Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Komentáře k článku

10.8.2006 15:13

Výhra v loterii

Před pár dny zvítězily dva mladé páry ve Sportce. Každý si odnesl desítky milionů korun. Při té příležitosti mě napadlo, proč když si jednou za uherský rok vsadím (skutečně tak 1x - 3x za dva roky), tak nevyhraju miliony, ale maximálně deset nebo třicet korun?

Existují lidé, kteří umějí předvídat budoucnost. A já se ptám: Umějí předpovědět také čísla tažená ve Sportce nebo Šťastných deset? Možná to umějí, ovšem neslučuje se s jejich morálním přesvědčením zneužívat svého daru. ;-) Nevím ...

Pokud ovšem existuje nějaký způsob, jak se dobrat k výhře v loterii (myslím uhádnutí čísel, nemyslím krádež Sazka trezoru) a někdo z vás jej zná, napište ho sem, aby se každému ve Svíci zvýšil životní standard :-)

Já vím asi o dvou způsobech:

1) Rozpis.
Jedná se o metodu čistě matematicko-statistickou. Na stránkách Sazky si stáhnete v minulosti tažená čísla a pak vhodným programem (třeba jen Excel) a jeho statistickými funkcemi čísla zanalyzujete a nějakým způsobem se dobéřete výsledku, který má vysokou pravděpodobnost, že bude např. zítra oznámen při tažení Sportky.

2) Duchovní metoda.
Otevřete knihu např. K. Čapka. Do ní vložíte klíč. Pak knihu přetáhnete dvěma gumičkami tak, aby klíč byl natolik pěvně sevřen mezi listy knihy, že při jeho držení ve vzduchu kniha nespadne na zem. Klíč tedy držíte ukazováky obou ruk tak, že jej jen podepíráte polštářky prstů a on pod sebou „drží“ sešněrovanou knihu. Pak zvoláte formuli: „Duchu, duchu Karla Čapka, jsi tu? Pokud ano, ozvi se ...“ Pokud se kniha začne ve vzduchu hýbat, máme tu onoho ducha. Pak se už jen ptáte uzavřenými otázkami (typ ano/ne) a duch vám odpoví. Nesmí se zapomenout přesně definovat otázky, abychom nevsadili na zítřek a duch by nám třeba nadiktoval čísla ze včera ;-)

Myslím, že nee :-)
Juras, 10.8.2006 17:11

1) Vědecky moc nelze.
První námitka: Neznáme závislosti, kterými se řídí tažení čísel, považujeme tuto událost za náhodný jev s normálním rozložením. Jakékoliv statistiky nám nepomohou, protože jednotlivé tahy jsou na sobě nezávislé.
Druhá námitka: Statistické vyhodnocení není průkazné. Soubor tahů je velmi malý, i kdyby mezi taženými čísly byla závislost, je to ještě velmi rozkolísané. Musíte si uvědomit, že v historii sportky bylo několikrát měněno losovací zařízení, osudí a míčky několikrát změnily fyzikální vlastnosti a prostě se chovají jinak. Na tohle statistiku použít nelze.

2) Na esoterickém poli to moc nadějněji nevidím. Myslím, že duši nemají oprávnění šířit informace o budoucnosti a navíc myslím, že to ani nevědí :-)
Tady bych spíš uvažoval nad výzkumem tažených čísel vzhledem k astrologii nebo numerologii. Jestli by se tam někomu podařilo objevit závislost, mohl by zvolit sázkařskou strategii podle těchto „věd“. Osobně jsem k tomuto ale spíš skeptický, myslím, že obě tyto „vědy“ slouží spíš k určování charakterů (osob, věcí, událostí, společnosti) než k hádání událostí (jak je všeobecně mylně rozšířeno).

Odp: Myslím, že nee :-)
Michal, 11.8.2006 0:48

Tak to jste mne zklamal ... A já tak myslel, že se dovím, „jak na to“ ;-)

Odp2: Myslím, že nee :-)
linuxdrak, 1.10.2009 15:19

Já jsem taky zklamaný :(

co myslíte?
Zaboj, 20.2.2017 11:31

Jsou notář a státní dozor podplaceni,aby byli loiální k loterijní společnoésti!Dozor má ministerstvo financí!Jsou i tam úřednící podplaceni?Co myslíte ?

Odp: Myslím, že nee :-)
Libor, 18.5.2012 20:24

Sazka má moc času na spracování čísel a dat...když mají nové přístroje proč potřebují tolik času na zpracování sázek?že by jim nákej prográmek hodnotil jaký čísla budou ten večer vylosovaný? :-D je jasný že sazka je podvod.

Odp2: Myslím, že nee :-)
Kouky, 30.11.2012 12:11

Naprosto souhlasím ....!!!! Proč by se jinak mohlo sázet jen do 17:55 když je sazka tažená v 19:55 ??? Už logicky navíc už dřív když byli míčky tak byli nějaké s nich určitě magnetické !!!! Není možno vyhrát.A ty jejich odměny za rok to si člověk nevydělá ani za celý život!!!

Odp2: Myslím, že nee :-)
BAYGYN, 16.3.2015 17:08

Pokud jde o sázkové hry,jako je např.Sportka,Korunka,atd.,jsem na 100% přesvědčený,že je to MEGA PODVOD na nejvyšší úrovni,hned vysvětlím proč.Já sám hraju hru Korunka,cca 2.roky.Po pul roce jsem zjistil,že se tažená čísla v této hře každý den vzájemně doplňují a to v obou tazích.Pokud tuto hru někdo hraje a je dosti všímavý jako já,pozná to také.Samozřejmě jsem o této skutečnosti informoval meilem osobu,která je mluvčí za hru Korunka.Když jsem této osobě položil otázku,jak je možné,že se čísla den co den vzájemně doplňují,vysvětlila to tím,že se mi to jen zdá a že něco takového není ani možné,že je losování pečlivě kontrolováno a veřejnosti i zpřístupněno.Když jsem však položil další otázku,proč se musí při samotném losování používat herní aplikace,odpověď na to jsem dodnes nedostal.Herní aplikace se musí nejdřív pořádně otestovat,což trvá i několik měsícu,ale ptám se PROČ je zapotřebí tuto aplikaci používat?Proč se nelosuje jako dřív,bez pomoci počítače a bez pomoci nějaké herní aplikace? Já vám povím proč,je to jednoduché.Každé losování probíhá na pokyn herní aplikace,tedy na člověka,který sedí u pc a tuto aplikaci ovládá,samozřejmě tento člověk není nikým vidět,pokud jde o veřejnost.A jak vše probíhá? Vylosují se čísla,které jsou už předem vybrané samotnou aplikací a tyto čísla pak následně výjdou a je úplně jedno,jak moc se míčky v osudí pohybují.Ve všech míčkách jsou totiž čipy,které pouhým okem vidět nejsou a tyto čipy jsou jednotlivě a kazdý den naprogramovány tak,jak mají.Tedy: na jedné straně je osudí a míčky a na straně druhé(ukryté) sedí borec u pc a dálkově přes pc a přes herní aplikaci tažené míčky ovládá.Zdá se vám to sci-fi? Mně tedy vubec né,protože jedině takhle si lze vysvětlit vše to,jak jsem už psal.Kdybych mněl tu možnost a peníze,najal bych si pár kvalitních detektivu a věřím tomu,že by mé podezření určitě potvrdili.Nechal bych si na místě prosvítit všechny míčky v osudí a to těsně před samotným slosováním,jenže kdo by mi tohle dovolil udělat,že? Nejspíš bych možná přišel o život,to je daleko víc pravděpodobnější.Ono veřejně odhalit a prokázat takový mega podvod,to není žádná legrace,neboť v takovémto podvodu „jede“ více lidí než 5 nebo 10.A na závěr dotaz na mně samotného: a proč to teda hraješ dál,když víš,že je to podvod? Protože doufám v to,že ten počítač udělá jednoho dne chybu a pak budu v těžkým balíku :D:D Když světový mistr ve hře šachy Karpov dokázal porazit počítač(tedy samotný systém,ikdyž se hrály jen šachy),tak to musí dokázat každý člověk,otázkou je JAK. Jakýkoliv systém lze porazit,neboť ho vytvořil sám člověk a né někdo z Marsu :D

Odp3: Myslím, že nee :-)
Karel Novák, 6.8.2015 10:21

Máte pravdu, korunka je fingáč jako řemen. Hrál jsem jí 3 roky a vyhrál hovno. Sportka je podvod ještě větší. Moje maminka hrálo sportku od roku 56 do r. 2014 kdy zemřela , pořád stejná čísle která nebyla nikdy vylosována, vyhrála pouze 4 čísla, nikde ne 5 a víc. S pozdravem Karbous.

Odp3: Myslím, že nee :-)
Peter Durďák, 28.12.2015 13:23

Korunku hraji 6 let i více, vyhrál jsem asi 19.000Kč v době kdy čísla korunky losovala SAZKA, to bylo ale jenom krátkou dobu. Od té doby jenom samé prohry. Statistiku si vedu a vím, že není výjimkou, že bylo 4 dny po sobě ve večerním tahu taženo to samé číslo.
Toto již jsem zaznamenal několik krát. Taky jsem to oznámil e-mailem Korunce, že to je podvod. Samozřejmě to popřeli s tím, že se mám přijít osobně přesvědčit k nim do losovacího studia.... Taky jsem názoru, že provozovatel hry Korunka hraje nečestným způsobem.
Chci se Vás ale zeptat, jak jste to myslel s tím, že se čísla doplňují? Tak, že vždy jedno číslo z posledně tažených čísel je taženo v následující den? To je dost často, ale ne každý den, co jsem si vši mnul.

Děkuji za odpověď a mnoho štěstí ve hře Korunka:-)
P.Durďák

Tragédie Sázkařů !
Zaboj, 11.2.2017 10:46

Tragédií sázkařů je ,že společnosti provozující číselné loterie znají vsazená čísla sázejících!Další tragedií je,že nesází poslanci !Kdyby sázeli,už dávno by odhlasovali zákon :Že společnosti,které provozují číselné loterie NESMÍ znát vsazená čísla sázejích !Znají je od doby zavedení terminálů !Věřím,jedině zahraničním loterijním společnostem ! U nás máme pouze Eurojackpot !Zahraniční loterie měla i Fortuna,ale zásahem ministerstva financí byly tyto loterie zrušeny od letoška a tak vrhli sázející do spárů Českých loterijí !!

BAYGYN
Eva, 24.4.2017 14:51

Je to presně tak, jak jste to napsal.

Pokud znají společnosti vsazená čísla...
Zaboj, 20.2.2017 11:28

Pokud znají společnosti vsazená čísla sázejících je sázení zbytečné !Donuťte poslance!AŤ vydají zákon,že společnosti provozující číselné loterie nesmí znát vsazená čísla sázejících!Budou Volby !Volte tu stranu která bude mít tento zákon ve svém volebním programu !Dokud tento zákon nevyjde,nemáte sázející nárok ani v korunce !!!!

dobrý téma!
denver, 10.8.2006 17:38

Sam si nekdy vsadim dva nahodny bez sance a snazim se rozlousknout jak to k certu vsechno funguje. Je treba pamatovat na ostatni tak jako na sebe a i na to, ze i ten nejvetsi chaoz/entropie ma svuj jisty pevny rad. Jenze umet si ho zduvodnit... vubec se ho dopatrat.
Jedno je ale jiste, zapojeni jsou vsichni, kteri maji vsazena sva cisla a jistym zpusobem kazdy z nich ovlivnuje koncovou kombinace. Priklad - budu chtit aby vyhrala tato cisla (x x xx xx xx xx), nedavam tim „automaticky“ podnet k tomu, ze zrovna tyhle cisla to nebudou?? (;
Beru to jako moji soutez, ktera mi dava dost veci. Tech par korun bych neresil, aspon mam pocit, ze ten jackpot existuje a vyherce se z nej tesi!
Je to obrovite tema a myslim ze by se s tim nikdo nemel zbytecne tajit, dyk jde preci o nase schopnosti a vedomosti, ktere maji v konecnem dusledku vetsi moc kdyz jsou v ni namoceni vsichni.. Pak uz jde jen o to, jestli nase schopnost na nazirani takovych udalosti i tak neztizi jeji „uhodnuti“.

Odp: dobrý téma!
Michal, 11.8.2006 0:52

Denvere, moje řeč!!

Nechť ten / ta, který /která zná tajemství mezi nebem a zemí, kteréžto budoucí tažená čísla v Sazce uhodnouti dokáže, pak ať je tajemství zde zveřejněno, pro nás, hrstku „oSVÍCEných“ ..:-) :-)

Je to jednoduché ... celkem :-)
Deever, 10.8.2006 22:01

Je to v podstatě jednoduché ... jistě jste mnohokrát viděli tažení Sportky v televizi ... jsou tam takové velké plastové boxy, ve kterých poletují míčky s čísly, celé je to poháněno vzduchem.
Zaručený návod, jak uhodnout 99% tažených čísel:
1) Zmapujte kompletně (s přesností na molekuly) celé prostředí, kde se čísla táhnou. Data (bude to počet bitů blížící se nekonečnu) zadejte do opravdu výkonného počítače.
2) Data zpracujte - působení všech fyzikálních vlivů na míčky za předpoládaného uspořádání míčků při startu losování. Pokud je mi známo, míčky se od minulého losování nevyndávají, jsou ve stroji umítěny trvale. Je tedy nutno provést mapování z bodu 1) po posledním losování.
3) Máte výsledek!

Musíte uznat, že je to jediný způsob, jak lze opravdu nejblíže určit tažená čísla. Problém je jinde ... není proveditelný.

Odp: Je to jednoduché ... celkem :-)
Michal, 11.8.2006 0:53

Dík za tip!! Už láduju data do svýho počítače!! Snad to stihnu vyhrát do konce tohoto století ;-)

Zrození gemblera
Ivan Placák, 10.8.2006 23:30

Michale-Sakryš ,vítám.(jak bylo-je, o prázdninách-dovolené?) Nikdy jsem si nic a na nic nevsadil. Asi se nikdy nedovzím,jestli to bylo moje ochuzení,nebo výhra? Po zkušenosti s cigaretama, to mám strach jít jenom zkusit. Odnaučoval jsem se kouřit celých 40let!....Nebo,že by zítra?......

Odp: Zrození gemblera
Michal, 11.8.2006 0:46

Dobrý den! (Nebo vlastně AHOJ, myslím, že si tykáme.) :-)
Já své prázdniny-dovolenou stále ještě trávím, takže jsem v pohodě. A proto jsem zde tak dlouho nebyl - snažím se být co nejdál kompjůtrům, internetům a tak dále ... Ale jistě se to v září / říjnu zase napraví a budu tu častějš.
Ivane, měl bys to se vsázením zkusit. A protože jsem tě právě teď k tomu přemlouval, případnou výhru dělíš dvěma! Je to jasný ... ;-) ... a nemyslím manželku ... :-)

Odp2: Zrození gemblera
Ivan Placák, 11.8.2006 1:29

Jasná zpráva!...ráno rozbíjím prasátko a nenechám se nikým zastavit!!

Jak maximalizovat výhry
Juras, 11.8.2006 6:24

Myslím, že odhadovat tažená čísla nelze, ovšem vím, jak maximalizovat možný zisk ze sázky. Předpokládáme-li, že všechny kombinace mají při losování stejnou pravděpodobnost, je vcelku jedno, kterou vsadíme, abychom získali výhru. Pokud vsadíme stejnou nebo podobnou, jako ostatní, je výše výher menší. Spousta lidí sází podle dat narození, což jsou čísla do 31. Před lety vyšel ve vtm článek se statistikou - skutečně byly výhry vyšší, pokud byla vylosována vyšší čísla. V současnosti sice spousta lidí dává náhodné tipy, ale stejně je asi dost lidí sázejících na „šťastná čísla“, protože ten efekt hodně pozoruji. Pokud jsou vylosována malá čísla (např. až tři z první desítky, bývají výhry všech pořadí menší, než když mezi losovanými čísly figuruje více třicítek a čtyřicítek.

Abych se podělil o své zkušenosti - sázím asi deset let - celkem systematicky - pokud je jackpot vyšší než 20 mil, tak podávám tiket. Ze začátku jsem dával náhodné tipy, potom jsem začal dávat „šťastná čísla“. Asi předloni jsem vyhrál dvakrát třetí - jednou 18000, podruhé 24000, takže díky tomu se mi snad zaplatilo, co jsem do té doby prosázel. Teď už jsem ale zase asi v mínusu :-)

No já mám takovej systém, ale u sportky...
Bambus, 11.8.2006 8:57

No já mám takovej systém, ale u sportky jsem ho ještě nepoužil. Říká se tomu „seznámení s Hušákem“, a když se to provede správně, tak je výhra jistá :-)

Můj kamarád říká, že takovou velkou...
Vladimír Kindl, 11.8.2006 9:02

Můj kamarád říká, že takovou velkou loterií je i podnikání. Každý asi sází na něco, z čeho čeká nejvyšší výhru. Přiznám se, že stále sázím na normální práci, asi jsem příliš konzervativní.

Odp: Můj kamarád říká, že takovou velkou...
romantik, 12.8.2006 22:57

„Sázet na práci“ je v současné době stále riskantnější. Je to asi 50:50. A bude to brzy ještě horší.

sportka
denver, 11.8.2006 12:01

Myslim, ze je lepsi davat nahodny tip - vim, ze nahoda muze pravdepodobneji udelat nahodu. Sam si vedu sesitek s cislama, ktera byla tazena, tak 3 tydny zpet, ale jako spasnou vec to urcite neberu - ale leccos to muze sazejicimu rict - treba ze tak casto urcity cisla byt tazena snad ani nemohou, nebo tohle cislo tazeno dlouho nebylo, tyhle jsou tazeny casto ... takovy ty pocitovy veci.
Nekolikrat jsem malem strnul, kdy jsem uhad treba jenom dve cisla a zbyla VSECHNA byly jen o jedno! Neni tohle taky obrovska nahoda?? A co kdyz netrefim ani jedno cislo, neni to nahoda jeste vetsi?? Co je vubec ta nahoda - vyhra X prohra. Ten nejzlatejsi stred dle meho nazoru.

Nesázíme, nevyhráváme.
romantik, 12.8.2006 23:03

Nesázíme, nevyhráváme, na nějakou „účinnou metodu“ na výhru nevěříme. Věřím jen tomu, že milionové výhry jsou podvod, neměly by být vypláceny. Sázky s možností milionových výher by měly být zakázány, nebo tak veliké výhry by měly být použity na pomoc sociálně slabým občanům.

Odp: Nesázíme, nevyhráváme.
denver, 13.8.2006 11:28

Clovece, ver si cemu chces, treba i tomu ze neveris nicemu. Soialne slabsi je tu akorat tak tvuj prispevek, jenz ma vyznam asi jako tvuj nick. Takze bych se dal na ustup z komentaru tohoto clanku, ktery ti evidentne vubec nic nerika.

Odp2: Nesázíme, nevyhráváme.
Ivan Placák, 13.8.2006 13:13

Pane Deenvere,dovoluji se pana romantika zastat!Jeho vyjádřením se k tematu jsou jeho právem,jsou v souladu s pravidly tohoto webu! Vytěsňování,-otevřenou výzvu k ústupu z komentářů článků jsem zde ještě nezažil!
Pan romantik do této společnosti celkem jistě patří, já o jeho příspěvcích vždy přemýšlím,někdy i hodně dlouho!

Odp3: Nesázíme, nevyhráváme.
denver, 14.8.2006 17:12

Pane Ivane, osobne vas neznam a ani nikdy znat nebudu, ale myslim a jsem si jist, ze jste muj prispevek pochopil z trochu jineho pohledu nez jsem to myslel ja sam. Kdyz jsem tento clanek zbystril, hned jsem se do nej pustil a doufal, ze zrovna na tomto webu! budou komentare ruznych postrehu a dost mozna i rad z daneho tematu, a to sportka a „boj s ni“.
Proto me docela pobavilo, kdyz jsem se dostal ke komentari, ze je to cele podvod, ze by sazet nemel nikdo, ze ti kdo sazi sou asi blbci a ze je to vlastne uplne k nicemu. K nicemu byl mozna dany komentar a za tim si stojim i nadale.
Jako nazor ho plne respektuji, ale naprosto s nim nesouhlasim. Nic jsem tim nemyslel osobne, jen mi prislo z patra, ze bych mel toto tema opet poslat do pozitivnich sfer a ne tech zbytecne odvracenych. Kazdy by mohl souhlasit ze penize jen za poctive vykonanou praci, jsem jednim z nich. Ale taky jsem jednim z tech, kteri si praci radi usnadni, kdyz je to mozne...

Odp4: Nesázíme, nevyhráváme.
Ivan Placák, 14.8.2006 21:20

Deenvere,zdravím Tě,rád bych tě požádal o krátký telefonní hovor,určitě bude pro nás oba prospěšný.Volej i později večer chodím spát dost pozdě.Pouze mě prozvoň,zavolám sám,hovorné půjde na můj účet. 775314132.Ivan.

Odp5: Nesázíme, nevyhráváme.
denver, 15.8.2006 11:46

Zdravím též, své telefonní číslo nedávám kde komu, možná proto, že se mi to příčí, možná proto, že je velice snadno zapamatovatelné a nebo proto, že zatím nechci. Hovorné ani pisovné jsem nikdy neřešil, takže když už bych někam volal, a to na jistotu, tak bych to byl já kdo by první vytočil.
Navíc jsem lehce zmaten, proč najednou taková změna, proto - jediné co si z Vaší zprávy beru, jsou čísla 5, 7, 14, 31, 32, 41 ... (:

Odp6: Nesázíme, nevyhráváme.
Ivan Placák, 15.8.2006 13:35

Přeju,ať ti přinesou štěstí.Určitě to jsou dobrá čísla! Původně měly být,---314159.Tomu by rozuměl celý vesmír.Ale v telefoní společnosti to nějak spletli,nebo ne?....Lín a kapr u hráze prohlížel si rybáře. Mnemotechnická pomůcka.

Odp3: Nesázíme, nevyhráváme.
David12345678, 15.8.2006 7:04
Odp2: Nesázíme, nevyhráváme.
Michal, 13.8.2006 14:13

TROŠIČKU MĚ PŘI ČTENÍ VAŠEHO (SKORO BYCH ŘEKL AGRESÍVNÍHO) PŘÍSPĚVKU ZAMRAZILO, UŽIVATELI DENVER. Tímto vyzývám VŠECHNY AUTORY SVÍCE, aby si prosím registrovali svou přezdívku (jméno), protože takto se lehce může stát, že za někoho vystupuje někdo zcela jiný jen proto, aby diskreditoval slušného autora. Napadání něčí reakce mi připadá přinejmenším nevhodné. Vážím si tohoto serveru proto, že jeho úroveň je někde jinde než na obdobných serverech a proto bych byl moc rád, kdyby tomu tak bylo i nadále. Díky. PS: Ivane, MÁM TĚ ZAREGISTROVAT????? ;-)

Odp3: Nesázíme, nevyhráváme.
Ivan Placák, 13.8.2006 14:44

Jasně!...sport pilot,býv. motozáv,vesnickej truhlář-živnostník, Ivan Placák, 55let, ....Už bych to dávno udělal,ale krabice nechce moje heslo.Jinde platí!!??....Díky....Ivan.

Jedina moznost...?
Chwaca, 16.8.2006 18:29

Michale zkuste teorii chaosu.

Odp: Jedina moznost...?
Chwaca, 16.8.2006 18:43
Aleska
Aleska, 1.4.2007 15:54

Kdo se o nic nesnaží, nic nemá. Jedna věc je jistá - i v chaosu je řád (z chaosu vzniklo vše). Než něco začnu popírat (tj. možnost předpovědi) měl bych se pokusit o totéž. Většina geniálních objevů vznikla tam, kde je nikdo neočekával......

Náhoda neexistuje!
Kartářka Běla Kostková, 19.2.2008 23:37

Dobrý večer, o sázení vím také svoje. Náhoda neexistuje! To si dovoluju tvrdit. Sama jsem i díky zkušenostem s vykládáním karet a velmi silně vyvinuté intuici přivydělala: 26.5.1999 středční sportka, čísla 8,9,20,23,25,30 =5 čísel cca 25780 Kč, kdybych poslechla vnitřní hlas a dala jsem místo devítky 47, mohla jsem mít cca 350 tisíc!
20.6.2001 také středa, 7,16,25,39,40,42 - také pět čísel - v kartách mi šlo: pomůže ti cizinka, dlouhodobě žijící v zahraničí - za dva dny jsem dostala pohlednici do Slovenky, která žila v Čechách a já ji učila němčinu. Pak odcestovala na několik let jak au-pair do německa, odtud Kanáry, a na pohlednici mi psala, že se z Kanárkova stěhuje na Mallorcu... Opsala jsem čísla z telefonu vydavatelské agentury, která drobounkým písmem k rohu pohlednice byla uvedena:-)
13.1. jsem v prvním tahu Korunky v sázkové kanceláři Chance(jako Sportka, 2x denně tah) na osm vsazených číse uhodla čtyři, sázenka za 138 Kč, výhra 12600 Kč, dopoledne jsem vyhrála na čísla 56500 kč, pak celý týden výhry od 12600 do 50 tisíc. Letos opět 19.1. v sobotu druhý tah Korunky 39.100 Kč....
Chce to jen koukat okolo sebe, poslouchat svůj vnitřní hlas, kouknout do karet, uvědomit si, že každý den není posvícení, ale také to, že když to ti tam nahoře nechtějí, tak nevyhrajete, kdybyste se po...., a když to chtějí a vnitřní hlas vám řekne jdi a vsaď, tak jděte, protože se vám jinak může stát to, co mně 5.2.2007 v prvním tahu Korunky, kdy jsem nestihla vsadit a šlo všech 6 čísel... Tenkrát jsem kvůli tomu poprvé a naposled brečela, stane se mi to občas i teď, ale je se pousměju a řeknu si: já vím, kluci;-) (= moje důvěrné oslovení pro anděly, v které věřím - a nejsem rozhodně klientkou doc. Chocholouška)...
Přeji vám všem hezký den a Good Luck při sázení - a jedná radu pro všechny: hlavně se z toho nepos..t, život je krásný i:-) tak....
Mimochodem, právě dopisuju knihu o výkladech karet, kde je hodně velká část věnována i sázení. Objevila jsem navíc i superpomůcku pro sázkaře, jistou tabulku, ale nechci ji tu uveřejňovat z důvodů (upřímně) zcela zištných. kdo ji chcete, zavolejte si na tel. 721 091 983, ale s SMSkama se jděte bodnout, o prozvánění raději ani nemluvím.

Odp: Náhoda neexistuje!
Yardasan, 20.2.2008 17:14

Kecykecykecykecy... S pozdravem jK.

Odp: Náhoda neexistuje!
Goka, 3.12.2011 1:05

Ahoj přečetl jsem si tvůj článeka máš naprostou pravdu.To same se my povedlo 31.12.2010 uhodnout čtyři čísla naeuromiliony a nebýt toho že jsme nesázel svůj druhý tip mohl jsme být dnes milionářem ale neboj určitě nám to v budoucnuvýjde na jedničku:-)

Chceš se stát žebrákem ?
Ondratic, 11.2.2017 10:50

Sázej Korunku !
Je to spolehlivá cesta,jak v krátké době z Tebe bude žebrák !

Odp: Náhoda neexistuje!
Jan Franěk, 2.11.2016 22:22

Dobrý den,
pochybuji o pravdivosti vašeho tvrzení zde. Rád bych, aby bylo pravdivé...kde přijdu k něčemu, co není?

No to nevím ...
Jura, 11.5.2008 15:10

:-)
Až na to někdo příde, tak ať mi pošle odpověď na mail.

Děkuji.

Taky nevim.
Dracek, 17.7.2008 19:21

Udelal jsem si soukrovme takovy prehled, kde pracuji s celou histrorii tazenych cisel a musim rit, ze v tom zadny rad nevidim. Kdyz jsem to ukazal par lidem, tak rikali at to dam na web, ze je to v celku dobre. Takze jsem tomu dal koukatelnejsi podobu a je to na http://www.vdragon.org/sazka

Vážení, náhodou jsem se dostal na tyto...
Boceli, 12.3.2009 10:21

Vážení,
náhodou jsem se dostal na tyto stránky. Rychlým přehledem jsem některé články přečetl. Dovoluji si proto připojit svou krátkou úvahu. Jsem příležotostný sazkař sportky. Vyzkoušel jsem i růzmé metody, ale bohužel nemám žádný úspěch. Pokud ovšel sleduji řekněme v posledním roce přehledy tažených čísel - něco mi nehraje. „Jsou opravdu divná“, jako by to nebyla náhoda. Totéž mě napádá při pohledu na tabulky výher. Zde v období než se dolní jackpot většinou nikdo nevyhraje první poředí, ale také často i druhé pořadí. Dávám proto k názoru tento závěr. Není možná manipulace s losovanými čísly. V dnešní technicky vyspělé době má Sazka po ukončení sběru sázenek do doby vlastního tahu (2 nebo tři hodiny) možnos zpracovat kombinace, které nebyly taženy. Jak to zařídí v osudí to zatím nevím, musel bych být na místě a sledovat to na vlastní oči. Také nám dojem, že paní notářka tam dozoruje již snad 20 let ta samá. Dal by se i vyvodut příměr k tomu co se děje v naší společnosti v posledních letech, myslím tím korupce, podvody, záměrná manipulace a další. To však nyní nespojuji. Jaký mají názor ostatní ? Všem sázejícím přeji úspěch. Řekl bych přiměřený jejich potřebám. Tak doufám, že ho budete míti. Mějte se.

Odp: Vážení, náhodou jsem se dostal na tyto...
Boceli, 12.3.2009 10:33

Při rychlosti jsem udělal nekolik chyb - tak alespoň pro nápravu : po ukončení sázek - má být na konci věty „které nebyly vsazeny“.
Děkuji

smula
vali, 11.5.2009 17:16

No já jsem si napsal čísla jenom tak s prdele nepodal jsem je a vyšli všech 6! smůla co! 9 12 16 35 38 43

Správná finta!!
Alfons, 1.10.2009 17:31

http://www.bonus.cz/
Velice chytře udělané! Vrážejte sem peníze, my jen sedíme a hrabeme.

Fakt paráda
bibi, 17.6.2011 5:51

:-( Je to neskutečný, jak jakákoli internetová diskuze se zvrhne v nesouvislé blábolení nevědomých a navzájem se nevnímajících žvanivců. Doposud nebyla nalezena taková, která by udržela téma a někam vedla.

air triax
new nike air max 2010, 4.7.2011 3:46

The teacher said, `This is an new nike air max unrealistic dream for a young boy like you. You have no money. You come from an itinerant family. You have no resources. Owning a horse ranch requires a lot of air max 90 men money. You have to buy the land. You have to pay for the original breeding stock and later you'll have to pay large stud fees. There's no way you could ever do it.’ Then the teacher added, `If you will rewrite air max 95 buy this paper with a more realistic goal, I will reconsider your grade."The boy went home and thought about it long and hard. He asked his father what he should do discount nike air max 2010. His father said, `Look, son, you have to make up your own mind on this. However, I think it is a very important decision for structure triax you. ZHC

je to jednoduche
laxík, 30.11.2011 22:17

vše je založeno na podvodu řízeného státem . možná jste si všimli že výhra je dána dopředu procentem výhernosti kterou kdysi sazka uvedla . Je to dáno a je to řízeno elektronicky. V podstatě jsou vylosována čísla která jsou vylosována tak aby byla vyplacena co nejnižší suma výher , prostě se uzavřou sázky a výpočetní systémy mají hodinu na vypočet tažených čísel, a to co vidíte na obrazovce jako tažení čísel je pěkná kamufláž která nemá obdoby. Proč nejsou tažená čísla tažena před diváky a na takovém losovacím zařízeni kde bude jasné jak čísla přichází. Proč není žádný dozor u tahu. Je to všechno podvod a vaše šance výhry , je trefit se tam kde bude vsazeno nejvíce korun. Ale to vám neprozradím protože mně to vychází a byl bych hlupák abych se dělil o radost z výher týdně tak 20 - 30 tisíc, to stačí ne??

Odp: je to jednoduche
Platfus, 1.12.2011 14:14

Laxíku, co si z toho vzít... Na jednu stranu se nám s něčim svěřuješ, abys nás vzápětí ubezpečil, že nám vlastně nechceš svěřit nic. Moralizuješ ohledně toho, co se děje za špatnosti, ale jako kdybys toho byl sám součástí. Tak nevím, hlavně, že se daří :-).

Odp2: je to jednoduche
laxík, 13.12.2011 11:43

:-) asi je to dáno tím , že lidem je jedno co kdo říká , k čemu je nabádá, konečně pohleďme 1978 let zpět , proč vlastně ukřižovali krista?? Ne to nepíšu kvůli tomu abych propagoval nějakou církev , nebo že bych se vžíval já do role krista. Jen mně mrzí že si dodnes lidé nevzali poučení a stojí mlčky a laxně přihlíží. Jsme poslušní beránci a stádo. Vlk může kdykoliv přijít a sežrat kohokoliv. Snad e podaří zažehnout svíci v hlavách a srdci většině z nás, aby se vlka nebály a uměli se s ním vypořádat.

Odp3: je to jednoduche
Tlapka, 13.12.2011 13:44

Jak to udělat? Jsou zde jakési biologické podstaty chování lidí.

Odp4: je to jednoduche
laxik, 13.1.2012 1:22

jak to udělat ?? začít používat rozum , ano rozum není jen mozek, to je i cit a láska.
není potřeba hledat za mými slovy záludnosti, ten pán co se ptall jak to myslím, asi nepochopil.
Ale přitom je to napsáno tak jak to je. Loterie jsou státem řízený a státem požehnaný podvod a dělí se státní úředníci s podvodníky. Nic víc a nic míň. Je na každém kolik se nechá okrást.

Odp5: je to jednoduche
Vlastimil Čech, 13.1.2012 20:31

Každá ofocielní sázková hra a loterie podlého „loterijnímu zákonu“. Herní plán musí schválit odbor Ministerstva financí, které také dohlíží na dodržování pravidel...alespoň teoreticky by tedy měly býti loterie a jim podobné hry férové...

Odp6: je to jednoduche
Vlastimil Čech, 13.1.2012 20:33

pardon: oficielní, podléhá ... ještě jednou prosím za prominutí

Odp7: je to jednoduche
laxik, 1.2.2012 8:59

Výborně , přesně jste to popsal pane. Ministerstvo dá souhlas. Stát to povolí. Chtěl bych vidět co je v tom napsáno . Vsadím se že v povolení je napsáno že stát povoluje. Potom existují ještě dokumenty o kterých nikdo neví a do kterých nikdo nemuže nahlédnout. Tam je řečeno kdo dostane kolik podílu. Nechtěl bych se v té špíně hrabat, proto se tak derou u voleb do popředí strany , které už smetánku ochutnaly. Žádný z těch co už byli u koryta lidem neřekne pravdu jde o příliš veliké balíky peněz . HUMUS

Odp8: je to jednoduche
laxik, 1.2.2012 9:10

dovětek, a to že se SAZKA zprivatizovala je jen poslední krok , ve kterém se plně legalizovalo a posvětilo kdo kolik dostane. Tím pádem je už plně řečeno že ten dostane tolik a onen tolik , a kontrola státu? stát dostane zase svůj podíl tak o co jde že ano a konečně jsou stanoveny pevné mantinely a Sázející ??? to je jejich problém si vsadit , každý si řídí svůj osud sám. Z hůry na nás budou hledět obličeje svatých ministrů a úředníků pěkně do růžova vykrmených . Nic za tisíce let se nezměnilo , někdo tu psal o biologické podstatě člověka. Ale já nejsem kus biologické hmoty která se hýbe a zapáchá podle toho jak se do ní šťouchne - Jsem HOMO SAPIENS nejsem kýbl hnědých výkalů.

Odp9: je to jednoduche
Tlapka, 2.2.2012 15:38

A hdrý buď ... homo sapiens... ale mezi těmi Sapiensy to taky někdy vypadá jako v tom kýblu. - ve vší úctě.

Odp5: je to jednoduche
Zákys, 9.11.2013 7:34

A co je potom takový Život? Není to Bohem řízený a Bohem požehnaný podvod?
Kolik znáte, ale osobně, státních úředníků? A víte jaká je ve státní správě feminisace? Nemá tam být hlavně podstatné jméno úřednice?
Jakým způsobem se dá dospět k závěrům o celé množině na základě informaci o jednotlivinách. Kolik jich musím poznat? A představte si, že je vidět z vás jenom prdel a mám usuzovat něco o vašem obličeji.
Kdyby jste měl o mně nějaké pochyby, použil jsem jen vaši metodu!!!

Odp6: je to jednoduche
Tlapka, 11.11.2013 15:26

Život je prapodivná existence bílkovin (z učebnice marxleninismu). V tom případě měli asi pravdu ;-)

Mimo jiné je to celé o Loterii a...
laxík, 13.12.2011 11:46

Mimo jiné je to celé o Loterii a výhrách , polopaticky napsáno, lidé nedejte se okrádat , celá loterie a sázení je řízený podvod. A druhá podstatná věc je to o svíci , Tak velká svíce snad ani není aby se rozsvítilo všem.

Odp: Mimo jiné je to celé o Loterii a...
Tlapka, 2.2.2012 15:39

Lidé, bděte.

Řízených podvodů je mnohem více
°, 2.2.2012 22:45

...cílem manipulátorů je, aby manipulovaným lidem „NESVITLO“ ! Proto se ti manipulátoři stále ohánějí SVOBODOU a DEMOKRACIÍ, která s jejich činností nemá nic společného a která pod jejich vládou neexistuje. Ta jejich stále opakovaná „svoboda a demokracie“ jsou vlastně neexistující „královy nové šaty“.

Podobně je pouze bezobsažnou frází pana PN jeho prohlášení, že finanční podporou tzv. živnostníků se podporuje vznik nových pracovních míst. To je nesmysl. Proč by jakýkoliv živnostník za nějaké dotace vytvářel nová pracovní místa, když si za ty peníze může koupit další dům, jet na cestu kolem světa, nebo si koupit další nové a dražší auto ?

Odp: Řízených podvodů je mnohem více
Jimmy, 4.2.2012 8:20

A ten nový dům nebo auto které si ten živnostník koupí vznikne jen tak z čistého vzduchu nebo ho někdo bude muset vyrobit ? ;-)

BTW živnostníci to ani s dovolenou moc nepřehánějí. Na rozdíl od zaměstnance když jsou na dovolené, tak za dobu dovolené nevydělají ani korunu zatímco zaměstnanec má dovolenou placenou.

Odp2: Řízených podvodů je mnohem více
Tlapka, 6.2.2012 15:08

Živnostníkům není co závidět, musí se starat o živnost. Věnujte se Rentiérům, ti mají bezpracný zisk.

Odp2: Řízených podvodů je mnohem více
Zákys, 7.9.2012 2:17

Nějak jsem si občas všiml, že náklady na dovolenou si dávají do podnikatelských nákladů. Třeba i to blbé telefonování milekám, kamarádům, babičkám.... Nezávidím, jen podotýkám o těchto trpitelích. Proto navrhuji změnu názvu na Trpáky.

tak/tak...
otto, 9.1.2012 3:44

.....je to podvod...technika dnes umi spracovat miliardy kombinaci...v desetine sekundy...to laik nevi...

Odp: tak/tak...
Tlapka, 6.2.2012 15:10

Podvod je starý jako život sám. Bez podvádění by živočichové nepřežili. Např. lev: Podvádí antilopu, jakože on tam vlastně není.

Odp2: tak/tak...
Sník, 4.9.2012 13:16

tak tak, i v parlamentu pomale nevíme jestli tam někdo je nebo není :-) že by se nám maskovali než nás sežerou ??? ;-)

Odp3: tak/tak...
Tlapka, 4.9.2012 15:57

No to je o moc horší pípad !;-)

Odp4: tak/tak...
Tlapka, 4.9.2012 15:57

PŘÍPAD.

Odp5: tak/tak...
Laxik, 1.11.2012 19:41

;-) a než nás sežerou tak si vsaďme , vím správná čísla, a protože existují Murphyho zákonitosi , je pravdou že vyhraji. Finta je totiž v tom že aby dotyční šejdíři měly dostatečné příjmy musí občas někoho nechat vyhrát a to povzbudí většinu Nevěřících Tomášů, kteří si zaběhnou vsadit. Ale tentokrát jsem na řadě já a vyhraju. Pánové nashle v lepších časech , sfoukněte svíce , a nezapomeňte počkat až dočoudí aby vám nechytla nová vilka v Brně nebo garáž s novým Speciálem. ;-)

Odp6: tak/tak...
Tlapka, 10.12.2012 12:13

Chodí štěstí dokola....

blbost
icm, 8.12.2012 15:39
Odp: blbost
Tlapka, 13.12.2012 13:19

je nekonečná všeobecná

viiiira
Josef, 9.11.2013 1:33

Ahoj.Cemu veris to se stane. Proc zakazaly vyzkum lsd? LSD je halucinogen,ktery umoznujee verit necemu az tak, az se to stane realitou. Veriz znsmena pritahovat.Coz udelat pokus dat si tripa a vsadit a totalne verit ve vyhru? Co kdyz lsd dokaze pritahnout realitu? Byl to muj plan, ale podelim se tedy. ;)

Ano, to, na co myslíme, to také...
Anděl, 13.6.2014 22:41

Ano, to, na co myslíme, to také přitahujeme. Loterie se vyhrát dá - po té duchovní stránce - ale musíte se na výhru plně soustředit a už předem vědět, co s ní budete dělat. Poté už jen očekávat. Kdo to nezkusil, nepozná! (Nemluvím o loterii, ale s přitahováním různých věcí zkušenosti mám)

Odp: Ano, to, na co myslíme, to také...
Alfons, 14.6.2014 7:17

Negativní myšlenky přitahují negativní události a opačně.:-(

Tak nevím
Tonda, 10.9.2014 8:20

:-)
Dnes kolem 1 ráno jsme s otcem zase zkoušeli vymýšlet co a jak. Otec si vede záznamy o tažených číslech od roku 1964, samá statistika a spíš to nevychází - tedy ani se z 1/2 nevrací, no tak jsme vzali za posledních 10 let první šíslo z 35 tahu (ten bude dnes), druhé z 34, tretí z 33, ctvrté z 32, páté z 31 a šesté z 29 tahu a uvidíme, prostě jsme si tu náhodnou variaci udělali sami a jestli vyhrajem, tak doplatím hypotéku, prodám byt, koupím domeček - mlýn v jižních čechách, k tomu rybník a kus lesa, budu odchovávat pstruhy a jesetery a kapry a udělám si rybí restauraci, kde si každý může vybrat tu svou ještě plavající rybu vylovit a tu mu kuchař udělá.
Koukl bych se kolem světa a jelikož podporuji charitu a obnovitelné zdroje, asi bych podnikal tímto směrem, zaměstnal pár nezaměstnaných a věnoval se magii.
Hezké, teď jen aby taková blbost vyšla.

Odp: Tak nevím
iva, 10.9.2014 9:01

:-):-):-)To já zas sázím na to, že by mě mohli vzít do nějakého seriálu co ted´frčí. Třeba bych mohla hrát v cestách domů, někoho bych mohla zmlátit nebo bych mohla hrát ožralou ve Vinařích. Takto vydělané prachy bych investovala do nějakého podniku, na který by mi dali dotace. Bylo by to něco co by pomohlo lidem proti závislosti na čemkoliv, co je nezdravé. Mladí by si tam chodili hrát a vůbec by je nenapadlo si dát drogu. Starší lidé by se tam chodili kochat pohledem na hrající si děti. taky by to nějak vzdělávalo aby to nebyla jen zábava. Nemá potřebu někam jezdit chtěla bych pomoci svému kraji aby se tu žilo líp. K tomu by mi měla dopomoct ta role v nějakém seriálu nebo i v reklamě. třeba v reklamě na bůček bych excelovala. Ta čílsa určitě vyjdou, ale možná až za rok na to bych nesázela.

Odp: Tak nevím
Vlastimil Čech, 10.9.2014 11:45

Tak statistiku, říkáte? Řekl bych, že ten koncept je správný, ovšem je třeba brát v úvahu nejen jednotlivá tažená čísla, ale TAŽENÉ KOMBINACE.
Tedy například: byla-li kombinace tažených čísel 8,23,28,35,41,46 tažena již osmkrát, pak je lehoulince pravděpodobnější, že bude tažena například kombinace 1,2,3,4,5,6- ovšem pokud tato ještě tažena nebyla...Ovšem z hlediska všech možných kombinací si myslím, že jsou ještě i možné kombinace, které v historii taženy nebyly vůbec.
Pokud by ovšem byly již všechny možné kombinace čísel taženy mnohokrát, tak je lehce pravděpodobnější, že někdy v budoucnu dojde i na dosud netažené kombinace... No, přál bych vám oběma tak dlouhý život, abyste se dočkali stavu, kdy byste mohli předpokládat, že na tu dosud málo taženou kombinaci čísel dojde...
Samozřejmě, že tažení kombinace třeba 1,2,3,4,5,6 je naprosto stejně pravděpodobné jako kterákoliv jiná kombinace... :-)

Odp2: Tak nevím
Lip¤van, 11.9.2014 10:03

Stejně se nemohu ubránit dojmu, že mezi zakoupením losu a vylosováním vašich čísel na straně jedné a přistáním mnohamilionové výhry na vašem účtu na straně druhé je docela dlouhá a velmi trnitá cesta - i v případě renomovaných kanceláří. Co když vám v Sazce nějaký chytrák v dvouřadovém obleku a dvěma udělanými zátylky za sebou řekne...„Chlapče, jeden milion korun je víc, než kdy uvidíš, tak co kdybys přestal dělat potíže a vyprávět světu pohádky o padesáti melounech...“ Víte, pane Čechu, jsem odkojen Velkým hráčem a dobře vím, že zvítězit ve hře je jen třetina úspěchu...

Odp3: Tak nevím
Vlastimil Čech, 11.9.2014 12:19

Hmmm... jestliže všechny terminály Sazky jsou elektronicky propojeny, pak v okamžiku vložení Vaší sázky centrála ví, kterou kombinaci čísel jste vsadil. Před vlastním tahem, tak je vůdcům hry k disposici dokonalý a úplný seznam všech sázek, všech vsazených kombinací a dokonce i časy a místa, kde byly sázky vloženy... POKUD BY BYLO LZE ovlivnit, která čísla budou tažena, pak by to provozovateli hry dávalo neskutečnou výhodu... ovšem V.Č. se domnívá, že toho není provozovateli této sázkové hry třeba... Herní plán Sportky stanovuje, že výhry se vyplácejí z poloviny vsazené částky... Takže se může stát (teoreticky ovšem) že za uhodnutí všech tažených čísel obdrží výherce částku mizivou... prostě proto, že bylo hráčů málo, nebo proto, že se jich trefilo více. Provozovatel této hry NIC NERISKUJE- NEMŮŽE TRATIT! Porovnejmež tuto neférovou Sportku třeba s loterií. Zde hráč ví, kolik obdrží v případě výhry. Provozovatel loterie ovšem nemá zaručený zisk... prodá-li se losů málo a dostatečný počet prodaných losů vyhraje, pak pořadatel loterie tratí. Může ovšem nastat i opačný extrém, kdy se losů prodá dosti, ale velký počet výher připadne na losy neprodané...Z hlediska výhodnosti pro hráče a férovosti hry si V.Č. myslí, že nejlepší je ruleta... už jsme zde o tom zde besedovali... Již před zahájením losování hráč ví, kolik obdrží v případě výhry. Výši své výhry může ovlivnit výší své sázky, sám konroluje výši svého risika ne-výhry...Provozovatel této hry je oproti hráčům zvýhodněn pouze o něco víc než 2,5%...

Sazka je víceméně státní podnik... myslíte si, že by bylo možno výhru nevyplatitt v celé výši? :-(

Odp4: Tak nevím
Lip¤van, 11.9.2014 12:39

Prostě nevím...státní už dávno neznamená nesmlouvaný strohý úředník. Státní znamená Janoušek, Rittig, Hušák, Roman...svěřil byste jim babičku, byť jen na hodinu? Nechci říkat tak ani tak, ale pochybnosti zůstávají velké. Leč stejně nesázím, tudíž ohrožen nejsem. :-)

Odp5: Tak nevím
Vlastimil Čech, 11.9.2014 14:16

Sakryš, pane Lipovane... víte, že máte pravdu? :-(

Tragedie Sázkařů
Zaboj, 11.2.2017 10:58

Dokud společnosti provozující číselné loterie budou znát vsazená čísla sázejících,je to jako kdyby Vám někdo v hospodě hleděl do karet !Potrebujeme,aby se k moci dostal někdo,kdo tady udělá se sázením pořádek !Jedině nějaký diktátor !Vládě i poslancům je úplně jedno jak se losuje!CR je od r.1989 rájem podvodníků !Dokázené z minulosti !Fondy,Kampeličky,H-systém!Jen okrást občana!Hlavní cíl některých manažerů!Dokud nevyjde zákon,že společnosti provozující číselné loterie nesmí znát vsazená čísla sázejícíh,je každé sázení zbytečné !Kdo nevěří,ať si vsadí ještě dnes !!:-(

Ano, rozdíl teploty, případně vlhkosti...
George, 23.9.2014 15:35

Ano, rozdíl teploty, případně vlhkosti míčku bude mít zásadní vliv na průběh losování. Nechlubím se věkem, ale pamatuji, že tenkrát 200 000 cová výhra padla častěji, když ji fešná soudružka tahala z osudí.

Archiv čísel Korunka
petr43, 6.10.2014 12:24
Zajmave
Ivanna, 18.5.2015 9:48

Zajímalo by mne jak je možné ze vždy výherci velkých výher jsou vždy z Čech nikdy žádný nebyl z Moravy, už to sleduji delší dobu

zdravim,sazime se synem sportku a...
if, 1.6.2015 21:43

zdravim,sazime se synem sportku a korunku a nic a nic ani nahodny tip ani datumy narozeni dokonce uz i datumy umrti nezabraly,tak tedy nevim kde je chyba :-);-)

Odp: zdravim,sazime se synem sportku a...
Vlastimil Čech, 3.6.2015 12:07

Řekl bych, že je to tím, že možností, tedy tedy možných kombinací čísel je tuze moc.
K prvnímu vámi zvolenému číslu těch je 49, můžete přiřadit ve sportce další číslo ze 48. Máte tedy 49 x 48 kombinací pro dvě čísla. třetí číslo si vyberete ze zbývajících 47.
Pro tři čísla tedy je možno sestavit možností 49 x 48 x 47... Pro šest čísel je tedy možností:
49 x 48 x 47 x 46 x 45 x 44 = MÓÓÓC

Na druhou stranu se říká:
„Chodí štěstí dokola, občas sedne na ....“

Odp2: zdravim,sazime se synem sportku a...
ivan, 3.6.2015 13:35

Byl jsem v práci s dvěma opravdu posedlýma sázkařema a ty podávali rozpisy za předem stanovené peníze. Vím , že jeden z rozpisů se jmenoval trýz. (tríz) ?

Nevím jak na tom byla jejich kasa, ale tvrdili, že je pitomost dávat čísla jako devatenáct,( data narození, která většinou začínala na 19 ?? ,trojku, sedmičku, třináctku, výrazná data,(příkladně ,,konec světa") čísla oblíbených hráčů, atd.

Ne, že by tato čísla měla menší šanci na vylosování, ale protože je dává vícero lidí a při případné výhře se dělí mezi větší počet lidí, tedy jsou i malé výhry. Rentabilita těchto čísel klesá.

Nesázím a loterijní pravidla pro kde co neznám, ale pro spoustu lidí je to sen o bezpracném životě v nic nedělání.

Iv.

Odp3: zdravim,sazime se synem sportku a...
Vlastimil Čech, 4.6.2015 8:10

Nu, sázkařem nejsem. Myslím, že se bavíme o hře Sportka. Přesto si myslím, že v této hře čísla nevyhrávají. Nevyhrává ani číslo 19, ani jiné. Vždy vyhrávají KOMBINACE těch čísel.

Tedy k libovolnému číslu, které ti dva sázkaři jako nevhodné vyřazují je možno přiřadit dalších pět čísel.

Tož příkladně řekněme, že se rozhodnou ze svého portfolia celou jednu šestici vyřadit. Budou to číslice, které se v jejich tiketech rozhodně vyskytovat nebudou. Budou tedy pracovat jen s tiketem na kterém bude jen 43 vsaditelných čísel.
43 x 42 x 41 x 40 x 39 x 39= MÓÓC
Uvědomujeme si, že KAŽDÁ kombinace má stejnou pravděpodobnost vylosování? Tedy například například kombinace 1,2,3,4,5,6? Byla již někdy tažena? A ten stroj nemá paměť a tedy tato kombinace může být tažena třeba dvakrát po sobě...

Ještě k té „devatenástce“...Připusťme, že je vsazeno velkým počtem lidí. Avšak ti sázkaři nevsázejí na „devatenáctku“. Sázejí na KOMBINACI šesti čísel, které devatenáctku obsahují. Těchto kombinací je mnohem více, než učiněných sázek.
Řekl bych, že právě v tomto je obchodní úspěch této hry...
-------------------------

Sázkaři ji pociťují jako hru, ve které se losují čísla. Kdežto Sportka je hra, ve které se losují kombinace čísel.
--------------------------

Ale nechtěl bych vyvolávat spor. Tohle je jenom názor V.Č. a rád se nechám poučit.

Odp4: zdravim,sazime se synem sportku a...
ivan, 4.6.2015 9:53

Pane Čechu, přečtěte si, prosím, můj příspěvek ještě jednou. Není o četnosti tažených čísel, ale o výši výhry na hlavu pokud se trefí do hejna lidí kteří postupují i nevědomě podle podobného klíče volených čísel.

Vždyť nejde o žádný spor, pane VČ, ale...
ivan, 4.6.2015 9:46

Vždyť nejde o žádný spor, pane VČ, ale o debatu.

Jenom jsem napsal co tvrdil pan Mithofer s panem Koppem, jehož manželka byla v sázkové kanceláři zaměstnána. ( okolo r.1980 )

Vůbec nejde o nižší nebo vyšší možnost tahu některých čísel, ale některé čísla sází opakovaně větší počet lidí. (ta ,, jejich čísla„) kde se často opakují data narození jich samotných, nebo jejich dětí, nebo jinak výrazná data, třeba ,,konec Světa“ 21 12, 2012. Takže se na tiketu objeví 19, 12, 20, 2 , X ,X....Prostě postupují i nevědomě podle shodného klíče. Nahodilost tahu je neovlivnitelná, ale počet lidí, pokud se trefí do těch ,, jejich" je daleko větší protože nevědomě postupují podle stejného klíče. Tím se výhra dělí mezi větší počet šťastlivců. Kopp říkal, že se na některá čísla bere velké hovno.

Ověřte si to na SPZ. (magistrátní čísla Trepišovského typu) Tam se lidé častěji zabývali jeho SPZ BMV 22 22 než skutkem který provedl.

1A1 11 11 -- 2O2 33 33 -- 3S3 7000 -- 3A3 22 22

Jak vidno, tak mnoho lidí postupuje vědomě i nevědomě podle shodného klíče a dohromady tvoří skupinu, která je jinak nespojuje. Kdyby sázeli, tak by dlouhodobá výhra na hlavu byla nižší než u výherců kteří postupují naprosto nahodile.

Odp: Vždyť nejde o žádný spor, pane VČ, ale...
Vlastimil Čech, 4.6.2015 13:06

Aha... chcete tedy říci, že některé kombinace čísel jsou mezi sázkaři oblíbenější než jiné...
Je tomu tak?
Nu, v tom případě máte dozajista pravdu!
Pokud je náhodou tažena kombinace favorizovaná větší skupinou sázkařů, pak je jejich jednotlivá výhra pochopitelně nižší...
Z hlediska pravděpodobnosti tažení mé oblíbené kombinace 1,2,3,4,5,6 je tato přesně stejně pravděpodobná jako kombinace 44,45,46,47,48,49...;-)... nebo kterákoliv jiná kombinace...
Domnívám se, že celá sportka je založena na ilusi, že jsou tažena čísla. Nejsou! Jsou taženy kombinace čísel.
Představuji si to tak, jako by v osudí bylo uloženo 49 x 48 x 47 x 46 x 45 x 44 lístků. Na jednom z nich je napsaná výhra 1. cena. Dále je v jiném osudí uloženo 49 x 48 x 47 x 46 x 45 lístků na kterém je napsána 2. cena... Nevím, jestli by někdo takovou hru hrál... A navíc s tím, že se může stát, že se o tak vysoce nepravděpodobně vítěznou výhru bude muset rozdělit...
Vyhýbání se vzhledným kombinacím čísel má možná V PŘÍPADĚ VÝHRY positivní účinek.
Ovšem výhra je beztak tak nepravděpodobná, že taková podružnost....;-)
jinak ovšem souhlasím...

nemožné
Jarek, 11.6.2015 13:19

tak je jisté na sto procent, že pravděpodobnost nelze ve sportce převrátit na svoji stranu. To už mám více šancí na burze apod. i když to taky neni nic moc

Odp: nemožné
ivan, 11.6.2015 15:59

Podvodem je možné skoro všechno, dokonce se to morálně ani moc neliší od legálního zisku který není vzniklý z reálné práce a netvoří skutečnou přidanou hodnotu, tedy povýšení hodnoty na vyšší stav.

Teď k těm podvodům, domnělým, prokázaným a ututlaným, nebo aspoň velice podezřelým.

Pamatuješ na televizní sázení Mates?

(Malé televizní sázení) Někteří ušouni byly před vhozením do osudí namočeni a byly rozeznatelní. od ostatních, proto se vkládaly do osudí těsně před tahem ,, provedenou kontrolou kompletnosti.„ To aby se losovací buben před silnýma reflektorama nezačal potit.

Jindy se někteří okosmetikovaly cukrovou vodou a nechaly uschnout. Hmatem se dalo zjistit kteří patří do skupiny těch správných.

Pinponkový míček se dá opravit nebo taky upravit horkou vodou nebo párou. Jako kluci jsme ty promáčklé takhle upravovali-opravovali. ( starší to znají) ale už nikdy nelítaly jako ty nové. Povětšinou narostly a zkřivily se. Prostě budou v osudí lítat jako diví, ale nikdy neprolezou kalibrovaným otvorem a nestanou se výherníma.

Právě hra Mates byla pro velice silné podezření s manipulacema tažených čísel ukončena těsně před tím, než se ,, ucho utrhlo“.

Co ,,Karlovarská losovačka kdy se soutěžilo o stavební zakázky ? Najít silně podchlazenou dozu mezi ostatníma vloženýma do osudí trvalo tomu troubovi asi minutu, nebo byl záměr ji v ruce ohřát a tak ještě před vytažením ruky z losovací vázy zničit důkaz o manipulaci?

Přesto, že si všichni mohli ukroutit hlavu, jedni vzteky, druzí smíchy, tak losovačka proběhla podle zákona a přes její komedialitu se stala právně nezpochybnitelnou a zakázka za sto mega byla doma.

Lidská mysl, oko, i jiné smysly se dají lehce ošálit. Ví to každej kapesní zloděj, ale političtí a finanční manipulanti taky.

Kdyby si to někdy uvědomil i lid obecný, tak by nikdy nechěl vyšší mzdy, ale neporušitelnou stabilitu měny, jinak si svoje navýšení mzdy stejně zaplatí ředěním jejich vlastních úspor.

Žádné strachy, nikdy k tomu nedojde, co by jinak prosazovaly politické strany a co by slibovaly kdyby věci byly do předu dané a neporušitelné.

To jen tak.

Odp2: nemožné
Vlastimil Čech, 12.6.2015 7:03

he he he... a tu stabilitu měny si představujete jak? Znamená to, že ŽÁDNÝ podnikaděj svou produkci nebude zdražovat? Nebo, že nebudou páni svůj tovar „ředit“-snižovat jeho kvalitu, nebo prostě dodávat v menším množství? Chcete příklady?

Pokud budou ze zákona stálé mzdy, ale ceny tvořeny „rukou trhu“, pak se splní vlhký sen panstva.
O té „ruce trhu“ může každý meditovat třeba před totemem benzínové pumpy :-)...
CENA v kapitalismu je ta nejvyšší částka, kterou dostatečné množství hejlů za ten šmejd musí zaplatit. ( Něco je opravdu nenahraditelné)...

Vždyť tihle vykukové mají hlavně starost, aby neprodávali ZBYTEČNĚ LACINO.

Každý o něčem jiném, pane Čechu. Je...
ivan, 12.6.2015 23:29

Každý o něčem jiném, pane Čechu.

Je to jako když jeden hovoří o klimatu a druhý o počasí.

Jen tak mimo, kdy jste zaplatil v sámošce mnohem více než po Vás bylo požadováno ?

Neustálé poždavky na vyšší mzdy jsou infladující peníze, tím vzniká jejich znehodnocování, tedy ředění úspor, ale taky důchodového fondu. Takže se nakonec stane, že si za protihodnotu reálně odvedené práce s odloženou spotřebou (úspory) na konci života koupíte tak dva nedělní obědy. Prostě se vám vypařej nákladovostí na správu vašich úspor, která nominálně roste + dluhy státu vzniklých právě plněním nezodpovědných slibů za půjčky k jejich plnění a obsluhu dluhu, což je splácení úroků a odliv peněz do cizích kapes.

Všichni se mohou udřít a nestačej čumět proč jsou v poraženém, dříve vyčerpaném a rozbitém Německu mnohem vyšší mzdy za podobnou práci než zde.

A jako konečný bonus za ředění hodnoty peněz je i jejich nižší hodnota, tedy vyšší množství potřebné k přebujelé správě státu a odměnou za plnění nereálných, nebo politicky vynucených slibů a jejich plnění je odchod do důchodu 63 až 65 let kdy nepobíráte, ale krmíte.

Životnost politika je 5- 20 let, zatímco ta Naše je kolem 70.

,, To se nám to žije když nám lidi půjčujou„ . Znáte?

Kdo by neměl někoho rád, když mu vymůže vyšší mzdu, ale zamlčí mu , že si na ni bude stejně vydělat, protože koláč nenaroste, ale pouze se rozdělí na větší počet podílů a mezitím se ještě trochu smrskne, ale rozdíl si každý odpracuje, někdo radostnou prací ochránce pracujících, jiný zničující dřinou, což je zástupcům a mluvčím pracujícího lidu naprostej šumák.

Za minimální mzdu pracuje 0.5 % lidí, její zvýšení vyvolá kaskádovitý požadavek podle principu špatně zapnutého prvního knoflíku u kabátu. Všichni budou chtít víc, což povede ke zdražení každého šroubku, drátku, součástky, služby, výrobku, marží, nájmů a v konečném pořadí všeho o mnohem víc, než o zamýšlené polepšení. Těm kterým mělo být pomoženo o 5% budou inflační vlnou platit vše o 15% dráže a jako první se dostanou do propadu ještě větší chudoby navíc budou první nepotřební a jejich práce bude nahrazena požadavkem vyšší výkonosti ostatních. Všechny tyto náklady ponese na svých zádech převážně produkční sféra, nikoliv rozpočtová do které patří v první řadě ochránci práv jiných, mluvčí pracujícího lidu.

Zajímavost nakonec.

Víte, že z ryze ekonomického pohledu je každá koruna zapadlá do šedé ekonomiky nejužitečnější, protože jako jediná plní nezastupitelnost spravedlivé směny hodnoty práce aniž by na ni někdo parazitoval a podporuje trávení té ,,morálně spravedlivé“ Bez toho bychom měli den daňové svobody někdy kolem půlky srpna, ale ve vlastní režii. tedy za své. Vlastně částečně hlídá imunitu systému, protože bez ní by byly všechny peníze buď rozkradeny nebo použity na nesmyslné projekty, nebo dražší auta a nákladnější kanceláře, ale ne na zlepšení kvality života lidí tvořících skutečné hodnoty. Každý kdo nemusí se svou vlastní kůží na trh a je přisátý na státní cecek si je toho dobře vědom ale s touto intimitou se nikde nepochlubí a svoje tajemství si dobře chrání.

Ani byste nevěřil, pane Čechu, kolik vykuků v dobrém postavení živených státem po mě chtělo při placení abychom to nějak udělali, aby je to tolik nebolelo.

Jeden poslanec zvolený za Kladenskou KSČM před lety v jeho prvním volebním období nechtěl platit vůbec. Třeba si vzpomenete, ....v druhém už zvolený nebyl. Pak přijel leště jednou, že potřebuje i pro syna.

V čem měl Klaus, oblíbený, neoblíbený i prokletý pravdu?

Staňme se věřiteli, nikoliv dlužníky!

Odp: Každý o něčem jiném, pane Čechu.Je...
Vlastimil Čech, 13.6.2015 14:55

Řekl bych, že jste OBROVSKÝ optimista, pane Ivane.
Nechci se pouštět do sporů o tom, jaký díl ceny tovaru tvoří náklady na mzdy, a už vůbec to nechci vztahovati na jednotlivé obory.
Jestli jsem Vám správně rozuměl, pak ceny zboží a služeb rostou, protože zlovolní zaměstnanci žádají zvyšování mezd.
Nu, a V.Č. tvrdí, že zaměstnanci žádají růst mezd, PROTOŽE rostou ceny zboží a služeb.
-----------------------------
S tím, že zvyšování cen ničí úspory ovšem souhlasím.
-----------------------------
Dokonce souhlasím i s tou Vaší domněnkou, že kdyby dělnictvo nepožadovalo zvyšování mezd nebylo by třeba zvyšovat ceny, ale s tím dodatkem, že zároveň by si nemělo panstvo dopřávat prostřednictvím zvyšování svých marží, zisků, osobních příjmů. A to platí pro všechny majitele hospodářských zdrojů v celém řetězci dodávek.
Tedy rozhodne-li se majitel lesa, že potřebuje do své flotily nový vůz, učiní to zvýšením své marže. Jiný dodavatel dříví učiní totéž, proč by to dřevo dodácal zbytečně lacino, že. Ten co má sušárnu, nebo výrobu OSB desek se kvůli zvýšení ceny vstupů taky nevzdá své druhé dovolené v Karibiku, nebo rybaření v Norsku. Promítne zvýšení do ceny a stolařský továrník učiní totéž. Pak ovšem pekařský dělník žádá zvýšení mzdy, protože nábytek, který potřebuje, nekřesťansky podražil. Konkrétně v pekárenském velkoprovozu je dělníků velmi málo a jejich mzda není určitě ani zdaleka rozhodujícím dílem ceny pečiva. Přesto za demokratury pečivo podražilo třeskutě. Nu a děti stolařského dělníka taky rádi chlebíček, že...
Pokud se týká „vykuků“, jak jste je trefně nazval, pak mi nezbývá, než konstatovat, že zrušením paragrafu o rozkrádání jich za těhle nových pánů masivně přibylo. Tím nechci říci, že kdysi nebyli, byli, určitě, ale zlatý věk „vykuků“ nastal až s demokreaturou. Například Vámi zmíněná „losovačka“.

Odp2: Každý o něčem jiném, pane Čechu.Je...
ivan, 13.6.2015 22:31

Každá měna má pouze takovou cenu jak silná je důvěra v její stabilitu a předpokládatelnost chování prostředí.

Nic víc nic míň. Slibem nezarmoutíš nařízením potěšíš.

Koho? Toho komu to stejně nepomůže protože se stane jako první obětí vyvolané kaskády na celý mzdový sloupec. Kdo pracoval za dvanáct bude chtít patnáct, kdo pracuje za patnáct bude chtít devatenáct kdo pracuje za devatenáct nebude chtít přidat pětistovku ale bude chtít dvacetčtyři kdo pracuje za dvacetřtyři bude požadovat dvacet devět atd, atd.

Každý bude chtít přidat ne pětikilo, ale poměrnou část od nižší platové skupiny tak jak je dlouhodobě ustálena zvyklostma. Vedoucí oddělení nebude pracovat za stejný plat jako jeho zástupce. Prostě se stane z platové ustálenosti tahací harmonika, což celkem jistě vyvolá zvýšení cen všeho o mzdové náklady finalisty, ale taky všech jeho dodavatelů a subdodavatelů. Mnozí tento tlak neustojí, ale jako první bude zasažena skupina nahraditelných a postradatelných. Ověřte si to u psychologů nebo porovnejte s vlastní zkušeností. Ti půjdou první na dlažbu a cenová vlna jim zdraží vše na co ještě dneska s námahou dosáhnou.

Ne každý obor bude zasažený stejně.

Porovnejte si výrobní náklady věštce, s výrobníma nákladama někoho, kdo za sebou táhne nákladné strojní zařízení kladoucí požadavky na silné elektrické příkony a pevné instalace údržbově nákladného zařízení který si udrží zákazníky pouze dobrou prací za co nejmožněji přístupné ceny aby vůbec přežil. Někdy máte fantaskní představy o tom jak podnikaděj zvedne ceny aby mohl jet s rodinou na dvě dovolené. Možná to jde někomu přicucnutýmu ke státnímu nebo obecnímu cecku, ale já za celý svůj život nebyl ani na jediné tuzemské.

To není jako rozebereme kolotoč a zítra to roztočíme jinde - drahoušku. Vyčerpám prostor a přestěhuju se jinam. Už jste se zkoušel na vesnici udržet výrobou na volně přístupném trhu když máte rozptylovej prostor čtyři okresy?

Na podzim jsem prostě se vším seknul, tělo i duše už mě nechtěla poslechnout.

Polohluchej, poloslepej, se zničenou kostrou, rozedmou plic, cukrem jako prase, perniciozní anemií, úplně vyčerpanej a dvoj až trojtonovým tinitusem ( samovolně se tvořícím tonem nebo pískoty v mozku nemechanickou cestou z nepřetržitého rámusu třískového obrábění.)

Dneska už vím, že jsem nastoupil do blbého vlaku, ale už se nedalo vyskočit.

V příštím životě se stanu ochráncem práv pracujícího lidu místo parazitem společnosti.

Být profesionálním odborářem je můj sen budoucnosti. Milý, oblíbený a spravedlivě rozhořčený! Takový táta pracujícího lidu který to bude myslet se všema jenom dobře.

Teď si po pravdě odpovězte.

Svěřil byste svoje úspory spíše klidnému tradičnímu nerevolučnímu, ale stabilnímu ,, Švajcfranku nebo nepředvídatelné Hřivně. ??

Odp3: Každý o něčem jiném, pane Čechu.Je...
Vlastimil Čech, 14.6.2015 12:38

Mluvíte mi ze srdce, pane Ivane. Být řemeslníkem na venkově je holé neštěstí.
--------------------------------
Sám vidím několik největších překážek:
- 40 roků komunismu nás vyučilo, kdekdo něco umí a jsme si to ochotni navzájem poskytnout. Tak jak to chválí paní Kozárová.
- sousedé očekávají, že živnostník jim poskytne stejné podmínky úhrady jako v rámci sousedské výpomoce poskytoval kamarád (který neplatil daně, odvody a různé jiné)
- v některém oboru místní řemeslníky doslova převálcovávají ty „super-hyper“
- drobné živnostníky drtí taky předpisy a požadavky, které přicházejí obvykle z Brusele.:-)
a určitě i další věci, které mne hned nenapadly

Odp4: Každý o něčem jiném, pane Čechu.Je...
Vlastimil Čech, 15.6.2015 16:24

No, a zapomenul jsem na to, že lidi prostě NEMAJÍ PENÍZE. A tak utrácejí jen za to nejnezbytnější.

Já třeba sázím 360 Kč vždy po výplatě...
Marek, 16.7.2015 11:25

Já třeba sázím 360 Kč vždy po výplatě, sednu si doma k počítači a online přes Lottoland nasázím sloupečky. Čísla si vybírám vždy náhodně.

Se sázením je to následovně, dle mého...
Neuvedeno, 13.8.2015 23:04

Se sázením je to následovně, dle mého názoru. Sice nesázím, ale ledacos jsem vypozoroval.
Na příklad sázející společnost uvádí džekpot. Tedy množství peněz, které se bude rozdělovat. Jestli na příklad jeden týden je džekpot třeba stomilionů, tak tento vysoký džekpot vyvolá obrovskou vlnu sázek a výherní společnost pak za ten následující týden vydělá třeba dalších stomilionů korun, tedy celkem bude mít dvěstěmilionů korun.
Jenže co udělá s těmi posledními přibylými stomiliony? No pochopitelně musí odvést určitou částku státu, další utratí za provozní náklady a vracení peněz za půjčení do začátku celé akce.
Takže nakonec džekpod po těchto odečtených částkách činí ne dvěstěmilionů korun pro sázkaře, ale třeba jen stodvacetmilionů korun. Prostě do toho moc nevidím a dovedu si představit, že nejvíce na všem zbohatne především pořádající společnost a pravděpodobně i stát.
No a většina, tedy devadesát osm procent lidí, kteří vloží peníze do sázky nedostane zhola nic.
Takže sázení je prostá daň z mladistvé nerozvážnosti a někdy i ze zoufalé touhy se dostat z bídy, v které člověk je.
Ovšem u sportovního sázení je to zcela něco jiného.
Tam si člověk myslí, že už ví, jak zápas dopadne, protože zná složení manšaftu a též mužstvo, které hraje proti.
Jenže sázkařské kanceláře provozující sportovní sázení jsou také obeznámeni s tím, že miliony lidí znají stav ve sportu a tak se snaží, aby neprohrály. Především tedy, že kují pikle.
Následek je pak takový, že sportovní zápolení není skutečným zápolením, ale jen systémem, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Prostě se przní sport. Šéfové sportu a sázkařské kanceláře se snaží, aby se to vše uhrálo do autu a lidé, aby nepřestali fandit. Jenže to nehrozí. Ono je vždy příjemnější si dát to pivčo a lehnout si na gauči, než vzít za nějakou práci doma.
Je ale také pravda, že mnoho lidí je po celodení fušce v práci unaveno a chce si trochu zvednout náladu a odpočinout si. Jenže jsou při tom tak nějak vmanipulováni do toho si vsadit a to by neměli. Leckdy to udělají právě pod vlivem alkoholu. Při popíjení si vysní, že vyhrají.
O tom vykořisťování v podnicích je to různé.
Známe to jak se honíme po tom, kam jít nakoupit a kde mají co lacinějšího.
Málo kdo si přitom uvědomí, že vlastně i ten proletář vlastně tím pomáhá ožebračovat ty, od kterých kupuje. Říká se tomu, že se chováme tržně.
Každy si přece spočítá, co je pro něj výhodnější a tak se chová a tak také utráci ty své peníze, které má k dispozici.
I ta invalidní osoba, která pobírá celkem nepatrný plat si spočítá, že je pro ní výhodnější jet na dovolenou do Řecka s invalidy, než jet do Řecka s cestovní kanceláří.
Jen se to běžně neví, jen se to občas objeví, když se dozvíme, že autobus plný invalidů s jejich pečovateli se převrátil u Nažidel cestou domu od moře a všichni se tam pozabíjejí.
Oni ti podnikatelé to také nemají lehké. Když jednou vydělali peníze nějakým šikovným kšeftem, tak příště je nějaký větší podnikatel ožebračí, třeba jen tím, že jim včas neplatí faktury a oni zkrachují.
Ta podnikatelská kaskáda, to je jako potravní řetězec u tvorů. Nakonec schlamstne ten nejbohatší všechno.
Takže ti řemeslníci, to jsou jen pěšáci a nebudou-li dělat jen vpodstatě příležitosního zaměstnance velkého podniku, tak je ten větší podnikatel schlamstne jako malinu. Jenže tím, že vlastně jsou fyzické osoby, tak je mohou schlamstnout i s navijákem.
Proto je důležité, aby se fyzické osoby pojišťovaly, nebo na konci svého života zjistí, že přišly i o tu střechu nad hlavou.
Zatím to s Českem ještě není tak špatné, protože velká část lidí u nás má alespoň vlastní byt. Jenže co není, může brzo být.
Takže stále platí, zbytečně se nezadlužovat a nechávat si stále zadní vrátka, tedy nějakou tu rezervu.
Leckteří rodiče si bohužel u nás rozmazlily ty své ratolesti natolik, že to spíš vypadá, že se v rodinách situace obrátila. Že děti tyranyzují rodiče a zbytečně je zadlužují.
Stále platí:„Komu není zhůry dáno, v apatice nekoupí.“
Pak také platí ruské pořekadlo:„Kdo zapne první knoflík špatně, zapne celou košili špatně“.

sportka
jary, 6.1.2016 21:07

Tak si tak říkam jestli se dá vůbec výhrat?? sazím pravidelně středa a neděle vždy plní tyket za 220kč náhodný typ maximalně jsem výhral jednou 600kč :-) a prohrál tísíce ptám se má to smysl?? asi nemá! mám spoustu přátel co také sazej a nic nic nic zkoušel jsem taky eurojackpot za 400kč každý pátek maximální výhra 80kč hlavně že káždý týden přibide nový milionář to pochibuju!

Odp: sportka
Markéta, 4.4.2017 21:37

krásný večer Jary,je mi líto,že jste stále nevyhrál,přestože Vás koníček tak baví.říkám si tedy,nechtěl by jste místo vyplňování tiketu zajít někam na skleničku?třeba to taky nebude žádná výhra,ale aspoň zmena :-)) ale rozhodně levnější

vazny zajem?
alchymista, 6.4.2016 13:19

Cus,tak po dlouhem cteni hazim prispevek hlavne pro ty verici... Mam zaroven dotaz. Nevidel jste nekdo reportaz odvysilanou pred nejakym rokem,jmenovala se„jak se zije ceskym sazkarum“ ? Ja mel to „stesti“ ze jsem ji videl,ikdyz mi to nejdriv hlava nebrala. Ale zpusobila mi cervika v hlave... Po dlooouhem badani se mi podarilo vse dat do kupy,nejdriv jsem sazel jen na papir,bez penez,a svete div se funguje to:) prez rok sazim naostro... Nenamahejte se,reportaz nenajdete,je to stazeny z obehu,jak v jiny reportazi priznal manazer sazky... Proc?:) realita je takova,ze penize se zatim mnozi pomale. To z toho duvodu,ze jsem obycejny smrtelnik a bankroll mam malej... Pokud by mel nekdo VAZNY zajem se pripojit( idealne z jihomoravskeho kraje) pak me kontaktujte bud na mail ci napiste kontakt na sebe sem... At se dari;) jen lekla ryba plave s proudem...

Odp: vazny zajem?
Lip¤van, 7.4.2016 7:07

...nevím, co je ten tichej společník. Jestli to náhodou není něco, co dělal pan Lorenc nějakýmu Karakačičovi...Lorenc si v nějakých novinách přečet inzerát. Dal ho tam ten Karakačič. Hledal tichýho společníka pro těžbu stříbra. Lorenc ty noviny přines do hospody. Mlátil s nima o stůl a křičel, že jsme blbečci. Poněvadž takhle se dělaj peníze. Zisk je tam sedmdesát procent čistýho. Vrazím do toho melouna a za rok mámo sedm set tisíc víc. Vrazil do toho melouna a byl tichej společník. Koupil si mobilní telefon a fialový sako. Jenomže stříbro se nenašlo. Ten Karakačič, jak se pozdějc ukázalo, ho ani nehledal. On hledal takový voly, jako je pan Lorenc...pan Lorenc teď zase jezdí s hovnocucem. Pokud má čas. Většinou chodí po soudech. (Pavel Frýbort - Karneval trpaslíků). :-)

Odp2: vazny zajem?
alchymista, 7.4.2016 10:47

...i takto to muze spousta lidi videt,chapu to. Doba si to žádá. Podivejte se na to z jinyho pohledu. Proc s tim mavat nekde po hospodach a snazit se o masivni rozsireni? Chytit se toho nekdo pri penezich,pak ma skutecne velmi slusnou sanci na mnozeni svych penez. Jak na to zareaguji sazkove kancelare at si kazdy domysli. Na stranu druhou netvrdim ze jde o absolutni zpusob,ale s trochou umu jsem schopen sanci otocit v muj prospech. Vetsinou (tu zkusenost ma kde kdo) kdyz vsadite casto omilanou sportku,tak muzete byt rad,kdyz aspon 1z 5tiketu chytnete 3cisla. Nedostanete zpet ani svuj vklad. Proto jakpot roste.... Ja to mam naopak. Taky jsem prohral. Celkem 3 krat. A to hlavne v zacatcich,kdy jsem se snazil o rychle namnozeni. Trpelivost a penize ale jsou klicem k uspechu. Byt tim panem Lorencem s milionem,pak by vse bylo s daleko vetsi jistotou. Ty prohrany penize uz mam zpet,plus neco navic... Sazim opatrne s rozvahou i pres maly bankroll... Vsem spekulantum zdar,at se dari...

Odp3: vazny zajem?
ivan, 7.4.2016 17:05

CHááá Chááá

Odp2: vazny zajem?
ivan, 7.4.2016 15:18

Kalifornský dešťovky,

(ale taky důchody, zvýšení platů rezortním skupinám, minimální mzda, dotace vč. různých příspěvků na cokoliv. Všichni berou několikanásobky původních platů, ale medián jaksi nebohatne. Jak je to možné?)

Zbohatněte, pěstujte kalifornské žížaly s certifikací.

Základem ,, podvodu ?„ - smlouvy je , že odeberete (koupíte za cenu smluvní strany) hrst žížal a rozmnožíte je celkem snadno s malýma nákladama na vícenásobek a ten odprodáte smluvní straně za velmi dobrou cenu kterou skutečně dostanete zaplacenou. Smluvní strana tím získá třeba pět sad ,,certifikovaných žížal které zase nabídne dalším chovatelům. Pravidlo je, firma vykupuje pouze svoje ,, certifikované“ chovy, které nabídne dalším zájemcům o chov za tisíce, s tím, že je vyděláte rychle zpět a pak se tučné zisky jenom pohrnou. Výdělek je tak vysoký a snadný, že za chvíli chtějí všichni pěstovat certifikované žížaly. Jenom já znám několik lidí ze svého okolí kterým jsem se snažil vysvětlit, že tisíce tun žížal skutečně nikdo nebude potřebovat a že je třeba včas skončit dokud firma ještě platí, protože má ještě horu zájemců o pěstitelství pro které potřebuje certifikované násady za cca 8000,- tehdy ještě Kčs. Hra končí jako každé letadlo. Buď dojdou zájemci, nebo firma nepřežije svůj vlastní rychlý růst a je třeba zdrhnout. ,, Firma" shrábne prachy za prodej násad žížal a tisícům lidí doma zbudou hromady žížal. Prostě jednoho dne nikdo nepřijede aby namnožené výpěstky zpětně vykoupil.

Tahle žížalí mánie proběhla republikou asi před 15- 20 lety kdy se u nás začly objevovat mobilní telefony a o existenci internetu pouze pár lidí mělo jakési tušení. Odhaduju, že žížalích králů mohlo být celorepublikově desetitisíce, ale bylo málo informací, takže se na ni docela rychle zapomělo.

Zkráceně.
Tuším, že v 16-17 století proběhla Holandskem tulipánová mánie kdy dokonce vznikaly investiční společnosti na koupi nějaké neobvyklé formy barevnosti nebo žíhání květu. Lidé tak zpitoměli, že se nevedla řeč o ničem jiném, než o tom, do jaké formy nebo odrůdy investovat. Věc přišla tak daleko, že se daly koupit za blbou cibuli až dva baráky na náměstí.

Tahle nákaza postihla lidi každého věku, pohlaví, vzdělání či společenského postavení a vážnosti.

Totální kolektivní zblbnutí i těch nejvzdělanějších. Tehdy došlo k vůbec největšímu pohybu majetku uvnitř státu, kdy bohatli chudáci a krachovali průmyslníci, spekulanti, bankéři, vědci i celý střední stav.

Jako rudiment květinového šílenství Nizozemcům zůstala největší květinová burza světa a holandská dražba.

Těžko někomu vysvětlit, že místo aby lid obecný požadoval stabilitu měny která by uchovávala hodnotu jima vytvořené reálné, nebo jinak prospěšné práce tak chtěj všichni neustále přidat. Tím natékají do uzavřeného systému peníze které tam nemaj co dělat a ředí hodnotu jejich vlastních úspor za spotřeby těch kteří i jejich penězích rozhodují a tím i řídí jejich životy. Je to jako si utrhnout nohu proto abych se najedl, ale vždycky musím pozvat ke stolu jejich veličenstva i s jejich úřadama, s tím, že ONO rozhodne o tom kdo dostane ještě kousnout.


Ake co, jdu se psem, už se silně připomíná.

Tak pa.

Iv.

Odp3: vazny zajem?
Vlastimil Čech, 8.4.2016 7:41

Perfektní, pane Ivane! Pamatuju! Souhlas!!
Ta žížalářská firma se jmenovala Ekovermex a sídlila nedaleko. Totéž byla firma Amway. Taky letadlo.
No a ještě jednu věc připomínám: obě firmy poskytovaly za získání nového hejla do letadla nějaké benefity. Tedy z výsledků toho, kterého získali.
Čechové nejsou Albánci, Bohemie není Albánie a jacísi podvodníci nezpůsobí pád země, tak jak se to stalo po krachu fondů u Jadranu.
-----------------
Ovšem obě ty firmy - přes nepoctivé své jednání- produkovaly výborné tovary. Ta žížalí hnojiva byla opravdu jednička- něco jako guáno. Jejich „živinové hnojivo“ způsobovalo růst skoro jako ve filmu. Opravdu. Vyzkoušeno. Druhým efektem bylo, že ti „žížaláři“ , když nemohli svá stáda žížal uplatnit, chovy rozpustili. Ještě dneska se se v okolních zahrádkách ve zvýšené míře vyskytují ty kalifornské, jasně červené žížalky.
A pokud se týká výrobků Amway, tvrdil můj známý, Ing. chemik, že jsou opravdu lepší, než jiné. Když to bláznění s Amwayem začalo, tož si prostě udělali svůj vlastní maličký výzkumeček. Vysvětloval mi, v čem ta kvalita vězí, ale už je to drahně let... už prostě přesně nevím a klamat nechci.

Odp4: vazny zajem?
iva, 9.4.2016 13:27

Jo to jsem taky jak mně navštívila dávno zapomenutá známá mé mamky a zvaaala na nějaké shromáždění samozřejmě po revoluci byl každý ze všeho nadšený. Já aleuž začala být trochu skeptická ke všemu tomu novému. No kvalitní to mohlo být, ale já si vždy vzpomenu na mou babičku jak to u ní vonělo obyčejným jádrovým mýdlem za pár korun. My si bohužel tímmýdlem u ní když jsme spali myli i zuby, protože ona měla umělé.
Žížaly jsem koupila v Bohumíně, ale dodnes nevěřím, že to byly kalifornanky. Moc kompost nezpracovávaly měla jsem je přes zimu ve skříni, ale více jsem potom votila na zahradu a v loni v létě mi z kýblu někam zmizely. Z toho kyblíka jsem zaplnila záhon s česnekem tak jsem zvědavá. Žížaly jsou důležité měl by se ten domácí odpad zpracovávat nějak.

Mozna by mel prispet se svym nazorem...
alchymista, 7.4.2016 18:30

Mozna by mel prispet se svym nazorem nekdo,kdo videl onu reportaz,nebo jiny sazkar se svou zkusenosti. Nebranim se debate k veci,ale s nekym,kdo k tomu ma co rict... Nerad bych ale skoncil polohluchej,poloslepej,s rozedmou plic a ja nevim s cim jeste,prej ze prace slechti...

Odp: Mozna by mel prispet se svym nazorem...
ivan, 7.4.2016 21:09

Aha. Ten červ zatím povyrostl, co ? A už něco vymyslel ?

Odp2: Mozna by mel prispet se svym nazorem...
iva, 9.4.2016 14:01

Jo a pár šílenců jsem potkala co mně prosili. řekněte mi číslo řekněte mi číslo já se potom s váma podělím, jestli vyhraju. a třeba jsme se jen náhodně potkali někde. Jediná výhra je, když člověka něco baví,. Jako třeba mojeho chlapa naštěstí baví práce. Něco vymyslí a potom to udělá naplánuje . Má takový papírek a na něm má napsané co bude dělat.

Odp: Mozna by mel prispet se svym nazorem...
iva, 9.4.2016 13:21

Já nevím, ale v životě jsem nepotkala nikoho, kdo vyhrál ve sportce a to žiju hodně dlouho. Ještě po škole jako mladá jsem se poprvé setkala v práci jak se skládala celá kreslírna každý týden. Pak zase v jiné firmě jeden chlapík obíhal půl fabriky aby vybral bud se sázela stejná čísla nebo se to měnilo málokdy se trefili a většinou výhru jen použili, že nemuseli ten týden dávat celou částku. Mně samotnou to neláká, protože já zas vidím, kdybych vyhrála ty stovky lidí co ten týden nevyhrály. A bohužel si vždy vzpomenu napana Hušáka a jeho plat a je mi blivno.

Muj skromny názor
Loterijnik, 2.8.2016 16:25

Podle mě je to o naproste náhode, to jestli člověk vyhraje v loterii, anebo ne. Jde spíš o to to parkrát zkusit a doufat, ze budete mit proste a jednoduše stesti :)

Muj nazor a pročtené weby
Michal Čížek, 11.8.2016 13:17

Podlě mě to je totálně o náhodě. Ovšem jednou jsem četl článek na sazce o borcovi, kterému se zdálo o výhře ve snu a tak vyhrál.
Možná si tak maximálně můžete zvětšit o trošku šanci na výhru nějakými radami na výhru, která jsem jednou četl nebo třeba skupinovým sázením, ale to jsem ještě osobně nevyzkoušel. Nemáte s tím nějaké zkušenosti někdo?

korunka
josef, 28.8.2016 10:41

ahoj vsem taky sazim korunku a za dobu jednoho roku jsem mnel stesti a to vcastce 17 685 kc jinak propadak.jak jsem cetl souhlasi stim ze je to podvod ale zkousim to stale dal.

Každý strůjce štěstí svého
Majkloos, 31.8.2016 10:27

Podle mě každý strůjce štěstí svého. Když si někdo chce vsadit Eurojackpot nebo na výsledek zápasu, tak proč ne? Žijeme ve svobodné zemi. Probélm spíše vidím v tom, když je na tom někdo závislý a prosází celou výplatu, to už je problém, který by se měl řešit, ale jak jsem psal výše - Každý strůjce štěstí svého ;).

Já ještě zamlada v době kdy jsem byl na...
Rybář, 26.9.2016 9:21

Já ještě zamlada v době kdy jsem byl na střední škole občas Sportku vsadil (to byla 1. cena 300 000) a za to byly v té době 3 domy. Vsázel jsem svoje čísla a samozřejmě všech šest jsem trefil v týdnu kdy jsem nevsadil. Pak jsem na dlouho sázet přestal až po letech jsem začal dávat dva sloupečky na tah - náhodný tip aby mne nemrzelo když nevsadím že to vyjde a to jsem myslím jednou čtvrtou jinak jen sem tam pátou. Takto jsem vsázel do roku 2011 kdy Sazka byla ve srabu a to jsem přestal. Jen jsem sem tam vsadil někdy náhodný, někdy třeba čísla co mi řekl syn když jsem byl někde kde měli terminál ale to bylo tak 3x-5x do roka. Od srpna tohoto roku jsem zase skoro na všechny tahy začal dávat dva sloupce - někdy náhodný a někdy jsem si čísla vygeneroval v aplikaci Sazky v mobilu. V půlce srpna jsme měli odjíždět na dovolenou a měl jsem sen o tom že mám průjem tak jsem si řekl - to byl sen o hovnech tak třeba bude štěstí ve hře. Vzal jsem tiket co už jsem měl vyplněný pode generátoru z minula - dva sloupečky a zakřížkoval to na šest slosování dopředu. Po dovolené kontrola - nic, ale ještě pár slosování bylo. Podruhé jsem to zkontroloval tuto sobotu a něvěřil jsem svým očím když na mne z mobilu svítil nápis vyhráli jste 18 233,- Bylo to poslední středu a když jsem se díval tak prvních pět čísel vyšlo a až šesté a dodatkové ne na miliony už jsem měl šanci jen 1:44 na statisíce 1:43 ale ten pověstný krůček scházel. Na jednu stranu jsem rád ale na druhou stranu ve mě hlodá červík, že už to bylo tak blízko - jediné číslo od milionové částky. Ale nejsem žádný gambler. Za těch 18 tis sice nic moc nekoupím, ani dovolenou, ani skůtr kterého už delší dobu koupit zvažuji, ale beru to jako příjemné zpestření rodinného rozpočtu, žádné blbosti co bych normálně nekoupil kupovat nebudu :) Osobně si myslím že Sazka podvádět důvod nemá půlka vsazených peněz prostě jde do výher a co se v prvním, nebo tedˇ už i druhém tahu nevyhraje se přesouvá do příště.

Loterie
Patricie, 25.4.2017 12:13

No já jsem na stíracím losu jednou vyhrála 500Kč, do nich jsem nacpala alespoň 1000 Kč za ty roky. To nemá cenu. Nejlepší je hrát automaty zdarma, třeba v podobě volných otoček. Podívejte se kde třeba na http://casinorecenze.cz

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.