Pro všechny přemýšlivé lidi

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

7.6.2007 22:39

Děti, jejich minulost a budoucnost

romantik

1)Zdravě narozené dítě není pravidlem. Z těch ne zcela zdravých jich je nejvíce postiženo na hlavě, v mozku. Hlava je největší část zárodku. Není příčinou mechanické gynekologické vyšetření ženy promačkáním břicha v době, kdy ještě neví ani ona ani lékař, že je těhotná ? Neměl by se tento způsob vyšetření vůbec zakázat ?

2) Dokud je dítě zdrojem příjmů pro lékaře, zdravotní sestry, logopédy, učitele a profesory, to znamená po dobu dětství a mládí a studia, do té doby jsou jeho potřeby a nárok na život podporovány státem (porodné, přídavky na děti, dotace školám aj.) V době, kdy je dítě vychované, rodiče už zaplatili jeho studium, je toto dospělé dítě nemilosrdně vrženo na tzv. „ trh práce“, kde už není ničí povinností dospělého mladého člověka zaměstnat, zaučit ho, zapracovat, dát mu praxi a umožnit mu normálně žít. V té době už totiž ten jedinec přestává být zdrojem příjmů pro jiné lidi a naopak sám trvalý příjem potřebuje.

3) Jaká je tedy budoucnost dnešních dětí, které s velkou slávou a nadšením jejich rodiče přivádějí na svět třeba i bez lékařské pomoci ?
Domnívám se, že až dospějí, tak mnozí mladí muži budou muset bojovat v dalekých pouštích, kde zahynou ranou neznámých „nepřátel“, nebo zhynou na drogové závislosti a s tím spojené nemoci, nebo se zabijí v autě nebo na fotbalovém nebo hokejovém zápase nebo na demonstraci.
Dospělá děvčata čeká osud na krajnici silnic v podobě nejstaršího řemesla. Všichni mladí budou muset čelit lidskou důstojnost podkopávající vysoké nezaměstnanosti, která vnucuje mladému člověku přesvědčení, že žije nadarmo, že ho nikdo nepotřebuje.

4) Rodí se snad dnešní mimina jen proto, aby jejich rodiče místo mzdy za práci dostali alespoň to porodné a přídavky na děti ?

Sound of Frustration
Tři kroky do tmy, 8.6.2007 8:03

Tak tohle mně hlava nebere. Nějaká agitka proti plození dětí? Nebo snad bezbřehý pesimismus a osobní frustrace, vyplývající z vlastního nenaplněného vztahu? ;-)

Máte řešení?
Kelt, 8.6.2007 8:22

1) Máme tři děti a musím říci, že jsme si děti pořídili, protože jsme děti chtěli, protože děti jsou to, co tu po nás jediné zůstane, až my tu nebudem a na nějaké úvahy o sociálních dávkách jsme neměli ani myšlenky.

2) Považuji za naprosto správné, že rodiče a stát dítě vzdělávají a vychovávají a pak, když usoudí, že už jsou schopní se uživit sami, tak jim dají šanci, prostor a rozlet. Nebo snad chcete vodit děti za ručičku celý život? A stály by o to vůbec?

3) Proč si myslíte, že by všechny děti skončily v náručí drogových dealerů a pasáků? Ačkoliv nezastírám, že drogy jsou velkým problémem naší civilizace, přesto si nemyslím, že by mu propadla většina populace.

4) V každé generaci se rodiče obávali o osud svých dětí a strachovali se, co je v tom temném a divokém světě čeká. A děti to zvládly. Některé s menšími, jiné s většími šrámy, ale zvládly to a předaly to dál. A tak bych se o osud našich dětí příliš neobával. Předejme jim to nejlepší, co je v nás, naučme je, co je dobré a od čeho ruce pryč a důvěřujme jim, Zvládnou to...

Tak to valím bulvy 8-)Je mi opravdu...
merlinn, 8.6.2007 12:13

Tak to valím bulvy 8-)

Je mi opravdu líto, že jste neměl zrovna nejšťastnější dětství.

ad1) Jste snad lékař, že doporučujete zakázat lékařské postupy? Jedna hlava romantická ví víc, než lékařská komora???

ad2) Dítě je zdrojem radosti pro rodiče. Díky dětem jsem poznal novou dimenzi lásky, o které jsem neměl předtím ani potuchy...

ad3) Máte to zajímavý svět. Ten můj vypadá úplně jinak. I když vídám na ulici „šlapky“, tak vím, že je to mizivé procento ze všech žen, tudíž pravděpodobnost, že tak skončí moje dcera je ještě víc, než mizivá. Můj syn bojující v poušti, hmmm, tak to se za břicho popadám... Kdo bude dělat výpravčí, policisty, zámečníky, truhláře, prodavače, když všichni budou na vojně v poušti. To bude panečku krach celé společnosti, úplně jak si to vysnil jeden romantik :) Omlouvám se za mou jízlivost, ale to mi prostě nedalo.

Nakonec bych doporučil návštěvu psychologa. Deprese se dají léčit.
Očekávám útočnou reakci a jsem s ní plně smířen ;-)

Za břicho se popadejte...
ronantik, 11.6.2007 0:35

... a smějte se mi do sytosti. Ale mám známé, kteří mi také dávno před začátkem všeobecného a trvalého zdražování nechtěli věřit, že přijde doba, kdy budou někteří lidé nuceni šetřit vodou na splachování WC a v zimě doma mrznout pod peřinou, aby ušetřili za topení. Jinak je dobré se smát, když je čemu a dokud je čemu.

Odp: Za břicho se popadejte...
Mirek, 30.4.2008 22:11

Ja zase splachuji jako pred zdrazovanim a znam spoustu lidi, co taky splachuji bezstarostne dal a dal.

Splachovaci spojme se, at nas soudruzi rudi romantici jednoho dne zase neprehlasuji.

Koncim a jdu svobodne splachnout za sve.

Vy jste mi vtipálek
Jana, 8.6.2007 13:23

Nejspíš nemáte úplně přesnou představu o tom, jak gynekologické vyšetření probíhá.;-)
Jinak k tomu ostatnímu: Nezlobte se na mě, ale vy nejste ani tak romantik, jako pesimista. Opravdu nemůžeme vědět, co naše děti v životě čeká. Ale pokud bychom do toho šli s tak černými myšlenkami jako vy, asi bychom si žádné děti nepořídili.:-(

To se vyplatí.
Juras, 8.6.2007 13:34

Porodné a příplatky za děti - to už se vyplatí si děti pořídit, co? :-) Romantiku, bod 4) jasně svědčí o tom, že děti nemáte. Než se rozhodnete si tímto způsobem vylepšit finanční rozpočet, tak se raději poraďte s někým, kdo děti má, abyste jistil, jak je to výnosné.

Vyloučeno, aby když ještě ani žena neví...
Saw, 8.6.2007 13:58

Vyloučeno, aby když ještě ani žena neví že je těhotná mohlo dítě poškodit vyšetření pohmatem břicha. Něco jiného je třeba rentgen, ale to je zase poměrně vzácné a bývají k němu závažné důvody...

A jak si to představujete jinak? Život byl odjakživa souboj o přežití už mezi mladými, na to aby to bylo jinak jednoduše nejsou prostředky. A člověk z života udělal už beztak přehnaně humánní záležitost. Jenom bych urychlil proces adopce, ten je trnem v oku mnoha lidí...

Ještě ke druhému bodu
Jana, 10.6.2007 12:38

Vyjadřujete tady myšlenku, že dítě je ziskové pro společnost do doby, než dospěje. Pak samo potřebuje příjem.
Já si myslím pravý opak. Dítě je nákladné, jak pro rodiče, tak pro stát. Dospělý začne vydělávat a platit státu daně, takže pro stát je ziskem.

Trochu jinak míněno...
ronantik, 11.6.2007 0:28

... totiž že dítě je pro mnoho podporujících lidí potřebné, protože díky dětem mají svou práci, a tudíž i plat. Něco podobného jsou dlouhodobě ležící, staří bezmocní lidé v domovech důchodců, postižení lidé v ústavech, děti v dětských domovech.

Státu odvádí člověk daně pouze v případě, když je zaměstnaný.

Deprese!
Lepidlo, 10.6.2007 20:36

Romantiku, Vy nejenom že jste pesimista, Vás postihla slušná depka.
Evidentně děti nemáte, takže si naprosto vůbec nedokážete představit, že existují páry, které si nepořizují děti na základě příznivé finanční kalkulace. Nemáte ani ponětí, kolik radosti mohou děti do života dospělých vnést. Zároveň Vám chybí i to nejzákladnější povědomí o lidské anatomii, vývoji plodu v ženském těle, o gynekologických vyšetření ani nemluvě. Vaše úvahy o poškození mozku, jsou naprosto mimo mísu.
Nevím, čím jste si prošel ale mohu Vás ubezpečit, že naše děti rozhodně neskončí jako nezaměstnaní nebo šlapky. Drogy jsou sice obrovské riziko ale doufám, že pokud je dítě šťastné a vyrůstá v harmonickém prostředí, nemá potřebu utíkat tímto směrem.

Odp: Deprese!
Juras, 10.6.2007 22:40

Nevím, kde berete tu jistotu. Výchova není jediným faktorem ovlivňujícím budoucího člověka. Některé děti se vychovat nedají - samozřejmě Vám to nepřeju, ale stoprocentní jistotu nemá nikdo.

Odp2: Deprese!
Lepidlo, 23.6.2007 22:43

Samozřejmě, že stoprocentní jistotu nemá nikdo. Já trochu jistoty čerpám ze svých dětí - 24, 20, 17 a 9 let. Pokud je nenecháte růst, jak dříví v lese, dáte jim pocit bezpečí, vlastní důležitosti, příklad vlastním životem a hlavně kopec lásky, nemají důvod krást, lhát, podvádět, experimentovat s drogami, sexem, topit se v depresích a pod.
Navíc si dovolím těžce nesouhlasit s tvrzením, že některé děti se vychovat nedají - dají se všechny, snad s jedinou vyjímkou - u dětí s mentálním postižením.

Odp7: sweet little seventeen
Juras, 24.6.2007 23:25

Tak to Vám přeju, abyste nemusela měnit názor. Já znám nějaké takové případy. O té nevychovatelnosti to jejich matce říkal odborník, když se s ním domlouvala na poslední šanci pro své dva potomky. Tu šanci nevyužili. Vlastně využili :-( Teď jsou v ústavech a libují si to, že nemusí nic dělat a podle libosti můžou kouřit. - Říkal jí, že je takových případů spousta. Je to součást jejich osobnosti a kdybyste se rozkrájela, nezměníte je. Osobnost nepředěláte. To se dá akorát tak zlomit, ale tomu už těžko lze říkat výchova.

Pro Lepidlo:
ronantik, 11.6.2007 0:09

Vaše bezbřehé sebevědomí a narcizmus a Vaše absolutní neúcta k ostatním lidem a jejich názorům jsou příčinami, proč se ve všem mýlíte. Pravděpodobně Vám „otevřou oči“ a „zkrátí hřebínek“ až Vaše dospělé děti. Je téměř jisté, že si zvolí sami svou životní cestu směrem, který bude preferovat jiné priority, něž které jsou blízké Vám.

Doplněk
ronantik, 11.6.2007 22:49

Dospívající a dospělé děti čeká psychické týrání v podobě nezaměstnanosti, v podobě společností vnucovaného názoru, že je nikdo nepotřebuje.

Odp: Doplněk
merlinn, 11.6.2007 23:08

To snad už ne. Nikdo Vás nemá rád? Nenávidíte svět? Nevíte, jestli jste romantik nebo romantička? Nebo nás jenom zkoušíte? Proberte se, svět je přesně takový, jaký jste Vy! Je Vaším odrazem, odráží se ve Vaší mysli a pokud ta je porušená, pak nemůže svět vypadat nijak krásně.

1) Nevím, jak je to teď přesně s nezaměstnaností, ale určitě je pod 10ti procentama. Podle Vaší reakce bych to typnul na 10 procent zaměstnaných, navíc všichni v ústavech pro týrané lidi :-)
Staří si stěžují, že nemůžou sehnat práci, protože ve firmách chtějí mladé lidi. Tak teď nevím, kdo je týraný. Budeme si to myslet všichni o všech, co Vy na to...
2) VŠICHI je potřebují.

R. Lhoták
Tři kroky do tmy, 22.6.2007 17:38

Milý pane romantiku, pokud jde o děti, máte zdatného následovníka. Nebo předchůdce? Pan Lhoták ze Zvědavce je vůči dětem zaujatý stejně jako vy. Téměř sociopaticky. ;-)

To je ovšem horor. Doufám, že Lhoták se...
Jana, 22.6.2007 20:39

To je ovšem horor. Doufám, že Lhoták se zachová podle svých tezí a nerozmnoží se, protože jeden takovej asi úplně stačí.

Já musím s romantikem ve velké míře...
Red, 3.7.2007 17:29

Já musím s romantikem ve velké míře souhlasit, ano samozřejmě se najde možná v budoucnu také určité procento oněch vyvolených, mající šťastnou práci a vůbec život, ale nechci si za dnešních podmínek vývoje ekonomiky a KAPITALISTICKÉ společnosti ani domyslet, kolik skončí přesně tak, jak romantik napsal.. Nevím a nechápu, kde berete tu jistotu, že právě Vaše děti budou patřit mezi ony systémem vyvolené.. Dnes si nikdo nemůže být ničím jist. Jen zcela nový politický systém může změnit to, co KAPITALISMUS už přestává zvládat. Budu věřit v to, že další generace už tuto změnu systému zažije. Samozřejmě nelze jen nečině sedět a přihlížet, ale bude muset nastat období vysoké nestability a možná i boje, která strhne Kapitalismus jako hadí plémě sebou do propadliště dějin a nastane nový společenský (nikoliv dokonalý, nýbrž mnohem spravedlivější) řád, ve kterém bude možno svobodněji, bezstarostněji a bezpečněji dýchat a člověk se konečně přestane „dusit“ ve zvrácenostech dnešního establishmentu..

Wake up Red Europe! Wake up Red World!

Zvítězíme!
Tři kroky do tmy, 3.7.2007 17:57

Ano, soudruzi, zvítězíme! Nothing gonna stop us now! Budoucnost je naše.

Odp: Zvítězíme!
Mirek, 30.4.2008 21:48

Aneb

Proletari vsech zemi spojte se jdete do .... prdele !!!

V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
ivan, 3.7.2007 21:15

V padesátých letch mě a mojí těhotnou maminku nechali kommunisti málem umrznout v nedostavělém,nezkolaudovaném domě, bez elektriky a jiného zaopatření.Tátu drželi na vojně 34 měsíců a jediným příjmem naší rodiny bylo 418,-Kčs vojenských náhrad našeho táty. Díky-nikdy!!!

Rede, RADŠI MRTVEJ NEŽLI RUDEJ !!!!!

Moudrým přeju uchování si svobody jakožto nejcennějšího statku!!! Nikdy se ji nevzdejte a chraňe ji!! Její ztrátou se navždy zbavíte možnosti vykonat dobro ve prospěch někoho jiného.

Odp: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Yardasan, 30.4.2008 22:56

V těchzo létech byl nájem bytu i s energiema do STOKORUNY a za další STOKORUNU jste pořídil jídlo na celý měsíc... S pozdravem jK.

Odp2: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Mirek, 30.4.2008 23:48

Skvely obchod to mohl kazdy z nas v tech 50 letech ucinit.

Totiz vymenit mozek, svobodu a nazor za ten levny najem a levny parecek.

Skvely obchod, parecek a pivecko kontra svoboda, tak jste to preci myslel, ne ???

Take jste v tech blahych dobach mohl treba prasknout souseda, ze chce emigrovat a pak za „zasluhy“ chytnout tu jeho vilku uplne zadarmo.

Nebo se uplne bez odborne kvalifikace stat reditelem fabriky (cervena prukazka podminkou).

Jaka to byla idylicka doba, jidlo za stovku, najem za stovku ..... a svetly zitrek zajisten ... bratrsky SSSR po boku a Ameriku hrůza jima, za nami je Ruda Cina.

Horakova a dalsi zradci na provaze nebo v base, uz nam nic nebranilo v rozletu.

Doba plna veselych deti, planu plnenych na 230 procent a ostrych pejsanku na care.

Skoda, skoda, jak jsme se mohli tenkrat na 1. maje v pruvodu hezky organizovane vyjadrit.

a vsechno bylo za par kacek, a to jeste komancove menovou reformou zajistili, ze jsme meli holou rit úplne vsichni.

No uplny raj na zemi.

Odp3: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Yardasan, 1.5.2008 0:27

Svoboda je vnitřní pocit nezávislý na politickém zřízení - pokud to nechápete, tak jste jen konzumní troska a duševní ubožák i když si sám připadáte jako hvězda. Ale Vám to asi stačí ke štěstí a já Vám ho jen přeji. Pokud jste tak šťastný, pak nechápu Vaši zlobu zde na diskusním severu, že by nějaká pozdní lítost... vždyť by jste nás měl obšťastňovat svým blahem; no a pokud Vás tak sereme - tak jděte do té Své prdele... S pozdravem jK.

Odp4: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Mirek, 1.5.2008 1:31

Ach tak, neco jako Hare Krisna.

V dusi mam svobodu, takze mi politicka, ekonomika a osobni nesvoboda kolem vlastne vubec nevadi a vubec se mne netyka.

Oni vlastne za komancu nebo nacku mohli byt vsichni vnitrne svobodni, jenom na to sli blbe. Meli se odebrat do vnitrni emigrace a byt vnitrne happy. Ten Jachymov by jim potom pripadal jako nejake nedelni lazne a Osvetim jako cajovy dychanek.

Jednu ambici mam cely zivot (ve Vasem pojeti zloba), vytacet soudruhy a nacky tak, aby se v diskusi sami polozili na lopatky.

Diky za ten rozbor moji osobnosti „konzumni troska a dusevni ubozak a hvezda“ je skvele spojeni a jeste lepsi argument do diskuse.

Pridejte dalsi, at se mohu take pustit do rozboru osobnosti.

Odp5: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Yardasan, 1.5.2008 13:57

Ať už je to vaše volba, nebo jste se s tím narodil, zdá se mi, že porušujete to, pro co Vaši kolegové umírali - Vy jste asi raději utekl z boje do emigrace: Moje svoboda končí tam, kde začíná vaše, tečka. Pokud nechápete tohle, pak se chováte úplně stejně jako jiný „ismus“. S pozdravem jK.

Odp6: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Tony, 1.5.2008 18:02

Pane Yardasane, jaký je podle Vás nejlepší (ať už si pod tím představíte cokoliv) forma státu a vlády? Podle Vaších příspěvků zde na fóru mi připadá, že neuznáváte žádný a navíc jsou pro Vás všechny stejné.
Forma vlády je jeden z faktorů, který má vliv na spokojenost obyvatel. Pokud vyznávám svobodu a rovnost obyvatel nemohu být vnitřně šťastný v tyranii.

Odp7: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Yardasan, 1.5.2008 20:35

Ano, je vidět, že jste vnímavý. Opravdu neuznávám žádný, protože mi žádný nemůže dát svobodu, kterou jsem dostal od přírody - dáním života. Každé zřízení je pro někoho tyranií a pro někoho nejlepší. Je to podobné jako když Vaši sousedi budou vzhledem pro Vás debilové - můžete se odstěhovat anebo je pochopit. Když s nimi povedete válku a zůstanete, tak se z toho zblázníte jen Vy. Dále je třeba pojmenovat kdo a proč - za co se měl tak hrozně špatně. Já jsem se za komoušů měl báječně, stejně jako dnes. Vydělával jsem velké peníze, stejně jako dnes vydělávám ještě daleko více. Nebyl jsem u komančů, nedělal jsem akce zet a brigády... atd. a budete se divit - NECHODIL JSEM ANI K VOLBÁM a nikdy jsem s nimi neměl problémy. S pozdravem jK.

Odp6: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Mirek, 1.5.2008 18:31

Neutekl, nybrz byl efektivne odejit. Kdyz Vas komancove nepusti do zadne prace, aby Vas efektivne znicili, tak reknete (po x letech) OK, uz kvuli deckam pujdeme do ciziny, ale ani tam nepolevime a az se komancove zhrouti, vratime se.

Za valky stryc take odesel (podle Vas utekl), aby mohl pres Polsko, Francii a pote Anglii pokracovat v otevrenem boji.

Srabici, co doma volili komance a jako poslusne stadecko hrbili hrbety, maji hrozne komplexy, kdyz nahodou potkaji nekoho, kdo se nehrbil, odsedel si neco v komunistickem lagru a pak radeji s nalomenym zdravim odesel do ciziny, nez se nechat fyzicky zlikvidovat úplne.

Srabici proto dodnes nemohou vystat Masiny, Havly ani jine odpurce komancu, protoze zrcadlo, ktere Masinove a jini nastavuji, ukazuje srabiky v jejich prave malosti.

Copak jste za komancu delal Vy. Pochrupaval na schuzi a podepisoval petici „Ruce pryc od Kuby“ ???

Omlouva Vas snad jedine pripadne mladi a nebo neznalost tehdejsich pomeru.

Ale o mne tu na Svici vubec nejde, jde o to, aby se podobne veci uz nikdy nemohly a hlavne nemusely opakovat.

Aby z dnesnich mladych nebyli srabici, kteri - az prijde rozhodna chvile - zase neuhnuli podle hesla „pockame v zavetri, az se boure prezene, budeme si hovet ve smradlavem teplicku, on uz to za nas nekdo jiny vyridi“.

Burcovat pamet a psat jak to bylo, to je - na stara kolena - moje jedina ambice !!!!

Odp7: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Yardasan, 1.5.2008 20:49

Zdá se mi, že je ve Vás hrozná zloba, za kterou si ale můžete sám svými činy a svojí vlastní neschopností, svádění odpovědnosti na druhé. Minulost nikdo nevrátí. Je špatné se k ní vracet a stále babrat - to je zhouba pokroku a k ničemu to nikdy nevedlo. Z republiky se dalo utéci jednodušeji, než to předvedli srabíci, vrazi Mašínové. Horší to měli ti co bojovali zde. S pozdravem jK.

Odp8: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Mirek, 2.5.2008 13:34

Kdo se nechce poucit z historie, vystavuje se riziku, ze se bude opakovat.

Ja preci minulost nevracim, a uz vubec po ni netouzim. Naopak, ja burcuji, aby se ty schnile komunisticke a nacisticke myslenky nemohly vratit.
Aby uz nikoho nezabily a nebrzdily, aby jejich propagatori nikoho nemohli zavrit a umlcet, atd.

Zlobu v sobe nenosim, naopak jsem moc rad, totiz dozil jsem se demokracie i u nas doma (a to se mnoha kamaradum nepostestilo).

Kdyby se u nas nerojili (obcas i na svici) propagatori komunistickych myslenek (at uz neznalosti ci primo umyslu), ze srdce rad bych uz o tech minulych dobach vubec nehovoril.

Jinak mate pravdu v tom, ze mne „muze (obrazne) slak trefit“, kdyz si ctu nektere komunisticke ideje v podani nekterych mladiku. Tak dlouho to muset poslouchat, pak to konecne porazit a pak slyset, jak je demokracie spatna a driv jsme meli socialni jistoty a levny parek a mohli jsme spolehnout, ze volby urcite vyhraje ten spravny a jediny kandidat???
Jestli je tohle zloba, tak jsem ji opravdu plny.

Jak jste to myslel? To ze jsem se nehrbil, makal v jachymove. Za to si jako mohu sam, vzdyt jsem mohl vstoupit do strany, kolaborovat zjevne nebo skryte a mit se „blaze“ a zit slusny zivot podle naivni predstavy pana Krebse??.
Kdyby tahle uvazovali vsichni, tak jste vcera jeste pochodoval pres Letnou s Husakovym potretemn na transparentu a a s internacionalou na rtech.

O jak bych Vam to (zloba), aspon na rok ci dva pral.

Odp9: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
Yardasan, 2.5.2008 21:11

No, můj názor je ten, že se nedokážete odprostit od minulosti. Myslím, že Vás nikdo neposlechne a nikdo se nebude ohlížet na „chyby“, které ani třeba chyby nebyly - prostě to tak lidi cítili a chtěli. Ani dnes a zítra to nebude jinak. Všichni si chtějí své „chyby“ prožít a ne jít vydlážděnou cestou, která se jim třeba ani nelíbí. Co člověk, to názor; co generace, to změna pohledu. Západ je ve slepé uličce a lidi se obrací k sociálním jistotám. Jinak taky jste si odpověděl na hodně věcí sám. Víte, ta Vaše demokracie je taky o tom tolerovat názory ostatních a bohužel pro Vás i komunistů, protože dostaly k tomu mandát. S pozdravem jK.

Odp7: V padesátých letch mě a mojí těhotnou...
naivní otázka, 20.8.2008 17:20

Pro Mirka: Můžete vědecky a odborně vysvětlit jak je možné, že se tolik dle Vašeho podání „za minulého režimu ve vězení týraných lidí“ dožilo tak vysokého věku a žijí dosud ?

Romantiku, Zola je proti Vam ubohy...
Mirek, 30.4.2008 22:00

Romantiku, Zola je proti Vam ubohy bridil.

Co tahle nechat si na tu depku neco predepsat ?
Myslim tabletku nebo aspon lazensky pobyt na Kube.

Nebo zkuste prirodni lecbu s nejakou slicnou partnerkou.

Dnesni mladi maji na prahu zivota fantasticke moznosti a nastesti na romantika a jemu podobne kaslou.

O ktere romanticke dobe to tak snite, ze jste se nazval „romantikem“.

Tak nejak jako Vy, mi pred hoooodne lety jedna soudruzka ucitelka licila zahnivajici kapitalismus. Kdyz jsem se jakozto ditko skolou povinne optal, odkud to vsechno vi. Neodpovedela, zato si pozvala tatu do skoly. Otec ji pak zcela nediplomaticky mluvou prosteho pekare sdelil, ze je nana pitoma, cimz bylo - zaplat panbu - o me nazorove orientaci rozhodnuto. A ted s udivem zjistuju, ze jste tam v te skolni tride sedel asi taky, ale vzal jste to vazne?

Skodite tim hlavne sobe.

Odp: Romantiku, Zola je proti Vam ubohy...
Petula, 19.8.2008 15:32

Vážený pane Mirku.Já jsem se v padesátých letech narodila.Děti jsem vychvávala sama v letech sedmdesátých a musím říct,že to bylo oproti dnešní době daleko lehčí.Práce byla pro všechny.Jako matku samoživitelku mě nikdo z práce nevyhazoval,když mi dítě onemocnělo.Sociálka mi pomohla s bydlením,když jsem musela být kvůli synovi do dvou let na mateřské,protože byl často nemocen a do práce jsem jít nemohla.Zaplatili za mě celý nájem.Nikdo mě tenkrát z bytu nevyhazoval,ačkoli byl služební.Dnes jelikož jsem invalidní a mám nízký důchod,tak jsem si ten byt koupit nemohla.Koupili mě tedy sousedé,kteří díky tomu,že ho koupili s nájemníkem zaplatili minimum.Dnes mě i s vnučkou,kterou mám v péči vyhazují na ulici.Mladí lidé si nedovolí ani zamarodit,aby je soukromník z práce nevyhodil.Natož,aby zůstali s děckem doma,když je nemocné.Staří nemocní lidé žijí často na hranici životního minima,někdy i pod tou hranicí.Pracovat nemusí určité menšiny,které stát dotuje a které mají všechny možné výhody a pracujícím se vysmívají.Prostituce byla za minulého režimu trestná a matkám,které se jí živili se děti odebrali.Dnes je zlegalizována a děti se takovým matkám svěřují do výchovy,aby z nich vychovaly to samé.Říkáte že jsme svobodni.Ale kdo je dnes v tomto státě svoboden?Jen ten,kdo má hromadu peněz vydělaných podvody a nepoctivou cestou.Ten kdo pracuje poctivě,jako dělník tak si vydělá díky neustálému zdražování stěží na základní živobytí.Nikde není žádný zákon,který by podnikatele donutil,aby svému dělníkovi za práci zaplatil.Je spousta případů,že lidé pracují a nakonec nedostanou zaplaceno a nic se neděje.
Neříkám,že mám z téhle doby depku,ale nic tak chválihodného na ni nevidím.

Nic tak chvályhodného
Světla, 19.8.2008 17:21

Odporně chamtiví a hloupí lidé otráví každou dobu. před válkou mělo levicové názory spousta pokrokových lidí. Chtěli pro své děti lepší svět. Možná je špatně vychovali.Zkrátka, je zlo a dobro.Cesta životem se odehrává mezi těmi dvěma póly. Kdo umí volit, není tak nešťastný, protože smysl života je tajemství.
Škoda, že dnes už o narození dítěte nerozhoduje Bůh, ale antikoncepční pilulky. Nechceme děti do tak zhovadilého světa, který nám jinak v podsatě vyhovuje. Je pestrý, dobrodružný, bláznivý. Až už nebudeme moct, je tu eutanasie. Pro děti už nikdo slzu neuroní. Jen pár staromilů se tomu brání zuby nehty.

air triax
new nike air max 2010, 4.7.2011 3:47

The teacher said, `This is an new nike air max unrealistic dream for a young boy like you. You have no money. You come from an itinerant family. You have no resources. Owning a horse ranch requires a lot of air max 90 men money. You have to buy the land. You have to pay for the original breeding stock and later you'll have to pay large stud fees. There's no way you could ever do it.’ Then the teacher added, `If you will rewrite air max 95 buy this paper with a more realistic goal, I will reconsider your grade."The boy went home and thought about it long and hard. He asked his father what he should do discount nike air max 2010. His father said, `Look, son, you have to make up your own mind on this. However, I think it is a very important decision for structure triax you. ZHC

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.