Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

30.1.2007 1:35

Nejasnosti kolem 11. 9. 2001

Zamysleli ste se někdy nad tím že v tom co nám 11.9.2001 předkládají média je spoustu nesrovnalostí. Já sem se v tom začal pitvat a narazil sem na spoustu věcí.

Oficiální verzí je že 21 teroristů z teroristické sítě Al-kajda uneslo 4 letadla. Se dvěma narazily do budov WTC (World trade center = světové obchodní centrum), ve kterých vznikly obrovské požáry následkem, kterých se budovy zřítily. Další z unesených letadel narazilo do budovy pentagonu a v posledním letadle se cestující únoscům vzbouřily získaly kontrolu nad letadlem, ale protože ho neuměly řídit tak se s ním zřítily.

Začneme u útoků na WTC. První zvláštností je že věžáky WTC jsou jedinými mrakodrapy, které se zřítily v důsledku požáru. Není sice pochyb o tom že do WTC narazily letadla, ale tyto budovy byli navrhovány tak, aby „přežily“ náraz letadla i následný požár. A věžáky WTC nejsou jedinými mrakodrapy, do kterých kdy narazilo letadlo. V 50. letech minulího století narazil do věžáku Empire state building (new yorský mrakodrap z 30. let) za mlhy bombardér B-52. Následoval obrovský požár, trvající několik dní. Přesto se Empire state building nezřítil. Tak jak tedy mohl požár se stejnou příčinou v modernějších budovách o podobné ale modernější konstrukci způsobit pád těchto budov.
Další nesrovnalosti se týkají letadel, které do WTC narazily. Přímí svědci potvrdily že nešlo o civilní letadla, ale o tmavěmodrá letadla bez oken. Při záběrech nárazu druhého letadla je slyšet výkřik „This isn`t american airlines“ (to není american airlines).
Dále svědci tvrdící že slyšely výbuchy a prohlášení hasičů že v budově museli být nainstalovány bomby, protože byly slyšet výbuchy i v místech, kde k výbuchu v důsledku požáru nemohlo dojít (až 200m pod místem požáru). Navíc na záběrech pádu WTC jsou na stěnách věžáků vidět místa na kterých něco samovolně vybuchuje. Ještě něco pro utvrzení teorie s výbušninamy. Několik dní před 11.zářím byli z budov odvedeni psi schopni vycítit bomby a z důvodu oprav byl vypnut kamerový systém. Že by teroristi vydali rozkaz odvést psi, potom přijely „opravit“ kamerový systém a během toho naskládali do celé budovy tuny výbušnin???

A teď Pentagon. První věc, které jsem si všiml je že na fotkách místa dopadu letadla nejsou (až na malou díru ve stěně) žádné stopy po letadle, ani požáru, které by muselo (podle toho jak to mělo být ve WTC) způsobit letecké palivo. Navíc ani ta díra dlouhá 10m nevypadá na to že do ní narazil boeing 757 s rozpětím křídel 38,05m. Takový stroj, který letěl rychlostí kolem 800 km/h by musel srovnat se zemí minimálně jednu stranu pětiúhelníku téhle budovy.
Náraz do budovy natočila údajně jenom jedna průmyslová kamera. Ale je trochu divný aby náraz Boeingu do nervového centra americké armády, které je kamerovým systémem prošpikováno natolik že aniž by o tom věděli se tam nepohne ani myš, natočila jenom jedna kamera. Navíc na záběrech z téhle kamery, které byli zveřejněny, je datum 12.9.2001 což je, pokud mně paměť nešálí, až den po útocích.

Ještě něco k letu číslo 93. Na leteckých záběrech z místa dopadu je vidět jen podivný kráter, který je moc malý na to aby do něj spadnul boeing, a nějaké harampádí. Žádné trosky, žádná mrtvá těla a žádné známky po požáru leteckého paliva.
Podle odborníků musel být kráter vytvořený vertikálním pádem, ale boeingy mají automatický systém, který zabraňuje vertikální poloze letadla.

A nakonec ještě něco k samotným únoscům. Jeden z únosců byl identifikován podle pasu, který se našel v troskách WTC. To je ale naprostá kravina, za předpokladu že se WTC zřítily z důvodu obrovského požáru, který zničil vše hořlavé i nehořlavé. Navíc tento a dalších osm údajných únosců stále žije a CNN s nima natočila rozhovor.

Bohužel stránek, na kterých jsem našel všechny obrázky a videa, je tolik, že si je nepamatuju. Takže pokud vás to zajímá musíte si to najít sami. Můžu taky doporučit dokument Loose Change 9/11. Je to neoficiální dokument, který je volně šířitelný a dá se stáhnout na této stránce http://www.question911.com/linksall.htm (je v angličtině, nevím kde se dají stáhnout titulky), případně brňákům ho můžu přepálit.

9/11
Saw, 30.1.2007 12:55

K tomuhle tématu se tu už napsalo dost...

Odp: 9/11
NEMO, 30.1.2007 14:43

Taky si myslím, že uto stačilo, tohle jsem četl už mnohokrát...
Něco novýho by nebylo? Třeba fotka Bushe jak se chechtá nad odpalovačem výbušnin ve WTC nebo rakety na pentagon? :)

Odp2: 9/11
Saw, 30.1.2007 14:53

Ta fotka rakety na pentagon už je dlouho :) Ale jen z průmyslovky, kvalita ucházející...

Odp: 9/11
Docky, 30.1.2007 16:39

ja stim souhlasim ale dival sem se na historii článků a tady o tom ještě napadlo ani slovo, tak sem si řek že bych o tom mohl napsat

Odp2: 9/11
Docky, 30.1.2007 16:44

popravdě se otomhle tématu tady psalo pár vět v článku „Míří světový četník k totalitní světovládě?“ ale to nebylo z tohohle úhlu pohledu

Odp3: 9/11
Saw, 30.1.2007 17:47

Aha, no občas už asi zapomínam co píšu...

Velmi zajímavý článek. Nechápu...
Tom24, 30.1.2007 18:26

Velmi zajímavý článek. Nechápu netečnost až snahu navození dojmu nudnosti prostřednictvím výše uvedených reakcí (Saw, Nemo) Ne o všech souvislostech se zde psalo, a ne každý je dlouhodobým čtenářem SVÍCE. Pokud Vás to pánové nezajímá, nečtěto to a neplýtvejte úhozy do klávesnice.

Odp: Velmi zajímavý článek. Nechápu...
NEMO, 30.1.2007 19:02

Nemyslel jsem zde na Svíci, ale na internetu obecně jsou o tomhle mraky materiálů a konspiračních videí, tak mi to přišlo takové velice známé.
Doufal jsem, že se opravdu dovím něco nového, kdo to sleduje, tak je to pro něho jen shrnutí, nic víc. :)

Odp: Velmi zajímavý článek. Nechápu...
Saw, 31.1.2007 8:15

Já to nemyslel špatně, to jen že to je maximálně pár tejdnů co se probralo snad všechno o čem se tu píše...

Ach, ten češtin...
Lukáš, 30.1.2007 23:09

Rád bych si to přečetl celé, ale autor by si mohl alespoň zhruba nastudovat českou gramatiku - nedá se to číst. Nicméně myšlenka je to zajímavá a já osobně si myslím, že útoky dost pravděpodobně plánovala samotná vláda USA. Doporučuji zhlédnout dokument Loose Change, který se tímto zabývá (nevím, jestli někde vyšel, nicméně jej lze LEGÁLNĚ stáhnout na výměnných sítích - na konci je v něm dokocne napsano, že jej máme sdílet, aby se dostal k co nejvíce lidem ;)).

Odp: Ach, ten češtin...
ivan, 30.1.2007 23:16

Lukáši,jak bys přemluvil piloty, aby spáchali sebevraždu a podíleli by se tak na plánu US vlády? Šel by jsi za nimi a řekl,-podívejte se,já mám bezva nápad.....?

Odp2: Ach, ten češtin...
Lukáš, 30.1.2007 23:30

Je spousta takových lidí, co by to udělali. Případně - proč by nemohla být letadla dálkově řízena? Jak jsem psal, doporučuji zhlédnout ten dokument, je tam spousta zajímavých informací. Třeba i to, že letadla, která narazila do WTC, byla ve skutečnosti jiná, než ta, která odstartovala s pasažéry a která byla v médiích presentována jako unesená. Dle mě šlo (jde) Bushovi zcela evidentně o nerostné suroviny z Asie…

Odp3: Ach, ten češtin...
ivan, 31.1.2007 10:16

Moje další otázka je,co se stalo s lidmi,kteří by takovouto nabídku odmítli. Ať už piloti a zajišťující personál a nebo obsluha bezpilotníchstrojů.I ta s neobejde bez lidské účasti.???

Odp4: Ach, ten češtin...
Bambus, 31.1.2007 12:32

Neřekl bych, že to do dvojčat napálil nějaký frustrovaný pilot USAF. Podle mě se opravdu jednalo o „arabské teroristy“. Faktem ale zůstává, že incident doprovází nepochopitelná neschopnost nejmocnější armády světa ubránit vlastní velitelství, a své (druhé?) nejdůležitější město; a oficiální vyšetřování této události trpí doslova skandálními nedostatky. A navíc, strůjce útoků je bývalý agent CIA, a člen významné rodiny propletené s Bushovými.
Usáma jistě neměl problém přesvědčit pár arabů aby do toho šli (čeká je přece věčný ráj), ovšem když si položím otázku qui bono?, tak jediný vítěz, kterého jsem objevil, je ropná lobby a prezident Bush. A to je ten problém. Jak už jsem psal - záškodnické akce ve vlastním týlu pro motivaci mas je nacistická taktika - a Bushovic famílie prokazatelně - a oficiálně - financovala nacisty během druhé světové. A...Bush I a II mají plnou hubu keců o New World Order, stejně jako Hitler. A navíc, Bush používá slogan „kdo není s námi, je proti nám“ - a to už opravdu zavání. Čert aby se v tom vyznal...

Odp5: Ach, ten češtin...
ivan, 31.1.2007 18:55

Hošové s nejmocnější armádou světa čuměli jako opaření a nebyli schopni rozhodovat ani o sestavení jídelího lístku.
Při cvičeních určitě plnili všechny limity na jeničku. Kdyby to nebyla tragedie,kde umírali skuteční lidé, tak by se to dalo označit za naplánovaný nezdar. Ukazuje se,že rána pořádným klackem na správné místo je velice účinná. Bohužel také to, jak je celá civilizace vratká. Ještě nikdy předtím, to nebylo tak vidět! Svět se skutečně zachvěl.

Odp6: Ach, ten češtin...
Bambus, 1.2.2007 10:32

Je vidět, že je to jak do dubu :) dělám si srandu, nicméně co když ten nezdar skutečně naplánoval Bush? Myslíš, že by toho hned byly plné noviny, aby se to všichni hned dozvěděli?

Odp6: Ach, ten češtin...
Zajic, 4.2.2008 13:26

Já se zachvěl když sem si přečetl, co jsi napsal. Proboha nejdřív se podívej na ty dokumenty co se tu doporučovaly a pak oponuj. Píšeš s prominutím blbosti.:-(

Odp5: Ach, ten češtin...
Lukáš, 7.2.2007 23:51

Zcela s tebou souhlasím :)

Odp: Ach, ten češtin...
Luko Karavan, 31.1.2007 8:35

Jejda, nějaký další Lukáš

Odp2: Ach, ten češtin...
Lukáš, 7.2.2007 23:50

Máš s tím snad nějaký problém?

Odp3: Ach, ten češtin...
Luko Karavan, 16.2.2007 0:19

ani v nejmenším. naopak: čim víc, tim líp

Odp: Ach, ten češtin...
Docky, 31.1.2007 16:14

za tu gramatiku se omlouvám ale psal sem to ve dvě ráno

Odp: Ach, ten češtin...
Vutak, 31.1.2007 19:15

Stačí zopakovat souvětí a shodu podmětu s přísudkem :-) Ale jinak článek příjemně čitelnej.

Kolem oficiální verze útoku je opravdu...
realista, 1.2.2007 21:07

Kolem oficiální verze útoku je opravdu hodně indicií opravňujících k pochybnostem. Otázkou však je teze, že to plánovala a provedla vláda USA. Myslím, že pokud by to šlo z této úrovně, neutajilo by se to. Spíš si myslím, že Bush mladší, využil situaci k nástupu kampaně pro prosazení svých politických cílů. Tak nějak mohla vzniknout oficiální verze, která s největší pravděpodobností neodpovídá skutečnosti. Opravdové „šedé eminence“ ale budou asi někde jinde. Skutečnost, že Bush nedovedl nic učinit, žádná opatření, přes varování rozvědky, bych přičítal spíš jeho totální neschopnosti. Člověk s tak nízkým IQ (svědčí o tom celá kniha „perliček“ které vypotil již za poměrně krátkou dobu svého vládnutí) nemůže stát v pozadí akcí takového rozsahu. Myslím, že obvinit Irák a pak proti němu vést válku, to je tak na vrcholu jeho duševních sil (proto se té myšlenky asi nechce pustit). Osobně dost pochybuji o upřímnosti tvrzení, že „odpovědní“ chtějí dopadnout Bin Ládina. Pokud by opravdu chtěli, tak současná situace by byla výrazem jejich totální neschopnosti, ale to že vnutili světu svoji představu demokracie (mimochodem zvrácenou), o takové neschopnosti nesvědčí. Myslím, že opravdoví mocní v USA potřebují Bin Ládiny (tak jako v minulosti potřebovali SSSR), aby mohli zdůvodňovat své protidemokratické činy, ale zachovat si zdání demokratů.

Odp: Kolem oficiální verze útoku je opravdu...
ivan, 2.2.2007 15:36

Je to lépe napsané,než bych to svedl já,ale obsahově naprosto shodné. Souhlas!

Odp: Kolem oficiální verze útoku je opravdu...
Docky, 2.2.2007 23:41

taky si myslím že to neudělala přímo vláda USA

Odp: Kolem oficiální verze útoku je opravdu...
realista, 3.2.2007 13:09

Na doplnění: Pak je ale na místě otázka, kdo ve skutečnosti vládne! Myslím, že odpověď dává selský rozum: „podívej se kdo tím získal a uvidíš viníky“. Získali tím naftové, zbrojní a farmaceutické kartely. Tady někde bude asi původ všeho. Zbývá další otázka: „Kdo je volil?“. Poněkud divnou demokracii nám servíruje dnešní kapitalizmus!

Odp2: Kolem oficiální verze útoku je opravdu...
ivan, 3.2.2007 15:35

Demokracie je možná do úrovně městského státu. Může být aplikována mezi lidmi,kteří se mezi sebou znají a mohou kontrolovat činosti svých zastupitelů. V sočasnosti není možná! Demokracie předpokládá pyramidální moc a podobně strukturovanou kontrolu. Dnes byla takřka veškerá státní moc zvlastněna skupinami soupeřících klanů,kterým se podařilo ji pro svoje zájmy dobýt.Už je takřka jedno jestli jsi vládní stranou nebo opozicí .Na zájmových objektech se spolupracuje a politická soutěž už je jenom hrou.Účel je dostat se k veřejným penězům a tak si skutečnou moc udržet. Proto jsou mnohdy prosazeny nesmyslné projekty za miliardy, ale vozíčkář nemá právo ani na nové rukavice!Tento stav má už bohužel vybudované svoje obranné mechanismy a je nevratný! Umožnil
ho obrovsky rychlý vývoj technologií,kdy dokáží změnit majitele miliardy během jednoho odpoledne,nebo spíše během několika vteřin. Lid je ,,to„ co se o sebe dokáže postarat samo! Ostatní (zapojení) jsou chráněni státní mocí,kterou si pro tyto účely zvlastnili. Tak jaký kapitalismus nebo socialismus? Mšiměte si,že politici jsou většinou lidé, si v mnohém podobní,všechny je pojí sebestřednost. Chybou parazita je když svého hostitele zabije. Naopak potřebuje ho v co nejlepší kondici.Proto budou rádi v klimatizovaných prostorách v nažehlenejch košilích a nablejskanejch botách chránit zájmy kohokoliv až do poslední kapky krve. Je úplně jedno za kterou stranu,vždy tím chrání sebe!!
Není náhodou ,,politik “ odvozeninou od polis-město? My bychom spíše potřebovali opravdové státníky,ti se jaksi v poslední době neroděj.

Odp3: Kolem oficiální verze útoku je opravdu...
realista, 4.2.2007 2:46

Postoj člověka ke světu a jeho problémům je otázkou hodnot toho kterého člověka. Jistě, jsme lidé a jsme různí, nelze očekávat že budeme mít stejné hodnoty a stejné postoje. Když však v něčem nemáme jasno, měli bychom se inspirovat filosofií a etikou z ní plynoucí. Myslím, že etika je právě to, co dnešní společnosti nejvíce schází. Pokud se politik chová neeticky a člověk jej slepě poslouchá, pak je na něm závislý, nesvobodný a etické normy jeho chování jsou pevně dány hodnotovým systémem politika. Proto, když je politik zrůdou, nemusím se ji stát taky jenom proto, že jej budu slepě poslouchat. Kdyby lidé takhle neuvažovali a jednali podle politiků, měli bychom tady ještě hluboký socializmus, ba vlastně ani ten ne. Žili bychom ještě stále jako otroci.

Odp3: Kolem oficiální verze útoku je opravdu...
Bambus, 16.2.2007 15:36

Tak mě napadá, jestli to není tím, že všichni Češi mají najetou historii, ale o ústavě C&K, 1. republiky, ale i o současné ústavě se mlčí. A tak tu ti politici bublaj už po staletí...

911
mmm, 21.2.2007 10:03

Tady je vše, co je třeba i s českými (slovenskými) titulky. Doporučuji hlavně všem, kteří mají ve všem jasno a ještě nic z toho neviděli.
http://911.yweb.sk

Já mám zase zajímavý link, kde je k...
merlinn, 19.3.2007 0:54

Já mám zase zajímavý link, kde je k shlédnutí pár dokomentárních filmů, celkem 5 a půl hodiny s titulky, kde se dozvíte prostě všechno http://www.freewebs.com/paprsek/911.htm

Odp: Já mám zase zajímavý link, kde je k...
Zajda, 2.1.2008 0:43

Já mam taky zajímavý odkaz na výborný dokument,
http://video.google.com/videoplay?docid=-6861082671225
35204&q=ZEITGEIST+cz&total=16&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Dokument je rozdělený na tři části. Pokud chcete vědět něco o „slunečním“ původu Ježíše Krista, pokud chcete vidět 11. záři v jiném podaní a poslední třetí část, která je vskutku výborná. Vypráví o skutečném vládci USA a to o Federální Bance. Pak vám tenhle dokument doporučuju. Začátek je sice až moc zdlouhavý, ale až se dostanete přes těch sedm minut k jádru pudla, opravdu to stojí za to. Hodnotím to 9 body z 10. Přeju příjemnou zábavu ;-)
PS: nevím proč se ta adresa takhle blbě rozdělila,

Další zajímavý článek
kačik, 12.8.2009 10:13
Chtěl bych ještě před tímto Novým rokem...
Neuvedeno, 31.12.2016 23:11

Chtěl bych ještě před tímto Novým rokem říci, dle mého názoru jednu pravdu.
Shodou okolností jsem si v posledních dvou dnech probíral knihu o vesmíru. Probírá se tam sluneční soustava. Všimnul jsem si tam jedné zajímavé věci. Uvádí se tam, že mezi Marsem a Jupiterem je prostor, kde obíhá obrovské množství planetek. Je jich prý až 10 tisíc. Od největší jménem Ceres po další mnohem menší. Mnohé mají různé oběžné dráhy. Také jsem se dočetl, že jeden měsíc, co obíhá Mars úplně jistě během 50 až 100 miliony let se srazí s Marsem.
To všechno mě vede k názoru, že může se stát velice snadno, že do země nějaká taková planetka, či odštěpek Marsu vrazí. Myslím, že na stavební fakultě a fakultě architektůry by měli profesoři více vštěpovat studentům tento fakt. Fakt, že by projektanti staveb měli býti mnohem střízlivější v navrhování vysokých staveb, protože to střetnutí s vesmírnými tělesy hrozí zemi mnohem víc, než si ti navrhovatelé myslí. Prostě stavby by měly být mnohem více odolné na možné povrchové otřesy zemské půdy, než jsou navrhovány dnes. Toho se dá dosáhnout jen tehdy, když stavby budou co nejvíce nízkopodlažními stavbami zabezpečené na případné zemětřesení. Někdo může argumentovat tím,že za tu dobu, než toto příjde budou stavby už návno nevyužitelné. Jenže by se mělo argumentovat spíš tím, jaké neštěstí by čekalo tyto lidi, kdyby se dům zbortil. Nemá přece cenu zbytečně přivádět lidstvo do problémů, protože každá takováto věc přivádí lidstvo do válek. Stačí přece dnes už ta migrace, která vytváří chaos a brzdu rozvoje lidstva.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.