus mezi davy.
Kde je psáno, že musí právě jen lékaři léčit.
Na příklad u zubařů při osazování zubních protéz jen na háčky těchto protéz ničí háčeky zdravé zuby u každého pacienta a to jeden zub za rok a zubaře to vůbec nezajímá. Už dávno před třiceti lety byli na to upozorněni. Přitom při gumovém zakrytí tohoto háčku by nevznikla škoda na těchto zdravých zubech. Zubaře to nezajímá. Mají své jisté a dělají tuto mizernou práci stále dál a dál. Ty destičky u zubních protéz v blízkosti háčků toto nenahradí, protože desky zabraňují možnosti vyndání těchto protéz z úst a jejich čištění.
Nezbude nakonec než zavést konkurenci současné lékařské praxi pomocí lečitelů a porodních asistentek a dalších profesí. Nedá se bohužel nic dělat. Nakonec by to skončilo tak, že zdravotnický personál by schrábl vlastně veškeré mzdy občanů.
Pro začátek navrhuji, aby každému občanovi byl přidělen zdravotní příspěvek přímo osobně a aby bylo na něm, jak jej využije. Dále, aby bylo uvolněno léčivo v lékárnách a k dostání zcela volně, aby tito léčitelé a sami občané se vůbec k léčivu dostali. Vyjimkou by byly pouze jedy a drogy, které by byly dostupné jen zdravotníkům, lékařům a registrovaným lečitelům a porodním babičkám.

V roce 89 vznikla podpora občanů při...
Neuvedeno, 28.4.2017 10:13

V roce 89 vznikla podpora občanů při vzniku nového uspořádání v České republice právě proto, že se vytvořil obrovský monopol KSČ. Dnes však vidíme, po stabilizování současného režimu, že se vytvářejí nové a nové monopoly, které se nabalují na monopol držení atomových zbraní, který bohužel v postatomovém věku je pozůstatkem vzniků atomových zbraní.
Dnes už máme nově monopol všech státních organizací, jako je zdravotnictví, školství, správa životní prostředí, energetika, vodárenství, správa kanalizací, městská doprava, těžba nerostů, povolování staveb, zacházení s dotacemi všeho druhu a jejich kontrola, správa hmotných rezerv a správa měny pod kontrolou nároní banky.
Prostě státních úředníků stále přibývá a přibývá, až se s toho opět vytvoří socialismus.
Dalo by se říci, že socialismus s toho už dávno je, jenže jaksi jsou s toho vyčleněni někteří občané a o to lepší se mají ti, co jsou do tohoto monopolu zařazeni.
Navíc je celý tento monopol značně zdeformován.
Tím jak mohou vyhrát ve volbách jen ti bohatí, protože mají na volební kampaň, tak se do tohoto státního molochu dostávají příslušníci pouze těch bohatých vrstev.
Tím pádem jsou veškerá rozhodnutí tohoto státního aparátu jaksi nasměrovaná pouze pro výhody pro bohaté.
Vezmem třeba ty dotace na zateplení. Mohou je dostat jen ti, kteří si zateplení napřed zaplatí a pak dodatečně dostanou dotaci. Takže ti chudí, kteří na zateplení nemají, ti prostě tyto dotace nedostanou.
Takto jsou tito bohatí stále více zvýhodňováni a rozdíl mezi bohatými a chudými stále rychleji roste.
Čím dál častěji se tedy stává, že chudým už se vůbec nevyplácí pracovat, protože nemají jakoukoli naději se z této bídy dostat.
Pak nastává situace, že stát pod nebezpečím terorismus chtě nechtě musí těmto chudým pomoci. Takže pak vlastě se vyplácí těmto skutečně chudým balancovat na špičce nože a skutečně se o nic nesnažit jen o plození dětí, kteří v budoucnu po vzoru rodičů nebudou také dělat vůbec nic.
Nastává pak situace, že není, kdo by uživil občany této země.
Státní zaměstnanci je těžko uživí, když jde po většinou o parazity, zoufale chudí už neví vlastě jak se pracuje a těch kdo zbývá a jsou schopni pracovat a umí náramně ubývá. Navíc tato třída makačenků se odstěhovává jinám, kde mají vyšší mzdy, ale jink je v těchto zemích situace podobná. Prostě monopolní kapitalizmus.
Tito přemístění lidé i když umí pracovat, tak v cizích zemích mají statut migranta a je s nimi také svízel, protože většinou neumí řádně jazyk, aby se dorozuměli a bez toho pracují všude mizerně, protože nepochopí, co se od nich žádá.
Navíc následující generace je u těchto migrantů většinou zanedbaná, protože rodiče pro samou práci nemají na ně čas.
Do toho všeho přichází ještě ta situace, že děti pro samou zábavu na mobilech nejsou ochotní rodičům pomáhat a jsou tudíž náležitě rozmazlení a nevychovaní. Telesně nejsou ochotni podstoupit jakoukoli zátěž.
Do toho ještě přicházejí ty vážné nelečitelné nemoci, jako je AITS a další těžko lečitelné nemoce, jako jsou nové druhy virů na které nezabírají moderní léky, nebo na které lidé nemají peníze.
Prostě civilizovaná severní Amerika a Evropa se dostává do vážných potíží.
Česko to dnes zažívá na své kůži v plné parádě.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.