Neptejte se co, ale proč

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

15.8.2006 23:32

Jak na to, co za to

romantik

Získat a udržet si práci je velký problém. Existuje mnoho teoretických institutů, které se prý touto problematikou zabývají. Existuje i zákoník práce. Skutečnost však je mlhavá, cíle bývá dosaženo zřídka a ne na dlouho. Žádný ze systémů neumožňuje zájemci o práci nastoupit u určitého vybraného zaměstnavatele, který by nepožadoval praxi a praxi by umožnil zaměstnanci získat. Neexistuje povinnost, aby zaměstnavatel zaměstnal člověka s čistým trestním rejstříkem a vzděláním avšak bez praxe. Jak to dělají lidé, kteří jsou na tzv. „trhu práce“ úspěšní ? Odvádějí svému zaměstnavateli nějaké „desátky“ ze své mzdy ? Je možné si práci a praxi nějak „předplatit“ ? A jak ? Má s tím někdo zkušenost ? Může někdo poradit ?

Asi záleží na oboru
Juras, 16.8.2006 23:10

Asi záleží na oboru a době. Pokud je po nějaké profesi poptávka, nemá člověk problém práci získat nebo si ji udržet. Poptávka se s časem mění. Dalším faktorem jsou osobní charakteristiky uchazeče. Pokud je poptávka po hezkých mladých kočkách, aby na stánku působily příznivě na příliv zákazníků, nikdo nezaměstná padesátiletou nepříliš přitažlivou ženskou. Někdo tomu říká diskriminace kvůli věku/vzhledu/barvě pleti atp., jiný podnikatelská rozvaha. Kdo by bez diskriminace zaměstnal odpudivou osobu, přebere mu většinu zákazníků konkurenční stánek odnaproti, on zkrachuje a zaměstnanec bude bez práce tak jako tak....

Odp: Asi záleží na oboru
romantik, 16.8.2006 23:50

Hezká mladá tvářička může být hloupá, podvodnice, zlodějka. Rychlý komunikativní mladík suverén může své na první pohled zřejmé „kvality“ zneužít např. jako defraudant, špion nebo pedofil na PC. Podnikatelské „laťky“ na zaměstnance jsou v dnešní době nastaveny často velmi podivně, dalo by se říci povrchně a dokonce nemorálně.

Odp2: Asi záleží na oboru
Juras, 16.8.2006 23:56

Souhlasím. Někdy nejenom nemorálně a povrchně, ale taky hloupě.

Pane Romantiku, povinnost vyplývající...
Tomas249, 17.8.2006 0:01

Pane Romantiku,
povinnost vyplývající z nějaké právní normy ve smyslu zaměstnat pracovníka bez praxe by byla obrovskou chybou se silným negativním zásahem do podnikatelské i státní sféry, to mi věřte. A už vůbec ne u vybraného zaměstnavatele. Chápu, že absolventi mají problém. Pokud se ale rozhlédnete po nabídkách práce, jsou tu i zaměstnavatelé, kteří berou absolventy. Finanční podmínky nejsou sice nijak lukrativní (spíše velmi nelukrativní), na druhé straně absolvent nijak výrazně nepřispívá, spíše se učí co a jak. Toto období musí každý překlenout, vyzískat a naučit se co nejvíce a potom je nejlépe (cca po roku) odejít jinam již s částečnou praxí za mnohem lepších podmínek. Původní zaměstnavatel většinou pracovníka, který nastoupil jako absolvent, i když po roku podává super výkony, nijak excelentně neocení. Toť z mých zkušeností.

Odp: Pane Romantiku,povinnost vyplývající...
romantik, 18.8.2006 12:02

Pane Tomasi,
Děkuji Vám za komentář. Nesouhlasím s tím, že hájíte zájmy pouze podnikatelů. Domnívám se dokonce, že i v tomto úsilí se významně mýlíte. I mladý absolvent školy je ekonomický subjekt, který do svého vzdělání investoval velkou částku svých soukromých finančních prostředků a své vzdělání chce jako dar poskytnout svému budoucímu zaměstnavateli; až se finančně zmátoří, může se i z něho stát podnikatel. Podnikatelé by bez zaměstnanců nemohli podnikat a náhrada lidí odcházejících do důchodu je nutná. Každá firma je svým způsobem práce originální, právě tak jako osobnost každého absolventa školy. Proto je nepochopitelné, že podnikatelé se tváří, že chtějí přijmout vzdělaného mladého člověka s praxí získanou u jiné firmy. Když už přijmou absolventa bez praxe, tak na dobu určitou, kterou mu neprodlouží nebo nováčkovi ruší pracovní poměr bez udání důvodu ve ZD dávno před jejím uplynutím. Jak je možné, že staršímu zaměstnanci, který způsobil velkou ekologickou havárii, je umožněno dále pracovat, zatímco absolvent po prvních 9ti dnech fyzické práce je neoficiálně „hodnocen“, že nepodává dostatečně vysoký výkon a PP je mu bez udání důvodu ve ZD zrušen. Je to neprozřetelné ze strany firmy a nemorální vůči nováčkovi. Vždyť nejlépe může fungovat pracovní vztah jen tehdy, když zaměstnavatel umožní nově přijatému absolventovi důkladné a dlouhodobé zapracování právě a pouze ve své firmě. Podnikatelé střídají absolventy asi proto, aby jim jejich mzdu opakovaně uhradil ÚP a aby jim nemuseli po zapracování mzdu zvýšit.. Ale proč neumožní absolventovi pracovat alespoň za minimální mzdu nebo aby si nováček zaplatil své zapracování ? Podnikatelé také nejsou dokonalí a hlavně se nemohou zprostit povinnosti zapracovávat absolventy; nikdo jiný to za ně dělat nebude . Absolventi škol jsou součástí podnikatelského prostředí a jako s takovými si zaslouží, aby s nimi podnikatelé jednali citlivě a důstojně a umožnili jim pracovat a ne aby je přebírali jako levné trepky v „hrabáku“.

Já sem to vyřešil šalamounsky, přesunul...
Bambus, 18.8.2006 0:28

Já sem to vyřešil šalamounsky, přesunul jsem se do Prahy :-) Jinak ale doporučuji na to jít přes známé. Vím že tato rada spoustě lidí nepomůže, ale jsem si jist že „dobrá práce“ je zboží které mizí rychle pod pult. Inzeráty a úřady práce jsou sice hezká věc, ale všechno to jsou pozice s buť nesplnitelnými nároky (5 jazyků a praxe), anebo pozice na které se nikdo nepohrne (přidavač na pás). Z vlastní zkušenosti vím, že se opravdu stačí vyptávat po známých - ne doslova kamarádech. Když někdo o něčem ví, normálně to neskrývá. Snad to bude k dobru.

Odp: Já sem to vyřešil šalamounsky, přesunul...
romantik, 18.8.2006 9:43

Pane Bambusi, děkuji Vám za pozitivní a přívětivou radu.

Odp: Já sem to vyřešil šalamounsky, přesunul...
Ivan Placák, 18.8.2006 13:59

Já jsem to vyřešil šalmounsky také, přesunul jsem se z Prahy ven.Uvědomil jsem si možnosti venkova! Před lety na mně všichni koukali jako na vola,dnes je Praha obestavěna prstencem nových bráků a koňskejma ohradama,skoro neuvidíš zahradu bez bazénu.Na jaře si všimneš,že se někde staví nějaká cesta,letíš tam na podzim a už se tam kouří z komínů. Staví se po celé republice. Každej něco potřebuje!- Před lety jsem si pronajal prkenou boudu bez zařízení,telefonu,kanceláře a šatny.Začal jsem bez peněz budovat truhlárnu,- rozvaděče,vzduchotechniku,sklady,stroje,
nástroje, brusky,sušárnu.Každá vydělaná koruna se vracela zpátky do výroby.Jezdit domů do Prahy se mně už nevyplácelo a tak jsem přesídlil natrvalo!..první, asi čtyři roky jsem spal v truhlárně na zemi a první NOVÉ auto jsem si koupil ve svých50ti letech. Motocyklové závody mě naučily žít v tom nejkonkurečnějším prostředí a ničemu se nedivt.Za čyři roky jsme museli pro přemíru práce otevřít druhou směnu.To už neplatí,ale nikdo nebyl nikdy z práce vytěsňován.Většina lidí od nás odcházela do důchodu. Průměrný věk spolupracovníků odhaduji na 50 let.Vždy když slyším o dlouhodobé nezaměstnanosti jsem v rozpacích,nevím co na to mám říct. Mnohdy je způsobena přílišnými ambicemi,velice často neochotou na sobě něco změnit!
Abych si nepřivlastňil něco, co mně nepatří,od prvních dnů jsou tam se mnou Michal a Martin oba bývalí závodníci.
Nerozmazlenost a neochota si zdůvodňovat,že něco nejde byla vždy na naší staně! Teď to prasklo,jsem krvelačnej,nenažranej,neuznalej vykořisťovatel,svině hamižná !!!
......romantiku,při posledních řádcích jsem myslel na Vás,zkoušejte to znovu a znovu, nenechte se odradit,máte mojí podporu,jednou to vyjde!

Odp2: Já sem to vyřešil šalamounsky, přesunul...
NEMO, 18.8.2006 14:23

Fakt hledím... a klobouk dolů.
To jsem si myslel, že dneska něco takovýho už není možný. To je teda odvaha.
K tomu konci. Takového „vykořisťovatele“ bych bral taky. :)
Přeci nemůžou být všichni „úspěšní“ managoři, řiditelé, právníci a politici.
Škoda jen, že KSČSSD zrovna tuhle střední „třídu“ podnikatelů tak dusí a ničí. :/
Není nad to, když si sám všechno vydělá. víc si toho váží. Svůj majetek jen tak nedá z ruky.
Ti co výhodně privatizovali nebo něco zdědili po „revoluci“, tak většinou celý majetek šel na buben, až na pár vyjímek.
40 let temna přetrhlo právě generační návaznosti, které se tradovali po mnohá desetiletí a staletí, třeba grunty sedláků, kteří měli opravdu vztah kráci v zemědělství. Komančové tohle všechno zadupali do země a socani s tím úspěšně pokračují. :/

Odp3: Já sem to vyřešil šalamounsky, přesunul...
Ivan Placák, 18.8.2006 17:25

Už dávno jsem si všiml,že milujeme stejné skupiny lidí. Nesvěřil bych jim ani malou samoobsluhu,nehodí se k vůbec k ničemu,leda tak k řízení státu a jeho institucí.Tuto tragedii mám za nezvratnou!

„Módní“ hanlivá terminologie
romantik, 19.8.2006 21:46

Pane NEMO, komu se chcete současnou hanlivou ve velkoměstech „módní“ terminologií a novinovinovými frázemi zavděčit? Pracoval jste někdy v zemědělství? Máte sám „hluboký citový vztah k rodné hroudě svých předků, vztahující se až do doby Přemyslovců“? Víte jak je těžký hnůj, jak je cítit, měl jste někdy krvavé puchýře na rukách a pak mozoly? Víte, jak se liší osamocená ruční práce soukromého zemědělce chalupníka od moderní kolektivní práce s použitím strojů v zemědělském družstvu?

Odp: „Módní“ hanlivá terminologie
NEMO, 20.8.2006 21:24

Člověče, vy jste se vším hned hotov. Představte si, že ano. Paracoval jsem v JZD a pak u strýce na „farmě“, momentálně, protože už bych to nezvládal tělesně, mě živí počítače. Nemyslete si, že zemědělci jsou blbci.
Spíše mám dojem, že vy nevíte co je práce a jen tu pláčete nad vaším těžkým osudem a nic pro svůj lepší život neděláte. Mít přehnané nároky, to umí každý... Pardon, ale myslím si že nám tu soustavně lžete... Dávky jsou příjemné, že ano... :(
Jestli ne tak se hluboce omlouvám...
Co se týká zemědělství, vy nevíte co sedělo při násilném náboru do JZD?
Prvními zakladateli byli tzv. šnitlikáři (měli za oknem pouze květináč se šnitlichem), ti co nic neuměli a mysleli si, že JZD je spasí a že tam nebou muset zase nic dělat. Bohužel to nefungovalo. Tak velká strana násilím (velkýma dodávkama a daněma pod pohrůžkou vězení a nucených prací pro dělnickou třídu) donutila soukromníky k rezignaci a násilím pro vstup do JZD.
Pane, nejdříve si něco zjistěte a zeptejte se lidí, kteří to skutečně zažili. A nečtěte materiály KSČ nebo ČSSD... :)

Odpověď NEMOvi
romantik, 21.8.2006 11:27

Pane NEMO,Ujišťuji Vás, že nejsem blbec. Nelžu ani nečtu „libri prohibiti“. A Váš komentář v souvislosti s tímto nařčením se mne dotkl, právě tak jako Vaše snaha změnit mé téma. Není mým stylem „plakat nad něčím“ bez pokusů vlastními silami to řešit. Ale Vy „pláčete“ nad něčím minulým, co se v průběhu historie stalo prospěšné a „nepláčete“ nad tím, co je naléhavě k řešení nyní. A pro orientaci v tom, co bylo a nebylo, je a není venkovu prospěšné, uvedu pouze některá hesla: 1) šindelové střechy domků s hnojníkem a „kadibudkou“ na dvorku, vesnice bez kanalizace s močůvkou tekoucí přes náves, vraždy kvůli posunutí meze, tuberkulózní a brucelózní dobytek, stařečci „uklizení“ na výměnek. 2) Nové obytné a kulturní domy, nové osobní automobily, nové velkostáje a další hospodářské budovy, kanalizace, elektrifikace, vodovody s pitnou vodou, pracovní příležitosti, mechanizace a významně efektivnější způsob práce, úplné vymýcení TBC a brucelózy dobytka. 3) Tichý závistivý úžas západních zemědělských odborníků nad vysokou úrovní hospodaření v našich JZD a potravinářském průmyslu. Výprodej našeho dobytka v chovné a užitkové kondici hluboko pod cenou k jatečným účelům do ciziny. Nákup páchnoucích odpadků z ciziny do našich prázdných stájí. Nezaměstnanost venkovského obyvatelstva, zvýšení ceny mléka 10krát. Hordy mladých „aktivistů“ bránících koňským dostihům a chovu kožešinových zvířat, úhyny dobytka hladem na sněhu pastvin soukromníků.

Odp: Odpověď NEMOvi
NEMO, 21.8.2006 13:36

Nejsem schopen odeslat delší opověď. Neustále mi to hlásí:

Vstupní podmínka selhala!

Vstupní podmínka pro požadavek o zadané URL nesplnila pozitivní vyhodnocení.

Pokud si myslíte, že toto je chyba serveru, kontaktujte, prosím, webmastera.
Error 412
www.svice.cz
Mon Aug 21 13:34:42 2006
Moonlake WebServer

Odp: „Módní“ hanlivá terminologie
NEMO, 21.8.2006 9:38

Ještě k tomu zemědělství. Kdyby do toho bolševik nezasáhl, tak stejně samovolně začala vznikat družstva vlastníků.
Děda se s ostatníma domlouval na nákup techniky, „mlátička“ na obilí, lis slámy, čistička obilí - to byly investice, které se vyplatily kupovat více lidem dohromady, aby bylo jejich lepší využití.
Tahle společenství by vznikla dobrovolně a samovolně. Jenže bolševik byl megaloman a po vzoru Sovětského svazu, kde kuřice rostla jako telegrafní sloupy (tak daleko od sebe), zakládal násilím kolchozy (JZD).
Samozřejmě se lidé bránili, někteří vlastním tělem a šli za to do basy.
Ve výborech byli takový šmejdi jako dneska v politice, prostě nefachčenkové a závistivci co chtěli mít snadnou práci a nic nedělat.
Ještě poznámka, za první republiky babička mé maminky říkala, že najímali lidi na práci na poli, ale nikdo nechtěl dělat, dostávali žebračenky. Jejich odpověď byla - kdo by ohýbal hřbet na to jsou selští hřbeti... Tak asi tak.
Dneska je to nemlich stejné. Do pole nikdo nepůjde. A ty vaše stroje všechno nezachrání... Pokud to chce dělat někdo poctivě a dobře. Tak se musí omezit chemie a tím pádem je více ruční práce. Nechceme přeci vychcípat nebo ano?
Z historie je znám případ univerzálního prostředku DDT... Ne tudy cesta nevede.

Pohled „přes šnitlík“
romantik, 21.8.2006 11:39

Pane NEMO, zdá se mi, že Vám ve výhledu brání počítač a květináč se šnitlíkem v okně, že jste si nevšiml, jak kolem Vás rychle „běžely dějiny“ a kam. Ani té moderní významné pomocnici člověka tj. CHEMII nemůžete přijít na jméno. Víte, kolik lidských životů zachránilo před malárií DDT ? Společný máme jen zájem o osud venkova. Pokuste se nalézt správný směr tohoto zájmu.

Odp: Pohled „přes šnitlík“
NEMO, 21.8.2006 13:22

Tak tohle je přesně to o čem mluvím, nahrál jste mi, k mé radosti, na smeč. :)
Vy popisujete stav konce 18. století a ne poválečný stav, roky cca 1946-1955...
Chlape fakt plácáte. Takhle venkov nevypadal. Tohle je přesně propaganda komunistů... :(
A ty novodobé průsery? To je právě důsledek přetržení generačních vazeb vazeb a působení bolševické propagandy...

Odp2: Já sem to vyřešil šalamounsky, přesunul...
romantik, 19.8.2006 21:33

Pane Placáku, děkuji Vám za projev podpory a za povzbuzení. Ať Vám vydží dobrá fyzička a duševní a smyslová svěžest a šikovnost, díky kterýmžto vlastnostem jste bez úrazu přečkal své motozávodění a založil jste si živnost. Ať se nadále můžete spolehnout na své přátele, kteří se stali Vašimi spolupracovníky. Mnoho mladých lidí nemá takové a tolik darů do života od sudiček. A také se narodili v bolestech a také se snaží najít své místo na slunci. Prosím pomáhejte, můžete-li, méně šťastným mladým lidem při jejich úsilí přežít..

No, ona je asi chyba v prvotní úvaze...
marek, 23.8.2006 2:59

No, ona je asi chyba v prvotní úvaze. Domnívat se, že vylezu ze školy (SŠ, VŠ) s vyznamenáním a firmy se přetrhnou, jenom aby mě mohly zaměstnat je nesmysl. Z vlastní zkušenosti vím, že v našem kruhu byli jedničkáři totálně mimo (sociálně i prakticky) a sice dřeli na jedničky, ale když měli ústně obhájit projekt nebo nahlas přemýšlet, tak to byla tragédie. Něco našprtat jim šlo. Tyhlety kusy pak po škole většinou dělají doktorantské studiu, protože je nikdo nechce a pak na škole většinou i zkysnou. Osobně jsem studoval školu šest let místo pěti, ale nijak mě to nemrzelo, protože jsem od třeťáku makal v oboru, navíc jsem získal praxi, která mi hodně ulehčila práci na diplomce. Získával jsem praxi z oboru, v angličtině, do konce VŠ jsem byl 2x v USA (opět praxe v jazyce plus nějaké $). Na škole jsem ještě vtipně využil jazykových kurzů FR, SP, abych získal základy v těchto jazycích. Ze školy jsem vyšel sice po šesti letech, ale měl jsem okamžitě práci na manažerské pozici (díky praxi) s platem 30k, plus mobil a notebook a další zaměstnanecké výhody (rok 2002). Takže školu používejte jako vodítko, ale to nejdůležitější se musíte naučit tak jako tak sami. V dnešní době doktoranti pořád doktorantí a já mám klid (barák, auto, rodinu). Takže to jen tak pro srovnání. Jak už kdosi uvedl dříve, nařizovat komukoliv, aby zaměstnával nepoužitelná polena by bylo katastrofální a spadá to do pytle nápadů ČSSD...

Odp: No, ona je asi chyba v prvotní úvaze...
NEMO, 23.8.2006 9:25

Naprosto přesné... Líp bych to nenapsal. :)

Odp: No, ona je asi chyba v prvotní úvaze...
romantik, 23.8.2006 19:24

No tak si hrajte dál na „Boha“ ve společnosti, která Vás v tom utvrzuje. Mnozí podobní jako Vy už byli před Vámi a nedopadlo to nakonec s nimi dobře.

Odp2: No, ona je asi chyba v prvotní úvaze...
marek, 24.8.2006 0:14

Romantiku, nehraju si na „Boha“ ani „boha“ nepotřebuju být cool, reality show mě nezajímají a nemusím mít nejnovější mobil. Psal jsem svůj názor na věc a prostě si myslím, že škola člověka na život nepřipraví a spoléhat se pouze na školní systém v ČR a doufat, že to bude pro život stačit je prostoduché. Sebe jsem uvedl jako příklad, podobných lidí je víc a nepřijde mi, že by byli nafoukaní nebo si hráli na „bohy“. Rozveďte „nedopadlo to s nimi dobře“ ať vím co mi teda jakože hrozí... ;-)

„Použitelní a nepoužitelní“
romantik, 24.8.2006 21:35

Domnívám se, že nikdo nemá právo ani kvalifikaci třídit absolventy škol i ostatní lidi na „použitelná polena a nepoužitelná polena“ . Takový „selekkcionář“ by si tím také osoboval právo a kvalifikaci zpětně třídit děti, které se měly narodit a které ne, třídit učitele a profesory, kteří učili dobře a kteří špatně a tudíž vytřídit podle žáků ty, kteří měli za svou práci dostat zaplaceno a kteří ne.

Odp: „Použitelní a nepoužitelní“
Ivan Placák, 24.8.2006 22:14

Docela se těším na odpověď,počkám si!...Už je na čase, aby to tu někdo rozvířil!

Odp2: „Použitelní a nepoužitelní“
Juras, 25.8.2006 0:06

Bohužel si nejsem moc jistý, jestli romantik myslí všechno co napíše vážně anebo jenom provokuje :-)

Odp3: „Použitelní a nepoužitelní“
Ivan Placák, 25.8.2006 6:34

Mám podezření,že všechno může být docela jinak.Na cestě životem utrpí někteří z nás šrámy a odřou si lak,někdy to trvá o něco déle, než se to spraví.Některá poškození mohou být i těžko opravitelná.Dobrým slovem a povzbuzením nikdy ,nikomu neublížíme.

Odp: „Použitelní a nepoužitelní“
Juras, 25.8.2006 0:04

Romantiku, to už pomalu hraničí s nehorázností. Záměrně mršíte cizí texty anebo skutečně nechápete správný význam čteného textu? Z konstatování, že majitelé firem používají svobodně nějaká kritéria pro výběr zaměstnanců odvozujete, že se jedná o selekcionáře, který by chtěl zpětně třídit, které děti se měly narodit a které ne. To teda opravdu nechápu. Napadají mě pouze dvě možná vysvětlení - buď si děláte takovouto divnou „legraci“ anebo jste duševní gigant Paroubkova kalibru. ;-)

Odp2: „Použitelní a nepoužitelní“
NEMO, 25.8.2006 14:27

Kroutím nad ním hlavou a nechápu. Buďto opravdu ten člověk schválně do nás vrtá a pak na něj už nebudu reagovat... Nemá to smysl.
Nebo by měl jít vyhledat odbornou pomoc. S tímhle přístupem se nedá v dnešní společnosti žít. Takový negativista se jen tak nenajde... :)
Opravdu přemýšlím jestli je normální. U nás ve městě máme taky podobnou postavičku, obchází firmy a „schání“ zaměstnání, jenomže je tak profláknutý, že dneska nemá šanci ani u lopaty v technických službách. Mimo jiné je i notorický stěžovatel a úřad práce má od něj pěkně tlustý fascikl... :)
Je to smutné, ale těmhle lidem asi není pomoci, nebo není to v našich silách.

Odp3: „Použitelní a nepoužitelní“
Ivan Placák, 25.8.2006 20:39

Nemo,tak mě napadá,..neznáte se?

Odp: „Použitelní a nepoužitelní“
marek, 25.8.2006 20:24

Ahoj romantiku, to bylo asi na mě, tak už jen z legrace reaguju. Nehraju si na „selekkcionáře“ (kkdepakk), ale až se jednou dostaneš do pozice, kdy budeš mít řídit tým lidí a čtyři z pěti nováčků se budou učit velmi rychle a budou rozumět a snažit se rozumět tomu co jim říkáš a pátý zjevně nebude rozumět a budeš s ním trávit 90% času, tak ho prostě (v duchu) budeš klasifikovat jako (pro daný obor) nepoužitelné poleno a budeš se s ním muset rozloučit, protože máš na krku termín a nikdo ti nebude tolerovat zpoždění a každý den stojí zákazníka tisíce dolarů... V praxi se mi to stalo asi dvakrát a nikdy to není příjemné. Děsí mě představa, že bych takové lidi MUSEL zaměstnat nebo je mít v týmu ať už kvůli nařízení nebo protože mají třeba bohaté rodiče. Jak psal NEMO přijde mi, že buď provokuješ, nechápeš a nechceš pochopit anebo spadáš do kategorie „potrefená husa se vždycky ozve“. Pokud teď v tobě bouří emoce, tak si polož naprosto jednoduchou otázku-„kdyby ten člověk neměl trochu pravdy, naštval by mě tak?“

Sebelítostilové
Ivan Placák, 26.8.2006 0:29

Romantiku,první selekci lidí jste provedl vy ,když jste je rozdělil na ty hodné a zlé,kteří jsou vypodobněni jako neprcacující necitelní pitomci, kteří by měli mít povinnost se postarat o ty mladé,vzdělané,zdravé a schopné!Je mě 55let,jsem po těžkých úrazech nohou,(mám je poskládané z kousků ,šroubů a drátů) O ostatnim radši nemluvím!!...(mám tajemství!) Bydlím na vesnici kde není ani obchod.Styděl bych se,kdybych se nedokázal uživit vlastním rozumem a prací.Chápu situaci,kdy se někdo dostane do těžké životní pozice a potřebuje pomoc.Ale až příliš mnoho lidí si zvyklo na to,že těžká životní situace je vstát ráno a jít do práce! Tak se nám narodila skutečnost,že jedna polovina lidí pracuje na tu drudou. Z kňučení sebelítostilů už mě brněj uši.Postiženou skupinou nejsou oni ,ale my!Přeju Vám aby se vám podařilo najít práci co nejdříve,všem se nám uleví!

Marku,tvůj článek je srozumitelný,s jasnou myšlenkou,-líbí se mi.

Odp: Sebelítostilové
Ivan Placák, 26.8.2006 8:03

Zkurvení a zešměšnění mého přístupového hesla k žívotu samému,mě hohně zamrzelo

.........SVOBODA A ZODPOVĚDNOST.........

Odp2: Sebelítostilové
Ivan Placák, 26.8.2006 21:13

Nedostatek signálu pozmněňuje souslednost písmen a grafické uspořádání.Prosím vymazat.-Děkuji.

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.