Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Komentáře k článku

7.7.2005 22:20

Jaký dojem na vás dělá slogan „Znáte z TV“?

Dost často na různých letácích s různými výrobky vidím slogan „Znáte z TV“ či něco podobného. Manažeři těchto firem si zřejmě myslí, že průměrný člověk chápe výrobky z TV jako kvalitní nebo prostě lepší.

Nevím, ale buď se šeredně mýlí nebo vůbec nejsem průměrný člověk. Já mám totiž asociace úplně opačné. Při termínu „televizní výrobek“ si představím slabomyslný teleshopping snažící se nás přesvědčit, že tato pánev, kterou nikdo už několik let nekupuje, je super hit, po kterém se musí jen zaprášit. Atd. atd., každý zná. Zkrátka vymývárna mozků blbostmi.

Televizní výrobek je prostě: nekvalitní, nechtěný, vysoce předražený, nevyzkoušitelný. A v drtivé většině případů podvod.

Když u nějakého výrobku tedy vidím „znáte z TV“, dost u mě klesne v ceně. Jenom soudnost a nadhled způsobí, že si takové zboží někdy i koupím :-)

Jsem sám, na koho to tak působí?

Asi takto ...
hakuna, 9.7.2005 0:40

Asi takto .... většina obyvatel této, v jádru dobré, republiky, je tupých blbých, bez urážky ...
Vždycky je tudíž % obyvatel, kterým „veřejnost a televizní známost“ dodá určitý punc jistoty, že ten konkrétní výrobek je kvalitní a tudíž výhodné ho koupit...
Jinak můj známí z reklamní agentury mi řekl k čemu vůbec jsou mimo jiné takové teleshoppingy...a to: lide koupi vec, poslou prachy, oni dají peníze na účet...a protože je doba 30 dnů, kdy oni mohou vrátit peníze zpět, ha, a jistí úrok je na světě .)
Jen idiot a podprůměrný člověk naletí na sloganu typu „znáte z reklamy“, „zavolejte a vyhrajete milion“ atd.

suhlasím
avan, 9.7.2005 3:02

Súhlasím tak ako s hakunom ako aj s článkom, ľudia sú hlúpi alebo lepšie povedané ľahko ovplyvnitelní, bez dostatočného ekonomického vzdelania (ekonomia je u nás (ako aj u vás) veľmi mladá veda nato aby sa mohla dostať do životného rytmu bežných ľudí). Na druhej strane myslím, že ľudia napr. v takej amerike (kde nie je mladá veda) prepadaju týmto tv-spotom ešte viac.
Moje riešenie je TV nepozerať vôbec (ano dá sa to, treba len skúsiť).

Lidi vidí reklamu a hned na to naletí
Martin Grames, 11.7.2005 11:43

Před pár dny jsem viděl film Český sen, který vypovídá o reklamě vše - stačí udělat dobrou reklamu a lidé se nechají zblbnout úplně na všechno.
Každý slogan má určitý vliv na psychiku a heslo „Znáte z TV“ působí na určité lidi velmi kladně. Možná to zní zvláštně, ale na některé lidi působí teleshoping naprosto hypnoticky - začnou si myslet, že ten výrobek opravdu musí koupit !

Myslím si, že není dobré jakýmkoliv způsobem působit na psychiku člověka a využívat ho k tomu. Lidé nejsou pokusní králíci a tohle bych zakázal :-)

Odp: Lidi vidí reklamu a hned na to naletí
Martin titl, 20.11.2007 16:34

Souhlasím !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Všichni přece nejsou blbí
Aleš Janda, 11.7.2005 16:23

Souhlasím s vámi, že dost lidí naletí, ale kolik to může být v procentech? Asi moc ne. Alespoň doufám, já jich totiž moc neznám, i když kdo ví ;-)

Odp: Všichni přece nejsou blbí
Petr Pospisil, 15.7.2005 23:19

Je to fascinující, vcelku fandím Tešopingům. Není to vzrušující nechat si v Číně vyrobit nějaký balast, natočit na něj reklamní spot, kde se dozvíme např. že ta věc ma 3D efekt a podobně, a pak jich třeba 5000 prodat? Ti lidé pochopili že prodat se dá úplně všechno a mají na výběr buď se dřít poctivě (ať už podnikat nebo v Kolbence), nebo dělat třeba toto. Ono to tak nepoctivé není. Vcelku nic není nepravda, 3D efekt to má (asi že je to prostorové), tak co. A že drtivá většina lidí netroufne/nestihne/vykašle se/nestojí jí to za to - to do 30ti dnů poslat zpět? Jejich problém. A že to 2 roky nevydrží, ale drtivá většina lidí to ze stejných důvodů nevyreklamuje, protože je předem odradí ta složitost... proč ne. Prostě - když vidím větičku ZNÁTE Z TV, usmívám se a fandím jim :-)

Asi tak
EFi Yunah, 28.7.2005 9:47

Je fajn vidieť (a najmä keď ten biznis chápeš), ako týto teleshopingový (a im podobný) kúzelníci dokážu ľudí zblbnuť... Najviac sa mi páčia reklamy, keď s contextu je jasné, že sa jedná o preloženú reklamu a niekto (kto danému problému/odvetviu absolútne nerozumie) zle preloží anglický text... ja mám z reklám a teleshopingov zábavu a často aj nové poznatky... podľa mňa je teleshoping najv. reality-shou (ak sa vieš pozerať)... najradšej mám moment, keď skončí reklama, ktorá ma zaujme a vtedy sa opýtam spolusediacich na nejaké tie slová a slovné zvraty, že či tomu vôbec rozumeli... väčšinou si myslia, že áno ale po pár otázkach pochopia, že zasa na niečo naleteli... to ma vie veľmi pobaviť :D

Odp: Všichni přece nejsou blbí
Yardasan, 28.11.2007 9:00

V jedné americké studii jsem četl, že normálních lidí jsou tři procenta, takže prostoru pro výdělek je habaděj... jK.

Odp2: Všichni přece nejsou blbí
Juras, 28.11.2007 9:40

Normálních lidí jsou tři procenta? :-D to je dobrý. A islámští teroristi jsou všichni, kdo mají na pravé tváři bradavici, ne? :-)

Odp2: Všichni přece nejsou blbí
ivan, 28.11.2007 14:13

Yardasane, prosím, vysvětlete nám jak se stanou tři procenta základem - tedy normou a jak souvisí s výdělkem.

Odp3: Všichni přece nejsou blbí
Yardasan, 11.12.2007 23:03

To by mně také zajímalo z čeho vycházeli, ale souvisí to také s tím, že zbytek je snadněji ovlivnitelný. „Nadnárodní monopoly“ tu jednou možná docílí Vaší oblíbené oligarchie v trochu jiné podobě. A dost možná, že se zbytkem 97%centním se do vzdálenějšího budoucna ani nepočítá. S pozdravem jK.

Mám jednu zásadu,
Mirek, 8.11.2005 20:49

že výrobek, který má reklamu v TV, zásadně nekoupím, ani kdyby to bylo zlaté a zdarma. Kdyby to dělal každý, výsledek by se dostavil. Když ale 90% obyvatel nepoužívá mozek k myšlení...

Odp: Mám jednu zásadu,
Aleš Janda, 8.11.2005 21:06

Tak takovou zásadu mám taky - alespoň u dost věcí. Důvod je jednoduchý - reklama něco stojí a to zase zvyšuje konečnou cenu výrobku. Takže když si koupím něco, co reklamu nemá, ušetřím.

A taky mám ještě jeden důvod: nechci vypadat jako nějaký blbec, který naletí na reklamu... :-)

Odp2: Mám jednu zásadu,
Zákys, 5.6.2013 4:07

Reklama jakéhokoliv produktu není proto aby zvýšila cenu výrobku, ale je zde proto, aby zvýšila jeho prodej(množství) a tím také zisk, vy chytrej. A ještě k tomu je reklama navoněná zdechlina... No, nic si z toho nedělejte. Aspoň se dostanete do nebe. „Blahoslavení chudí...., neboť jejich je království nebeské“. Na tom nezmění nic ani církevní restituce, ani povodně.
A problém „klamavé reklamy“ (prosím jedná se odborný termín)nechte na „indá“... Pro jistotu!

Odp3: Mám jednu zásadu,
Vlastimil Čech, 5.6.2013 21:58

Nejsem si jist zda máte celou pravdu... Souhlasím s Vaším tvrzením že: Reklama jakéhokoliv produktu není proto, aby zvýšila cenu výrobku, ale je zde proto, aby zvýšila jeho prodej(množství).... Ovšem známe druhou poučku V.Č. který praví: „Cena v kapitalismu je právě ta nejvyšší částka, kterou je dostatečné množství hejlů za ten šmejd zaplatit!“
Zvětší-li se vlivem reklamy počet hejlů za šmejd utrácejících (jak správně píšete), pak není důvod prodávat ten šmejd zbytečně lacino... :-)... a v souladu s druhou poučkou V.Č. je cena šmejdu zvýšena. Navíc je nutno zaplatit i nemalý náklad na inserci-reklamu...

Odp4: Mám jednu zásadu,
Vlastimil Čech, 5.6.2013 22:01

Pardon: vypadlo mi slůvko z druhé věty V.Č.:
„Cena v kapitalismu je právě ta nejvyšší částka, kterou je dostatečné množství hejlů za ten šmejd OCHOTNO zaplatit!“ :-(

Odp5: Mám jednu zásadu,
Z., 6.6.2013 9:47

Je to, jak pravíte. Už zakladatel české koruptokracie tvrdil, že hodnotu čehokoliv určuje výhradně kupující. Mně na tom všem nejvíc děsí (celosvětová) tendence usilovat o stále rychlejší dolar. Nic dlouhodobého, žádná snaha o vývoj, pověst, renomé. Jen bleskově urvat a čau. Jak správně uvádí Jan Keller, veškeré hospodářství se stává pouhým přívěskem finančního sektoru, který se za cizí peníze věnuje kasinovému kapitalismu. :-(

Odp6: Mám jednu zásadu,
Zákys, 6.6.2013 19:18

Co kasinovému kapitalismu... Kapitalismu dnes provozují i mitochondrie! Co mitochondrie... Žena hovorí: „Idem na WC a pozerám, na zemi leží 1000 korún. Zohnem sa že ich zodvihnem a zrazu cítim, že si ich zarábam....“.

Mno, pravě jsem si koupil CD, kde byla...
Večerníček, 27.1.2006 4:30

Mno, pravě jsem si koupil CD, kde byla ta předmětná nálepka TV, ale bylo to CD od nepopulární kapely, která ani neví co je to TV, takže to bylo myšleno krásně ironicky, sranda musí bejt!

Znáte z TV :-)
J.P., 4.6.2013 23:27

Zajímavé, jak moc velké peníze se v tom teleshopingu točí a od poslední diskuze zde to stále žije :-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.