Malé úvahy o problémech kolem nás

Komentáře k článku

18.5.2007 23:42

Co to je, když se řekne STANDARDNÍ

romantik

Slovo STANDARDNÍ nebo nestandardní používá v současnosti stále více lidí. Tedy by bylo dobré, kdyby byl jeho význam vyjasněn.
V minulém století bývalo standardní, že se dítě narodilo manželům, že matka, otec, dědečkové a babičky byli zaměstnaní a uměli rusky, že dítě docházelo pravidelně do školky a do školy, učitelé mu psali známky do žákovské knížky, absolvent VŠ na první pracoviště dostal umístěnku, na dovolenou jezdili lidé na svou tuzemskou chatičku nebo někdy k moři do Bulharska a do „Jugošky“. Standardní bývalo, že byl nedostatek pracovních sil, že si ředitelé a vedoucí svých podřízených vážili a snažili se udržet si je: pořádali se podnikové zájezdy, bydlení a stravování v podnikových zařízeních bylo buď zdarma nebo velmi levné, zvyšování kvalifikace na náklady zaměstnavatele bývalo běžné.

Co se však na pracovištích považuje za standardní chování dnes, to je mi záhadou. Dává nastupující zaměstnanec někomu nějaký sponzorský dar ? A komu, jak velký, kdy ? Nebo musí dát něco jiného, aby na pracovišti obstál ? Chodí zaměstnanci po práci pravidelně do restaurace, do baru ? Jak často měsíčně a kdy je tuto akci třeba poprvé zinscenovat ? Co se při tom pije (pivo, víno, tvrdý alkohol) ? Jak často a o čem je třeba na pracovišti s nadřízenou osobou „ standardně komunikovat “ ? A nebude to považováno za nevyužívání pracovní doby ? Je nutné navštěvovat a na návštěvy zvát vedoucí pracovníky s rodinami ? Jaké pohoštění se podává ? Je nutné žít tzv. společenským životem v místě bydliště a zvát sousedy na opékání selete (kuřete, roštěnek, klobás) ? Je nutné být držitelem střelné zbraně, zlatých šperků, klobouků, automobilu, novostavby, rybářského náčiní a golfových nebo basketbalových holí, aby rodina byla IN a společnost ji uznala jako standardní ? Nebo snad je třeba chodit pravidelně v neděli do kostela ? A choval se snad sedm let zaměstnaný heparinový vrah standardněji než cca půl milionu nezaměstnaných ?

Kdo ze dvou lidí se chová standardněji: člověk R., který ve dne rychle bez emocí pracuje u pásu a v noci stejně rychle a šikovně vykrádá benzinové pumpy, nebo člověk L. který ve dne pracuje pomaleji pečlivě se strachem, aby udělal vše jak má být, a v noci utahaný spí ?

To je tak...
Tři kroky do tmy, 19.5.2007 17:58

Když se řekne standardní, představím si pod tím něco jako „jen to nejnutnější“. Např. standardní vybavení. Ale pokud mluví(š/te) od standardním chování, to věru není jednoduchý rébus. Vpravdě řečeno, tohle spojení (standardní chování) jsem snad ještě neslyšel. :-(

Hu. Vy jste tomu tedy zase dal. Opět mi...
Deever, 19.5.2007 18:21

Hu. Vy jste tomu tedy zase dal. Opět mi to připomíná vaše stesky na chyby v systému - jen maskované za slovíčko standardní.

Systém je špatný, ale co byste chtěl, když jsem pouhými omylnými lidmi?

Jinak standardní je slovo vyjadřují základ - takhle to cítím já. Když si koupíte standardní baliček služeb, bude tam jen to základní.

Nezaměstnanost zachraňuje rozpočet
romantik, 21.5.2007 23:34

Kdepak Deevere, romantik si už dávno nestýská protože „uvěřil“ soudcům, poslancům a podnikatelům, jak hrozně je nezaměstnanost pro ně z d r a v á. Mnoho vyjmenovaných to říká. Tedy stouplo sebevědomí nezaměstnaného, že jen díky němu ti ostatní se mají stále lépěji. Když vynásobíte cca 500 000 nezaměstnaných krát 100 000 Kč ( výdaj cca ročního platu na jednoho zaměstnaného), tak nezaměstnaní umožňují příjem do státní kasy ročně padesát miliard. Tedy např.za 1,5 roku za nevyplacené mzdy nezaměstnaným bylo možné nakoupit Gry i Try.

k první části druhého odstavce: není...
opičák, 19.5.2007 18:32

k první části druhého odstavce: není přece nutné chovat se standartně. nikdo vás nenutí žít společenským životem.

jinak se ale přiznám, že nevím, jestli mám chápat článek jako celek jinak než jakési stýskání si

Odp: k první části druhého odstavce: není...
Deever, 19.5.2007 19:56

Vy už jste na to kápnul - tohle je romantikův styl projevu! (i když netvrdím, že jsem jiný)

Odp: k první části druhého odstavce: není...
romantik, 19.5.2007 22:50

Nevím, jaké máte zkušenosti, ale CHOVAT SE STANDARDNĚ je v současné době téměř otázkou života a smrti a hlavně práce a nezaměstnanost. Jedinec se musí stylizovat přesně dle společenské představy: Ani moc barevný, ani moc iniciativní, ani moc slušný, ani moc neslušný, ani velký, ani malý, ani rezavý ani pihatý, ani rychlý ani pomalý, hlavně aby byl stejný jako ostatní.A na to je třeba schopností CHytré Horákyně.

Odp2: k první části druhého odstavce: není...
Jimmy, 19.5.2007 23:38

Chovat se standardně znamená dlouze nepřemýšlet na tím, jak se chovat standardně ;-) , ale chovat se přirozeně v rámci dobrých mravů.
Pokud se někdo usilovně snaží chovat se standardně, tak není divu, že se chová jak divný patron, protože nejedná přirozeně ale neustále rozebírá jak se správně zachovat a mu nutně bere spoustu energie a zpomaluje jeho reakce.

Odp2: k první části druhého odstavce: není...
NEMO, 19.5.2007 23:54

Tak to není pravda, v práci se klidně pohádám i s ředitelem, když vím, že mám pravdu.
Servítky si neberu, chovám se podobně jako Dr. House. :)
A zatím mě nikdo nevyhodil, ba naopak.
Samozřejmě, že je nutné uznat i porážku a to se cení. Nevím, kde na to chodíte, ale v mém okolí si nikdo nepřipadá tak jako za komančů, kdy se muselo dávat bacha na kádrový profil a pozor na to co kde utrousím proti velké straně, to bylo na průser a mnohdy šlo o život. Dnes se nebojím nadávat komančům, socanům ani odesákům.
Dokonce i ve vztahu k nadřízenému podniku se nepřetvařuji.
Potřeba se nebát vlka nic, na blba se dá narazit, ale existuje spousta jiných co uznají pravdu nebo změní názor, já ho taky měním, ale jen když mě přesvědčí argumenty.
I ředitelé jsou jenom lidi a z toho je potřeba vycházet.

Odp3: k první části druhého odstavce: není...
romantik, 20.5.2007 14:15

NEMO, děkuji Vám za přímou, konstruktivní odpověď bez emocí. Kéž by to tak vždy fungovalo, jak míníte a radíte.

Odp2: k první části druhého odstavce: není...
opičák, 20.5.2007 10:05

řekl bych, že opravdu stačí, že se budu chovat v rámci nějakých pravidel. zdá se mi, že přeháníte.

Neopič se opičáku ...
romantik, 21.5.2007 23:37

... po Deeverovi. O stýskání nejde a nikdy nešlo.

Hm nadpis mě zaujal, ale ten článek mi...
Luko Karavan, 19.5.2007 20:02

Hm nadpis mě zaujal, ale ten článek mi přijde s prominutím zprasený. Doufám že podobné zpracování tématu se na svíci nestane standartním.

Odp: Hm nadpis mě zaujal, ale ten článek mi...
romantik, 19.5.2007 22:39

Hm, Luko Karavane mně připadá „zprasená Vaše odpověď“. To už se Vaše IQ nezmohlo na nic lepšího ?
Když Vám moje téma není pochuti, tak mu nedávejte jména tvorů, která neznáte a nevíte o nich, jaké IQ v porovnání s Vámi mají, a prostě se nezapojujte do komentování.

Odp2: Hm nadpis mě zaujal, ale ten článek mi...
Luko Karavan, 19.5.2007 23:11

:-)Romatiku, hlavně si nemyslete, že se chci dostat na vrchol popularity tím, že budu nepěkně mluvit o článcích někoho neoblíbeného..tohle vážně nedělám, označil bych takhle článek od kohokoliv, kdybych měl důvod. Jinak k těm nešťastně použitým vepříkům, myslím si, že jako zkušený JZDák (za devět měsíců brigády v bývalém JZD mám přece jen nějaké zkušenosti) o nich vím docela dost, jsou to milí tvorové zneužívaní k urážení, ale prostě jsem použil určité slovo, tak jak se používá. Žijte blaze.

Odp2: Hm nadpis mě zaujal, ale ten článek mi...
Luko Karavan, 19.5.2007 23:24

Ach jo. Tak dobře, omlouvám se, jestli jsem Vás snad urazil. Máte právo na jakoukoli podobu článku či komentáře, která Vám jde od srdce. Rozhodně jsem nechtěl vyvolávat nějaké žabomyší spory nebo Vám dávat záminku k odhadování výše mého IQ.

podle očekávání
Vlastimil Čech, 20.5.2007 17:06

Myslím si, že slovo „standardně“ znamená něco jako: „podle očekávání“, není to totéž jako „základní“, nebo „úsporný“... znamená to něco :„jako všichni“...

Odp: podle očekávání
Juras, 20.5.2007 22:28

Asi jo, tohle mi zní rozumně. Ještě k tomu ale musím připodotknout, že to je jeden z dvou hlavních významů toho slova. To, o čem je celá tato diskuse je o standardu, který se nějakým způsobem vyvinul. Ale jsou i standardy, které někdo nadefinoval - některým z nich se říká normy. Tam to Vaše „podle očekávání“ sedí taky pěkně.

Čím víc o tom přemýšlím, tím víc mi připadá, že jste to velmi trefně vystihl.

Správný význam slova
Tom249, 20.5.2007 22:12

Článek je standardním projevem pana Romantika, který standardně nacpe svoje téma všude. Je to standardně unavující až trapné.

Jinak význam slova standardní neznamená základní, jak je zmíněno v některých názorech. Primárním slovem je slovo standard, které znamená něco jako norma či obecně uznávaný názor. Standardní potom znamená ustálený, obvyklý.

Vzhledem k vývoji v nejrůznějších oblastech, se samozřejmě význam slova standardní v těchto oblastech posunuje, takže řada věcí, která byla standardní v min. století už má zcela jiný standard.

Odp: Správný význam slova
romantik, 21.5.2007 23:56

Pane Tome 249, první odstavec Vašeho komentáře je standardně nezdvořilý a šablonizující a obsahově odporuje dalším dvěma odstavcům, se kterými souhlasím a oceňuji je. Kdyby pro Vás moje téma bylo tak trapné a unavující, jak říkáte, jistě byste ho nekomentoval. Nezávidíte snad, že to téma není Vaše ?

Odp2: Správný význam slova
Tom249, 22.5.2007 21:32

Pane Romatiku,
buďte už jednou upřímný. Máte potíže se zaměstnáním? Dlouhodobě? Určitě nejste sám. Vše lze vyřešit.
Můžete prosím uznat, že svůj problém vnášíte do téměř každého článku. Odpovězte prosím.

Odp3: Správný význam slova
romantik, 23.5.2007 10:47

Protože jste o o dpověď poprosil, tak odpovídám: Není to vnášení určitého problému, je to vliv určitého pohledu na témata diskuse. A žádný diplomaticky a taktně diskutující člověk neútočí na svého kolegu v první větě slovy jako Vy tj. : „ .. jste trapný a unavující ..“. Představte si, že na Vaše dobře míněné a slušně napsané téma, by Vám někdo podobně odpověděl. A i kdyby někdo opakovaně přispěl do diskuse stejným svým problémem, nemáte právo ho soudit, on Vám svým diskusním příspěvkem neubližuje, nemáte právo očerňovat ho před ostatními diskutujícími, abyste se jim zalíbil. Někteří z nich třeba ten jeho problém ještě neznají a, na rozdíl od Vás, mu chtějí a mohou pomoci.

Odp2: Správný význam slova
Juras, 22.5.2007 21:34

V čem první odstavec (Vámi subjektivně vnímán jako nezdvořilý, mnou subjektivně vnímán jako pravdivý) dvěma ostatním obvsahově odporuje? Připadá mi, že celý příspěvek je konzistentní :-)

Nikdo nikoho nenutí být standartní. Z...
merlinn, 21.5.2007 12:21

Nikdo nikoho nenutí být standartní. Z lidí, kteří se právě od standardu oddělili, se stávají úspěšní lidé. Ale tito lidé začali něco dělat a nebrečeli jiným na rameni.

Odp: Nikdo nikoho nenutí být standartní. Z...
romantik, 21.5.2007 23:48

Ach Merlinne, fabulujete a degradujete někoho, o němž téměř nic nevíte, a který ( na rozdíl od Vašeho názoru ) d ě l á a n e b r e č í Vám na rameni. „ Opsat a přilepit na někoho nálepku “ je hodno žáčka druhé třídy ZŠ.

Odp2: Nikdo nikoho nenutí být standartní. Z...
merlinn, 22.5.2007 9:37

Neřekl jsem, že myslím Vás, vždyť Vás neznám :) Místo abyste se zamyslel nad tím, co jsem napsal, tak jste hned vyrazil s protiútokem. Ale co se divím, asi je to STANDARTNÍ :D
Ještě mi dovolte jeden citát:Být ctnostný znamená lišit se od průměru - správným směrem a ve správné míře.

Odp3: Nikdo nikoho nenutí být standartní. Z...
NEMO, 22.5.2007 10:06

STANDARTNÍ -> ve větru vlající... ;-)

Perfektni odpoved
Tomas, 29.6.2007 18:44

merlinn napsal: Nikdo nikoho nenutí být standartní. Z lidí, kteří se právě od standardu oddělili, se stávají úspěšní lidé...

Presne tak, to je perfektni odpoved na cely clanek!! A pravdiva.

Standardní standarta
Juras, 22.5.2007 10:56

Já jsem do té standarty nechtěl vrtat, ale když užs to nakousl, tak se aspoň mile zasměju :-)

Jakým právem a...
ronantik, 16.6.2007 20:31

...dle jakého standardu (= dle jaké normy) si někdo osobuje tvrdit o chování nebo práci svého kolegy nebo podřízeného, že se chová nebo pracuje standardně nebo nestandardně ? Tzv. „standard“ v jedné firmě může být „nestandardem“ v jiné firmě, a názor na míru standardu se určitě u každé osobnosti liší. Co je ještě „standardní“ a co už je „nestandardní“ ?
Laik by si určitě nedovolil např. o někom říci, že „ještě trochu vidí“ nebo že „už je úplně slepý“. A kdo dává „arbitrům“ právo rozhodnout o časové stránce „nestandardnosti“ ? Může se něčí tzv. „nestandardní“ chování za nějakou dobu změnit ? Mysím, že ano. A bude mu ještě dána lhůta 1 den, 1 týden nebo 1 měsíc ( když standardním lidem je dávána lhůta i několik let, než něco nestandardního provedou !) ?

Odp: Jakým právem a...
Jimmy, 16.6.2007 23:41

Stejně jako každý dokáže v restauraci rozhodnout zda mu nabízené jídlo chutná či nechutná a tak se nadřízený může rozhodnout zda mu podřízený vyhovuje nebo nevyhovuje. V obou případech jsou podklady k rozhodnutí subjektivní i objektivní. V obou případech je nějaké nabízené zboží a nějaké potřeby nakupujícího. A záleží na konkrétních potřebách zda se potřebujete pořádně najíst za pár korun a tak si dáte utopence s pořádným kusem chleba, nebo si chcete jen pochutnat a tak si dáte toust s kaviárem. Stejně tak zaměstnavatel někdy potřebuje člověka, který je silný a blbý a někdy potřebuje člověka s vlastní hlavou a velkými znalostmi.

Takže co je „standard“ záleží na dané pozici. Na místo bachaře nepřijmete střízlíka s 150 cm a 50kg a podobně na místo analytika nepřijmete negramotu. A pak je spousta pozic kde potřebné vlastnosti nejde zjistit hned a k tomu pak slouží zkušební doba.

„Utopenec“
ronantik, 17.6.2007 22:30

Jimmy, díky za názor. Z Vašeho pohledu tedy je zaměstnanec pro zaměstnavatele pouze zbožím, jehož kvalitu neodborně a nedostatatečně dlouho posuzuje; zaměstnanec pro zaměstnavatele není člověkem, ale je pro něj pouze „utopencem“ za pár korun. Proto to tak špatně v zaměstnaneckých vztazích vypadá : ošetřovatel místo ošetřování vraždí své pacienty, učitelka místo zachraňování nechá málem utopit svého žáka, bankovní expert místo ochrany jemu svěřených finančních prostředků je vytuneluje, bodygard zastřelí svého chlebodárce místo aby ho chránil, sociální pracovnice týrá své dítě nebo okrádá nemohoucí stařečky aj. apod.

Odp: „Utopenec“
Juras, 17.6.2007 22:51

Romantiku, řekněme, že si pozvete domů řemeslníka. Z mého pohledu je to člověk, který mi vyřeší nějaký můj problém a jestli to udělá dobře, zaplatím mu. Z Vašeho pohledu je to pracující, který se potřebuje uživit, takže mu zaplatíte a teprve potom se zajímáte co a jak udělal.

Nemůžete posuzovat kvalitu odborně a dostatečně - kdybyste to uměl líp než on, tak byste si ho asi nepozval a udělal si to sám líp. Vás zajímají výstupy - jak řemeslník zvládl práci, jeho chování, jestli Vás třeba nepodvedl atd. Teprve potom si rozmyslíte, jestli mu zaplatíte a jestli třeba příště pozvete toho stejného. Myslím, že vás nebude zajímat, jestli je slušný a má kvalifikaci, jestliže při nějaké práci třeba zvolí postup, který Vás stojí dvakrát víc peněz než jiný.

Vy pořád žijete v nějakém světě, kde má člověk právo na práci a prvním zájmem zaměstnavatele je starost o zaměstnancovo pohodlí. Zaměstnavatel má finanční tarosti, zkuste si to srovnat, jak přistupujete k řemeslníkům a jak zaměstnavatelé k zaměstnancům. Zvete si opakovaně stejné řemeslníky, o kterých si myslíte, že Vás natáhli anebo máte pocit, že něco zprasili? Anebo jenom ty, s jejichž službami jste byl subjektivně spokojen.

Odp2: „Utopenec“
ronantik, 17.6.2007 23:18

Jurasi, srovnáváte nesrovnatelné.
1) Žádnému zaměstnaci žádný zaměstnavatel neplatí dříve mzdu, než nejdříve 8. až 15. dne následujícího měsíce.
2) Pokud by zaměstnanec provedl něco tak nehorázného, co si dovolí někteří řemeslníci, tak by ho zaměstnavatel propustil okamžitě.
3) Řemeslníci jsou už vyučení, mají praxi a mají právo žádat na objednávku od svého zákazníka zálohu, kterou jim zaplatí, protože nemá jinou možnost.
4) Skutečný příklad „podnikání řemeslníka“:
Zákazník si u začínajícího řemeslníka (zákazník ho chtěl svou objednávkou podpořit) objednal výrobu technicky nepříliš náročného výrobku. Zákazník řemeslníkovi všechno nakreslil, napsal objednávku, sjednal dobu dohotovení, podmínky předání a převzetí výrobku, cenu. Zákazník několikrát po sjednané době dohotovení objednaný výrobek u řemeslníka marně urgoval, prosil, vyhrožoval. Po půl roce se zákazník od asistentky řemeslníka dověděl, že řemeslník takto jedná i s jinými zákazníky a tak zákazníkovi došla trpělivost a objednal si výrobek u jiného řemeslníka.

Odp3: „Utopenec“
Juras, 18.6.2007 7:55

Já myslím, že to je dost podobné. Objednáte si řemeslníka, z nějakého důvodu se vám jeho práce nelíbí anebo si nejste třeba jenom jistý, že to dělá dobře. Tak mu řeknete, aby už nechodil a pozvete jiného (samozřejmě pokud jste mu už něco zaplatil, takhle jednoduché to není).
Zaměstnavatel najímá zaměstnance, zaváže se platit mu pravidelně plat a je nucen se s ním pravidelně stýkat. Proto bývá ve zkušební lhůtě hodně opatrný, aby si na dobu neurčitou nenasadil někoho, kdo nic moc neumí, komu nemůže důvěřovat anebo prostě je mu vedle něj jenom nepříjemně. Takový člověk, který způsobí, že po setkání s ním hned každý ztratí náladu, to by asi žádnému zaměstnavateli nestálo za to, ani kdyby byl ve svém oboru zdaleka široka nejšikovnější.
Nepůsobíte na mě jako šiřitel dobré pohody, zkuste na sobě trochu zapracovat, Ronantiku.

Odp4: „Utopenec“
ronantik, 18.6.2007 12:29

Stále nechcete připustit, že vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem je také záležitostí zaměstnavatele, že by na sobě měl pracovat i zaměstnavatel a že tři měsíce jsou pro zaučení kvalifikovanéhio pracovníka doba nedostatečně dlouhá.
A teď ten vtip, po kterém toužíte :
Zkuste manželce říci, že jí i Vašemu novorozenci dáváte tři měsíce zkušební dobu na to, aby mimino přestalo v noci brečet, jinak že půjdou z domu. Podobně můžete dát tříměsíční zkušební dobu Vaší tchýni na to, aby přestala na Vás vidět „ mouchy “, a pokud se jí to nepodaří, že jí už nikdy vnoučata neukážete.
Mohly by být i jiné tříměssíční zkušební doby, které by trestaly závažnější prohřešky chování než jen to, že se někdo někomu trochu nelíbí.
Pro alkoholika : trest zákaz vstupu do hospody.
Pro léčenného gamblera : trest zákaz vstupu do herny.
Pro sňatkového podvodníka: trest zákaz sňatku.
Pro zlobivého kluka: trest přestěhování z rodiny do ústavu.
Pro uplakané mimino: trest že ho matka nepřijme a odloží ho do babyboxu nebo prodá na orgány.

Odp5: „Utopenec“
Juras, 18.6.2007 12:39

Ronantik napsal: „Stále nechcete připustit, že vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem je také záležitostí zaměstnavatele, že by na sobě měl pracovat i zaměstnavatel a že tři měsíce jsou pro zaučení kvalifikovanéhio pracovníka doba nedostatečně dlouhá.“

První část - nevím, proč bych nechtěl najednou připouštět, co jsem nikdy netvrdil. Konec citované věty - tři měsíce pro zaučení kvalifikovaného pracovníka může být krátká doba, ale také neúměrně dlouhá.

Příklad s manželkou, novorozenětem a tchýní je úplně mimo. Nebo Vás nějaký zaměstnavatel považoval za vlastní tchýni?

Odp: „Utopenec“
Jimmy, 18.6.2007 0:10

zaměstnanec pro zaměstnavatele není člověkem, ale je pro něj pouze „utopencem“ za pár korun
Záleží na práci kterou je potřeba udělat. Na šoupání zboží přes čtečku na pokladně opravdu pouze stačí, když daný člověk umí číst (a neuteče s denní tržbou ;-) ). Zato pro navržení oné čtečky už potřebujete elektrotechnika a strojaře aby navrhli co a jak vyrobit.
Protože číst u nás umí téměř každý, tak pokladní není třeba moc platit, protože když odejde, tak druhý den najmete jinou, která bude za hodinu zaučení téměř stejně výkoná jako ta původní.
Na druhou stranu schopných techniků (a dalších typů odborníků) není moc a většinou zaučení trvá 1-3 roky, takže když daný odborník odejde, tak firmě přinése značné ztráty hledání a zaučování nové člověka a proto jsou odborné práce lépe placeny a zaměstnavatel si ony odborníky mnohem více hýčká.

Takže zda jste utopencem nebo kaviárem záleží jen na vás, co zaměstnavatelům nabízíte (a zda to co nabízíte potřebují).

Odp2: „Utopenec“
Juras, 18.6.2007 12:41

Jimmy, Vy stále nechcete uznat, že tři měsíce je strašně krátká doba na to, aby se zjistilo, jestli osoba zvládne šoupat zboží přes čtečku a správně vracet peníze? ;-)

Odp3: „Utopenec“
Jimmy, 18.6.2007 14:10

Pokud by snad nějaký šéf nebyl schopen rozhodnout po třech měsících, zda nová pokladní na svoji práci stačí či nikoliv, věřím že by jeho šéfové rozhodli za něj a v té době by už nejméně 2 měsíce šéfem nebyl ;-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.