Pro všechny přemýšlivé lidi

Komentáře k článku

22.7.2005 21:16

Konec světa?

Globální oteplování nebo spíše globální změny klimatu jsou dokázány. Vědci dokonce píšou, že do 20 let se má zhroutit globální ekosystém, který bude mít pro lidstvo katastrofální následky. I kdyby se zastavilo ve světě veškeré vypouštění skleníkových plynů, které vznikají zejména spalováním fosilních paliv, tato zhoršující se tendence se už prý nezastaví.

Zarážející je, že většina lidí o těchto problémech, které se jich přímo týkají, vůbec nevědí nebo spíš nechtějí vědět a hlavně tomu nevěří. Vždyť následky lidského počínání lze vidět snad úplně všude. Počasí je stále nepředvídatelnější, je více povodní, tajfunů, tornád, šíří se pouště, tají ledovce, zpomaluje se Golfský proud (který ohřívá Evropu) a vůbec všechny oceánské proudy, které udržují na Zemi stálé klima. Jen rozpuštění všech ledovců, které nastane vlivem globálního oteplování, způsobí zvýšení hladiny oceánů asi o 200 m (!).

Udivuje mě, že proti tomu nikdo nijak zvlášť nic nepodniká...

?
avan, 25.7.2005 0:21

200m ???

Odp: ?
best.man, 27.7.2005 14:02

podívej se na www.gnosis9.net a dej konec věků

Odp: ?
pete, 28.5.2007 21:58

kdyby jste šli radši makat a pak lehli únavou

Odp: ?
ehmmmm debilove, 20.6.2009 22:07

jen taka otazecka! jak muzete zit stim ze bude konec sveta, ktery ani nebude„!!!!!!!!!! doufam:-)! jen mne zajma co budete delat ty tri roky “!

PS: at uz je 2013:-)

Odp: ?
KostraHB, 9.12.2011 23:55

Já si to počítal, pokud by roztál všechen led na J pólu, tak se hladina zvedne o 68m
(S pól nemá cenu uvažovat, protože plovoucí led se rozpustí a hladina zůstane stejná. Toto můžete ověřit pokusem -- dát do sklenice s vodou led a označit kam sahá hladina a poté nechat led rozpustit), takže můj odhad je, že pokud roztaje všechen led, tak by se hladina moří mohla zvednout tak o 80m maximálně.

Jsou i horší věci
Martin Grames, 25.7.2005 7:35

Jak pozoruji zprávy z posledních dnů, tak je taky dost možné, že dříve než nás stihnou vážně ohrozit důsledky globálního oteplování, tak se pravděpodobně navzájem vyvraždíme teroristickými útoky.

Asi nikdy nepochopím, proč to ti lidi dělají. Jaký je jejich cíl ? Vysvětlí mi to někdo ? To jsou tak blbí, že vraždí nevinné lidi, aby způsobili strach nebo co ?

Je taky dost možné, že začnou zavírat všechny islámisty (nebo jak se jim říká), aby předešli dalším útokům. Vždyť oni takhle jdou i proti svým lidem - za chvíli budou v televizi zprávy, že lidi rozbíjejí ústa všem islámistům, které potkají.
Takže to máme útoky, pak následně pomsty a v důsledku nakonec přežijí jen ti, co se zavřeli ve sklepě.

Odp: Jsou i horší věci
citace, 9.8.2005 14:53

Zkuste si představit, že by u nás probíhala permanentní sovětská okupace, při které by den co den zahynulo přibližně 100 Čechů, Moravanů, či Slováků. Zkuste si představit, že by Sověti postříleli mezi 20 až 100 tisíci civilních obyvatel, mezi nimi téměř třetinu žen a dětí. Možná by dříve či později (bez ohledu na českou umírněnost a mírumilovnost) začaly vznikat skupinky odporu, které by se se zbraní v ruce postavily proti okupantům. Tím jsem si jist. A buďte si jisti, že by v sovětském tisku byli nazýváni „teroristy“, podobně jako dnes Čečenci. A že by se rudí politologové předháněli v propagandistických článcích o českých pohanských psech, kteří si neváží života. Buďte si také jisti, že by pravda byla úplně jiná.

Odp2: Jsou i horší věci
Hrad, 22.7.2009 23:20

Chlapče, ty z toho všeho máš „guláš“. V občance na gymlu „kula“. Ale hlavně že máš názor!!!! Názor je něco jako to co nosíš v kalhotách, nebo kalhotkách. Díra do prdele. Pokud jsem vulgární, tak se citlivým duším omlouvám....!!!!

Odp: Jsou i horší věci
rita, 21.12.2005 20:46

nekdo,nebo neco to tak chce,taky to absolutne nechapu,asi je to uspokojuje!

Odp: Jsou i horší věci
Mirex, 5.3.2006 21:08

Muslimové jsou sputáni svou vírou, která jim káže aby obětovali svůj život za správnou věc ( tím myslím, v jejich očích ). Od mala jsou učeni Islámu, vedeni k tomu aby věřili ve svého boha-Alláha-a sloužili mu. V Koránu je psáno něco jako: -Zahub své nepřátelé a slož je k nohám Alláhovým. Neobávej se obětovat svůj život, vždyť k čemu Ti bude život, když celou Zemi zaplní mor a hniloba(nevěřící). Proto bojuj za svobodu ve jménu Alláhově a on Ti daruje věčný život.- S přihlédnutím k fanatické povaze jejich náboženství je vše v pořádku. Oni jenom plní vůli svého Boha. Věří tomu tak silně, že jsou schopni pro svou věc udělat cokoliv. Narozdíl od běžného (moderního) Evropana či Američana se nebojí smrti, maximálně tak Alláha. Tím pádem člověk, který nezná strach jej nemůže ani záměrně plodit, pouze bojuje za svou věc, za věc své víry a svého Boha, v jeho očích dogmaticky pravou a jedinou.
Mimoto se Muslimové pouze snaží tak trochu oplatit nenávistné projevy Západu téměř celému světu-Tím, že EU leze Spojeným Státům do zadku si kope vlastní hrob. To nám islámisté neodpustí. Ostatně důkazem byly útoky v londýnském metru. Další útoky můžeme očekávat třeba v Praze, či kdekoliv jinde na světě.
...ale to je jenom můj názor.MX

Odp: Jsou i horší věci
xxxxxxx, 2.3.2008 0:02

Bin ladin je tajnym agentem CIA. To víš valky maj hodně radi zbrojaři. A kdo vyrábí zbraně nejvic na světě?? Ty si opravdu myslíž že to je terorimus?? V Srpsku ty nepokoje maj nasvědomí taky takový lidi jako je Bin Ladin. A vžycky umíraj ty neviný občani. I ty jseš pro ně jen pár centů když by ti kulka prolitla hlavou.

Odp2: Jsou i horší věci
F., 4.7.2008 9:36

To je blbost

Odp2: Jsou i horší věci
Tangua, 18.1.2010 19:57

Nech se vyšetřit u psychiatra a pak ne nauč psát bez hrubek, troubo.

Odp: Jsou i horší věci
xxxxxxx, 2.3.2008 0:03

Bin ladin je tajnym agentem CIA. To víš valky maj hodně radi zbrojaři. A kdo vyrábí zbraně nejvic na světě?? Ty si opravdu myslíž že to je terorimus?? V Srpsku ty nepokoje maj nasvědomí taky takový lidi jako je Bin Ladin. A vžycky umíraj ty neviný občani. I ty jseš pro ně jen pár centů když by ti kulka prolitne hlavou.

Odp: Jsou i horší věci
fkjgerlo, 7.4.2008 13:40
Odp: Jsou i horší věci
mmoc tomu nevěřím, 22.7.2009 13:02

:-) nevěřím tomu moc ! fakt nevěřím

Odp2: Jsou i horší věci
ilona, 5.12.2012 12:55

taky tomu neverim a ty ktery tomu veri sou idioti

Odp3: Jsou i horší věci
Tlapka, 5.12.2012 13:09

Ne že bych věřila nebo nevěřila, ale nic kolem nevšedního nevidím, co by mělo na konec světa ukazovat.

Odp: Jsou i horší věci
zanik, 9.2.2010 0:26

To je fakt jen kvuli nim jsou vsude problemy

Odp2: Jsou i horší věci
zanik, 9.2.2010 0:36

A navic .. jednou us malem nastal konec sveta ... v roce ..1658 .. ... pak jeden vedec prokazal ze tohleto se stava jednou za 500 let .. prej ze se země prestala tocit a na druhé strane ... zacala bejt as moc velka zima .... a k tomu lidi rikaj ze konec sveta .. ma prej byt v roce 2012 :D .. a tomu moc neverim ... kdys se to ma opakovat jednou za 500 let ... ale verim ze nastane v roce 2068:-(

Odp3: Jsou i horší věci
tlapka, 9.2.2010 12:24

Času dost.

Odp: Jsou i horší věci
luboš rendl, 17.4.2016 9:40

to co stě řek my obrátilo život k lepšímu tak tet se kouknu kolem sebe aby sem vedle sebe islám bojym se jak o tak ostatní

Už zase?
Mr.Putter, 7.8.2005 22:25

Jo tak konec světa, to je zajímavý téma. Mimochodem zkuste spočítat kolikrát už vědci předpovídali konec světa. Prsty na rukou a možná ani na nohou vám nebudou stačit. Jenom co si vzpomenu. Rok myslim 2002-Kvůli nějuakýmu meteoritu nebo co. Rok 2013- To předpověděl ňákej dědek kterýmu zatím všechny předpovědi vyšli. 012- To už nevim. 2015- zase meteorit. Docela by mě ale zajímalo kdy to fakt bude. S kamarádem sme už uvažovali že si založíme sázkovou kancelář, kde by si lidi vsázeli kdy bude konec světa. To byste nevěřili kolik blbců by si vsadilo!!!

Odp: Už zase?
best.man, 9.8.2005 16:43

Nevěřili bychom, kolik blbců ničí tuto planetu!! a je jim to jedno

Odp: Už zase?
Janek, 2.3.2008 0:07

Dobrej nápad. Zítra letím založit sazkovku. Hned po tom co jse stavim na uřadě staveb a necham si zaregistrovat všechen kyslík jako material a pak za něj budu vybírat popladky.

Odp: Už zase?
Mikk, 22.10.2008 20:16

Ale ono se něco opravdu .děje (mikk, 22. 10. 2008 20:10)
,,Nejinak tomu bylo i v případě posledního většího proroctví směrovaného k 11. srpnu 1999. Mnoho lidí tehdy očekávalo na podkladě Nostradamova slavného prorockého čtyřverší X/72 konec světa. Proroctví, které hlásalo, že toho roku přijde velký Král Strachu, bylo spojováno se zatměním slunce, které nastalo právě 11. srpna.,,
Problémem při interpretování informačních polí, které zasíláme z budoucnosti do minulosti je správné určení časového rozhraní. Musíte si uvědomit, že to co si představujete pod pojmem současnost je něco kde se láme minulost a budoucnost - rozhrání času.
Když Vám ukážu fotku Pražského hradu - kolik z Vás mi přesmě určí rok, kdy byla pořízena. Stejně tak měl i Nostradamus problém jak interpretovat přijaté info od nás z budoucnosti, jež je pro nás současností, tak i my máme problém jak v naší současnosti správně dešifrovat předané info z budoucnosti. Dalším problémem je i čas. Jednak se všude nechová stejně, jednak se posouvají kalendáře a letopočty - problém v současnosti dělá i taková věc, jako je změna času. Vy určíte správně průběh události, jež má nastat, ale určení času je wery wery obtížné. Hoří Národní museum - Praha - co je za rok_? Druhá světová válka x 1968 x 2010. Venzelplac nic moc nevidět - to okolí se tolik zase v průběhu toku času nemění a jak potom určit rok, kdy se událost v budoucnosti odehrála? Nechci Michaela příliš obhajovat, ale 11.08.1999 ´=´11.09.2001.

Odp2: Už zase?
tlapka, 22.7.2009 14:59

To věřím že je to těžké, konečně letopočty se špatně pamatují už od školy, až na výjimky.

re
avan, 12.8.2005 23:36

vpred sa ospravedlňujem ale gnosis9.net mne nepripada moc ako hodnoverný zdroj a o 200m-och som tam nenasiel nic (je pravda ze som dlho nehladal)

btw... tieto prognozi o konci sveta ja pokladam za prehnane paranoidne

Odp: re
best.man, 13.8.2005 10:04

píšou tam, že když roztaje Arktida, což bude za pár desítek let, tak stoupne hladina moří kolem 100 metrů. Prý taje i Antarktida (kdo čte i jen noviny, tak to ví), tak to bude taky pár metrů navíc... Mě zas přijde, že mají všichni klapky nejen na očích, ale i na uších! Všichni jdou jen po penězích a příští generace poserte se! tak to vidím já a nebudu daleko od pravdy. Jasně, něco se přece jen mění,ale to nestačí..Kdo si myslí, že je všechno v normálu a že dopady aktivit člověka na krajinu jsou malé, tak je podle mě naprostý blázen..www.gnosis9.net sbírá tyto příspěvky o stavu naší planety a příjde mi to jako hodnověrný zdroj, kdo těmto článkům nevěří, může si je ověřit..ale přitom by se stačilo dívat kolem sebe a poslouchat zprávy třeba i jen v televizi

Odp2: re
EFi Yunah, 24.8.2005 10:08

Správy v televízii sú značné ovplyvnené komerciou... počet tajfúnov a katastrof ani tak prílíš nevzrástol ako skôr vzrástla rýchlosť šírenia sa poplašných a katastrofických správ... k tým koncom sveta... ja mám doma odložené články ktoré predpovedali koniec na roky 2000, 1998, 1993, 1986, 1962... a stále sme tu... civilizačné choroby tiež niesú výsledkom nedávnej ľudskej činnosti... všetky tie choroby boli už dávno, len ľudia buď umreli na niečo iné skôr, alebo onú chorobu považovali za niečo iné... nehovorím že človek neovplyvňuje svet... ale všimnite si ako sa to deje... príklad z IT: hacker-admin... hacker ničí prácu admina, admin to napráva a bráni tomu aby v budúcnosti podobná situácia nastala... a presne taq je to aj s lekármi a chorobami... atď... a to spôsobuje pokrok ľudstva... človek tým že niečo preskúma, oboznámi sa s problémami „toho“, a potom sa ich snaží riešiť... potom zistí že „to“ má iné problémy a rieši ich... čiže človek neničí... človek sa snaží prežiť...

Odp3: re
best.man, 24.8.2005 13:14

No to byla dobrá pointa, že člověk neničí, to si vykládejte dětem před spaním

Odp4: re
EFi Yunah, 26.8.2005 12:29

Ok... a čo robí parazit v ľudskom tele ??? Ničí ??? Alebo sa snaži prežiť ??? Áno človek ničí... ale keď si to uvedomí tak to napráva... Myslíš, že si jediný kto má pocit, že človek sa zničí ??? Sú aj vplyvnejší ľudia s rovnakým pocitom, čo pre zmenu toho stavu robia podstatne viac ako o tom len diskutujú... taže verím tomu, že ľudstvo okrem ničenia aj regeneruje... a opačne...

Odp5: re
tlapka, 22.7.2009 15:01

Trochu regeneruje, ale většinou degeneruje, jak je to vidět kolem.

Odp4: re
kačík kočka makanová <3, 24.6.2011 21:39

jo stojím za tebou tohle si říkejte dětem na spaní a nebo taky sví hluchý babce :D ale lidi proberte se žádnej konec světa nebude tak asi možná jo !!! ale za 20 let to se asi z vás brzo oběsím !!!!!!!!!!!!!!

Odp5: re
kačík kočka makanová <3, 24.6.2011 21:47

je to super ;-) ;-)ale to je moc náhodný konec světa (jestli samostřejmě nějakej bude ) :-):-) ale co víc vy lidi byste si nevimisleli ale jako tak se sakra lidi konečně proberte ta příroda se brání a víte jak ??? no ty tornáda a všechny ty blbý pohromi ale fakt nechte tu zeměkouli na pokoji ta příroda se moc brání !!!!!!!!!!!!

tak ahoj za chvíli čau vy maniaci !!!!!!!!!!!!!! posílám pusu :-):-):-):-):-) tak


pápá !!!!!!!!!!!!!!!!

Odp6: re
tlapka, 27.6.2011 12:13

Neber si to tak :-)

Odp: re
Harry, 15.12.2005 16:01

Gnosis9.net nech bejt na pokoji, mě se tenhle veb líbí a jestli někde zprávy o stavu naší planety a klimatických změnách pokládám za hodnověrné, tak je to právě tady!

sdf
best.man, 26.8.2005 19:24

K tomu konci světa: sám jsem slyšel už několikrát datum jistého zániku naší civilizace, ale kdo ten konec předpovídal? Většinou to byly nějaký kartářky nebo pochybní lidé.... Jenže teď o tom mluví vědci z celého světa, nezávisle na sobě a to samé... mám důvod jim nevěřit? dobře, možná se to posune o pár let... no konec světa, on si pod tím každej představuje něco jinýho.. konec světa, jako například, že by explodovala planeta nebo něco takovýho asi nebude! vědci tvrdí, že se hroutí (nebo mění) klima na naší planetě a že budou častější výkyvy počasí (povodně, sucha, tajfuny) a myslím, že už toho je teď celkem dost. Někdo psal, že jich je pořád stejně, jen se o tom víc mluví, ale to taky není tak docela pravda..historie mluví za vše.. jen mi ty zprávy, který pořád slyším, přijdou celkem znepokojující, navíc ekologii studuju 6 rokem..

?
Boris, 31.10.2005 20:15

O tom, že by se měla hladina oceánů po rozpuštění Arktidy zvednout o dvě stě metrů nic nevím. Vědci odhadují, podle toho co jsem na internetu zjistil, že hladina po rozpuštění Arktických ledovců se zvedne maximálně o pět až sedm metrů. Pokud by roztál všechen led na celém světě, pak by to činilo něco okolo sedmdesáti metrů. Ale i těch pět až sedm je dost. Obrovská plocha pevnin zmizí pod vodou a s ní řada měst, New York a Londýn nevyjímaje. Zpráva z Pentagonu, která se dostala na světlo světa jen tak „náhodou“, a rostoucí počet živelných katastrof mě utvrzuje v tom, že lidstvo se skutečně začíná pohybovat na tenčím ledě než je zdrávo. Jestli nás čeká opravdový konec světa, o tom se můžeme jenom dohadovat. Faktem je, že příštích několik desetiletí pro nás bude zatěžkávací zkouškou a když neuspějeme, dopadneme stejně jako před 65 miliony lety dinosauři. A možná, že to tak bude i lepší. Člověk jak se zdá je nenapravitelný tvor, ničíme tento krásný svět a lze jen těžko odhadnout, kolik bychom jich takto zdevastovali, kdybychom mohli volně cestovat vesmírem na obrovské vzdálenosti.

Odp: ?
Aleš Janda, 4.11.2005 21:50

Člověk jak se zdá je nenapravitelný tvor, ničíme tento krásný svět a lze jen těžko odhadnout, kolik bychom jich takto zdevastovali, kdybychom mohli volně cestovat vesmírem na obrovské vzdálenosti.

A co to znamená „ničit“? Není to to samé jako „rozvíjet“, „zkrášlovat“ nebo „přetvářet“?
Co je „horší“? Člověk nebo výbuch supernovy? ;-)

Odp2: ?
best.man, 6.11.2005 14:05

Moc bych neporovnával člověka se Supernovou.

Ničit znamená ničit...ale záleží na úhlu pohledu.. Každý den kvůli člověku zahyne pár živočišných i rostlinných druhů - v tomhle ničíme (na druhou stranu člověk šlechtí další druhy, takže vznikají)

Stejně jsme napáchali mnohem víc škody než užitku.. To co děláme je dobré většinou jen pro nás (vždycky jsou vyjímky, jako druhy závislé na člověku,kterým pomáháme - krysy, holubi a tak)

Nepojmenoval jsem tento článek zrovna šťastně. Mělo tam být radši RYCHLÁ ZMĚNA SVĚTA

Příroda za 50 let bude vypadat jinak, bude velice nestabilní a my (většina z nás) se tomu bude divit a nechápavě kroutit hlavou...

Odp2: ?
Boris, 15.12.2005 16:18

Supernova je mocná přírodní síla, nemá svoji „inteligenci“ a nelze jí srovnávat s člověkem. Kdo vůbec vymyslel název Homo sapiens sapiens číli člověk rozumný nebo moudrý? Nějaký snílek? Ono by se nakonec pohlo polemizovat o tom, zda i supernova není „chytřejší a rozumnější“ než někteří
„lidé“. Př.: Jen v Evropě musí zemřít tisíce psů a koček jen proto, aby se z jejich kožešin vyráběly kožichy, který si pak za těžký prachy na sebe oblíkne nějaká fajnová dámička. Tomuhle se říká rozvoj nebo zkrášlení? Jestli jo, tak je to rozvoj zvrácený a nechutný. Dělá se mi z toho blbě. Já osobně bych se bez takovýho kožichu klidně obešel. A to že se naše planeta dusí pod haldami odpadků mi taky moc nepřijde jako „zkrášlení“. Ale zase jak se na to kdo dívá. Když jsem psal o tom, že člověk je nenapravitelný a že by bylo lepší kdyby se nedostal k žádné jiné planetě, jsem myslel obecně.
Nejsem dokonce ani pro fanatické ekologické aktivisty, kteří by raději umřeli než by porazili jediný strom nebo kvůli jídlu zabili jedno zvíře. To je přirozený cyklus. Ale plýtvání a nekontrolovatelné využívání nebo lépe zneužívání přírodních zdrojů se mi zdá taky jako příliš.

Odp: ?
best.man, 6.11.2005 14:10

Někde píšou 200m, někde 50m.. nevím, ale některé ostrovy a země jsou jen „pár“ metrů nad hladinou, takže i 10 metrů stačí.. Vlivem globálního oteplování se bude na rovníku odpařovat mnohem víc vody, kterou větry zaženou do polárních oblastí, kde se bude tvořit let a tak vlastně začne další doba ledová. Člověk vlastně urychluje příchod doby ledové prostřednictvím globálního oteplování. „Kdo nevěří ať tam běží“ nebo víc čte

Odp: ?
KillerZero, 26.11.2005 14:59

Ve článku je psáno po roztátí Antarktidy, ne Arktidy.

Odp: ?
F., 4.7.2008 9:47

Člověk je hajzlík a zdevastuje všecko i sám sebe.Bůh mu ale dal svobodnou vůli a člověk ji zneužil.Blbec je ten,který říká proč Bůh nezakročí!To už by mu svobodnou vůli bral!!

jednou to stejne prijde
karlos, 7.11.2005 19:01

Až to jednou donde,tak tady stejně nebudem,konec světa měl být už v roce 2000 to předpověděla Sibyla.Podle mého názoru,je konec světa poučením pro lidstvo,jak mají zacházet s tím následujícím světem. Konec je nejlepší začátek. DOPORUČUJI SI PŘEČÍST KNIHU ZÍTRA BUDE LÍP OD ZDENY KAPRÁLOVÉ,RODAČKY Z VRBÁTEK.ZESNULÉ V AMERICE.

Odp: jednou to stejne prijde
KillerZero, 26.11.2005 15:00

Hm, tak proč předpovídala další roky, když měl bejt ten 2000 poslední?

Odp: jednou to stejne prijde
hafina, 1.8.2007 17:48

A nebylo by rovnou lepší aby nám dal rovnou někdo nějakej návod jak zacházet s planetou???? PROTŘEPAT, NEMÍCHAT! :o)

Tani ledu
Kaja, 11.11.2005 14:14

O kolik metru se zvedne hladina more, kdyz v nem plovouci ledovec roztaje? Zkuste si vzit velky kus ledu a nechat jej plavat ve dzbanu s vodou. Pak sledujte, jak se (ne)zveda hladina vody. Opravdu, hladina se nepohne.

Problem zvyseni hladiny zpusobi ledovce neplujici v mori, napr. pevninske ledovce ve skandinavii.

Kaja

Odp: Tani ledu
KillerZero, 26.11.2005 15:01

Antarktida je pevnina!

Odp: Tani ledu
nitron, 5.4.2007 14:06

na to si přišel brzo že taje led

Bůh?
Pozorovac, 16.11.2005 15:21

Myslím, že cesty boží jsou nevyspitatelné... bo ne?

Ono se o konci světa napsalo mnoho. A...
Harry, 15.12.2005 16:25

Ono se o konci světa napsalo mnoho. A možná proto lidé tolik tomu nevěří. Zprávy o klimatických změnách, které nyní máme možnost zažívat na vlastní kůži, jsou trochu něco jiného než „jen“ nějaká vize nějakého jasnovidce, kterému v minulosti náhodou něco vyšlo z jeho předpovědí. A předpovědím o pádu meteoritu já sám moc nevěřím, i když neříkám, že by se v budoucnu mohlo nějaké vesmírné těleso mohlo střetnout s naší planetou. Ale z toho bych si vrásky nedělám. Pokud lidé zvládnou klimatické změny tak věřím že do té doby už budeme tak technicky vyspělí, že nás jen tak nějaký meteorit nemůže ohrozit.

Na konec,at uz to vas,nebo nas vsech se...
rita, 21.12.2005 20:53

Na konec,at uz to vas,nebo nas vsech se musi kazdy psychicky pripravit.Protoze kazdy jednou umre!A ten kdo se boji,toho je mi trochu lito.

Smích
blbec, 29.12.2005 19:19

Je taková teorie, že lidé si sami projektují svoji budoucnost v myšlenkách... možná že tohle zná nějaký kretén nebo skupina kreténů a rozšiřují umně takové černé vize budoucnosti... stádo tvorů, říkající si lidé, se pak postará o realizaci těchto vizí právě svým myšlením... říká se tomu magie... věřit či nevěřit

Odp: Smích
best.man, 29.12.2005 20:59

K této teorii se nepřikláním, v dnešní době se budoucnost vypočítává z dosavadního trendu, kdyby tímhle tempem stoupalo to a to ,tak bude to a to.. ale je to velice nepřesné.. nicméně změna klimatu je jistá a máme se na co těšit

Odp: Smích
kolečko, 7.5.2006 17:53

Tou magií je obyčejné soužití lidí na této planetě. Takže černá. Tomu nemusím věřit, to vidím na vlastní oči.

Bez názvu
krocan, 8.2.2006 20:29

Zprávy v televizi jsou strašný, stačí to brát z jinýho pohledu a hned vidíte v čem. Bud politika vo ničem anebo kolik se zabilo lidí v autě nebo při terorisických utocích...... Proč tam třeba nedaj Nový vynálezy nebo něco takovýho, ne pořád jen politika.

Díky USA
Mr. X, 10.2.2006 11:53

Globální Oteplování a jejich následky.
Jaké to bude mít následky pro život lidí žijící na světě a jaké pro lidi žijící v ČR? I na tuto otázku již vědci odpověděli. Domnívají se, že nastane velké stěhování národů. Na světě budou vznikat hladomory, bude nedostatek pitné vody atd. Někteří předpokládají, že by mohla následovat druhá doba ledová. Jsme na tyto změny připraveni? Asi ne. Většina lidí, stejně jako já, v případě katastrofy, viní počasí. Proč muselo tolik pršet? Proč se musely tolik hnout litosférické desky? Proč tají ledovce? Myslíte si opravdu, že je to chyba přírody, životního prostředí? Asi ne. Už v úvodu jsem napsal, že pravou příčinou jsme my - lidé. A nejíce za to můžeme poďekovat USA.Usa palí totiž fosilních paliv 3x více než Evropa, 7x více než Afrika a Asie.

!
Dobrman, 23.4.2006 22:13

:-(Sakra dalsi konec sveta ja uzý prezil nespocetno koncu sveta

Odp: !
F., 4.7.2008 9:55

Přestanˇchlastat!!!!!!!!!!!!!

Odp: !
ehmmmm debilove, 20.6.2009 22:11

boze holky krasotinky pod te mi ho vykouriti az ne umru na tom to sve te jako jediny panic :-(:-(:-(:-( holky pls me cislo je zde725878920 jen z ostravy nejsem picu abych dojizdel a pohnete nechce se mi cekat mame na to jen 3 roky "!

POSEL DABLA AZ NABYDE TA SPATVNA DOBA...
POSEL SATANA, 4.5.2006 0:36

POSEL DABLA AZ NABYDE TA SPATVNA DOBA TAK DABEL VISTOUPI MEZINAS UZ PRIDE BRZO 6.6.2006 JEHO DOBA SE NAPLNILA UZ BUDE TADY KDO NEVERI DABLA TAK ZHORI VECNEM OHNI NAVEKY KDO VERI BUDU ZIVI KDO ZAVAHA BUDE ZNICEN ABY LIDI VEDELI ZE ZLOTU BYLO A BUDE TOJE VECNE DOBRE MIZI

Odp: POSEL DABLA AZ NABYDE TA SPATVNA DOBA...
Saw, 4.5.2006 22:57

Seš jen vtipnej, nebo ty žvásty myslíš doopravdy?

Super!!! Většina lidí umře (samozřejmě...
Gaf, 6.5.2006 3:23

Super!!! Většina lidí umře (samozřejmě že já a pár mojich kamarádů zůstane naživu) a nastane něco jako Fallout 2. Až se to stane, tak vyrabuju obchod se zbraněma, seženu si nejlepší kuši a nějaký meč. Pak si seženu kevlarovou vestu a budu chodit s partou kamarádů po světě a pomáhat lidem zadarmo nebo za to, co mi daj. To abych získal experience a rostl na duchovním žebříčku. Moc se na to těším =-]

A kdyby byla potopa, tak si seženu...
Gaf, 6.5.2006 3:36

A kdyby byla potopa, tak si seženu nějaký člun nebo loď a budu pirátem. Bude totiž spousta zvěstí o pevnině a určitě budou existovat i nějaké tropické ostrovy, kde porostou banány a mango a pšenice. No a tu budu hledat, až ji najdu, tak zase budu cestovat po světě a vyvoleným hodným lidem budu říkat, kde je.

kdyby nebyli na světě zkurvení slováci...
Hornster, 10.9.2006 19:29

kdyby nebyli na světě zkurvení slováci tak ten svět bude hezčí

Odp: kdyby nebyli na světě zkurvení slováci...
teplej_cehun, 31.7.2015 9:56

kdyby teply polaci nezalozili cesky stat, tak bys nebyl ty pico opicema osukana :)

Konec sveta
venca, 9.11.2006 19:04

to uz tady bylo mocktat nevim tak at se to stane pak bude pzde a bude vyrovnana rovnovana FANG SHOU!§
:-) konecne nastane muj svet!

pekny blabolky...
mekom, 20.11.2006 1:41

teda co ten lidskej mozek nevymylsi, ze jo damove a panove....vite co prezije jen stroje....ty budou posledni kteri zustanou...ty pohrbi posledniho cloveka..... :-)

-------------
uvodni clanek je peknej blabol, a v jedne vete je sepsan konec sveta, teda zamyslete se nekteri nad tim co pisete...
je mi z toho na blejno

buh? dobrej vtip
JajkaB, 7.12.2006 18:13

nemyslim ze by tuhle planetu znicil buh, dys je tak nemohouci, ani dabel, i dyby znicil jenom krestany a ostatni zbabelce, ale zavinej si to budto lidi jako americani nebo to bude proste prirodni srazka s meteoritem...ale buh tezko, nejsem naivni

Teplo
VVoRmX, 11.1.2007 17:38

Je potřeba uvéct věci na pravou míru. My v tu to dobu se nacházíme přesně v interglciálu ( mezi dvouma doba ledovýma ). Interglaciál je vyznačován velice teplý obdobím, který má za důsledek bujení života. Je dobře patrné z vosilních nálezů, že to byl velice prudký vzrůst tepla cirka 200-300 let a poté přišlo období kdy došlo prudkému úbytku tepla a nastolení doby ledovy. Když vememe že za poslední 4 doby ledový, tak dnešní interglaciál ( tedy z tich teplejších ) je ten to v němž žijeme je jeden z dosud vůbec nejchladnějších co byl. Hladina v předchozích dosahovala u oceánů o 100m metrů víše než teď. Myslím si že většina lidí to řeší tu to problematiku pouze z nevědomosti geologického základu naší planety Země.

VSazet si na to kdy bude konec...
Feler, 13.1.2007 20:50

VSazet si na to kdy bude konec sveta?Dyt to je uplna blbost kdyz konec nebude v den co sem si vsadil,ztratim penize a kdyz jo tak je to uz na nic!!!!!Kdyz budu mrtvy!!!!!:)

podle Bible
Daniel, 19.1.2007 8:37

Marek 13,5-9 „5 Ježíš jim tedy začal odpovídat: “Dejte pozor, aby vás někdo nesvedl.
6 Mnozí totiž přijdou pod mým jménem a budou říkat: `Já jsem Kristus,´ a svedou mnohé.
7 Když pak uslyšíte války a zprávy o válkách, nestrachujte se, protože se to musí dít. Ale to ještě nebude konec.
8 Povstane totiž národ proti národu a království proti království. Na různých místech budou zemětřesení a budou hladomory a nepokoje. Toto jsou počátky porodních bolestí.
9 Ale vy na sebe dávejte pozor. Budou vás totiž vydávat soudům a shromážděním; budete biti a stanete kvůli mně před vládci a králi, na svědectví pro ně.
Myslim že konec světanebude ani za 20 ani za 30 let.Podle mě ty katastrofy a další pohromy,války atd. jsou zmanim toho že se začne schylovat k tomu že Ježíš příjde po své věrné lidi kteří věří v jeho jméno a vezme si je do nebe.Nemusite tomu věřit ale bez Boha fakt nema smysl.Jedině on nabízí naději pro tento svět.mužete si přečíst v Bibli zjevení janovo 13 nebo 14 kapitolu.Sou tam další zajímavé věci.O čipech třeba že je každý bude nosit a bez toho nebudete moct nakupovat.Ale čipy už sou tu,lidi z nimi už kupijí atd.Každý bi se měl zamyslet nad tím to problémem.

Odp: podle Bible
nikdo, 6.6.2007 14:34

jsem mel sen tam byla moje teta a rikala ze v tom snu at jdu sni to uz sem se nemohl probudit ne nebo co..........

Myslím, že víra v boha nebo v něco...
kika, 20.1.2007 19:40

Myslím, že víra v boha nebo v něco vznikla , protože lidé si kdysi neuměli vysvětlit proč je blesk, nebo vítr a všechny živelné pohromy(a dalšíc jiné jevů) Tak proto si vytvořili někoho kdo tyto katastrofy ,,jakoby dělá,, a každý z národů měli někoho jiného protože věřili různým věcem.A to přetrvává dodnes. A to že si lidé myslí , že se blíží konec světa to způsobuje to , že země prochází podobným obdobím jako před mnoha lety např. Afrika.. Kdysy byla Arika zalesněná a plná vody ale tím že se Atmosférická deska posunula , došlo k usychání lesů a vymírání zvířat.A nyní jsou v Africe pouště a stepi. Dnes probíhá něco podobného díky globálnímu oteplování.

Konec sveta
Max peyne, 6.6.2007 14:31

mama mi jednou rikala ze konec sveta bude za 50 let az a prej za 20 to je blbost

Nic netrvá věčně ani slunce nebude...
Yardasan, 20.11.2007 20:21

Nic netrvá věčně ani slunce nebude svítit věčně a spotřební způsob se spotřebuje, Nebo snad začnete chodit pěšky a na ruce budete mít připojenou umělou výživu... Možná se vrátíte ke kořenům a budete jíst levné lidské maso z východu, budete se usmívat na nepřizpůsobivé spoluobčany, pozvete do svých ekologických chatrčí teroristy, aby se alespoň pro některé z vyvolených prodloužil „ráj“ pozemský o několik desetiletí... Optimista! jK.

No lidi,tak ja vam tedy napisu i svuj...
Dobrý člověk, 15.1.2008 14:59

No lidi,tak ja vam tedy napisu i svuj nazor.V Boha verim a vite proc?Kdo myslite ze stvoril tuto planetu,zive tvory,more,oceany,rozmanitou prirodu,lesy,kopce,skaly,tisice druhu rostlin,ze muzem dychat vzduch,ohrivame se pod slunickem,umime komunikovat,smat se,radovat,mame city!Kdo si mysli ze to vzniko jen tak,nejakou srazkou meteoritu ci co,tak je fakt hloupy a neumi se zamyslet nad svetem. Kolem nas je program jestli si nekdo nevsiml.Pred nami byla doba ledova,ted je doba meziledova a mozna se blizi opet doba ledova,proste se to strida.Ale davam si otazku jestli za to muze clovek.Jasne ze za to tak z 50% muzeme my,ze se vse kolem nas hrouti,ale treba to tak ma byt.Svet je pod neustalou kontrolou,je to tady vlastne takovy vyzkum,kazdy z nas je jeho soucasti.Konec sveta se blizi,tohle je posledni faze,dejiny se opakuji,driv byli lide daleko chytrejsi nez ted.Svet si nas zmanipuloval podle sveho.Lide jsou neponaucitelni.Davam tady tomu 50 let,vic ani tuk.Priroda je tisickrat silnejsi nez my,muze nas znicit kdykoliv,jen ceka na ten spravny okamzik.Tsunami,povodne,sucha,ozonove diry,lamani desek,to je zatim jen vystrazny prst prirody,ale az to tady praskne, behem par dni bude nase planeta jen ohen a voda,trosky.Heh,trosku jsem se vyradil,takze kdo si bude chtit o tom popovidat a klidne piste,budu jen rad,takze piste na icko:376777690.

proč
strach, 24.3.2008 14:04

proč se to musi stat nam jse ješte deti je mi 12 let a mam strach ten zivot si moc neuzijju vazne nejde tomu nejak zabranit

Odp: ?
ehmmmm debilove, 21.6.2009 19:45

poradim ti zabise„!:-) pak mi odepis “! wole blba doufam ze to udelas az to udelas tak na vaclavskem namesti podriznisi tepmnu tak aby strikala vsude okolo a rvi jak nalesy ze bude konec sveta ty pico hlupa :D:D

odepišteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
strach, 24.3.2008 14:06

odepišteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Odp: odepišteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jana, 24.3.2008 20:26

Nešil. Nemůžeš tady ty řeči brát tak vážně. Víš, kolikrát už někdo předpovídal konec světa? A nikomu to zatím nevyšlo.
Zatím nikdo neví, kdy konec světa nastane.
Buď v klidu a nečti všechny výplody internetu.

Odp2: odepišteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Daniel, 31.1.2009 11:02

přesně tak :-) kecy bludy propaganda ;-)

Odp2: odepišteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ehmmmm debilove, 21.6.2009 19:55

konec sveta nastane ale ne roku 2012"! planety obihaj kolem slunecne soustavy ve tvaru spiraly takze kazda plane ta nakonec skonci ve slunci tak ze pani verici a totalne vilizani konec sveta nastane roku.......................chvilka napeti:D 100000000000000let to bude konec svata takze boji te se????

Odp3: odepišteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ivan, 21.6.2009 22:07

Země jednou ve Slunci skončí, ale z jiného důvodu než popisujete. Astronomové dosud nemají úplně jasno s oběžnými drahami planet z velmi dlouhobého hlediska.

Slunce nyní spaluje nejlehčí prvky - helium a vodík, po jejich spotřebování a vyzáření v podobě energie dojde ke zhutnění hmoty Slunce a nastartování reakce spalování těžších prvků, toto se bude opakovat až do spotřebování většiny jeho hmotnosti. Po vyzáření většiny energie a úbytku jeho hmotnosti se z ní stane Rudý obr a v tomto okamžiku bude Země i s jinými planetami Sluncem pohlcena. To , že by se už nyní Země pohybovala po spirále je pouhé tvrzení. Po vyzáření většiny energie a vlivem gravitace se do sebe Slunce zhroutí a stane se neutronovou hvězdou. V tomto okamžiku hvězda Slunce umírá a její život končí. Faktem je, že to nebude příští neděli.

Odp: odepišteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sabča, 22.12.2008 21:18

To je teda hrůza jako aji škola je dokonce lepší než konec světa. Jako jestli umřu tak já to v nebi vědcům nedaruju. Jako je to asi rok co sem četla že bude konec světa za 50 let tak jako je to asi úplná kravina. Je to stejný jak s počasím oni řeknou že bude sněžit a nakonec sme na koupáku v plavkách a opalujem se. Je to prostě kravina. Takže já nechápu proč se všichni bojí možná to příjde zítra nebo to příjde za tisíc let. Tak já teda nevím čemu mám věřit. Mimochodem souhlasím s tou Janou co ti psala jou to jen kraviny

KOKOTI
L-Paul, 2.5.2008 23:49
Žij
Tony, 3.5.2008 13:56

Je třeba si uvědomovat, že každý den může být poslední. Zní to možná jako klišé, ale je to tak. Kdy přijde konec světa? Koho to zajímá...

Odp: Žij
Yardasan, 24.9.2008 16:20

Ano, tak to je, každý zapomíná hlavně na sebe - stačí jednou blbě kýchnout a je tu konec. S pozdravem jK.

Lidi,ja si myslím že člověk je současti...
možna, 24.9.2008 15:56

Lidi,ja si myslím že člověk je současti prirody ja take verím v boha a kdo ne tak at si neveri.Vzdy mi pomohl a hlavne tim ze me stvoril.O konci sveta nemuze rozhodovat ten kdo je nejaky oborník(vedec) ale priroda a buh.tak ze tomu davam klidne sto tisic let a buhvi jestli ne vic.a vyprdnete se na to co slysite poclouchjte prírodu..

Odp: Lidi,ja si myslím že člověk je současti...
Tony, 30.9.2008 21:11

Poslouchejte co chcete. Podle mého každý má poslouchat sám sebe. Příroda nám nedává vědět koho máme poslouchat, proto je tolik názorů na svět.

Každej má poslouchat jak chce a kdy chce
misa, 4.10.2008 15:23

Ale jestly se vědci nemílý tak to holt bude pravda. Můj názor je že je to pravda je a že se blíží konec světa já vůbec nevím možná to bude brzo ale nikdo neví jestli to bude zítra nebo za 20let anebo nikdy anebo za pár let.

Odp: Každej má poslouchat jak chce a kdy chce
Alfons, 5.10.2008 1:24

Konec světa už probíhá. Zatím pozvolně. Nejdříve vymřou socky a ti ostatní se pak v honbě za mamonem pozabíjejí. Pak zbudou jen zvířata, která přežijí proto, že nepoužívají peníze, které jsou hlavní příčinou zhouby lidstva.

Odp2: Každej má poslouchat jak chce a kdy chce
neznami vedec, 10.10.2008 1:13

drs hubu hajzle

Odp3: Každej má poslouchat jak chce a kdy chce
Alfons, 28.2.2009 8:01

Lidi ještě žijí.;-)

Odp4: Každej má poslouchat jak chce a kdy chce
tlapka, 22.7.2009 15:07

Ale blbě.

pohroma
neznami vedec, 10.10.2008 1:13

nikdo tomu nevjeri ale stane se to ras muzete si uzivat a taky byt stastny ale stane se to us z necelych 5 let ja su vedec a otakove veci se zajimam a us to bude nastava konec sveta zvednete se a potte deme zachranovat svet

Odp: pohroma
aa, 29.1.2009 6:25

ty musýš bejt úplně zhulenej

konec světa
fanda, 9.11.2008 23:55

to,že bude konec světa je jasný.To,že to podle mě bude dost brzo tak tomu taky věřím.Nikdy nevěřil tomu,že to přijde ať to říkal kdokoliv.Nyní to však pozoruji kolem sebe jak se vše mění jak příroda tak lidé.Nejvíc mě mrzí,že si za to můžeme sami.Zvykli jsme si na pohodlí,ale ničíme tím vše kolem sebe.

Odp: konec světa
Marcy, 12.11.2008 17:14

Taky si to myslím. Ještě před pár lety by tomu málokdo věřil. Ale dnes je něco cítit ve vzduchu. Je to jako klid před bouřkou. Vzduch se musí vyčistit a po bouřce zase bude dobře. Příroda, lidé, společnost není zdravá. Je jakoby nakažená zhoubným vředem. Nevím, jak vy, ale já cítím, že se brzy něco velkého stane. Ale asi to bude bolet. Stejně jako žena, když má porodní bolesti, tak to jistě není příjemné ani porod, ale potom je šťastná, když se jí narodí zdravé a krásné miminko. Mějte se fajn.

Odp2: konec světa
Yardasan, 12.11.2008 18:51

:-) Hezké. Opsal jsem si to do cancáku. S pozdravem jK.

mrdat*
Joe, 16.11.2008 12:29

;-) může být konec světa může být co chce..... pokud budu vědět opravdové datum tak prodám celý svůj dům, prodám vše co můžu odletím na Jmajku a tam se zhulím tak že mně ani vlastní máma nepozná..... pak budu se smíchem na pláži pozorovat dopad asteroidu a nebo přelet jaderných hlavic nad mou hlavou..... bdu se smát a budu šťastný protože ten zkurvený život konečně skončí. Na posled si dám skleničku něčeho dobrýho, a naposled chytnu do rukou svého ptáka...........pak budu připravený na rychlou smrt. A proč se nebudu bránit? protože podle mně si lidstvo zaslouží konec....... dinosauři tu byli 65 milionů let a pak zhebli.... my jsme tu ani ne zvteřinu oproti nim a už jsme tu planetu tak zkurvili...... jsme rakovina téhle planety!

Odp: mrdat*
Yardasan, 16.11.2008 17:30

Třeba právě v tom je ten smysl života. S pozdravem jK.

Konec????
Aneta, 8.12.2008 19:38

já nevím jestli tomu mám nebo nemám věřit to už se ani nemusíme učit za 20 let?? to ještě ani nedodělám pořádně školu!

Hrůza
Sabča, 22.12.2008 21:14

To je teda hrůza jako aji škola je dokonce lepší než konec světa. Jako jestli umřu tak já to v nebi vědcům nedaruju. Jako je to asi rok co sem četla že bude konec světa za 50 let tak jako je to asi úplná kravina. Je to stejný jak s počasím oni řeknou že bude sněžit a nakonec sme na koupáku v plavkách a opalujem se. Je to prostě kravina. Takže já nechápu proč se všichni bojí možná to příjde zítra nebo to příjde za tisíc let. Tak já teda nevím čemu mám věřit.

hej to je fakt nejaky divny ne ??? 200...
neverim, 7.1.2009 20:22

hej to je fakt nejaky divny ne ??? 200 m morske hladiny se mi nezda byt az tak katastrofalni a ty kdo veri tem kravinam jsou pesimisticki idioti....a vite proc?protoze nechapu jakmohli mayove kteri zili 3000-5000 let pred nami vedet ze 2012 bude konec sveta ....a na vic konec sveta predpovedel i ten starej keten nostradamus ,ktery mnel byt v roce 1999 a co se stalo?nic ,takze ja temhle kravinam nemusim verit protoze nemam duvod ,taky muzu treba napsat ze v roce 3000 bude invaze mimozemstany ,nebo ze v roce 2058 bude zakaz sexu .....i kdyby mnel misu spaget pred sebou ve kteri bych videl budoucnost ,tak se stejne nic nestane.

Odp: hej to je fakt nejaky divny ne ??? 200...
Alfons, 8.1.2009 13:02

Důvěřuj, ale neprověřuj. Konec světa určitě přijde!!

no urcite bude ale podletoho jak my se...
sabina, 17.1.2009 19:07

no urcite bude ale podletoho jak my se kty nasi cilvilizaci budem chovat bod valka a nebo naky katastroficky poodminky tk ze jedno stoho musi byt

Zdravím! Nemyslím si, že někdo z nás...
Pavl!k, 3.2.2009 17:01

Zdravím! Nemyslím si, že někdo z nás, kdo tady o tom polemizujeme, můžeme se zdravým rozumem říci, jestli to přijde nebo nepřijde a kdy. Moc se mi líbí, jak všude čtu názory o tom, že se na to někdo těší, ale ve skutečnosti jsou tito lidé pos**** strach stejně jako já, když se zamyslím nad tím, jak by to asi vypadalo. Mnohé bych rád upozornil, aby nevěřili všemu, co se tady píše. Například ,,neznamy vedec" se zde chlubí tím, že je vědec. K tomu abys byl vědec, nejdříve musíš vystudovat základní školu, střední školu a mnohé další. Základní škola je povinná. Jak si tedy udělal, žes tam nechodil? Kdybys chodil, nemohl bys napsat takové hrubky, které se v Tvém článku objevují. Je tady nespočetně takových. Už jen tohle je důvod, proč bychom takové názory neměli považovat za zrovna moc důvěryhodné. Píše si sem kdo chce co chce, to znamená, že se to čas od času objeví nějaká ta srágora. Takže lidi, nedělejte hned závěry z toho že si něco přečtete na internetu. Zdravím všechny reálně smýšlející :-)

vy mate ale starosty!!!jako ,nechapu...
já žjiu, 27.2.2009 0:08

vy mate ale starosty!!!jako ,nechapu jak někomu bavi delat blogy o konci sveta ....to je fakt šileny a jeste šilenejsi jeto ze vas bavi o tom psat to jste nejaka sekta ne?jste divny prostě nevažite si světa a všechno to co tady píšou vykladate doma,vpráci,ve škole atd....ale nezapomente že tenhle světe nepotřebuje lidi kteri všude kolem povzbuzuij strach,například v roce 1999 měl podle Nostradama končit svět a netvrdíl to jenom on ale i mnoho dalšich lidi jako napřiklad americký jasnovidec Edvard Cayce,a co se asi stalo? nic .Ale Já osobně si konec světa nepřeju protože mně se tento svět líbi stejně tak jako můj život a opravdu nechapu jak někdo muže řict že se na konec světa těší ,bohužel takovyho člověka znám a pořad o tom mluví a dokonce píše o tom referaty do školy .Lidi važte si světa stejně jako vašeho života a zapomente na tihle nazory protože až tenhle svět skonči tak my všichny budeme dávno mrtvi.

ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Plukovník Stránsky, 27.2.2009 1:02

Dobrý večer!Jsem plukovník Jiří Stránsky.
Už 8 let pracuju na projekt s vědci z Berlína spolu s německou,polskou,francouskou a americkou armádou.
Tento projekt byl zvřejněn 23.dubna 2008 podle zákona č.1338 v Berlině.
Tento projekt byl vlastně test na opici:
Díky nejmodernějši tajné americké technologii jsme vytvořili dokonalý systém který je nainstalovany v čipu B-80.o.r, tento čip jsme umstili do mozku jedné opici kterou jsme před 3 roky nalezli v oblasti řeky Congo ve střední africe pří výzkumu,tehdy jsme si s kolegou majorem Patrikem Valtou mysleli že bychom mohli tehdějšim starým prototipem čípu B- 79 vidět co ta opice mysli,cíti,a co ji trápi..bohužel tehdy kvůli staré technologii nám se to nepodařilo.Museli jsme podepsat smlouvu za 1500 000 amerických dolaru ve kterém jsem se podepsal já,vědec olomoucké univerzity Josef Kohoutek,předseda Mírek Topolanek a český prezident Václav Klaus.Amerčti vědci nám velice pomohli a díky jejich spolupráci vzníikl B-80.o.r.
Opici jsme museli dávkovat a paku dělat pomocí veterinářu ze zoologické zahrady v Praze operaci ktera trvala přesně 1h:33min,byla to uspěšna operace,opice o 2 dní později mohla chodít ,jist a spát.
B-80.o.r neni díky své neskutečně malé velikosti v mozku cítit,udělali jsme testy počitačem a opice se chovala jako kdyby v mozku žadńý čip nemněla,našim tajným systemém jsem zístily že pří spánku se jeji srdeční tlak zviší o 5,8% a je 2 X rychlejiši než u běžního člověka dokonece se zvíši nervový system o 8,2% což se to u člověka tak často nestava.Američtí vědci se domnívaji že jeto tím že opice něco cíti,ale když nespí se chová naprosto normalně hraje si ,dávame ji zdravou výživu ale něco cíti a každých 2 měsice se jeji nervovy system stále zvíšuje stejně jako srdeční tlak,nikdo z nás neví co to muže způsobit ale domnívame se že opice cíti hrozicí nebezbeči ktere se stále blíži.Samozřejmě pracujemë na další projekt který nám možna pomuže řešit tuto záhadu ale zatím nemohu dodat další informace.

Odp: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
tina, 27.2.2009 5:47

dobry vecer! plukovniku Jiri Stransky,nesouhlasim stim ze je to dobra vec,,,test na opici,,a ze je to dokonaly system..proc chcete skoumat veci co ma byt prirodou,,Vi si myslite ze to je dokanala vec????americka technologie neni dokanaly system protoze to ma byt pozdeji ten cip pripraven na cloveka,,a na cloveka jejich nervovy system ,,hrozi nebezpeci silenstvi,,svet bude neco jak horor!!!!!

Odp: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Mjr. Dusenský, 3.3.2009 15:59

Dobrý den občané
Sem jeden ze zakladatelů projektu 311 a jsem zodpovědný za našeho pracovníka Jířího Stránského a musím konstatovat že to co říká je pravda naše operované opice se hovají čím dál podivněji.Jejich chování si nedokáží naši vrchní vědci vysvětlit.Jejich tlak je vyšší a vyšší některé již uhynuly na zástavu srdce možná že čekají nějaké nebezpečí které nedokážeme vysvětlit za čas se vláda ozve že je možně nějaké nebezpečí.Vyšší uřady se snaží vše utajit ale já vím že toto nebezpečí dokáže ovlivnit rovnováhu země nebóť naše opice opravdu začínají umírat den ode dne a my čekáme co se stane.Můžu si dovolit říci že toto může znamenat konec světa.Pokud máte otázky klidně se zeptejte než mne vláda nechá umlčet!!!!!!

ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Mjr.Smith, 3.3.2009 17:32

Jsem Major Larry Smith blíský zpoluprácovník pana Stránského prominte za moji čestinu poházím z USA.Spolu s panem Stránským jsme byly na exkursi kde jsme oběvily tyto opice.Zdáli se nám jako vhodne suběkty pro náš projekt který by mohl předpovidat blizicí se katastrofi.Niní se nám ale zdá že se nám vimknul projěkt kontrole.Opice začýnají bít agresivní a začýnají se jym zalývat oči krví což znamená že se jim nahromazují bílkoviny do očí a pak začínajý umírat je možné že se to muze přenést na člověka.Toby znamenalo ze mužeme cekat velké epidemie ale již vyrábíme protilátky.

Odp: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
tlapka, 22.7.2009 15:12

Nakonec z nich vzniknou mluvící opice a nastane Boj o planetu Opic.

Odp2: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Juras, 26.11.2010 8:31

Nejdementnější opice jsou tito majoři a plukovníci :-)

Odp3: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
tlapka, 26.11.2010 9:06

No pro sebe jsou chytří dost. :-(

Odp3: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Neuvedeno, 26.11.2010 16:27

No můj otec byl také kapitán a můj děda, otec mé maminky byl podplukovník. Jenže to oni byli rozkazem za Rakouska- uherska povolání do první světové války a nebýt toho, tak by na vojně nebyli. Kromě toho, když první světová válka skončila, tak zase šli do civilu. Objeli obá celý svět. Byli ruští legionáři a jako legionáři se vrátili do nově vzniklého Československa. Otec měl v sobě průstřel od kulky. Střela se uhnula o knoflík na jeho bundě, jinak by dostal přímo ránu do srdce. Kromě toho měl ještě střepinu granátu v sobě, kterou mu ani nevyndavali. Hold měl štěstí a já s ním, protože bych se jinak ani nenarodil. O dalších patáliích ani nemluvím. No ale ještě žil do 84, takže to s ním nebylo tak špatné. Koupat do řeky se chodil ještě v 75 letech. V KSČ nikdy ani jeden nebyl. Měl za druhé světové války štěstí, že se přestěhoval z Prahy, jinak by už bylo asi po něm.

Odp: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
ivan, 26.11.2010 13:53

Majore Smithe pozor!!

Povyšuju Vás na plukovníka. Podle vojenských řádů je možné povýšení o dvě hodnosti za mimořádný čin, za který lze Váš příspěvek považovat.

Plukovníku Smithe pohov!!

Odp2: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Neuvedeno, 26.11.2010 16:35

Pane Ivane, snad si nemyslíte, že ti popisovaní jsou skuteční důstojníci. Je to prostě jen legrace. Jenže dotyční mají mezery v češtině velice značné, to jim nikdo neodpáře.

Odp3: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
ivan, 26.11.2010 17:19

Moje reakce na příspěvek pana Mjr. Smitha je přece taky jenom legrace, ale to povýšení na Plk. jsem myslel úplně vážně. ;-) Ať si ho užije! Přece se nebudem bavit s nějakým majorem, ne? Ikdyž výklad slova major = vyšší moc, tak ani nevím, jestli jsem mu vlastně prospěl, protože co může být při stupňování po ,,vyšší moci" než jenom nejvyšší...ani se to neodvažuju dopsat. Myslím přímo Jeho. Na druhou stranu je zase Kpt. hodnostně nižší než zmiňovaný Mjr. přesto v letadlech a na lodích prvím po Bohu. No, vidíte v tom ten zmatek? .. pak se v tom čert vyznej. :-)

Odp3: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
ivan, 26.11.2010 17:47

Jenom dotatkem, pokud by byl pan Stránský krycí jméno pro pana J.Stráského, tak co pamatuju by byl v době prezidentské demise nejvyšším velitelem ozbrojených sil, vidíte to taky? Může to být všechno jenom náhoda? :-)

Odp: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Neuvedeno, 26.11.2010 5:43

„našim tajným systemém jsem zístily že pří spánku se jeji srdeční tlak zviší o 5,8% “
Tedy bych řekl, že Česko je velmistr na pohádky. No řekněte, že ne. Taková pohádka „ Tři oříšky pro popelku“ no není to nádhera.
Když ovšem zajdeme do literatury faktů, tak zjistíme, že už je to horší. Ba někdy přímo příšerný. Nejvíc je to vidět v pořadu „Nikdo není dokonalý“. Na dotaz „Co je těžší, tisíc gramů papíru, nebo kilogram železa?“ nebyli někteří schopni odpovědět správně. No není to důkaz o tom, že v našem školství je něco nezdravého.

Odp2: ZPRÁVA O PROJEKTU 311
Juras, 26.11.2010 8:29

Není. V nikdo není dokonalý potřebují vybrat ty nejhorší případy, jinak by to nebylo zajímavé. Kdysi jsem pár těch pořadů viděl a nejlepší na tom bylo, jak se hloupý Krampol smál lidem, kteří podle něj neuměli správně odpovědět na jednoduchou otázku. Přitom sám plácal jednu kravinu za druhou :-)

já si myslím že jeto dobrá věc,važte si...
John Cena, 27.2.2009 23:38

já si myslím že jeto dobrá věc,važte si vědy a politiky a budete mít stejné názory

Odp: já si myslím že jeto dobrá věc,važte si...
Alfons, 28.2.2009 1:23

Očipovanci si užijí. To za totáče nebylo. Tak zrůdný to byl systém.

Lidi věřte mi dneska v noci sem vyděl u...
Petr Brugr, 3.3.2009 17:39

Lidi věřte mi dneska v noci sem vyděl u mě na zahradě mimozemšťana ale když mě viděl utekl měl šedou barvu a černé oči
Lidi dávejte pozor nakupujte zbraně a připravze se na 3. světovou válku proti vetřelcům z vesmíru!!
Napište mi na email co budete dělat!!!

Odp: Lidi věřte mi dneska v noci sem vyděl u...
Juras, 17.3.2009 16:49

To budou kuny.

Odp: Lidi věřte mi dneska v noci sem vyděl u...
Tlapka, 17.3.2009 18:07

Já bych se s ním chtěla seznámit, nenechal tam adresu nebo číslo telefonu?

Odp: Lidi věřte mi dneska v noci sem vyděl u...
Tlapka, 17.3.2009 18:07

Budeme s nimi obchodovat-

Pomoc mimozemšťani ojely v noci mýho...
Petr Burgr, 17.3.2009 14:58

Pomoc mimozemšťani ojely v noci mýho psa!!!!!

Odp: Pomoc mimozemšťani ojely v noci mýho...
Juras, 17.3.2009 16:50

Vždyť to říkám, kuny to jsou pěkný potvory!

Odp: Pomoc mimozemšťani ojely v noci mýho...
Tlapka, 27.4.2009 14:47

Jak to dopadlo se štěňaty? Alimenty dostáváte?

Řešení.
Tlapka, 17.3.2009 18:06

Já budu řešit konec světa až ten problém nastane.

blbost
dayw, 25.3.2009 16:25

jsou to jen totální kraviny to tady bylo mockrát za mojí babičky to bylo v televizi tolikrát že by jste se z toho zbláznili:-):-):-):-):-):-):-):-)

Odp: blbost
Tlapka, 14.4.2009 17:08

kravina nekravina. Hlavně aby byla legrace.

Nikod nic nepodniká?
Quido, 30.3.2009 16:06

Mr. worst.man, pardon best.man, nemáte pravdu, že nikdo nic nedělá pan Bursík byl přece s partou soukmenovců posoudit situaci přímo v Antarktidě. I když to mělo malou chybu. Očekával bych, že nepoletí ekologicky náročným letadlem, ale poplují plachetnicí.

ÁÁÁ
Petr Burgr, 14.4.2009 15:05

ÁÁÁ Bože mimozemšťani v noci vojeli i mě!###

Odp: ÁÁÁ
Tlapka, 14.4.2009 17:09

A jaké jsou Vaše těhotenské testy?

Konec světa?
zdeník, 23.4.2009 19:18

Už aby to přišlo,tohle není život co se děje.Dostaneme křídla a budou z nás andělé,cikáni dostanou křídla a budou z nich netopýři

Konec světa
Carmen Adrasteia Mori, 26.4.2009 13:19

Poslední soud nastane. A až se tak stane, tak ti co nevěřili...uvěří. Až bude celá planeta ponořená v krvi a křik zoufajících lidí se bude nést po celém světě, pak jediným vysvobozením bude...smrt. Bude pozdě na to říct VADE RETRO ME SATHANA (z cesty Satane), jelikož Satan už bude mezi námi.
Ps: není důvod bát se smrti pokud jste nezabili nebo pokud nespácháte sebevraždu

Odp: Konec světa
Tlapka, 27.4.2009 9:11

Já tomu nevěřím, pokud by to byla vůle Boží proč by se pánbůh tak sadisticky bavil. Může se rozhodnout jinak, třeba ještě rozhodnut není.

Odp2: Konec světa
jura, 30.7.2009 12:53

asi si buh hraje dyt je jeste mladej ma přes párset miliard letto je normalni s takovym věkem vsak ho to byvit přestane......divejde dite si hraje se sirkama tak dlouho az se popálí ...esi to chapete

Čůráci špinavý hrajte všichni Mediecval...
Petr Burgr, 12.5.2009 14:44

Čůráci špinavý hrajte všichni Mediecval 2 total war a budete OK

Odp: Čůráci špinavý hrajte všichni Mediecval...
Tlapka, 12.5.2009 17:20

Upřesněte.

Lidi ale ono to vážně nastane.. vy si...
aNONYM, 7.6.2009 22:14

Lidi ale ono to vážně nastane.. vy si někteří z toho děláte srandu... ale příjdete buď dříve v roce 2012 a nebo později.... všimněte si jak se teď chová počasí na určitých částí země... je více tornád hurikánu.... už to přišlo i do čr.. a nedivila bych se kdyby to přišlo i k nám do Moravskoslezského kraje.... lide netuší nebo nechtějí vědět oč tu běží...

Odp: Lidi ale ono to vážně nastane.. vy si...
sfdf, 3.7.2009 16:35

až na to že tady v čechach jsou záplavy už víc jak 1000 let tak neděleji že tu budou tornada prosim tě.....

Odp2: Lidi ale ono to vážně nastane.. vy si...
tlapka, 22.7.2009 15:15

Vyšší bytosti už se rozhodly CELOU CIVILIZACI SPLÁCHNOUT.

Odp3: Lidi ale ono to vážně nastane.. vy si...
werterber, 22.7.2009 23:23

A já doufal, že použijou cilit. Miliardy lidí (bakterii) zemřou...

[url=http://]LEMOUNI zasrany!!!!! voni...
typan, 14.6.2009 19:28

LEMOUNI zasrany!!!!! voni tu resi nejaky picoviny misto toho kdyz uz teda vi ze v roce 2013 spadne meteorit, tak by se mely snazit zapojit to co maji na krku a myslet jek tomu zabranit...!!!###

....
Marracash, 3.7.2009 16:33

Ja vám něco řeknu děti,moc koukate na televizi.....normální lidi tihle pičoviny vůbec neřešeji naopak vy,jste takovy debili když řikate že se na to těšite ale ja bych jsem vás chtěl vidět kdyby na vás padali nějiaky letajici taliře,to by jsme pak zistily jestli se budete smát a nebo jestli se nebudete schovát pod maminčinou prdel......to mě fakt zajima!!

Odp: ....
Alfons, 3.7.2009 17:15

Feťáku, piš až vyvětráš!!

Odp: ....
jura, 30.7.2009 12:55

maš recht

Odp: ....
tlapka, 30.7.2009 13:03

Maracachu - příspěvek je normální až normálně nezajímavý.

co už
jura, 30.7.2009 12:12

no tak stejne bysme jednou zdechli ve staři tak nevim ze vas naky konec sveta sere.....

ale před koncem světa bych se chtel...
jura, 30.7.2009 13:03

ale před koncem světa bych se chtel dozvědět smysl života

Odp: ale před koncem světa bych se chtel...
tlapka, 30.7.2009 13:09

Smysl života je zjištěn vědecky: Kopírovat se do nekonečna. Život je nekonečný kopírák a má z toho radost (děti sex atd)

Odp: ale před koncem světa bych se chtel...
werterber, 30.7.2009 13:48

Smyslem života je ho žít. :-)

Odp2: ale před koncem světa bych se chtel...
ivan, 30.7.2009 15:06

Velice dočasný smysl, Werte, nezdá se ti? Já si dokonce myslím, že život žádný smysl nemá, prostě jenom začíná a končí, to je všechno. Zdá se ti to málo? Taky nad tím kroutím hlavou.

Odp3: ale před koncem světa bych se chtel...
tlapka, 30.7.2009 15:40

Proč by měl mít smysl? Jenom lidská činnost má smysl- mít se lépe.

Odp4: ale před koncem světa bych se chtel...
ivana Kozárová, 6.8.2009 9:38

Tlapko,proč by měl mít život smysl? ... Tak zkus s tou myšlenkou dělat cokoliv,co má smysl. Pak všechno,co děláš,smysl ztrácí. To,co člověk koná,musí mít smysl jedině za předpokladu,že život člověčí má nějaký smysl. Třeba Albert Schweitzer jest toho dokladem.

Odp3: ale před koncem světa bych se chtel...
werterber, 30.7.2009 16:36

Nezdá se mi dočasný, jestliže přistoupím na myšlenku, že život je věčný, pak i smysl žít ho, je věčný. A nemyslím si, že čas funguje tak, jak si mnozí lidé představují, tedy lineárně. Teď o tom čtu nějaké vědeckopopulární knížky, abych měl trochu šain o Hawkingově pojetí času a prostoru. Dává to smysl?

Odp4: ale před koncem světa bych se chtel...
ivan, 30.7.2009 18:02

Werte, ale to si už musíš vytvářet předpoklady aby ses do nich vešel. Možnost, že život pouze začíná a končí nepotřebuje žádné,, Ale, nebo ,,Jestliže připustíme".

Uvědomění si toho nahání trochu strach, to ano, ale tato možnost je velice pravděpodobná.

Náš život je naše vědomí, to ono se ptá co bude až nebudem. S jeho zánikem zmizí i otázky.

Odp5: ale před koncem světa bych se chtel...
werterber, 30.7.2009 18:35

Ano, předpokládám, ale oč jsou mé předpoklady hoprší než ty vaše? Vy přece taky jenom předpokládáte, že život je konečný.

dále si myslím, že naše vědomí žádné otázky nepokládá, to pouze vnímá. Naše mysl naopak klade tyto otázky.

Odp6: ale před koncem světa bych se chtel...
tlapka, 3.8.2009 15:07

Mysl je závislá na nosiči mysli.

Odp2: ale před koncem světa bych se chtel...
ivana Kozárová, 6.8.2009 9:50

Souhlasím,že smyslem života je život. Ale potíž je v tom,že život si mnozí představují jako přivlastňování životů svých bližních;-)

Odp3: ale před koncem světa bych se chtel...
tlapka, 6.8.2009 10:56

A v tom je ten přirozený parazitismus. Ani nevíš a už si tě někdo ochočí a očeše.

Odp4: ale před koncem světa bych se chtel...
ivana Kozárová, 6.8.2009 18:06
je o vas
666Satan999, 3.8.2009 13:29

jestli nevite ja sem ten kdo zene asteorid na zemi nechci strasit ale konec sveta bude roku 6666,6.6,6 tyden,6 den,6 hodinu,6 minutu,6secundu,6setinu!!!

Odp: je o vas
tlapka, 6.8.2009 10:58

Jak může být 6.6. šestý týden to je nejmíň 23 a kdybys měl Satane štěstí, byl by to aspoň 24 co je dělitelno šesti, frajere.

Kdyby ste radši šli prcat ovečky.Už to...
OLAF, 6.8.2009 7:54

Kdyby ste radši šli prcat ovečky.Už to říkate asi 20 let,né li více , pořád konec světa konenc světa hovno,svšt teprve začíná.....

Odp: Kdyby ste radši šli prcat ovečky.Už to...
tlapka, 6.8.2009 10:59

To jsou sliby - chyby. Každý slibuje konec světa a jsou za tím průmyslové koncerny, ne? aby lidé rychleji utráceli. Nebo náboženské organizace- aby dali na modlení.

ty vole jak blbci.... já bych fakt...
Anony Mouse, 16.8.2009 19:50

ty vole jak blbci.... já bych fakt chtel videt nejakyho vojenskyho vedce co by tady zverejnil žvásty o čipu na opicách.... admin tohoto serveru je fakt zralej na blázinec a ti co si mysli totéž tak by ho tam měli navštívit...

to je blbost že má být konec světa...
FOX, 5.9.2009 7:55

:-)to je blbost že má být konec světa nemislíte já bach ek až vihasne slunce tak bude konec světa to si myslim já

omg co to zase povídate jak muže být...
kubas, 7.11.2009 20:09

omg co to zase povídate jak muže být konec světa to je jen představa omg !!! lidi lidi přemyšlejte to si ani nestihnu udělat řidičak !!! a kdyby měl být konec světa tak to radši at tady chodí MRTVÝ POŽÍRAJICÍ ZOMBIE !!!

Otazka lidstva.
petmec, 7.11.2009 22:57

Maras to co jsem tu cetl. Davam si jedinou otazku existuje Buh nebo ne. jestli jo tak proc nezbavi nasi Zemi hrisniku nebo neda vedcum a prezidentum atd rozum at investuji do neceho uzitecneho a ne jenom do zbrani. Proc to neni jak v SGA kdyz jsou tak chytri jak rikaji. Nebo proc nezjisti jak funguje to ufo co maji v oblasti 51. Mam rad svuj zivot, chodim na dobrou skolu a verim ze mozna nejak v budoucnu pomuzu lidstvu v technice. Ale co kdyz Buh neexistuje. Jsme odkazani sami na sebe, nabozenstvi jsou jenom podvodynebo fantasie nekoho jineho. Kdyz to vidim co se ve svete deje tak nas nakonec dostane nase nenasytnost a chamtivost. Radim dobre kazdemu bohatemu at investuji do uzitecnych veci jako jsou treba leky na choroby, nove technologie(nemyslim TV, PC, atd....), vesmirne plavidla. Ted si hodne preju at vedci vymysli palvidlo s nadsvetelnym pohonem a at Hobluv teleskop objevi nejak obyvatelnou planetu.

Odp: Otazka lidstva.
ivan, 7.11.2009 23:16

K čemu by lidstvu byla obyvatelná planeta?

Odp2: Otazka lidstva.
tlapka, 8.11.2009 4:56

Aby ji učinili neobyvatelnou. Jedna nestačí.

Odp3: Otazka lidstva.
ivan, 8.11.2009 12:17

No právě, tahle se šířil i mor.

Odp: Otazka lidstva.
Michal zn, 27.11.2011 2:08

Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou začal mluvit BŮH.
BŮH nám tvoří naprosto celou psychiku. Všechny pocity, reakce, sny, přání a vše ostatní co máme v psychice. Takto nás vede, aniž o tom víme.
BŮH mi dal informace o apokalypse a co s námi BŮH bude dělat a bude to dobré. Ptejte se
znamenacekmichal@seznam.cz

Odp2: Otazka lidstva.
Juras, 27.11.2011 14:06

Bacha na to. Jestli jste se nestal obětí podvodu nějaké nižší bytosti. Takové kontakty jsou prý daleko častější - je to čirá škodolibost a svádění na zcestí. Podobnými oběťmi bývají prý i příjemci sdělení vesmírných lidí :-)

Odp3: Otazka lidstva.
Michal zn, 28.11.2011 1:59

Pane, BŮH mi mluví v hlavě a umí to samozřejmě dát najevo.

Odp4: Otazka lidstva.
Juras, 28.11.2011 7:10

No právě. Je to bůh anebo ještírek? :-) Jste si jistý?

Odp5: Otazka lidstva.
Vlastimil Čech, 28.11.2011 12:51

he he he... ještírek... nemá to něco společného s Ing. Ivo Aštarem Bendou? .... na něho mi nešahejte... :-) je to podle všeho asi poněkud „hodně zvláštní“ pán, ale JE TO KRAJAN! Bláznivý, vyšinutý, ale krajan... :-)

Odp6: Otazka lidstva.
Juras, 28.11.2011 13:32

JJ, je to od toho verbíře, co verbuje na flotilu vesmírných lidí a snaží se tak pomoci s přelidněností naší planety :-)

Odp: Otazka lidstva.
Michal zn, 27.11.2011 2:11

Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou začal mluvit BŮH.
BŮH nám tvoří naprosto celou psychiku. Všechny pocity, reakce, sny, přání a vše ostatní co máme v psychice. Takto nás vede, aniž o tom víme.
BŮH mi dal informace o apokalypse a co s námi BŮH bude dělat bude to dobré.
znamenacekmichal@seznam.cz

nikdy nerikej nikdy
verca, 17.5.2010 20:57

hele nikdo nevi kdy bude konec sveta.je jasny ze jednou bude ale kdy to nevime.ale ja byt vama tak si prece jenom dam bacha protoze ono se opravdu neco deje.vy si nevsimate tech zmen?lidi se zacinaji chovat divne,pocasi se horsi furt je to nejaka zaplava,vybuch sopky,tornada.meli by sme se vsichni zamyslet co s tou nasi planetou delame a jestli to takhle pude dal verte tomu ze ten konec sveta bude co nejdriv.nase planeta by tu mohla byt i nadale ale pokud se k ni takhle budeme chovat dlouho to nebude trvat a prijde totalni skaza.takze se sebou neco zacnete delat.a verte tomu ze se opravdu neco deje,sice ne v takove mire ale neco se deje.vazne si dejte pozor

Odp: nikdy nerikej nikdy
werterber, 17.5.2010 21:04

Kolik ti je? Jestli nejsi stará jako Metuzalem, těžko posoudíš, co je normální počasí. Sopky, tornáda, potopy to tady bylo i dřívé, co tady dříve nebylo, jsme my , co o tom tady klábosíme.

Odp2: nikdy nerikej nikdy
tlapka, 20.5.2010 16:45

A co taková doba ledová, putování kontinentů, přepólování. Země je živý organismus následkem tepelného proudění. Zatím se jeví jako termostatická, zatím. Ve vesmíru je takové ani studené ani horké těleso velká zvláštnost.

Konec světa
Honza, 7.7.2010 17:01
Odp: Konec světa
Platfus, 7.7.2010 17:34

Na stránku jsem se díval a rychle zase utekl. Myslím, že termín „fakta“ je poněkud nadnesený. Jakkoliv se nechci dotknout někoho náboženského cítění, když vidím množství oduševnělých malebných obrázků jaké jsem zvyklý vídat v periodikách jako Strážná věž (náboženský realismus), nevydržím to dlouho. Asi nejsem vyvolený.

Věřim tomu že ten konec bude mayové...
anonim, 26.11.2010 2:15

Věřim tomu že ten konec bude mayové nebyl tak blbi nekdi to skoncit musi nebo ne co jednou vznikne musi taki zaniknout ne mese libi že vsude kecaj takovi zvasti ze nic se nestane ze NaSA onicem nevi ze nic nemaj ale proc se dalo do pohibu v cine v horach vistavba komplexu v horach uz pred 5 leti se tam zacalo stavet zasterka je prehrada blbost nej zasterka jako ze NASA tvrdi ze ni se nedeje nic neblizi ale cokdis opravdu z vesmiru to neprijde ani ze zemskeho jadara , napadlo tu nekoho napriklad ticha valka ????
mame prece po celem svete tolik atomovek ze by to srovnalo sezemi 2 takovehle planety!!!
proste nekdo to zacne a nekdo to dokonci jakto nedavno kdis USA stratilo kontrolu nad raketama pri vipadek proudu hm to urcite a nebo tet to co zacalo v te koreji hm nekdo to zacit musi ne a konec sveta bude na svete je abi sme se nedivil ne zadna kometa nebo jek je ten film tesko ale valka 3 světova tudis jaderna hm sem zvedav costim budou delat as ktomu dojde ( vim vetsina bude tvrdiz nektomu nemusi dojit ?treba sraska sjinym telesem , a pod. ale kdo vy treba ktomu vubec nedojde a mi se dozijem treba to ho 1.1.2013)
Nechamese prekvapit.

Globální oteplování nebo spíše globální...
Tony, 26.11.2010 15:33

Globální oteplování nebo spíše globální změny klimatu jsou dokázány. Vědci dokonce píšou, že do 20 let se má zhroutit globální ekosystém

Novinka je napsána před 5 lety, zatím se změnilo jenom to že se na tisíc světových vědců podepsalo pod listinu, která jasně říká, že globální oteplování není způsobeno lidmi! Je to jedna z největších lží, která kdy byla... Výkyvy teploty jsou zcela v normě a kopírují tzv. dobu ledovou, která nadchází... Není to nic fatálního..

defa
defreger, 11.4.2011 10:38

<a href=„http://www.charms-charms.com&#8220;>Tiffany Charms</a> from the news is that Tiffany & Co. does not only <a href=„http://www.charms-charms.com&#8220;>Tiffany co</a> about the benefit of the industry. In addition, it is also a company which obeys the<a href=„http://www.charms-charms.com/tiffany-bangles-c-16.html&#8220;>Tiffany Bangles</a>

defa
defreger, 11.4.2011 10:39

Tiffany the news is that Tiffany & Co. does not only make money for itself but also Tiffany co , it is also a company which obeys the law and protects the Tiffany Bangles

Někde jsem slyšel že má nastat svět...
Martin, 24.6.2011 20:08

Někde jsem slyšel že má nastat svět nebo věk vody. Měl by nastat v koncem roku 2012. Je to předpověd Inků. Nemělo by to znamenat že bude více vody,ale že voda je nositelem zdraví a života. Proto je zvíšená přírodní činnost.( Zemětřesení a tsunami v Japonsku, výbuchy sopky,atd...) PROSÍM KDO BY MĚL VÍCE INFORMACÍ O TÉTO PŘEDPOVĚDI,TAK MI PROSÍM NAPIŠTE NA E-MAIL. pŘEDEM DĚKUJI.

KDO VĚŘÍ JEŽIŠE KRISTA, NENÍ SOUZEN A...
martin, 20.7.2011 13:53

KDO VĚŘÍ JEŽIŠE KRISTA, NENÍ SOUZEN A MÁ VĚČNÝ ŽIVOT. KDO NEVĚŘI SYNA, JE SOUZEN NEBOT NEUVĚŘIL POZNANÍ ŽIVOT VBOHA. KDO VĚŘI URČITĚ NEBUDE ZAHANBEN.KDO NEUVERIL ZAHYNE,JEŽIŠ KRISTUS ŽIJE NEKECÁM VĚŘTEMU.!!!!!

je to pravda
erika, 20.7.2011 13:56

je to pravda

já se taky bojim že bude konec světa!...
ada, 31.10.2011 20:24

já se taky bojim že bude konec světa! ale snad ne :-(:-)

Odp: já se taky bojim že bude konec světa!...
Tlapka, 7.11.2011 12:20

Samože bude. Všeho do času... jako husa klasu. Já jsem připravena.

Odp2: já se taky bojim že bude konec světa!...
Ufonek, 7.11.2011 12:42

Kdyby byl dnes, tak už je pozdě. Přírodo měj rozum a zbav se člověka !

Odp3: já se taky bojim že bude konec světa!...
Tlapka, 7.11.2011 16:42

Jak by to asi měla udělat? Potopa světa.. doba ledová... nebyly to pokusy?

Odp4: já se taky bojim že bude konec světa!...
Tlapka, 7.11.2011 16:43

Nebo taková globální Sodoma a Gomora.

Když si člověk uvědomí, že stačí...
Neuvedeno, 11.11.2011 20:26

Když si člověk uvědomí, že stačí čtyřistametrový žudr, který přiletí a padne na Zem stačí, aby zničil všechny plány lidstva na této planetě, tak je to opravdu smutná záležitost. Když si vezmete, jak si lidé všechny ty své domky tak šlechtí a upravují, jako by tady měli být navěky, tak si říkám, že lidé jsou vlastně ve své většině šáhlí. Už jen to, že si myslí povětšinou, že ten jejich stavební výtvor přetrvá věky. Přitom bez lidí by se rozpadl už za třicet let. Taky jsem takový blázen, že se snažím dělat něco, co bude sloužit další generaci.
Jenže u mě je to spíš tak, že to moje stavění používám jako trénik svalů a těla, tedy místo sportu. Tím jak dělám, tak se tělesně udržuji a zároveň to bude sloužit další generaci. Zároveň mohu na pozemku něco pěstovat a tak to pozvolna začne přinášet i nějaký majetkový zisk.
Zrovna včera jsem dokončil vysázení 27 stromků švestek. Ještě je potřebuji obalit pletivem na králíky, aby je neokousaly srnky.

Odp: Když si člověk uvědomí, že stačí...
Tlapka, 14.11.2011 13:13

Myslím že do švestek Nemesis nepřiletí, ale dejte si pozor na povodeň, hned byste měl ze švestek kompot :-(

Odp2: Když si člověk uvědomí, že stačí...
ivan, 14.11.2011 14:33

Máme v práci narozeného kocourka, dnes dva měsíce. Jako každý předchozí kocour se jmenuje Kocour. Kdyby to byla kočinda, tak bych ji pojmenoval Tlapka, samozřejmě, že s tým dovolením, nebo bych aspoň podal návrh k prohlasování.

Odp3: Když si člověk uvědomí, že stačí...
Tlapka, 18.11.2011 18:11

Já bych to samozřejmě dovolila, ale Kocourovi by se mělo vymyslet nějaké vznešené jméno, třeba Orion nebo Aragon nebo Lancelot jinak mu to bude líto. Můj první kocour se jmenoval Terminátor a říkali jsme mu Terýček. Tak jej pozdravuji. Mléko mu nedávejte, aby nedostal průjem, vhodný je Krémáček a pod.

Odp4: Když si člověk uvědomí, že stačí...
ivan, 18.11.2011 18:49

//......kocour Kocour je neporušitelná tradice, nedá se s tím nic dělat, ledaže bychom mu přidali do jména Kocour čtvrtý, to by šlo.

Odp5: Když si člověk uvědomí, že stačí...
Tlapka, 20.11.2011 17:38

Pak se nic nedá dělat, ale může se mu říkat Kocour Veliký, Kocour Šlechetný, Kocour Lví srdce, nakonec Kocour v Botách taky se jmenoval podobně a doporučuji se podívat na Youtube „puss in boots“- jaká je to třída!

Odp6: Když si člověk uvědomí, že stačí...
Tlapka, 20.11.2011 17:43
Odp7: Když si člověk uvědomí, že stačí...
Tlapka, 20.11.2011 17:46
Odp: Když si člověk uvědomí, že stačí...
Ufonek, 17.11.2011 14:30

Pane neuvedeno , to si na slivovici ještě počkáte .

konec sveta
gustav, 13.11.2011 11:33

konec sveta je 12.11.4000

Odp: konec sveta
gustav, 13.11.2011 11:33

ty ses blbej

Odp: konec sveta
Tlapka, 14.11.2011 13:13

Opravde to prosím na 2012 jinak mi zkazíte celý den

Odp2: konec sveta
Platfus, 14.11.2011 17:52

Tomu říkám hláška dne :-).

Odp: konec sveta
filpg, 19.11.2011 14:49

ne 14.6.14600

hele jenom to já vím pracuju v nasa a...
filpg, 19.11.2011 14:47

hele jenom to já vím pracuju v nasa a ted vám to řeknu a vy to nikomu neřeknete zbytečně navivolejte panyku bude to 14.6.16400

Odp: hele jenom to já vím pracuju v nasa a...
Radous, 2.1.2012 16:40

si idiot v NASA? ja sem vedec MAS vibec ICQ nebo to delas schvalne? a bude v roce 14523 mesíce a dny se neví

až 16400
filpg, 19.11.2011 14:48

až 16400

Odp: až 16400
ivan, 20.11.2011 4:36

Díky za informce, náčelníku, zařídíme se podle toho.

Odp2: až 16400
Tlapka, 20.11.2011 17:28

No to je dlouho, to bude ještě spousta legrace, různé revoluce už se s tím pomalu smiřuji- ;-)

Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Michal zn, 27.11.2011 2:00

Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou začal mluvit BŮH.
BŮH nám tvoří naprosto celou psychiku. Všechny pocity, reakce, sny, přání a vše ostatní co máme v psychice. Takto nás vede, aniž o tom víme.
BŮH mi dal informace o apokalypse a co s námi BŮH bude dělat. Tak se ptejte.

znamenacekmichal@seznam.cz

Odp: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Vlastimil Čech, 27.11.2011 19:13

A nemohl byste nám to prostě napsat všem, hromadně? Dokonce i Ježíš kázal zástupům...Řekněme, že zde na Svíci jsme zástupci zástupů....

Odp: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 12.12.2011 12:37

To bych taky ráda věděla, jaké má pán Bůh úmysly. A proč je jaksi nespravedlivý v rozdávání psychiky?

Odp2: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Juras, 13.12.2011 11:29

Co to je - rozdávání psychiky?

Odp3: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 13.12.2011 13:46

Jo špatně jsem se vyjádřila, myslela jsem rozdávání schopností, dovedností, prostě psychických užitečných funkcí... vedoucí k adaptaci a úspěchu.

Odp4: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Juras, 14.12.2011 0:05

Aha. No odpověď je jednoduchá. Spravedlivý být nemůže - nebo bys chtěla, aby svět byl „zalidněn“ stejnými klony? Představ si, že by to byl například naklonovaný zákys. Horor! ;-)

Odp5: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 15.12.2011 13:30

Jsem myslela podobně jako.. nechápu matiku ale jsem dobrý sportovec, nebo: neumím zpívat ale zato umím vydělávat... nejsem krásný, ale zato oblíbený... aby se to dorovnalo, aby Každý něco pěkného měl.

Odp6: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Juras, 15.12.2011 14:29

Ale aby to bylo spravedlivé, tak by měl všichni mít stejné schopnosti. Různé schopnosti dávají různé výhody.

Odp4: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Vlastimil Čech, 14.12.2011 19:14

V jedinečnosti je síla... ten je vybaven k jednomu, druhý obohacuje ostatní něčím jiným... ano jsou i lidé, kteří se jeví být takřka nepoužitelní... ovšem kdo ví, třeba mají schopnost vyniknouti v oboru v jejich čase a lokaci nepřístupném....
Ku příkladu: Vysoce vzdělaný, specialisovaný a přírodou jednostranně nadáním obdarovaný „ajťák“ ...ovšem mimo svou milovanou a jedinečnou profesi poněkud nepoužitelný... nu a teď si představte, že tato osoba se zlou hříčkou osudu narodila třeba roku 1750 na Papui... A představte si naprosto unikátního jedinečně úspěšného-i když vysoce jednostranného- vrhače bumerangů... na neštěstí narozeného v Evropě v roce 1995... co s nimi? Oba byli obdarováni přebohatě, ale nemohou získat příležitost svých unikátních možností využít... Oba budou svými soudruhy hodnoceni jako „nepoužitelní“, „ k ničemu“...Ovšem jsou to příklady extrémní... Obvykle máme naděleny různé sady schopností a různá nadání... je věcí náhody, kolik z těchto vrozených nadání najde uplatnění v čase a místě, kdy je osobě dáno žíti. Možná máme všichni naděleno dokonce stejnou měrou a jen okolnosti narození způsobí náš úspěch či neúspěch v okolním světě...

Odp5: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 15.12.2011 13:32

že mají naděleni všichni stejnou měrou se vší úctou při své práci s lidmi nemohu souhlasit.

Odp5: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Platfus, 15.12.2011 18:07

No jo, kde jsou ty doby, kdy byla specializace „ajťák“ prestižní. Dneska je to svého druhu dělnická profese :-). Když se dneska řekne ajťák, člověk si představí jedince ve vytahanym svetru, s poněkud nepřítomným výrazem a s pohledem upřeným do nekonečna, hledající problémy tam kde nejsou. Firemní pravidlo říká - nepouštět ajťáka přímo k zákazníkovi, ten oboustranný šok věci neprospívá :-). Mezi takový ajťáky se počítám i já, ale úspěšně se asimiluju.

Odp6: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 15.12.2011 18:18

Náhodou podle obecného mínění je Ajťák víc než člověk. Aspoň mezi netechnickou populací.

Odp7: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
ivan, 15.12.2011 20:56

S Patfusem jsem se dvakrát sešel a musím na něj prásknout, že vypadá velice pěstěně, má to v hlavě naprosto v pořádku a poněkud nepříčetně jsem si připadal já. Ajťáci jsou pro mně kategorie strašidélek a jiných nepozemských bytostí, prostě jim věřím že opravdu čarujou. Docela jasně chápu aerodynamiku bumerangu, ale IT je pro mně důkazem evoluce, jak psal pan V.Čech, ten kus mého mozku který by to měl pochopit čeká ještě několik tisíc let vývoje, tak to neřeřeším. Dokavaď se budu moci sehnout tak se snad uživím jako sběrač- pastevec, kdyby bylo nejhůř.

Odp8: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
iva, 15.12.2011 21:05

Taky já tak používám techniku. Když někdy něco pochopím úplně základního co mi vysvětluje s nudným výrazem syn si připadám jak ti trpaslíci v Arabele jak objevili splachovací záchod. Mám radost jak to funguje, ale vůbec to nechápu. Ale jednou i Platfus bude jako my. Si myslim, ne?

Odp8: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
ivan, 15.12.2011 21:28

Když koukám na to co jsem napsal, tak si tak říkám, že pro spoustu lidí se místo pastevectví stalo pasáctví a sběr základem existence života i v současnosti. Zase se tolik nezměnilo a ,, kamenoajťáctvím" minulosti se v pokročilých generacích vyspravovaly silnice, koho by napadlo, že ty čáry a vytesané značky nesou nějaký smysl, když má před vratama louži, že! Měněj se technologie, ne lidi.

Odp8: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Juras, 16.12.2011 9:18

Různé pohledy

Uživatel: Vypnul se mi počítač - volám admina. Přichází admin, těžce vzdychne, něco si mumlá pod nos, asi desetkrát se otáčí na mé židli, kopne do počítače a ten se zapíná. Znovu si těžce povzdychne, stále mumlá a odchází.On je prostě šaman! Je to kouzelník!
Admin: Zavolali mě k uživateli - ten trouba se pořád točil na židli, až se mu na ní namotal kabel ze zásuvky. Tiše nadávám, otáčím se na židli na druhou stranu, abych rozmotal kabel, odkopávám počítač co nejdál pod stůl, aby to zase nenamotal, zapínám ho, nadávám, odcházím. Je to prostě blb.

Odp9: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Platfus, 16.12.2011 9:34

Tak ten je kvalitní :-).

Odp9: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 16.12.2011 12:55

To je příhoda!!
Některé počítače fungují pouze v přítomnosti Ajťáků. Jak IT zavře dveře, systém se zablokuje. Jednou mi nosil IT počítač sem a tam, že u něj funguje a u mě ne. Pak jsem koupila nový přívodní kabel a fungoval i u nás, protože samože si jej IT bral k opravě bez přívodního kabelu.

Odp8: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Platfus, 16.12.2011 9:51

Myslím si, že zrovna ajťáci jsou slepá vývojová větev evoluce, vývoj někde nabral špatnej směr, jak ostatně dokládá známý obrázek. Genetická zátěž se projevuje překvapivě zejména u mužského pohlaví a způsobuje, že se jedinec jen obtížně páří, a nedokáže se adaptovat v prostředí bez elektrického proudu nebo mimo dosah internetu. Závěr: ajťák jako druh je možná roztomilý, ale neškodný :-).

Odp9: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 16.12.2011 12:58
Odp10: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 16.12.2011 13:05

Manželka: „Nakoupil jsi?“
Manžel-programátor: „Bad command or filename.“ Manželka: „Prosila jsem tě už ráno.“
Manžel: „Syntax Error. Abort?“
Manželka: „Ani nový TV magazín?“
Manžel: „Variable not found.“
Manželka: „Oukej, dej mi svou kreditku a já nakoupím.“
Manžel: „Sharing Violation. Access denied!“
Manželka: „Ty mluvíš vážně, žertuješ nebo mě jen naschvál znervózňuješ?“
Manžel: „Too many parameters.“
Manželka: „Nechápu, proč jsem si vzala zrovna tebe.“
Manžel: „Data type mismatch.“
Manželka: „A výplatu budeš mít kdy?“
Manžel: „File in use. Try later.“
Manželka: „Schválně se tě ptám: Znamenám pro tebe ještě vůbec něco?“
Manžel: „Unknown Virus.“

Odp11: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Juras, 16.12.2011 13:19

A potom mu říkala: „Běž koupit chleba. A kdyby měli vejce, tak jich vem deset.“ - ale to už jsem tady myslím psal... ;-)

Odp12: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 29.12.2011 17:30

Počítačové vtipy Miluji. O ty obrázky třeba jak kočka snědla myš...

Odp13: Dobrý den. Před skoro 15 lety se mnou...
Tlapka, 29.12.2011 17:32
neni to pravda
Reilly5, 28.12.2011 14:01

čau lidi mě se zdá že nic nebude vemte si kolikrát už to předpovidali a nic nebylo jeden dědek z Ameriky řekl že má bejt 21.května 2011 nic prej že se o 5 měsicu spletl v řijnu nic nebylo a ti blby lidi na něj přepsaly majetek a zbytečně!muj strejda četl že prej slunce má mit vybuch a že se má zemi narušit magneticky pole a začnem se prej otáčet naopak:D to neni pravda a prej taky že se maj střetnout dvě souhvězdi a že to má na nás doletět to sotva měl byt 2000 nebyl a lidstvo prej přežilo 6 konců světa jestli jich bylo 6 už sme tu podle mě ani nemuseli byt všechno sou to jen fámy jednou na seznamu bylo kolikrát to předpovidaly ani prsty na rukou a na nohou by nestačili a podle mě pokud by rostály ledovce tak by voda spíš klesla protože ledovec potřebuje ve vodě svůj prostor v jinym připadu by voda stoupla tak o cca 50-60 metrů a všichni kdo na to věří sou idio ti!!!

Odp: neni to pravda
Tlapka, 29.12.2011 17:39

Souhlasím.Konec světa nebude, trápení pokračuje ještě nekoenečnou dobu -jsou- to marné naděje melancholiků-

Nevim a doufam
Radous, 2.1.2012 16:36

doufám že konec světa nebude říkajíto furt prej v roce 1999,2002,2005,2011,a ted' 2012 a přitom to ani jednou nebylo ale bude až za Milion let ma vibuchnout slunce a pohltinas.Celej svět se bojí já občas taky ale nebude podle mích (podmínek) jemi 38 a sem vědec.

nic nevíme!!!
NIc, 18.12.2012 19:41

Hele nikdo nemůže věsět co se stane.To musíte uznat.Kolikrát už měl být konec světa a stalo se hov..Jestli bude konec světa tak si ho způsobíme my sami.

Odp: nic nevíme!!!
Tlapka, 19.12.2012 17:29

Prý bude konec světa v pátek hned ráno. Tak nevím, jestli si mám chystat na pátek budík ?? nebo bude lepší vůbec nejít spát a v noci páchat nějakou trestnou činnost.

Odp2: nic nevíme!!!
*, 19.12.2012 20:41

Ano Tlapko, budík nachystejte; nakrmte kočky, ustelte si postel, nasnídejte se a v klidu míru odkráčejte za svými svěřenci, kteří Vás potřebují. Přeji Vám spokojené vánoční svátky a zdraví a štěstí v novém roce 2013.

Odp3: nic nevíme!!!
Tlapka, 20.12.2012 9:40

Tak jo. Děkuji a přeji spokojené svátky a hodně pohody v Novém roce. Odkráčím za svými svěřenci nejen v pátek, ale taky na Š.den a na Silvestra, aby jim nebylo smutno (a já přišla k penězům). Ve zbývajícím čase budu se mazlit s kočičkama.

Odp4: nic nevíme!!!
ivana Kozárová, 20.12.2012 10:48

Tlapko,přeju Ti klid v práci a hodné pacienty. Já mám doma pacientku kočku Máru,odněkud spadla anebo ji trefila malá pepka,má zadní nohy málo pohyblivé a taky něco s peristaltikou,nosím ji ven a sem,ona mi přede na rameni a chrní za kamny,žere a pije jen co jí dám z ruky. Není apatická,ale je smutná. Pes se ji snaží olizovat seč mu to jen dovolí... tak ještě jednou pohodu a konec světa bude,ale až to lidi nebudou tak čekat;-)

NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
petros, 18.12.2012 21:45

NASA se stále vymlouvá na vadné pixely teleskopů, smítka na oběktivech, oblaka plynů a podobné nesmysly.

http://www.youtube.com/watch?v=NR7NIwY5y1A

http://www.youtube.com/watch?v=u1tx2q9Eyro&list=PL5592A366BAFB751D&index=46

http://www.novinky.cz/koktejl/267296-mam-dukaz-ze-nasa-kryje-existenci-ufo-tvrdi-svycar.htm

Mayové nepředpovídali konec světa, předpovídali přílet bohů - vládců hvězd kteří tu podle nich v minulosti už byli, a začátek nového cyklu.

Srážka s Nibiru je hypotéza spisovatele pana Sitchina který si volně interpretoval Sumerské spisy, na planetě Nibiru měla žít vyspělá civilizace, je nelogické aby takovou srážku připustili.
Hypotézu o konci světa zastávají hlavně křesťanské sekty protože v bibli je psáno o 2. příchodu Krista a konci světa, není tam ale datum tak si to spojují s různými zajímavými daty.

Odp: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
Tlapka, 19.12.2012 17:33

Kristus nepřijde, ten už si užil nepříjemností dost. Nějaký mimozemšťan by se hodil skutečně- Chce to změnu.

Odp2: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
ivana Kozárová, 20.12.2012 10:51

Já myslím,že přijde. Proto přišel na svět,aby přišel.Ono ho tady spousta tvorů čeká,a nejsou to jen lidi,kdo se na jeho příchod těší....

Odp3: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
Tlapka, 21.12.2012 12:51

No a už je poledne pryč a nikdo nepřišel a nic se neděje. :-(

Odp4: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
ivana Kozárová, 21.12.2012 13:49

No dyť jo,přijde tehdy,až to lidi nebudou čekat.Je psáno : O tom dni nevědí ani andělé,ani Syn,jen Otec.Mnozí proroci upřesňují:Joel : Slunce i měsíc se zatmí,hvězdy stáhnou svůj jas 3.kap.15. Dále např.Sefanjáš : ..ten den je dnem rozlícení,dnem tísně a mučivé úzkosti,dnem bouře a zpustošení,dnem mraků a husté temnoty...1.kap 15, dáleZecharjáš... a v ten den se stane,že nebude světlo - věci ztuhnou. Nebude to den,ani to nebude noc.....14. kap 6.verš... Obecně je známo,že se to má stát,až se všude bude vyvolávat Mír,mír ... pak má náhle přijít zničení. Podle slov Ježíše Krista má ten den přijít jako zloděj v noci...... Obávám se,že to přijde právě tehdy,až to nikdo nebude čekat. Sefanjáš o tom píše: Hledejte spravedlnost,hledejte mírnost,pravděpodobně se budete moci skrýt v den JHVH hněvu. Tetragramaton - boží jméno - používá mnoho biblí,např. Španělsko,Portugalsko,ARMÉNIE ... V katolických oblastech u nás je to nahrazeno slovem Hospodin.Ve Vídni v Karlskirche je tetragramaton umístěn na hlavním oltáři - spíš přímo nad hl. oltářem. Zajímavé je,že turisté zpravidla netuší,co to tam vlastně visí...Na Karlově mostě donedávna visel tetragramaton nad hlavou ukřižovaného Ježíše,pak byl odcizen a dnes nevím,jak to je...Tetragramaton není ve velké oblibě v Evropě,právě jako jeho majitel. Lidé si bez Boha docela vystačí,ale když se jim začne špatně dařit,hned mu za to nadávají,že se přestal starat...;-) Já respektuju,že se začne starat,až to sám uzná za vhodné...:-)

Odp5: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
Tlapka, 21.12.2012 18:56

Zajímavé.... slovo Tetragramaton jsem nikdy neslyšela! .. Jak můžeš znát tolik věcí? A skutečně se Bůh bude zlobit? a na všechny a co se stane se zvířaty? Mám problém, že náboženství se málo zabývá zvířaty, jako by to byly nějaké věci.

Odp6: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
ivana Kozárová, 21.12.2012 23:56

Zvířata jsou podle bible živé duše. Ale katolická církev to vše zkresluje . Měla jsem s tím vždycky problém,když mi babička tvrdila,že to je jen zvíře,že nemá duši... Jako by člověk byl něco víc. Jsme přece na jedné lodi. Ostatně se od zvířat můžeme učit moudrosti a poslušnosti. Co my o nich víme kromě toho,že je podceňujeme ,děláme na nich pokusy,nerozumíme jim,ani sobě....V knize zjevení je napsáno,že Bůh zničí ty,kdo ničí zemi - 11. kap,konec 18.verše- jak tomuto verši asi mohl rozumět sedlák před sto lety,ten si nedovedl představit,že by někdo mohl ničit zemi a jak.....Pro zvířata je v bibli předpovězena krásná budoucnost- viz Izajáš 65.kap 25 verš...vlk a beránek se budou svorně pást,lev bude žrát slámu jako býk... no to asi věda kroutí hlavou... jenomže já si to ráda představuju,protože nenacházím potěšení v onom současném stavu,jež by se dal charakterizovat tím : perte se a žerte se...Bible není nevědecká,v knize Job se píše že Bůh zavěsil zemi na ničemkap 26 verš 7 - jak výstižněji by se to dalo popsat - Bible je úžasná kniha a má vnitřní jednotu.Heine o ni napsal,že je jako Příroda-živá.Odpovídá prakticky na všechny otázky člověka. Starý zákon vymezuje i povinnosti člověka vůči zvířatům.Na počátku lidských dějin byli lidé vegetariáni,maso bylo povoleno k jídlu až po potopě.A to ještě po stanovení přesných pravidel. ...pouze maso s jeho duší - jeho krví - nebudete jíst-viz 1. Mojžíšova.Takže člověk i zvíře - oba - jsou živé duše. Ostatně i v jazyce to je zakotveno : nebyla tam ani živá duše.... V čínské medicíně se praví že krev je matkou tschi - životní síly....Ty spiritistické přiboudliny a různí duchové vydávané za tzv. duše - to už je nebiblické,nikde v bibli se nepíše,že člověk má duši. Člověk i zvíře j s o u duše. A mě to uklidňuje ! a napsala jsem to blbě - správně je boží jméno tetragrammaton,se dvěma m.Znamená to doslova : Působí,že se stane. v katolické bibli z roku 1853 v poznámce pod čarou se o tom píše: JménoJHVH nejprve Mojžíšovi zjeveno jest.Ačkoli toto jméno v sobě obsahuje všechny časy,předce hlavní doba jeho jest čas budoucí,tj. bytost,která slovo své v budoucnosti splní. Pán,jenž se tuto klade místo onoho podstatného,v původním textu položeného jména božího Jahve,Jehowa,tj. Hospodin....
Na přesnou výslovnost božího Jména se časem zapomnělo,Izraelité používají tedy Tetragrammaton,Jméno bylo tak uctíváno,že se ho báli vyslovit,až to nakonec takhle dopadlo.

Odp7: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
Vlastimil Čech, 22.12.2012 18:51

Tak říkáte, že ti lidičkové ze Starého zákona byli vegetariáni? Hmm a proč tedy Ábel chystal svému pánbíčkovi pečínku? A tak si ho tím získal, že odvrhl vege přesnídávku od Kaina... A čímpak se to živil starozákonní lovec Ezau? Mrkví? A jak to přesně řekl pánbíček Adamovi, když mu předával vládu nad zemí? Tedy ještě malá poznámka:
Býka byste slámou neuživila :-)
Konec konců byli ti Lovci mrkvutů až po potopě?

Odp8: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
ivana Kozárová, 22.12.2012 22:50

Před potopou,ještě pokud byli lidé v ráji,bylo jasně stanoveno,co mají k jídlu- 1Mo 1.kap 29...dal jsem vám všechno rostlinstvo nesoucí semeno,...a každý strom,na němž je ovoce stromu nesoucí semeno - atˇvám to slouží k jídlu..a ve verši 30 totéž dal k jídlu všem zvířatům- tedy původně to bylo jinak,než nyní. Po potopě se to změnilo,jak se lze dočíst.ˇAbel nechystal pánbíčkovi pečínku,ale oběť. Jak ho to napadlo,že to má učinit,nevím.Ale neznamená to,že byl Abel masožravec.Pravda.Kain byl vzteklý,závistivý a agresívní vegetarián.A zamyslel jste se nad tím,že to byla první smrt,kterou lidi uviděli? Možná si Eva,Adam a Kain mysleli,že se zas za nějakou chvilku Abel probere -- a on se začal po čase rozkládat.První zkušenost se smrtí- až dosud to neznali.Ezau,pokud vím,žil až po potopě,tak měl maso povolený baštit. Adam měl povinnost se starat a pečovat o to,co mu bylo svěřeno,jeho první zaměstnání bylo pojmenovávat stvořené ,ne je baštit...;-).. sláma je možná divný překlad,ale chápala bych to tak,že se zvířata a jejich strava vrátí k původnímu charakteru,jak to bylo při samém začátku stvoření.... No jen si vzpomeňte na ten kreslený film o Stvoření - na jedné straně Milujte se a množte se a na straně druhé Perte se a žerte se--- to druhé nebylo v božím plánu s lidstvem....A kdy žili lovci mamutů - to ví jen Pánbůh.;-)

Odp7: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
Vlastimil Čech, 22.12.2012 18:56

jo a ještě k Bibli... koho to vyvolával starozákonní Saul? Víte, V.Č je atheista a tak tu Bibli tuze neznám... kdysi jsem to četl...ale neberte to ve zlém, prostě my bezvěrci smíme bibli citovat nepřesně...

Odp8: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
ivana Kozárová, 22.12.2012 22:25

To,že se Saul obrátil ke spiritismu a že něco viděl skrze spiritistické medium a z popisu toho vyvodil,že jde o Saula,neznamená,že viděl Saula.Spiritismus byl už ve starozákonních dobách trestán smrtí-viz 3Mo,20.kap verš 23,27.- jakožto komunikace s démony- tedy silami,které stojí v odporu proti Bohu.

Odp9: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
Zákys, 24.12.2012 7:43

Tma jako v hrobě, mráz v okna duje,
v světnici teplo u kamen;
v krbu se svítí, stará podřimuje,
děvčata předou měkký len.

„Toč se a vrč, můj kolovrátku,
ejhle, adventu již nakrátku
a blízko, blizoučko Štědrý den!“

...............

Hoj, ty štědrý večere,
ty tajemný svátku,
cože komu dobrého
neseš na památku?

Hospodáři štědrovku,
kravám po výslužce;
kohoutovi česneku,
hrachu jeho družce.

Ovocnému stromoví
od večeře kosti
a zlatoušky na stěnu
tomu, kdo se postí.

Hoj, já mladá dívčina,
srdce nezadané;
mně na mysli jiného,
jiného cos tane.

Pod lesem, ach pod lesem,
na tom panském stavě
stojí vrby stařeny,
sníh na šedé hlavě.

Jedna vrba hrbatá
tajně dolů kývá,
kde se modré jezero
pod ledem ukrývá.

Tu prý dívce v půlnoci,
při luně pochodni
souzený se zjeví hoch
ve hladině vodní.

Hoj, mne půlnoc neleká,
ani liché vědy:
půjdu, vezmu sekeru,
prosekám ty ledy.

I nahlednu v jezero
hluboko - hluboko,
milému se podívám
pevně okem v oko.

Odp10: NASA se stále vymlouvá na vadné pixely...
ivana Kozárová, 24.12.2012 17:54

Děkuju za Erbenovské poněkud ponuré,ale milé připomenutí.Docela mě to doneslo domů.do Podkrkonoší. Jestlipak víte,že cestou do Miletína vlevo je kostel Na Byšičkách a tam se udála událost,popsaná ve Svatební košili. Přeju Vám hezké vánoce.:-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.